Teater

Teater NO99 lõpetab tegevuse: „Samamoodi edasi minna me ei saa − ja teistmoodi edasi minna me ei taha.“ (110)

LISA KOMMENTAAR

mitu31. oktoober 2018, 22:23
Andres31. oktoober 2018, 17:34
Milleks muretseda! Inimesed kes midagi teha ei oska võivad minna poliitikasse!
siis tuleb kõrvaklapid peast ära võtta 31. oktoober 2018, 17:19
naisi pekstes edasi minna .
Hooliov31. oktoober 2018, 16:40
Teil on õigus.! Ainuke aus ja õiglane asi selles teatris ongi nüüdne vaikus. Miks te ei võiks tehagi ausat ja õiglast teatrit.!? Milleks poliitika, milleks vägivald...? Kahju on teie tublidest näitlejatest, kes juhtkonna õhutusel on esitanud seda valet, millest rahvas on hakanud aru saama ja enam ei usu...
Hele31. oktoober 2018, 15:24
Aitäh, No teater. Olite üks minu lemmikteatreid!
Andres31. oktoober 2018, 15:07
Jeerum, kui palju vihkavaid kommentaare, kas teil muud teha pole, kui viriseda?
küsimus31. oktoober 2018, 15:39
Kas sulle meeldiks, kui sinu tütre ülemus teda jalgadega peksaks?
Mises31. oktoober 2018, 15:03
Selle asemel et riigilt teiste inimeste raha pumbata. NO99 hakkaku eraettevõtteks ja konkureerigu inimeste raha eest. Turg näitab kui hea nende teater tegelikult on.
31. oktoober 2018, 14:57
Kõik j u m alapilkajad varisevad põrmu
Njahh31. oktoober 2018, 14:50
Täpipealt aasta tagasi pälvis Teater NO99 Euroopa teatrimaailma Oscari.
Selline Oskari käekäik tekitab lootusekiirt
31. oktoober 2018, 14:50
Kristlik kirik on jäänud püsima aastatuhandeteks aga sisutühjad ja moraalitud jumalapilkajad varisevad põrmu paari aastakümnega
Doora 31. oktoober 2018, 14:31
A31. oktoober 2018, 14:26
Noo ,kui nii suur kunst kohe ,siis minge ja pakkuge ennast Moskva Suurde Teatrisse
Kriitik31. oktoober 2018, 14:23
Tänapäeva ajakirjandus on äge! Esilehel 5 erinevat uudist NO99 ja silma hakkas 3 uudist Kontaveidi tänase mängu kohta! Tegelikkuses on materjali ilmselt vaid kahe uudise jagu. Sellise soperdamisega läheb igasugune uudiste lugemise isu ära. Kui muidu oleksin Kontaveidi kohta uudise läbi lugenus, siis nüüd jätsin lugemata. Seega Õhtuleht soovis minult saada 3 klikki, aga jäi ühestki ilma. NO99 kohta sooviti minult saada 5 klikki, aga sai 2 klikki ja sedagi vaid selle kommentaari kirjutamiseks.
Aga nuh, kuna mõned artiklid on tasuta, siis tuleb vist seda jama siiski taluda. Kurvaks teeb aga see, et Õhtuleht saab klikke ka tasulistest uudistest, mille eest ma ei maksa, aga klikin siiski tühja.
Brunn31. oktoober 2018, 14:14
konsa31. oktoober 2018, 14:12
Teater NO99 paneb uksed kinni: "Samamoodi edasi minna me ei saa − ja teistmoodi edasi minna me ei taha."
.-.-.-.-
NO99 (PROLETKULTLASTE teater) kui poliitiline teater saab eksisteerida kaua ainult TOTALITAARSES riigis.
V-nõu31. oktoober 2018, 14:55
Mitte prole vaid eliidi teater, mis saab eksisteerida suure raha toel. Ilmselt see katkes,
konsa31. oktoober 2018, 15:17
to V-nõu / 14:55, 31. okt 2018
Mitte prole vaid eliidi teater, mis saab eksisteerida suure raha toel. Ilmselt see katkes,
.-.-.-.-
eliidi pealuuehitus on siis proletaarne, võtan rahvalt raha ära ja jagan endale ümber
peeter laur31. oktoober 2018, 14:05
ja jäigi minul,vanal teatrihundil,seal käimata. Ometi olen üle 50 aasta teatrites pidev külaline olnud.Lemmikteater oli mõni aeg tagasi UGALA !!
lugeja31. oktoober 2018, 14:06
Alles jaanuarist sulgevad teatri, nii et jõuad veel.
ajaloohuviline31. oktoober 2018, 13:53
Teater NO99 läheb Eesti teatriajalukku eelkõige teatrina, mille juht tümitas jalgadega oma naisalluvat
Mis 31. oktoober 2018, 14:39
see teater asjasse puutub? Kui näiteks Suure tehase direktor tümitab kedagi, kas siis tehas ka läheb sellega ajalukku?
tümitasid, tümitasid31. oktoober 2018, 14:44
meeletult meie raha tümitasid, kuhu kadusid need sajad tuhanded? tümitajate auku ja nüüd augusuu kinni jakoju
to mis31. oktoober 2018, 14:52
kui selle tehase looja on selle tehase hing ja nägu, siis küll.
ajaloo huvides31. oktoober 2018, 14:51
lõpeta lause: kes oli tema armuke elukaaslase kõrvalt, kellega ta samuti koos töötas.
kodanik31. oktoober 2018, 13:42
Liiga palju on neid teatreid väikese Eesti kohta. Noored ei taha tööd teha ja siis vaja teatrisse tšillima minna. Ja kui juba teatritükis (või filmis) sees oled, siis oled ju Eestis kohe kuulus. Üle haibitud on need meie lapsnäitlejad ja -lauljad.
Nukits31. oktoober 2018, 13:37
Sellest, miks nad edasi minna ei saa, räägitakse väga ümberütlevalt. Tegu tundub olevat segaste rahaasjadega ja/või olematuks kuivanud publikuhuviga. Eksperimentaalprojekte tehakse mujal maailmas valdavalt sponsorite toel, meil maksjumaksja rahaga. Kui tõsiselt saab nende "ühiskonnakriitikat" siis võtta. Alasti näitlejad sõnniku sees etlemas - tänan, jätan vahele.
A31. oktoober 2018, 14:22
Jummel tänatud ,et oli veel võimalus vahele jätta - mul oli suur hirm ,et N0 99 hakatakse igal tänaval ja igas poes vägisi peale suruma nagu pepsi koolat või valimisreklaame
Kessu31. oktoober 2018, 13:34
Lõpuks ometi. Ilmselt on riigi rahakott tühjaks tõmmatud ja nüüd tõmbavad ka ise Eestist uttu. Oli teater, mille etendusi ei kannatanud üldse vaadata. Kunstist ikka väga kaugel, ehkki ise nad arvasid, et teevad suurt kusti, riigi raha eest ja oma riiki poriga loopides. Nägemist.
Millegipärast31. oktoober 2018, 14:41
mujal riikides pälvisid isegi autasu. Aga primitiivne inimene ei saagi keerulisematest või sügavamatest asjadest aru.
mis neist autasudest?31. oktoober 2018, 14:57
soomes sai aasta pagulase autasu pagulane, kes, nagu hiljem selgus, pettis sotsiaalametilt 44 000 eurot valetamisega välja.
ja eks meilgi sai aasta inimese autasu inimene, kelle ettevõte on pahatahtliku ärimudeliga poolele eestile võlgu.
tuleb veel meelde, kuidas vaimulik, 5 lapse isa hallaste jäi vahele prostituutide juures ja pärast veel üIbitses avalikult ning kui seetõttu autasust ilma jäi, tõstis kisa, et oioi, miks te ei anna :D Vähe puudus et oleks ka auhinnatud olnud.
seega ei tasu auhindamisi küll väga tõsiselt võtta, samasugused niIbikud annavadki üksteisele neid.
madrus31. oktoober 2018, 13:24
mõistev31. oktoober 2018, 13:38
loomulikult on raske edasi minna kui enam pappi ei pilluta.
valetad31. oktoober 2018, 14:42
kui ministeeriumile tuli see üllatusena, järelikult oleks edasi toetatud.
31. oktoober 2018, 13:21
Et ilma riigi papita ei taha teha kino31. oktoober 2018, 13:18
Kahju31. oktoober 2018, 13:07
Parimad olid ikkagi esimese koosseisuga etendused - "Kuidas seletada pilte surnud jänesele", "Ühtne Eesti suurkogu", "The Rise and Fall of Estonia", "Suur õgimine", minu suur lemmik "Iga eht südamelöök". Igatahes suur tänu teile nende eest! Kas see esimene koosseis lihtsalt lõpuks väsis? Ja võib kirjutada mida iganes, aga meedia klaperjaht Ojasoole tappis selle teatri. Käes on meedia nõiaprotsesside aeg.
Kahju, et31. oktoober 2018, 13:10
Eesti Vabariigi 100. sünnipäeva programm anti teha tegelikult surijale.
eestlane31. oktoober 2018, 13:47
NO 99 moraalne kompass on rohkem viltu kui Pisa torn
to kahju31. oktoober 2018, 14:59
et siis tulemus tappis teatri, mitte põhjus? klaperjahi põhjus nimelt ei kukkunud taevast, ojasoo tagus jalgadega inimest. jõuab see seos sinuni? ei?
Arvamus31. oktoober 2018, 13:06
Loodetavasti saavad ka kõik ülejäänud Savisaare mõnitajaid kunagi oma karistuse kätte.
tahad 31. oktoober 2018, 14:48
siis enamusele eestlastele halba?
loodame31. oktoober 2018, 12:58
et teater antakse tagasi Vana Baskini teatrile.
niisugust31. oktoober 2018, 14:50
teatrit pole enam olemas, läks pankrotti.
Eino Taruk31. oktoober 2018, 12:56
Aplaus! Ainus suurepärane esitus repertuaarist eksistentsi jooksul.
Eino Taruk31. oktoober 2018, 12:56
PS: sulgunud eesriide naelutan lava külge. Igaks juhuks. :P
selge et31. oktoober 2018, 14:51
kultuurivaenulikud ekrelased rõõmustavad.
Mäletaja31. oktoober 2018, 12:55
Puhastumine toimub läbi pattude kahetsemise. Nüüd lähete kõik see mees üheskoos Vana Baskini teatrisse ja pakute neiie teie poolt hõivatud teatrimaja tagasi. Ühtlasi palute andeks kõigi vanalinna stuudio vallandatud töötajate käest. Eino Baskini käest te enam andeks paluda ei saa...
ega nemad31. oktoober 2018, 14:52
Baskini teatrit pankrotti ajanud.
Punased kardinad31. oktoober 2018, 12:55
Tavaliselt pannakse asju kiiresti kinni siis, kui on mingid suuremad jamad, mida ei saa tagantjärgi korda teha. Raha oli liiga palju välja kanditud?
eelistaja31. oktoober 2018, 13:10
eelistaksin neile rootsi kardinaid.
Millal31. oktoober 2018, 14:53
lähed siis rootsi kardinate taha :)?
Jüri 31. oktoober 2018, 12:52
Kui kraan kinni siis lähevad uksed ka kinni . Ei ole lihtne saali täita.
nii on31. oktoober 2018, 13:11
isiklikult ei läheks ka siis, kui peale makstaks. seni osadele maksti, eks need käisid, nüüd on needki siis eemaldunud.
keegi31. oktoober 2018, 12:49
Jumal tänatud,üks raha raiskaja vähem. Minu maitsele need etendused ei meeldinud.
Peeter31. oktoober 2018, 13:35
meie absurdihõngulises maailmas võib ka viin ja hapukurk kultuur olla, miks mitte ?
kas tänapäeval31. oktoober 2018, 13:13
tallinnas veel üldse on etendust, kus ei roomata mudas, esitata seksuaalakti ja/või alatust, röögita roppusi või topita küünlaid urru? vist mitte väga palju, kui keegi teab, andke siia teada, luban käia kõiki vaatamas.
Vaata31. oktoober 2018, 15:01
piletilevist väikeseid omanäolisi teatreid, elamus parem, kui oskad oodata.
Noo kindlasti igavat etendust ei viitsinud keegi vaatamas käia31. oktoober 2018, 12:47
Minu31. oktoober 2018, 12:43
silmis õnnestus ühel hüsteerilisel naisliikumisel üks väga hea teater kinni panna! Enamik kommenteerijaid pole vist selle teatri etendusi näinud või kui näinud,siis sellest aru nad ei saa! Miks rääkida teemal,milles oled võhik? Selgituseks - ise olen naine ja teatrihuviline,kusjuures see huvi ei piirdu ainult teleseepidega!
haha31. oktoober 2018, 13:14
teatrihuviline lisab oma valikus seepidele ka no etendusi, vau, oled sina vast tegija :D
vanainimene31. oktoober 2018, 12:41
APPI. Ainult halvad kommid. Minult aitäh. Kunsti on olnud igal ajajärgul väga raske teha! Igat liiki kunsti.
vanainimesele31. oktoober 2018, 13:16
ei ole ju väga raske tänapäeval, lase aga purki ja nimeta kunstiks ja ongi. seda tegi ka no pea kõikide etendusetega.
ma saan aru, et tahad näida popp ja noortepärane ja seetõttu oled pähe võtnud, et need sulle meeldivad, aga ajaga kaasas käia saab ka väärtusi säilitades, mitte neid purustades, mammike või papike (pigem arvan, et oled mammike).
Aga31. oktoober 2018, 14:51
see ongi see lihtne kunst, see purki laskmine, millest ka see antud vanainimene aru saab, lihtne ja loogiline, ei mingit peamurdmist.. Nii, et ma saan täiesti aru, miks ta seda nod taga nutab.
Eino Taruk31. oktoober 2018, 13:59
"Kunsti" on väga lihtne teha! Raske on seda müüa. Eriti kui seda "kunsti" tehakse iseenda jaoks, sest publik ei suuda "kunstis kunsti näha".
Eino Taruk31. oktoober 2018, 14:00
NO99 võinuks vabalt edasi eksisteerida mingi eksperimentaalteatrina
miks mitte31. oktoober 2018, 15:46
aga ainult erakapitalil ja sellest tulust, mida vaadata soovijad maksavad. tehku või pilet 1000 eur, minul kade poleks.
ole nüüd31. oktoober 2018, 14:47
kõik ei ole kunst. nimetad midaiganes kunstiks `? koer kakas ja ongi kunst!
eks ekrelased31. oktoober 2018, 14:59
leidsid uue objekti, kuhu oma viha valada :).
31. oktoober 2018, 12:41
Hea uudis, peaks ütlema! Huvitav, kas rahalaev lasti põhja?
panda31. oktoober 2018, 12:40
Ehk saaks maja siis ehitustegevuse ajaks Linnateatrile kasutada anda? Mõte sellest, et Linnateatrit peab varsti hakkama käima Salme "kultuuripalees" vaatamas, ei tundu kuigi vaimustav ...
tont või ....-31. oktoober 2018, 12:48
KE juhtimisel ongi meil varsti Salme nimelised"kultuuripaleed" üle mingi nimelise eestimaa
tegelikult 31. oktoober 2018, 13:16
mis salmel peale nime viga on?
ei tea31. oktoober 2018, 12:37
kas sotsminister sm.Saar NO-s ka roomatupidamist tšekkab?
ei ta oska31. oktoober 2018, 14:48
heh31. oktoober 2018, 15:47
mis ikka sa tšekkad asja, mida ei jaga :D
kui31. oktoober 2018, 12:36
väidetavad sada etendust on täis, siis igati aus otsus!
mäletan...31. oktoober 2018, 12:34
Õudne saade oli Eesti riigi sünnipäevaks tehtud klipid,ei
taha kohe kunagi sellist kordust vaadata.
ole nüüd31. oktoober 2018, 13:17
sul pole lihtsalt piisavalt kallis maitse, see oli eliidile ja überkallilt teostatud koduvideo.
Mulle segane küsimus:31. oktoober 2018, 12:31
Kui nad mängivad "Kõntsa", siis kas nad kasutavad kohalikku materiaalset ainest või kohalikku?
Viimasel ajal jääb mulje, et Kultuuriministeerum puhastab sümboolseid "tallisid".
Aga oma arvamust NO-teatri kohta ma välja öelda ei saa, sest teenimatuid ebameeldivusi ma ei soovi.
Vabandust, 31. oktoober 2018, 12:38
mu küsimus puudutas etendusi väljaspool Eestit.
A31. oktoober 2018, 12:30
Kas tegevuse lõpetamise põhjus on pihtapandud rahad ?
ole tolerantsem!31. oktoober 2018, 12:37
kõik läks loometegevuseks! ka armukesele jalaga andmine on loome!
koos 31. oktoober 2018, 12:29
lindaga kadus inspiratsioonivõime
kas kakast31. oktoober 2018, 12:28
sai isu täis)) pigem rahvas hääletad mittekülastamisega.
31. oktoober 2018, 12:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kuidas31. oktoober 2018, 12:56
ikka madalalt haritud tegelastele see sorose teema peale läheb. Mingi probleem kuskil on, millest mõistus üle ei käi, siis kohe soros letti. Eestis on ikka palju ka neid riknenud kromosoomiga tegelasi, kes elaksid kuskil sovjeti ajastus ja Stalini säraval palgel
Kas 31. oktoober 2018, 14:56
Sooros on mingi ebajumal sulle, keda kiita ja kummardada ?
vahi, ei ilmunud mu kommentaar31. oktoober 2018, 15:49
soros = stalin, ühtmoodi sooviga allutada massid oma maailmanägemusele. ei midagi uut siin päikese all.
A31. oktoober 2018, 12:25
' Täielikult kunstile ' saate te pühenduda ka ilma riigi toeta ! Edu !
31. oktoober 2018, 12:24
31. oktoober 2018, 12:24
Paneb imestama selle otsuse ajastus. Teatrites käib ju elu ikka hooaegade kaupa?
heh31. oktoober 2018, 12:39
pankrottidel jälle mitte
Kuri kodanik31. oktoober 2018, 12:19
Üks selline teater, kus oma jope sai piletikassast pileti õige märgusõna peale (ligi 40% olnud selliseid tasuta pileteid), aga müüginumbrites kajastus, nagu oleks kohutavalt palju ostetud. Piinlik riigi küljes olev puugindus. Ja siis teeb nn ühiskonnakriitilisi lavastusi, olles ise puuk sellesama riigi küljes.
31. oktoober 2018, 12:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
hahahaaa31. oktoober 2018, 12:34
kui mingid tüübid31. oktoober 2018, 12:53
tulevad teiste eest midagi otsustama, siis on staliniga võrdlemine õige
aga kui31. oktoober 2018, 13:20
tüübil on ishias, siis ta võib teiste eest otsustada küll.
no rahad käes31. oktoober 2018, 12:17
muidugi vaja ju lõpetada)
totu kuult 31. oktoober 2018, 12:16
Riik on seda Baskinilt kaaperdatud teatrit doteerinud maksumasja rahaga küll mis nüüd siis? Raamatupidamisega olid olid seal ka tumedad lood
ja teisi31. oktoober 2018, 12:52
teatreid toetab ainult vaataja
väikesed erateatrid31. oktoober 2018, 13:21
peavad ise vaatama, kuidas hakkama saavad kahjuks jah.
99 etendust täis vä?31. oktoober 2018, 12:12
31. oktoober 2018, 12:31
väidavad et koos aktsioonidega isegi 100.
tore31. oktoober 2018, 12:11
eelmuthh31. oktoober 2018, 12:10
Õige kah,parem õudne lõpp kui lõputa õudus.
q31. oktoober 2018, 12:09
Sellest teatrist pole kahju, üks puuk vähem riigi küljes.
ja kõik teised31. oktoober 2018, 12:52
teatrid ei ole puugid, sest nendest tuleb sinule meeldivamad etendused
ei,31. oktoober 2018, 15:05
teda teater ei huvita, ei raiska aega selle peale.
Meelis31. oktoober 2018, 12:07
Vastuvoolu ujudes läheb kõvasti rohkem energiat, loodetavasti positsioneerivad andekad inimesed ennast uuesti kusagil.
31. oktoober 2018, 12:20
Kus nad siis vastuvoolu ujusid? Tegid 100% riigi raha eest riigikriitilist jama.
Peenhäälestus31. oktoober 2018, 12:31
31. oktoober 2018, 12:43
Teil on õigus, peenhäälestaja:)
meelis?31. oktoober 2018, 13:22