Inimesed

Mallukas läheb Mangi horoskoobi pärast Maalehega kohtusse: „Tea, kas naistevanglas on mugav sünnitada?” (126)

LISA KOMMENTAAR

B8. november 2018, 06:43
Koristage see saast ekraanilt
Nonsenss24. oktoober 2018, 19:05
Millal ta siis lapsi kasvatab, kui päevad ja ööd läbi ninapidi arvutis on?!
24. oktoober 2018, 10:01
postimehes on hea selgitus asjale. meedia pidas läbirääkimisi, et unustame asja ja mõlemad pooled vaikivad asja maha. selle eest nõudis naine 5K. :) no on tase.
usutav küll23. oktoober 2018, 22:57
Milline on Treimannide ühe saate lõpus hüvastijätt - mõlemil on laps süles ja lehvitatakse - hoiak , olek on seejuures täpne koopia Tuuli Roosmaa ja Arbo Tammiksaare reisisaate lõpus tehtud lehvitamisestseenist. Oli vist see Siberi reisi saade. Vaadake, veenduge.
24. oktoober 2018, 10:00
aga selle saate taga vist ongi roosmaa. või ei ole?
uskumatu23. oktoober 2018, 14:51
Uskumatu mida kõike võib Malluka oma ajust välja imeda,et raha sees supelda.
Huvitav ,kelle nimel see maja tegelikult on.Iial ei tea,kes välja või sisse hakkab kolima,kui elu nii kirju on olnud.
14:51-le23. oktoober 2018, 15:03
Ma arvan, et see on meheema maja.
23. oktoober 2018, 16:11
Maja on mehe ja meheema nimel.
olge nüüd23. oktoober 2018, 22:59
see mees on nii naise käpa all, pihus, ära ostetud, et mees teeb piuksu ja lendab ämm väikesest kõrvalmajast kui ka mehike.
njaaa23. oktoober 2018, 13:59
Natuke arusaamatu, kuidas suhestuvad omavahel sünnitamine ja kahjutasu nõue?
Kas Treimanni arvates vabastab sünnitamine igasugustest kohustustest?
Igaks juhuks pisike infokild- Eestis puudub võlavangla. Halvimal juhul tulen nõude rahuldamise ja maksevõimetuse korral teha läbi eraisiku pankrot.
Arvestades Treimanni suhtumist artiklis, tõenäoliselt õppetund talle küll kohale ei jõua. Teretulemast pärismaailma.
23. oktoober 2018, 15:02
Tekkis ka endal küsimus, et kuidas üks ema saab oma sündimata last sel moel ära kasutada. Rasedus pole haigus!
Ja kas mitte ei kogutud raha, et ta saaks saadud nõude ära maksta?
Kuid nüüd nõutakse X summat ja kerjatakse endale advokaati?
Kuidagi imelik suhtumine sellelt naiselt!
Raske juhtum muidugi. 23. oktoober 2018, 13:24
Ühelt poolt said Malluka blogi lugejad teada, et Maalehel on selline horoskoop ehk Mallukas tegi Maalehele reklaami. Teisalt sai Mallukas oma blogi populaarsust tõsta, kui inimesed läksid sinna horoskoopi lugema ehk tänu horoskoobile sai ta külastajaid juurde?
Samas on nagu naljakas, et Eesti Meedia alla kuulub ka Kanal 2, kus Malluka saade jookseb.
Äkki on see kõik mingi nõme meediatsirkus ja reklaamitamine, et end pildis hoida, sarja vastu huvi äratada ja vaadatavust tõsta? Ei imestaks.
K.23. oktoober 2018, 14:08
Eesti Meedia ja Ekspress Meedia on kaks eri asja. Õpime lugema ;)
K.-le23. oktoober 2018, 15:04
Mida lugema, filosoofiat?
MA 23. oktoober 2018, 12:31
annaks selle solvangu eest ka kohtusse: Ma saan aru, et olen küll kogemata teie ärisaladuse, olla m**n, paljastanud, seega võtan vastu kõik, mis ma väärt olen!
23. oktoober 2018, 12:30
Ma ei ole enne Malluka blogi vaadanud, kuid nüüd huvi pärast vaatasin ja oh, jeerum küll, kui palju seal on reklaami. Miks keegi peaks seda tahtma lugeda? Reklaami ja sisuturundust tuleb niigi liigagi palju uksest-aknast sisse. Ju EM tahab sealt oma tükikest ampsata!
23. oktoober 2018, 12:41
Siiri23. oktoober 2018, 12:23
OK, pani horoskoobi blogisse üles...kui seda seal nägite, võtnud siis kohe blogipidajaga ühendust ja käskinud see sealt koheselt maha võtta.
Nüüd minnakse selle pärast kohtusse ja nõutakse mingeid suuri summasid...natuke jaburana ei tundu või? Äkki lähete järgmiseks ka nende vastu kohtusse, kes naabrinaisel oma ajalehte-ajakirja lubas lugeda? Või kes poes lehte sirvis, aga jättis lehe-ajakirja ostmata? Kah saamata jäänud tulu ju?
Ja kas horoskoobi juures üldse oli märge, et selle horoskoobi kopeerimine ja jagamine on karistatav?
Igatahes mina ei kavatse enam Maalehe järgmise aasta tellimust pikendada ja kui veel mingeid selle meediagrupi asju oli tellitud, siis jäävad ka need edaspidi tellimata!
Nagunii on ajalehtede ja ajakirjade hinnad inimestele mõttetult kalliks aetud, kuid hinna-sisu kvaliteet jätavad kõvasti soovida! Kahjuks.
23. oktoober 2018, 12:42
kästigi maha võtta. lasi üle.
K.23. oktoober 2018, 14:17
Alguses tegi poole lühemaks ning suunas Maalehte lugema. See ei sobinud, siis võttis täiesti maha. Aga näed ikka ei sobinud. Horoskoop oli Malluka blogis täiesmahus üleval heal juhul tunnike või kaks. Ekspress Meedia lihtsalt ongi m*nn ja jonnib nagu väike laps. Tegelikult neid see raha ei huvita, aga peavad oma võimu näitama. Sest olgem ausad Mallukal on kordades rohkem lugejaid kui kõikide Ekspress Meedia väljaannetel kokku. Ja see sellisele ettevõttele ei sobi aga ise toodavad jama ning ei oska lugejad ligi meelitada. Ja nüüd üritavad skandaali mõjul omale lugejaid juurde saada aga vastupidi, võivad varsti oma uksed sulgeda, sest kes tahaks neid hetkel toetad...
Ja kui nad EM ise ka ütleb, et Mangi horoskoop oli nende suurim tulu allikas, siis see aasta jääb see saamata kuna Mang viis ise oma maine alla ja temaga koostöö lõpetati. Seega tuleb ju kusagilt see tulu saada. Kuidas muidu põhjendada seda, et EM lõpetas mais Mallukaga läbirääkimised, ootas neli kuud ja siis aastalõpuks annab kohtusse. Ikka selleks, et uuel aastal Mangi maine tõttu saamata jäänud tulu küsida mujalt.
23. oktoober 2018, 15:47
tunnike või kaks. aga sellest piisab, et suur hulk lugejaid, saaks endale koopia tõmmata... ja nii see oma elu elama hakkas. päris nii see asi ei käi. et tunnike jagan, ning siis ütlen, et sorry.
et sõidan bussiga, tunnike või kaks, mis siis, ei maksa selle eest. sorry.
ei ole nii.
sinusse ei puutu ei mang, tema maine, ega maalehe tulu.
räägime asjast. vargusest.
igal juhul huvitav oodata tulemsut23. oktoober 2018, 12:09
sest, kui siin nüüd üks või teine osapool võidab, riigikohtulahendini välja. siis on pretsedent loodud. kas võib iga kell loomevargusega tegeleda või ikkagi peab omaniku luba ka olema. elame näeme.
...loomevargus. 23. oktoober 2018, 12:48
Kas horoskoop on üldse looming? Tundub, et paljud ei pea seda loominguks.
Küsimus ka selles, kas blogi lugejad oleksid üldse lehe ostnud ja seda lugenud, kui blogis poleks sellest kirjutatud? Nii võiks hoopis öelda, et Mallukas tegi lehele tasuta reklaami!
Ja kas Maalehe andmine teisele inimesele on kah loomevargus ja kohe karistatav?
Parem Maalehte mitte osta ega tellida, muidu äkki pereliige saab karistada!
23. oktoober 2018, 15:49
sa ajad nii sooja juttu, et... mine loe seda blogi, see on sulle jõukohane kirjandus.
tule taevas appi, mallukas tegi maalehele reklaami... kas sa üldse tead, kui suur on maalehe tiraaž iga aasta, kui seal sees on mangi horoskoop? kas sa tead? võiksid ennast faktidega kurssi viia ja siis siia kraaksuma ja katisma tulla.
nii hambutud olete.
milleks halada?23. oktoober 2018, 11:50
rikkusid seadust? rikkusid.
tehti ettekirjutus? tehti
kas võtsid midagi ette? ei võtnud
saadeti rahaline nõue? võtsid midagi ette.
raha pole? ei ole
inimesed aitasid? aitasid
kas trahvi maksid? ei maksnud
miks? sest eksperss grupp hakkas läbirääkima, et kui sa sellest loost ei kirjuta, siis trahvi maksma ei pea.
olid nõus? ei olnud
miks? sest ma pole m...n
....
....
kokkuvõttes, ise keeras, ise lürbib. mis meil sellest?
no fännid las toeatavad rahaliselt. aga üldiselt? kelle asi?
Liisa23. oktoober 2018, 11:34
Kuna Maaleht enam Mangi horoskoopide pealt teenida ei saa (keegi ei loe seda udumehe jura), siis on neil uus tuluallikas, kolme lapse ema Mallukas.
23. oktoober 2018, 11:37
sa liisa oled ikka väga rumal inimene.
rõhume jah nüüd selle peale, et kahe lapse ema, rase, vaene naine, mees tööl ei käi. katsub kodu korda teha jne. jumala eest. see ei puutu asjasse. oma tegude eest peab vastust kandma ka seitsme lapse ema, kui seda vaja on.
23. oktoober 2018, 11:24
Mitte Mallukas vaid need horoskoopide koostajad ja nende eest raha küsijad tuleks kohtusse anda ja ühiskondlikult kasulikule tööle suunata, niigi palju neist kasu!
nii23. oktoober 2018, 10:43
See saade ei köida mind sendi võrra ka,vaatasin mõned saated,oli selge pilt,
et see Malluka jutt ja tegemised on üks jamade-jama.Kui see Mangiga jutt ka
siis on kokku see totrus.
mürakaru23. oktoober 2018, 11:16
Mallukas kui aktiivne kodanik oleks teretulnud riigikogusse !
Kiks23. oktoober 2018, 12:08
Ja inimesel on jultumust esitatud nõude üle ilkuda ja öelda, et pole seda raha kuskilt võtta, kui ilmselgelt elab: täna tahan õhtuks ostan ja kui homme ei meeldi viskan/annan ära. Kindlasti oleks Ekspress Meediaga kokkuleppele saanud, kui ta poleks sellest endale kohaselt müügiartiklit teinud, vaid arukalt nõude esitajaga suhelnud.
23. oktoober 2018, 10:35
haššhaššil on uut hašši vaja, sellepärast ongi ekspressil raha otsas.
laia kaarega23. oktoober 2018, 10:06
Malluka saates on ju avalikult näha ,mis pere see on ,kuidas kokku saadi ja
kes keda ümber sõrme mässib ja kelle käes on raha kott.Kui perega rahva ette minnakse peab ka rahva arvamust taluma.Huvitav kelle idee see oli TV-s perest saade teha.Sealt võib veel ei tea mida oodata.
eks 23. oktoober 2018, 10:38
palju räägib sinust ka see, et vaatad seda jama. endal ei tuleks pähegi.
ekstaole ka23. oktoober 2018, 11:32
kui ei vaataks, ei teaks aga mina olen tükati vaadanud, tervet saadet ka ühte, ja ---- jube, on küll. ennasttäis mutt ...annab oma mehikesele,kes ei oska mitte mingit tööd, vaid arvutimängudeks peab olema eriline tool ja kuvar, raha ja vastutasuks hakkab tulema .... lapsed ka kuskil ja peost ostetakse träni kõvasti - POLE RAHA! las fännid koguvad raha sünnitajale.
küsin23. oktoober 2018, 11:33
miks see malluka lugu modereerimisele ei lähe?
uskumatu23. oktoober 2018, 10:06
Horoskoobid ja muu säärane, no anna aru. Ma ei usu ühtegi horoskoopi, see pole ju tõene materjal, seda pole teadlased tõestanud, et nn horoskoobis öeldu on tõde.
Lugeja23. oktoober 2018, 09:57
Ekspress Meedia seda küll teadis, et Mariann T. oma blogis Mangi horoskoopi jagas, kuid selle kohta pole neil järsku infot, et ta lõpurase on? :D Vahi rumalate juttu ikka. See lugu sama hea nali nagu üks tuntud Eesti Ilukliinik ähvardas patsiendi kohtusse kaevata, sest patsient polnud opitulemustega rahul ning pidas e-maili teel lahenduse otsimiseks kirjavahetust Ilukliinikuga. Kui patsient sots. min. TKE-sse otsustas pöörduda, siis ähvardas kliinik kohtuhagi ja rahalise nõude esitada. Sest nemad väidetavalt raiskasid oma aega, personali ja raha, et patsiendi e-mailidele vastata. Lisaks töötas seal kliinikus ilma meditsiinilise hariduseta isik, kes langetas meditsiinilisi otsuseid. :) Vahva mis siin Eesti riigis toimub ju? Ahjaa.. see läks juba meelest, et kliinik otsustas pidada "konsiiliumi", mis koosnes med. hariduseta isikust, ühest medõest ja opiarstist. Konsiiliumi nime vääriline oleks olnud see asi siis, kui seal oleks olnud mitu eksperti ehk siis ARSTI. Ja need sulid seal kliinikus julgesid veel must-valgelt "konsiiliumi otsusele" valefakte jäädvustada. :)
Lugeja23. oktoober 2018, 10:00
Ahjaa ja selle Ilukliiniku loole lahendust kliiniku poolt ei tulnudki. :) Iga nurga peal siin Eestis seadused lonkavad, mistõttu valitseb täielik kaos nii mitmeski valdkonnas. Ja Marianni loost saab järeldada, et ikka iga !d!ootsuse peale võib (ähvardada) inimese kohtusse anda, nagu ka kliiniku loos lugeda võib. :)
23. oktoober 2018, 11:44
nende oma lehe materjal on nende asi. aga see, kas keegi on rase või mitte, ei huvita küll kedagi. need on delikaatsed isikuandmed, lõpurase, ... tähendab, nad peaks meditsiilinliselt asjaga kursis olema. aga see ei ole nende asi.
Lugeja23. oktoober 2018, 09:28
Jutust selgus,et 6000 on peenraha? Milleks siis mingit korjandust tehti kui raha jalaga segada? Hästi elame kui keegi peres tööl ei käi.
... loe veelkord ,ehk siis saad aru , mis selle taga tegelt on , ( kell 9, 28 -le ) 23. oktoober 2018, 09:59
mis summast , st et summa 6000 on niiöelda peenraha , aga mida hoopis temalt nõutakse , ohhjummalküll seda arusaamist ja kohe õelutsema ...
njaa23. oktoober 2018, 10:28
tüüpiline eestlaslik suhtumine - kui ei käi tootval tööl, siis ei teegi tööd ja vedeleb niisama.
teevad siis?23. oktoober 2018, 11:34
miskit tööd? Millest tolku ka on? Milleks neid lapsi?
Puhanud ahjuliha23. oktoober 2018, 09:20
See naine paistabki arvavat, et talle on kõik lubatud. Ongi ehk hea, kui mõni neist "staarblogijatest" kohtus korraks ära käib- saab selgeks, mida võib ja mida mitte.
samas23. oktoober 2018, 10:42
paneb mõtlema, et tal on nii palju jälgijaid, et kui rumaI see eesti rahvas siis on ikka :( kohe kurb, kui rumaI.
xs23. oktoober 2018, 09:14
Kersna kopeeris ju ka ühe mehe loomingut enda tulu eesmärgil (mis on ju nagu teos, kui inimene on surnud, U.O) Eks see ole kõik üks surnute elluäratamine elavatega manipuleerimise eesmärgil.
23. oktoober 2018, 09:27
xs23. oktoober 2018, 10:22
No otsingi abi, selleks ma siin olengi
23. oktoober 2018, 11:47
vale koht. 112 ja kiiresti.
Katrin23. oktoober 2018, 09:09
Kui horoskoobi järgi lubati näiteks suuri rahalisi võite, aga tegelikult ei mingeid lotovõite, pärandust vms, kas siis Maaleht ja Mang on inimesi petnud?
Kes aga peaks vastutama valeinfo edastamise pärast? Mang? Maaleht? Kas lugejad peaksid kahjutasu nõudma?
Ise arvan, et kogu see Mangi horoskoop on üks paras umbluu.Tahetakse vaid lehe tiraaži üles kruvida ja lollikeste käest raha võtta. Horoskoop ju vist kahes lehes, nii et kahe lehe müük kindlustatud tänu horoskoobile. Küsimus muidugi, kas blogi lugejad oleksid neid horoskoobiga lehti üldse ostnud?
PS: Mallukas peaks Mangi horoskoobist järgi vaatama, kas tema tähtkujule ennustati aasta lõpus mingeid jamasid ja probleeme ;)
sisuliselt23. oktoober 2018, 09:32
teeb maaleht sama mis mang..
avaldab valet,ning tahab kohtu luba,et avada malluka tzakrasid.
katrinile23. oktoober 2018, 10:43
ilmselt on horoskoobis siiski alati, et VÕIB tulla suur võit, mitte, et kindlalt tuleb. aga muidugi kui inimene juba horoskoope usub, siis on ta ikka pururumaI.
10:43-le23. oktoober 2018, 12:06
Kas te pole veel aru saanud, et inimesed usuvadki igasugu asju -- poliitikute lubadusi, usutegelasi, abikaasat, lapsi, horoskoope, lotoõnne jne, jne.
Kas neid peaks selle pärast kohe pururumalateks tembeldama?
Eks inimese enda asi, mida usub. Paraku ennast kiputakse kõige vähem usaldama ja ikka kiputakse midagi muud uskuma ja ootama.
Kuid kas valede tõepähe müümine on ilus ja eetiline tegevus, eks see las jääda inimese südametunnistusele (kui neil selline asi üldse olemas on!).
Jajah23. oktoober 2018, 09:05
Mnjah, tundub, et ta ikka ei saa aru, mida ta valesti tegi ja mida teeb praegugi. Kas need like'd on tõesti seda väärt?
aga23. oktoober 2018, 10:45
ta ei saagi ja ega tema jüngrid ka mitte, neile seaduse peensused kohale ei jõua. see on lihtsalt üks kontingent inimesi.
erapooletu23. oktoober 2018, 09:01
ei poolt ega vastu. aga meie riigis üha rohkem kuuled kuidas inimestega lollitatakse.
oled erapooletu?23. oktoober 2018, 10:46
inimene rikkus seadust, aga sa oled erapooletu? vau. kas see on kõikde seadustega nii? keegi tuleb teeb sul kodu tühjaks, aga ma olen erapooletu :D
dws23. oktoober 2018, 08:54
Nüüd püüab kaastunnet tekitada näidates end ülekohtu ohvrina. Esimene viga oli, et maksis Maalehe lugemise eest. Kas nüüd jääbki maksma?
Sirts23. oktoober 2018, 08:44
Olgu see Mallukas, mis ta on aga praegused kommenteerijad on veel kordades hullemad :/
23. oktoober 2018, 09:09
endast räägid? no tunneme kaasa.
tom23. oktoober 2018, 08:32
Süüdimatu varastamine ei ole OK!
Faktid ja tõsiasjad23. oktoober 2018, 09:08
aga Mallukas läheb kohtusse ega hakka ägisema, et see oli laim vms. Tõsiasi ei ole laim. Laim on väljamõeldud halvustamine. Faktid ei ole laim. Kordame. Faktid ei ole laim.
tomtom23. oktoober 2018, 10:22
Tuleb meelde üks lugu Ericssoni telefoni vargusest, sõber varastas sõbra tagant.
Vool23. oktoober 2018, 08:30
Vaielda kohtus sellise asja pärast nagu seda on horoskoop? Horoskoop - asi, mis on täielik umbluu. Samahästi võib kellegi kohtusse kaevata vaidluses jumala eksistentsi üle.
23. oktoober 2018, 08:55
Sa pole jõudnud tasemeni millest algab tarkus st tasemeni kus jõuab kohale, et tegelikult ei tea sa midagi...Head arenemist ahvist inimeseks!
to vool23. oktoober 2018, 10:50
sa pole asjale pihta saanud. mitte horoskoobi, vaid intullektuaalse omandi varguse pärast ikka. vahet pole, mis teos see oli, oli novell või horoskoop või muinasjutt - kui autori luba pole või siis selle, kellele autor on oma teose müünud, siis no ei tohi sa seda ärilisel eesmärgil kopeerida. mallukas aga tegi seda ja just ärilisel eesmärgil, sest sellega sai oma blogis lugejaid. ja mida rohkem tal lugejaid, seda rohkem tuleb talle reklaamitulu. seega täiesti mõistlik keiss, olgu ka teistele õpetuseks. eraldi teema on, kuidas see matsiplika veel suhtub kogu loosse, nagu tehtaks talle liiga, häbi rumaIale.
to vool - moderrerimisele läks, miks?23. oktoober 2018, 10:52
sa pole asjale pihta saanud. mitte horoskoobi, vaid intullektuaalse omandi varquse pärast ikka. vahet pole, mis teos see oli, oli novell või horoskoop või muinasjutt - kui autori luba pole või siis selle, kellele autor on oma teose müünud, siis no ei tohi sa seda ärilisel eesmärgil kopeerida. mallukas aga tegi seda ja just ärilisel eesmärgil, sest sellega sai oma bloqis lugejaid. ja mida rohkem tal lugejaid, seda rohkem tuleb talle reklaamitulu. seega täiesti mõistlik kei.ss, olgu ka teistele õpetuseks. eraldi teema on, kuidas see mat.sipIika veel suhtub kogu loosse, nagu tehtaks talle liiga, häbi rumaIale.
ahhaa23. oktoober 2018, 10:52
sõna ma.tsi.pl.ika ei tohi kirjutada? vau, nii eetiline, nii eetline õhtuleht :D
vanainimeste 23. oktoober 2018, 08:23
petmise eest rahaküsimine on tzakrate avamine ja
selle kopeerimine on kuritegu??....
Maalehe peaks kuriteo mahitamise-kaasosaluse eest kohtusse andma!
tehke siis kompromiss23. oktoober 2018, 08:18
Mang avab Malluka tzakrad ja annab õiguse maalehes Mallukal kommentaariks.
Vello23. oktoober 2018, 07:56
Oeh.
No täiesti lamba jutt.
Mää, mää, mää!
Nii ebamäärast ja ebaselget postitust annab kirjutada.
Ja ei usu kohe kuidagi, et EE oleks nõus olnud millestki vabatahtlikult loobuma, sest nii need asjad lihtsalt ei käi.
Kristiina23. oktoober 2018, 07:48
Huvitav, ka õhtuleht Marianni käest luba küsis seda juttu siia kopeerida?
23. oktoober 2018, 08:00
miks peab avaliku fb postituse jagamise jaoks luba küsima?
:)23. oktoober 2018, 10:06
jutt on kopeeritud tema blogipostitusest, millele kehtivad teised reeglid, sest ta on nii sätestanud oma lehel ;)
423. oktoober 2018, 10:40
No oli ju sponsorlussuhe Maalehega. Mallukas sponsoreeris ja Maaleht sai reklaami vastu.
ei küsinud23. oktoober 2018, 10:54
sest fb postituse eest ei pea luba küsima, tee enne sedaused selgeks, kui rumaIusi kirjutad.
annab raamatu välja ja saab raha ning maksab oma võla ära23. oktoober 2018, 07:40
ei ole probleemi. küll tal see raha ka tuleb.
ma pakun23. oktoober 2018, 10:55
et tema fännid pole eales ühtki raamatut lugenud. seega raamatu välja andmine teda ei toidaks.
Mitte23. oktoober 2018, 07:16
Mallukas ei lähe Maalehega kohtusse, vaid Maaleht läheb Mallukaga kohtusse. Siin on vahe. Miks seda ilmselt väikese vaimupuudega naist üldse promotakse. Film ka tehtud. Kes seda vaatab?
Ljoha23. oktoober 2018, 10:13
Kas keegi teab, on see seaduses kuskil kirjas, et vigaste üle ei või nalja teha, nende kulul raha teenida...mul tunne, et internet on selle unustanud
võib vist ikka23. oktoober 2018, 10:56
oksmaad, mallukad, kohvid jne.
imestaja23. oktoober 2018, 10:56
aga näe, meil terve ports samasuguseid väikse vaimupuudega inimesi, kes loevad tema jama ja küll vaatavad ka filmi.
23. oktoober 2018, 06:58
no ega kohus praegu toimu. nüüd antakse vastaspoolele aega vastulauseks. siis tuleb veel meediagrupi poolt mingi paber jne. see asi venib tükk aega, enne kui päris kohtuistungini jõuab. see laps ons elleks ajaks ammu sündinud ja võib olla jookseb ringigi juba.
ja raha sellel naisel ikkagi ilmselt on. ma eeldan, et maksuamet suudab kõigel silma peal hoida. kas maksud ikka kenast makstud.
aga talle pakuti kompromissi, et ta ei maksa sentigi ja tema seda teemat rohkem ei kommenteeri... ja talle see ei sobinud. las siis nüüd plekib oma kümneid tuhandeid.
küllap vihaga libastub ja avalikustab veel mõne lubamatu asja.kommentaarides on juba näha, et 20K on ka väike summa. seega... varsti annab teada, palju raha tahetakse.
hm23. oktoober 2018, 06:22
ka kõik tulevikus saamata tulud Mangi horoskoobi eest tuleb kinni maksta(neid horoskoope lihtsalt enam ei ilmu)
Oswald23. oktoober 2018, 05:12
Imelik, miks Maaleht mingi šarlatani mula pärast tagajalagdele tõusis. Tundub, et Maalehel pole üldse enseseväärikust.
kõrvaline23. oktoober 2018, 10:25
Avaldatu sisu ei puutu asjasse. Mis vahet on Mangi horoskoopidel ja poliitikute enesekiituse sõnavahul? Ajalehe jaoks on need müügiartikkel ja nende omandatud, teistel sealt omandatu ja sellega teenimine on juba vargus! Varguse eest tulebki karmilt karistada! Meie suur sissejuurdunud kõikelubatavus on kaotanud igasugu piirid, selle arvel elavad sulid hästi ja koorivad aga karistamatult ülejäänuid, irvitades kaasavad ka veel noori, et jeee! kui kanged me oleme! Pole ise suutnud pikemalt seda Malluka ajuvabadust lugeda ega tema "harivat" teleseriaali vaadata - kahju, et isegi TV raiskab kallist eetriaega nii küündimatu ja lameda saate peale.
to kõrvaline23. oktoober 2018, 10:58
osa inimesi lihtsalt niikuinii ei saa aru, milles probleem on,nad näevad, et mallukat kiusatakse. nagu ta isegi ei adu probleemi. nii kurb, et sellised kasvatavad ka lapsi :(
23. oktoober 2018, 11:01
Kes iseennast ära tunneb, see tuntakse ära
Juut23. oktoober 2018, 04:34
A mis nendest annetatud rahadest sai, mida see vinguv paksu nuias fannidelt? Oli vist kuskil artikkel sellest. Oleks tore teada?!
23. oktoober 2018, 06:59
no seal annetati ikka vingelt. ja küllap annetatakse veel.
aga ega raha seisma jää. küll leiab koha, kuhu panna.
kellest jutt ??? räägi nii et teised ka aru saavad !!!23. oktoober 2018, 10:06
kuhu annetati vingelt ??? räägi !
minu mälu järgi23. oktoober 2018, 10:59
oli kuskil kirjas, et käis lõunamaareisil :D
eivõiolla23. oktoober 2018, 00:42
et mallukal pole seda summat! kakerdavad poodides ja ostavad, mis käeulatuses on, pealegi on meesmallukas kodune, tööta, lapsepuhkusel ega oska teha mitte midagi.
mallukas!23. oktoober 2018, 00:02
Ole rahulik.Seal vanglas on "ämmaemandaid jalaga segada ja küllap võttegrupp saab sinu poegimist ka filmida.issand kui äge.Selline ekstreemne koht ja palju pealtvaatajaid saalis.
hihiiiii23. oktoober 2018, 11:38
vot, jah, vilmida! Koht on sobiv kui tahab ekstreemsusi
Teet22. oktoober 2018, 23:51
Kui võlgade eest vangi pandaks, siis peaks igas linnas vangla või paar olema. Jään huviga jälgima ja sellepärast nüüd küll õhtulehte lugemata ei jäta.
23. oktoober 2018, 07:00
ei pane keegi vangi. ta keerab iga asjaga alati võlli üle. et ikka võimalikult suurt märtrit mängida.
oeh22. oktoober 2018, 23:47
sel mallukal jätkub veel jultumust ilkuda. ise rikkus seadust ja kopeeris teiste rahaallika ja nüüd veel mõnitab? paras, et kohtusse anti, saagu oma karistus. kui asi oleks vastupidi ja keegi oleks tema sissetuleku sel moel ära võtnud, küll mallukas ruigaks nii et linn ja maa kajaks.
eks rumaIavõitu inimestega ole kogu aeg üks jama :(
hiigla vahvalt öeldud23. oktoober 2018, 00:36
ruigas. Ta ruigabki, no see selleks aga Kardokene! arvasin, et teeb ka mehetegusid peale nende kolme korra aga .... ta mängib põhiliselt arvutimänge!!! tööl ei käi, kodus midagi teha ei viitsi, oska ja siis ...kolmas laps sööma ...diivani peal
23. oktoober 2018, 07:01
talle ju anti märku, et võtku maha, ta ei reageerinud. siis sai rahanõude
22. oktoober 2018, 23:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aga 23. oktoober 2018, 00:37
tootja ei oska peale tootmise mitte midagi muud teha, mängida oskab, mitte lastega vaid arvutimänge!
Peeter22. oktoober 2018, 23:02
Huvitav, et tänapäeval on inimestel soov oma rumalust eksponeerida. Ja sama kummaline, et leidub hordide kaupa neid, kes siis arvavad, et rumal on õige ja talle on liiga tehtud. Üldiselt jah, üks kord võib reha otsa astuda, aga mitu korda on selge rumaluse märk.
....Ja23. oktoober 2018, 06:35
aga vahest on lihtsalt mäluga probleeme, paratamatu :(
22. oktoober 2018, 22:41
meedias on ka läinud lausa lasteaiaks, jubeeee.
pettunud22. oktoober 2018, 22:41
Mina olen Ekspress Grupis pettunud ja enam nende teenuseid ei kasuta. See on viimane kord, kui Õhtulehe veebilehele tulin. Kui firma nii labane on, siis pole mõtet neid toetada.
23. oktoober 2018, 07:03
see on ikka jube kaotus sellele suurele firmale. nad vist nüüd lähevad õhtale omadega. sa olid ju ainus lugeja, nüüd pole sedagi. irwadi irw.
to pettunud23. oktoober 2018, 11:02
eales ei usu, et sa rohkem siin ei loe.
ahah22. oktoober 2018, 22:36
ise tegeleb piraatlusega ja nüüd rõhub oma lastele ja sünnitamisele. Võiks veel kirjutada,kui kurb elu ta kiisudel ja kutsudel on,kui ta kinni pannakse
aga22. oktoober 2018, 22:55
kas talle ei korjanud tema lugejad raha? Ma mõtlesin, et maksis ära.
lisaks on pere22. oktoober 2018, 23:20
kanal 2 ekraanil tegusid tegemas, küll need vaatajad aitavad
ei kujuta ettegi22. oktoober 2018, 23:49
mis kamp seda saadet küll vaatab, ise ei vaataks püssi ähvardusel kah
23. oktoober 2018, 07:03
kui ikka ähvardatakse, et tapavad ära, kui ei vaata, siis ikka vaataks. oksendaks ja vaataks.
huvitav kas22. oktoober 2018, 22:31
ullikestele käe püksi ajamise avalikustamise eest saab nüüd karistatud??...
mangi horoskoop on sisuliselt mustlase müüdud kuldsõrmus...
võtad müügi linti saad karistatud??
jo22. oktoober 2018, 22:28
AS-il Ekspress Meedia ei olnud lihtsalt muud võimalust ???22. oktoober 2018, 22:22
Äkki oleks võinud oma kibestumise alla neelata ja unustada selle HÜPOTEETILISE kahju?
Palju neid Malluka blogi lugejaid oleks tegelikult seda Maalehte ostnud?
Ja haiglane on maksta juristidele kordades rohkem, kui nad tegelikult kahju said, kui ikka üldse said...
kõik juristi22. oktoober 2018, 23:20
kulud tuleb kaotajal kinni maksta
irw22. oktoober 2018, 23:51
sinu loogika järgi siis, kui keegi sult jalgratta varastab, tuleks sulle öelda, et ah, neela alla oma kibestumine, palju sa ikka sellega sõitnud oleksid :D
kohutav, kui rumaIaid ikka olemas on. et osad seadused peaks kehtima, mis sulle kasulikud, aga teised ei peaks, teised neelaku oma kaotus alla :D
mina ütlen otse23. oktoober 2018, 00:39
see on vargus. Varas saab karistuse.
hmm23. oktoober 2018, 02:16
Mine tee endale varguse mõiste selgeks, siis räägi vargusest..Mida ta varastas? Varastas Mangi horoskoobi ja ütles, et see tema koostatud horoskoop? Pluss kui kästi maha võtta, siis ta tegi seda. PLUSS järsku mõtles leht huvitavad summad välja. Mitte kuskilt tuli summa 6000 eurot jne. Kuskil ei olnud varem kirjas, et kui seda teed, siis maksad nii palju ja nii palju. Järsku lükkasid talle numbrid ette.
23. oktoober 2018, 07:06
loomevargus. nii ongi. sa pole sellest midagi kuulnud. ega jah, kui sa seda blogi ainult loed, siis sinu sõnavarasse ja teadmiste pagasisisse selline sõna ei kuulu. sa pole seda ilmselt varem kuulnudki.
var23. oktoober 2018, 08:16
Muidugi on see vargus. Eesti inimene lihtsalt vilistab teiste loomingule, arvavad, et mis see ikka ära pole.. Aga igal juhul peavadki summad olema suured, sest ainult siis hakatakse mõtlema. Kurb kui hakatakse ennast märtriks tegema, et peab lasterahast hakkama maksma. Aga kui olla aus, siis seda dilemmat poleks. Saia varastamine poest on ju sama.
to hmm23. oktoober 2018, 11:29
tegelikult on päris kurb su juttu lugeda, kohe tõsiselt räägin, kuidas sul on õnnestunud täiskasvanuks saada ja mitte teada midagi intullektuaalsest omandist ja sellest, et selle loata kasutamine on vargus :(
kas piraatlusest ikka oled kuulnud? piraatarvutiprogrammidest? piraatplaatidest jne? selge on see, et ise oled lihttöö peal, aga no silmaring võiks ju ikka olemas olla?
oeh. mõtiskle natuke asjade üle.
Hus23. oktoober 2018, 12:30
Jaajaa. Ja näiteks Sinu arvuti on kindlasti puhas nagu prillikivi. Kindlasti pole seal näiteks ühtki filmi ega muusikafaili, mille eest sa pole autorile maksnud. Või on? Siis saad karistada.
23. oktoober 2018, 07:04
juristid maksab kaotajapool kinni. mis juristi kuludest sa räägid?
rs22. oktoober 2018, 22:17
Kui aju õigel ajal ei töötanud siis nüüd hilja viriseda!