Tele

Indrek Tarandit EKRE meeleavaldusel tuuseldanud mees: „Kas ma olen teinud ühe löögi?“ (303)

LISA KOMMENTAAR

Miki8. detsember 2018, 22:16
Kulla inimene, see ei olnud mingi löömine. Kui inimest oleks löödud, siis oleks ta küljeli kukkunud aga ta selle puudutuse peale ei jõnksatanudki. Videost on kõik selgelt näha.
Miki8. detsember 2018, 21:35
Kus Sa kallis inimene seda füüsilist vägivalda nägid? Lihtsalt veeti üks narkojoobes irvitav ja lärmav tegelane platsilt ära ja isegi need jalaga togimised ei olnud mingid löögid! Nüüd aga püütakse seda kõike jubedas peksmises rahvale pähe määrida! Kes avalikult valetab, see saab ka avalikult ükskord oma tõelise karistuse!
Miki8. detsember 2018, 19:00
Jossi'le Jah ka sõnadega võib inimest tappa ja Tarand tuligi seda tegema ja tegi ning just teda tuleks vastutusele võtta, sest ta on juba paljudes kohtades analoogselt käinud räuskamas. Normaalne inimene nii ei käitu ja seda enam, et on kuidagi meie riigi esindajana europarlamenti saanud!
Miki8. detsember 2018, 11:03
Mina vaatasin mitut videot ja kõigis oli näha, et ta püüdis Tarandit ainult püsti tirida ja platsilt rahvavahelt eemale viia! tarandi jalavarjud aga ei olnud ilmastikule vastavad ja ta libises.
Miki8. detsember 2018, 10:55
Vahepeal aga mainiti, et Tarand tõugati lavalt maha. Ka mina nägin, et ta väga rõõmsa näoga ja koos mikrofoniga hüppas lavalt alla. See näitab, et püütakse ikka valetada ja vassida!
mis tulevik toob5. detsember 2018, 16:16
Tulevikus võidakse ta selle eest vastutusele võtta, et ta ei teinud ühtegi lööki. Inimsuse vastane kuritegu, need kes Hitlerit võimalusel ei rünnanud kahetsesid hiljem.
Ins Tarakann5. detsember 2018, 15:49
mu p-r-se ikka kipitav veel ehk jõuludeks kaob valu-häbi mitte kunagi.
5. detsember 2018, 15:41
Taksojuhid Soomes kutsuvad neid "öö Timo"-deks.Päris täpne väljend ja sobib selle maa konteksti.
üldiselt5. detsember 2018, 11:34
on sotsid solidaarsuse eest väljas, Ainult lihtsameelsed võivad arvata, et sotstoetused ja pensionid vtulevad kuskilt küllusesarvest ja püsivad Lätis viinarallil käimisest hoolimata igavesti.
To ekrelased on raevus5. detsember 2018, 08:03
No sotside kommentaare kirjutavad vist ainult sotsid ise ja nende lähedased pereliimed, kartuses, et ei saa piisavalt hääli pääsemaks brüzzeli prii leiva peale
just5. detsember 2018, 02:12
Sellepärast ongi tubli! Ja mida rohkem selliseid tublisi, seda uhkem-tubli mass, keda suunata ja lükata.
vahel tundub5. detsember 2018, 02:10
Et ajupesus niidetakse lihtsameelseid loogu mingi sõnakoodidega, sõnamaagia hüpnoosiga ja kui hüpnotiseeritutel jälle midagi koitma hakkab, leiavad ennast kuskilt Riigikogu eest platsilt, rusikas püsti, lollusi röökimas. Aga sellist asja suudab ainult suurriigi salateenistus.
üldiselt5. detsember 2018, 02:03
Ainult poolemeelne peksab neid, kes tema eest hoolitsevad. Kui solidaarsusest pole midagi kuulnud, siis vahelduseks vaata, mis maksab pimesoole op v nädal post opis ja siis mõtle, on`s ikka vaja Lätti viina järele sõita.
sulev5. detsember 2018, 00:29
jama on selles,et sisserändajad toovad niivõrdppalju uusi sõnu sisse, et eesti keelele pole enam ruumi
harimatu 5. detsember 2018, 00:11
oot, Kaja - kas eurosaadikute tundmine on kohustuslik? Tunnustus, nagu ka lugupidamine tuleb välja teenida, eriti, kui oled määratud, mitte valitud!
ÜLDISELT5. detsember 2018, 00:01
Näitab Meelis ette, kuhu süüdimatu ajupesuga jõutakse, platsitäis manipuleeritavaid.
üldiselt4. detsember 2018, 23:58
Tänage õnne, et sotsid on olemas, ei kuku veel haigekassa ega muu sotssüsteem kokku. Ja selle kaks kolm pudelit alkot jõuad ka Eestist osta, kui vaja.
Imelik4. detsember 2018, 23:28
Ma ka juba mitu päeva imestan, et pole enam + ega - ja kommentaarid ka kaovad. See jälle kindlasti mingi uuendus nende poolt, kellel pole midagi muud teha, kui välja mõtelda midagi, mis ei tööta.
harimatu4. detsember 2018, 23:25
kas mitte sotse ei toodud tol kaugel ajal nii, nagu kirjeldad? näib, et oled veendunud sots
harimatu4. detsember 2018, 23:12
kas rahvuslippe lehvitada on häbiasi?
harimatu4. detsember 2018, 23:09
kas arvajal on vennaga kaks klassi külakooli - sedagi vennaga pooleks?
Arvajale4. detsember 2018, 21:27
Kahjuks ei saanud ma oma lauset lõpetada, sest nüüd on vist mingid uued seadused Õhtulehel.
Arvajale. 4. detsember 2018, 21:21
Kas teile isiklikult ei tundu, et oma küsimuse olete küll valesti püstitanud? Kui loen neid kommentaare, siis tundub, et kui keegi on selle algataja, et hakata ühte inimest närima ja teda sajas patus süüdistama, siis teised on nagu kaarnad, kes kohe asuvad samuti seda inimest oma teravate nokkadega hävitama. Ja veelkord, vaadake ometi , kui võimalik, seda tsirkuse videot ja tulge siis oma kommentaariga lagedale, kes tegelikult oma käitumisega eeskuju seal pakub. Naeruväärne oli see kisaja ja irvitaja, kes annab võibolla rohkem noortele eeskuju, et kui mulle midagi pähe lööb, siis võib hüpata
4. detsember 2018, 18:59
sinu hüsteeriline naer ja iroonitsemine on tüüpiline inimesele, kes ei suuda argumenteerida. Aga tõesti, + ja - nullitakse iga mingi aja tagant ära
Maamees4. detsember 2018, 18:46
Kellele on antud põhiseadusega õigus maainimesi närutada ja halvustada? Kui maainimest ei oleks, poleks Tallinnat ja Harjumaad. Poleks Eestimaad
Kui äraostetavad on meedia ja inimesed?4. detsember 2018, 18:36
Kommentaarium on ülemodereeritud, + ja - kaotatud. Tundub, et selles kommentaariumis on üritatud luua kuvandit, et nüüd on "rahvas mõistusele tulnud" ja aru saanud, kui head sotsid ikkagi on. Kõik mis pole päris, tehakse pettuse ja jõuga, olgu see või õhtulehe kommentaarium. Kõikvõimas meedia üritab nagu teerulliga nüüd üle käia. Kes siin tegelikult raha ja jõuvõtteid kasutab??
4. detsember 2018, 18:35
sots on kahjur ja rahvavaenlane,kahju,et see tarandijoodik nii vähe sai.
4. detsember 2018, 18:11
tubli mees,sotsidele tulebki anda nii et mäletavad!
you4. detsember 2018, 18:10
Peksasaanu tahab ju valge värvi vastandile eesti maha parseldada
you4. detsember 2018, 18:10
Peksasaanu tahab ju valge värvi vastandile eesti maha parseldada
Reeli4. detsember 2018, 18:09
Palun sõnu--mida kasutada neegri,muslimi kohta! Neeger on neeger olnud 2018 aastani --kes võttis vastu sellise seaduse et sõna neeger ei tohi kasutada.Kes ta siis on .Eritrealane--see on ainult 1 suguharu.Tõmmu,must,pruun ka ei tohi kirjutada
4. detsember 2018, 18:07
Halastust.4. detsember 2018, 18:06
Eesti keelt ei saa kasutada--kõik sõnad modereerimisele.
Kati4. detsember 2018, 18:05
Vanasti pandi riigireetur vangi ja anti paar toud ka nüüd sotsid ja kastanite ootajad veel õigustavad eesti rahva hävitajat--lepingu pooldajat et pool lõunamaad siia tuleb.
Arvaja4. detsember 2018, 17:51
Riigikogusse saab juba pōhiharidusega!! Vōi otse vanglast! See togija on ka väikse haridusega! Haritud inimene nii ei käitu ! Ülikonna asemel dress selga
Clat4. detsember 2018, 17:31
Nii kui EKRE poolt kirjutad, siis kohe modereerimisele.
kristel4. detsember 2018, 17:10
see ju täies ulatuses kohtu värk,aga meie turismitalud veel premeerivad selliseid kangelasi.Häbi!!!
to doktor4. detsember 2018, 17:04
sellised doktorid ja lugejad ongi koos tarandiga ,seewaldist ravilt ära jooksnud.Aga edu EKRE-le,sellistele koha kätte näitamisel.
Arvaja4. detsember 2018, 17:02
Kohutav kui naeruväärne ! Ja siis imestame miks koolides vägivald???? Meelis näitab ette!!!!?
ma kardan4. detsember 2018, 17:00
4. detsember 2018, 16:22
helmekesed ju kutsusid köiki.Varsti tahavad jälle lippe lehvitama minna,haige värk
siri,pinn4. detsember 2018, 16:21
sm.organ indrek tarandile meeldib põdrasambla tõmmis,hollandi gräkk ja oravate seened veel pitsike korgi jooki ning ongi kõik lill.
tekib küsimus4. detsember 2018, 15:50
miks ta üldse kohale läks? Kas sai sooja bussiga sõita ja kõhu suppi täis ning vb ka päevaraha? Neljakümnendal toodi ka demonstrandid autode ja bussidega kohale.
uskumatule4. detsember 2018, 15:21
riigikogu koalitsioonil oli vist pärastlõunane õllepaus;)
uskumatu4. detsember 2018, 15:10
nüüd kustutab sotsialistlik häälekandja ohtuleht kommidele antud hinded juba iga 10 minuti tagant
uskumatu4. detsember 2018, 14:56
meeleheitel vasakäärmuslastest kartellipoliitikud on selle loo kommentaariumi alates lõunast okupeerinud oma ekre-vihast nõretava sõimuga
no4. detsember 2018, 14:42
ei tea, kus maailma otsas see mees on elanud, et meie saadikuid ei tea! Lo ll i mängib või?
Tubli,Muhumaa mees!4. detsember 2018, 14:40
Näha,et kõik mehed pole veel Eestist kadunud.EKRE valime nii või teisiti,kisage paju tahate.
no4. detsember 2018, 14:39
see mees ei saa ju mitte millestki midagi aru!!!
maamiis4. detsember 2018, 14:33
Suured tänud intervjuu eest.Sain ka EKRE ühest liikmest parema pildi endale ette.Olen tulevikus tänaval ettevaatlikum.
tegelikult4. detsember 2018, 14:28
On Eestis terve instituut või mis iganes asutus justkui selliste vaimse ärakasutamisilmingute ja ajupesuga tegelema aga millega nad seal tegelevad, mõistus ei võta.
nii on4. detsember 2018, 14:23
ei külvata ega lõigata aga kui vaja pole, siis on teised ikka varnast võtta
üldiselt4. detsember 2018, 14:08
Kui mustlased v kes iganes hullutavad lihtsameelseid petujuttudega, on nad kelmid aga kui suurt hulka inimesi lollitatakse pooltõdede jm staffiga, on kõik õige?
Mari4. detsember 2018, 13:55
Vaene mees ! Ta oli ju puhta vales kohas, ütle, et tema läks " ründelepingu" vastu seisma. Nii juhtub kui ajud pestakse puhtaks. Paistab, et võlusõna on " pagulased" ja juba joostakse, omal polegi vaja mõelda.
ôigustus4. detsember 2018, 13:33
Vägivald on vägivald, pärast vôid seletada nii palju kui tahad. Märk on küljes..
tiiu4. detsember 2018, 13:27
Tarand tõmbas omale ise veel kaela. Kes teda vaesekest enam valib.
r.sk4. detsember 2018, 13:08
tal ju ammutuntud eurohaigus ishias
näen4. detsember 2018, 11:59
Vaatasin TV 3 -s "Kuuuuriat",täielik näitemäng I.Tarandilt,sots S.Mikser naerab koos teiste sotsidega seda etendust, see oli lavastus. Eile oli postkastis ajaleht "Mustamäe",seal soovivad kesikud J.Ratas ja L.Laats rahulikku jõuluaega ja soovide täitumist 2019.aastal,ilmselt reklaam. Järgmisel leheküljel kutsuvad sotsid kohtunikuproua H.Särgava ja teie R.Vakra inimesi kohtuma Mustamäe Päevakeskusesse,kas nad arvavad,et saavad pensio- näride hääled kätte,kas see ka ei ole reklaam?
Jjah4. detsember 2018, 11:52
Kaitses inimeste huve? Milliseid huve? Et saaks Eestisse võimalikult palju vägistajad?
Mari4. detsember 2018, 11:41
Kui te tahate oma väikest Koread ja kodukootud Kimi siis peaks tõest valima EKRE.
A4. detsember 2018, 11:38
Teema on loodud süstemaatiliseks jahumiseks ja üheks ettekäändeks EKRE võimalikul keelustamisel
A4. detsember 2018, 11:34
Sina keelustaksid hea meelega ka eesti rahva ära
Tyuiopile4. detsember 2018, 11:33
See, kes silmad kinni ringi käib, oled sina, mitte mõni EESTI MEES.
rannamiis4. detsember 2018, 11:33
Tarandil on lavalt hüpates MIKROFON KÄES!
A4. detsember 2018, 11:32
Naer läbi pisarate ,ehk meie tulevik ,kui me selle jampseri vastu võtame: Sisserändaja tänab töökaid sakslasi (Uued Uudised)
õige4. detsember 2018, 11:32
tahaks ka neid tüüpe õige nie all näha nagu krat.Raske uskuda, et eesti meeste hulgas on päriselt selliseid selgrootuid limukaid.Ehkki tuleb meelde kohe Kaupo , jah, selliseid oli ka vanal hallil ajal.Ime, et Eesti üldse väheseks ajakski vabaduse sai.
Juss4. detsember 2018, 11:30
Ehk sai peapõrutuse, see paneb naerma
KE4. detsember 2018, 11:29
on järgmine kaotaja valimistel.
rannamiis ekrenaudile4. detsember 2018, 11:28
Palun vaadake videot uuesti. Hr. Tarand hüppab lavalt alla, MIKROFON KÄES ja karjub "...siis võtke hääletage...". Ei maksa siin lausvalet levitada.
Juku4. detsember 2018, 11:28
https://tv.postimees.ee/6462288/video-mis-juhtus-indrek-tarandiga-ekre-meeleavaldusel?_ga=2.94042270.2055445187.1543855332-146877855.1543855332 Ründasid selja tagant - õige muhulane nii ei käitu
jajah4. detsember 2018, 11:27
aga see ei olnudki nii ammu, kui Eestis valiti ka presidenti.Et välisriigist tulnut presidendiks sokutada, selleks muudeti seadust.Kahju, et Eestis on nii palju oma riigi mahamüüjaid, kui neile juudaseekleid pakutakse.
Juku4. detsember 2018, 11:25
https://tv.postimees.ee/6462288/video-mis-juhtus-indrek-tarandiga-ekre-meeleavaldusel?_ga=2.94042270.2055445187.1543855332-146877855.1543855332 Ründasid selja tagant - õiged muhulased nii ei käitu
Eino Taruk4. detsember 2018, 11:25
Sinu nõudmine on kordades radikaalsem kui mistahes seisukoht mida EKRE oma eksisteerimise joosul on väljendanud. Aga sellised ongi vasakpoolse: "sallivad" kelle vägivald ja keelupoliitika ulatub äärmustesse kui nad võimu saavad
jaa-jaa4. detsember 2018, 11:25
ega Pärnu rahvas ei soovinud ka tasuta transporti?
ekstaole4. detsember 2018, 11:24
Mees ju ilmselgelt valetas, tema ei näinud, tema ei teinud. Kardab. Lustilt oleks oodanud mõnd küsimust ka, kuidas mees tapmisähvardustesse ja võllapuudesse suhtub? Nüüd nägi asi välja nagu Lust peseks tegijat puhtaks.
Muhumuhkel4. detsember 2018, 11:23
Ei ole õigust arvamust avaldada, lisaks + ja - kaovad ära ka kommentaarid.
Eino Taruk4. detsember 2018, 11:23
Annad endale aru, et sa nõuad populaarsuselt kolmandal kohal oleva parlamendierakonna keelustamist ühe rüseluse põhjal kus muide ühtegi EKRE liiget ei osalenud?
A4. detsember 2018, 11:23
Sina said valusa hoobi -Muhu kogukonnal pole häda midagi
sinu arvates, Elsa4. detsember 2018, 11:22
on "eesti rahvas" see, kes siin kommentaariumis näitab, et on valmis Eesti vabadust maha müüma uudaseeklite eest? Föderatioon on tore, nõuka ajal oli nii vahva?
tõesti4. detsember 2018, 11:22
president on meil määratud, mitte valitud
kiusajatest4. detsember 2018, 11:19
Mis peenhäälestus see on,et jutumärkide asemel tuleb nüüd quoti-nimeline sõna...?
Oi jaa4. detsember 2018, 11:18
Küll ikka peksti kõvasti! Tarand hakkas selle peale kohe naerma, nii vägev peks oli.Huvitav, et ehkki video on kõigile näha, ajavad kinnimakstud trollid ikka oma jura suurest peksmisest.Lisage veel, et Tarand irvitas valu pärast.
Nali4. detsember 2018, 11:18
Huvitav milline rahvas, kas riigitöötajad? Vaadates plusse ja miinuseid ning vesteldes kümnete tuttavatega erinevatelt elualadelt jääb küll vastupidine mulje. Tundub, et vähemalt 70% inimesi pole valitsusega rahul ja annaksid oma (protesti)hääle EKRE-le.
aga sellepärast, et kutsuti , muidu oleks üteldud, et kardavad4. detsember 2018, 11:18
aga sellepärast, et kutsuti , muidu oleks üteldud, et kardavad4. detsember 2018, 11:17
imestap "korrektorite" üle4. detsember 2018, 11:17
Huvitav nähtus, viimasel ajal sageli---kui jään liiga kauaks kommentaariume lugema, tuleb ette tekst "kahju, lehekülge ei leitud" ja dramaatiline allapoole suunurkadega joonistus irvitab...
know how4. detsember 2018, 11:15
Lihtsameelsete ajupesu on millegipärast olnud eriti edukas. Vaevalt nüüd ühel erakonnal sellised psühholoogilise sõja oskused kohe lambist võtta on nagu miksitud info jms.
tuuseldamisest4. detsember 2018, 11:13
oli asi kaugel.Kuid rahvas võib jõuda ka tuuseldamiseni, kui rahva mõnitamine jätkub.Iga kannatus katkeb lõpuks.Tavaliselt siis, kui kaob lootus, et midagi iseenesest muutub.
IRW4. detsember 2018, 11:13
Selle eest et sa midagi ei teinud saadetakse sind asumisele - põgene ruttu Muhumaalt
09:20-le4. detsember 2018, 11:11
"Kui sa mees oled, siis julge ka tunnistada, et tuuseldasid teda parajalt." Mine silmaaarstile Jürka!!!
Nali4. detsember 2018, 11:11
Huvitav milline rahvas, kas riigitöötajad? Vaadates plusse ja miinuseid ning vesteldes kümnete tuttavatega erinevatelt elualadelt jääb küll vastupidine mulje. Tundub, et vähemalt 70% inimesi pole valitsusega rahul ja annaksid oma (protesti)hääle EKRE-le.
Ahh4. detsember 2018, 11:10
Ja kus see. Enamus on? Loen igalpoolt vastupidist
vana karu4. detsember 2018, 11:05
See Tarandi jalaga löömine meenutab, nagu ajaks peremees uksest välja tuppa k..enud kassi.
siss4. detsember 2018, 11:01
Muhu kogukond sai selle "rahvuskangelase" näol valusa hoobi. IFF , võta palun midagi ette !
4. detsember 2018, 10:59
Tarandi teema on hoopis laiem4. detsember 2018, 10:40
kui inimestele antakse selgelt mõista, et ainult 1x 4aasta tagant on neid nö. "üheks päevaks" vaja ja ülejäänud ajal elate te meie ettekirjutuste järgi oma elu, mokk maas, siis loomulikult tekitab see protesti.ainult mõned näited ja seekord sotsid. Nestor ja presidendivalimised, Ossinovski ja aktsiisid, Mikser ja rändepakett ning Tarand, kui vabakutseline multierakondlane,kes kääris käised üles ja sõnas selgelt :"....kui te pööbel üldse tahate midagi saada, siis valige sotsid". tehes seda nii ülbelt ja matsi kombel, et solvas kõiki. nii, et pigem on see kõik provokatsioon rahva vastu hoopis
Sa pole ju eestlane4. detsember 2018, 10:39
sotstrollide õnnepäev on täna4. detsember 2018, 10:20
09:59 Ulgus nagu hunt tühjas kõrbes, matsid jäävadki matsideks.
Vot nii4. detsember 2018, 10:16
Oleks minul miljon krooni....mäletate seda laulu? Siis pool kingiks Osale, kõva saare mees, kellega luurata punaste tagalas.
Kuhu siis kaovad plussid ja miinused?4. detsember 2018, 10:14
Kolmanda märtsi õhtuks saate teada!
elo4. detsember 2018, 10:09
Huvitav4. detsember 2018, 10:05
Poolas ja paljudes riikides ei häbene keegi rahvast kes ei taha muidusööjaid ja tapjaid oma riiki!!!
Elsakene4. detsember 2018, 10:00
Tee tööd ja toida,majuta inimesed keda hakkab nüüd hordidena tulema.Nemad ju tööl ei käi.
Mida4. detsember 2018, 09:59
Miks õhtuleht kustutab kommentaare ja kõigele lisaks võtab + ja - ära. Krti koomikud
on,on4. detsember 2018, 09:53
kontroll4. detsember 2018, 09:53
Kommenteerimine blokeeritud!
jälle sugulane,4. detsember 2018, 09:51
Võiks4. detsember 2018, 09:50
need pluss-miinus kohad sealt kommentaari alt ära kaotada, mis te näete vaeva kustutamisega... on ikka süsteem, on ikka elu!
küsi seda4. detsember 2018, 09:48
Nimme valin EKRE4. detsember 2018, 09:45
Sisuliselt töötavad seal ka EKRE poliitikud, kui sa ära oled unustanud või sa lihtsalt arvad, et nad ei ole mainimist väärt ja üritad inimesi sellega eksitada. Ei lähe läbi - libedik. Ja kui sotsid korraldavad meeleavalduse sarnaselt, siis teie arvates on see Pidu. Sa ei ole Terve.
püksid4. detsember 2018, 09:45
Kuhu kaovad plussid ja miinused????
tere andrus,4. detsember 2018, 09:42
vingerdis4. detsember 2018, 09:40
no siis on meil enamus4. detsember 2018, 09:40
Elsa4. detsember 2018, 09:39
Kas eesti rahvas oli see kamp jalakangelasi kes tööd ei viitsi teha?
peeduprillid4. detsember 2018, 09:38
need ei muuda hälvet,olgu need peas või pees,vahet pole.
Elsa4. detsember 2018, 09:36
Küll tuleb ka Ekrel jalapäev
kribab loomaarmastaja.Ilvese SUGULANE.4. detsember 2018, 09:35
Maamehe naljad4. detsember 2018, 09:34
Öeldakse, et poliitik, aga tunneb Eesti poliitikutest nägupidi ainult 2 inimest. Teised tunneksid Tarandi ka häälest ära. Maamehed armastavad teha selliseid magedaid kalambuure, nagu ründeseadus või siis inimese nime moonutada. Sa saad üks kord televiisorisse, katsu ikka olla.
Elsa4. detsember 2018, 09:33
Pärnus on ikka mõtlev rahvas mitte jalakangelased.
nõukaaeg on minevik4. detsember 2018, 09:32
aga kord võib tulla küll.
anna andeks4. detsember 2018, 09:31
palun lugeda minu miinus,plussiks.
kas ta just võidab4. detsember 2018, 09:29
aga arvestatavaks jõuks kogub hääli küll.
Aino4. detsember 2018, 09:29
Lõpetame selle Tarandi teema ära, see on vesi tema veskile, ta eesmärk oligi provotseerida ja tähelepanu saada. Valimistel aga teeme õige valiku, sotsidele ja kesikutele hääli ei anna, peame meeles neidki kes hääletamisel saalist minema putkasid .
no ei ole,4. detsember 2018, 09:28
selles kontoris oskavad pappi lugeda.
kohatäitja4. detsember 2018, 09:26
Tyuiop4. detsember 2018, 09:25
Eestis valitakse parlamenti mitte presidenti. Kas see on Teile uudis või ?
Potensiaalne EKRE valija Ida-Virumaalt4. detsember 2018, 09:24
Kui seda tarakani ei oleks ohjeldanud just see mees, siis kindlasti oleks seda teinud keegi teine ja võibolla enam mitte nii leebelt. Sellised tarakanid ja nende pooldajad, kes arvavad, et ainult nemad võivad kõike ja nõrgematele kõrge kaarega kraevahele lasta, peaks hoopis puuris kinni olema, mitte narkouimas blatnoi moodi vabalt ringi jõlkuma. Loodan südamest, et kunagi nad oma vitsad kätte saavad. Muhu mehele tervist ja jõudu.
ants4. detsember 2018, 09:22
tubli mees. president on sotside susserdis isamaa vineerist valimiskastiga.
AixMax4. detsember 2018, 09:22
Pärnus elavad ikka normaalsed inimesed aga paistab,et üks lol... lammas on ära eksinud.
!?4. detsember 2018, 09:21
joss4. detsember 2018, 09:21
vägivald pole ainult löömine, jube on see eneseõigustamine alati
Jürka4. detsember 2018, 09:20
Kui sa mees oled, siis julge ka tunnistada, et tuuseldasid teda parajalt. Et sa ei teadanud kes ta on, siis see on loll jutt.
K.4. detsember 2018, 09:20
Aga võimul ju keskerakond. Kas nemad on midagi parandanud?
Õhtulehe lugeja.4. detsember 2018, 09:19
Lugesin ka kommentaare. Peamine teema on EKRE vägivald,vihale õhutamine jne. Mina ei ole poliitik,vaid rahulik Eestimaa kodanik. Palun lugege neid kommentaare.Kasutatakse sõnu: joodik,poolearulina mees Muhust,ajupuudega ekrenaut,trollid jne.Kas selles ei ole viha ja vägivalla kasutamist vaimsel pinnal? Soovitus Õhtulehele: aeg oleks keelata kommenteerijate anonüümsus,julge inimene julgeb ju avalikult ka kirjutada! Tuleks järgida teiste ajalehtede eeskuju.
no siis meid on4. detsember 2018, 09:19
irw4. detsember 2018, 09:18
kuidas ta ikka ronis, üle 100 000 eestlase andis hääle, arvan, et isegi sina andsid hääle.
Anne4. detsember 2018, 09:18
Ma olin seal, kui Tarand kõrvale toimetati, päris lähedal, polnud tal häda midagi, naeris ja oli rõõmus et sai provotseerida. Kaine ta küll ei olnud.
SAARLANE4. detsember 2018, 09:16
Elagu EKRE. KÕIK VALIMA.
Lai naer sotside üle4. detsember 2018, 09:16
Välisministeeriumist sai sule sappa....võib ju lugeda, mis põhjusel....IRW
äi,4. detsember 2018, 09:16
Lapsed ka irvitavad sotside üle juba ammu4. detsember 2018, 09:15
Nojah, aga ega joodikutasemel tegelane ei suudagi oma jäsemeid valitseda...ikka koperdab ja irvitab ise selle üle
miks meenutas,4. detsember 2018, 09:15
ongi ju.Teadis et saab vastu muhku,seepärast korjas need peдeprillid ka sealt ära.
eestlane4. detsember 2018, 09:15
mina mõtlen ka Tarandist väga halvasti, röökis nagu loom irve näol. Ja meie suured riigiisad ja -emad seda ei näe. Meie riigis ei ole demokraatiat! Uus siseminister pani ka puuse, et tema kardab. Keda? Eestlasi või? Siin peaks küll riigijuhid mõtlema, et midagi on valesti. Ehk annab veel parandada, kui rahvast kuulata.
Lapsed ka irvitavad sotside üle juba ammu4. detsember 2018, 09:14
Tarand ju punasotsist hale provokaator. Kuidas sihuke üldse brüsseli ronis? Välisministeeriumis ka kunagi sule sappa saanud...
loodame , et4. detsember 2018, 09:13
ka Pärnu valijad annavad oma panuse , näitamaks kellega on tegelikult tegemist !
AixMax4. detsember 2018, 09:13
Mul on jällegi häbi sinusuguste pärast.
kas need on ka siis poliitvangid sell juhul.4. detsember 2018, 09:08
Kes see tarand üldse on et tuleb ärplema et kuskil saadik on kas ta tutvustas ennast enne ,, Kui nüüd mina keskparteilaste ja miilitsa ülema lemmik kohta idaviru ja tänaval selle mehe pilti näidata, siis saate teada et mitte keegi, lihtsalt enamus kehitab õlgu pole näinud pole kuulnud.
kahepalgeline4. detsember 2018, 09:06
pidasin siiani H. Lengist lugu, kuid nüüd on ta üks väga ebameeldiv tegelane. Rahvas valis teda, kuid tema pööras rahvale selja ja hääletas rändeleppe poolt. Võidelgu nüüd endale maja tagasi, mis kunagi ärastati ja pangu sinna pagulased elama. Mis vingub kogu aeg sundüürnikest!
to tihti4. detsember 2018, 09:05
Ja mis see Ekre lahendab? Oma önne sepp oma eöus oled ju ikka sina ise űkskõik, millise valitsuse ajal
arvamus4. detsember 2018, 09:05
sa eksid4. detsember 2018, 09:05
sest keskerakond väärib muud ! Läti läheb arvatavasti oma teed : Ka seal läheb see raamistik riigikogus hääletusele , aga mõtted ja arvamused erinavad meie juhterakonna poolt läbisurutud mõttelaadist. "Eelnõu sõnastuses tuuakse ära, et ÜRO pakt “vaikib riskidest, mida immigratsioon kujutab riikide julgeolekule, majandusele ja identiteedile.” Ühtlasi märgitakse eelnõus, et rändelepe läheb vastuollu mitmete Läti seadustega ja rahval ei ole selget arusaama selle sisust, kajastab Delfi."
reku4. detsember 2018, 09:00
Olen nõus. President ei ole president. Aga ühe vea tegid. Salaja oleks pidanud ikka andma, et mees maapeale tagasi tuleks ja lõpetaks ülbitsemise. Tarand pigem ise viskas enese kõhuli, mis talle muidu nii nalja tegi. Ja to´la läks pärast arstile, et siduge mu käsi kinni.
22:044. detsember 2018, 08:59
Miks sa solvad õiget Eesti meest?
Tihti loen:4. detsember 2018, 08:58
"ma ei ole EKRE-st". No ja siis? Ka mina ei ole EKRE-st, aga valima minnes hääletan EKRE poolt. Sest ülejäänud on juba aastaid tõestanud, et ei vääri minu häält.
to A4. detsember 2018, 08:57
Veel vastikum oli segumikseri irvitamine.
minu nimi4. detsember 2018, 08:52
Kui see oli ekre pidu, siis poleks seda pidanud korraldama avalikus kohas, Toompea lossiplatsil, mis oli sisuliselt nende sotsidest poliitikute töökoht. Kui on erapidu, siis pole vaja seda teiste territooriumile tegema minna.
Televaataja4. detsember 2018, 08:47
Mis sellel Tarandil viga on, et vajub kohe kösti maha ega saa enam jalgu alla ning laseb enesega tänavat pühkida? Kas ta on haige ? Aga hääl on veel vali, räuskas päris kõvasti.
vanamemm4. detsember 2018, 08:47
Mis hirmsat oli minu soovitusel lugeda ERR. uudised,ee läbi kaks arvamuslugu---Rain Kooli ja Maris-Liis Jakobsoni omad, et võimuerakondade hääletoru ÕL. moderaator saatis minu arvamuse modereerimisele, mis muidugi ei ilmunud. Kas tõde Tarandi kui triksteri kohta oli vale!
hea" valimistel näeme"4. detsember 2018, 08:46
Heameel sinuga E-valimistel kohtuda !
Eino Taruk4. detsember 2018, 08:45
eksid4. detsember 2018, 08:44
Keskerakond ei saanud. Nemad on rahva eest seistes isegi Ränderaamistiku tulised pooldajad.
imelik4. detsember 2018, 08:44
kuuuurija saates oli ka teine teema,palju huvitavam kui see äraleierdatud "peksmine".Nimelt Raasukese despootlik juhtimisstiil.Mind päriselt huvitab,miks meie poliitikud kardavad rootsi pankadele kehtestada väljaviidud ülikasumitele tulumaksu eesti riigi hüvanguks?
Eino Taruk4. detsember 2018, 08:43
Ja sallib sotse kes nõuavad, et ennast ja omandit ei tohi kaitsta, ammugi veel mitte vägivallaga? Irw. Aga just nii rääkis sots Vakra vaidluses Helmega.
Võõpsu vend4. detsember 2018, 08:43
Tarandit ei tohi solvata, tema on euromees ja tööta palehigis meie helge homse nimel.
s4. detsember 2018, 08:40
Täitsa uskumatu et kuidas muhu mees ei tea tarandi lööki ja järelikult valetas, näeme nagu salatoimikud olge vait uskumatu
eh4. detsember 2018, 08:33
võta üks ja viska teist! Tase selline nagu vanasti lasteaias, sealgi ei lubatud jalaga lüüa. Öelda nende kohta, et vasika aru, oleks räige vasikate solvamine! Noh, sai siis nüüd temagi oma veerand tundi kuulsust kätte. Tšehhovil on jutuke, kus mees sai ajalehte ja uhkeldas sellega, mis siis, et selle eest, et jäi purjuspäi voorimehe alla. Ei vali ei ekret, sotse, kesikuid ega niisama tolasid.
Lorenz4. detsember 2018, 08:26
Mis ajast õhtuleht lubab kommentaariumis pornolehti reklaamida?
kristlane4. detsember 2018, 08:20
Tarandi näol said kõik massoonid sümboolselt jalaga tagumikku.
miks kõik need kogunenud "tuhanded" inimesed tööl ei olnud?4. detsember 2018, 08:18
Vaataja4. detsember 2018, 08:18
Kui julgesid käte ja jalgadega vehkida, julge ka tunnistada. Ei ole vaja ajada mingit udu! Häbematus kuubis!
4. detsember 2018, 08:18
jama värk4. detsember 2018, 08:13
Naljakas oli kuidas Tarand andis vikerraadios intervijuu kuidas tema on “põlis tallinnlane” ja tal on õigus käija kus tema tahab. Okei ,aga palun ära räuska! Näha oli ju kuidas ta nautis olukorda kui sai palagani teha. Minu arvamus temast langes küll maapõhja.
Keda4. detsember 2018, 08:09
See toetus kotib, klounaad ei muud
Hea4. detsember 2018, 08:07
Ja4. detsember 2018, 08:04
Kõikse4. detsember 2018, 08:03
Targem hiidlane on kõikselollema saarlase tehtud
Jups4. detsember 2018, 08:03
Te vaadake saada olevad videod hoolega läbi.jah.üks üritas tarandile jalaga tagumikku äsada aga pihta ei saanud.ma olin ka kohal aga ei ole ekrest ega ühestki teisest poliitilisest ühendusest.
Andres4. detsember 2018, 08:02
Kes muhumaal pole käind, see pole muhu mehe muhku näind.Vaat mis siis veel saab kui see muhk Tarandile pähe lööb.
Kas4. detsember 2018, 08:01
Jups4. detsember 2018, 08:00
to kas...4. detsember 2018, 07:58
Olgu Maa ümmargune või lapik, mõlemas on EKRE süüdi. Tegelikult on EKRE süü olematu. USA-s võitleb ka Tamp "mugavuspoliitikutega". See tähendab istuvaid rahaahneid. Vaata kui palju tal vastaseid on. Meie poliitikud ju samasugused, toolist kinnihoidvad mitte midagi tegevad.
4. detsember 2018, 07:57
Tark4. detsember 2018, 07:55
Haigust ravitakse4. detsember 2018, 07:54
ikka haigustekitaja väljaravimisega. Mida Muhu mees valesti tegi? Isegi hamba välja tõmbamine on ebameeldivam kui Muhu mehe ravivõte. Aga ometi me vahel laseme hammast välja tõmmata. Küll need sotsid on kõvatajad, samas väga hellad valude suhtes.
to Tiina24. detsember 2018, 07:49
Kui sind toksatakse, toksad ju ka vastu?
Haha4. detsember 2018, 07:44
Haha kloun jälle tagasi. Pritsi nüüd mõni kild.
4. detsember 2018, 07:42
hea, et see asi toimus. nüüd on ikka kuni märtsi valimisteni kont hambus. masendav, kaua te seda suppi soojendate. minge edasi. elu läheb edasi. ekre saab tasuta reklaami. ja muud ei midagi.
SSots4. detsember 2018, 07:41
Seetõttu tuleb toetada reforme, kes rahva heaolu eest kõik välismaale maha müüvad ja pangad maksudest vabastavad.
Ma ei ole siiani aru saanule4. detsember 2018, 07:40
See provokatsioon oli sotsi kontoris kokkulepitud.Tuldi nautima aga........
Prillid läksid lava ees juba4. detsember 2018, 07:34
Seal, kus Tarand kukkus, tal neid enam peas polnud. Praeguse artikli mees ei puutu prillidesse.
kelle eest EKRE võitleb4. detsember 2018, 07:33
EKRE võitleb ainult enda juhtide heaolu eest, ülejäänud osas sogavad vett. Tüüpilised populistid, aga enne, kui see ilmsiks saab, võtab veel aega.
eestlane4. detsember 2018, 07:33
Teie eest vast jah, aga meie valime neid, kes seisavad eestllaste-eurooplaste eest!
vabamees4. detsember 2018, 07:31
Valib selle kes pudeli teeb!
Kui inimene löönud pole, miks siis süüdistatakse?4. detsember 2018, 07:31
Videoid peaks ju hulgem olema, politsei tehku kindlaks, kas keegi lõi Tarandit. Esimest korda kuulen ka seda, et Tarand mikrofoni KAASA võttis. Sel juhul ei mindud temaga rüselema, vaid püüti mikrofoni ära võtta. Ja minagi pole neid poliitikuid näost-näkku nainud, ilmselt ka ei seostaks lavale tormanud räuskajat Euroopa Parlamendi liikmega. .
Tiina24. detsember 2018, 07:30
Kas Tarandi käitumine ei olnud mitte ebameeldiv ja ärplev? Sellepärast nüüd meest toksata pole ka viisakas, aga ikkagi ei sobi selline suurustamine, Europarlamendiga ähvardamine jms. Ei ole kena inimene see Tarand.
Huvitav!4. detsember 2018, 07:26
Varahommikul olid enamused plussid EKRE pooldajatel, nüüd on kõik maha võetud ja osad kommentaarid kustutatud!? Nalja teete siin ÕL või on sotside ees hirm nii suur?
Kadri4. detsember 2018, 07:01
Sinu jutt on alla alghariduse,labane ja kontrollimatu.Kas oled sa üldse kooliharidust saanud,et siin kedagi mõnitad
ee4. detsember 2018, 06:41
Köster tuuseldas Tootsi ka hullemini.
ann4. detsember 2018, 06:40
ja meite kandis maaslamajat ei lööda. selle erakonna inimene virutas veel jalaga takka. nõme.
Tiina4. detsember 2018, 06:38
Äärmiselt sümpaatne ja õige jutuga mees oli see Muhumaa mees
Saate aru?4. detsember 2018, 06:17
Tegelikult tunnevad sotsid ennast väga nirult. Sest asusid aitama teisi võimuparteisid. Nähes aga, et teised vaikivad, on sotsidele selja pööranud, on sotsid nüüd ahastuse äärel. Aga ahastusega tulebki kaasa ka hüsteeria. Sellepärast ka agoonilised mõnitamised rahva ja nende kaitsjate kohta. Ärme lase sellel ennast heidutada. Tegelikkus selgub valimistel. Muidugi pabervalimistel. Sotsid! Teid on maha jäetud! Ise ka aru saate?
to 05.094. detsember 2018, 05:59
varsti lüüakse kommentaariumi arvamusnumbrid nulli ,kuna rahva arvamust ei tohi näidata
Saarlane4. detsember 2018, 05:47
Meite saarel pole lamamine häbiasi!
to 23.374. detsember 2018, 05:38
Küll sinu pere on siis ikka tubli.Kohe ei mitte ühtegi EKRElast!
to 23.444. detsember 2018, 05:35
Vaata,et sa infarkti ei saa.
4. detsember 2018, 05:34
et siis tagasi agoraa´le, mis sai alguse ainult 2500 aastat tagasi?
w44. detsember 2018, 05:32
niisiis on tulemas uus nõukogude kord! kulakud saadetase muidugu siberisse, sest siis on see meie riik seal.
Mait4. detsember 2018, 05:31
Miks puudub siin selline teema nagu näidati eile kuuuurijas Rootsi-eesti pangandus teema Erkki Raasuke? Kas lehed kardavad teda?
Karin4. detsember 2018, 05:22
Tundub, üks sotside palgaline kirjutab siin. Kõnemaneer, kirjastiil väga omapärane, näitab ühe ja sama inimese kirjutatud.
to Õige mõte4. detsember 2018, 05:09
Palgaline, päris jama ka kirjutada ei maksa. Vaevalt sinagi õnnelik oleksid araabide-mustade emiraadis.
to 01.024. detsember 2018, 05:07
Juba ammu vaatan, kui labased peavoolu palgalised ikka on. Ja pidev hüsteeriline kirjaviis, osaliselt trükitähtede kasutamine.
4. detsember 2018, 05:04
Mis te neid idiotisme ühekaupa laote. Esitage kohe terve nimekiri õudustest, mida EKRE kommunistide väitel teha kavatseb.
4. detsember 2018, 05:01
Millest see kultuuritus ja harimatus silma paistis? Nojah, sotsidel on oma loogika. Neil seisneb kõrgkultuur kuklalaskudega ähvardamises, peessesaatmises ja pidevas hüsteeritsemises.
4. detsember 2018, 04:57
Ma ei usu, et EKRE toetus märgatavalt langeb.Vea piires võibolla. Osa inimesi lihtsalt ei julge enam oma tegelikku eelistust küsitlejale välja tuua olukorras, kus hüsteeria Ekre suhtes keeb.
Kodanlik natsionalist4. detsember 2018, 04:44
Väga õige, kallis Vassili Riis. Ka sm. Tarand on avaldanud tungivat soovi kõik rahvusmeelsed inimesed kuklalasuga teispoolsusesse saata. Mul on ainult täpsustav küsimus, et mis ajaks härrastel esseeridel loomavagunid Balti jaama tellitud on? Tahaks naisega enne pikka sõitu hüvasti jätta.
Kle erapooletu4. detsember 2018, 03:54
Kas sulle on prille vaja v? Vaata see video uuesti läbi ja kui siis ka ei jaganud matsu siis vaata veel ja veel, seni kui saad aru kes algatas selle jama seal. Tarandipoiss. Aga mõni kaitseb ka veel teda, ise ta valetas ka meedias niiet silm ka ei pilkunud. Tubli, laske aga käia tarandifännid.
Õige mõte4. detsember 2018, 03:24
Rändelepe on võimalus Eestil võidelda ebaseadusliku migratsiooni vastu. Üksi ei tee midagi ära.
Kas peabki...4. detsember 2018, 02:41
aga teab neegreid ja Tarandi nimegi oli kuulnud
4. detsember 2018, 02:02
Vabadusvõitleja on ta hoopis.
4. detsember 2018, 01:54
Eurotrollid kõik halvustama kamandatud siia tasuta.
4. detsember 2018, 01:51
Loomulikul,mikrofonivaras oli hoopis üks teine vennike.
4. detsember 2018, 01:46
Ma jo ütli et perstroikat olõs jäl vaja.
4. detsember 2018, 01:38
Maha sotsi,rehvi,irl rõhujad-kulakud !
Hr Osale4. detsember 2018, 01:34
näiteks see kommentaar on väärt seda, et annate kohtusse laimamise eest. Marika Korolev just äsja tegi seda ja need inimesed pidid vabandama ja kahjutasu maksma, kindlasti tehke seda! samuti see ehtne punakommar jne.
to mups4. detsember 2018, 01:30
sa siis väidad, et tarand on nii kuulus, et eestis pole kedagi, kes teda ära ei tunneks?
Ma ei ole siiani aru saanud4. detsember 2018, 01:10
Miks oli sotside esindus EKRE koosolekul?
Demokraatia4. detsember 2018, 01:09
Lugesin just Wikipeediast, et esindusdemokraatia sai alguse 18.saj. Meil praegu 21. sajand. Kas poleks aeg seda muuta
pealik4. detsember 2018, 01:07
peab ütlema et me mängisime seal omamoodi ameerika jalgpalli,seal tuleb ju ikke tõuklemist ette
partei4. detsember 2018, 01:03
Eestis tuleks üldse parteipoliitika ära lõpetada. Iga mees ainult enda eest väljas. Tarand esindab Tarandit, Helme Helmet, Mikser Mikserit, Ossinovski Ossinovskit, ratas Ratast. ei mingeid nimekirju ega esinimesid. kui tahetakse valituks saada, siis käitutakse ka nii, et rahvas aru saaks, mis masti mehega (naisega ) tegu. Kas lihtsalt rumal narr, kas omakasupüüdlik, kas tark, aga vaid sõnades. eesti on liiga väike, et siin rahvusvaheliselt välja mõeldud " demokraatiat" mängida. Egas parteid tule taevast alla nagu vihm või lumi. see ikka omakasupüüdlikel eesmärkidel välja mõeldud.
ruudi4. detsember 2018, 00:51
On mis on aga herneprintsessi kohta ütleb tõde Mis taplus see oli kui isegi pealaeprillid terveks jäid
Mupsile4. detsember 2018, 00:46
Ta läks rändeleppe vastasele miitingule. Mis siin imeks panna, kui inimene teab kahte pidevalt pildil olevat saadikut?
Ta läks rändeleppe vastasele miitingule. Mis siin imeks panna, kui inimene teab kahte pidevalt pildi4. detsember 2018, 00:42
Mups4. detsember 2018, 00:20
Isa soovitusel, tore video:))
Kommentaar.4. detsember 2018, 00:14
Väga tubli mees härra Osa.
23.543. detsember 2018, 23:54
Kuidas ÕL laseb nüüd selliseid ähvardava sisuga ja inimest nii mõnitavaid kommentaare läbi?
Ole mees3. detsember 2018, 23:53
Ole mees ja tunnista, mis tehtud see tehtud. Neid videosid nägid ju kõik. Järeldusi teevad need, kel kahe kõrva vahel midagi on.
7 uudiseid3. detsember 2018, 23:48
On sotside hääletoru ,mitte tõsiselt võetav
Tallalakkujad,3. detsember 2018, 23:45
kas rohkem enam kihutustööd te ei suuda teha? Mage.
mäletame3. detsember 2018, 23:36
kuidas tarand ütles et laseks kõigil ekrekatel kuuli kuklasse ja nüüd vingub nagu plika kerge nügimise peale mees või asi!
Tavaline lehelugeja ja telekavaataja3. detsember 2018, 23:30
Mida iganes, aga Indrek Tarand on endale ise vee peale tõmmanud. Kahju tema vanematest. P.S. Meie pere valib EKRE.
Kuule moderaator3. detsember 2018, 23:29
Mis õigusega sa piirad sõnavabadust? Kui inimene on isamaaline ja väljendab ennast viisakalt, siis miks sa kustutad tema arvamuse?
3. detsember 2018, 23:28
Sõbrad, eesti mees tuleb meelsust avaldama ja teab vaid Gräsinit ja Toomi!!! Naergem ribadeks:))))Kaugemale annab minna:)))
Kristiina3. detsember 2018, 23:28
Haigeks nimetamine pole ka sobiv toon sest solvabja stigmatiseerib haigeid. Troll on üks hea neutraalne sõna.
Mage leht3. detsember 2018, 23:26
Kirjutasin viisakalt, aga Õhtulehele moderaatorile see ei meeldinud, sest Tarandi käitumist ma ei kiitnud ja kommentaar kustutati. Kahju, et Õhtuleht ei pea millekski sõnavabadust ja ei suuda jääda erapooletuks.
Küsimus modekale.3. detsember 2018, 23:25
Miks lastakse ebasündsate sõnadega kommentaarid läbi ja teisi mitte?
Arvan ka3. detsember 2018, 23:22
et Tarand oleks pidanud härrasmehelikult pidanud mikrofoni küsima.Selle asemel tiris jõuga ja hoides enda käes,lihtsalt karjus!
Õigekirja...3. detsember 2018, 23:20
Jah,hrrr Hanso imestas ka 70a inimes,et kas ingliskeelt ei oskagi.Aga ,kuulge, me oleme olemas ja meiega tuleb võrdselt arvestada .Ei ole vihakõne - olengi välja vihastatud.
sihilikult3. detsember 2018, 23:18
Mina arvan,et Muhumaa mees tahtis ikka sisuliselt lüüa ja arvan ka,et sisuliselt lõigi!
Aga keda see huvitab, ära hääleta. 3. detsember 2018, 22:59
to M-s3. detsember 2018, 22:57
See M-s käitus nagu tölpa ikke
Insener3. detsember 2018, 22:55
Ega siin pole midagi kui et tuleb kokku kutsuda kannatanu, tunnistaja ja sõltumatu komisjon. Siis lavastatakse kogu situatsioon uuesti - kasvõi vajadusel mitu korda järjest kui lavastus ei lähe piisavalt hästi kokku videolt vaadatavaga. Edasi siis komisjon hindab kas süüdistatava poolt teostatud löök võis põhjustada valu (ja füüsilisi vigastusi) või mitte. (Vajadusel võiks kaastata ka kontrollgrupi keda sarnases situatsioonis pekstakse, erapooletu seisukoha saamiseks peaksid nad olema sotsid sest kõik teised ju toetavat EKRET)
Mup3. detsember 2018, 22:54
Kui sa tuled meelt avaldama, Riiga või Rooma ja kaamera ees teatad, et tunnen vaid 2 eurosaadikut, mis siis üle jääb. Komöödia või viin. Eks lükkab väited ise ümber:)
3. detsember 2018, 22:53
järgmisel koosolekul tule ja keera vabatahtlikult kann ette !
Ja3. detsember 2018, 22:52
Tarand tegi kõik õieti, kas nii?
Mida te mõnitate?3. detsember 2018, 22:52
Ise olete viimased argpüksid ja pealekaebajad. Sadu kordi on seda videot näidatud, kuid on ikka tahtlikke pimedaid, kes kohe "peavad" nägema seda, mida tegelikult ei olnud. Eks sa ise oleks võinud ju appi minna, kui uimase peaga nägid läbi udu kaklust.Selliseid julgeid mehi, nagu see Muhust pärit mees on, peaks rohkem olema. Ja Tarandile pakkus endale ka kõik see nalja, miks ta muidu ainult irvitas.
sotside mood3. detsember 2018, 22:51
Kui vaid püssi kätte saaks, laseks kõikidele kodanlikele natsionalistidele kuklasse augu
A3. detsember 2018, 22:49
Ei tahtnud su T.randi prille keegi ! Rõõmsalt jälle puupea küljes
Joe3. detsember 2018, 22:46
Arvuti tegi kogemata 2 " lasku", ei tahtnud küll.
Vahet pole, tegite löögi või mitte, KaS 121, kaebaja tundis valu, tunnistajad uudistes!3. detsember 2018, 22:43
Joe3. detsember 2018, 22:43
Palju tuttavaid "kirjanikke" siin esinemas... Miks on meil nii, et kui inimene ei ela Tallinnas, siis võib tema kohta koheselt öelda - "pooletoobine", "mats jääb matsiks", "hale vennike", "tolgus", "jobu", "joodik"(sest saartel on joomine suureks probleemiks), jne.jne. Kes annab teile sellise lahmimise õiguse inimest tundmata? Vaadake inimese otsa (kasvõi läbi teleri ekraani) ja te veendute vastupidises. Ja et teile vaatab vastu ääretult soliidse välimuse ja haritud härra kõnemaneeriga eesti mees, siis kas just see kutsubki mõnes "isehakanud kirjanikus" esile sapipritsimise ? Väga inetu.
Mimi3. detsember 2018, 22:39
Õige oleks "vägivalla kasutamise pärast". Siinkohal see vanasõna palgist ja pinnust...
T. Laaneotsa3. detsember 2018, 22:39
Miks valin EKRE, sest teist isamaalikku parteid lihtsalt ei ole. Kardan Eesti riigi ja rahva pärast.
22:30-le3. detsember 2018, 22:37
K u i d a s ta siis tümitas? Vaatasin pingsalt muide! Oled sa lühinägelik või lausa pime?
zz3. detsember 2018, 22:35
loodan, et muhulane võtab ip-ga välja 22:04 kommija ja küsib natuke kompensatsiooni. Oleks alust. Valin EKRE ja edu muhulasele!
Tassike3. detsember 2018, 22:29
Ei tea kas venitatakse Tarandiga valimisteni välja või kerkib mingi uus kangelane esile. Ega keegi teiega siin haukuda enam ei viitsi nagu näha on. Võrreldes Tiit Ojassooga tundus täiesti normaalne inimene. Jõudu sotsid!
Bad Boys3. detsember 2018, 22:28
Need, kes soovivad oma rahvale õnne omal maal on kõik va ekrekad!
to 21:483. detsember 2018, 22:24
ametikoht ei too austust, austus tuleb välja teenida.
Jälle Päevalehel ja Postimehel suur ämber 3. detsember 2018, 22:18
Nende rõõmsalt väljakilgatud ' EKRE liige ' polnudki EKRE liige ja EKRE 'rünnakrühma' teooria läks vett vedama - aga pole midagi ,ta oli SISULISELT EKRE liige
👌3. detsember 2018, 22:15
Tyuiop3. detsember 2018, 22:11
Ei tea kas kõik muhulased valetavad nii või ainult Osa :)
Mups3. detsember 2018, 22:11
Osa tundis vaid kahte ja uudiskünnis ületatud:)))
:D3. detsember 2018, 22:10
No ei tasu mõnitada seda madalat meest!
A3. detsember 2018, 22:08
Sina ei tunne oma kalli nutika abita mitte ühtegi
Marusja3. detsember 2018, 22:08
Häbi oli vaadata.Siiski ,kui ta oleks olnud härrasmees, siis nii käituda poleks tohtinud.Ja nüüd veel ennast ōigustada
Mups3. detsember 2018, 22:08
Ma tean kolme eurosaadikut!!:))) ei viitsinud minna Toompeale
mees...3. detsember 2018, 22:07
....kes no99-sas naist peksis sai presidendilt medali ja miks nüüd teisiti käitutakse?
Aamen!3. detsember 2018, 22:06
Mina ei poolda vihkamist, viha õhutamist, sallimatust, vassimist, VÄGIVALDA! Minu häält EKRE ei saa! Tarand ka mitte!Kuigi mulle ei meeldinud tema kallal füüsiline vägivald!
A3. detsember 2018, 22:05
Ossinovskil oli tõesti platsil vastik irve näos .... tublile Muhu mehele aga edu
Jauram3. detsember 2018, 22:03
Seda jorssi ei tunne ja ei peagi igaüks tundma, eks sotsid tundku oma jorsse ...! Meie jaoks on Helmed !!!
just just kaja3. detsember 2018, 22:02
sa ikka ise eurosaadikuid tunned? mine põlvita toomi ees ja pühi ta papud tolmust puhtaks! kui ikka saadik, siis tuleb kummardada ja paitada! ei ole siin mingit vahe tegemist, et ainult sotsi peab kummardama!!!!!
Tyuiop3. detsember 2018, 22:02
Et toetan ühe teema parteid. Tänan ei :)
Piinlik3. detsember 2018, 21:59
to ants / täna, 21:463. detsember 2018, 21:58
Jah.. vaeseke... mine vaata peeglisse - seal näed ühte sellist, kellest oma jutu teises pooles kirjutad! :P
3. detsember 2018, 21:57
Mis kisklemine, tõmbasid Lauristinil bareti peas viltu, kui soovitas kartulikoori süüa.
Tarandik3. detsember 2018, 21:55
Väga õige iseloomustus ametisse määratud presitendi kohta
hm3. detsember 2018, 21:55
Presidendi tunnustamine on kohustuslik või? Mine kooguta ta ees kui tahad.
Imeilus poiss3. detsember 2018, 21:55
Päris hirmus, mis ikkagi Tarandiga tehti: https://lugejakiri.ee/indrek-tarand-tuli-tana-ajakirjanike-ette-verise-kampsuni-ja-sinise-silmaga/
irw3. detsember 2018, 21:52
naeratab ja annab nuga... ohtlik kaader.
Ega siis3. detsember 2018, 21:46
Igat napsist tegelast kohe tundma ei pea kes püünele räuskama ronib .
jäänusele3. detsember 2018, 21:46
ainult toiduahela kaotuse hirmus inimene vihkab ekret
Juku3. detsember 2018, 21:44
https://tv.postimees.ee/6462288/video-mis-juhtus-indrek-tarandiga-ekre-meeleavaldusel?_ga=2.94042270.2055445187.1543855332-146877855.1543855332
sotsid3. detsember 2018, 21:32
ärge nüüd siin kirjutamisega üle pingutage, teil pill lahti))))
eestlane3. detsember 2018, 21:30
Teen Eesti Vabariigi Presidendile omistada Meelisele Eestile osutatud teenete eest Valgetähe orden
brüsselis tühikargajaid3. detsember 2018, 21:30
ei peagi teadma ja tarand ongi kõige tundmatum europarlamendis.
igatahes3. detsember 2018, 21:29
Vennike3. detsember 2018, 21:25
Äärmiselt hale vennike oled muhulane
Kuule vinnike4. detsember 2018, 00:15
õige nime panid endale haha.
Khm3. detsember 2018, 21:21
Nagu arvata oligi, tavalistel inimestel viskab valetamine üle ja eriti viskab üle see, kui mingi vend lõugab mirofoni ja mõnitab inimesi. Ime, et päriselt peksa ei saanud... Häbi! "Ükskord prahvatab vimm, mis kogunend salaja" ... Interrinde tegelased said ka jalaga rahva käest. Ja nüüd tuli välja, et M.Lauristiniga kisklesid samas kohas pensionärid olematu pensioni pärast!? On see tõsi?
.....3. detsember 2018, 21:19
ega ei peagi kõiki teadma, ka mitte ministreid, veelvähem riigikogu liikmeid, kes ainult tukuvad ja hääletavad nagu kästakse.
Valin ekre3. detsember 2018, 21:16
isegi vaatand neid klippe peksmist näevad vaid juht o.inad
Kaja3. detsember 2018, 21:15
Piiratud mõistusega mees: ei tunne meie eurosaadikuid ja ei tunnusta presidenti. Eitab oma süüd, argpüks!
3. detsember 2018, 21:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Las mõnitavad,3. detsember 2018, 23:43
varsti ajame need mõnitaja minema, nagu näha julgeid mehi on meil veel.