Paistab olema, et läbi ja lõhki *Unnist välja ime.tud artikkel. Autor ikka nii IoII, et ei tea, et VLADIMIRI nimelist Valgevene presidenti ei ole olemas. Ja vene maffia president pole jällegi LUKAŠENKO. Ha-ha-ha-ha-haa
Asi algas Laariga-plats puhtaks,poisike laar oli tegeld pättide poolt pukki sokutatud nolk,kes ei jagand ööd ega mütsi,oh kui hea olli tema ajal tegutseda,aga nüüd tuleb asi päevavalgele,selguvad mustrid ja käekirjad...
Kõik, suures mahus ja pikaajalised kuritegelikud tegevused, olgu see räpane rahapesu, Metsvase luuretegevus, nüüd veel lisaks kütusepesu, on toimunud Reformierakonna 17-aastase valitsemisaja jooksul. Reformierakond, olles võimupartei, kaotas 2000.aastal ettevõtte tulumaksu, mis kindlasti vähendas suuresti kontrolli ettevõtete üle. Sellised suuremahulised kuritegelikud ja kontrollimatud skeemid on tugev turvarisk riigile. Turvarisk on VEB fondi rahavaraste salastamine 75-ks aastaks meie oma KaPo poolt ja avalikult valetanud ning avalikult oma tasku maksuraha ajanud 10 aastat EV riigipea olnud hr Ilves! Ja neid kohtupidamise eest kaitsev EV KaPo, prokuratuur ja kohtusüsteem. Neil struktuuridel on ilmselt valitsejate poolt keelatud täita oma kohustusi ja nii pestakse kütust ja musta raha ning laristatakse/varastatakse Eesti maksuraha . Saab näha, eriti pärast Skorpioni saadet TTV-s, kaua see pr Perling veel oma magusa maksurahaga kohal vastu peab...
..lausa maha vaikitud Tallinna sadama afäärid,nüüd lisaks Danske panga rahapesu,Paldiskis kütuse pesu ,mis järgmiseks?Pole veel ühtki ministrit,affääridega tegelejaid kinni pandud.Danske lugu teati juba reformi valitsemise ajal,kuid pange tähele,see ka maetakse kalevialla 75.a. ja kõik puhtad.Suured MEHED teevad mis tahavad,aga saiapätsi varas vangi-suur õiglusriik???
Kütuselisandite (lahustite, kõikvõimalik põlevate ainete) sissetoomine käib ju ikka edasi, Eesti segatakse komponentidest kokku bensiini. Oluline ei ole nende komponentide nimetus, vaid sellega jäetakse suur osa makse maksmata. Bensiinil ei ole üldse bensiini lõhna ja seda kulub ka tuntavalt rohkem. Need kes reisidel on käinud märgivad õigesti, et mujal tankides saab paagiga märkimisväärselt rohkem sõita. Kahjuks on Eestis nii, et riigiametnikud kes peaks siin inimeste petmise lõpetama, ei tee seda. Ise nad sõidavad kontrollimatult riigile kuuluva autoga, ei huvita neid kütuse kvaliteet ega hind. Kui tegevusetu eest veel premeeritakse ka, on ju kõik hästi.
Olen oma "Voyageriga", 2,5l, 105 kw, diisliga proovinud nii Eesti teedel kui Soome teedel, nii Eesti kütusega Soomes kui Soome kütusega Eestis, igatepidi sain 70 liitri pealt vähemalt 200 km. Soome kütuse kasuks rohkem kilomeetreid sõidetud. Korra isegi ligi 300 km. Olen ka teatud Venemaa tanklates kütust proovinud. Uskuge, veelgi paremad näitajad kui Soomes.
Tegelikult lastesaade ja -jutt.13. september 2018, 08:18
Erinevates riikides ongi kütusele erinevad nõuded, Peamiselt keskkonnaalased aga ka muud. Erinevad nõuded tagatakse erinevate lisandite lisamisel toorbensiinile. Tihti segatakse kütuseid merel tankerites. Ma ei saa aru, mis siin traagilist on. Kehvemate näitajatega kütus on odavam, kõrgematele nõudmistele vastav kütus kallim. See on ju äri. Igaüks on valmis lisaväärtust andma ja raha teenima. Traagiline oleks kui madala väärtusega Aafrikale mõeldud kütus oleks maha müüdud Eestis. See et Lukasenka Puutinit pettis on küll pealtnägemist, avastamist ja "paljastamist" vääriv. Ilmselt saab Kärmas nüüd Kremlis KGB medali. IRW!
avastavad kuuuurijad ja pealtnägijad. KAPO ja siseministeerium lihtsalt ei näe, või ei pea kuritegudeks. See, mida näeme, kuuleme, on vaid väike osa kõigist sahkerdustest. Nii, et avastamisrõõmu tuleb meil veel pikalt nautida. Eesti on väga korruptiivne riik.
riik normaalne aga vohab ebanormaalne sidusus välismahviaga...kui venes müüaks si-tta benssu, siis mahvia põletaks selle bansujaama maha aga meil lendavad mitmed mootorid vastu taevas ja pole kellegi asigi...
Iga päev , noh ütleme iga nädal tuleb Eestis13. september 2018, 08:56
mingi sigadus avalikuks , küll pangad , küll luurajad , küll kütusega jne jne. mida ma esialgu ei kirjuta rohkem .Ja seda on pidevalt märgata ,kui kütus kallineb , või mingi mahhinatsioon teoksil , siis kütuseeshelonid vuravad läbi Tartu Tallinna suunal , ikka venemaalt ja isegi kaugemaltki , väga pikk ja raske veos , et kes rdteel lähemal elavad aknaklaasid klirisevad ja diivanil istudes ka see väriseb tugevalt ... ja meie valitsuseladvik aina tüseneb ,näod poole laiamaks ,,paisunud ,, oma ametiajal .
Mida te eilsest räägite. "Rosimannuse seaduse" taustal toodetakse ja realiseeritakse nii tema kui mõne teise ettevõtte kaudu solgitud diislikütust raske kütteõli pähe ka täna. Kas solkimine toimub siin või mujal, on ilmeslt tehnika küsimus. Maksuamet auuu! Miks toimub veel täna sama skeemi alusel SUUR äri? Kui palju jääb aktsiisi laekumata?
Kütuse solkijate ja petistest maaletoojate vastu on lubatud võidelda, kuid kui asjaks on läinud, on tahe midagi teha kohe kadunud. Ju siis raha teeb imet igal pool.
2013 suvi. Paldiski Alexela tankla. Pool aastat vana diiselauto. Kohe Pärast tankimist põmm - tahmafiltri tuli põleb. Järgneval jooksval aastal 2 korda mootori garantiiremonti. Soovitan sellist firmat nagu Alexela vältida.
Jah, nii see tõesti on. Kes ülikoolis käinud ja mõned õppeained läbinud, see peaks väga hästi teadma, millist äri mõni firma ajas. Seepärast sõidangi suure kaarega teatud tanklast mööda.
Ma ei saa aru, kes on i.d.i.o.o.t12. september 2018, 22:38
"See ei tehtud legaalseks, vaid see tehti korrektseks. Ta tuleb Eestisse lahustina ja siin siis tuvastatakse, et tegelikult ei olnud tegemist lahustiga ja tuvastatakse, et tegemist oli tegelikult kütusega ja korrigeeritakse siis andmed vastavaks sellele, mis tegelikult kaup on," seletas maksu- ja tolliameti direktori asetäitja Külli Kurvits. Ostetakse lahustit ja siis tuvastatakse, et see on bensiin ja seda ütleb maksuameti asedirektor. Mis mõttes?
Tarkus ei baseeru kuulujutul...12. september 2018, 23:51
Sa eksid. Enne kui kribida tasuks tarkust omandada. Teadmiseks, et see on graniit mida kaevandada soovitakse ja see ka ainuke võimalus sellne kolossaalne projekt tasuvaks muuta.
kohe kui lihtsa sõimamise asemel kirjutad asjast, siis ei vasta kommentaar reeglitele, Õhtulehe reeglid on sellised, et võib ainult sisutult pursata või siis kaabakaid kiita
kohe kui lihtsa sõimamise asemel kirjutad asjast, siis ei vasta kommentaar reeglitele, Õhtulehe reeglid on sellised, et võib ainult sisutult pursata või siis k.a.a.b.a.k.a.i.d (keelatud sõna) kiita
Aga kas keegi Eipre käest seda ka küsis, et miks neil oli vaja tsisternide kaupa lahustit sisse osta kui nad on kütusemüüjad? Ja kuidas nad sellele küll jälile said, et see polegi lahusti aga ikka tellisid aina juurde???
kuidas siis said 90-e lõpus ja 2000-e alguses meie nn ärimehed ratsa rikkaks? Riigis kus pole maavarasid, tööstust ega tootmist st see on micro-tasemel!
Mitte ainult ei pestud, 90 alul kadusid terved vagunid kütust piirilt ära, mitte ainult vene piirilt. kandid ütlesid, et suured ninad kõrgelt tegelesid selle vargusega.
Muidugi ei tea meie "lavlid" ja muud nomenklatuuritegelased absoluutselt mitte midagi! Samuti ei näinud nad seda 30 000 000 000€ mis siit riigist läbi kanditi. No lihtsalt ei näe, ei kuule. Aga kui üürid korterit siis on kohe puuk turjas.
KOMMENTAARID (63)