Blogid

MARILYN JURMANI BLOGI | Eesti poliitikat vaadates on tunne, et siin pole varsti enam turvaline elada (128)

LISA KOMMENTAAR

....17. november 2019, 15:37
Palun väga, koli Malmösse!
Endel14. november 2018, 18:41
Just.Võta nublu ja sepa uudu kaasa ja minema siit.
nujah14. november 2018, 12:53
Ühesõnaga, mure on tulistamise pärast joogastuudios maamuna vastasküljel, poogen on tulistamiste ja pussitamiste osas Euroopas, kuna enne pole muret väljendanud.
ja13. november 2018, 18:48
miks rikkad moslemiriigid oma põgenikke ei aita? moslemeid on ligi 2 miljardit - võtku need miljonid pagulased vastu. Seal kõik kodune ja sama usk ja puha. aga ei - ikka valge mehe koju laiama ja märatsema.
hahaha13. november 2018, 18:45
Moslemid tulevad ja toovad sulle (naisele) võrdust ja sallivust. Aga see neetud valge mees on ju kõiges süüdi. Ei taha raibe lasta oma maad sissetungijatel üle võtta.
to Mnjah 09. 4712. november 2018, 19:54
Kui ikka valget inimest ja eestlast nii tugevalt vihkab ja kardab, siis on ju parem elada seal, kus südamelähedasem, näiteks Lõuna - Aaf.rika Vabariigis mustade linnaosas.
Sa oled tõesti kõvasti koputada saanud. 12. november 2018, 18:23
vana naine, 50 aastane12. november 2018, 17:34
Võib - olla ma 50 aastase vanainimesena tõesti ei mõista tänapäeva noori, kuid raske uskuda, et Jurman päriselt mõtleb ka niimoodi. Kogu see artikkel või blogi on ulme. Või tundub noorele neiule tõesti jube põnev mõte karjakaupa kõndivatest tumedatest meestest ja araablaste - mustade getodest ? Kas tõesti see talle meeldib nii väga ? Ju siis.
Deneb12. november 2018, 17:26
Püha lihtsameelsus! Selle asemel , et kusagil blogis omi tarku mõtteid arendada võiks lugeda viimast "Objektiivi" numbrit. Või kahtlustab autor , et sihtasutus Perede ja Traditsioonide Kaitseks toetab vägivalda!!??? Mul on tunne, et enamus inimesi, kes on sündinud 1980+ ei jaga üleüldse " matsu". Kas vanemad ei rääkinud, mis on totalitaarne riik? Vahet pole kas nn.kommunistlik NSVL või globalistlik EU. Saatus on sama. Kõik hõljusid nänni ja vaba reisimise mullis aga suveräänsus- sitta sellest kui trendikas kaup ning Ganaria puhkamiseks. Masendav.
oehh12. november 2018, 16:56
Seenn. blogi on poliitiline tellimus, mille eest ilmselt maksti hästi. Pole võimalik, et Jurman sellist absurdi ise ka usub.
Peter12. november 2018, 15:48
Kibestunud inimese jutt.
Kee12. november 2018, 15:34
Tark õpib teiste kogemustest, loll ei õpi omadestki. Sellised ullikesed-naisinimesed tuleks hariva ekskursiooni korras kohustuslikult saata mõneks ajaks näiteks Malmö teatavatesse linnaosadesse elama või mujale, kus samasugused "toredad pagulased" ees.
NPC12. november 2018, 15:31
Rootsi on turvaline, Somaalia ebaturvaline. Kõik Somaalia elanikud lähevad Rootsi. Miks mitte, seal on neil ju parem elada? Tagajärg: Rootsi ei ole enam turvaline. Järeldus: Valge mees on süüdi! Lahendus: Rohkem Somaallasi. Kllakene, tundub et nutikus ei ole üks sinu tugevaid külgi?
Tti12. november 2018, 13:47
Oh sa lilleke. Kurb on lugeda sinu muremõtteid. Aga kui sa ikka tahad Eestist nii ära minna, siis ikka mine, mine.... Ole hea tupsu ja võta oma sõbrad ka kaasa, eksju.
masendav, väga masendav12. november 2018, 13:35
Ah, et valged mehed on kohutavad. Sinu enda lihane isa ja su lapse isa seega ka kohutavad, tuleb su jutust välja ???? Miks sa ikka veel Eestis ja üldse Euroopas oled ? Kiiresti - kiiresti lennuki peale ja Ni.geeriasse või So. maaliasse, seal nii vahvad ja toredad mehed.
to 13.1612. november 2018, 13:22
Esiteks pole nad mingid sõjapõgenikud. Teiseks igalt poolt on neid tulijaid, valetavad oma päritolu kohta ju massiliselt.
mutsule 22.0712. november 2018, 11:37
Tubli matsu, tubli, pane veel ja saad sotshidelt kodumaareeturi ordeni :) KUI l.. saab ikka inimene olla?
aga ta12. november 2018, 11:32
ju ei karda relvi, tal endal on ka relvaluba tehtud.Nii sain mina artiklist aru.
naljanumber mitte arvamusliider ;))12. november 2018, 11:29
Pole vaja vaeva näha sellistele "moodu dibinatele" vastamisega. Mõtetu ajaraisk.
mõtlejal12. november 2018, 11:23
on ikka segi see kolbaalune, sõida ära siit
ekstaole12. november 2018, 11:21
tolerantsus on kõigi ja kõige lubamine - lase siis edasi. Mina ei taha, et mind tullakse tapma ja ütlen seda välja - see on viha ja vaenu õhutamine? Mine öösel tänavale ja "vestle" moslemikambaga, no tolerantselt.
ahsoo, ei teadnudki12. november 2018, 11:17
et konservatiivid käivad maailmas naisi vägistamas, tapmas, põletamas, siiani on moslemid sellega tegelenud aga sel naisel on kõik segi - poliitikud põletavad maju, lasevad õhku ja nii edasi.Miks sa nüüd tolerantne ei ole? Tolerantsus on ju kõigega leppimine!!! Lepi, kui tuleb moslem ja teeb sinuga siiasinna, karda konservatiivi, kes selle vastu võitleb ja istu maas ja kooguta.
irw12. november 2018, 11:02
seda inimest nähes ei imesta miks ka helen kesiganes saab eetriaega-lollid on moes
Jrgen12. november 2018, 10:29
Jurman on juutide suu vooder mitte midagi muud
Tähelepanekud12. november 2018, 10:05
traditsiooniliselt on Sõjapõgenikud ikka paljas ning näljas. Aga need kes paatidega tulevad ei näi seda moodi välja. Kuigi nad on kõik oma dokumendid "kaotanud", on neil taskus nii kallid ja moodsad nutitelefonid, millest mina võin vaid unistada. Toidu suhtes on need "nälginud" ülikapriissed ning tööd eriti teha ei soovi.
Mnjah12. november 2018, 09:47
Aga miks peab tema kuskile kolima? Tal on täpselt samasugune õigus olla siin ja väljendada oma arvamust nagu kõik teisedki. Ainult et tolerantsuse toetamine ei ole ohtlik, küll aga viha ja vaenu õhutamine, kuna piisab ühest vaimselt nõrgast inimesest, kes võtabki relva kätte ja kukub kõmmutama. Hiljem aga need samad vihkajad kes sellele nõrgale mõtte pähe panid ei tunne oma süüd.
RS12. november 2018, 09:12
ÕL,kuhu kaovad plussid ja miinused? Mis toimub?
Marta12. november 2018, 09:11
matsu-le: Milles ta osutus tugevamaks? Kus on see "kamp"? Miks ise nimetad teisitimõtlejaid "kambaks"? Lollust ja lihtsameelsust peabki vihkama (kui sa seda just nii tahad nimetada). Noor ema võiks muretseda nii enda kui oma lapse tuleviku pärast kui siinse väikeriigi peaksid üle ujutama agressiivsed teisest kultuurist tulnud võõrusulised. Üks noor ema pidi millegipärast meist vaid 100 km kaugusel Helsingis oma elu jätma just nende "vaeste pagulaste" pärast. Et see oli erandjuhus? Kui palju peab seda veel juhtuma, et see poleks "erandjuhus"?
Marta12. november 2018, 09:08
matsu-le: Milles ta osutus tugevamaks? Kus on see "kamp"? Miks ise nimetad teisitimõtlejaid "kambaks"? Lollust ja lihtsameelsust peabki vihkama (kui sa seda just nii tahad nimetada). Noor ema võiks muretseda nii enda kui oma lapse tuleviku pärast kui siinse väikeriigi peaksid üle ujutama agressiivsed teisest kultuurist tulnud võõrusulised. Üks noor ema pidi millegipärast meist vaid 100 km kaugusel Helsingis oma elu jätma just nende "vaeste pagulaste" pärast. Et see oli erandjuhus? Kui palju peab seda veel juhtuma, et see poleks "erandjuhus"?
Sotsialistide Valitsus on alati12. november 2018, 08:56
ebademokraatlik ja seetõttu äraarvamatu ning paratamatult ka ohtlik.
lugeja12. november 2018, 08:54
Palun selgita mulle rumalale, kuidas EKRE toetab sõdu Aafrikas?
Mõtleja12. november 2018, 08:35
Lugesin kommentaare ja tõdesin, et paljud ei saanud artikli sõnumist aru, täpselt nii nagu nad ei saa aru sellestki, mis tegelikult maailmas toimub ja kes Euroopasse terroriste laseb ning siia meelitab. Mis EKREsse puutub, siis see erakond toetab sõdu Aafrikas ja tänu sellele siia voolabki rahvast, kes iial Eestis ei kohane ükskute eranditega, keda on alati. Jürman on vägivalla vastu ja see on normaalne. Ebanormaalsed on need, kes sõda ootavad ja toetavad, ka EKRE. Nad saavad võimule ja muutuvad hullemaks kui reformierakond, selles olen kindel. Moonduvad nagu keskerakond moondus oma tv-ga.
tõsi12. november 2018, 08:10
Arvad täiesti õigesti ja mitte ainult läänemaailmas vaid see joogavärk ongi üks suur bisnes.
RS12. november 2018, 06:15
Ehtne pururumal Lumehelbeke Jurman.Ja selliseid on küll ja veel.
viisakas12. november 2018, 05:20
Õ-usklik12. november 2018, 04:14
Seal on kaitse all ainult moslemid. Uskmatute mahalöömine ei ole nende arvates aga patt!
to minu nimi ja 23.5412. november 2018, 02:46
Palgaline, nii koomiline lugeda, kuidas sa iseendaga dialoogi pead. Isiksuse kahestumine ? Skisofreenia ?
lisaks12. november 2018, 02:10
Kas Jurmani kasutatakse ära provokaatorina ? Või ta tõesti mõtlebki nii, mis tundub küll ilmvõimatu. Kuidas inimene on niiii vaenulik ja pahatahtlik omaenda rahvuse vastu ? Kuidas see üldse saab olla võimalik ?
päriselt huvitab12. november 2018, 02:06
Miks Jurman ei lähe elama So.maaliasse või Ni.geeriasse, seal nii tore tal ju. Siin ju pahad eestlased. Päris siiralt küsin.
to matsu ja 23.53 12. november 2018, 01:41
Palgaline, vaatan, tihti pead siin iseendaga dialoogi.
vana naine, 50 aastane12. november 2018, 01:31
Kas noore neiu arust on siis tõesti turvaline, kui kõik kohad on täis araablasi ja musti ? On neiu siis õnnelik, kui eestlast Eestis annab tikutulega otsida ? Päris siiralt küsin.
juga12. november 2018, 01:10
Mina tahan elada oma riigis turvaliselt. Ja oma rahva esindajana. Tänu Jurmanitele ma seda tõesti varsti enam ei saa.
Endel11. november 2018, 23:51
Oled ilusja arvad õigesti!
aga11. november 2018, 23:34
Proua Jürman,euroopas on tapetud pagulaste poolt 6000inimest ---lihtsalt niiiiisama,kui teil ei tundu enam turvaline euroopas siis araabiamaailmas on naised tõelise kaitse all,tundub,et teie ei tunne maailma ajalugu,islamiseerimine käib igatahes siin inglismaal täiega,kui ei usu tulge külla.
rahu sinus eneses jne maketing sht11. november 2018, 23:32
Ilmselt need põgenejad siis ei saanud hiljem joogakursuse eduka läbimise eest diplomit, sest nad olid liiga maise mõtlemisega ja ähvardamine relvaga avaldas, et nad sellesse joogasse ja sisemisse rahusse nii väga ei uskunudki ? Saan ma millestki valesti aru et joogavärk on lihtsalt üks suur bisnes nn läänemaailmas?
lumehelbekene11. november 2018, 23:19
Scaramanga11. november 2018, 22:53
Huvitav oleks teada milliseid piirkondi ta siis turvaliseks peab :) USA neegrite suurlinnasid: Detroit, Chicago, Baltimore, New Orleans jne ? Euroopa suurlinnade moslemite ja neegrite rajoone ? Johannesburgi :) ? Mõnda Aafrika riiki ? Brasiiliat ? Ta võiks oma joogariietusega üksi jalutama minna mõnda nendest kohtadest. Täielik ullike ikka.
Scaramanga11. november 2018, 22:38
Jürmani reisid: Tenerife, Hispaania, Pariis. Miks mitte Mogadishu, Bangladesh, Islamabad ? Miks ta valgete meeste ehitatud riikides reisib ? Moslemid ja neegrid on ju "tegelikult" paremad inimesed :) Imelik. Chicago nädalavahetuse tulistamised(10 ohvrit, kaks surmajuhtumit): chicago.suntimes.com/news/5-shot-1-fatally-in-weekend-gun-violence/
"Kuhu see USA on nüüd jõudnud oma konservatiivse poliitikaga? Rikkamaks?"11. november 2018, 22:35
Võib-olla Jurman teab USA elust, ina küll mitte. Trump on ameeriklaste valitud, kuidas seal majandusega on, saab lugeda vaid nn peavoolumeediast. See pole eestlaste asi arvustada võõra suurriigi elu ja presidenti.
Scaramanga11. november 2018, 22:34
Viha ja hirmu külvab see feminist siin ise - mis on tegemist Helmel selle tulistamisega ? Kui palju kuritegusid sooritavad USAs siis need kohutavad valged mehed ? Mehhiklaste ja neegritega on see võrreldav ? Neegrid ja moslemitest pagulased ei soorita proportsionaalselt suuremat osa kuritegudest kui kohalikud ? See on mulle küll uudiseks ! USA on oma konservatiivse poliitikaga jõudnud sinna, et üle maailma kõik kaltsupead ja neegrid üritavad iga hinna eest sinna pääseda ! Tädil endal oli ju samuti unistus: "kunagist unistust USAsse kolida" !?
Uudis11. november 2018, 22:23
Lugesin jurmani arvamust esimest korda ja nääedsa, ei üllatunud. Noor naine on üsna väikse silmaringiga. USA relvad ostetud ikka ennemalt, muide ka Obama ajal ja see tara Mehhiko piiril ka ikka vana ehitis, aga kui sa loed sellest esmakordselt, siis seod kõik viimase kahe aastaga ja see näitab, et üsna rumal on ennast ise harimatuna näidata. Tüdruk kardab oma rahvast ja tundub, et häbeneb kõiki, kes oma maast hoolivad.
Saagim211. november 2018, 22:20
Minu meelest hakkab hoopis Laura oma eksponeerimisega ära keerama!?
Valko11. november 2018, 22:15
Sa Loviisa oled kiiritada saanud.
Ekre on päh11. november 2018, 22:15
...sest nad soovivad, et oma rahvas oleks õnnelik omal maal. Mitte ainult eliit, välisärikad ja sissetulijad.
and11. november 2018, 22:09
Ja teil on elufilosoofia ja kardate relvi. Kardate iseend kaitstagi...
matsu11. november 2018, 22:07
Väike ja habras noor ema avaldas oma arvamust ja vihkajatest ähvardajate massid on kõigeks valmis, et teisitimõtlejast julge naine vaikima sundida. Aga see naine osutus taas kord tugevamaks kui vihkajate mass, sest ainult kambaga julgevad noorele emale vastu hakata.
universaalseid tipptegijaid kahjuks ei ole11. november 2018, 21:50
Pidasin seda preilit väga andekaks näitlejaks. Üheks parimaks nooreks artistiks. Aga nüüd tuleb tõdeda, et poliitkommentaatorina ta kahjuks sama kõrge tasemini ei ulatu.
Tölpa11. november 2018, 21:47
Seda küll jah, tuleb ka mõelda kolimisele. Nõukogude ajal oli pederastia seadusega keelatud ja selle eest sai ränga karistuse. Nüüd sopalehed populariseerivad seda. Tundub, et aeg oleks lahkuda jah siit ennem, kui see kohustuslikuks muudetakse!
Lihtne11. november 2018, 21:44
Ma ei loe juba 11 aastat midagi mis ette pasundatakse.
ahh11. november 2018, 21:37
07. november 2008 Briti ajalehe Daily Express andmetel kutsutakse kaugeleulatuva salajase migratsiooni-lepinguga Euroopasse 50 miljonit aafriklasest töölist. Pagulaste propageerimise tööjuhend: * Demoniseerige pagulaste vastaseid. Kujutage neid nii kurjadena kui võimalik, nii et üldsus tunneks end nende seltskonnas ebamugavalt ja väldiks neid. Riputage neile külge natside, rassistide, antisemiitide või tasakaalutute friikide sildid.Pagulasi tuleb kujutada olude ohvritena, kes vajavad kaitset. Avalikkus tuleb psühholoogiliselt viia tundeni, et ta peab pagulastele seda kaitset pakkuma.
07. november 2008 Briti ajalehe Daily Express andmetel kutsutakse kaugeleulatuva salajase migratsioo11. november 2018, 21:35
rein11. november 2018, 21:23
nii noor ja nii sapine ning õel hing
no on11. november 2018, 21:10
Nii on11. november 2018, 21:09
kui riigi ja kodumaa reetmine on tehtud elunormiks.
maamiiz11. november 2018, 20:59
Äkki ta ka vegan ja aju e saa siis toiteaineid ja võimekus langeb analüüsida
Sass11. november 2018, 20:50
Jurman ka ei julge. Kui ta seal ära käiks ja eluga tagasi tuleks, räägiks hoopis midagi muud!
pragma11. november 2018, 20:49
hei, õhtuleht, tehke oma soft korda või kaotage ära võimalus kommentaaridele vastata.. praegu liiguvad vastused kommentaaride puust üldisesse jadasse ja kaotavad konteksti..
Sass11. november 2018, 20:47
Saa aru, mis neil näitlejatel viga, et põhjused ja seosed ikka nii sassis on! Soov moslemeid riiki mitte lasta pole tulnud sellest, et konservatiivid oleks justkui teema loonud, vaid juhuslikult kui need samad moselmid sõidavad lennukitega majadesse ja panevad sinna pomme, kui tapavad valimatult juhuslikke inimesi kus juhtub, pussitavad tänavatel, sõidavad autodega inimesi surnuks, siis lihtsalt mingile päris suurele hulgale inimestest see asi ei meeldi. Ja need inimesed on asunud toetama neid, kes lubavad midagi ette võtta, et see olukord ei saaks niimoodi jätkuda.
Rein 11. november 2018, 20:42
Täiesti eluvõõrale artikli autorile soovitaks Malmösse või Saksamaale kolida, seal nö. reealse elu tunde võtta. Soovid turvaliselt Eestis edasi elada, siis palu jumalat, et teatud riikidest rändajaid siia liiga palju ei satuks, muidu võib juhtuda, et paremal juhul saad tänaval kolakat ja keegi isegi ei räägi sellest.
Juku11. november 2018, 20:23
Jooga eest ei tohi raha küsida, sest järgneb karistus
vaat11. november 2018, 19:57
See maailm mis lahti on, pageb ise tuhatnelja ebaturvalisyesse USAdesse ja Euroopadesse
Mutt11. november 2018, 19:56
Siin pole sõnavabadusest enam juttugi. Kui pagulasi ja reformierakonda ei kiida, siis kommentaari läbi ei lasta. Kurb, kuhu me jõudnud oleme.
ja tema11. november 2018, 19:53
asemele peab siis pagulane tulema, loodus ju tühja kohta ei salli :).
täpsustus11. november 2018, 19:49
Lisaks jäävad Euroopa põlisrahvad pikapeale vähemusse, sest immigrantide sündimus on mitu korda kõrgem põlisrahvaste omast. Sellest on hea dokfilm olemas. Ja juba praegu on suuri linnaosasid Euroopas, kuhu näiteks kohalik ei julgegi enam minna. Või Jurman julgeb?
mine siis tagasi hispaaniasse11. november 2018, 19:48
Marta11. november 2018, 19:34
Kas ÕL selgitaks, millise "reegli" vastu eksisin, et komm eemaldati kohe? Kas ÕL peab ennast endiselt sõnavabaduse kandjaks?
autist11. november 2018, 19:31
See, mida Marilyn vihkamise ja hirmu all mõtleb, propageerivad vasakpoolsed, kes üha suureneva agressiivsusega sõnavabadust jalge alla tallavad, globalistlikes salaühingutes osalevad ja neile Eesti suveräänsust argpüksliku pugejalikkusega loovutavad (nt. Marrakechi rändelepe). Igale mõjule on samaväärne vastumõju. Seda ütleb füüsikaseadus (Newtoni III seadus). Nõnda tekib ka reaktsioon agressiivsele vasakäärmusele. Mis Tallahassee'i linna Floridas puutub, siis seal on linnapeaks sotsialistlike vaadetega demokraat, kelle võimu all on linn langenud kohutavasse kuritegevuse mülkasse.
Marta11. november 2018, 19:26
Elu nagu lill jah, mis sest et LAV-s osadel valgetel maa ja vara käest võetakse ning kõrid läbi lõigatakse.
Marta11. november 2018, 19:22
Heldurile: tõeline mees ei page jänese kombel, vaid võitleb oma kodumaa eest! Naised ja lapsed hakkavad siis võitlema?
Marta11. november 2018, 19:15
Huvitav, kes pani Jurmanile sellised sõnad suhu ja palju selle eest maksti talle? Kas Jurman elab roosas udus ning pole kuulnudki kui palju vägistamisi, röövimisi ja (massi-)tapmisi on pagulased Euroopa riikides toime pannud? Isegi Eestis on pannud nad inimesi põlema (esialgu küll mitte kohalikke) ning ka üks välismaalane on pagulase poolt Tallinna tänaval vägistatud. Ärka üles proua Jurman!
A11. november 2018, 19:11
Et siis turvaline pole sellepärast ,et põliselanikud kutsumata tulnukatele vastu hakkavad ??!! -Äge mõtteavaldus - Ega sa, Jurman äkki ise kuskil migrant ei ole ?
neeger11. november 2018, 19:08
Kuule mine sinna kohta ,kus päike ka ei pasta.Miks see hull on pidevalt oma lugudega meedias?
ameerika11. november 2018, 19:03
rikkus ära viimased presidendid eriti obama, Trump alles parandab ja kahe aastaga ei ole võimalik kõike kokku keeratud jama ära parandada.
oot-oot11. november 2018, 18:57
Kui hästi palju musti ja araablasi on, siis on turvaline või ?
insener11. november 2018, 18:43
Nii rumalat juttu pole ammu lugenud. Täielik lapsesuu. Mõttearendused ja järeldused nagu 2 klassi lapsel...
Kes see Jurman veel on? Ma olen teadlik, et Marylin Jürmann on näitleja, aga Jurman? 11. november 2018, 18:38
vaene naisterahvas11. november 2018, 18:38
tema peas on kõik segamini nagu pudru ja kapsad, põhjused ja tagajärjed, parem kui ta rohkem ei kirjuta, vähemalt enne kui pole maailma asju ja aafrika rünnakut euroopale ning rünnaku mahitajaid multi kult urnikke tuvastanud
Pulliitik11. november 2018, 18:37
Valige meid, siis me teile teeme!
Õhtulehe toimetust, et te ei suuda loobuda M.J. igapäevaelu igakülgsest kajastamisest?????11. november 2018, 18:33
pragma11. november 2018, 18:27
miks see siia tõsteti? see oli vastus Antile kell 17:08
11. november 2018, 18:27
baphomet11. november 2018, 18:26
Et nüüd ühe oletatava konservatiivi said kätte ja kohe kõik süüdi. Kui aga Saksas ja mujal naisi-lapsi ahistatakse, noaga lausa igapäev tsusatakse jm. karutükke tehakse rikastavate elementide poolt, siis on üksikjuhtumid. Loomulikult on rikastajate seas häid ja harituid inimesi, aga tõelisi abivajajaid, s.t. kristlasi ( Asia Bibi jt.) nagu abistama ei kiputa. Keegi pagulasabistaja töötaja kuskil saunas seletas vist, et ca 98% on majandusmigrandid ja 50-60% on vastavate maade vanglatest lahti lastud kuritegelik element, keda keegi tagasi ei taha.
Küll oled sa, Tti,11. november 2018, 18:24
sinisilmne! Arvad, et suured ja võimsad on mingi könni pärast nõus surema? Mis asi on üldse Eestis "seadus"?
Ants11. november 2018, 18:23
Parem olekski kui ta jääkski Hispaaniasse!
Marilyn!11. november 2018, 18:21
Olen sinuga täiesti päri! Juba tükk aega pole Eestis turvaline. Esiteks rahva elatustaseme pärast. Ja teiseks: pisike lombikonn trügib rikaste ja suurte kõrvale, kus teda lihtsalt litsutakse laiaks.
FIRMIN011. november 2018, 18:20
Näitlejatel ning inimestel kelle sissetulek on TOP10% seas ei tohikski mitte midagi kobiseda. Te ei tea päris elust mitte tü***ki.
pragma11. november 2018, 18:19
ma tahtsin inimesele tasuta head nõu anda, aga seda kukuti nüüd modereerima.. aga äkki õhtuleht ei tahagi, et Marilyn targemaks saaks.. võtavad paremad nõuanded minu kommentaarist välja..
pragma11. november 2018, 18:17
hei, Marilyn, kuidas joogakool edeneb? ma annan veidi tasuta nõu.. sa kas tegeled äriga või sa tegeled poliitikaga - mõlemat korraga ei saa, vähemasti mitte edukalt.. kui ajad lolli loba suust välja, siis su äri kannatab, sest paljud inimesed põhimõtteliselt ei kasuta enam sinu teeneid.. kui aga jätad loba ajamata, siis valijad ei märka sind.. või oli see joogandus ainult suitsukate ja tegelik plaan on poliitikasse minna?
....11. november 2018, 18:11
Meil on õnneks karmid relvaseadused,üht asja ütlen USA-s ei ole elufilosoofiat ,seal on ainult raha värk.
pragma11. november 2018, 18:10
no palju neid kurjategijaid siis ikka sisse tuleb.. 150-st kõigest kaks olid naisepõletajad..
Karin11. november 2018, 17:59
Ei hakka artiklit lugemagi ja oma tuju rikkuma. Kust sellised multikulti huvilised ja oma rahvuse vihkajad tulevad ? Täiesti arusaamatu. Ometi inimene vist on eestlane, elab Eestis.
rainz11. november 2018, 17:55
järjekordne näitleja a-la Pang,kes arvab et kapis kolli pole aga siis kui vägistata kse või elukaaslasel,tuttaval kõri lahti veetakse noaga ,on hilja! heaoluühikonna viljad!
Tti11. november 2018, 17:51
Huvitav, kas blogi autor ise ka saab aru, kuidas Õhtuleht teda ära kasutab. Rumalale "artiklile" veel rumalam pealkiri ja klikke tuleb. Kommentaare tuleb. No kuidas sa saad lausrumalusele mitte vastata. Hea Marilyn! Enne kui midagi postitad, tee endale põhitõed selgeks. Näiteks relvaseadused Eestis ja USA-s. Võid üllatuda.
Täiesti nõus!11. november 2018, 17:49
On vist tõesti aeg pakku minna!
Noh11. november 2018, 17:48
Põgenege ja ainult põgenege tagasi vaatamata. Sihtkohaks on araabia ja aafrika soodsa sooja kliimaga riigid. Kui lumehelbekesed langevad soojale viljakale mustale pinnasele, siis sulavad nad iseenesest ja mingist vägistamisest ei saa juttugi olla - noh mõni liiga äge seksitrauma väljaarvatud. Jahedama verega eestlased saavad siis rahulikumat elu nautida oma kodus ilma ekstreemsustesse laskumata
sots on sots on sots11. november 2018, 17:43
"kuna on valimiste aeg, siis ei ole vaja ühtegi uudist kajastada, mis ohustaks relvapoliitikat või konservatiivset vaadet." Huvitav, kas Marilyn Jurman ei oska guugeldada või lihtsalt valetab? Kes soovib võib guugeldada "tallahassee shooting" ja veenduda, et uudist kajastasid CNN, Washington Post, CBS, New York Times, NBC jne. jne.
Eestlane Rootsis11. november 2018, 17:36
Huvitav, et see ameeriklanna jättis mainimata kõige olulisema fakti - tulistaja oli selle joogasalongi vallandatud töötaja. See oli kirjas ka eestikeelses meedias avaldatud uudistes. Rohkemat ja laiemat silmaringi blogijale.
Artikkel11. november 2018, 17:36
kingiks Kaitseliidu 100-nda aastapäeva puhul.
Jaanile, 11. november 2018, 17:35
no kas alternatiivi vähe on? Maailm lahti, Euroopa piires võta vaid pilet, iseasi on kuidas ja mida võõrsil teha annab.
rp11. november 2018, 17:30
Ta on varemgi väljendanud kui koledad on eestlased ja kui halb on Eestis.
Heldur,11. november 2018, 17:28
seekord olen Jurmaniga nõus. Hirm tuleviku ees on juba ammu, ka ilma selle artiklita. Mõtlen tõsiselt, kuhu pageda kui siin kuumaks läheb.
Loviisa11. november 2018, 17:25
Halb pole mitte poliitika, vaid inimesed, kes seda teevad. Igaüks veab köit oma poole ja ei suuda midagi teiste kasuks teha. Poliitika on võitlus hea ja halva vahel ja praegu veel paljud asjad reformikate käes, kasvõi kohtud jne .Inimene peab otsustama, KEDA VALIDA ja mitte uskuma rikaste , kes end kogunisti varguse teel rikkaks teinud, juttu.Praegu lihtsalt mustataske vaid praegust valitsust. Mäest alla veerevat vankrit on raske peatada ja siis uuesti üles ka vaja vedada, aga seda ei saa kahe aastaga. Eestlane on manipuleeritav ja väga kade ja ka ihne
Con11. november 2018, 17:20
Jurman tõestas , et tema IQ on jälle langenud nüüd rekord madalale. Palun ütle kui palju neid konservatiive on kes inimesi lampi laskmas käivad ja siis võrdluseks palju neid valgeid naisi vägistavaid moslemeid siin euroopas liigub.
Kahjuks11. november 2018, 17:20
meie käest seda ei küsita. Vene väed koonduvad Petseri piirile, Nato väed Tapale, Simson paneb käima Pärnu Lennuvälja, kus sõjalennukid maanduma hakkavad. Üks meedium ennustas juba mitu aasta tagasi, et Eestis tuleb sõda.
Naks11. november 2018, 17:16
Alati võib minna sinna kus on parem. Ehk Jurman sooviks Aafrikasse? Kerge genotsiid seal muidugi on, aga ta võiks siiski proovida, ehk jääb ellu. Seal pole seda koledat valget keskealist mees, kes kõiges süüdi on.
ery11. november 2018, 17:15
tablet jäi võtmata ja hullumaja sanitar läks korraks arvutist eemale, palati nr.132 patsient Pets, kes tunneb kogu euroopa olukorda, pääses arvuti juurde ja elas end ähkides välja ;D
Urrr11. november 2018, 17:15
Naiivitar. Arvab, et pagulased on kõik kukununnud ja ohutud. Tolerantide lorajutt.....
Kuule lumehelbeke palun paki oma asjad ja mine koli kuskile californiasse. Tundub sinusuguse jaoks 11. november 2018, 17:14
Anti11. november 2018, 17:08
Lumehelbekesest lilleksele teadmiseks, et need valged konservatiivist kurjategijad tegutsevad oma kodumaal, oma koduriigis ja see on nende probleem. Samamoodi nagu meie oma kurjategijad, kes on siin sündinud ja elanud on meie probleem, millega tegeleda. AGa need sugumürsust moslemid, keda see lilleke siin vapralt kaitsmas, on sisse imporditud kolmandatest riikidest. Miks peame omale kurjategijaid juurde tooma? Seleta meile lahti see pisike "refugees welcome" sildiga lilleke :)
Heldur7211. november 2018, 17:07
Pealkiri juba nagu lubas aga tõesti, selliste inimeste arvamust lugedes, siis võib hirm tuleviku ees täiesti vabalt tekkida.
ery11. november 2018, 17:05
kui suu kontrollimatult lahi vajub, tuleks pöörduda ortopeed-psühhiaatri poole, selle asemel et ennast nõrgamõistuslikuks tembeldada
planet11. november 2018, 17:03
väga huvitav mõttekäik. aga ikkagi kuidas on see seotud tissidega?
Peeter.11. november 2018, 17:02
Kogu euroopa on end ammu mahamüünud ja varsti elavd moslemite armust mis omakorda paneb tegutsema pareradikaalid st..kodusõda.Ainuke küsimus - kas ka meie tahame selles mahtras osaleda?
jaan11. november 2018, 16:51
Noh, kus su alternatiiv siis oleks? Pingviinidemaal?
Eino Taruk11. november 2018, 16:48
Aitäh autorile oma panuse eest Eeesti ebaturvalisemaks muutmisel, irw. Tema leidis kohe uue vaenlase: valge keskealise mehe.
khm11. november 2018, 16:48
Eesti põliselanik11. november 2018, 16:48
Kui ka meile sadu tuhandeid ainult šariaati tunnistavaid ja head elu nõudvaid "sõjapõgenikke" sisse tuleb ning terroristid pomme panema hakkavad, nagu lääne Euroopas. siis tunnen ka mina end siin ebakindlalt.
khm11. november 2018, 16:48
esimest korda lugesin midagi jurmanilt ja mul vajus suus lahti, ei ole võimalik nii **** olla