Inimesed

Eesti parim Instagrami artist Ariadne: oht on ennast sellesse maailma ära kaotada 

Jaanika Vilipo, 4. november 2018, 14:19
Liina Ariadne PedanikFoto: Robin Roots
3. novembril Saku Suurhallis toimunud MyHits Awardsil Eesti parima Instagrami artisti tiitliga pärjatud Liina Ariadne Pedanik peab kõige olulisemaks siirust, mis igas postituses peaks läbi kumama.

"Minu enda puhul on hästi suur asi see, et ma näitan läbi postituste päris palju enda iseloomu," räägib Ariadne. Oluliseks peab aasta Instagrami tiitliga pärjatud neiu ka pildi kvaliteeti. Ariadne Instagrami konto piltide autoriks on elukaaslane Martti Hallik, kes on teada kui Eesti üks tuntumaid juutuubereid. "See auhind peaks selles mõttes jagamisele minema, sest ilma temata ei saaks ma seda teha," naerab neiu.

Kuigi Instagramis võivad toimetada sajad ja tuhanded noored, siis silma paistab Ariadne sõnul ikkagi see, kes suudab selles kõiges eristuda. "Olgu see siis iseloom või oma stiil, mis sealt läbi paistab."

Samal teemal

Ariadne ise ei ole kindlat joont enda kontol hoidnud. See on pidevas muutuses ning ta ei ole sellele väga rõhku pannud. Esteeliselt puhtaks ja koordineerituks peab Ariadne lauljanna Liis Lemsalu Instagrami stiili. "Tal on väga ilus Instagram - vaatad peale ja silm kohe puhkab. Ma väga austan neid, kes seda suudavad teha," lausub Pedanik, kes ise peab ennast liiga rahutuks inimeseks, et enda kontol sellist puhtust ja korda hoida.

Martti Hallik räägib, et kuna Ariadne juhendab teda piltide tegemisel väga palju, võib ühe postituse ülespanekuaeg varieeruda. "Ariadnel on teada visioon ja ajapikku olen selle ka ära õppinud. Minul on aga oma visioon ja vahepeal me proovime katsetada ka neid ideid. Pildi valmistegemine võib minna väga kiiresti, selle ülespanek võib aga teinekord õiget aega oodata," sõnab Hallik.

Ariadne lisab, et kolm pilti võivad olla ootel nädal aega. "Esimese kolme päevaga ei postita ma neid kohe ära, vaid planeerime ja üritame neid kuidagi ära jaotada."

Koostöö osas on valivad ja eelistavad pikaajalisi projekte

"Kui mõni bränd mulle koostöö osas kirjutab, vaatan kindlasti, kas see bränd läheb kokku minu väärtushinnangute ja maailmavaadetega," sõnab Ariadne. "Küsin endalt, kas ma tahan seda brändi enda jälgijatele soovitada. Kindlasti ei saa ma veganina reklaamida piima- või lihatooteid."

Kõiki pakkumisi Ariadne vastu ei võta. "Ma ei taha muutuda reklaamikanaliks. Meile meeldib teha pikaajalisi koostöid erinevate brändidega." Selles osas peab ta end üsna valivaks.

"See on nagu suhte loomine," lausub Martti. "Reklaamimaailmas on ka pikaajalised koostööd ja suhted. Mitte nagu üheöösuhe, millest saadakse vaid hetkeks kasu ja pikas perspektiivis ei tähenda see midagi."

Toodete reklaamimise puhul on Ariadne ja Martti püüdnud olla loovad, et mitte niisama tootega poseerida. "Minu arust see teeb asja palju kihvtimaks, kui see, et ma olen niisama tootega. Üritame panustada ja mõelda midagi teistsugust."

Oht on selles maailmas end ära kaotada ja üle töötada.

Ariadne räägib, et sotsiaalmeedias teenitavat tulu on tal eraldi raske arvestada, kuna ta tegutseb igapäevaselt koos Marttiga. Lisaks Instagramile ja Youtube´i kanalile aitavad nad sisu luua ka teistele. "Meil on erinevaid tööotsi. Aga praegu me elame sellega täitsa ära."

Peamiseks tuluallikaks on hetkel koostöö brändidega. "Selleks me valimegi brände väga hoolikalt, et oleks pikaajaline koostöö, mis annab teatud kindlustunde," räägib Martti ning lisab, et nad on suutnud tõestada oma võimekust. "Meil on tekkinud sõprussuhted kindlate brändidega, kes soovivad meiega koostööd teha."

Planeerimine on noorte sõnul selles tegevusvaldkonnas väga oluline. "Meil on asjad tavaliselt kuu aega ette planeeritud, aga mõned projektid ulatuvad juba järgmisesse aastasse," lausub Ariadne. 

Kõige tänuväärsemaks peavad Martti ja Ariadne oma ameti puhul seda, kuidas elulistes küsimustes - nagu koera võtmine või seljaoperatsioon, mis Ariadnel kevadel aset leidis - paljud kaasa elavad, ning on valmis aitama. "Tunneme mingil määral kogukonnatunnet," sõnab Martti. 

Martti sõnul on peamiseks vaatajaskonnaks noored. "Aga on ka vanemaid. Kui Ariadne käis seljaoperatsioonil, siis ta sai abi sellest, kui keegi mainis, et tema abikaasal olevat olnud sama probleem."

Kohalikel sotsiaalmeediastaaridel ei ole olnud eesmärgiks näidata ainult seda, kui ilus ja veatu on elu. "Meile meeldib tuua välja seda ka, mis on päris. Et me ei jookse ainult kaameraga lillepõllul ringi," naerab Ariadne.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee