Inimesed

Korralikud summad! Eesti influencerid küsivad ühe reklaampostituse eest Instagramis kuni 500 eurot (21)

Ohtuleht.ee, 3. detsember 2018, 13:07
Brigitte Susanne HuntFoto: www.instagram.com/brigittesusanne/
Ühe Instagrami postituse eest tuleb küllaltki suure jälgijaskonnaga postitajale maksta keskmiselt 150 eurot, tegijamale influencerile 300 eurot ja profiliigasse sisenedes vähemalt 500 eurot.

Tipptegijad nagu Brigitte Susanne Hunt või Helen Adamson küsivad veel paar-kolmsada eurot rohkem. Hunt kommenteeris teemat ka oma Instagrami-story's: 

"See on tõsi, et reklaam on minu kanalis kallis. Aga pigem küsida rohkem raha ja teha harva reklaami, kui oma jälgijaid 150€ eest iga päev reklaamiga tappa. Ja artiklis oli kenasti välja toodud ka see, et paljud ei võta koostöid vastu, kui on toode, millesse infulencer ise ei usu," kirjutab neiu.

Selle summa sees pole aga enam mitte ainult pildi jagamine, vaid reaalne koostöö brändiga ja ise sisu tootmine. “Brändid on influenceritest väga huvitatud, see on hetkel kuumim reklaam,” ütleb Geeniusele hästi informeeritud allikas.

Refereeritud artikli täisteksti loe portaalist Geenius!

Samal teemal

14. detsember 2018, 11:56
HILLAR KOHV HAKKAS INFLUENTSERIKS: reklaamis osalemise eest tahaks saunaga suvilat
14. oktoober 2018, 16:54
GALERII | Instagrami konverentsil üles astunud Paljas Porgand unistab oma restoranist
7. juuli 2018, 00:01
Juutuuber: mis tasuta hotellitoad? Pigem küsivad ettevõtted meilt tasuta reklaami

21 KOMMENTAARI

x
X 16. juuni 2019, 21:56
Tegelikult ju brändidele pole nii suur asi see paarsada eurot, influencerid on tõesti alahinnatud
t
Turundus 11. detsember 2018, 12:07
Kuidas eestlased nii lollid saavad ikka olla kui ise nii suured IT arendajad on? Arvata on et küsivad 500 eurot, või kes see teine kommenteeris mida t...
(loe edasi)
Loe kõiki (21)

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee