Valisin jalgadega ja need jamad mind ei koti,inimestest on kahju kyll.Kyll neid emigreerujaid ikka leidub,aga ka Soomes on jamasid omajagu,Eestisse enam ei tule.
mis küte see on mida EUR iga liiter pakutakse. Kas julgen paaki valada. Ütlevad, et AI - 92 olevat, olevat parem kui 95. Täitsa valge ja haiseb hirmsasti.
paistab, et moderaator ei lase mul sõna võtta selle aktsiooni korraldajate ajuehituse kohta.. selgitan siis füüsikalisi aspekte.. kui te jätate auto seisma (selle asemel, et üldse mitte sõita), siis tegelikult SUURENEB keskmine kütusekulu läbitud kilomeetri kohta, sest mingi hetk töötab mootor ebaõkonoomsemalt, kui normaalsel sõidul.. kilomeetrite arv jääb ikka samaks.. ehk siis kokkuvõttes on selline aktsioon puhas kasum kütusemüüjate taskusse..
Eesti võiks norra eeskujul hakata siis inimesi suunama elektri autodele see õiglustaks fossilkütte hinna tõusu. Ma näeks seda et kui riik aitaks kaasa inimesi elektri autodele üle minema mingisuguse toetusega näeks et hind oligu 1.6-2 euri liiter. Aga arvestades, et sellist asja eestis ei juhtu siis jätkem kütte rahule kuna kõik muu tõuseb kaa.
eestis toodetakse valdav osa elektrist fossiilkütustest.. elektriautode kasutuselevõtuga nihkub ainult saaste ida-virumaale.. karboni.jalajälg on ikka sama suur.. norras seevastu on suur osakaal hüdroenergial.. ja alles hiljuti olid elektriautode ostul väga suured toetused - miks sa siis ei ostnud endale? tahad päris muidu saada või?
Mul seisab auto garaazis juba poolteist aastat, mitte protestiks bens. hindade vastu vaid muudel minust sõltumata asjaolude tõttu. Nüüd sain Liikluskindlustuse Fondilt (LKF) ähvarduskirja, et seisva auto kohta peab ka sõlmima liikluskindlustuse lepingu.Kui seda ei tee, sõlmib automaatse liikluskindlustuse lepingu minu seisvale autole LKF ja nõuab minult kohtutäituri kaudu selle lepingu maksumuse, mis on kordades suurem kui tavalise sundliikluskindlustuse maksumus. Taolise ähvarduse sain ka mõne aasta eest sellelt Fondilt. Et pääseda mitmekordsest automaatliikluskindlustuse maksust, viisin oma auto lammutusse võileivahinna eest. Ei ole meie demokraatilises vabas riigis isegi oma autot garaazi seisma jätta.
müüsin oma mittekorras auto maha kuskil kümme aastat tagasi, aga auto ikka minu nimel, tuleb lihtsalt ajutiselt arvelt maha võtta ja ei mingit sundkindlustust.
Et kui saab küsida siis peabki?? Minu arust saab sind id.oodiks sõimata...praegu tundub et põhjendatult. Kas peaks?? Või lausa kaks korda? Vaadates kommentaari siis võiks J. Deegut kaks korda i.ioodiks sõimata??
Küll pole põhjuseks.Bensiin peaks maksma poole vähem,sest sama hind nagu tanklas oli toornafta 140 dollarit.Ketis on keegi ahneks läinud.Tuleks boikottida kalleimat ketti,muidu arvatakse et 1.90 jõulukingiks on meile paras.
Tere. Vaadake mis viljapõhk jääb põldudele, puulehed, vana rehvid jne. Tahtsin põhust hakata kütet tootma. Euro e. brüssel ei luba, osta nendelt. Seakatku tagajärjel kui palju kõike oleks saanud toota aga see on euroopa. Kes krt teab kas oligi katk mis oli võibolla spetsiaalselt tehtud. Läksin õiendama, et kuidas Taisto tohib teha. Siis olid suud kinni, noh see on varem antud luba. See kõik oleneb meie toompeast ja seal brüsselis taguotsa lakujatest. Hüva päeva, ilm on ilus tuleb tegutsema minna ja homme Lätti.
hakkavad ärkama ,meid röövitakse meie endi valitud kodanike poolt,mida teevad pangad,koduküte,elekter-ja palgad on naeruväärsed aga mul on kolm autot 2tükki viin tanklasse seisma tankurite ette,juba täna
Kõrge kütusehind on ebameeldiv, aga tegelikult peaks ta palju kõrgem olema, et inimesed oleks sunnitud vähem tarbima. Fossiilkütuste põletamine on üks suuremaid keskkonna saastajaid ja kliimasoojenemise tegureid.
Õu hipi ää, sina viid mu poodi või tööle? Kui ei, siis hoia oma mokk maas murunärija! Krdi maailma parandaja, omal ei ole uut kaevu aga vana s.it.ud juba täis.
kas eestlaste ajalugu jätkub?19. oktoober 2018, 08:40
Eestlastega on üliraske asju laupäeval ajada, sest igaüks on omaette "tark" ja ei taha teha mida teised teevad, vaid ikka seda mida ise tahab. Eestlastel puudub ühtekuuluvustunne ja selle tõestuseks on, ainsa rahvana Euroopas, 900 aastat, neist 700 aastat orjana ülejäänud aeg võõrseaduste-võimu all eestimaa eestlased äganud, kuni tänapäevani. Kõik eestlaste mässud, vastuhakud on oma eestlastest reeturite poolt, rõhujatele alati reedetud, kes on meie vastuhakud ka ilma suurema vaevata veriselt maha surunud. Kulla eestlased oleme kordki omaendi huvides üheskoos väljas, ja teeme nagu organisaatorid on välja pakkunud! Ja kes sõidavad, kella 12:00 kuni 12:30 ni ükskõik, mis ettekäändel nad ka seda teevad HÄBISTAME NEID, KUI JÄRJEKORDSEID VÕIMU SABARAKKE, PUGEJAID JA REETUREID !
Õige, kui sa ikka ei jõua benssu osta siis tuleb auto seisma jätta, istu bussi aga ära näita teiste peale näpuga enda tehtud valikute pärast. Muidu näid selline ( kuidas need vanad eestlased ütlesidki ) veitsa kohtlane.
To: ... / 12:52, 19. okt 2018 Vaata, sinusuguste "taibude" ühemõtte mõtlejate pärast ongi eestlaste 900 aastane võõrseaduste järgi pidanud elama-olema! Sinu aju ei leidis sadade võimalikust toetavatest varjantides mitte ühtegi, aga vastu varjandist ainult ühe ja seegi ei sobi antud konteksti. Loe ja jäta hästi meelde; Bussid, päästeamet, kiirabi ja veel ühistransportliigid ei saa ega pea ühinema, ja keegi pole nendega ka toetust palunud..
mina ühinen teiega tõesti,mis toimub,kõik on nii kalliks läinud,palka,pensoni ei tõsteta ometi on neid kes näevad,mis siin eestis toimub aotud risti üle teede
Kuigi kütuse hinnatõus pitsitab, ei saa ma kahjuks sellistest protestidemonstratsioonidest osa võtta. Sest ratastooli-invaliidina on auto minu ainus sõiduvahend, millega üldse kodunt välja asju ajama pääsen.
Mei lu rahapesuerakonna poolt juurutatud "liberaalne turumajandus", kus turgu ei ole. Pesumaja töötajad ise ju ka selle äri juures. Kesikud on aga oma aktsiisipoliitikaga seda kõike võimendanud. Valimistel mõelgem, milliste parteilaste juttu uskuda. Ilusad pastakad ja kantossid ei tee veel parteid usaldusväärseks.
Tegelikult polegi nagu head lahendust.kuidas neid kütusefirmasid mõjutada.Niiguinii miskit ei muutu..Vb.kui näit kuuaega ükski auto ei tangiks mitteüheski eestisolevas tanklas.Vast see mõjuks .ja langetaks hindu..
Autode hinnad on nii madalad (eriti vanematel).et igal poisiklutil ja plikatirtsul on auto ja mõnel mitu ning sõiduoskust pole ollagi! Aga kimada meeldib küll-hoia ainult silmad ja kõrvad lahti,et ise terveks jääks!Jääb mulje,et meil tööl ei käidagi,vaid ELATAKSE autos ! Pole enam vahet-tipptunde polegi -terve päev on teed ja tänavad sõidukitest umbes,parkimisest pole mõtet rääkidagi! Vaadake näiteks,mis Õismäel toimub! Kõik majade esised ja teede ääred on masinaid täis tuubitud.Toon näite - minu kodu lähedal on 8 korteriga elumaja,mille ümber pargib 12 !!!! autot.Harva näeb autot,kus peale juhi on veel reisijaid-üksi on ju uhkem.Kütusemüüjad rõõmustavad-nende äri õitseb,kasumid aina suurenevad ja mis sellest,et see tõstab ju kõikide kaupade ja teenuste hindasid,neid see ei huvita, aga lihtsad inimesed muutuvad veel vaesemaks!
no mida puutuvad siia poliitikud18. oktoober 2018, 22:45
kui kütusemüüjad on kartellis ja konkurentsi praktiliselt polegi. Küll oli kiire kunagi väikeste kütustemüüjate turult välja pressimisega. Vaat nemad oleks olnud konkurendid, aga neile tehti lihtlabaselt ära. Nüüd on need ärikad mestis oravatega ja ihakavad neid võimule tagasi, sest siis oli hea ja muretu elu. Keegi ei kontrollinud, papp voolas sorinal ja aktsiiside üle ei karjutud. Kõik sobis. Kui tahate protestida, siis peatuge tanklates. Praeguse protesti organiseerijad istuvad oravate ja Isamaa tagatubades. Ärge olge rumalad ja laske nii haledalt endal nahk üle kõrvade tõmmata. Kindel EI sellele aktsioonile.
Iga päev tööle minnes ja töölt tulles seisan ühistranspordiga tammsaare ja järvevana ummikutes tunde. Nädalavahetusel tahaks autoga paar kiiret asja ära ajada ja mitte enam tee ääres seista. Äkki mõtleks midagi muud välja, see aktsioon ei tööta!
Vaadake millised eestlased on, ikka süüa teist eestlast ja temast hoopis hakata kütet tootma. Inimesel on olnud lihtsalt näpukas aga näed kui kuidagi närima hakata ei saa tuleb kusagilt ikkagi kinni haakida. Tark haritud inimene ei tee sellisest väikesest veast väljagi. Tegu on harimatute matsidega.
Mõttekam oleks minna ikka Toompeale protestima ja kasvõi selle hoone kinni blokkima, või siis tõesti kuskil liikluse kinni panema nagu üks kommentaar siin soovitas, sellest kui sa auto kuskil parklas seisma jätad pole mingit kasu, aga kui ikka Toompea ära blokkida või kuskil liiklus kinni panna siis seda juba märgatakse.
Noo siis kui valitsus peakski politsei ja veekahurid rahvale kallale saatma siis rahvas näebki valitsuse tõelise pale ära, äkki siis ei valita neid riigireetureid enam tagasi.
Ma arva ka, et rohkem oleks kasu kui rahvas läheks Toompeale ja hoiaks poliitikuid nii kaua seal kinni kui otsustavad aktsiise langetada ja mitte ainult kütuseaktsiise vaid ka teisi aktsiise. Veel parem oleks kui suuniks need oma rahva vaenulikud poliitikud üldse tagasi astuma.
mis sina sellest võidad kui aktsiise langetatakse. Arvad tõesti, et saad tanklast siis odavamat kütust või? Nii naiivsed oletegi??? Selle aktsiisilangetuse vahe pistavad ärikad oma taskusse ja teie ostate ikka kallist kütust edasi. Toompea ei puutu asjasse ja kui sellest on nii keeruline aru saada, siis olete kerge saak opositsiooni poliitikutele.
et miks ma peaks auto teepervele parkima või parklat kasutama? Sellega ei segata ju kaasliiklejaid vaid kulutada lihtsalt oma aega ja sooviitud tulemus jääb tulemata. Liiklus tuleb lihtsalt kinni panna, auto keset teed ja kogu moos ja kui keegi peaks ka otsa sõitma siis on see ajudeta ollus ise süüdi. Loomulikult ohutuled vilkuma. Näidakem kes on peremees siin maal.
Parem jätame terve nädalalõpu oma autod koju seisma. Ja nii mitu kuud järjest. Poest ostame ka ainult hädavaliku ja odava toidu. Sellega saab rahvas ennast rohkem kehtestada. See on paras löök riigikassale ja ka ahnetele kaupmeestele. Võib-olla siis hakkab valitsejatel mõistus alt üles tulema.
kusjuures mina nii teengi, poest ainult hädavajalik kaup ja autoga ainult tööle ja koju. oleks ainult eesti rahval rohkem mõistust ja julgust seda teha, oleks asi ammu paigas.
Igalpool mujal lähiriikides kütuse hind ei tõusnud aga meil tõusis ja põhjendati maailmaturu hinna tõusuga? Kas teised riigid ostavad siis oma kütuse kuskilt mujalt maailmaturult?
Heelium 3-e energia väärtus on 1 tonn 3 aasta USA elektri vajadus. Just Seda liiki heeliumit on kõvasti Kuul ja tunduvalt lihtsamalt ka kaevanda ja pumpata ,sest ei asu nii sügaval kui Maal. kosmose laev mahutab 25 tonni = kogu maailma energia vajadus terveks aastaks.
jätke bensiinijaamas londi juurde autod seisma ja ongi korras ? aga küsimus polegi valitsuse aktsiisis, vaid see kartell tuleb murda. Halenaljakas oli TV-s alkomüüja mehe jutt Maximast,kuidas müüvad miinusega alkot:), ärge müüge siis üldse , ebarentaabel kaup ei ole ju vajalik ja miks siis teiste hindade sees peavad inimesed alko hinna miinuse kinnimaksma ? Jutt käis meil toodtevast alkost! Aga enamus alkot tuuakse sisse meile, mis seal siis tingib selle maksu tõusu- kui Itaalia vein maksab Sovetskis 3.50 eur 0.75 l ja meil maksab 7.50 eur? Sama lugu bensiiniga, kõik tuleb ühelt turult maailmas, kuidas saab olla bensiini liitri hind Lätis, Leedus ,Eestis hulgihinna vahe 0.40 eur või rohkem ? Ja Venemaaga ei saa üldse võrrelda- seal on liitri hind meie eur 0.50 või 0.60 senti. Et 0.80 läheb maksudeks ?:) meil, ei, see on jama. See meie hinna tõus on puhtalt sellest, et kütus tuuakse ülelahe Soomest ja kokkulepitult hoitakse Eesti taset Soomega teatud piiril, et Soomlased ei hakkaks üle lahe sõitma tankima . Meie Eesti tanklates on hinnatõusud korraga kõikides jaekettides ja langetus ka, kas vaesekesed siis müüvad kõik nagu Musketärid teatud päevadel kahjumiga?:) Siis teist aastat järjest ei tohiks olla ei Alko ega Kütusefirmadel mittemingisugust kasumit, st. = 0 seis tänavu või miinuses?
KOMMENTAARID (85)