Blogid

MARILYN JURMANI BLOGI | Kus jookseb Eestis piir sõnavabaduse ja vihakõne vahel? (96)

LISA KOMMENTAAR

Andy3. detsember 2018, 20:56
Urmas3. detsember 2018, 17:14
Ma juhtusin poes nägema juhtumit kui mustanahaline perekond nõudis poes sissepääsu laoruumi väites, et nende kott , mille nad jätsid poodi tulles ukse kõrvale on ära varastatud! Nad oskavad hädaldada ja kisada! Eestlased on teise natuuriga! Ma kutsusin neile mustadele politsei! Müüad olid täiesti enesest väljas!
Et kus läheb piir?3. detsember 2018, 17:11
see on väga lihtne. Kõik sótside ning Brüsseli hüüdlaused ning kõned on vabad ja kuuluvad sõnavabadus kaitse alla. Mis on aga selle peajoone vastu, need ongi vihakõned.
Moderaatorid on aktiivsed3. detsember 2018, 17:07
Pessimistlikud tulevikustsenaariumid on nüüd arvatud räigeks vihakõneks.
Tume Prognoos ning stsenaarium3. detsember 2018, 17:05
Kui pagulasi tuleb. Neid ülal pidama peame edaspidi muidugi meie ise. Ja on vaid ajaküsimus, millal tuleb mingi kohustuslik eurodirektiiv, norm, et kui palju iga pagulane peab soodustusi ning raha saama. Ning euromõõdu järgi tuleb see ilmselt kõrgem, kui on meie oma keskmine. Väikesepalgalistest ning pensionäridest rääkimata. Ning kuna kõik rahad kuluvad siis edaspidi eurodirektiivide täitmises, siis pole enam lootustki, et meil endil siin midagi veel tõuseks. Meile jääb siis vaid töötamise ning andmise rõõm. neile aga lustimise ning äraelamise oma. igaühele midagi.
Prognoos3. detsember 2018, 16:54
Ülal pidama peame edaspidi muidugi meie ise. Ja on vaid ajaküsimus, millal tuleb mingi kohustuslik eurodirektiiv, et kui palju iga pagulane peab ikka soodustusi ning raha saama. Ja euromõõdu järgi tuleb see ilmselt märksa kõrgem, kui on meie oma keskmine palk. Väikesepalgalistest ning pensionäridest rääkimata. Ning kuna kõik rahad kuluvad siis edaspidi vaid vaestele pagulastele, eurodirektiivide täitmises, siis pole enam lootustki, et meil siin midagi veel tõuseks. Meile jääb vaid töötamise, 0rjamise ning andmise rõõm. neile aga lustimise ning äraelamise oma. igaühele midagi.
to Vana Juhan3. detsember 2018, 16:33
Kahjuks pole näitlejana annet. Polegi enam andekaid näitlejaid, nagu omal ajal, kõik nii üheülbalised, puudub omapära.
Karin3. detsember 2018, 16:31
Globalist Jurman tuli nüüd eestlasi suukorvistama ja sildistama. Mine ära oma kodumaale ja jäta eestlase rahule, neiu Jurman. Saa aru, siin on eestlaste ainuke kodumaa.
Jurmanile3. detsember 2018, 13:05
Milles seisneb sinu jutu moto,kas suu korvistamises? Eestlastel on õigus palju enamaks kui asi hakkab puudutama Eesti Rahva Maad ja elusid ning eelkõige söögilauda,elukohta jne.Käisid Hispaanias,kas said vähe toidumürgitusi või? Kahju,et sa Hispaanlastelt ei õppinud kuidas tuleb kodumaa eest seista.Eestlased tegid pai kui hakkata võrdlema kuidas Hispaanis protestitakse.
???3. detsember 2018, 11:32
Nii et oletatav "väike vähemus" osutub äkki hoopiski enamuseks? Kas see ehk midagi ei näita? Et midagi on nagu senini veidi valesti tehtud, kedagi ning midagi ignoreeritud? Et on vajalikud mingid muudatused. Sest rahvas ju olevatki see kõrgeim võim. Nii vähemasti deklareeritakse. Kuigi praktika on veidi teistsugune. Ja on loogiline, et ükskord kasvavad pinged sedavõrd, e see hakkab kajastuma ka mujal kui modereeritud kommentaariumites. Ka valimistel näiteks. Mis seni tipus olnuid muidugi kohutab. Sest kes siis tahaks ülalt alla kukkuda? Elustandardit vahetada ja võimust loobuda?
Vana Juhan3. detsember 2018, 11:23
Proua on hea näitleja, keda ma näitlejana väga hindan. Arvamusliidriks olla on vist siiski veidi varavõitu. On olemas traditsioonid ja väärtused, mida peab hoida. Oma rahvus, oma keel, traditsioonid, kultuur ning omariiklus. Eks muutuvad ajajooksul needki väärtused. Aga ikka pikkamisi. Mõned euroentusiastid tahavad aga evolutsioonilist arengut vägisi kiirendada, kiirtempot peale suruda. Ja see hakkab paljudele vastu. Eriti neile, kel on juba kurbikogemusi ka nõukogude ajast. Migratsioonist, võõrvõimust, võõrkultuuri survest, identiteedist. Ja tekib hirm. Ning püüd meie vanu väärtusi kaitsta.
Läbilugeja3. detsember 2018, 10:44
Mõistan Jürmani inimlikku pelgust sotsioapaatide ees igati. Samas tasuks süüvida vaese rahva meelepaha põhjustesse ja aega, mil endine valitsuskoalistsioon oli nõus vastu võtma hiigelhulgal migrante. Nüüd on needsamad poliitikud imestunud - miks rahvas neid massimigratsiooni ärahoidmisel ei usalda!?
Peatakana3. detsember 2018, 10:20
Ei jäägi muud üle, kui eelistada reforme, kuigi nad on riigi täielikult laastanud :(
Lühilahend3. detsember 2018, 10:16
See maksmine on vaid ajutine lahendus kuni sotsid poliitikas on. Olulisem, kes rahastab nendeülalpidamist edasi? Kas ülikasumlikud võõrpangad?
konsa3. detsember 2018, 09:50
MARILYN JURMANI BLOGI | Kus jookseb Eestis piir sõnavabaduse ja vihakõne vahel? .-.-.-.- sellise lauslolluse vastu aitab ainult üks asi, kõik pagulastega seotud kulutused tuleb võtta SOTSIDE ja selliste LAUSULLIKESTE TASKUST
Killu3. detsember 2018, 09:46
Kas siis ainult see kui isiklik elu ei ole korras ajendab inimest oma arvamust avaldama? Minule tema mõtteavaldus meeldib, kusjuures minu elu ei ole korrast ära. Või peaks olema, kuna arvan sama mida Marylin.
Sheeple3. detsember 2018, 09:38
Sõnavabadus kaitseb seda kõnet mida sa ei taha kuulda. Vihakõne väljamõeldis et juurutada tsensuuri nende vastu kes võimuga ei nõustu.
vihakõne3. detsember 2018, 09:28
ma ei nõustu jurmani arvamusega, tehke või tina ikka ei nõustu.
tõdemus3. detsember 2018, 09:15
Ära leelota! Vihakõne on õiguslikult paika pandud mõiste! Selle sisu üle ei ole vaja tobukestel arutleda!
To Lilian3. detsember 2018, 09:13
Raha eest kirjutab ta seda mida vaja. Arved ju vaja maksta.
oeh3. detsember 2018, 09:04
Taas üks lumehelbeke sõna saanud.
juga3. detsember 2018, 04:21
Mida vanemaks, seda lollimaks. Kahju.
,,,3. detsember 2018, 03:38
Merilin3. detsember 2018, 02:31
vaatasin videot algusest veidi hihihihihii aga ma ei söö kommi tahan saledaks jääda Ma ei taha neid komme mida seal reklaamitakse. Päikest sulle, Tanel!
Mõtleja3. detsember 2018, 02:25
Midagi uut pole tal öelda,miks plärada.istu kodus ja kasvata last.
aga3. detsember 2018, 02:16
Kui inimene iseennast ja omarahvast vihkab siis on ta keegi teine,pealegi kui maailma ajalugu ei tunne pole mõtet rääkida mis toimumas on.
neiule3. detsember 2018, 01:21
Kallikene Eesti kuulub eestlastele ja iga rahvus peab saama elada oma kodumaal.Eestimaalased ei ole vastutavad teiste Riikide suhtes, kus Eesti ise ei ole nedes hädades süüdi, mis tekkinud on. Ja eestlased on niigi vastutulelikud juba olnud. Muide kui ma välismaal olin, siis tegelikult polnud, kellelgi sooja ega külma kas suren seal või elan ja lisaks tahtsid tumedad mehed mu kaaslase ära uputada aga sai ka toredaid tumedaid inimesi kohatud.Väismaal politseigi kartis neid,turismi piirkonnas käis õhtul tulistamine,millest turistid ei teadnud.
Lilian3. detsember 2018, 01:08
Ma arvan, et Marylinil on midagi isikliku eluga korrast ära. Õnnelik ja rahulolev inimene ei ole võimeline selliseid postitusi kirjutama.
Lauripalm3. detsember 2018, 00:29
Sa ütsid oled blogger, ma ütln mul on poogen
lihtne2. detsember 2018, 23:38
Sõnavabadus on siis, kui Eurokorrektne vikerkaarevärviline roosamanna võtab sõna oma oponentide suunal, vihakõne on aga siis, kui keegi julgeb kritiseerida seda sekulaarhumanismi silmakirjalikkust, mida Brüssel ja kaaskondlased üritavad peale suruda.
õhtulehele2. detsember 2018, 23:35
Miks avaldate selle eestlastele vaenuliku isiku blogi ? Pealegi pole Jurman ju rahvuselt eestlane, hoidku suu kinni eestlaste kohapealt. Tegelegu oma lapsega parem.
to Lugeja ja rasvaliidu jäänused2. detsember 2018, 23:22
Jurman sõidab eestlaste tunnetest ja mõtetest teerulliga üle. Tal kama kaks, mida lihtne eestlane oma hinges tunneb.
to Tanel2. detsember 2018, 23:17
Heatahtlik Jurman küll ei ole. Heatahtlik ei õelutse omaenda rahvaga, ei sõida teistest teerulliga üle.
Mnjah2. detsember 2018, 22:29
See piir jookseb seal, kus IQ-gi piir. Tark inimene enne mõtleb ja siis ütleb, rumal inimene ütleb välja kõik, mida sülg suhu toob. Inimeste liigkõrge enesekindlus, mõttelõtvus, enesekesksus ja paljud muud "head" omadused muudavadki sõnavabaduse selleks, mis ta praegu on. Tuletage Titanic´ut meelde, ta kuulutati ju enesekindlalt uppumatuks, kuid ookeanipõhja läks ta juba esimesel reisil. Liiga palju enesekindlust ja lollust pole kunagi hea olnud.
2. detsember 2018, 22:16
Kui sa nii kehvasti näed siis on ehk kangemaid okulare vaja... Pigem arvan, et mütsialune viga
masendav2. detsember 2018, 22:04
Jurman tegeleb ju oma isamaad armastavate eestlaste tagakiusamise ja mõnitamisega. Häbi, Jurman, kelle huve sa teenid ?
väga asjalik2. detsember 2018, 22:04
kuidas muututakse2. detsember 2018, 22:01
internatsionalistiks,eelmisel sajandil ei jäänud see ideoloogia kellelegi külge.
no muidugi2. detsember 2018, 22:01
Üks palgaline siin hoogsalt globalisti blogi kaitsmas. Jurman, kasvata parem oma last lolluste kirjutamise asemel.
Kõrvaltvaataja2. detsember 2018, 22:00
Mine räägi seda sotside miitingul, seal leiad uskujaid kah.
to Kõrvaltvaataja 20. 562. detsember 2018, 21:59
Palgaline, Jurmani õelus võtab täiesti pahviks. Kui õela hingega võib üks noor tütarlaps olla.
irw2. detsember 2018, 21:48
ega tal polegi korras, võiks prillid ka ära visata siis udu valmis.
uus 2. detsember 2018, 21:45
tibu2. detsember 2018, 21:34
kuulge teie(Marylin). ka vihakõne on sõnavabadus.. ja kui see kellegile ei meeldi, siis on see tema enda asi...ja kui ilusast jutust keegi aru ei taha saada, siis tuleb kõnelda ikka selliselt ,et ta sellest aru saab!! saite aru?
Patrate ehk ise2. detsember 2018, 21:13
Vahe on selles, et prantslased valivad presidendi ise ja võivad ka teda tagasi kutsuda elik maha võtta. Meie ei vali presidenti ja sega pole meil teoreetilislt õigust ka teda maha võtta. Meil on parlamentaarne riik, tehke see omale selgeks. Muidu kiitlete küll PS tundmisega, aga seda lihtsat tõde sealt siiski välja lugeda ei oska.
Kuulge2. detsember 2018, 21:07
tütarlaps, te astute nüüd küll libedale jääle ja siin on oht libastuda. Võtame või termini "vihakõne". See on ju uuskeelne väljamõeldis, fiktsioon, tühipaljas sildistamine, emotsionaalne pläägu-määgu. Inimesele peab ju ometi jääma õigus olla ärritunud või vihane, kui miski tema ja ta lähedaste elu-olu ähvardab. Leebe mökitamine ei avalda tõsiste teemade puhul mingit mõju. Mõnikord on vaja kasutada ka teravamaid sõnu, kui olukord seda nõuab.
ery2. detsember 2018, 20:58
Kui ise elad/oled hulludega, ei maksa teisi sellisteks pidada
rõõmumonoloog2. detsember 2018, 20:50
Väga lihtne!Kui koogutada kaasa nomenklatuurile ja nende tentsikutele, on sõnavabadus.Kui hakata mõningate arengute puhul kahtlema ja sel teemal sõna võtma, on vihakõne.
2. detsember 2018, 20:26
Ise räägid koguaeg oma tissidest... See on provokatsioon. Mitte vihakõne... Inimesed ei talu sinu provokatsioone, sellepärast saad ka vastavaid kommentaare, mis on ju üsna loogiline! Mida vähem ennast maailmamabana ennast ajakirjanduses näitad seda vähem probleeme... Kui sinust tehakse artikkel saavutuste kohta, siis on see tore. Üldiselt olete Heleniga mõlemad väga labased oma blogidega... Lihtsalt nii on
Täpselt2. detsember 2018, 20:23
Piir jookseb sealt kus vaja.
2. detsember 2018, 20:14
2. detsember 2018, 20:14
Me ei võta mitte midagi kellelgi maha,kas teema puudutab mehe ja naise elundeid.Mälestused jäägu selja taha,meil jääb palju elada tunde,minuteid ja sekundeid.
2. detsember 2018, 20:13
Oleks veel mida lahata, kui piir jooksebki sealt kust parasjagu tarvis, kui kedagi on vaja kõrvaldada siis on vihakõne, olgu see kasvõi tervitamine, mis kellelegi solvav tundub.
2. detsember 2018, 20:11
Tuleb selja taha jätta minevik,see mis oli seda muuta enam ei saa.Meid ees ootab raske ja lahendamata tulevik,meid ühendab linnaelu ja maa.
Zemenas2. detsember 2018, 20:06
See piir jookseb täpselt samas kohas kui Lätis. Kui ridade vahelt lugeda oskate.
Õhtulehe2. detsember 2018, 20:06
kas enam ei tohi presidendi kohta ka midagi kirjutada ?
kuule Jurman2. detsember 2018, 19:48
mine parem poliitikasse ,sest seal saad oma arvamused koguaeg ja igapäev vabalt välja öelda ,ja siis ei ütle sulle keegi pahasti ,sest seal räägitakse koguaeg totrat juttu .
marks2. detsember 2018, 19:22
Kuin on tõde , siis pole seda vaja kellegi meeleheaks vihakõneks tembeldada. Kui ikka kolm korda eksitakse tavalise viisakuse vastu ju siis tehakse seda meelega. Pole ju loogiline et kodanik läheb riigikogu ette ja kukub Puutini valitsust kiitma. Ikka vist visatakse välja.
Einno Taruk2. detsember 2018, 19:19
Küll on häda nende sotside-vasaklastega, ühed kaebavad, et nendega ei soovita debatti, teised aga hoopis tahavad vastaste seisukohad kriminaliseerida...
Tuli ära2. detsember 2018, 19:11
Järgmised on siis Hunt ja Saagim.
See2. detsember 2018, 19:09
on nüüd küll justkui vihapurse, või tundub mulle nii? Kas sa elad välja seda, et sind ei aktsepteerita, millise järelduse teen sinu kirjutise all olevaid kommentaare lugedes.? Ara laiuta, jäta teistele ka ruumi
to kuidas ta2. detsember 2018, 19:06
Palgaline, sa ka plärtsud iga lause peale.
to Hoolimine2. detsember 2018, 19:03
Palgaline, ära plärt.su igal pool nagu kut.sikas.
to kuidas ta2. detsember 2018, 19:01
Palgaline, ära haugu igal pool.
mis sõnavabadus2. detsember 2018, 19:01
seal esmaspäevasel miitingul ka oli?
Vägivallast2. detsember 2018, 19:01
Kuidas need tigedad, kes on valmis vägivalda kasutama teise osa eestlaste vastu, kaitsevad Eestit? Kas Eesti ei ole eelkõige inimesed ja ma ei soovi surma saada, kui keegi mind vägisi tahab õnnelikuks teha. Miks me oleme pagulaste vastu? Sest kardame vägivalda. Kelle vastu antud momendil on ekrel vägivalda kasutada, peale eestimaa inimestele. Meid on vähe ja ka teidtmoodi vaatega inimesed on inimesed, ka sotsid Neid ei tohi ähvardada tappa ja lüüa.
ekrelasele2. detsember 2018, 18:53
kas te ei suuda endast välja tulla, kus see vihast nõretamine oli, see ikka teie õigus?
west2. detsember 2018, 18:38
Nii noor naine ei tohiks ju olla nii vihane, et Eestlasi vihkab.Võiks ikka sallida rohkem.
loe oma blogi Jurman2. detsember 2018, 18:34
Sa tegeled ju Eestimaast hoolivate eestlaste tagakiusamisega. Lihtsalt kohutav, kui palju viha ja õelust on ühes noores tütarlapses.
Henri 2. detsember 2018, 18:32
Aus ning siiras arvamusavaldus, kahjuks kommentaarium on taaskord täis vihkajad kes ei tee vahet ligimese armastusel olenemata rahvusest, mis muide armastusena tähendabki seda, et ka eestlased austaks Teineteist ja teisi ning teistest rahvustest inimesed austaks Meid vastu. Austus elusolendite suhtes ei välista patriotismi ja hoopis tugevdab seda. Viha lõhub rahvuslust ja ühtsust. Lapselegi selge.
Urrr2. detsember 2018, 18:30
Mul on kahju, et siin riigis on palju inimesi kes ei saa aru kuidas neid kasutatakse ära eestluse mõnitamisel ja ravluse allasurumisel.
Karin2. detsember 2018, 18:28
Lugedest Jurmani vihast nõretavat blogi, paistab, et praegu on veel hullem aeg, kui nõukogude ajal. Ei mäleta, et nõukaajal nii hullusti oleks inimesi taga kiusatud, sildistatud, nagu praegu Jurmani -taolised rahvusriikide vihkajad teevad. Kuigi globalistide eesmärk sama, mis vene ajal, hävitada rahvusriigid.
jou2. detsember 2018, 18:22
Kuna väike näpuviga oli eelmises kommentaaris ja numeratsioon on juba paigas, siis hurjutajale ekslikult antud numbri 1 asemele annan numbriks nulli (0-i).
Midagi lihtsamat2. detsember 2018, 18:14
Nii rumal inimene ei sobiks sellisel teemal sõna võtma
Õhtulehele2. detsember 2018, 18:12
Miks avaldate eestlasi vihkava vihakõneleja blogi ? Kas Brüsselist tuli käsk ?
appi2. detsember 2018, 18:10
Kust neid eestlaste vastaseid vihakõnelejaid Jurmaneid nii palju on tekkinud ? Kust sellised tulevad küll ?
jou2. detsember 2018, 18:08
Sõnavabaduse ja vihakõne piir jookseb sealt kuhu parasjagu esindajad selle panevad. Nii saab üks naisepeksu järgselt ordeni ja teine saab lihtsalt kolmanda isiku sarnase kuid tunduvalt kergema teo eest esimeselt hurjutada. Joon on ju üsna selge, ühele poole jäävad sotsid ja teisele poole jääb ekre. Siit edasi vaadata, siis sotsialistlik peks on kuulutatud heaks, kuid rahvuslik mitte.
uskumatu2. detsember 2018, 18:07
Jurmanid ja kõik teised Brüsselile truud isikud on hakanud isamaalisi eestlasi ründma. Kes Jurman rahvuselt on ? Nime järgi eestlane kindlasti mitte.
Jurmanile2. detsember 2018, 18:05
Peavoolu palgalised ning ka Jurman ise peavad kogu aeg vihakõnesid Eestist hoolivate eestlaste vastu. Kas Jurman kah Sorose palgal ?
Soroslaste rünnak on alanud.2. detsember 2018, 17:59
Kõik sotsid-soroslased on mobiliseeritud nüüd Eestit ja eestlasi ründama. Eestlasi püütakse kujutada vägivaldsete vihakõnelejate rassistidena. Neid punaseid moosekante-kloune jätkub igal päeval kahe artikli jaoks kuni valimisteni välja.
Tädi Juuli2. detsember 2018, 17:58
Marilyn, kulla laps. Just sellised artiklid ässitavad inimesi üles. Kas Sa ise seda ka mõistad või ei mõista? Mitte kedagi ei ole võimalik muuta, veel vähem aga selliste agressiivsete vihablogidega, kus sõimatakse poolt elanikkonda kibestunuteks ja tigedateks, sest inimestel on oma arvamus. Kuidas Sa ise neist erined? Et tuled ja solvad avalikult poolt elanikkonda ja siis arvad, et muudad sellega suhtumist? Sada kommentaari sinu blogile ongi Sinu arvates kogu Eesti elanikkond, mille põhjal teed järeldusi kogu rahva meelsuse üle?
Arvamus2. detsember 2018, 17:57
Kurb kogu selle asja juures on see, et nn tolerantsuse mängimise juures aetakse asjad segamini kuis veel võib. Keegi ei ole välismaalaste vastu juhul, kui nad ei ole osa nendest kes aborigeenindele pähe istuvad ja nende elu-olu neile vastuvõetamatus suunas hakkavad juhtima. Palju on neid, kellele meeldib nn globalism-üldjuhul need lähevad laia maailma sealt õnne osima, nagu seda tegi ka teksti autor. Kui see on talle enam vastuvõetav, siis õnn kaasa. Oma väikest riiki ei tohiks siiski solkida.
Asi on lihtne2. detsember 2018, 17:53
Kui sotsid teevad oma propagandat, siis see on sõnavabadus. Kes pole sotsidega ühel meelel, nende sõnum on vihakõne.
2. detsember 2018, 17:22
aga kerige ühes tükis siis kuradile!
MIS SA MARIL PATRAD 2. detsember 2018, 17:21
kas me peame ennast juba prantslastest paremateks ja tsiviliseeritumateks? nemad võivad nõuda presidendi mahavõtmist ja meie mitte. Ja selge et kui rünnatakse pisatgaasiga siis lendabad kivid teisele poole. Mingite ideede järgi peab see eestlane selline lammas olema kes kõigega nõus on ja kõik ära kannatab. Parem oleks kui sa Maril ei kirjutaks teemadel mida sa ei valda ja ei oska vaada asju tervikutena vaid lähened asjale mingist omast otsast.
Aiku2. detsember 2018, 17:20
Sinu arvamus ei huvita küll mitte kedagi ja parem, kui sa jälle piiri taha sõidaks.
Anus Dei2. detsember 2018, 17:06
Kust kohast tulevad ühtäkki välja kõik need arvamusliidrid?
selge piir2. detsember 2018, 17:06
Tsiteerides Mikserit: karup*****e
Hääl saalist2. detsember 2018, 17:04
Hakkame siis kronoloogiliselt arutama. ERM-is Neitsi Maarjale jalaga anda oli OK ja Ojasoole naise jalaga löömise eest preemiaks Vabariigi aastapäeva korraldamine oli veelgi õigem.
kohuke2. detsember 2018, 17:02
see arvamus nagu tuul põllul
no2. detsember 2018, 16:48
kui räägib sots, siis olenemata sellest, mis sousti ta suust välja ajab ja kuidas käitub, on see sõnavabadus, kui räägib keegi, kes ei nõustu sotsiga, siis on see vihakõne.
Marili2. detsember 2018, 16:47
Olen Jurmanniga 100% nõus. Riigikogu ees peaks seisma siltidega "Eestimaa on neegritele, mitte eestlastele"
Reisisell2. detsember 2018, 16:35
Palju maksti selle jura eest?
tartlane862. detsember 2018, 16:30
aitäh autorile artikli eest!
Kui taskumeedia2. detsember 2018, 16:30
ei oleks hõivanud kohaliku meediaruumi ja oleks vähegi objektiivset infot andnud rahvale, aga mitte ainult laimu ja valet ja sellist jurmani jura, oleks ka vihakõnesi kindlasti vähem.
neh2. detsember 2018, 16:23
Uskumatu. Kommunist, kes tahab siia kolmanda maailma tegelasi ainult selleks, et valgete põliselanike kallal vägivalda kasutada, haliseb midagi tolerantsusest. Vahtige netist õuduslugusid euroopast et nende inimeste reaalsest kavatsustest sotti saada. Ja muidugi ei tohi ära unustada mida need suure südamega inimesed 1940 ja edasi korda saatsid.