Tele

LASTETUD NAISED: „Naine ei ole sünnitusmasin!“ (97)

LISA KOMMENTAAR

Ere14. detsember 2018, 13:55
Keda huvitab, et mõni naisolevus leiab, et lapsi ei taha. See on tema eraasi. Siin artiklis aga on propaganda ja jõuline sõnum teistele naistele: ärge kah sünnitage! Ja niisugune propaganda on juba kuritegu ühiskonna suhtes, kus iive on negatiivne. Kui lastesaamisest rääkida, siis sünnitusmasina-interpretatsioon on haletsusväärne. Eriti kui arvestada, MIDA lapsesaamine tegelikult tähendab või toob. Peamiselt toob see (enamikele emaks saanud naistele) ellu suurima armastustunde, mida naisel iial kogeda on võimalik. Ehk teisisõnu, laps on and ja Kingitus.
Katrina13. detsember 2018, 20:21
Ma ei tea, mis teil, aga mul ämm käib just niimoodi kaagutamas küll.
to to ???13. detsember 2018, 03:06
Jah, omaenda laste ning lastelaste asemel eelistavad nad pigem näha ning toita musti kräsupäid!
to Kixik13. detsember 2018, 03:03
Tähendab, kasvatas küll palju aga valesti. Sest mina tean ka vastupidiseid näited, Haritud, edasi jõudnud ning ema eest hoolitsevatest lasteest.
Järeldus13. detsember 2018, 03:00
Jah. Kuna musti on juba üleligagi, siis on valgetel tasakaalu huvides mõttekam välja surra.
No tere hommikust!12. detsember 2018, 23:07
Kui raha ei ole ja oled ainus leivateenija, miks sa siis teadlikult sellesse viletsuses veel inimesi juurde teed? See on ju sadistlik. Ja kui ainsa raha teenida midagi juhtub, nt haigestub, siis naine ja lapsed lähevad kerjama või? Rumalus kuubis. Armastusest oma laste vastu siin küll rääkida ei saa. Ainult oma ego rahuldamine.
Vahel on nii 12. detsember 2018, 22:35
Et vanemad pole eriti millestki lapse pärast loobunud. Kuid ükskord sel lapsel tuleb oma vanade vanemate hooldamisel tõesti suurest tükist oma elust loobuda.
Jürka12. detsember 2018, 21:11
Jah kurb taandareng naisest meheks. Kas meil neid mehi veel vähe on? Vähemalt moodustavad meeste targema osa.
:((12. detsember 2018, 21:06
Viieliikmeline pere isa, ema, 3 last ja isa on raha koju tooja. Kui sa elad üksinda, siis jaga saadud palk viiega ning anna neli osa ära ja üks jäta endale elamiseks. Saad hakkama?
Mõtleja12. detsember 2018, 21:00
Võiksid Aafrikasse misjonäriks minna. Väga veenvalt esined.
egoist12. detsember 2018, 18:24
ja ühiskond ei pea kinni maksma egoisti mugavust ja peab kehtestama talle kindlasti LASTETUSMAKSU.
EEVI ANTON12. detsember 2018, 17:43
Loomad, muide, ebasoodsates tingimustes ei paljune.12. detsember 2018, 16:22
muide12. detsember 2018, 16:20
...ja nad pole ühiskonnale kaela tootnud kriminaalset ballasti, joodikuid, narkareid jms., kelle ülalpidamiseks ka nendemaksuraha läheb.
nojah12. detsember 2018, 16:15
Eks inimloom juhindub sellest oma kiskjapalge õigustamiseks kokkuklopsitud "raamatute raamatust": "Alistage endile maa..." jms.
Aili .12. detsember 2018, 15:43
Armasta ennast niipalju et väärid järglast ja teda hoida ja armastada .
vapper isa12. detsember 2018, 15:41
Olgu põhjendused nii globaalsed kui tahes, laste mittesaamine on mugavus. Iga lapsevanem teab, kui paljust peab laste nimel loobuma. Pm. annad enda vabaduse 15-20ks aastaks ära. Nii et, last mittesooviv naine on parasiit, isegi lastetusmaks ei aita. Raha ei hoolitse vana inimese eest, seda teevad ikkagi need inimesed, kelle saamise nimel vanemad kunagi suure tüki oma elust andsid.
koibik12. detsember 2018, 14:39
Inimene on justnimelt loom Imetajate klassi, esikloomaliste (primaatide) seltsi, inimlaste sugukonda inimese perekonda kuuluv liik nüüdisinimene. Hea on sul ka teada, et teiste liikide esindajad ei paljune väga sageli instinkti põhjal, vaid valivad partnerit väga hoolega ning arvestavad ka söögioludega - et saaks ikka järglased üles kasvatada. Mis muuseas pole paljudele inimestele omane - vaja on lihtsalt k...pi saada, vahet pole, kellega, millal ja kus ning kas lapsed on pärast söönud või näljas, riides või alasti.
Lihtsalt inimene12. detsember 2018, 14:33
See kõik on õige. Kuid kui ühel hetkel ei sooviks enam ükski naine lapsi, siis ei peaks enam lapsetud naised võõraste laste üleval pool loetletud toetuseid kinni maksma. Kõigile jääks selle võrra raha rohkem alles endale kulutamiseks. Lõpuks on õnnelikumad vaid need, kes varem surevad, kuna on veel nooremaid, kes haua kinni ajavad. Viimaseks jääjatel aga seda õnne enam ei ole. Parem oleks kui jääks ikkagi kõik endiseks. Kes tahad lapsi, need tahavad ja saavad. Kes ei taha lapsi, need lihtsalt ei taha ja ei saa. Igasugune ühe ja teise poole halvustamine on rohkem vähearenenutele.
to ülim ülbus12. detsember 2018, 13:49
ma ütleks, et kommenteeritakse ikka seda, mida inimene ise meediasse paiskab. aga näib, et see nn kunstnik on tähelepanunäljas, eks talvel olegi külmavõitu topless ringi hulkuda, ja esifeministil nagunii alatine tähelepanunälg. aga mingi sõnavõtt lemmikfilmi v. raamatu kohta, v. reisimuljed ju teravdatud tähelepanu ei too. aga tegelikult muidugi tänatud olgu taevas, et nende geenid edasi ei kandu - veidigi kiiksusid vähem.
to teerull12. detsember 2018, 13:40
aga samuti maksavad makse ka lapsevanemad - pole veel kuulnud, et mõni lapsevanem maksudest vabastust saaks.
to 09:4412. detsember 2018, 13:31
Pükste kandmine rikub naise psühholoogiat ning kaldub muutma ka naise suhteid vastassooga. Väidetavalt on nõnda öelnud Genua piiskop :DD
muidugi ei ole,12. detsember 2018, 13:09
tuleb sisse tuua pagulasi, nemad on.
see võiks olla "kohustuslik kirjandus"-popkultuurieos gümnaasiumis12. detsember 2018, 12:40
https://youtube.com/watch?v=YwZ0ZUy7P3E USA filmi "Idiocracy" avatstseen "The Family Tree". Mängufilm on inglise keeles. Lühidalt kokkuvõttes - teistest keskmiselt nutikamate ja intelligentsemate mittesigimine teadliku otsuse tõttu hetke tingimustes mitte sigida.. resulteerub idiоotsuse vohamisega ühiskonna järgmis(t)es generatsiooni(de)s, milles on süüdi just need, kes lasevad "pööblil" ennast üle sigida aga ise enda väidetava suure intellektuaalsuse ja "äravalitud tunnetatud tarkuse" juures ei sigi.
...12. detsember 2018, 12:08
...12. detsember 2018, 12:08
Busa12. detsember 2018, 12:02
Järjekordne mullitamine. Saab, ei saa. Tahab, ei taha. Neile kes saab ja tahab tuleb näidata, et keegi (riik?) siiski hoolib. Hetkel tuli raadiost järjekordne rahalunimiskampaania vastsündinute tarbeks palati ostuks. On see eetiline. Küll on vaja kuvöösi, liikumisroboteid, ravimeid, jne. Lapsesaamine tundub olema aina rohkem riiklik kaubandustehing ilma garantiita.
et siis12. detsember 2018, 11:52
Kui kõik on nii ilus siis ei ole sul ju riigi tuge pensioni eas vaja. Loobud riiklikust pensionist ja arstiabist.
milleks eestile lapsi12. detsember 2018, 11:19
selleks on härraPutin kes hoolitseb eestlaste eest eestlased lasku ainult rossialasedüle piiri
sest le hmadindlevad12. detsember 2018, 11:13
Orochimaru12. detsember 2018, 11:13
Kõige hullem on see, et surutakse peale üksikemadust. Mulle on näiteks soovitatud minna ööklubisse(kus ma ei käi, sest kuulan raskemat muusikat) ja lasta endale lihtsalt titt teha. Nagu mul oleks võimalik last ÜKSINDA ülal pidada. Kõik need lasteasjad ja treeningud ja huviringid ei ole odav lõbu. Ning noh... mul 1 munasari ei tööta ka, nii et on väga väike võimalus, et isegi kui tahaks, saaks lapse.
Fideelia Woolf12. detsember 2018, 11:12
Lastetus on ka majanduslikult kasulik ja jääb vaba aega mediteerimiseks. Laste saamine on arenguriikide kodanikele.
a miks üksikemadestle--adsellest aru ei saa12. detsember 2018, 11:12
inimlaste ema12. detsember 2018, 11:09
Mulle on noorusest ka tuttav see, et ei tahagi lapsi jm aga mõelge sellele, et siis, kui te äkki tahtma hakkate, võib olla hilja. Mul on olnud palju eakaid lastetud töökaaslasi, kes on tunnistanud, et kahetsevad seda, et ei ole lapsi. Ei saa ka aru sellest väitest, et üldiselt me lapsi ju armastame. Miks te siis kasulast ei võta, et ikkagi ühiskonnale kasulikum olla? Kassi- ja koeraemmede puhul on mulle kõige vastukäivam see, et nad võivad kaitsetuid loomi oma mängukannideks kastreerida-steriliseerida ja igati ahistada ja leiavad, et see on suurepärane, tõesti, lastega nad nii käituda ei saaks
Manfred Kristlane12. detsember 2018, 11:00
Muudkui peksad naisi verbaalselt. Aga kas sa ise käid igal laupäeval koos perega kirikus? Kas sa käid igal pühapäeval ämma juures kohvi joomas ja kultuursetel, ehk rituaalsetel teemadel juttu ajamas? Seegi on pere elu osa. Pere elu on rituaal.
ik12. detsember 2018, 10:55
Ega inimene loom pole, et instinkti põhjal lihtsalt paljuneb, mõelda tuleb ka, kas on piisavalt raha, õige kaaslane, oma kodu, turvatunne jne jne... Miks, siis lastekodud lapsi täis on??
12. detsember 2018, 10:54
Praegu võetalse seadustega tahe lapsi saada, kui lasteaias lapsi igasugu nokumutid ja soomuutmisagendid ründavad.
Teerull12. detsember 2018, 10:51
Need lastetud maksavad makse, et sina saaks vanemahüvitist, lasteraha, sinu lapsed tasuta hariduse, arstiabi, ka hambaarstiabi jne jne. Nad investeerivad ka sinu lastesse!
12. detsember 2018, 10:50
Halisevad pärast need lastetud naised ise, võiksite psühhiaartitelt küsida seda asja.
Loogika12. detsember 2018, 10:48
Päris täpne see väide ei ole. Loogika ütleb et lastetu naine ei ole sünnitusmasin või siis traktorist ütleks et lastetu naine on rikkis sünnitusmasin.
Kixik12. detsember 2018, 10:46
Muide, ka paljud lapsed üles kasvatanud on vanaduspõlves üksi. Lapsed ilmuvad kaklema siis, kui on mingisugustki pärandust jagada.
Teerull12. detsember 2018, 10:41
A mis see meeste oma siis on?
Teerull12. detsember 2018, 10:39
Vastik on lugeda, kuidas need, kellel on 3 või enam last, muud enam ei teegi, kui teiste rahakotist raha noolivad. Olge mureta, lastetud ei istu kodus vanemahüvitist saada, nad maksavad makse, et meie lastel oleks tasuta haridus, arstiabi, hambaravi, et saaks maksta lastetoetusi (ja alates "kuldmunast" mitte vähe). Äkki teeniks ikka ise ka, mitte ei kerjaks käsi pikas!
Märt12. detsember 2018, 10:24
Kui laps on juba sündinud, siis PEAB ta üles kasvatama. Paljud saavad oma üllatuseks aga teada, et tegema lapsi ei peagi.
to Madis12. detsember 2018, 10:21
Just haledad mehikesed tahaks naised igasugustest õigustest ilma jätta, ehk saaks ennast ka mehena tunda.
rein12. detsember 2018, 10:10
muidugi ei ole. ja ei saa ka pahandada, kui inimene on veidrustega või muudmoodi imelik
suured euroliidu pomodki lastetud12. detsember 2018, 10:04
Ära sa märgi12. detsember 2018, 10:00
1,3 milj rahvaarvuga riigi osad naisesindajad arvavad, et nemad muudavad maailma ülerahvastumist, jättes järglased saamata. Matemaatika pole ju kunagi nende tugevam külg olnud, pigem ikka rasvapõletus teemad.
Aga meeste oma? Lapsi teha ja minema kõndida? Väga mugav muidugi.12. detsember 2018, 09:56
mellow music12. detsember 2018, 09:54
Ahh mis te vaidlete, parerm kuulake mahedat muusikat! https://youtube.com/watch?time_continue=10&v=kBiAUdnLfpE
12. detsember 2018, 09:53
Iga ühe enda asi kas tahab lapsi või ei. paljud kellel on küll lapsed aga ei oska või ei suuda neiud kasvatada võiks need olemata olla. MInul 33a ei ole ka lapsi ja võibolla ei tule ka eelkõige mõtlen majanduslikult, et suudaks pakkuda normaalse elu lapsele. Miks peab laps kannatama, kui mul ei ole talle pakkuda seda mida ta väärib. Mul vist ka see bioloogiline kell on katki, kui tuleb kunagi siis tuleb, aga kui ei siis, mis teha. Ei kibele hullut sünnitama.
Madis12. detsember 2018, 09:44
Vot mis juhtub naiste mõistusega kui talle liiga palju õigusi anda. Nad lähevad meheks
mmm12. detsember 2018, 09:33
kahju12. detsember 2018, 09:29
et su ema nii tark ei olnud. Arvatavasti on sul oma pärast häbi.
meez12. detsember 2018, 08:25
naine, kel on kõik eeldused sünnitamiseks olemas, aga kes lapsi ei soovi jõuab kunagi ikka arusaamisele, et ta on siin maailmas ainult s.i.tal käinud
ha ha12. detsember 2018, 08:11
Mingi nikastus nende naiste peades on, kui emaks saamine tähendab nende jaoks sünnitusmasinaks olemist. Kas nad oma ema ka süüdistavad sünnitusmasinaks olemises?
S12. detsember 2018, 05:38
Kas su lapsed ei käinudki koolides ega lasteaedades? Või kuidas sa arvad, et see raha tuleb tasuta koolilõunate ja muu säärase jaoks?
12. detsember 2018, 04:18
Selle vastu on juba lahendus leitud ning välja pakutud. Et impordime sisse pagulasarste, insenere ning teadlasi ja nemad jakkavad siin ennastsalgavalt tööle, uusi väärtusi looma ja garanteerivadki meile muretu ning küllusliku vanaduse ning pensionipõlve! Kuigi ulle näib, et siis käivitub hoopiski igem Dzihaadi.Jhonnyde variant liig liigsed suud ja kurgud, parasiitlikud valged uskumatud lihtsalt likvi deeritakse.
???12. detsember 2018, 04:13
Aga mis siis on naiste bioloogiline ülesanne? Sest ilma emasisenditeta liik ei paljune vaid sureb välja. Kas isiklik karjäär, elunautimine või veel midagi?
Allamäge!12. detsember 2018, 04:11
Kui kaob paljunemistung, siis on see kindel märk, et liik pole enam elujõuline, et see on langenud sübariitlusse ja seda ootab ees lihtsalt väljasuremine.
Saatus12. detsember 2018, 04:07
Iga bioloogilise liigi ülesanne ongi anda endast piisavalt järglasi, et liik säiliks ning edasi kestaks. Areng ning järjepidevus. Sest vastasel korral ootab liiki mammutite saatus. Aga kui Euroopa feministlikud, emantsipeerunud ning lesbilised naised seda teed lähevadki, siis katki pole veel midagi midagi. Lõuna poolt saabub sama liigi elujõulisem migratsioonilaine ning taasasustab tühjaks jääva maa.
Sander12. detsember 2018, 03:13
Nõus, tema valik, kuid kui sellest nn. "mitte sünnitusmasinast", on saanud pensionär, siis püüdku hakkama saada ilma "sünnitusmasinate" lastepoolt, toimivana hoidva riigi abita. Laste kasvatamine pole täis töökoht, vaid topelt täistöökoht ja õiglane oleks neile "mitte sünnitusmasinatele" kehtestada lastetusmaks. Kui lapsi ei saada tervislikel põhjustel, oleksid nad loomulikult vabastatud.
monsa12. detsember 2018, 02:22
lastesaamise instinkti pole? Jumal andku et nende geenid edasi ei kandu. Sek si mi se instink ikka on? hea seegi.
Ülim ülbus12. detsember 2018, 00:48
On arvata et kellelgi on oigus kellegi otsust last saada voi mitte saada kommenteerida. Käib keegi su magamistoas kaagutamas et miks sa just seda asendit teisele eelistad voi mis oigusega sa eelmine nädal oma meest ei rahuldanud? Madalalaubalisus kuubis. Katsuge oma elu elada vahelduseks, tarkpead. Kui igaüks valimatult ei paljuneks, poleks lastekodusid ega koleduste keskel kasvanud lapsi ka. Aga sele peale viinamarja suurune aju ei tule ilmselt.
12712. detsember 2018, 00:44
Miks nad ei võiks oma lastetusest lihtsalt rõõmu tunda? Miks nad peavad seda kuulutama stiilis: "Te ei saa meile midagi teha!" ja "See on meie õigus!"
sama puue12. detsember 2018, 00:41
täpselt samasugune looduse eitamine nagu ka seksuaalhälvikute puhul. Sama ka vajadus sellest teistele kuulutada.
Teet12. detsember 2018, 00:37
saadet vaadates tabasin end mõttelt, et jumal olgu tänatud, et sellised ei paljune
televaataja12. detsember 2018, 00:36
Kes saadet vaatas, see sai aru, et lastetus pole nende naiste ainus puue.
Tot12. detsember 2018, 00:17
aina rohkem tundub, et hakkab tekkima kolmas sugu, kes poe ei mehed ega naised - vist siis lihtsalt inimesed. Omasooiharad, androgüünid, transsexualid, emainstinktist ilma jäetud naisolendid, pehmod mehed ...
hiireke12. detsember 2018, 00:17
Enne oma esimest last polnud ma laste saamisele üldse mõelnud, lihtsalt elasin oma elu. Peale lapse sündimist, temaga tegelemist, tabasin ennast mõttelt, et kuidas ma küll suutsin ilma temata 20 aastat elada. Siiani tänan kõiki olemasolevaid jumalaid, et mu lapsed mul olemas on. Muide, ma käisin tööl ja teenisin ise oma lastele vajaliku ning ei vajanud lastetute panust oma lastesse.
eks11. detsember 2018, 23:56
Aga maailma sündmused on loonud uue paradigma kus pereväärtused tõstetakse taas ausisse ja nende ignoreerijad saavad ise ignoreeritud. Kui naine või mees on noor ja arvab, et elab enda jaoks ja lapsi ei taha siis olgu nii aga kui naistel bioloogiline kell kukkub siis nad ei saa enam ümber otsustada ja siis ongi nii, et vanaduses isegi kui on hästi kindlustatud on ta üksi.
eks11. detsember 2018, 23:53
Laste saamine on naise looduslik roll, alati võib seda looduslikku rolli ignoreerida aga ära mingit aplausi küll selle eest oota. Keegi ei määra sulle ka lastetus maksu aga kui üks patriootlik eesti ettevõtja ütleb, et kuna sul lapsi ei ole siis sa sinna tööle ei saa siis ei ole mõtet imestada. Nt ma tean eestis mitut ettevõtjat kes maksavad lastega naistele kõrgemat palka. Ühiskond on viimasel 20 aastal nihkunud väga isekas suunas kus inimesed tahavad vaid lõbutseda ja unustavad ära oma kohustused, pere rahvuse ja riigi ees, seni on see olnud ok ja ilma taga järgedeta.
Betti11. detsember 2018, 23:26
Üks tarkusesõna ütleb, et laps on mehe isa. Nõnda on ka naisega: laps õpetab ellusuhtumist, andestamist, isetust, ka enda maksmapanekut, järjekindlust, loovust, osavust, nupukust (näiteks rõivaste parandamine, kaisukate meisterdamine, odava ja lihtsa toiduvalmsitamine) jne. Tänu lapsele saame olla korraks veel vallatud lapsed ja samas lapse kaudu oleme surematud.
Dinofelis11. detsember 2018, 23:18
Ei, ei ole isenesestmõistetav. Nii nagu ka Heli ütles: kui on ennekõike TERVIS (head geenid), armastav ja toetav partner, siis küll, jah. Ja vahel on Loodus tark - ei anna paljunemisinstinkti põhjusega. Mina teadsin/tundsin juba lapsepõlves, et minul ei saa kunagi lapsi olema ja nii on... Oi kuidas sugulased nöökisid, näägutasid, hurjutasid (sügav nõukaaeg ja suhtumine "22 viimane taks", "mees võib olla, laps peab olema" jne. 3 aastat tagasi diagnoositi mul rinnavähk, geneetiline vorm. Esimene küsimus oli: kas teil lapsi on? Kergendustundega võisin vastata: ei, ei ole ühtki.
Heli11. detsember 2018, 23:02
No kahe lapse ema võiks teada, et ühe inimese põhjal ei ole mõtet üldistada. Ma olen ka lastetu, aga olnud väga hea tädi oma õdede lastele. Ja hoidja sõbranna lapsele. Saan aru küll millest ilma jään. Aga mida ma selle teadmisega nüüd peale hakkan? Elu ei ole nii lihtne, et lihtsalt tee laps.
Heli11. detsember 2018, 22:57
Kui on raha, sobivus kaaslasega, hea tervis, siis jah. See kõik kokku tekitab turvatunde. Aga, et lihtsalt niisama, instinktid ta, nagu loom...mõelda on ka vaja. Tunda vastutust.
Muhe Taat11. detsember 2018, 22:49
Pole häda midagi,looduslik valik toimib ka siin.Järglasi mittessaavate geenid lihtsalt edasi ei kandu ja tulevikus jääb ahtraid naisi vähemaks.
MR11. detsember 2018, 22:36
mis teil viga on, et inimesi nende valikute pärast halvustama hakkate? Tundke oma lastest rõõmu, mitte ärge teisi materdage.
Signele11. detsember 2018, 22:32
sel juhul "sünnitusmasinate" lastel pole õigust mittesünnitanud naiste kulul haridust, arstiabi jne saada. Enne mõtle, mida ütled.
väike -maarja11. detsember 2018, 22:20
Äge oli vaadata ,kuidas Fideelia-Signe Roots jooksis alasti Väike-Maarja vahel alasti,propageerides ,et alasti naine avalikus kohas on ok.Talle kutsuti politsei ja viidi minema.
ww11. detsember 2018, 22:16
Sünnitusmasinate lapsed siis? Nimetavad oma ema sünnitusmasinaks.
what about me11. detsember 2018, 22:13
Kui sulle on elu antud, on iseenesest mõistetav, et sa annad selle elu ka edasi. Enamus loodust saab sellest aru, ainult mõned egoistid või puudulikud inimesed ei saa sellest aru. Inimene kellel ei ole lapsi on poolik ja jääb igavesti suureks lapseks. Eks feminism ole ju üks egoismi vorme.
ja kui sinu lapsed eestist11. detsember 2018, 22:13
ära lähevad, siis kas hakkad peale maksma
neiuke 11. detsember 2018, 22:02
Ma tahan küll lapsi aga sünnitada ei viitsi sest see on õudne valu ja vaev , samuti ei taha rikkuda oma figuuri ja tervist sünnitamisega .
Signe11. detsember 2018, 21:56
Sellega sada protsenti nõus...neil lastetutel pole mingit õigust "sünnitusmasinate" laste kulul pensioni saada!!!!!!
Ja-jah11. detsember 2018, 21:48
olla ema ja11. detsember 2018, 21:41
sünnitusmasin, need on väga erinevad .
Ema kahele tütrele11. detsember 2018, 21:40
Minu vanaemal oli sõbranna, kes talle kogu aeg kirjutas. Kirjad kõik alles. Oli veel sügav nõukaaeg ja kogu kirjavahetus käis posti teel. Sellel tädil (minu jaoks oli ta siis tädi Juuli, sest ma olin siis laps) ei olnud lapsi. "Milleks neid vaja on, ainult nuhtluseks ja tülinaks jalus".. Aga kui ta sai umbes 80 aastaseks, kirjutas ta minu vanaemale: "Ainus asi, mida ma elus kahetsen - et ma ei saanud emaks. Aga nüüd on juba hilja.. Ja ise, kahe lapse emana - ma arvan, et lastetud inimesed lihtsalt ei mõista ega suudagi mõista, milliseid emotsioon ja tundeid üldse oma laps pakub.
11. detsember 2018, 21:38
feministid ei peagi lapsi saama,see oleks laste suhtes ülekohtune.
lastetud naised11. detsember 2018, 21:32
jäävadki ise lasteks.Nende maailma vaade jääb kuidagi pealiskaudseks.
Neh11. detsember 2018, 21:30
Muidugi ei ole lastetu naine sünnitusmasin. Lastetu naine on 40 aastaselt sotside valimismasin. Üksik vanamoor kes vihkab tervet inimkonda ja tahab, et terve planeet Maa elaks sama halvasti kui tema ja tuleks temaga koos hauda kaasa. Vaadake kasvõi Rootsit. Kunagistel Rootsi haritud vabadel naistel pole tänaseks päevaks enam peale tühjuse ja viha kõige hea vastu mitte midagi.
Yksik11. detsember 2018, 21:29
Täpselt nii. Lastetute kirujad võiks aru saada, et kõigile ei ole paarisuhet antud. Vanspoisid enamasti liigi häbelikud et suhet luua või siis naised lihtsalt lahkuvad teiste meeste juurde, naised teadagi, võivad lihtsalt ilma meheta jääda (liiga korralikud, ujedad suhtlejad), rääkimata tervislikest põhjustest miks lapsi paarid ei saa. Seega paluks mõista mitte hukka mõista.
Neid "mittesünnitusmasinaid"11. detsember 2018, 21:27
tuleb siis tulevikus ka riigipinsist ilma jätta. Elagu oma teisest sambast, he-he-hee
Kunagi teinud. 11. detsember 2018, 21:21
Issanda loomaaed on suur.
Zuzi11. detsember 2018, 21:19
Mul on neli last ja ma ka ei ole sünnitusmasin.
A11. detsember 2018, 21:12