Tele

"Pealtnägija": 94-aastane natside koonduslaagri üle elanud vanaproua langes jehoova koguduses petiste ohvriks, kes temalt korteri võtsid (125)

LISA KOMMENTAAR

Pole uudis5. oktoober 2018, 15:51
Seda juttu ma kuulsin juba aastaid tagasi, et jehhovistid inimestelt kortereid välja meelitavad.
Raul5. oktoober 2018, 10:49
Millegi pärast peale eelmisel nädalal telekas näidatud "Roaldi nädalat" hakkasid kohe sellised uudised veebis ilmuma. Tundub, et kedagi riivas tõsiselt Roaldi erapooletu saade Jehoova Tunnistajatest (mitte "jehhovistidest"!) ja vaja oli kiiremas korras neid mustama hakata- võib olla muutub muidu Jehoova Tunnistajate maine liiga heaks ja mõned inimesed võib olla ongi nõus nendega piiblit uurima. Ja siis on mõnel kirikutegelasel vesi ahjus. Tänapäeva propagandamaailmas asjad kahjuks käivad nii.
to : Raul5. oktoober 2018, 14:48
ei ole nii. täna maetakse 15 a jehoovade pere tütart . kes ei pidanud vanemate vaimsele ja füüsilisele piinamisele vastu ning poos end sel esmaspäeval ise üles. tule palun mõistusele ! ära aja asju segamini ! NAD ON ISE ENDI MAINE KAHJUSTANUD .
Nojah5. oktoober 2018, 06:56
Miks see juhtum uudisekünnise ületas? Sarnased Haaveli juhtumid on Eestis igapäevased. Ei proks ega politsei selliste asjade vastu huvi ei tunne.
Raul5. oktoober 2018, 10:33
Kuidas saab kindel olla, et tegu pole üldse libauudisega? Libauudiseid on pragu igal pool üsna palju. Uudises on kuupäevad, aga mis aastal see oli? Uudises on eesnimed, aga kui asi on prokuratuuris räägitakse alati ka perekonnanimedest- kuulake uudiseid, kui on algatatud uurimine, öeldakse alati inimese täisnimi. Lisaks- selliseis "Maria" sarnaseid inimesi ei hoita Jehoova tunnistajate koguduses- kui see oleks tõsi ja kogudusele teada, nad heidetaks kogudusest välja. Ja reeglina sellised petturid ei saagi Jehoova tunnistajaks- koguduse liikmeks saamine on päris pikk protsess ja habade motiividega inimene tavaliselt ei viitsi seda läbida. Aga kunagi ei tea muidugi- Juudas Iskariot oli ka Jeesise jünger... Ja koguduse saalis võivad kõik inimesed kuulamas käia ilma, et nad reaalselt kogudusse kuuluksid. Siiski kaldun arvama, et kogu artikkel on bluff, nagu Vene meedia artiklid "ohtliku Eesti" suunal.
väga segane lugu.5. oktoober 2018, 01:30
vanainimene juba nõdrakene, ega sealt selget juttu eriti tule. Vastuoluline on ka telefonijutt. Kui mitu nädalat vanaproua koju ei pääsenud ega telefoni ligi, siis järsku koju pääsedes sai kohe kaasa vtta ilmselt ise ennast vahepeal laadinud mobiili? Aga hakkas huvitama, kust Maria praegune eluase pärineb? Ja ei maksa uskuda, et kõikides kogudustes lumivalged jumalakummardajad käivad. Loomulikult leidub ka ahneid ja vargaid ja hoorajaid jne. Selliste üksikute eest ei ole keegi ega miski kaitstud.
mnjah5. oktoober 2018, 14:10
Irooniline on see, et prokuratuur on ennegi Jehoova tunnistajate vastu võltsjuhtumeid algatanud ning nende kuriteoteateid füüsilise vägivalla osas registreerimata jätnud. On alust arvata, et see tugeva vene aktsendiga saade ei ole erapooletu, eriti arvestades üle-Venemaalist religioosse vihkamise innustamist ning riikliku sõjaväekiriku (!) loomist käesoleval aastal. Hetkel käib ju protsess patriarhi tütre pussitamise osas.
4. oktoober 2018, 20:09
Loll saab ka kirikus peksa.
asi pole ju üldse usus4. oktoober 2018, 18:34
vaid selles, et proua sattus pättide ohvriks. Siin ei loe ei usk, rahvus ega muu!
TITI4. oktoober 2018, 16:44
pole ilus inimestelt pärandust välja petta kas pole häbi
müts maha4. oktoober 2018, 14:35
Vinske 94-aastane! Mängis endast poole nooremad üle kokkuvõttes. Mis siis, et rohtude all kirjutas notari juures alla (seebiks sellised notarid, kes võhivõõrale kinkimist peavad normaalseks). Tõeline võitleja!
Aga..4. oktoober 2018, 17:14
On ennegi olnud selline juhus, kus viimases staadiumis vähihaige inimene 6 päeva enne surma tegi võõrale inimesele kinkelepingu samuti notari vahendusel. Valude puhul tarvitas morfiumitablette.
mina5. oktoober 2018, 14:11
tean ka selliseid juhtumeid.
Vaata telekat!4. oktoober 2018, 13:57
Eile õhtul olid vastamisi peaprokurör ja advokaat. Toodi välja mõte, et Eesti sooritatakse aastas 27000 kuritegu. Mõtlemapanev arv. Kas pole? Ja see siin on üks kahekümne seitsmest tuhandest. Tõepoolest kahetsusväärne. Aga kes on need, kes sooritavad ülejaanud 26999 kuritegu. Need on luterlased, õigeusklikud, bapitstd, adventistid ja ATEISTID. Miks neist nii vähe räägitakse?
Ja teist sama palju 4. oktoober 2018, 19:18
siis vddl panevad toime buddistid, j u d a istid, hinduistid, k0mmunistid, tsentristid sotsialistid ja manmuudistid.
vastus5. oktoober 2018, 14:13
Sest neil ei õnnestunud pugeda Jehoova tunnistajate keskele, et seal sigadustega jätkata.
ei küsitudki4. oktoober 2018, 13:47
Keegi ei taibanud küsida, et mida ta siin teeb üldse?
Tore4. oktoober 2018, 13:36
Tore päev meil see kolmapäev - 20:00 kollane ajakirjandus rokib täiega.
Liivi.4. oktoober 2018, 12:19
Igat liiki kommenteeriatele selgituseks nii palju.et Jehhoova tunnistajad on üks kõige rohkem piibli seaduste järgi elav religioon ja igaüks.kes kiriku uksest sisse astub.ei ole kiriku liige.Seostada ühe või teise usulahuga võiks ikkagi nende liikmeid.
Liivile4. oktoober 2018, 13:08
NO KUIDAS TA SIIS ON, KUI KIRIKUS EI KÄIDA, sugulastest tuleb lahti öelda, kui need punti ei tule jne.Kus on armastus, see üleüldine ja kõikehaarav? See on lihtsalt kambausk, kus üks on kaval ja teised olgu lambad!
Mann4. oktoober 2018, 14:25
Ärge ajage jama. Just jehhovakad ongi need kellele on kogududes täiega müts pähe tõmmatud. Ajupesu rokib täiega!!!
Liivile4. oktoober 2018, 19:22
Mis peatükk Piiblis käseb vanureid t a p p a ja nendelt elamispind väljapetta? See on segi Kristlusest, Judaismist , k0mmunismist ja tont teab millest veel.
4. oktoober 2018, 11:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mulle tundub!4. oktoober 2018, 12:40
Jehoova tunnistajad on parasiidid, kes ei tee tööd ja elavad ühiskonna kulul.
11:24, 4. okt 2018 -le4. oktoober 2018, 13:10
Kas su peas on "natsipartei" see eestluse eest võitleja, Eesti hoidja ja eestlaste eest võitleja, Eestimaad säilitada püüdja? Kus ta on, astuks sisse?
Mõttekoht4. oktoober 2018, 11:20
Pole siis ime et venemaal on see jehoona kummardajate värk keelatud sest jumala teenimise asemel tegeldakse seal selgelt kelmustega ja koguduse liikmetelt vara vara petmisega.
imestaja4. oktoober 2018, 11:06
Ja poeg ei tundnud kaua aega huvi oma 94-aastase ema vastu! On elus-surnud, kas vajab midagi. Selliste vanemad on kerge saak petturitele ja väljapressijatele.
nii on paljudel4. oktoober 2018, 13:11
Üksikud pojad ei oska tavaliselt emaga midagi peale hakata...
No4. oktoober 2018, 15:50
Vähemalt helistama peaks nii kõrges eas emale iga päev.
Olge nüüd väga valvel ! 4. oktoober 2018, 10:48
Eesti Külaliikumine Kodukant alustas vabatahtlike kaasamist täisealistele erivajadustega inimestele ning eakatele tuge pakkuvasse pilootprojekti, milles kuue maakonna näitel testitakse hoolekandesse üle-eestilise vabatahtlike võrgustiku loomist.
Jehhoova -tunnistajad ja kinnisvara jm vara4. oktoober 2018, 10:46
On ilmunud isegi paar raamatut endistelt JT-lt: inimene astub kogudusse ja pöörab maailmale selja ja annab oma vara koguduse(juhtidele). Kui inimene tahtis kogudusest välja astuda, otsiti ta ka maailma teisest nurgast üles. Inimesed vahetasid nime jmt. Olen neid raamatud lugenud, ka e.k kunagi ilmunud.
leitud ainult 2 head kommentaari4. oktoober 2018, 10:32
NÕUSTAJA -Linnaosavalitsuse poolt. / 08:43, 4. okt 2018
Väga oluline oleks ,et eakatel ja väga eakatel INIMESTEL oleks,(kas siis vajadusel) linnaosavalitsuse või vallavalitsuse poolt nn. NÕUSTAJA.Sots.töötajal pole ehk pädevust!! Selles kontekstis me saame rääkida NÕUSTAJAST,ABILISEST - mitte aga riigikogus,vabandage väga ABILINE RIIGIKOGULASELE !!
Visa_hing / 07:01, 4. okt 2018
Mind paneb imestama selline juhtum taas mis juhtub üksikute vanainimestega?Mina elan samuti üksi ja suhtlen lastega igapäev peaaaegu.Ei maksa ka süüdistada tema poega.Nüüd oleks muidugi hea kui sellineasi leiaks õige lahenduse.Soovin kogu südamest et lahendus leitakse.
Muud kommentaarid on, ära tuntavad oma väljendusviisilt, tavaliste teismeliste sinisalklaste igapäevane jahumine.
4. oktoober 2018, 13:02
Teil on loomulikult õigus oma arvamusele. Mina Teie arvamusega ei nõustu.
muide4. oktoober 2018, 10:16
saates nimetati, et need jehoovalased pesitsevad Koplis - tegelikult on nad Koplist päris kaugel ja hoopiski Pelgurannas. Kohas, kus Pelgulinn on Koplist lähemal.
Siit leiab tõe ususektist4. oktoober 2018, 09:35
tutvunud5. oktoober 2018, 14:16
Tegemist on vaimupuudega isikute üllitisega. Tõest on asi väga kaugel. Pigem tegemist mingis vormis paranoilise kadedusega. Normaalne inimene elab oma elu.
propaganda!4. oktoober 2018, 09:16
Sellised saated on propaganda osa, millega tahetakse meile näidata, et eesti keelt mitte oskavad inimesed on Eesti riigi kodanikud ja täieõiguslikud ühiskonna liikmed. Okupatsioon salatakse juba pikemat aega maha. Hiljem muutuvad saated venekeelseks.
09:164. oktoober 2018, 09:57
sa, vaeneke, oled ju ekre-helmedesekti propaganda ohver.
piiks4. oktoober 2018, 12:26
Ja siis mittekodanikku võib ja peab tüssama??
NÕUSTAJA -Linnaosavalitsuse poolt.4. oktoober 2018, 08:43
Väga oluline oleks ,et eakatel ja väga eakatel INIMESTEL oleks,(kas siis vajadusel) linnaosavalitsuse või vallavalitsuse poolt nn. NÕUSTAJA.Sots.töötajal pole ehk pädevust!! Selles kontekstis me saame rääkida NÕUSTAJAST,ABILISEST - mitte aga riigikogus,vabandage väga ABILINE RIIGIKOGULASELE !!
pole meie asigi4. oktoober 2018, 09:13
Mis keeles see nõustamine peaks käima kui nad eesti keel ei oska? Mis see meie riigi asi on, kuidas okupandid siin hakkama saavad. Keegi pole neid siia kutsunud.
tigestunud ekriidile4. oktoober 2018, 10:04
kust otsast sa seda tead, et SEE vanaproua eesti keelt ei oska?
karta on4. oktoober 2018, 10:08
et sulide õnge on sattunud või võivad sattuda vanurid emakeelest sõltumata
sel korral4. oktoober 2018, 10:49
Sulid olid ühekeelsed!
piiks4. oktoober 2018, 12:27
ja mis keeles siis pabulastega suheldakseeesti keelt nad ei räägi!
artiklis kirjas ju4. oktoober 2018, 13:28
Loe artiklit, saad teada.
Ole nüüd!4. oktoober 2018, 09:59
Mina toimisin selliselt, teades, et vanuritel pole vahendeid advokaadile, tihti on ka vanemate inimeste ausus ja õiglustunne selline, et nad ei oletagi mingeid petuskeeme jne.
Ma aitasin neid, koostasin vajadusel hagi, kaebuse, avalduse, tõlkisin dokumente jms. Tasu saamata, kuna see on nagu ametniku esmane kohus- aidata kodanikke.
Mind lasti selle eest lahti, kuna vanemaid inimesi püüdsid petta tihti just omavalitsusele "lähedased" isikud, kes olid saanud andmed nende kinnisvara, sugulaste jms strateegilise kohta.
Lee4. oktoober 2018, 08:13
Kinkelepingu tühistame pole vist kõige keerulisem. Hea, et ei müünud! Kui tavainimene läheb ausat tehingut tegema, siis notar pinnib pool tundi müüjat, et kas te ikka saate aru, miks siia tulite, kas teate, et müüte oma krt maha ja mis hinda teile makstakse ja kas ikka tahate oma korterit müüa ja mis hinnaks on ja kas saate aru, et ikka müüte! Vot nii on! A la Haavelid, neil käib kõik väga libedalt!
to lee4. oktoober 2018, 08:16
sellistel on äraostetud notarid. ärge käige pühakodades. usk on paha, kui mõtlete sellele, kui palju on tänu usule inimesi hukkunud.
4. oktoober 2018, 10:17
mitte usk ega pühakojad ei ole pahad,
vaid u su s e k t id nagu need jehoova tunnistajad, saientoloogid ja paljud teised sellised on kohutavad röövlid, isegi inimeste vaimsed ja ka kehalised hävitajad, eriti neid, kes nende sektist välja astuda soovivad.
Kuri kodanik4. oktoober 2018, 08:05
Uudses ERRis peab ka Pealtnägijas olema üks venekeelsete elanike klipp. Mind ei puudutanud see absoluutselt. Kuidas see koonduslaagri väidetav taust üldse asjasse puutub? Ja kui ma naise poega vaatasin, siis tuli meelde taanlaste klipp nendest dresspükstes eestlastest, poeg (kes ei räägi kindlapeale sõnagi eesti keelt, nagu ta emagi) oli justkui sealt välja akranud. Mind lihtsalt ei huvita ega puuduta nende tegemised. Koonduslaager koonduslaagriks, aga kuidas see naine üldse Eestisse jõudis? See oleks vaataja seisukohast hoopis olulisem. Elasime paralleelmaailmades, elan vajadusel ka edasi.
to kuri4. oktoober 2018, 08:18
kena kuulda, et mul on mõttekaaslane. kummardus sulle.
Tõepoolest,4. oktoober 2018, 08:52
kuidas asjaosaline üldse eestisse sattus?Eesti Vabariigi territooriumil elanud inimesi reeglina saksa võimude poolt ei represseeritud.Kommunistid,juudid ja mustlased välja arvata.Kahe viimase seltskonnaga oli asi nii ja naa-võimalik,et neile tehti liiga,kuid kommunistid represseeriti õigustatult!Kommuniste poleks üldse pidanudki kinni panema,vaid need pidanuks kohe teise ilma kolima!
Muide, 4. oktoober 2018, 10:04
See proua elas Lätis enne Eestit
Hei!4. oktoober 2018, 12:39
Aitäh. Tõde on tõde. Ütlesite juba kõik, mis vaja.
Olge terved ja hoiame eestlust.
eesti keelega raskusi4. oktoober 2018, 08:51
Huvitaval kombel on viimasel ajal lausa moeasjaks saanud, et saateid juhivad saatejuhid, kel samuti eesti keelega raskusi nagu sel vanaproualgi. Miks on Eestis nii palju tegelasi, kel eesti keelega raskusi on?
eh4. oktoober 2018, 10:14
kuula Kuku raadios järelkuulamisest, missugust eesti keelt mökitab Väino Koorberg meediakriitika saates, ja siis pead aktsendiga eesti keele rääkijate keeleoskust lausa suurepäraseks!
08:51, 4. okt 2018 -le4. oktoober 2018, 10:55
Tavatroll-eestlase virinal pole otsa ega äärt! Kui ei räägi, oled paha, kui räägid, oled paha! kui püüad, pannakse pahaks, kui ei püüa---veel pahemaks!
Kuri kodanik-le4. oktoober 2018, 10:53
See naine oli õpetaja, seda oli ka tunda tema intellektist. Küllap ta ka midagi eesti keele poolest oskas (aga läti oma vast räägibki), aga et mitte puterdada ja saada jutuga selgelt maha, sestap las läks nagu läks.
Hei!4. oktoober 2018, 12:37
Kell 8.05 Kuri Kodanik >
Tõesti, tõesti, tõesti ma olen Teiega nõus! Eks siis saatuse poolt oligi nii määratud, et tal korter pidi käest võetama, sest et kui ta ise siia meie maale sisseimbus, siis ju
a n t i talle see korter. Kindla peale tema pojale kah ju a n t i korter, kui nad siia imbusid.
Näetegi, kuidas Jumal tegutseb > poleks vaja olnud siia võõrale maale ronida ainult saama ja saama. Kirillitsakeelsed kirillitsamaale!
Tiit4. oktoober 2018, 07:57
Kui Venemaal selle sulikarja tegevus lopetati, siis siin uluti, et Venemaal ei austata usuvabadust.
Koik sulitembud teevad jehoova kummardajad Jumala hüvanguks. Miks oiglane Jumal neid küll ei karista?
kle5. oktoober 2018, 14:21
loe enda tekst nüüd uuesti läbi ja kõrvuta see artikliga Danske pangast, et teha vahet, kes on sulid.
4. oktoober 2018, 07:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
!!!4. oktoober 2018, 08:24
Et rohkem haledust tekitada!
ab4. oktoober 2018, 07:49
Ma ajasin juba rubla ajastu lõpul jehoviste ahjuroobiga elamisest kaugemale, ikka õppust ei võta!
vanasti 4. oktoober 2018, 07:41
kutsuti sellist tegevust maffiaks...ehk organiseeritud kuritegevuseks.
Miks4. oktoober 2018, 07:28
otsite Jumalat väljapool ennast. Kõik kes teile väljastpoolt Jumalast räägivad petised. Lugege ise piiblit ilma petiste ettekirjutuseta ja leiate sealt palju rohkem kui need vargad teile ette luuletavad. Jumal on öelnud pühakirjas: te ei kuule mind, sest lärmate endas ja väljas pidevalt aga Mina olen vaikne hääl teis. Kuulake seda ja olete hingelt puhtad.
murueit4. oktoober 2018, 10:56
No ometi üks õige arvamus Jumalast nii nagu ta on ja elab---inimese peas!
jehhovistidele 4. oktoober 2018, 07:09
tambitakse ju iga päev, et maailmalõpp on kohe tulekul. Ainult nemad jäävad ja saavad põrgutules põlenute majad, kodud endale ja oma ülestõusvatele sugulastele. Neil on juba ära jagatud millisesse piirkonda nad maailmalõpus lähevad. Nad elavad ootuses, konservikott nurgas. Too Maria ei jõua ära oodata, otsustas varem oma osa välja võtta.
?5. oktoober 2018, 14:23
Kas te tõesti ei tee vahet, kes on Venemaa agent Eestis ja kes Jehoova tunnistaja?
Visa_hing4. oktoober 2018, 07:01
Mind paneb imestama selline juhtum taas mis juhtub üksikute vanainimestega?Mina elan samuti üksi ja suhtlen lastega igapäev peaaaegu.Ei maksa ka süüdistada tema poega.Nüüd oleks muidugi hea kui sellineasi leiaks õige lahenduse.Soovin kogu südamest et lahendus leitakse.
See jehovistide liikumine4. oktoober 2018, 06:57
Tuleb keelustada meil, liiga palju on juba halba teinud!
e-maalt4. oktoober 2018, 07:14
ei keelusta sellepärast keegi, vaata kui palju on kannatanud lapsed.
jah4. oktoober 2018, 06:55
midagi on selles loos imelikku,olen ka teinud tehinguid mida notar kinnitab,samuti loeti ette leping,selgitati ,anti aega mötlemiseks ja pandi sisse punkt,et kui aasta möödumisel olen ma kindel,et seda tehigut teha tahan,alles siis jöustub leping.
ju4. oktoober 2018, 06:59
ju siis notar mängis kaasa. Notar on ka ainult inimene.
ab 4. oktoober 2018, 07:47
Loomulikult mängis, ju tal pole see esimene kord, see kord läks asi lihtsalt kella külge!
notaril oleks pidanud kohe4. oktoober 2018, 06:35
stoptuled vilkuma hakkama,et miks poeg emaga ei tulnud, aga jumala võõrad inimesed.
paraku4. oktoober 2018, 03:13
See Maria polnud vist isegi tegelik koguduse liige, aga koosolekutel käimine on ju vaba kõigile ja sinna võib ennast nihverdada igasugust rahvast..
sel juhul5. oktoober 2018, 14:25
miks tembeldatakse Mariat Jehoova tunnistajaks, kui isegi pime näeb, et ta seda ei ole!
Eino Taruk4. oktoober 2018, 03:12
Petiste koguduses petiste ohvriks. Ei vea...
kaasarääkija4. oktoober 2018, 10:59
Mitte ainult petised, vaid ettenägelikud petised---nad isoleerivad kättevõidetud hinge tema sugulastest ja sõpradest igavesti, sest nood võivad rikkuda plaane saada kätte ohvri elu ja vara..."Pealtnägijagi" neist saate teinud!
Ants4. oktoober 2018, 00:58
Ta ei ole 94 - aastane. Koonduslaagris tehti kōk nooremaks.
Muide, 4. oktoober 2018, 11:58
vanus on õige, ega ta imikuna koonduslaagris polnud, et ei mäleta
TSÄKK 4. oktoober 2018, 17:45
Kui NOREMAKS tehti 10-aastat suiis ta ju 104
njah4. oktoober 2018, 18:23
neid natsi koondulaagri ohvreid sureb siin veel sadu aastaid. Tervislikus ühiskonnas laiseldes surevad inimesed tunduvalt tooremana. Huvitav oleks teada, milline see statistiline koonduslaagri vangi keskmine eluiga praeguseks juba on?
EV4. oktoober 2018, 00:32
Meil notarid ei vastuta mitte millegi eest.Vanainimene taritakse kohale,ennem on talle selgeks tehtud,et kõik on tema huvides ja vanainimene usub.Ja siis algabki õudusunenägu vanainimese ja tegelike pärijate jaoks.See on minu enda kogemus pärijana,vastas oli enda rahadega koolitatud
petiseks osutunud lapselaps.
oo4. oktoober 2018, 07:07
Kui nii vana inimese toob notari juurde inimene, kes ei ole temaga kuidagi seotud, pole tema tema potentsiaalne pärija (poeg, tütar, lapselaps, õde, vend, jne. ) siis peaks notarile aega andma, et mõelda , kas asi on puhas. Ka potentsiaalsete pärijate puhul võib olla ahnuse probleem. Ju siis notar peaks vanakese oma juurde elama võtma.
fohh4. oktoober 2018, 07:11
See, kui keegi väga hea võõras inimene hakkab äkki vana inimest väga-väga armastama, peaks küll kahtlane tunduma. Isegi uskliku puhul ei ole äkiline armastus nii suur, et võtab kohe hooldamise enda peale. Kui mul selline armastus tekiks, siis ma ikkagi püüaksin vanakese sugulased üles otsida ja nendega aru pidada.
uskuge Jumalat ikka, aitab ju 3. oktoober 2018, 23:18
Jehoovad on Eestris võtnud võimust ja töötlevad aina inimesi, näete natside laager oli käkitegu aga Jumal paneb ligimest armastama :) irw
vanem mees ladaga3. oktoober 2018, 23:17
natside koonduslaagri elas üle aga eestis annab saba mis näitab et riigis on kõik korras
Kui Nõukogude kool peale reaalainete3. oktoober 2018, 22:39
üldse hästi õpetas siis seda et hoidke iga liiki usklikest ka muudest sarlataanidest nii kaugele kui vähegi suudate.
Käesolevalt3. oktoober 2018, 23:12
...ei mängi need usklikud rohkem rolli, kui et proua kohtus nendega teenistusel.
Ega JT ei oma personaliosakonda ja nad ei kontrolli oma liikmete tausta
kusjuures5. oktoober 2018, 14:26
omab ikka küll. liikmete nimed on lausa seinal kirjas.
22:393. oktoober 2018, 23:28
Kuda nii=? Nõukogude kool propageeris k0mmunismi usku. Ja JT ning k0mmarite usk on väga sarnased. Mõlemad väidavad, et nende õpetus on kõikvõimas, sest ta on ainuõige. Ja mõlemad lubavad helget tuleviku, ehk siis paradiisi maa peal.;)
Vale!4. oktoober 2018, 01:43
Maa peale ei lubanud kumbki midagi. Religioon lubas maa peal kannatusi, paradiisi aga ikka alles taevas, peale surma. Kommunism seevastu käskis aga partei juhtimisel ennastsalgavalt lööktööd rabada,- sest siis olnuks su lastel ja lastelastel hea helges kommunismis elada!
murueit4. oktoober 2018, 11:03
See oli ülitark mõtleja,kes kuulutas eluvälist õnne! Sest ta teadis---maiseid kannatusi ei saa vältida, aga unistused aitavad neid taluda...
To Vale4. oktoober 2018, 19:38
No kust p e r s e s t ta vale on? Millal k0mmarid on sulle paradiisi taevasse lubanud? Ikka maa poeale, helget tuleviku. Kui sa poleks nii IoII siis viiksid end kursi ka JT ilmavaatega, ja teaksid, et ka nemad lubavad paradiisi maa peale.
roidu3. oktoober 2018, 22:27
Kas asjata on Venemaal jehhovistid keelatud?
häh4. oktoober 2018, 06:02
Neil on lubatud naaberriikidest maid virutada.
häh-le4. oktoober 2018, 13:18
irw5. oktoober 2018, 14:27
Nad ei ole keelatud. Lihtsalt juriidilist isikut ei ole, nii nagu vanasti.
3. oktoober 2018, 22:20
selliselt notarilt, kes ei kontrolli tehingu tausta, tuleb tegevusluba ära võtta!
!!!3. oktoober 2018, 22:13
Ka kirikus ei saa teisi pimesi usaldada. Eks teate ju küll seda vanasõna mis ütleb, et L0ll saab kirikuski p e k s a. Ja mina näiteks ei taha sellises indiviidiks osutuda.
!!!-le3. oktoober 2018, 22:17
Kui saad 94-astaseks, küll sa osutud kes teab kelleks!
endine jurist3. oktoober 2018, 22:11
Selline tehing on arusaamatu. Tegelikult peab notar lepingu või testamendi teksti ette lugema ja tutvustama osapooli nende õiguse ja kohustustega. ja küsima enne allkirjastamist, et kas nad saavad sellest aru ning kas nad seda ikkagi soovivad. Näiteks minul endal on tulnud korduvalt notari juures lepinguid kinnitada ja vähemalt neil kordadel on notarid täpselt oma kohustusi täitnud. 0n selgitanud mulle püüdlikult seda elementaarsetki, mida ma juristina nagunii tean.
Aga ju on siis ka notarite hulgas igasuguseid. Ka neid kes haltuurat teevad. Või oli siis mutike neist sissesöödetud ning joodetud imerohtudest nii segi, et ei jaganud ööd ega päeva.
Edgar3. oktoober 2018, 22:00
Putin keelas jehoova tegutsemised ära ja see on ka tema ainus õige tegu.
edikule3. oktoober 2018, 22:21
Ja mida siis sinu andmetel putinlandis usklikega tehakse? Kas heidetakse äkki lõvidele nagu Vana Rooma Colosseumis? Jehoova on teatavasti jumala enda nimi. Ja nagu sa kirjutad, olevat Putin keelanud jehoova tegutsemised ära. Mida sellest järeldub? Palun õpi selgemalt väljenduma, muidu tuleb mingi mõttetu pudru. Mis tee nalja ning paneb naerma.
Putin keelustas tegelikult mitte jumala, vaid hoopiski ühe ususekti, kes ise nimetavad ennast "Jehoova tunnistjateks". Muud midagi.
Edgar4. oktoober 2018, 13:15
ära targuta ,oled haige inimene!
Veel3. oktoober 2018, 23:08
Venemaal on muide ka samasooliste värgid keelatud! Majanduskasv naftahinna tõusul kah meie omast kõrgem. Putjat toetab üle 90% rahvastikust.
to Veel4. oktoober 2018, 01:49
isakest Stalinit toetas alati koguni 100% küsitletutest. Isakest Kimi seal Põhja-Koreas veelgi enam. Nii et Putinil on veel arenguruumi.
batja PEAB olema!4. oktoober 2018, 11:05
Batja-usku Venemaa pole iialgi ajaloo jooksul batjata läbi saanud ja see pole üldse oluline,milline too inimesena on!
TSÄKK 4. oktoober 2018, 17:57
Ja mitu % Eestimaalastest meie presidendi paikapanekut toetas ?
pensionär3. oktoober 2018, 22:00
See soovitus on hüüdja hääl kõrbes. Ei need sugulased niisama nägu näita, neid on oma elu ning probleemid. Kahjuks nii see on. Alles siis tuleb neiel vanur meelde, kui temalt midagi tarvis on. ja muidugi siis, kui lõpuks pärand avaneb.
HAPKOMAH3. oktoober 2018, 21:54
kuidas ta selle koonduslaagri üle elas?Mis ta selle heaks tegi saxlastele?
hari ennast4. oktoober 2018, 08:31
Esiteks oli koonduslaagreid mitut tüüpi - noored terved tugevad inimesed olid töölaagrites, kus otsest massilist hävitamist ei olnudki. Ka minu ema veetis mitu aastat sellises. Kui jäid haigeks-töövõimetuks, siis oli ots peal. Surmalaagritesse saadeti valest rahvusest inimesed (nt. juudid, mustlased), vanad ja töövõimetud (ka lapsed).
Teiseks ei jõudnud sakslased isegi surmalaagrites kõiki inimesi maha tappa - sõda sai enne lihtsalt otsa.
Seega ei pruukinud Ljudmila sakslastele enese päästmiseks mitte midagi erilist teha. Rõve, kui hakatakse - ise asjast midagi jagamata - kohe vastikuid kahtlusi loopima.
Kallid eakad,3. oktoober 2018, 21:43
mitte kedagi ei tohi usaldada ,kahjuks,Minul on vedanud ,tütreke hoolib ja aitab mind igati.Tean perekonda ,kes jäi ilma majast ,sest ema kinkis kogu oma vara jehoovalastele,olge ettevaatlikud.
keegi ei saa kelleltki varastada,3. oktoober 2018, 21:45
kui notarid oma tööd teeks
21:45-le3. oktoober 2018, 22:44
Suiid oskavad oma "tööd" paremini, seaduslikult.
Kai3. oktoober 2018, 21:43
Kauge sugulane tegi testamendi. Vana inimesega rääkis notar eraldi, et kas see on ikka tema vaba tahe. Oli nagu ülekuulamine ja pidi oma soovi põhjendama. Ilmselt sulid sellise notari poole ei läheks. Siin lõhnab, pigem haiseb kokkumängu järele.
3. oktoober 2018, 22:42
Eesti Ekspressis üks teine lugu kus notar ja jurist mängisid kinnisvaraärikatega kokku. Millal Notarite Koda hakkab vastutama oma notarite eest?
Ära sa räägi,3. oktoober 2018, 21:37
haavel ja kesikud on vähemalt selle poolest inimlikumad, et tõstavad oma ohvrid lihtsalt kodust välja, ega ürita neid kõiksugu mürkidega teise ilma saata. Tekkis küsimus, kui tädi käis "kuningasaalis" siis millal ta jõudis oma mobiili vahepeal kirikusse jätta?
3. oktoober 2018, 21:48
"Ljudmila ei teatanud juhtunust ei oma pojale ega tuttavatele, seda enam, et tema mobiil jäi kirikusse minnes koju," - mobiil jäi kirikusse minnes koju
noh,aga3. oktoober 2018, 22:20
"mobiil jäi kirikusse minnes koju"---kas see on imestamisväärne 94-aastase puhul? Teiseks---aga äkki ei jäänud koju, vahet pole ,inimene sai ju insuldi!
21:433. oktoober 2018, 23:03
P0hhuj, las siis jäi koju. Kuid ta ei läinud ju kirikusse, vaid "kuningasaali".
23:03, 3. okt 2018 -le4. oktoober 2018, 13:19
Ja ei ühes ega teises ole mobiil soovituslik!!!
teadja5. oktoober 2018, 14:30
neid mobiiltelefone sokutatakse erinevatesse asutustesse hoopis mingil muul eesmärgil, seda on tehtud juba 10 aastat. tegemist on vene agentide tegutsemisega, mida nüüd varjatakse Jehoova tunnistajaid süüdistades. KAPO ju meil vene agente täis.