Inimesed

Kolmanda Silma festivalil räägiti seekord palju erinevate tervisehädade energeetilistest põhjustest

KONSTELLÖÖR MAIRE TASKA: „Ema abort mõjutab ka sündinud laste tervist.“ (59)

LISA KOMMENTAAR

Inimene29. oktoober 2018, 17:17
Huvitav, kas siin keegi ka aru saab, et mõngikord tehakse inimesele abort meditsiinilistel näidustustel? ! Miks te lahmite niimoodi pinnapealselt. Keegi kes pole elus sellist asja kogenud, ei tohiks üldse selles osas sõna võtta! Kurjus ja pahatahtlikus.
sõnum teispoolt valgust29. oktoober 2018, 16:51
Abort= mõrv.
Kõik, kes te olete aboti elus sooritanud, olete tapnud inimese ja astunud vastu Looja tahtele. Ja teinud ränga musta teo enda hingele...
Te annate veel vastust oma ränga teo eest.
Pealkiri?29. oktoober 2018, 13:45
Kumb siis õige, pealkiri ütleb, et mõjutab sündinud lapsi, artikkel, et sündimata?
See kommentaaride mittekõlblikuks lugemine on allpool arvestust29. oktoober 2018, 13:08
Ükskõik, mis lolluse keegi välja mõtleb, kiida aga takka, muidu kustutab keegi su kommentaari ära, mõne palju ropema aga laseb läbi. Me ei saa muutuda küülikuteks ja sünnitada sadu lapsi, mis sellest, et vigased ja mõistuseta Iga naine ise teab oma normaalseid võimeid. ABORT pole kuritegu.
nonoh30. oktoober 2018, 06:53
ja sina tapad seda õnnetut inimest mõnuga edasi.
ja las 30. oktoober 2018, 07:45
ta tapab,teda ei saa pidurdada.ta otsib siin juba kaua oma punahuulset okasroosikest
Iibest:29. oktoober 2018, 12:58
Küsiksin inikonnalt: Kuhu te, inimesed, nii välja jõuate kui kõik aina sünnitavad ja toodavad inimesi juurde? Meid on Maal juba üle kahe korra rohkem kui emake Maa suudab meile toitu ja kehakatet anda. Suured ja rikkad halavad, et maailm soojeneb. Ei soojene, vaid inimesed tarbivad Maalt rohkem kui see suudab juurde toota. Nii ei jätkugi meile varsti õhku, sest mis on Maa umbes, see ka nii jääb. Mis on maa sees, ka nii jääb. Mina, vanake, olen õnnelik, et olen ilusal ajal elanud. Vaesed lapsed, mida kõike nad tulevikus nägema ja kannatama peavad.
vanale29. oktoober 2018, 13:58
andke see tarkus ka järglastele edasi,ehk on meil veel lootust
Mina olen29. oktoober 2018, 16:21
juba oma teinud. Minu lapsed tunnevad tänapäeva noorte kohta üllatavalt hästi loodust. Muideks, oskavad ka päikese järgi ilmakaari näha. Ja selle järgi omakorda kella aega määrata. Kes teab kui palju on vahet "suveajal" ja astroloogilisel ajal? Miks meid ähvardab väljasuremine? Seda peab reaalselt tajuma. Midagi sinna parata ei saa, sest inimene on maailma suurim parasiit. Vohmiks ainult, samas pilluks ülejäänu minema. Inimese diviis on, "nüüd ja praegu". See parasiitlus aga on looduse nähe. Mis parata.
Moderaator!29. oktoober 2018, 16:22
Oled veel liiga noor, et selliseid kommentaare modereerida.
Naine29. oktoober 2018, 12:39
Mina tean, et hing ei tule eostamisel vaid hiljem. Kas oli äkki kolmandal või neljandal kuul.
lugeja29. oktoober 2018, 12:59
Kust sa seda tead? Kes kindlaks tegi?
29. oktoober 2018, 13:46
Teadjad teavad. Neid võiks uskuda.
imbi29. oktoober 2018, 14:47
nii on islami religioonis üks elu alguse põhitõdedest. Meie oleme muidugi nendest targemad. Kuigi paistab, et kasvõi seesamune konstellöör ei tea, kuidas rasedaks jäädakse või mis momendil see algab.
29. oktoober 2018, 11:48
Aborte oleks palju vähem, kui meie naiste teadmised rasestumisvastastest vahenditest oleksid paremad. Ja meeste süüdistamine, et naised teevad aborte, kuna mehed ei ole valmis võtma vastutust vms., on jabur. Laps peaks sündima siiski kahe poole ühise soovi, kokkuleppe ja teostusena. Ups!- laste puhul ei saagi ju eeldada, et "tulevane isa" olukorra üle happy on ja kahel käel nõus, et naine sünnitab. Targem on sellises olukorras jätta sünnitamata.
29. oktoober 2018, 12:58
Aborte oleks palju vähem, kui meie meeste teadmised rasestumisvastastest vahenditest oleksid paremad.
mehed29. oktoober 2018, 13:47
ei sünnita ega ka otsusta sünnitamise üle.
hhh30. oktoober 2018, 06:59
kus sa oled elanud, et ei tea, kuidas üldjuhul reageerivad mehed, saades teada, et naine on rase. Raseduseks ei ole üldjuhul ükski aeg õige - ikka oleks vaja enne tuhat asja korda ajada. Aga meeste otsus on väga karm naise "süüteo" puhul.
Jajah30. oktoober 2018, 13:46
Ei sünnita tõesti, sest neil pole emakat aga vastutavad täie laksuga. Või miks meil vahepeal ajakirjanuds täis oli seda "250 eurot lapsele, issand issand" tuututamist täis oli? Kui ikka ei jõua/taha maksta, siis peaks vist kondoomi peale viskama? Vastutavad siiski mõlemad, kui laps juba olemas.
Marfa29. oktoober 2018, 10:38
Millistele reeglitele ei vastanud komm? Miks ÕL rikub ise reegleid??? Kõik oli viisakalt kirjutatud! Tsensuur siin hullem kui Põhja-Koreas! Ärge lootkegi,et teie lehte veel ostan. Head "modereerimist"!
29. oktoober 2018, 10:43
Crack29. oktoober 2018, 10:20
Abort on sündimata lapse tapmine.
Mari29. oktoober 2018, 10:52
Et õigem on tuua soovimatu laps ilmale ja anda ta lastekodusse? Sest lapse emal ei pruugi olla kõrval toetamas lapse isa (kes ei taha lapsest kuuldagi), tal pole ehk elamispindagi. Ja väikelapsega emasid ei taheta tihti ka tööle võtta kuskil. Mõelgem ka meie arvukatele alimendivõlglastele. Tark naine mõtleb kõigele sellele ja tal polegi muud valikut.
qwerty29. oktoober 2018, 15:34
Aga miks sellisega üldse voodisse mindi, kes ei taha lapsest kuuldagi ja kellel pole ehk elamispindagi?
lugeja29. oktoober 2018, 21:22
Naise voodisse saamiseks võivad ju paljud mehed lubada maad ja ilmad kokku ja oma suurest "armastusest" naise vastu jutustada. Ja vahel juhtub lihtsalt "tööõnnetusi", kuigi on rasestumisvastaseid vahendeid kasutatud.
just30. oktoober 2018, 07:01
voodisse tuleb minna vaid siis , kui on soov kohe laps saada. Seda peaks teadmiseks võtma kõik , eriti mehed.
30. oktoober 2018, 16:24
see29. oktoober 2018, 12:34
on naise jaoks sageli ka valik kas õudne lõpp või lõputa õudus.
mina tegin aborti umbes pool aastat peale abiellumist, sest selleks ajaks oli välja koorunud minu abikaasa tõeline pale.
see oli ka meie suhte lõpp, teadsin et kui sünnitan, siis jäängi tema terrorit kannatama, isegi kui lähen tema juurest ära, siis olen ikka temaga seotud, isana on tal ikkagi õigus lapsega suhelda...
mehe järgmisel naisel nii hästi ei läinud, tema ignoreeris ohumärke ja ega kuulanud hoiatusi. eks võib-olla oli mees eelnevatest kogemustest õppinud, suutis ennast ja oma käed kauem vaos hoida, aga paraku isegi mitte naise raseduse lõpuni, esimese sinise silma sai too umbes 7ndal raseduskuul... laps sündis enneaegsena ja puudega, mees süüdistas loomulikult naist ja esialgu nõudis, et naine seda "oma v....t" tema koju ei tooks...
järgmised 2 rasedust katkesid iseenesest, külavahel sosistati ka muud, aga nii täpselt ma nende eluga kursis ei ole. sinikaid oli naisel küll pidevalt, väljapool kodu tal kellegagi suhelda ei lubatud, kes teab mis seal toimus. kas katkesid rasedused iseenesest, peksu tagajärjel või aitas naine ise kuidagi kaasa, ei tea peale tema keegi.
29. oktoober 2018, 12:53
Teie tegite õigesti. Oleks kõigil naistel nii palju tarkust ja ettenägelikkust!
Mari29. oktoober 2018, 13:04
Olen mõelnud,et need naised ongi masohhistid, kellel meeldibki peksa saada. Me ei ela paduislami maal, kus naisel ei ole mingeid valikuid. Need võivad küll ebamugavad olla, aga peksust (ja laste traumeerimisest) pole need kindlasti hullemad.
Newsflash29. oktoober 2018, 10:00
Kui naisel on spiraal, siis tal võib iga kuu olla abort, kuna spiraal ei takista viljastumist, vaid pesastumist. Naine, kes on aborti teinud ei lähe kunagi sellel teemal lällama, kuna teab, mis see tähendab ja mõistab selle protsessi isiklikkust. Naine, kes pole pidanud kunagi aborti tegema, ei tohi sellel teemal ÜLDSE sõna võtta!
Liina 29. oktoober 2018, 10:09
Bioloogia pole vist olnud tugevaim külg? Pesastumata viljastunud munarakk on siiski kõigest viljastunud munarakk. Alles pesastununa hakkavad munarakus ja naise kehas toimuma muutused, mis loovad uue elu.
Newsflash29. oktoober 2018, 10:34
Kui seemnerakk viljastab munaraku hakkavad kohe protsessid toimuma- uus inimene hakkab arenema. Kahest rakust saab neli, naljast kaheksa jne. Inimene ongi üks rakkude kogum. Ja see juhtub juba munajuhas. Kõik hilisemad terminid on inimeste välja mõeldud ja kokkuleppelised. Ala, et millal siis see elu algab... no algab siis, kui toimub viljastumine, seega kui spiraal takistab selle viljastunud munaraku pesastumist on tegemist abordiga. Kuna potentsiaalne elu ei saanud alata. Sama kehtib ka ükskõik mis hilisemas faasis juba meelega tehtud abordile.
uku29. oktoober 2018, 15:13
Mäletad laulu "Sauna taga tiigi ääre mängis Miku Manniga ...?" Tänases linnastunud maailmas pole sauna ega tiiki ja ongi pidevalt üks suur abort. Huvitav, et neid abordijäänukeid tuleb planeedile miljardite kaupa lisa ja nendega tuleb elada. Mõned teadlased ütlevad, et see on evolutsioon.
Eino Taruk29. oktoober 2018, 09:19
Aga lugu on huvitav. Kujutan ette kuidas Feministeerium ja kartmatu Virginia Woolf ulguma hakkavad...
A..29. oktoober 2018, 13:52
Mida siin ulguda on? Ainult konkreetse rääkija rumaluse peale.... Ega VW grupp ei jõua päris iga lolluse peale ka reageerida...
Kyll29. oktoober 2018, 09:00
vene ajast on paljudel isiklikke kogemusi. Syndinud lapsed kyll väga terved olnud ja neil ka juba omi lapsi. Ehk need tänapäeva antibaby "rohud" m6jutavad tervist pikapeale rohkem...
mullipuhuja29. oktoober 2018, 08:45
"kui meil oleks pered terviklikumad, siis oleksime õnnelikumad". Ahah.
Aga vbla on hoopis vastupidi - kui me oleks õnnelikumad, siis oleks meil pered terviklikumad? Sest pered lähevadki selle pärast katki, et keegi pole selles suhtes õnnelik.
ja raudselt ei mõjuta lapse tervist üldse see, kui emal on lõpetamata haridus, miinimumpalk, millest 2/3 läheb eluasemekuludeks ja tulevane issi laskis isaks saamise uudist kuuldes jalga...
Eino Taruk29. oktoober 2018, 09:15
Kõrgharitud naised ei kipu üldse peret looma ega ka sünnitama. Kui, siis võetakse mees mere tagant, sest eesti matsid olevad ju harimatud. Maa külmand, kärss kärnas,,,
NAINE29. oktoober 2018, 08:44
kui nüüd täpsem olla,siis küla tervist.
NAINE29. oktoober 2018, 08:33
Abordi tegemata jätmine võib mõjutada veel rohkemgi inimesi,kui vaid oma tulevasi lapsi.See võib näiteks mõjutada tervet küla.
29. oktoober 2018, 08:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Eino Taruk29. oktoober 2018, 09:18
Sõltuvalt raseduse staadiumist. Ka meil on limiit kustmaalt alates pole abort enam lubatud. Päris beebit ikka ei tapeta.
to mõrv on mõrv29. oktoober 2018, 10:20
Mis õigust on sinul kohut mõista. Lihtsalt nimetad keadgi mõrvariks. Hullem oled kui see tüdruk.
Mari29. oktoober 2018, 10:34
Aga mõtle natuke enne kui kivi viskad. Selle tüdruku lapse isa ehk ei tahtnud lapsest midagi kuulda, tüdruku vanemad oleks ta kodust välja visanud, tüdrukul polnud raha,et üürida korterit ja millestki elada, inimeste hukkamõistvad pilgud... Läbi ajaloo on üksikemasid nahutatud, Iirimaal (ja eks mujalgi) saadeti nad ära kloostrisse, kus hiljem lapsed neilt võeti. Ja üks Eesti naistearstki on öelnud, et naised teevad aborte tihti oma meeste nõudmisel. Ja kui mitte nõudmisel, siis sellepärast, et lapse isa ei ole valmis võtma vastutust sündiva lapse ees. Naine, kellel on kõrval hea ja hooliv mees, nii lihtsalt aborti ei tee.
ei saa päris nii suhtuda29. oktoober 2018, 10:48
Et mõrtsukad. Mõnikord naine ei tohi sünnitada kas enda tervise tõttu või on loode väärarenguga. See teine asi tehakse tänapäeval juba varakult loote uuringutega kindlaks. Tean ka ühte naist, kellel rasedused teatud staadiumis aina katkesid. Lõpuks otsustas see naine varakult aborti teha, sest nii oli juba kõigile parem ja vähem traumeerivam.
Abort29. oktoober 2018, 12:26
ei ole mõrv. Küll aga arstid, kellede pärast naised peale aborti enam lapsi ei saa on "tapja-arstid"
mõrvale29. oktoober 2018, 13:52
kas sa pole kunagi isegi sääske tapnud, või oled ka mõrvar?
Mees to mõrv on mõrv29. oktoober 2018, 23:28
Ma olen sinuga nõus! 13 aastat tagasi tegi mu tüdruksõber abordi ja ma elasin seda kohutavalt läbi. Mina rohelist tuld selleks ei andnud! Siiamaani tuleb pisar silma.
...30. oktoober 2018, 00:49
Parimal juhul inimesed õpivad elult. kui tahad kedagi maha teha pead olema valmis selleks, et kuskil vaadatakse ka "sind" mikroskoobi all üle. oled valmis selleks? et leitakse seal perfektsus on väga ebatõenäoline
ja..30. oktoober 2018, 01:05
Kas sul viimsel ajal on ka keeruliselt läinud või, või miks inimene praeguses hetkes ei ela ja soovib end välja elada 13 a. tagusele
30. oktoober 2018, 05:10
Mis loom on tüdruksõber?
29. oktoober 2018, 08:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Crack29. oktoober 2018, 14:11
Tuleb loobuda värdsõna "abort" kasutamisest ja sõnastada tegevus õigesti. Mõned väljavõtted kommentaaridest õigesti sõnastatuna:
"... sündimata lapse tapmine kui tapja on olnud käpard ...", "... naisel, kes on sunnitud oma sündimata lapse tapma...", "See, mllise jälje naise psüühikasse sündimata lapse tapmine jätab eluajaks, teavad vaid naised , kes on olnud selleks sunnitud mingitel välistel põhjustel...".
Laps on elusolend eostamise hetkest kui tema kehasse siseneb hing.
ou29. oktoober 2018, 14:56
Kallis Crack, meie ateistlikus kultuuris ei ole ju hinge olemas.
www29. oktoober 2018, 08:08
selllel teemal võiksid sõna võtta ikkagi need, kes ei ole sariaborditajad ja meessoost isikud.
See, mllise jälje naise psüühikasse jätab abort eluajaks, teavad vaid naised , kes on olnud selleks sunnitud mingitel välistel põhjustel, kes on oma hingelt naised, emad.
Mu ülikooliaegne sõbranna ütles pärast 12 aastat, et ta mõistab ja annab õiguse neile tüdrukutele, kes minevikus surma valisid. Ehkki minevikus oli see ühiskondlik hukkamõist - lapsega tüdruk! Ei ole see ainult teiste ees - vaja väärikas olla, see on naise sisemine , hingeline krahh.
Mnjah29. oktoober 2018, 15:38
Lapsega tüdruk sai siinpool Läänemerd hukkamõistu tunda alles 19. saj. teisel poolel, seoses talude päriseksostmisega ja pärimiskorra kujunemisega.
Ja ka siis polnud see midagi erakordset ega oldud kuigi kurjad.
Kui luterlased kirikukaristusi karmistasid, mindi üle õigeusku. Seal natuke noomiti, siis laiutati käsi, et mis seal ikka teha.
Enne öeldi vallasemaga abiellumise kohta, et karjapoiss saadi kauba peale. Sama oli Venemaa talurahva seas.
Lääne pool merd oli suhtumine karmim.
mees29. oktoober 2018, 07:04
järgmisena võiks tulla välja targa jutuga, kuidas üleüldse mõjub naise füüsiline ja vaimne tervis raseduse ajal lootele ja sündinud lapse tulevasele elule... siia veel otsa mehe tervislik seisund lapse eostamisel... sellest võiks kümneid raamatuid vorpida. ja edasi? nagu jutt, et iga haiguse progressiivseks arendajaks on alkohol. see on nagu aamen kirikus. kui midagi tarka arstil öelda ei ole , siis: piirake alkoholi tarvitamist... mõte siis sellest, et iga sekkumine inimorganismi võib midagi esile kutsuda, aga ei pea... aga jutuainet jätkub kauemaks. kuskil kaugel, kaugel galaktikas on midagi... täpselt ei tea mis, aga on.
Pets29. oktoober 2018, 06:57
Ärgu ajagu kama. Mul on isiklik kogemus juba 40 aastat. Ei jäta paljuski jälgi. Võib jätta, aga ei pea. Ei maksa umbluud ajada
29. oktoober 2018, 08:13
Sul on isiklik abordi kogemus, et nii täpselt tead?
rr30. oktoober 2018, 07:10
kole, kui sellisel mehikese -jurakal oleks naine. Ja lapsed.