Inimesed

VIDEO | Anne Veski pihtimus Vene jutusaates: „Abikaasa peksis mind juba enne pulmi ...“ (174)

LISA KOMMENTAAR

28. september 2018, 17:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
!29. september 2018, 14:36
Mis see Benno siia puutub. Rääkis oma esimesest mehest, Jaak Veskist, kes juba manalamees.
vaatasin28. september 2018, 10:04
ja kuulasin ja olin uhke,et meie laulja on nii kuulus ka venemaal.venemaa suur ja lai seal oma kuulsusi küll,aga näe annel on koht ka nende kuulsuste seas.muuseas väga südamlik saade,hea saatejuht.anne ei rääkinud kellestki midagi havasti.kiitis oma eksmehe laulu tekste ja kui hea isa ta oli.nii,et ärge laimake vaid olge uhked,et meil on selline kuulus laulja.
27. september 2018, 22:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
29. september 2018, 19:21
Ta on ju sellest rääkinud,miks ta ikka Veski nime all AVALIKULT ESINEB.
jätke võtmed väljapoole,27. september 2018, 21:58
mälu27. september 2018, 21:15
Kas Hillar Kohv on ta praegune mees?
27. september 2018, 20:44
Ta ei rääkinud midagi halvasti, väga elutervelt suhtus. Ütles, et läks nii, olime mõlemad noored, mis teha. Kiitis, et mees oli hea isa jne Ei teinud ennast ohvriks, ei olnud mingit MeToo´d. Saade oli sellest, kuidas inimese saatus kujuneb.
*Jõudsin artikli läbi lugeda, enne kui tasuliseks tehti
27. september 2018, 20:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ise27. september 2018, 22:51
....27. september 2018, 19:45
ei hakka kuulama, mida ta idanaabritele heietab. Kuulsin ema-tütre saadet eelmisel aastal eestikeelsena ja seal oli vaid muuseas vägivaldsust mainitud ja seda teemat edasi arendada ei soovitud. Küll aga räägiti sellest, et tütar kasvas üles peamiselt vanavanematega, õppimagi läks ta ju Noarootsi gümnaasiumisse, kuhu ju ei käidud igal hommikul kodust. Ja selle esimese abikaasaga oli neil abielu lühike, vaid mõni aasta, mehel endal ka pärast uus pere. Kummaline, et nii vastumeelse mehe tehtud sõnadega laule laulab ta aga siiani, enamus tema nn.hittidest: https://et.wikipedia.org/wiki/Jaak_Veski
27. september 2018, 20:20
Ta ei öelnud, et vastumeelne. Kui laulud head, siis lauldakse, kõik ju tsiviliseeritud inimesed, mitte jonnipunnid.
Müüdud!27. september 2018, 20:23
Vahe on selles, et selles vene telesaates on saatekülalise hononar ca 3-5000 EUR.
mnjah27. september 2018, 21:01
ja pildi allkirjana on ta tituleeritud kui ENSV teeneline kunstnik... Kommentaarid on liigsed.
Mis "idanaabritele heietab"?27. september 2018, 21:16
Mai27. september 2018, 19:36
Mitu protsenti abielusid lahutatakse,kui palju tehakse vale valikuid,mida on kritiseerida vaja?
27. september 2018, 20:20
jummel 27. september 2018, 18:14
Anne ei rääkinud saates peksmisest ,peol Jaak tantsis võõra tütarlapsega ja ANNE hakkas kobisema,siis Jaak lükkas teda ja ütles et pole sinu asi.
27. september 2018, 17:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
:))))27. september 2018, 20:27
Sinu pidamine, või mitte pidamine, pole küll nüüd mingi võit või kaotus.
Annel on omad fännid, need olid ja on kuni elu lõpuni. Vee pealetõmbamisest siin küll rääkida ei saa.
Anne laulud pole just minu muusikaline, aga teda ennast ma imetlen juba ammu, selline tugev ja õnnelik ja üldse imetlustvääriv.
Tugev iniene saab vestelda tabuteemadel, kuna ta on vaba ja valus pole. Nõrk ei saa, ta pole valudest üle saanud, ikka põeb ja häbeneb teiste halba käitumist.
27. september 2018, 17:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
no28. september 2018, 09:35
Pole Anne midagi süüdistanud. Elu ei sobinud ja Jaak jõi ka korralikult, mis ta lõpuks hauda viis. Kuidas saaks halb Anne olla 37 aastat olla abielus Bennoga ja see abielu on õnnelik.
Lihtsalt nooruses tegi Veskiga vea, paljud on teinudaga ega teise inimese sisse ei näe.
Vaatasin kogu saate ära-kena oli.
27. september 2018, 17:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
27. september 2018, 19:27
ta ei musta ju. Ütles, milline inimene oli ja kõik.
Kui tõde ükskord räägid,27. september 2018, 19:46
miks peab siis häbi tundma? Võibolla oleks siis jälle halvasti koheldud, kui oleks õigel ajal seda rääkinud. Parem hilja , kui mitte kunagi. Ega ei peagi sellist taaka kogu aeg endaga kaasas kandma. Teie, kes te siin ropendate ja halvustate, elage oma elu ilma komistamata.
öeldakse,28. september 2018, 06:17
et kui sul surnust midagi head pole öelda, siis ära ütle midagi.
Kärnaneärni28. september 2018, 09:00
no minu ex ketrab igalepoole et ma joodik,kuigi ma peaaegu karsklane
Ei saa aru27. september 2018, 17:05
Aastakümneid hiljem on siis nüüd vaja idanaabrite õlal nutta ja kaastunnet otsida? Olgem ausad, surnutest halba ei räägita, sest nemad ennast enam kaitsta ei saa. Ja jääb arusaamatuks, et kui see mees ikka nii halb oli ja peksis, siis miks sa temaga abiellusid ja siiani ta nime kannad?
Hea on elada,27. september 2018, 19:50
kui oled selgeltnägija ja tead , kuidas su eluke kulgeb.
eestike on veel kolkakyla27. september 2018, 16:38
sellised avaliku inimeste jutud sinna ei sobi,kakelge oma valitsuse ja rahast ja hindadest,jne,maksudest nt.see on jeeees,see ok
so watt27. september 2018, 16:27
Anne on julge naine,ka Kiira Korpi oma uues raamatus rääkis nn alkost,mida ta oma isa ei teadnud,see ongi VABA MEEDIA,muul eestikesel on sinna veel maad
kremli ja keskerakonna ööbikule27. september 2018, 16:14
jeekam. see naine peab ikka peast päris soe olema, kui ta abiellus mehega, kes teda juba enne pulmi peksis.
anne austaja27. september 2018, 17:00
imestav, et nii tugev naine lasi end peksta ja abiellus isegi veel. kurb, ehk on see kellelegi eeskujuks, et jooksku ja kiiresti!
samas ega sellised mehed on meie hulgas, keegi ikka lõksu langeb, tuleks avalikustada neid mehi. a la pohlak ja ojasoo ja sildmäe ja valner
anne austaja - no juba modele27. september 2018, 17:01
imestatav, et nii tugev naine lasi end p.e.ks.ta ja abiellus isegi veel. kurb, ehk on see kellelegi eeskujuks, et jooksku ja kiiresti!
samas ega sellised mehed on meie hulgas, keegi ikka lõksu langeb, tuleks avalikustada neid mehi. a la pohlak ja ojasoo ja sildmäe ja valner
aga meheleminekuvalu oli suur ,28. september 2018, 08:51
Väga õige27. september 2018, 15:52
suhtumine Annel. Sellest peabki rääkima ja aina rohkem rääkima. Eluaeg on need naised, kellel on vägivaldsed mehed, jäetud olukorda, et ta on üksi oma probleemiga ja ei julgegi sellest kellelegi rääkida. Elatakse laste pärast . Lõpeb selline elu aga kahjuks vahest hirmsa tragöödiaga.
ja eriti tuleb rääkida sellest, mis toimus 40 - 50 aastat tagasi27. september 2018, 16:09
Pettunud27. september 2018, 18:35
Jah, miks pool eluaega hiljem sellest rääkida? Kas uhkustada, et mind ka peksti. Räägi sõbrannadele, kui just pead rääkima, aga mitte vene televisioonis.
Ja tulebki rääkida.27. september 2018, 19:57
Aeg ei loe siin midagi.
oh,27. september 2018, 22:47
Hitler ja Stalin veel kauem surnud olnud, aga ikka kirutakse taga.
sest27. september 2018, 17:02
äkki nõuka ajal poleks keegi väljagi teinud sellest jutust? ja mis vahe sel on, kui on surnud, pe.k.sja on pe.k.sja, ei mingit austust sellise vastu, olgu või surnud.
Sest sel ajal27. september 2018, 18:13
öeldi, et see on "perekonna siseasi".
Rääkis...27. september 2018, 18:59
Aga sind polnud kuulamas.
Palju siis praegu neid rääkijaid on? Ikka on.27. september 2018, 20:33
Nüüd käib ju see tagarääkimine , endal polegi tarvis oma elust seda teha. Nüüd jõuab jutt enne kodukohta (kui midagi kusagil kapi nurgas sibistad ), kui ise kohale jõuad.
kas kuldpuuri elu otsa27. september 2018, 15:45
tglt mulle Anjuska meeldib,j6udu
RS227. september 2018, 15:42
Et peksis juba enne pulmi ja ikka pandi leivad ühte kappi? Hmm, see just pööningu sisust head muljet ei jätta.
27. september 2018, 15:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
On, 27. september 2018, 16:53
mis on, aga labasust ei saa küll Anne Veskil süüks panna. Taon lihtsalt samamoodi inimene nagu me kõik. Omade valude ja vaevadega. Saavutatu on saavutatud tööga
27. september 2018, 21:01
Anne on väga tugev ja väärikas. Selgrooga inimene,
Imetlen teda täiega.
28. september 2018, 11:19
kus see väärikus on? Ta ei oska isegi vestelda, üks endast lugupidav inimene ei nimeta ennast nimepidi ega toonita enda populaarsust. Toon näite: A.Veski kõnest:" Anne Veski ütleb nii, Anne Veski arvab nii." Kas ta ei oleks saanud ütelda, et mina arvan nii ja mina mõtlen nii.
28. september 2018, 19:25
Tema väärikus hakkab silma, inimene teab enda väärtust.
Siis olid 27. september 2018, 15:20
teised ajad ja teistsugsed arusaamised elust, inimesed! Noored ei saanud mingit toetust ega mõistmist kuskilt, keegi kellegagi sellistel teemadel ei rääkinud, kedagi ei aidatud, kellestki ei hoolitud! See oli nõukogudelik elustiil, millest valus tagantjärelegi mõelda. Pole ime, et tal südamel kipitab, kes ise pole tundnud, ei suuda kunagi mõista.
Täiesti 27. september 2018, 16:57
nõus. Kui perevägivald alles nüüd enam jutuks on, no siis polnud midagi. Abi saada ikka väga keerukas. Miks abiellus? Ju oskas mees siis ära moosida ja uskuma panna, et ei kordu. Kõige enam "targad" kipuvad olema need, kelle elus pole olnud vägivalda. Kõrvalt on hea näpuga näidata.
27. september 2018, 14:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Siitilmast lahkunu ei saa ennast enam kaitsta27. september 2018, 15:48
Nõukogudeaegsel Venemaal oli Anne V. küll ju väga-väga tunnustatud.
Kas on nüüd õige aeg lahkunu kohta niisugust asja rääkida?
vastan: jah27. september 2018, 17:06
jah, nüüd on õige aeg, sel ajal ei räägitud, aga teadku nüüd kõik, et see mees oli jõhkard ja p.e.ksis oma naist. suremine pole mingi õigustus, et ei peaks inimese kohta tõtt rääkima. ega anne ainukesena seda tea, teavad teisedki, kes neid tundsid.
Katile27. september 2018, 16:59
Mina pean ka Annest väga lugu ja ütlen, et on meie rahva au ja uhkus aga venelased ütlevad, et on hoopiski ENSV au ja uhkus. Kas tõesti? Aga see, mida ta tegi, on häbiväärne hala tagantjärele.
ilu ja tegelikkus27. september 2018, 14:14
Anne on ennast laulmisega nii läbi põletanud,et ta enam aru ei saa,mida teeb ja räägib.
Kuulutada tervele maailmale oma elus peksa saamist,et ennast ülendada.Kas ta selle peale ka mõtleb,mis tunne Bennol praegu on kelle tõttu ja toel ta üldse staar on.Raha armastus ajab hulluks.
...27. september 2018, 16:31
Mis halba see Bennole teeb,ega Benno pole teda peksnud.Jutt ikka esimesest mehest.
hahaah27. september 2018, 17:07
jeerum, sa ei saanud isegi aru, kellest jutt on :D bennole teeb, aiai, no mis bennole teeb :D
No teatud27. september 2018, 14:11
Jaagule lähedalseisvad isikud tolajal teavad asju veidi teisest küljes! Või et Jaak peksis juba enne pulm?! No ei näinud isiklikult, küll aga kui see nii oligi, siis ikka asja eest! Veidi kohatu süüdistada inimest, kes ennast enam kaitsta ei saa. Annel oleks aeg ikka korralikult peeglisse vaadata. Tervitab endine koolivend. :)
to no tead27. september 2018, 14:58
Ah siis asja eest? Kas sa siis arvad, et peksmised toimuvad kellegi juuresolekul. Eksid rängalt, ikka siis kui keegi ei näe. Naise peksmist ei saa kuidagi õigustada, isegi ükskõik mille eest. Oled ise ka vist naisepeksja, kui seda õigustad.
oot27. september 2018, 15:32
Meil on sooline võrdõigus. Naine peksku vastu. Ja miks ei saa õigustada naise peksmist? Mis püha loom see naine on? Ainult väliste sootunnuste pärast ei tohi peksta või? Ehk ta tunneb end hoopis mehena?
Eks aeg oli teine (nagu nüüd on moes ütelda).27. september 2018, 20:48
Ajaga ju kõik muutub, muutub siis ka see, et naised tulevad meestele kallale. See ongi siis see teie sooline võrdõiguslikkus.
eesti mees27. september 2018, 15:24
oigustab alati naiste peksmist. me oleme sygav idaeuroopa selles mottes. annel pole midagi habeneda - tema pole kedagi peksnud, teeb karjaari, abielu bennoga on kestnud juba aastakymneid.
Kadri27. september 2018, 18:57
Peksa ei tohiks keegi saada. Küsimus on selles kas see jutt on ka tõsi mida Anne räägib. Kuna surnud inimene ei saa seda juttu enam ümber lükata ja kohus pole teda selle eest süüdi mõistnud, ei ole sünnis aastaid hiljem surnud eksi taga rääkida. Võib olla mees ainult kaitses end, mitte ei peksnud. Igatahes arvamus Annest muutus ja mitte paremuse poole.
anne28. september 2018, 10:12
ise seda juttu ei alustanud.saatejuht teadis sellest ja esitas annele selle küsimuse anne ka vastas.on ju selliseid inimesi,kes ei oska rääkida,vaid tahavad kõike selgeks teha kätega,
...27. september 2018, 16:32
Asja eest!!! Mis maailmas sa elad?
to no teatud27. september 2018, 19:16
Jaak oli tegelikult alkohoolik, maksa tsiroosi vist surigi, pidevlt vines olles pole inimene päris adekvaatne. Sõprade jaoks muidugi tore, vaimukas ja viskas nalja, aga sellel on ka varjupool.
Nii27. september 2018, 22:45
Tavaliselt oligi. Ega kainelt keegi naist peksagi, kui just raskelt haige psühhopaat pole.
koolivennale27. september 2018, 20:42
Kas sa olid nn., viies ratas vankri all, et tead kõiki teiste kodus toimuvat?
annele27. september 2018, 14:03
Labane rääkida kui inimest enam pole,siis ju vahet pole millise sittaga endise mehe yle valad.
muidugi oleks27. september 2018, 15:23
kadunukesele parem kui teda ilma asjata kiidetakse, eksole. kui julges eluajal peksta, siis julgeb naine ka parast mehe lahkumist sellest raakida.
Marta27. september 2018, 13:45
No kuidas võib kanda ühe vägivaldse mehe perekonnanime edasi? Ei saa sellest aru. Ise sai küll peale lahutust kohe neiupõlvenimi tagasi võetud.
27. september 2018, 13:49
ta oli juba tuntud selle nimega.
Loll jutt!27. september 2018, 14:35
No see pole kellegi jutt, et ta oli juba tuntud selle nimega - Birgit Õigemeel oli ka tuntud, ometi vahetas abielludes nime, Laura Põldvere vahetas ka abielludes nime ja lahutades võttis oma vana nime tagasi ...
Pigem ei tahtnud Anne Vaarmanni nime ... sel ju halb kuulsus.
Jürka27. september 2018, 14:37
Ja praeguse mehe perenimi poleks oma päritolu tõttu olnud paljudele mitte just eriti ligitõmbav.
27. september 2018, 14:59
Mis see loeb, et selle nimega teda üks käputäis tundis? Paljud lauljad on nime vahetanud ja lahutades oma nime tagasi võtnud, ka Eestis (Birgit, Laura nt).
Annele ei kõlvanud lihtsalt oma neiupõlvenimi teatud asjaoludel ...
teiesuguste27. september 2018, 15:25
inimeste parast ongi eestis vastik elada. ah et teatud asjaoludel...
muig 14:59-le27. september 2018, 17:53
Teatud asjaoludel? Vaene vend ja vennanaine siis!
Vahe ikka27. september 2018, 18:19
Birgit ja laura pole nii tuntud kui Anne
14,3527. september 2018, 19:23
no Birgit tegi nii, Anne teisiti. Kuskil pole kirjas, et kõik ühtemoodi tegema peavad. Pealegi oli tal tütar sama nimega, seega ei tahtnud ja kõik. Birgit läks oma lastega samale nimele, Laural polnud abielust last ja lisaks kõlab nõiupõlvenimi tal eesnimega paremini kokku. See ikka väga isiklik otsus, ei sa teiste järgi seada. Veski on ilus nimi, kõlab Annega hästi kokku.
Täiesti segi 27. september 2018, 20:57
Mis nüüd siis lahti on? Kelle asi see on, mis nime keegi kannab. Elage oma nimega või hoopis mõne väljamõeldud nimega, kelle asi see on.
ära plära27. september 2018, 22:17
sel ajal, kui Anne abiellus, ei olnud ta ka midagi nii kuulus, kõigest üks plikake
27. september 2018, 22:40
jah, mees ei sobinud, nimi sobis. Mitte midagi erilist.
Eks me ikka vaata, milline nimi ilusam on ja sellest olenemata parim mees on. Me võime valida ja otsustada...ja otsustamegi.
polegi see nimi tähtis , oleks võinud küll vahetada ,enamus tunneb teda ikka ,28. september 2018, 09:03
selle paruka ja absoluutselt ühes taktis lauludega , ja lohvakateürpidega
28. september 2018, 19:18
oleks võinud, aga ta ei tahtnud. Mis siin kriminaalset on?
Tahab vahetab, ei taha ei vaheta. Tema otsustas nii, mõni teine teisiti.
65+ naine28. september 2018, 20:56
minu esimesed mälestused kontserdi kõlastuselt on seotud Annega. Mina olin noor ja tema samuti. Aga ta meeldis juba siis paljudele, kui ta veel TPI-s õppis ja oli populaarne. Nooremad inimesed ei tea sest ajast midagi. Mina aga meenutan ikka kaunist ja särtsakat aastakümnetetagust Annet.
... ei tea mis sellel ( neiupõlve ) nimel Vaarmann siis viga oli ? 1. oktoober 2018, 09:16
Länikule sobis küll... mõneks ajaks :D
kannan ka27. september 2018, 19:18
eksabikaasa perekonnanime, sellepärast, et olla oma lapsega ühe nime peal, mitte eksmehe pärast.
Aga miks lapse nime ei saanud vahetada tookord ? 28. september 2018, 09:08
mina pärast lahutust võtsin küll neiupõlve nime tagasi ja
vahetasin ka lapsel perekonna nime , polnud mingit probleemi !?
ja mis see sulle nüüd annab , ( k.19 ,18 )28. september 2018, 12:16
oled nüüd uhke ,et meenutad oma exi, elanud siis koos kui nii armas !?
09,08, Miks oleks pidanud tookord?28. september 2018, 19:22
Miks peavad kõik sinumoodi käituma?
Püha taevas!30. september 2018, 18:29
Varsti juba nädal möödas, kuid ikka käib see Anne elu lahkamine. Mis teil viga on? Mingi uus haigus kallale tulnud? Minge arsti juurde , las teeb teile mingi süsti (nagu gripi vastu tehakse?) Mul ka mees juba paarkümmend aastat mulla all. Kas oleks pidanud siis oma nime tagasi võtma? Ega siis nime pärast nüüd küll ei abielluta. Ainult need siin kirjutajad on seda kindlasti teinud, miks muidu see räuskamine.
E.28. september 2018, 10:44
Lapsel ju nime ei vahetatud!
Ei saa aru,27. september 2018, 13:42
miks sellise mehega abielluda, kes juba enne pulmi peksab? Sellise mehe juurest tuleb kiiremas korras ära minna, kui rahule ei jäta, pöörduda politseisse. Algul peksab naist, hiljem terroriseerib ka lapsi ja lastega on juba palju raskem uut elu alustada.
27. september 2018, 13:50
ta sai ju lahti üsna pea, kui aru sai, et midagi ei muutu. Tähtis, et lahutas ja uue eluga alustas.
Enne29. september 2018, 06:46
lahutust sai peale arusaamise lapse ka veel.
Kas käisid "enne"30. september 2018, 18:32
joonlauaga mõõtmas, et neid asju nii täpselt tead?
Jürka 27. september 2018, 14:38
Politseid tollal veel polnud, oli miilits. Ning riigikord oli ka teistsugune.
Ja 27. september 2018, 16:59
miilitsal polnud asja, et naine peksa saab. Lahendage ise omad asjad
Juula Juurakust27. september 2018, 18:10
No oli ikka asja, kui tüli suurem ja kohale kutsusid, tehti hoiatus, kui kordus, siis teisel või kolmandal korral pisteti peksja 15-ks päevaks pokri. naabrinaisel pandi lõpuks mees ka 2 aastaks naise peksmise eest kinni. Sellisel juhul sai ka pikema asjaajamiseta lahutada ja korterist välja kirjutada. Vabanedes käis ähvardamas, et lööb naise kaebamiste ja lahutuse pärast maha, naabrid tulid meest vaigistama, aga kuna mees oli end lampi joonud, hakkas vastu, siis ju enamusel telefone ei olnud, kuni telefoni putkani mindi ja lõpuks ka miilits kohale jõudis, olid naabrid talle paraja kooslepi andnud, kui märatseja oli autokongi topitud, kuulati ka kõik osalised üle, ei viibutatud kellelegi isegi näpuga, et "oi-oi, miks te "paipoissi" lõite". Ei tea edasist mehe saatust, kas uuesti vangla või hullumaja, aga kuni selles majas elasin, ei tulnud kordagi naist tülitama. Ka võisid parteis oleva mehe vägivalla pärast kaebuse esitada partorgile, kes siis ka koos miilitsaga miskit ette võtsid. Tol ajal olid siiski asjad natuke rangemad, aga kuna ei olnud ei telefone eriti käepärast ega kõike kiirkorras kajastavat meediat ning egas paljud naised väiksematelöömingute pärast ka kaebama jooksnud, jäi mulje, et kõik vaikisid sellest ja keegi ei olekski neid abistanud. Leidus ka naisi, kes ise meestele vägivalla eest kätte maksid. Vähemalt meie kandis püüti vägivallatsejaid ohjes hoida, minu poolvendki sai kui ähvardas oma kasuemal kondid murda kui ta talle raha ei anna, naabritelt hea õppetunni - kisti riided kambaga seljast, mehed hoidsid kinni ja nüpeldati nõgestega üle kere kupla. Aga asi hakkas vägivaldsemaks minema 80-datel kui toimus kiire venestumine, venelastele paistis see olema normaalne ja eestlased nendevahelisse konflikti ei sekkunud.
Jah27. september 2018, 13:31
Venemaal on naistevastane vägivald praegu kuum teema. Aga eks ta ole oluline kogu maailmas.
Anne on tubli, et sellest räägib. See, et ta esimene abikaasa surnud on, ei tee temast veel pühakut.
Hingehaavad paranevad teatavasti väga aeglaselt. Kui üldse.
kes lööb , see ka armastab ,28. september 2018, 09:11
mida kõvemini lööb , seda kõvemini ka armastab ,
see nii meil kui ka kremliga maal nii ...
27. september 2018, 13:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mida seal vaadata27. september 2018, 13:46
Ema ja isa on inimesele üks kategooria, abikaasa hoopis teine. Nende tähendused on väga erinevad. Hästi kasvatatud laps ei räägi oma vanematest halba aga abikaasal see kohustus puudub. Eriti kui asi on põhjendatud.
27. september 2018, 13:53
Mis seal ikka vaadata, kui asi oli nagu ta oli. Tütar vist juba kogu elu harjunud, et ema kuulus. Vaevalt talle üllatuseks tuli, et ema sellesse saatesse läks, ja et isa vägivaldne oli.
Vägivald peres on maailmalõpp, kõik muu pärast seda köki-möki.
Midagi sellist 27. september 2018, 14:01
räägiti hiljuti paavstile, kui ta Balti riikides käis.
Aga tõtt-öelda miks peaks see nüüd huvitama, mis juhtus ligemale pool sajandit tagasi. Ikka see metoo kestab edasi.
27. september 2018, 15:25
ega sinule polegi keegi rääkinud ja ei peagi sind huvitama, võta rahulikult. Ehk ikka saatejuht küsis midagi selle kohta, vaevalt ta saatesse läks ja ütles, et tahan rääkida kuidas esimene mees mind peksis. ei olnud see terve saate teema kindlasti, ju rääkis paljust muustki
aga27. september 2018, 15:26
siin sa oled ja kommenteerid. jarelikult ikka huvitab.
annele27. september 2018, 13:25
no mida sa nuud sellega taotled kas ka ahistas. Jäta surnu rahule .
27. september 2018, 13:54
midagi ei taotle. Temalt küsiti, tema vastas.
tema oleks ju võinud keelduda , sellest teemast , 28. september 2018, 09:26
aga eiii tema laulis ,nagu k. ööbik ikka , edasi
Marko27. september 2018, 13:13
Teles rääkimine toob kuulsust ja kaastunnet ning pappi. Politseisse avalduse kirjutamine aga tihti valeandmete eest kahtlustuse.
27. september 2018, 13:56
Ta ongi juba kuulus, eriti Venes. Vaevalt ta kuidagi kuulsamaks sai.
Kui ka pappi saab, on hästi. Papi pärast tööd ju teemegi.
27. september 2018, 15:26
marko töötab tasuta.
27. september 2018, 18:19
no palju õnne markole, aga teised ei saa seda endale lubada.
naistepeks27. september 2018, 15:27
on eestis alati nii tavaline asi olnud, et nii miilits kui ka politsei vaatasid sellest alati mooda.
Hea Mees 27. september 2018, 13:09
Mina mõtlesin et ainult naised peksavad.
27. september 2018, 12:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lahkunu ei saa reageerida,27. september 2018, 15:35
aga lahkunu sugulased ja tuttavad võivad suu lahti teha.
Jah > 12.55 -le27. september 2018, 15:55
Lahkunu ei saa ennast ise enam kaitsta.
Reageerida saab.
Tige kala27. september 2018, 12:38
Juba oksele ajavad need metookad
Oh27. september 2018, 13:00
Kunagi ei lastud naistel sellel teemal üldse sõna võtta, kohe hakati süüdistama, häbistama ja said veel rohkem peksa. Nüüd need, kellel hingehaavad ikka veel valutavad, tahavad selle enda seest välja rääkida. Kui ei meeldi, pole ju vaja lugeda.
see kunagi on mõnikümmend aastat tagasi ja27. september 2018, 13:12
partorg kuulas suure isuga kõik jamad ära, võttis meetmedki kasutusele.
hea küll, partorg partorgiks, aga
mäletan seda aega, keegi ei sundinud vägivalda taluma,
lahutuse kohtud töötasid täie vungiga, vaba naine, teadis mida tegi.
seda enam, et veel enne pulmi, miks peaks küll täie mõistusega naine sellisele mehele minema ?
ausalt, ei näe mingit põhjust.
27. september 2018, 14:00
jutuks hea küll, et vaba naine ja blablablaa. Kuid isegi täna pannakse pahaks, kui naine vaikselt kõike taluda ei soovi. Isegi lahutust pannakse pahaks, et ise valis ise süüdi, nüüd kannatagu, sest ükski mees ei talu mahajätmist.
Jutt27. september 2018, 15:03
ei olnudki vägivalla talumisest, vaid naiste võimalusest tol ajal jamasid avalikustada.
no mis moodi,27. september 2018, 18:18
kui isegi praegu pannakse pahaks? Tol ajal polnud see võimalik, miilits ei võtnud seda tõe ette, vägistatuid mõnitati....enamus polnud isegi kommunistid, nagu sa siin heietad. Võib olla olid kuskil näidissovhoosis või kiirovi kolhoosis, aga enamus inimestel polnud kuhugi pöörduda.
Mann27. september 2018, 19:14
Ta ei olnud ju täie mõistusega naine, vaid noor armunud tütarlaps! Seal ikka suur vahe.
ahaa27. september 2018, 20:15
Praegu on täie mõistusega või, kui sellist hala suust välja ajab?
ehee27. september 2018, 21:08
ta ei halanud, ta ütles mis oli, selg sirgus ja ise ilus:) Hala polnud see kohe kindlasti mitte. Ausalt.
aga miks27. september 2018, 15:28
sa siis siin oled kui nii paha on?
mnjaa27. september 2018, 12:38
subtiitel pildi all ütleb nii mõndagi: ENSV teeneline kunstnik
Jürka27. september 2018, 14:41
Sellel aunimetusel polnud Anne puhul mingit poliitilist tausta. Kui ei tea, ei maksa rääkida.
mnjaale27. september 2018, 15:38
kui sõnu ei tunne, ära kasuta siis...mis asi on SUBTIITEL ? Kas mõtled SUBDIITER ?
27. september 2018, 19:07
Ei mõtle subDiiter, sest subTiiter on see sõna.
mnjaa-le27. september 2018, 15:44
noh, mida see sulle siis ütleb? Oligi omal ajal ju.
Juula Juurakust27. september 2018, 12:38
Selle Jaaguga abielu imestati juba siis kui sellest kuuldi, et miks küll Anne sellisega abiellus, jutud vägivaldsest joodikust levisid juba siis ja ennustati lühikest kooselu.
Aga fännina soovin Annele ja Bennole head tervist ja pikka õnnelikku elu!
27. september 2018, 14:03
no ju siis uskus parimat. Naised tahavad alati head uskuda. Juu see liigisäilitamise huvides nii looduse poolt seatud. Kui naised kohe teaks ja usuks halba vaid, siis lapsi ju ei sünnikski. Sest jõhkardeid on siiski väga palju. Kes just lööma ei kipu, sööb jällegi hinge seest välja. Ega norm mehi väga olegi.
Iga27. september 2018, 16:46
Pott leiab sobiva kaane, hea ja halb on suhteline ja kehtib ka naiste kohta...
16,4627. september 2018, 18:13
no seda hetkeks vaid. Suurelt jaolt, kui naistele kohale jõuab, jäetakse mees maha. Aga lapsed juba olemas.
27. september 2018, 12:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
lugesin27. september 2018, 15:19
No üks on selline:
" vana sõber / 14:32, 9. okt 2017
Jaks rääkis kunagi,et selle sarvepartiiga mis Anka talle tegi oleks ta iga jahimehe unistuste trofee."
15,1927. september 2018, 18:11
No aga Jaak tegi ka sarvi. Seega see nüüd küll teema olla ei saa
A.L.27. september 2018, 12:25
Algul REN-TVs,nööd otsaga venemaal.
mituu ajastu jõuab oma loogilise lõpuni27. september 2018, 12:37
ja see materjal võib anda aluse väga vajalikule analüüsile, saame jällegi targemaks.
miinusele,27. september 2018, 12:52
targemaks nii pekstavate kui peksjate kohta ;)
moderaator27. september 2018, 12:11
Häbi, teile pori pritsimise sõltlased. Ühed ja samad haiglased kommentaatorid on igapäev ametis, sõltumata teemast.
jah27. september 2018, 12:22
ootan ka hetke, millal tekib poripritsijate vastu lugejate vastuseis! Tänan Moderaator!
27. september 2018, 11:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kollale27. september 2018, 12:08
Ää plära ,seda kurtsid E.Salumäe ja M. Länik oma elukaaslaste kohta!
27. september 2018, 11:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
imesi imesi27. september 2018, 15:31
teil soovitaksin kooli tagasi minna. alustada voiksite pohikoolist.
Jää soliidseks27. september 2018, 11:39
On seda nüüd vaja kõigile rääkida? Mida see annab? Ole sellest üle, nagu siiani olid, miks siis nüüd vaja ka uhkustada, et mina sain ka peksa. Oh jumal küll!
peksjatele27. september 2018, 15:31
oleks muidugi mugavam kui pekstavad sellest vaikiksid.
cc27. september 2018, 11:39
naised ise valivad sellised
naistele27. september 2018, 14:25
meeldivad pahad poisid, korralikud saadetakse seenele.
Oh 27. september 2018, 15:06
Korralikku, kellel hea iseloom ja kellega huvitav olla, ei saada ükski naine kuhugi. Aga enesekeskne igav nohik, kes nii korralik, nii korralik, küll ühelegi naisele ei meeldi. Ja normaalsete naiste meelest ei tähenda paha poiss mitte peksjat ja kurjategijat vaid lihtsalt natuke sõnakuulmatut ja isepäist.
14,2527. september 2018, 21:18
Ei hakka küsima, milline see korralik on, kuna korra mulle siin selgitati, et kinnisideedega mitte suitsetav ja mitte joov kontrollifriik, ongi see korralik...lisaks puuduvad tal huvid, kasv on naise keskmine, iseloom harju ülivinguja eide tasemel, huuled kriipsus ja käed rusikas...Tead, suitsetav mees on taevakingitus, kui tal puuduvad kompleksid ja väiklus ja jõuetu viha, mida naisele ülekandma peab.
Vene vanasõna27. september 2018, 11:36
Kes peksab, see ka armastab! Ja teisiti öelduna: kui ei peksa, siis ka ei armasta!
Mina aga imestan, et kui peigmees juba enne pulmi rusikatele voli annab ja peksab, miks siis temaga veel ka abielluti?
11:36-le27. september 2018, 12:08
Oli kombeks vallaslapsi eriti mitte saada...
pirtsakas27. september 2018, 14:24
oli ka, mäletan ühte kontserti, kus rahvas plaksutas korduslugu. Kuna istusin lähedal, siis nägin, kuidas suskas pillimeestele, ei tee enam mingit lugu.
suur valu oli mehele saada , 28. september 2018, 09:28
titt ka juba tulemas oli ju
27. september 2018, 11:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
27. september 2018, 13:19
Anne on niigi pildis.
27. september 2018, 13:41
"me too" nutulauludega pildis püsimine on praegu popp
27. september 2018, 23:19
ise oled nutulaul. No popp kindlasti mitte, hädapätakas!
Raivo27. september 2018, 11:30
Ärge elage niisugustega,elus on miljoneid võimalusi meest saada.
Mari27. september 2018, 14:44
Eestis on üldse vaid miljon elanikku, pole see valik ju eriti suur.
Raivo28. september 2018, 00:41
Ega sa ainult eestlasega pea abielluma. Oleme avatud piiridega riik.
ennustaja Eedi Eputrill27. september 2018, 11:16
nii27. september 2018, 11:12
Ikka pildil,kas ära ei tüüta see enesenäitamine?
vist mitte27. september 2018, 12:09
Kremli sööbik27. september 2018, 11:08
Väga tore, et keegi ikka Eesti NSV-d promomas käib.
aga27. september 2018, 11:07
miks sa ikkagi abiellusid, ei ole vaja nüüd ajalehte panna
ajalehte27. september 2018, 11:10
pole tema seda pannudki kallis sõber! Artiklit ikka lugesid?
otsustas27. september 2018, 11:02
Kas see ikka on see õige koht, kus nutmas käia? Mina nii ei arva, aga ise teab.
Ja siis27. september 2018, 11:18
Lähed venesse reisile ja kõik on kurjad seal või? Venelased on väga südamlikud. Eestlased on poliitilised lambad, kes lasevad ennast ühest aedikust teise ajada!
to otsustas27. september 2018, 11:45
Ei käinud üldse nutmas. Otsustas lihtsalt, et ei pea enam vajalikuks seda osa elust varjata. Kus, millal, kellele ja kuidas oma elust rääkida? Ise otsustab, suur tüdruk juba.
otsustas27. september 2018, 12:02
Ikkagi, vene meedial väga hea võimalus kajastada - Eestis mehed peksavad naisi. Selle riigi meedia keerab, pöörab sõnu ja mõisteid kavalat. Aga nii minagi ütlesin, et eks ta ise tea, kus mida rääkida. Ei halvustagi.
karateka27. september 2018, 11:01
Eks peksnud vastu. Naised enesekaistetrenni! Ära looda, et kes lööb, see armastab.
ninja27. september 2018, 11:13
need mehed on sead, kes naise vastu käe tõstavad...haledad nõrgemaid peksta kusjuures kordan, naist peksta on alatu...ükskõik, milles ka põhjus poleks!
teadja27. september 2018, 12:54
surnutest halba ei räägita!
aga kui27. september 2018, 15:34
midagi head raakida pole?
12,5427. september 2018, 18:07
no aga ta oligi selline, ta ju ei pidanud ennast halvaks. Kindlasti oli uhkegi veel, et õige mees mitte tuhvel. Miks peaks nüüd tema loomuomadusi (mida ägetaks pidas) varjama?
Just27. september 2018, 11:01
yes27. september 2018, 12:11
kirjutasin27. september 2018, 14:30
kõige esimese kommentaari oma kogemustest elus ja kadunud ongi, ei tohi ju tõde kirjutada, ei ropendanud.