Inimesed

KLIENTIDE APSAKAD RESTORANIS: näts läheb tooli alla ja salvrätt ujub kastmeses taldrikus (9)

Ele Kalda, 13. oktoober 2018 00:01
OLE VIISAKAS: Restoranis käies tuleb mõista, et sa oled nagu külas. Käitu nii, nagu sa tahad, et sinuga käitutaks.Foto: Vida Press

Klient on küll kuningas ja hea teenindaja ümmardab teda meeleldi, kuid kõik on inimesed ja teinekord võib kliendi käitumine vaese teenindaja hulluks ajada. Milliseid vigu inimesed restoranis käies teevad ja kuidas neid parandada, räägivad 2013. aasta kelner ja Setu turismitalu perenaine Ave Toomjõe, Academic Food Labori kokk Priit Toomits ning restoranide Tchaikovsky ja Mon Repos peakokk Vladislav Djatšuk.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

06.10.2018
Kus eestlane saab end rikkana tunda
29.09.2018
ÕUDUSTE KOHTINGUD: hammustav kaaslane, rinnahoidjamaias koer ja dressides rüütel ATV-l

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee