OLE VIISAKAS: Restoranis käies tuleb mõista, et sa oled nagu külas. Käitu nii, nagu sa tahad, et sinuga käitutaks.Foto: Vida Press
Inimesed
13. oktoober 2018, 00:01

KLIENTIDE APSAKAD RESTORANIS: näts läheb tooli alla ja salvrätt ujub kastmeses taldrikus (9)

Klient on küll kuningas ja hea teenindaja ümmardab teda meeleldi, kuid kõik on inimesed ja teinekord võib kliendi käitumine vaese teenindaja hulluks ajada. Milliseid vigu inimesed restoranis käies teevad ja kuidas neid parandada, räägivad 2013. aasta kelner ja Setu turismitalu perenaine Ave Toomjõe, Academic Food Labori kokk Priit Toomits ning restoranide Tchaikovsky ja Mon Repos peakokk Vladislav Djatšuk.

Klient on küll kuningas ja hea teenindaja ümmardab teda meeleldi, kuid kõik on inimesed ja teinekord võib kliendi käitumine vaese teenindaja hulluks ajada. Milliseid vigu inimesed restoranis käies teevad ja kuidas neid parandada, räägivad 2013. aasta kelner ja Setu turismitalu perenaine Ave Toomjõe, Academic Food Labori kokk Priit Toomits ning restoranide Tchaikovsky ja Mon Repos peakokk Vladislav Djatšuk.

Edasi lugemiseks: