Inimesed

50 NIPPI | Prantslannade veatu naha saladus paljastatud 

Anu Saagim, 17. november 2018 11:50
Iluhommikusöök restoranis MonReposFoto: Marek Metslaid
Ilugurmaanid tutvusid Kadrioru imearmsas restoranis MonRepos tuntud Prantsusmaa ilubrändiga.

Kas olete mõelnud, milles seisneb prantslannade ilu saladus? Iga ilugurmaan teab, et prantslannade hea väljanägemise taga on klassikaline punane huulepulk, värskelt küpsetatud croissantid, hanemaks ja punane vein. Täna võib sinna julgelt lisada ka Prantsuse apteegi ilumaailmast brändi nimega Filorga. Loomulik, särav ja vitaalselt nooruslik nahk hoolimata vanusest – kes sellest ei unistaks. See on ka vananemisvastase esteetilise meditsiini turuliidri Laboratoires Filorga filosoofia.

Iluhommikusöök restoranis MonRepos; Merle Palmiste;  Kristi Valdoja-Pärn Foto: Marek Metslaid

Restoranis Mon Repos räägitigi sel nädalal Maarjamaa kaunitaridele prantslannade ilu saladusest ja tutvustati samast riigist juba 1978. aastal alguse saanud brändi Filorga, mis ühendab teaduse ja ilu, võideldes naha vananemisilmingutega.

Anu Saagim; Reet Härmat

Laboratoires Filorga laborites tehakse igapäevaselt teadlaste ja spetsialistide abil uuringuid, et töötada välja uusi meetodeid, mis võimaldavad vähendada naha lõtvust, kortse, elastsuse kaotust ja ebaühtlast jumet. Filorga tooted on muuseas ka esteetilise meditsiini ja ilukirurgia spetsialistide poolt tunnustatud üle kogu maailma, ühtekokku müüakse seda brändi 70 riigis.  

Ilugurmaanide lemmikud

Hittideks on kindlasti Filorga Lift-Structure päevakreem, mille koostisosadeks kokteil raku kasvufaktoritest, kollageenist ja hüaluroonhappest. Kui küsite, mis on raku kasvufaktor, siis tegelikult ei tähenda see muud, kui et näokreem mõjub silendavalt ning muudab naha pringimaks.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee