Venemaal tasuta pitsat pakkunud firma pidi kampaania veidral põhjusel lõpetama (1)
Domino's Pizza lubas kostitada sada aastat tasuta pitsat neile, kes firma logo oma ihule nähtavasse kohta tikkida lasevad ning fotot sotsiaalmeedias jagavad.
Eelmisel reedel alanud kampaania pidi kestma kaks kuud. Kuid Moscow Timesi teatel tegi Domino's Pizza promole vaid viie päeva pärast lõpu - pakkumisest haaras nimelt kinni liiga palju huvilisi.
Vene sotsiaalmeedia ujutati üle fotodega, kus Domino'si logo on tätoveeritud fännide jalgadele, kätele ja mujale.
"Kiireloomuline sõnum kõigile, kes praegu tätoveerimiskunstniku juures istuvad: lisame teid osalejate nimekirja, aga ootame fotosid täna keskpäevani," teatas Domino's peatselt. Postituses seisis, et firma lubab tasuta pitsat esimesele 350 logošeerijale. "Neil, kellel on [tätoveerija] aeg hilisemaks pandud, soovitame see annulleerida."
Kommentaarid