Tele

„Kuuuurija“ kaubamärki jahtiv advokaat: „Mina pole ebaeetiline, hoopis Katrin Lust on!“ (149)

LISA KOMMENTAAR

aga30. september 2018, 11:19
kas iga inimene peab oma nime koos isikuandmetega registreerima kaubamärgina,et vältida identideedi vargust?
Room30. september 2018, 04:08
Rahvatarkus ütleb: advokaat on sinu hea sõber, kes võtab tagasi sinu vara sinu vaenlase käest ja ... jätab selle siis endale. Nii nagu tegi kunagine advokaat Viktor Kaasik, kes selle asemel, et võidelda Lutheri vabriku tagastamise eest järeltulijatele, võttis selle endale. Kusjuures Advokatuuri Aukohus (omasid ei murta) ei leidnud sel puhul midagi taunitavat! Kõik oli JOKK. Kaasik visati advokatuurist välja palju hilisemate sigaduste pärast.
Antud loo puhul küsiks sellelt tundmatult advokaadilt, mida ta selle Kuuuurija nimega peale hakkab? Ja vastus on üks: sunnib Lusti seda raske raha eest välja ostma. Aga ka see on seaduse mõttes JOKK!
Kuufuuria29. september 2018, 16:33
Juba see saadenimi on vale, kus pole Kuu uurimisega midagi pistmist! Pigem peaks see kandma saatepealkirja "Urgitseja"
opak29. september 2018, 17:22
Kuud ei uurind, hoopis Otepääle
algatuseks tõttas
juba sellest hetkest asus mentidega sõtta
kindlustusepettureile juba siis jäi jalgu
aga Tartu kaasusega ALGAS õige algus
kuidas julged sina, Kata,
prökuröri kotti`
PEAGI MÕISTAD, ARU SAAD
KÄTTEMAKSUST SOTTI!
aus advokaat?29. september 2018, 17:35
Enamasti aitavad advokaadid valetunnistuste ja valeütluste ja valetõenditega päris pätte kinnimajja saata, sest suli on uurijast alati samma võrra ees ja siin ongi saamatule politseinikule või laisale prokurörile abiks salakaval advokaat..
Sellise töömeetodiga ära harjudes saadavad valeütluste, valetunnistuste ja valetõenditega lõpuks trellide taha ka päriselt süütuid inimesi.
See on see aastatega kinnistunud advokaadieetika
advokaat või asi!29. september 2018, 11:56
Advokaat ei tee eetikal ja seadustel vahet.
njah28. september 2018, 18:53
milles nüüd advokaat süüdi on- Lust polnud ju avaldanud soovi nime registreerida! Igasuguseid nimesi saab registreerida- mine vaata, mis on vaba ja muudkui registreeri, kui raha on!
Tiit 28. september 2018, 18:52
Kui tegu putinoididega, siis neil alati õigus.
kohtunikud,28. september 2018, 17:51
õiglus oleks käskida lustil oma saadet vanaviisi jätkata ja jokitaja-l miskite "oma õiguste" edasiste tagaajamiste korral keelata õiguslikus valdkonnas tegevus, seoses pesuehtsa vargusega.
või kui tegu on veel alles"avalduse esitamise perioodiga", siis hea proovikivi seaduste õiglaslikkuse kohta", kuskilt justkui meelde jäänd, et juba olemasoleva toote/nime regamist suvalise mitteseotud jorsi poolt ei tohiks patendiametid registreerida lasta ilma seniste teemaga tegelejate teavitamiseta.
Jüri28. september 2018, 17:24
Moderaatorile - vabandust! Olin otsustanud Õhtulehe kommentaariumis Teie lollaka tsensuuri pärast enam mitte kommenteerida, aga lihtsalt unustasin.
Jüri28. september 2018, 17:20
Lühidalt kokku võttes - oleme olukorras, kus juristidelt ja kohtult saame seadusele vastavuse õigust.
St, et kui seadus on lollakas (ja neid on piisavalt), siis saame neilt lolluse, mida nad nimetavad õiguseks. :D
Õiglust ja eetilisust tuleb otsida teistest kohtadest. :(
nii ongi28. september 2018, 17:01
Kui Lusti saadet poleks olnud või ma ei oleks seda jälginud, siis nutaksin praegu silmad peast, sest äärepealt oleksin endale ostnud petiste käest haige looma ja seega täitnud piinatud loomade edasimüüate rahakukruid. , aitäh Katrin, et olemas oled, piinatud ja kurnatud loomad headesse kätesse, loomapiinajad vangi
RAA28. september 2018, 16:23
See petisadvokaat telerit ei vaata.Aga kust küll tema sellise nime peale tuli .KUUUURIJA,kui rahvust arvestada,Keel ikka väänab seda öelda!!! Lust võtab uue nime ja ajab pätte ja sulisid ikka taga --.Mida Maksim Greinoman saavutab??? Lust teeb saate --olgu nimi mis tahes.
28. september 2018, 15:47
tuleb välja, et eesti ei olegi Euroopas.
jaah!28. september 2018, 15:18
See on sama,kui ärandatakse kellegi partner! Tavaliselt keegi appi ei tule...
Vasja28. september 2018, 15:10
Katrin võiks saate nimeks panna "Vremja", siis vaatab teda kuuendik planeedist
Dusja28. september 2018, 15:45
Aga võiks ka "KKKuuuurija", kõlab rahvale samamoodi ja KKK on seal saates sees küll.
kaubamärk28. september 2018, 15:08
Mina soovitaksin uurida, kas saaks registreerida kaubamärgi "Maksim Greinoman" ja siis selle "Kuuuurija" vastu välja vahetada :-)
Maamees28. september 2018, 15:08
Enamus advokaate on sulid ja pätid. Pole seegi erand.
maanaine28. september 2018, 16:26
E n a m u s siiski ei ole. Aga mõned on.
75%29. september 2018, 17:36
Enamasti aitavad advokaadid valetunnistuste ja valeütluste ja valetõenditega päris pätte kinnimajja saata, sest suli on uurijast alati samma võrra ees ja siin ongi saamatule politseinikule või laisale prokurörile abiks salakaval advokaat..
Sellise töömeetodiga ära harjudes saadavad valeütluste, valetunnistuste ja valetõenditega lõpuks trellide taha ka päriselt süütuid inimesi.
See on see aastatega kinnistunud advokaadieetika
Johannes28. september 2018, 15:06
Selline advokaat rikub advokatuuri mainet.
ju28. september 2018, 16:12
nende maine selline ongi, kui aukohus midagi ette ei võta ja peab normaalseks.
juudilik28. september 2018, 16:27
Jah, sest põhimõtteliselt on see kius---hakata teenima kellegi pealt,kes nime TEGI.
28. september 2018, 14:59
huvitav, kui sa midagi netist vaatad, siis jääb ka sellest märk maha. täitsa huvitav, kas advokaadil on mõne tv teenuse pakkujaga leping? kui on, siis oleks täitsa huvitav teada, mida see mees telest vaadanud. ja mida ta neist vaatab. ja ... äkki selgub, et siiski vaatab kuuuurijat ka. või tõsti mitte?
see on asi, mida peaks it maailmas päris hästi teada saama. oleks hea teada.
tegelikult28. september 2018, 16:14
kui hakkad midagi lampi patentima, siis ikka guugeldad ilmselt, advokaat ei saa ju nii rumaI olla (või saab?). no ja siis selgub küll, et saade on.
küllap ta ikka teadis täpselt, mida tegi, aga siimkallas ju väidab ka, et no ei mäleta, tee mis tahad, no ei mäleta.
ZZ28. september 2018, 14:55
Võiks ju olla "Kaaperdatud Kuuuurija"
marks28. september 2018, 18:11
Õige , siis pole ju sama.
nii ongi28. september 2018, 14:51
olgu mis iganes nimi Lusti saatel, ega saatesisu sellepärast ei muutu ja see põhiline. Sulid, pätid, kaabakad ja pedofiilid saavad ikka tuntuks rahvale, Katrini saate läbi. Inimesi peab ju valgustama ja seda ikkagi konkreetse saatega, mida ootad pikisilmi, üks nendest on kuuuurija, las nimi vahetub, aga
tuurija28. september 2018, 14:42
Võiks ka olla" KOIDEUURIJA" .Enamasti ju ahned ja kasusaajad mängus ,kelle tegemisi saade kajastab Aga advokaadid-no mis me räägime!
on vaba nimi28. september 2018, 14:40
Veel ei ole patenteeritud nimi Kuutõrvaja , võtku see, sobib temaatikaga hästi
ohhh28. september 2018, 14:38
Õudne, kui haige maailm meil on ja mis jamaga me tegeleme. Mis maailm see üldse on, kus inimesed selliste jaburduste peale tulevad? Praktiliselt kõik tegevused/otsused keerlevad ümber raha. Me kasutame seadusi selleks, et kellegile ära teha ja saada selle tulemusena lihtsamini rohkem raha. Milleks me neid seadusi üldse teeme, kui seadusi saab ka alati kurjasti ära kasutada jne.?
Toits28. september 2018, 14:34
Kui pakkumiseks on juba läinud, siis: KURJAJUURIJA
Uus nimi on juba olemas28. september 2018, 14:20
kusjuures28. september 2018, 14:27
hea leid, võiks küll võtta ja pika nina jätta nn advokaadile.
aga28. september 2018, 13:22
Lust ei peaks kaklema. las see mees votab siis selle nime.Lust votku uus nimi..UUKUURIA..sellel pole ka midagi viga...vahet pole
Vale28. september 2018, 15:55
Nimi sarnaneb liialt Kuuuurijale..
28. september 2018, 13:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ega jah28. september 2018, 14:31
sibulski tuleb ja paneb paika eestlase tema omal kodumaal.
kakoi sibulsk28. september 2018, 15:28
konksnina ju, aga kelle tellimust ta täidab, seda veel ei tea.
mida kiiremini seda tõhusamalt28. september 2018, 13:04
ainult füüsiline noomitus avitab seda vaest ahvukaati
Küsimus28. september 2018, 12:48
Tahaks teada, mille alusel suunatakse materjal modereerimisele kas IP aadress või tekstis sisalduv. Tundub, et ip aadress, sest sisus puudusid igasugused sõnad, väljendid nimed , mis võiksid esile kutsuda modereerimist. Sellisel juhul tahaks küll kasutada võimalust ja ÕL sama moodi käru keerata kui seda advokaat Lustile keeras.
Eks see28. september 2018, 13:29
ikka artiklist sõltub. Mõne teema puhul on oodata laussõimu, seda tuleb kontrollida. Ära põe!
Küsimus28. september 2018, 14:15
Küsimus-le28. september 2018, 15:10
Arvatavasti on mõned IP-d teatud artiklite jaoks otsekohe modereerimisele minevad. Nii on see ka minu puhul. Olen kirjutanud lauseid, mis peaaegu võrduvad ilmateatega, ja need ei lähe läbi!
Küsimus28. september 2018, 12:43
Vaadake viimast lauset! "Äriplaani koostamisega tegelevad teised inimesed ja ma saan kinnitada, et avalikkust ootab suur üllatus.”
Kas see tähendab, et ta hakkabki väljapressimisega tegelema? Mida arvab sellest advokatuur? Kas selline JOKK käitumine on ikka advokatuuri liikmetele kohane? Ajakirjanikud võiksid selle kusimuse üles tõstatada. Sellise advokaadi tegevus on küll enam kui taunimist vääriv. Iga hinna eest kaaskodanikele siga mängida. Kas päritolu eripära või siis madalalaubalisus on selle ajendiks?
ab28. september 2018, 12:41
Kuda sel advol ka tervisega lood on?
28. september 2018, 12:51
Süda jätvat lööke vahele viimasel ajal.
Priit28. september 2018, 13:14
Vaimset peaks laskma proovida. See asi ei klapi :)
28. september 2018, 14:43
Küsi talt hoopis südametunnistuse sertifikaati. Ilmselt on tal anda ainult PentiumIII compatible software sert.
tegelikult on vist nii28. september 2018, 16:22
et kui ise ei seksi, siis õpetad teisi. sest doktorihärra vist tänu rasvumisele ja kolmele pakile suitsule päevas ammu enam pole suuteline?
Juhan28. september 2018, 12:37
Soomes, Rootsis ega Hispaanias ei tea keegi sellise nimega saadet! Küll aga teatakse üht teist äri sellise kaubamärgi all. Kui eestlased arvavad, et nad on AjaO siis nad eksivad. Reeglid kehtivad kõigile kui tahame olla osa Euroopast
Priit28. september 2018, 13:03
No ja mis need riigid siia puutuvad. Küsimus on hetkel vähemalt minu jaoks selles, et kas tal on töö kõrvalt nii palju vaba aega ja, et miks teda peaks huvitama kuuuurija kaubamärk ja mis ta veel seda kaaperdama asus. Absurd, see on kohati lausa naeruväärne tegevus. Advokaat, kelle asi see polegi võtab ette ühe saate ja asub selle nime kaaperdama, seletage mulle lahti siis tarkninad, see on kurb aga samas ka totaalne komöödia ja selline isik ei tohiks kindlasti mitte omada advokaadi lit.sentsi, sest olgem ausad, selline tegevus ei ole normaalne, see pole kui nüüd piinliku täpsusega jälgida, siis see pole isegi adekvaatse inimese tegevus, seega tekib mul küsimus juba siin ka tervise vaimse poole kohta.
noh28. september 2018, 14:33
v.ant otsustas karistada Lusti, jõumeetodil. ja eestikast pole selline midagi kuulnud.
tohoh28. september 2018, 16:17
rootsis ja hispaanias äri kuuurija nime all? kui saaks viidet - uskumisega on raskusi, puhtalt keeleliselt pinnalt. soomes veel, aga rootsi ja hispaania???
28. september 2018, 12:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
12:33-le28. september 2018, 15:11
...ja "heebrea" juba teab,kuidas raha teha!
Nips28. september 2018, 12:27
Sarnane lugu oli ühe teise vene tõugu mehega, kes oksjonitelt ostis kokku külavaheteid ja ripakil asumivara. Pärast püüdis raha välja pressida. Tulevad ikka sullerid ideede peale!?
pressiski28. september 2018, 14:34
ühistud on mitmes kohas maksunud talle, et teid kasutada saaks, linn aitab kaasa sellisele sigatsejale. näiteks hansu asumis just nii läkski.
Priit28. september 2018, 12:12
„Kuuuurija“ kaubamärki jahtiv advokaat: „Mina pole ebaeetiline, hoopis Katrin Lust on!“ No tõesti, nagu kümne aastane, varastas kommi katrinilt ja nüüd süüdistab, et aga miks ta jättis selle laokile. Ma eigaks juhuks siin rohkem sõna ei võta, aga tegemist on pihta vargusega, sorry aga nii see paistab.
to Priit28. september 2018, 12:18
pihta vargus on väga tõsine asi,mina seda nii ei jätaks
Priit28. september 2018, 12:39
Kuidas seda teisti nimetada siis ? Mulle jääb selline mulje lihtsalt ja kõik. Mina ei jätaks asja nii Katrinil ja tema juristidel hoopis.
to PRIIT28. september 2018, 13:05
Õige priit,ära jäta seda mitte mingil juhul
to to priit28. september 2018, 14:35
juba hale on nokkida näpuka tõttu, kui sõrm on valele klahvile juhtunud. aga sinu tase, naudi :D
hm28. september 2018, 12:40
See advokaadi vastus on ka ebaeetiline.Sellise suhtumise ja käitumisega tüübilt tuleks litsents ära võtta.
ootoot28. september 2018, 14:35
kotkas kotka silma ei noki - vanasõnad ei valeta :D
Priit28. september 2018, 11:50
Ma küsiks Maksim Greinomanilt, et kus sa varem ol sellisel juhul, seda esiteks, teiseks, lõpetase see hämamine oma seaduste ja kõige muuga, tõesta ära ja ära aja mingit ja.ma suust välja, rikud siin teiste advokaatide mainet. Sind tuleks vägisi lit.sents ära võtta ja kinni panna mõneks ajaks !
28. september 2018, 12:28
Nalja teed? Isegi suurtel pättidel pole litsentside kallale mindud, see advokatuur ongi ju samasuguse mõttelaadiga tegelaste kooslus. Otsige A. Pilve avalik pöörduine üles, kui ta sealt lahkus.
just28. september 2018, 14:36
mulle meenub kaasikuviktor, mõnus aumees. loodetavasti on karma oma töö teinud.
loen ja imestan28. september 2018, 11:38
kas advokatuur leiab, et selline liige on okei? kurb. samas tulevad meelde kaasikud ja teisedki petised, kes advokatuuri liikmed olnud.
Ülesanne 1. Leia VÜT!28. september 2018, 12:17
Arvutage või leidke empiiriliselt Kaasiku ja Greiniomani vähim ühistegur ehk VÜT?
28. september 2018, 11:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kuidas28. september 2018, 11:43
sa tead,kas rääkisid koos külamuttidega? 😂
28. september 2018, 11:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
/28. september 2018, 11:47
Huvitav, kas ülikoolis õpetati ka seda, et olge valvel, kui keegi midagi üles töödanud, siis kaaperdage kohe ära, nii ju vähem vaeva näha, kui ise hakata nullist pihta? Täitsa mõtekas. Hakkan ka silma peal hoidma :)
Lar28. september 2018, 12:35
Oled veidi rumal või milles asi on? Asi ei ole "ülestöötamises", asi on nimes mida see neiu ise ei kaitsnud(nime patenteerimisel)! Kui sa väidad, et on kaitsnud siis sellist Kuuuurija nime "kaaperdamiste" probleemi ei esineks. Kui sa leiad sellise, vabandan väljenduse eest, rumala saatetegija kes enda nime ei kaitse, siis palun väga kasuta viisi kiireks rikastumiseks, keegi ei keela :D! Mind pigem häirib selle Preili Lusti käitumine- "Talle tehakse ülekohust".
No tegelikult ju ei tehta küll, eks ta teab järgmine kord ise paremini. Enne Kontrolli nime saadavust, kui on saadaval patentseeri ära ning edu saatega!
sellise28. september 2018, 14:38
pä.ttadvokaadi mõttemaailm on tõenäoliselt, et kui kaotad oma võtmed ära ja tema leiab, kolib su majja sisse ja maja tema oma.
to lar28. september 2018, 14:40
sa ilmselt lähed sõbrale külla ja kuna ta oma hõbelusikaid ei kaitsnud ja šeifi ei pannud, kui sa tulid, siis võisid endale võtta, eks?
nüüd tahaks teada, et kui jätad oma auto tänavale ripakile ja keegi ära viib, kas kukud kiunuma, et ära võeti? tänaval on ju ripakil, mis sest, et uks lukus, lukud on loomadele, inimene oskab neid avada.
Priit28. september 2018, 12:10
Huvitav on see, et mis sellel advokaadil nii äkki sügelema hakkas ? Elementaarne on jah see, et lukustage oma uksed, kui kodust lähete jne, et vargad ei saaks nii kergelt tuppa. No aga, selle advokaadi näol on ju tegemist egomanjakiga, no sorry aga selline mulje ju jääb, kui inimene äkki avastab ja lihtsalt varastab ära firmamärgi. Eriti kohane tegevus advokaadile tõesti, teiste firmamärkide varastamine, tore reklaam endale, kuidas ta üldse advokaadiks sai ? Selline peaks kinni istuma ju, hetkel ehe näide ju, tegemist on kuriteoga. Ja kurjategija koht pole mitte advokaadibüroos vaid trellide taga !
to Priit28. september 2018, 12:20
Väga õige,tübiline egomanjak.
Lar28. september 2018, 12:38
Tegu ei olnud vargusega sest see Kuuuurija nimi ei kuulunud mitte kellelegi! Vargus on reaalselt see, kui varastad kellegi asja ära.
Priit28. september 2018, 12:56
Kuuuurija kasutas seda juba, seega ikka on küll. Igatahes, mis probleem tal on ? Kas tal nagu on tõesti tööd vähe. Väga ebaprofessionaalne on hakata "lambist" advokaadil, kelle asi see polegi, kaaperdama mingi saate nime, mis siis, et see pole pantenteeritud, totaalne jama !
Kuuuurija28. september 2018, 13:34
Mina kasutasin ammu enne Lusti. Järelikult Lust varastas selle minult. Igatahes, mis probleem tal on?
Lar28. september 2018, 13:34
Kuuuurija on lihtsalt sõna. Seenikaua kui seda seadusega ei omastata siis see ei kuulu mitte kellelegi, isegi kui selle nimeline saade on teleekraanil. Nt: Reporter, Kättemaksukontor, Lote nende nimed on algusest saadik patenteeritud ja neil ei esine nime probleemi. Katrin lust võttis selle sõna ja kasutas seda ilma patenteerimata. Tema enda süü, et seda ära ei patenteerinud :D!
Aadu.28. september 2018, 14:24
Katrin Lust patenteeris selle Eesti Patenteerimis asutuses,aga tulev välja, et see ei kehti Euroopa omas ja keegi teine saab selle omale Patenteertida Euroopa tasandil.
mis on 28. september 2018, 14:42
ikka puhas siqadus ja seaduseauk tegelikult
Kuuuurija28. september 2018, 15:08
Kuuuurija ei ole Eesti Patendiametis registreeritud. Igaüks saab selles ise veenduda!
andmebaas.epa.ee/avalik/#/trademarks
Lar / 12:38, 28. sept 2018-le28. september 2018, 15:14
...ja ilma Lusti ja tema Kuuuurijata poleks ilmaski tulnud selle peale, et Kuuuurijat kaaperdada!!! Nagu koer kargab kanda: siin on, siit saab!...
taseme vahe28. september 2018, 16:26
sinu kasutamine on nagu põõsas piisimine, katrini oma aga nagu laseks raekoja platsi. neid asju ei saa võrrelda.
lar29. september 2018, 14:50
kole asjalik tundud, aga seda ei tea, et nimesid ei patenteerita. Nimed on registreeritud või registreerimata kaubamärk. See märk registreeriti isiku poolt, kel pole antud märgiga mingit suhet. Täpselt sama case, kui hakati domeeni ee registreerima, ilma et oleks mingit seotust Eestiga. Lihtsalt selleks, et raha teha. Mugav viis teenimiseks muidugi. Kähku nüüd kaubamärkide registrist otsima, millised saate- või tootenimed veel registreerimata on ja niuhti endale.
Alar128. september 2018, 11:29
Katrin Lust peaks oma nime kaubamärgina registreerima. Iga kord, kui see jultunud advokaat Lusti nime kasutab. peab ta Lustile miljoni maksma. Vaatame, kas kaob ära isu Katrinilt raha välja pressida!
Juhan28. september 2018, 12:41
Võimatu. Mis saab siis teistest Katrin Lustidest.
njaa28. september 2018, 13:25
seda parem, kõikidele lustiplikadele mill :D
Nimi28. september 2018, 11:08
Mingit suurt üllatus ei tule.Tegemist tavalise kättemaksuga .Klient pöördus advokaadi poole et Lustile kätte maksta.Suht loll muidugi see klient .Tegi ikka vägevalt turundust Lustile ,tasuta!
Igati nõus28. september 2018, 11:24
vandeadvokaadiga. Lust käitugu, nagu on õige. Ärgu arvaku, et tema saated on nii ägedad, et ta võib endale lubada vaatajaskonna tunnetega manipuleerida. Aitab juba Lusti pisaratest ja nendest mitte kusagile viivatest saadedest. Kõik tema saated on täispuhutud mull ja pole siiani mitte ühtegi ühiskonda raputavat arutelu esile kutsunud. Ise ta muidugi arvab endast vastupidist. Võsa Petsi vääääga hale variant.
ei vaata28. september 2018, 12:45
küll lusti ega kuuurijat, aga mind huvitaks hoopiski see, miks sel advokaaditüübil justnimelt seda kaubamärki endale oli vaja registreesrida? ja kuuurijast on enamik eesti inimesi vähemalt kuulnud, aga greinomanist? mina igatahes sain alles sellest kaasusest teada, et sihuke õieke ka veel advokatuuri ehib. turunduskampaania advokaadile?
to igati nõus28. september 2018, 12:50
kui mulle mingi saade ei meeldi, siis ma lihtsalt ei vaata neid enam. sina oled KÕIKI saateid vaadanud, mis on sinu jaoks saast ja täispuhutud mull. kus see loogika on? ei meeldi, aga vot vaatan.
Noh28. september 2018, 13:29
igati "loogiline" vastus rumalalt inimeselt. Ei vaata jah Lusti saateid, aga olen sunnitud lugema neid pealkirju, mida lugejatelt klikkide saamiseks Õhtulehte paisatakse. Ja siis need raha eest lugemiseks tehakse. Lusti nimi müüb Õhtulehte, no kui palju mõistust selle arusaamiseks vaja on?
negatiivne28. september 2018, 14:43
no ise ei kasutaks eales selle bäti teenuseid.
Katrin pääseb veel suht. kergelt28. september 2018, 11:00
Eestis on pärijaid kes on oma tagastatava pärandi kaotanud advokaadile kelle ta on just nimelt palganud tagastamistoimingute juriidiliselt korrektseks vormistamiseks.
nõustuja28. september 2018, 15:16
nii ongi28. september 2018, 10:58
sellist ebaõiget advokaati , ei tahaks küll endale värvata, kuna sulidele jääks alati õigus ja sinu osaks jääks ainult käte-laiutamine.
28. september 2018, 10:55
tegelikult siin kohal pooldan Lusti, sest viimasel ajal on Eesti advokaadid tegelenud päris palju mustade tegudega, mis on ajakirjanduses avalikuks tulnud.
Õige mul asi...28. september 2018, 10:53
Kinkigu Lust oma saatenimi ära sellele advokaadile, pistku omale...
Ma leiaks Lusti saate üles ka muu nimetuse alt, minu poolest kas või Puukuuriuurija. Kui see advokaat patenteerib ka selle nimetuse ära, võib võtta uueks nimeks näiteks Kuupuuriuurija, jne, jne.. Las see advokaat patenteerib neid, näeb kauaks tal seda kannatlikust ja rahakest jagub...
Katrin saaks oma saatenime tagasi, kui 28. september 2018, 13:32
vastaks sellele advokaadile tema oma relvaga. Etapp I - osta väljapressijalt oma saatenimi
patenteerituna tagasi, misiganes summa eest. Etapp II - patenteerida salaja teine saatenimetus, näiteks " Parasiit Greinemanide äparduste uurija", ja hakata oma saateid hoopis sellise nime alt tegema.
Kui advokaat soovib seda nimetust Katrinilt omale osta, võib hinnaks määrata kulud+mõistlik moraalne kompensatsioon õpetuseks sellele väljapressijale.
ma29. september 2018, 14:55
olen aru saanud, et probleem tekkib eelmiste juba turustatud saadetega. Uute saadete jaoks võib ju teise nime välja mõelda, aga kõik vanad saated on selle advokaadi omad, sest kaubamärk on tema nimel. Seega ikka puhas väljapressimine.
Norrakas 28. september 2018, 10:47
Praeguste lepingupartnerite arvates ei tohikski keegi uus tulija turule tulla. Kapitalismis on kõigil võimalik rentida uued ruumid, palgata töötajad ja osta vajaminev aparatuur. Ainuke asi mida ette heita on kõigi hangete samaaegne korraldamine. Oleks pidanud vaikselt tilgutama et anda uutele turuosalistele aega asi käima saada. See et kellelgil on pea 20 aastane leping olnud ei tähenda veel et teised hakkama ei saa. Samahästi võiks öelda et võtab selle lepingu hauda kaasa ja peale selle enam keegi teenust osutada ei suuda. Meditsiin on kahjuks koht kus ollakse kõige rohkem sotsialismis kinni. Küll on mõnus riigi nisa otsas rippuda.
oot-oot,28. september 2018, 12:47
mis artiklit sa kommenteerisid?
Urrr28. september 2018, 10:45
Kui see pätist advokaat ei vaata televiisorit siis kuskohast ta sellise nime leidis ja teadis täpselt mis alal seda kaubamärgina registreerida?
Seega see advokaat valetab ja teeb häbi nii endale kui ka kõikidele advokaatidele....
Jürka28. september 2018, 10:53
Televiisorit pole vaja vaadata, piisab saatekavast või mõnest juhuslikult silma jäänud meediaartiklist. Ka on sellised "sõnaharuldused" nagu jäääär ja kuuuurija ju tegelikult kõigile ammu tuttavad.
28. september 2018, 11:07
ta loeb ajalehti, irw
Nalajakas.28. september 2018, 11:10
Advokaadid valetavad kõik, nad teavad ja oskavad sättida valed nõnda et seadus on nende poolt. KAhju et kohtud ja seadused takerduvad mingisse valesse, jättes maha õigluse asjas.
Katrinile edu ja jõudu, Toetajad oleksid sinu eest nõus tulema tänavaile. Ja sellist kardetakse tänapäeva Eestis. Kapo oli ja kindlasti on ka praegu täis venespioonidest. Kõrgeimaid ametikohi kus olnud aastakymmneid vaenuliku riigi nuhid.No mis asutus selline on, Ainult i.... saab uskuda sellisesse organisatsiooni.
Pole grammigi kahtlust et keskastme juhid olid ja arvan et ka praegugi on koostöös vaenuliku riigi luurega. Teisiti ei oska KAHJUKS asju näha sellises olukorras kus praegu oleme.
Kahjuks28. september 2018, 11:47
neil puudub au ja häbitunne!
jo28. september 2018, 10:40
võibolla tahab advokaat pärast nime registreerimist selle lihtsalt Katrinile maha müüa - äriidee!...
Tõeleid28. september 2018, 10:49
advokaadid oskavad raha pumbata. Kogu seadusandlus ju nende tehtud.
planet28. september 2018, 10:39
tõesti, tagamaid tundmata võib oll küll mingi kaval kättemaks. Aga tulemus ilmselt vastupidine, sest saade ja KL ise on palju meediakajastust saanud. Nüüd, kui olukord kogu Eestile teada ja teema ka hakkab vaikselt maha käima, siis võiks saatetiim elegantselt välja tulla uue saatenimega, nt "Kuuuurijad", see registreerida kaubamärgina ja asi nudi.
Jürka28. september 2018, 10:55
Aastatetaguse ajakirjade sarnaste nimede üle toimunud vaidluste põhjal tean, et nimetused peavad teineteisest erinema vähemalt kahe tähe võrra, ühest siiski ei piisa.
Lar28. september 2018, 13:42
Kuuüürijad siis, mis vahet sellele on, puhas mokalaat anyways. Ja kui Kuuuurija saade oli tegelikult nädalas korra siis on saate pealkiri ju eksitav. tegu ei ole Kuuuurijaga vaid Nädalauurijaga.
tegu29. september 2018, 14:58
huviline28. september 2018, 10:35
Kas ta üldse ongi advokaat?? See,et keegi ennast advokaadiks nimetab, ei tee temast veel advokaati!
võiks teada28. september 2018, 10:34
õiguspärasus ei tähenda alati eetilisust!
28. september 2018, 10:34
Advokaat juhindub emotsioonidest ja tema tegevust võiks klassifitseerida kättemaksuna.
Hmm28. september 2018, 10:32
Kui tegu on seadusesilmis õiguspärane, ei tähenda see veel seda, et ta ka eetiline on.
Igatahes ilmselgelt on tegu labase kättemaksuga. Ühtlasi näitab ka advokaat enda taset, täpsemini selle puudumist.
Edu Lustile!
Uku28. september 2018, 10:58
Las võtab, ongi nii pikk ja lohisev nimi.
Pöördu rahva poole, pakume Sulle nimesid lademetes. Las see ahukaat siis uuristab oma kuuuurijaga. Tahab vist tulevasele lapsele seda nimeks panna.
ole28. september 2018, 10:27
Selline "advokaat" ei tea eetikast midagi, häbiks oma tsunftile. Pidi üks riik olema, kus iga teine uks tänaval advokaadibüroo. Ehk sobiks?
mõtlik28. september 2018, 10:50
eetika- mis asjandus raha tegemisel see eetika on ja kuidas ta aitab raha teenida ?
Kuuuurija28. september 2018, 10:20
Ei ole Lust ise põrmugi parem - Kuuuurija nimelise saatesarjaga alustamisel ei küsinud ta minult, kes ma aastaid selle nime all kommenteerinud olen, mingit luba. Erinevalt Lustist saan ma aru, et luba polnudki vaja küsida, sest ma ei ole seda oma kaubamärgiks registreerinud. Katrin sai nüüd täpselt sama mõõdupuuga, mis ta ise minule tegi. Ärgu siis vingugu!
Jürka28. september 2018, 10:57
Väga loogiline ja igati õige jutt ju!
Lar28. september 2018, 13:44
Jumala loogiline ju, seda ütlen minagi et preili oma viga.
taadu28. september 2018, 10:17
Ma ei saa nendest kommentaaridest aru?
Mida advokaat valesti tegi?
Pigem on Kadri Lust ja tema tiim töö tegemata jätnud ja nüüd tuleb siia halama.
28. september 2018, 11:01
kuule taadu, kui sa oled taadu, siis sa peaksid olema vanakooli mees? selle aja inimestel on teatud põhimõtted, aga sina, "taadu" vist sellest midagi ei tea.
taadu28. september 2018, 14:13
Millistest põhimõtetest sa räägid?
Tugevam jääb ellu,nõrgemad suretatakse välja.
Lihtne!
liina28. september 2018, 10:14
arvata on Lust astus kellegile tähtsale kandadele.Võta uus nimi ja pane edasi
jah28. september 2018, 10:08
eestlased võiksid rohkem hoida kokku, sest selliseid sulisid on Eestis juba liialt palju, kes tegelikult on meie maale häbiplekid. Meie peame ainult suud kinni hoidma ja olema mõistvad...
28. september 2018, 13:09
oleme jah.meie eestlased
Mari28. september 2018, 10:02
Aga vali siis omale nimeks näiteks " Päikesepeer" või võta veidike muudetud kujul mõni halva kuulsusega nimi Cherry oli vist üks kunagi.
Lar28. september 2018, 13:45
Tänan hea youtubei kasutaja nime eest!
28. september 2018, 09:58
Õpi Katrin, kuidas sind puhtaks röövitakse, täiesti legaalselt!
kalle28. september 2018, 09:58
Tüüpiline advokaadi jutt.
benny28. september 2018, 09:54
see juudist advokaat häbistab nii kõiki advokaate (juute mitte, juutidel ju selline tegevus auasi ja juba veres)
28. september 2018, 10:57
hahaha, ega raha ei haise.
vikate parrandus28. september 2018, 09:41
tegelikult ma ei ole ebaeetiline ma olen lihtsalt viimane pätt
TK28. september 2018, 09:54
Nagu kõik Eesti klikiparteid. Ainult raha, raha, raha- kõik muu võib tagumikku minna.
to TK28. september 2018, 10:29
Ei tasu siin EKRE t sõimata
Sa oled rumal.29. september 2018, 07:40
Pätte on tohutult palju. Sa ei saa kuidagi viimane olla.
anna minna28. september 2018, 09:41
Ja selline suli tahab veel advokaat olla,no tule taevas appi,nagu üks peaminister ennast väljendas
TK28. september 2018, 09:56
Eks nad ju sulid ongi- teavad kuidas suuri pätte rahapaja juurde tuua ja vaeseid ohvreid orjusesse ajada. Eesti advokaadid on kõik pättide lõa otsas.
28. september 2018, 09:38
Arvasin, et advokaadid on natuke targemad.
28. september 2018, 10:00
Nad on veel alatumad kui muud juristid.
prokurör28. september 2018, 09:36
tundub, et rentslimiljonäriks üritab siin hoopis keegi teine hakata preili Lusti töö ja vaevaga. kutsun üles siinkohal boikoteerima seda üritust!
28. september 2018, 10:01
See on ju täiesti legaalne, kui Lust ise ei ole oma õigusi kaitsnud.
to 10:0128. september 2018, 10:20
vaata, seadust pole ka selle kohta, et nt üritusel laua peale häda teha. aga mõistusega olendid ei tee seda.
aga avokaadil pole au ega häbi. juudi nahhaalsus!
Mina ja muu ühiskond28. september 2018, 09:35
advokaadid võiks sellise suhtumisega teisele planeedile kolida ja seal enda arusaamu elust üksteise suhtes mõnuga rakendada !