Inimesed

Palju õnne! Mart Haber ja Taivo Piller said lapsevanemateks (173)

LISA KOMMENTAAR

Kurb. Raske lastel koolis vastata kui teised lapsed küsivad, kumb on ema.12. november 2018, 09:21
Näost ju näha kumb on ema.
BB5. november 2018, 10:57
Pikkade juusteline on ema ja lühikeste juustega on isa kahju lastest.
Pederilallaa ja pederallallaa4. november 2018, 14:17
mullusuvine lumi2. november 2018, 14:57
mul on häbi olla eestlane. lugedes neid kommentaare, oli nii piinlik, et vaju või maa-alla.
Võimisiganes2. november 2018, 14:28
kurb2. november 2018, 09:16
millega küll lapsed sellise saatuse on ärateeninud?
ilus 2. november 2018, 07:20
tt2. november 2018, 07:19
Eputised ja loodusseaduste üle irvitajad. Õnneks on loodusel isepuhastusvõime ja anomaalsed tüübid järglasi ei saa. Kahju neist lastest, kelle l kallal tarvitatakse vägivalda enesetaolisteks kasvatamisega.
Mina2. november 2018, 06:47
lapsena häbeneksin selliseid "vanemaid"
Marko2. november 2018, 05:27
Lapsevanemateks on ema ja isa
to 10.322. november 2018, 05:02
21.sajand on valge läänemaailma kadumise sajand koos kõigi oma perverssustega ja Pandora laegas sulgub taas.Muide kunagised suured kultuurid,nagu Vana-Kreeka ja Vana-Rooma kadusid ka lõpuks oma perverssuste pärast.
ok2. november 2018, 02:57
2. november 2018, 02:31
ilma sinuta oleks see saanud paljuparema táhenduse
2. november 2018, 02:01
Ara loe haigeid asju sáásta ennast
2. november 2018, 02:00
Ara loe siis lehte nii lihtne see ongi
2. november 2018, 01:54
sa elad lhtsalt antiik ajas kullake aeg on edasi lainud 21 sajand on praegu
2. november 2018, 01:43
súrrogaat maksab paarkúmmend tuhat pole odav
2. november 2018, 01:42
lapsed alles súndisid …..millest sul kahju on ...katsu oma asjadega hakkama saada
2. november 2018, 01:37
kes seletab mulle miks inimesed on nii pahatahtlikud ….
Kurb lugeda, et inimesed on nii sallimatud1. november 2018, 23:37
Riina1. november 2018, 23:36
AIR1. november 2018, 23:35
Mul on nendest lastest kahju kelle isa on alkohoolik, vägivaldne jne.
Riina1. november 2018, 23:33
Tean Taivo Pillerit, ta on olnud minu õpetaja ja ta on imeline inimene ja kindlasti super isa
Silja Kivirand1. november 2018, 22:14
idealist1. november 2018, 21:21
Pidasin silmas, et nad on kasuvanemad ja see on ettekavandatud kasuvanemlikkus.
Väkk1. november 2018, 21:18
Napakas. Neetud haige ühiskond on ka Eestisse jõudmas. Väkk. Elagu EKRE.
susanna1. november 2018, 21:18
aga kui palju on hetero paare, kus on asjad veel hullemini lõppenud
susanna1. november 2018, 21:14
Vanematest kõik hakkavad, kui te sisendate lapsele, et homod on haiged inimesed ja perverdid, loomulikult laps hakkab ka nii mõtlema, selles on lapsevanem ka palju süüdi, hea näide, ma gootitüdruk, tuleb vanem ema kahe umbes 5 aastase lapsega ja ütleb vaadake nagu puurist välja lastud vares, nii lastele õpetatakse, kes julgeb erineda, neid tuleb vihata, koolis juba peaks olema kohustuslik õppeprogrammis, kus räägitakse homodest ja transinimestest, et see vihkamine lõppeks
Susanna1. november 2018, 21:07
Tublid ja julged inimesed, rõõm oli seda lugeda, et homopaar said ka lõpuks vanemateks, eesti seadused kahjuks ei arvesta seksuaalvähemustega,. Tean ühte nendest olen temaga peol kohtunud, väga tore ja lahe mees, inimest tuleb vaadata oleku järgi ja kui inimesel on hea süda, siis pole vahet kas homo või transinimene, loodan et nad on paljudele homodele eeskujuks tuleb elada enda järgi. Kui laps elab homo paari juures, ega sellepärast lapsest ei tule homo, vaid väga tore arusaaja inimene tuleb lapsest. Edu ja õnne teile
PP1. november 2018, 20:54
Asju tuleb nimetada ikka nende õigete nimedega, muidu läeb töde hoopis käest.1. november 2018, 20:46
Liigud1. november 2018, 20:32
Õnnestunud ostu puhul on kombeks liigud teha.
Putin on Eesti spioon.1. november 2018, 19:57
Putin ajab Eesti asja. Pole mitte kedagi teist, kes niimoodi Venemaad laostaks ja lammutaks kui seda teeb Putin. Peame hoidma pöialt, et Putin võimalikult kaua pukis püsiks, siis kaob Venemaa kõige täiega ajaloo prügikasti.
lastest kahju -1. november 2018, 19:50
huvitav ,kas lapsi hakatakse homonduse järgi kasvatama ,sest nende arust on see ok .
Kristlane1. november 2018, 19:39
Jah, minusuguste lapsed kindlasti seda peremudelit õigeks ei pea. Loomulikult räägin ma kodus asjadest nii, nagu need on.
magnus1. november 2018, 19:32
Pandora laegas on avatud ja seda enam kinni ei pane.
dgn1. november 2018, 19:22
Lisaks homodele ja migrantidele ekreiitidel uus mänguasi näppida ja mille ümber lokku lüüa. Klounid.
asendusemaduse võrdsustamine lapseostmisega on infosõja võte rahva hullutamiseks ja ekreiitide 1. november 2018, 19:19
palju õnne!1. november 2018, 18:50
kena paar.kunagi õpetas mulle lilleseadet.
nipitiri1. november 2018, 18:47
Eestis pole inimkaubandus lubatud. Nii et nad peavad ämeerikasse elama jääma.
kas1. november 2018, 18:23
laste käest küsitakse, kui mõni peaks sinu perre sündima, ma küll ei tahaks.
mis riigi1. november 2018, 18:21
seaduses see on? USA-s on see seaduslik, kus lapsed sündisid.
kas tõesti1. november 2018, 18:14
ainult seaduste najal tekivad väärtused?
hea,1. november 2018, 18:11
et kõik heterod elavad õnnelikult koos ja ühtegi pole vangis.
tarkusi?1. november 2018, 18:09
vanasti oli niisugune raamat.
Tõnu Ploompuu1. november 2018, 17:47
Inimkaubandus on täiel määral seega legaliseeritud.
huvitav1. november 2018, 17:45
kas emased 'on võimelised üksinda järglaseid saama, sa vist homo :)?
Õigem oleks öelda kasuvanemateks, ja kas sedagi`?1. november 2018, 17:34
valimistel näeme1. november 2018, 17:23
Ekre omadel läheb katus sõitma:)1. november 2018, 17:22
eu1. november 2018, 17:13
Tegu on kahe omasooihara ülemõistuse suure tähelepanu vajadusega. See on üks põhjustest, millest võib saada ka alguse vaimne kõrvalekalle - omasooiharus. Laste soovid/vajadused nende puhul jäävad eranditult tahaplaanile. Uskumatu ka see, et seaduserikkumisel ( inimkaubandusel) lastakse täiel rindel toimuda!?
mina1. november 2018, 16:31
Kahepalgelised!1. november 2018, 16:13
Siis pole lastest kellegil kahju, kui heteropaaril on laps ilma isata ja lisaks ei saada ka alimente kätte!
londoni tänavad1. november 2018, 16:12
te ikka mõelge ka mida kokku kirjutate !! nii palju võõrast viha ?? uskumatu kui tigedad ja pimedad te olete !! mul on teist kahju !!! Aga lapsevanematele palju õnne
et siis1. november 2018, 16:08
Lapsele on vaja ema ja isa. Kes on kes?
mina1. november 2018, 15:40
aga kas nii tohib üldse enam küsidagi?1. november 2018, 15:24
valges on emme, vaata kuidas malbelt naeratab
nõustun, midagi tagasipöördumatut väikse Eesti jaoks, rikkurid homod hakkavad välimaalt peret ostma1. november 2018, 15:22
Halloween sai täiesti uue tähenduse
Tuuletõmbus1. november 2018, 15:20
Karta võib, et sellistel meestel puudub üleüldse südametunnistus.
Jako1. november 2018, 15:18
Elage oma elu ja ärge ronige kogu aeg püünele
Kobras1. november 2018, 15:18
Huvitav, miks nad nii kangekaelselt keelduvad ütlemast, kui palju nad siis surrogaatemale maksid? Me kõik teame, et USAs on teatud osariikides surrogaatema kasutamine täiesti legaalne teenus, millel on oma hind. Miks need vennikesed siin üritavad jätta muljet, et keegi neile lihtsalt heast südamest 2 maimukest kinkis?
Ülar1. november 2018, 15:11
Kristiinale1. november 2018, 15:08
Mv, sa ajad. Nii kallutatud oledki vä, et ise ka usud mis sa räägid.
To Pole vahet1. november 2018, 15:06
Ekre ongi hetkel õigel teel. Kuid kes arvab et Ekre on mingi venemeelne jne siis nad eksivad ja täiega.Ekre ajab eesti asja
Palju õnne. Kaks last saavad armastavas peres elada. Mul on siiralt hea meel. 1. november 2018, 14:52
Ahah?1. november 2018, 14:49
Mis see hinnaks tuli lõpuks ja kas kaubelda ka sai?
to Palju õnne1. november 2018, 14:49
Miks ainult ühe lapse puhul õnnitled? vii ikka end teemaga enne kurssi kui sõna võtma hakkad.
rumalale1. november 2018, 14:46
On tal selleks seaduslik õigus?
Rein1. november 2018, 14:43
Milleks sellist jama siin võimendada, istugu kodus kapis ja tundku seal rõõmu, teistele pole oma asju vaja teadustada!
to Palju õnne!1. november 2018, 14:42
miks 1 laps - 2 ikka...loe ometi artiklit ka! ?
njaa1. november 2018, 14:40
Õnnitlused laste sünni puhul! :)
_1. november 2018, 14:39
Lastest on tõepoolest kahju. Nad pole siin ilmas veel päevagi elanud ja juba käib nende ümber üsna korralik trall. Kuid varsti tuleb neil ju lasteada/kooli minna. See saab neil kunagi üsna valus tõehetk olema kui nad enda kohta googlesse päringu teevad... klassikaaslaste ja õpetajate kõveratest pilkudest rääkimata.
Inimene1. november 2018, 14:38
Imelik et politsei ei sekku
Darwin1. november 2018, 14:33
Palju õnne!1. november 2018, 14:33
Tore, et Eesti riigil on jälle üks laps juures. Meid on niigi vähe ja iga laps on teretulnud! Õelused ja muidu kadedad vaadaku kõige pealt oma pereelu, et see musternäidis oleks.
tom1. november 2018, 14:33
Rahu! See pole eales "otse" olnud!
tom1. november 2018, 14:32
Kummalgi jui oma geneetiline laps, isad mõlemad!
1. november 2018, 14:20
Tüdruk1. november 2018, 14:13
Kui need sama soolised kasvatavad poissi mõjunb see kindlasti lapsele halvasti aga kui kasvatavad tüdrukut on see täitsa õudne, kuidas nad hakkavad tulevikus jagama tütrele tarkusi mis puudutab tüdrukust naiseks kasvamist
PBiider1. november 2018, 14:06
Kumb nendest emme ja kumb nendest issi on?
sünnitusprostituut1. november 2018, 14:06
Siis on nad koeravanemad. Pere missugune. Mees- mees ja koer. Vahet enam pole.
tiina 1. november 2018, 14:03
kahju on nendest lastest
brunn1. november 2018, 13:59
ahhaa1. november 2018, 13:56
Kui haigeks võib veel minna???
Küsimus1. november 2018, 13:54
Kumb neist siis sünnitas?Kas nüüd sünnitavad juba mehed ka?See laps"või lapsed" ei saa kunagi tunda EMA armastust ega hellust!
Naiivne oled.1. november 2018, 13:40
Koolis vôib ôpetaja rääkida, mida tahes, aga kodus räägitakse ikka asjadest nii, nagu need tegelikult on. Vaesed lapsed. Ei saa neil kerge olema. Eks see jää nende kahe mehe südametunnistusele.
eu1. november 2018, 13:40
Lp. maalikas. Tuletan meelde, kuidas lõppes kahe naissoost omasooihara kooslus Tartus mõne aasta eest ( seal oli ka laps). Üks naistest surnud, teine vangis, kus laps hetkel on ei oska öelda ( arvata võib, et lastekodus).
Ei tea1. november 2018, 13:35
kes kellele alimente hakkab sel juhul maksma.
eu1. november 2018, 13:34
Ja nii seda ajupesu lastele korraldataksegi nii koolides, kui ka juba lasteaedades! Lp. kristiina, kas teate kuidas mõjub laste arengule elu omasooiharate kooslustes? Arvatavasti te ei tea, või kui teate vaikite selle maha!!! Palun tutvuge nendes kooslustes üleskasvanud inimeste lugudega!!!
Haige elu 1. november 2018, 13:31
haige valitsuse ajal.....
to:Getri1. november 2018, 13:31
Kas on normaalne, et esimeseks kolmeks kuuks on palgatud imikutele 24/7 meditsiiniôde, sest nn. ``vanemad`` ei tea, mida beebidega pihta hakata. Emainstinkti ju pole. No tôesti, Halloween.
eu1. november 2018, 13:28
Kas keegi selgitaks, mil moel saab sandistatud laste vaimne tervis omasooiharate koosluses elades? Tavapäraselt selline kirjutis tiritakse kohe maha!? On tehtud mitmeid uurimusi usas laste arengu kohta elades omasooiharate kooslustes. Need uuringud jahmatavad oma tulemustega!!!
masendav1. november 2018, 13:19
nii et selles banaaniriigis seadused enam ei kehti? ei kehti ka karistusseadustik?
Pole vahet1. november 2018, 13:16
Selge siis, tähendab meil saab tegeleda inimkaubandusega. Maksad kinni ja tood siia ! Meil on vastu võetud seadus kooselu suhtes aga ma nagu ei tea kuskilgi sõna nagu lapsendamine. Tahaks nagu öelda kõik mida arvad kuid ei saa nagu öelda ka sest kindlasti siis kustutatakse kommentaar ära aga mis pere mudel see on kui mee+mees lapsendab lapsed, see ei ole mingi täisväärtuslik peremudel vaid väärastunud ja haige piisknakkus millele peaks manustama antibiootikumi, et see viirus ära tappa !!! Valige EKRE siis võetakse see kooselu seadus maha ja täis pereväärtus tõuseb taas esile !!!
Veits värvilise kooselu reklaami moodi.Ei poolda kindlasti mitte1. november 2018, 13:15
mart1. november 2018, 13:14
Soodoma ja Gomorra aeg ongi käes
väärnähtustest1. november 2018, 13:11
Vihma käest räästa alla---kui keegi võtab sõna teemal "aga kas lastekodus oleks parem".
Olen normaalne1. november 2018, 12:53
Getri1. november 2018, 12:53
Palju õnne, kannatust ja armastust! Neist saavad kindlasti imelised vanemad! Hästi kurb on neid sapiseid kommentaare siin lugeda.
Mmm1. november 2018, 12:52
Kristiina1. november 2018, 12:48
Mina sulgeks selle kommentaariumi sest eestlase viha on otsatu. Tublid mehed ja korralikud. Laste pärast ei tasu ka muretseda ja küll klassile selgitatakse 1.klassi nii nagu kunagi teistsuguse lapsega..
Taat1. november 2018, 12:39
riin1. november 2018, 12:29
ema on neil kena vt. fotot
naine1. november 2018, 12:16
Kindlasti on vaja võtta lapsehoidja .
The other side of the body1. november 2018, 12:07
Ameeriklastel on väga tabav ja vaimukas sõna selliste kohta: tailgonners.Kas kaksikutest saavad samasugused?
Eks aeg näitab kui õnnelik saab see pere olema. Tavaabielusid 50% lahutatakse, homod veel enam.1. november 2018, 12:04
Njahh1. november 2018, 12:02
Lapsepidamiseks palgatakse kindlasti lisaabijõud, ise nad ei saaks sellega hakkama. Noh, pärijat on vaja, mis sa teed, kui viga külges ja raha küll.
Pets1. november 2018, 12:00
tundsin end üksi nukralt et siis otsustasin võtta omale kaks sõpra haraldi ja matilda üheskoos on meil rõõmsam nad on alati mu kõrval üks on paks ja teine kõhna nad on harald ja matilda
Rita1. november 2018, 11:51
Lapsed pole õnnelikud lihtsalt rõve kahju lastest sest ema armastust nad ei saa.
mimm1. november 2018, 11:51
Aga kes ütleb, et mõni pedofiil ei võiks nii lapsi osta???
kellu1. november 2018, 11:48
Aga miks sa siis siia kirja ei pane? Lisa fotod, isiskuandmed, palgaandmed, töökohad, sugupuud...... Ära nuta.
r1. november 2018, 11:43
mida k....dit minu sugulased said ka lapse,normaal pere, miks ei reklaamita neid siin
Katlakütja 1. november 2018, 11:29
Aga kas siis peab siis homosid propageerima
ehh1. november 2018, 11:28
Maalikas1. november 2018, 11:19
Kas siis joodikust isa ja ema on õiged lastekasvatajad ja eestis on neid küllaga
...1. november 2018, 11:16
Kas sinu lapse käest keegi seda küsis?
Katlakütja 1. november 2018, 11:14
Järjest enam see maailm hukka läheb
orav1. november 2018, 11:05
Tegelikult on see ikka väga haige elu
rainz1. november 2018, 11:04
haige värk! Kes küll vorbib neid nn.uudiseid-kelle huvides?Rõve...
Sille1. november 2018, 11:02
Kõik kommentaaride + ja - on JÄLLE nulli tõmmatud. Kümme minutit tagasi olid hinnangud veel näha.
Nimi1. november 2018, 10:59
Realisst1. november 2018, 10:56
Sinu kodust need tulevased narrijad tulevadki, sest laps on kodu peegel.
..1. november 2018, 10:47
No milleks sellist asja promoda :(
vana mees1. november 2018, 10:46
Huvitav millal nad karistada saavad seaduse rikkumise eest.. Või nendele pole sesduseid olemas??
Kristiina 1. november 2018, 10:45
Koolides on kiusamisega võideldud
lugeja1. november 2018, 10:45
Keda siin õnnitleda?? Ei midagi millega õnne soovida!
See ei ole ju normaalne. Kah uudis mida kuulutada nüüd. 1. november 2018, 10:40
10:22-le1. november 2018, 10:39
Kindlasti hakatakse narrima. Eks lapsed on oma kodu nägu ja nende vaimne tugevus tuleb ka kodust, aga... kuidas see siis välja näeb, kasvatatakse lapsi arusaamisele, et see kõik on normaalne, ärge tehke narrijatest välja?
Tti1. november 2018, 10:39
Tegemist on kuriteoga. Karistusseadustik § 132. Ebaseaduslik asendusemadus
Mille poolest see erineb olukorrast kui lapsevanemad oma lapse vesuse tõttu maha müüvad? 1. november 2018, 10:31
Uskumatu järjekindlus1. november 2018, 10:25
Ja ehkki on teada, et teema toob vaid negatiivseid kommentaare, siis meeste enesepiitsutuse ja edevuse vajadus on sellega nõus. Hoidke siis ikka teema kuum ja saage tappa, kui see on teie püha soov.
ets1. november 2018, 10:23
esiteks see artikkel oleks võinud üldse imumata jääda teiseks, mulle tundub, et kommenteerimiseks on antud võimalus seepärast, et kõrval artikkel "võimalikust kangelasemast" ojulandist
imelik1. november 2018, 10:21
Milleks sellist asja on vaja kuulutada,no ostsid lapsed,nende oma asi, minge Ameerikasse tagasi ja elage oma ilusat elu edasi. Ilusat lendu Ameerikasse!
...1. november 2018, 10:08
Palju õnne Taivo ja Mart! siinsed teenelised karjujad elage oma elu ja kasvatage omi lapsi nii nagu heaks arvate. kuid ilkumine ja mõnitamine teid küll paremateks inimesteks ei tee.
Tunnen end kui Reformi erakondlane1. november 2018, 10:06
NõmeUus ÕL. Iga natukese aja tagant arvamusi nullitakse. Samuti võid siin + ja - jagadanii palju, kui vähegi viitsimist on- nagu E häälte andmine valimistel. "Noorpaar" ise käiguKuuPeale!
mees1. november 2018, 10:03
heterod teevad lapsi ja homod kasvatavad kuhu me nii jõuame??
veider1. november 2018, 10:01
see madaldab naise mingisse funktsiooni nagu neid muuks pole vajagi
Tolerant1. november 2018, 09:52
Anti1. november 2018, 09:50
Vaene laps ja tema psüühika!
Signe1. november 2018, 09:50
Eesti Vabariik=seadusetus ja porduelu
Kiisu1. november 2018, 09:49
Tegu ei ole ostu-müügiga. See raha on töötasu lapse kandmise eest ja sellest tulenevad kulud ja ebamugavused. Iga laps on väärtus. Tõelised kulud ja armastus antakse lapsele siiski kasvatades.
Mmm1. november 2018, 09:49
...oehhh... Vaesed lapsed...
uudis1. november 2018, 09:47
oli just kusagil,et mees saab varsti imetada,katsetavad veel
Riina1. november 2018, 09:46
nojah,1. november 2018, 09:43
aga kõik on ju ametlik, ka Eestis on surrogaatemad sünnitanud. Pole veel kuulnud, et keegi selle eest vangi oleks läinud. Inimkaubandus on hoopis teine mõiste. See on siis, kui kellegilt röövitakse laps(ed) vägivaldselt ja smuugeldatakse raha eest edasi, nii et vanemad ei tea kus nende lapsed on. Saad sa ats 666 sellest vahest aru?? Vist ei saa.
Mart1. november 2018, 09:42
Tore, et inimkaubandus on Eestis nüüd lubatud! Elagu liberalism!
see....1. november 2018, 09:39
on sinu äärmuslik nägemus asjast. Lapsed ja kogu ühiskond kohanevad taoliste uuendustega ruttu. kuniks nad suuremaks saavad, on selline eluvorm juba laiemalt levinud, olen kindel.
Ella1. november 2018, 09:36
Mis õigus on meil hukka mõista? See on nende elu. PALJU ÕNNE nii suurtele kui pisikestele!
No aga1. november 2018, 09:36
see juhtum on siiski esimene ja eriline Eestis, miks mitte kirjutada? Ainest jätkub meediale aastateks ja raha tiksub.
minu nimi1. november 2018, 09:34
Eks selle teema ümber oli ju päris palju kisa ja kära aga palju õnne meestele ja ilusat tulevikku nende lastele sellegipoolest. Loodame, et see asi leiab siiski kuidagi mingi humaanse lahenduse.
1. november 2018, 09:33
kujundus on jube, ma saan aru, et inimesi peale pildi ja suure pealkirja miski muu ei huvitagi. aga väga ebamugav on vaadata. mõni uudis ekraanil ainult.
kumbki,1. november 2018, 09:33
oli ju öeldud, et palgatud meditsiiniõde.
Karin1. november 2018, 09:32
Õigus vaatleja, eriti Kroonika teate suhtes. No peab ikka arulage K.a.n.a olema, kes kirjutab pealkirja alla, et: Paarile sündisid poeg ja tütar.
Irw1. november 2018, 09:31
Seda kasvatust pole vanematel endilgi mis siis lastest rääkida.
ka-ka1. november 2018, 09:29
Alar1. november 2018, 09:23
Kas on tõesti vaja lapse sündi suure kella külge panna, lapsi sünnib ju kogu aeg.
Nimi nimi Nipitiri1. november 2018, 09:22
NõmeUus ÕL. Iga natukese aja tagant arvamusi nullitakse. Samuti võid siin + ja - jagadanii palju, kui vähegi viitsimist on- nagu E häälte andmine valimistel. "Noorpaar" ise käiguKuuPeale!
Tolerast1. november 2018, 09:20
Midagi nii ilusat ja toredat ei ole ammu juhtunud. Süda lausa puperdab rõõmust. Aasta lapsevanemad!
Rrrr1. november 2018, 09:15
Kui teistel lastel on kodune kasvatus korras, siis normaalne laps ei hakka norima. Ja kaks isa on tihti parem variant, kui tibinadt ema, kes ehib ennast kunstküünte ja juustega.
Anus Dei1. november 2018, 09:07
3% on isegi ülehinnatud.
oerfb1. november 2018, 09:02
Aga tegelikult, mis seal halba on - igasugu veidruste keskel on kuldne kesktee, mida mööda normaalsed inimesed "käivad" ja veidrikud on lihtsalt abivahendid nende elu kergemaks tegemisel; ainult et neid "abivahendeid" tuleks kasutada, mitte ära põlata. Ja pidage meeles tupikharu on tupik ka eluteel, ka kui ei taha, et su laps seal lõpetaks, siis kasvata ta normaalseks.
to pjedje1. november 2018, 08:59
ühele tunned kaasa, aga teisele...? kõigepealt loe artikkel läbi ja siis hakka pritsima!
Aitab juba küll1. november 2018, 08:53
Palju Eestis lapsi sündis 1. Novembri öösel, normaalsetel vanematel? Kirjutage sellest ka! Nii nagu Viktor Vassiljev tabavalt ütles, et me ei pea eraldi tegelema 3% ühiskonna liikmetega!
See on inimkaubandus 100 % ja lapsega, kes ei saa end kuidagi kaitsta !!! Sotsidele see on õilis ?1. november 2018, 08:51
Kas norm. naine müüb oma lapse ?
lehti loen1. november 2018, 08:48
oleks nagu Alice Imedemaal
See oli ju ette teada1. november 2018, 08:45
EPL: "Taivo: Jah. Arst ütles, et ei lase üle 10. novembri kanda, sest mõlemad lapsed on juba päris suured. Kuna neil saab ruum otsa, kutsutakse sünnitus esile ja eelistatakse loomulikku sünnitust. Naine ise soovib seda ka." Palju õnne!
asw2121. november 2018, 08:42
Õnne1. november 2018, 08:41
ja see "vaene ema" laseb õige pea uue kakukese ahju pista, aga paaril, kes lapsukesed sai, oli see ainus võimalus...
...1. november 2018, 08:40
saaks lapsed suureks saades aru, annavad vanemad kahjunõudesse, sest panid nad sundellu samasoolistega, koolides saavad tunda räiget kohtlemist ja öösel on raske magada, kus on alles hullumajandus.
Eesti rahvale pipar prügikasti1. november 2018, 08:39
Soovime uutele eestimaa kodanikele õnne ja ka vanematele!!!
aadu1. november 2018, 08:39
vaene1. november 2018, 08:38
laps, õL on moraalikriisis
ats6661. november 2018, 08:34
See ei ole lapsevanemaks saamine, see on inimkaubandus. Nad lihtsalt ostsid vaeselt emalt endale lapsed.