Inimesed

Dolce & Gabbana võib prohmaka tõttu Hiina turult kaduda (5)

Ohtuleht.ee, 24. november 2018, 14:00
Dolce & Gabbana kauplus Shanghais. Foto: AFP/Scanpix
Dolce & Gabbanat ähvardab hiiglaslikust turusegmendist ilmajäämine - Itaalia moefirma on langenud hiinlaste põlu alla. 

Hiinas tõusis kära Dolce & Gabbana hiljutise reklaamikampaania peale, kus hiina modell näeb tõsist vaeva, et pastat ja pitsat söögipulkadega suhu saada.

Kampaaniat süüdistati Hiina kultuuri labastamises ja ebameeldivate stereotüüpide edendamises, vahendab BBC News.

Õli valas tulle firma kaasasutaja Stefano Gabbana väidetavate sõnumite lekkimine. Moehiid tegi solvavaid kommentaare hiinlaste kohta. Gabbana kinnitas sotsiaalmeedias, et tema kontole on häkitud. "Ma armastan Hiinat ja Hiina kultuuri. Kahetsen juhtunut kibedalt."

Skandaali puhkemise järel jättis Dolce & Gabbana ära Shanghais toimuma pidanud moeetenduse. Kuid probleemid jätkuvad: Dolce & Gabbana tooted on eemaldatud Hiina tähtsamatest e-poodidest. Kohalikud staaridki on esitanud üleskutseid Itaalia brändi boikoteerimiseks. Kuna Hiina on maailma suuremaid lukskaupade turge, ähvardab Dolce & Gabbanat tohutu tagasilöök. 

Dolce & Gabbana on nüüdseks juba mitu korda hiinlastelt vabandust palunud. 

Samal teemal

20. veebruar 2019, 12:00
Burberry pani modellile poomissilmuse kaela
17. veebruar 2019, 10:00
Vogue'i moedirektor pani rassistlike sünnipäevafotode pärast ameti maha
23. jaanuar 2019, 16:40
Modell väidab, et Dolce & Gabbana kampaania hävitas tema karjääri
19. juuni 2017, 11:45
Diddy poeg tegi Dolce & Gabbana moešõul modellidebüüdi

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee