Instagrami konverentsFoto: Robin Roots
Inimesed
14. oktoober 2018, 16:54

GALERII | Instagrami konverentsil üles astunud Paljas Porgand unistab oma restoranist (5)

Pühapäeval toimus esmakordselt Eestis Instagrami konverents, kus astusid üles kohalikud sotsiaalmeediastaarid ehk influencer'id.

Konverentsil osalesid Paljas Porgand, Victoria Villig, Martti Hallik, Birgit Karus ja Maija Armaneva. Nad avasid sotsiaalmeedia telgitaguseid, tutvustasid uusi trende turunduses ning andsid näpunäiteid nii tulevastele mõjutajatele kui ka nendega koostööd teha soovivatele brändidele.

Paljas Porgand ehk Merilin Taimre rääkis konverentsil, kuidas mõjutab sotsiaalmeedia sisu muutus jälgijate arvu ning kuidas luua Instagramis oma bränd ja muuta see maailmas müüvaks tooteks.

"Tihti pöörduvadki suured brändid instagrammerite poole, sest neil on juba platvorm ja sihtgrupp olemas," sõnas Taimre konverentsil.

Merilin pikaaegne unistus on olnud oma kohviku või restorani avamine. "Praegu olen liiga noor ja tunnen, et võtaksin restorani tegemisega justkui 10 last korraga. Olen näinud, kuidas käib restorani avamine ja selle käima lükkamine," rääkis ta, et tegu on väga raske ja aeganõudva tööga.

Unistab oma spordikollektsioonist

Praegu saab ta oma maitseelamusi inimestega jagada aga restoranis Basiilik. "Tahan pakkuda inimestele süüa nii, et ei peaks ise kogu asja eest vastutama. Tegin neile esimese veganmenüü aasta tagasi ning kevadel tuli ka teine menüü, mis on veel populaarsem," ütles Taimre, kellel on varsti ka kaks enda toodet poelettidele tulemas.

Lisaks oma restoranile on Taimrel ka teine unistus. "Sooviksin välja anda sportliku riidekollektsiooni, mis ei koosneks tavalistest pusadest ja T-särkidest. Näiteks kui otsustan linnas olemise ajal, et tahaksin jõusaali minna, saaksin kohe sama komplektiga minna," selgitas ta. "Ma ei tee kõrvalprojekte raha pärast, vaid pakkumaks midagi ägedat inimestele, kes seda vajavad," lisas ta.

Inimestele, kes alles Instagramis alustavad, soovitab ta juba alguses üles laadida piisavalt palju asjakohast sisu. "Väga hea nipp on koguda piisavalt palju sisu, mitte lisada iga päev üks uus pilt. Nii näeb inimene, et leheküljel on sisu ja pildid ning ei tea, et alles alustatakse. Soovitan panna kohe alguses palju pilte, story'sid ja highlight'e. Kuid ma ei soovita postitusi otse Instagramist Facebooki jagada, sest see on laisk. Kasuta kas või teist pilti või muuda teksti, sama sisu ei tasu jagada."