Tele

VAATA UUESTI | „Kuuuurijas“ väideti, et Priit Toobal hoidis kodutalus noormeest pantvangis: „Pool Viljandit arvas, et ta sai Toobalilt taha!“ (294)

LISA KOMMENTAAR

::12. september 2018, 13:02
Mina oleks teinud teisiti9. september 2018, 10:16
1.Oleksin kutsunud Lusti sauna
2.Samaks ajaks oleks kutsunud ka need poisid sauna
Sauna sissepääs on aga Eesti saunas riieteta ja nii oleks saanud nii lavale kui pesuruumi ja puhkeruumi vaid saunalised. Sauna külastajad kui muuseumi huvilised saanuks vaadata sauna peale sauna jahtumist ja saunaliste väljumist riietes. Ja see oleks olnudki lustimisest vastus pesemisel.
hiidnaine7. september 2018, 12:35
järan sind pisut. kahepalgsus ja häbi?,
hiidnaine7. september 2018, 12:37
seda ütles meie peakaitsja eile,niiet sina oled PUHAS pahn
7. september 2018, 13:17
PEALKIRI ütleb et keegi kuskil pani kellegile aga mitte keegi ei tea kes kellele ja kas üldse pandi taha või ette !?
Jurist6. september 2018, 09:16
Millegipärast moderaator ei lase enam midagi positiivset Toobali kohta kirjutada !?
6. september 2018, 10:53
ei saa aru, mida siin enam heietada --ammugi kindlaks tehtud et Toobalil pole mingit süüd ja Katrin Lust tuleb vastutusele võtta !
09:16/ Juba 3 päeva ajad oma6. september 2018, 10:56
mõtetut jura, millel pole teemaga pistmist, kaua võib?Positiivset, et mees levitab narkot ja see on positiivne? Oled vist ise seal diiler, et raha annad talle iga langenud poisikese eest?
6. september 2018, 11:55
ja kääbikute komme avaldatakse mõnuga nagu need 2 alumist ,,fds ,,ja härraks ei tohtivat nimetada !
7. september 2018, 15:12
mida paganama pärast siin järatakse valet--keegi pole ju kedagi pantvangis hoidnud rääkimata tahamisest !
6. september 2018, 08:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
6. september 2018, 08:44
sinusugunejobu oleks parem kui sind poleks olemaski !
6. september 2018, 09:03
sinusugusele jolkarile kuluks eluaegne ära !
6. september 2018, 10:16
sellise haige jutu puhul kulub sulle üks hea koosa ära !
6. september 2018, 20:53
ja sellisel fds hälvukul lubab siin moderaator kohtumõistja olla !
6. september 2018, 08:01
Härraks ei maksa toobalit nimetada.Härrad ei kasuta alatuid võtteid,et noori poisse kavalusega oma sängi meelitada.Alguses mängib heategijat,söödab ja joodab aga pärast süüdistab varguses.Härrad suhtlevad daamidega aga ei topi mitte alaealistele poistele kätt püksi ja ei jooda piparmündi tee pähe igasugu uimastavat kraami.Härra ei kasuta vägivalda alaealite suhtes ja vastutab oma tegude eest.
6. september 2018, 08:41
kui sa ennast daamiks tahad pidada siis nii lo..lli mula suust välja ei ajaks kas sa pensionär olid juures või et tead täpselt saunas toimuvat !
6. september 2018, 10:19
Toobal on väga kihvt , hea südame ja abivalmis mees igal ajal ja igal pool !
jumala rahu olgu teiega!6. september 2018, 07:07
Mis siis ikka oli kas pani või ei, või pani pool Viljandi linna kellegile?
Psühholoog6. september 2018, 08:28
Terve elu ainult panemisest koosnebki --kõik tahavad kellegile ära panna nii vaimselt või füüsiliselt nii ette kui taha --järelikult peabki see nii olema !!!
Toobal 6. september 2018, 06:33
teeb valimispropagandat.
Ohver? 13:565. september 2018, 18:10
Mitte poiss ei läinud tasuta viina jooma vaid vägisi võeti kinni,tiriti autosse ja sunniti tarbima.Raha mitte ei varastatud , vaid raha antakse veel pealekauba.Olgem faktides ikka täpsed.
Fakt? 5. september 2018, 22:08
Kust pärinevad Teie faktid? Olite ise kohal ja vaatasite pealt? Pätikamba jutt, mida kuuriuurija põlevilsilmi rahvale ette söödab, ei ole fakt. Kui ma räägin ükskõik kelle kohta ükskõik mida, siis need ei ole faktid. Fakt on see, et see nägu varjav tegelinski on oma endises elukohas kurikuulus varas, petis, sissemurdja, süütaja ja mida kõike veel. Ei ole ma selles loos kellegi poolt ega vastu, kuna ei tea, mis seal päriselt oli. Aga faktiks saab asja nimetada ikka alles siis, kui asi on kindlat tõendust leidnud.
Õigusemõistja5. september 2018, 16:14
Üks asi on peale põhjalikku uurimistööd selge --härra Toobal ei ole milleski süüdi---vastupidi --ta on mitu aastat söötnud ja jootnud neid kusjuures sellega tuleb avaldada kiitust talle---minu poolt talle preemiaks 500.-euri ja tegin talle ülekande ja valju noomituse et selliste reeturlike poisikestega suhted lõpetada !!
5. september 2018, 16:27
on küll õige, kõik kes Priitu lähemalt teavad seda et ta on igaühe suhtes heasüdamlik ja abivalmis poiss ! Meil kõigil on ju seksis omad fantaasiad ja käitumised !
5. september 2018, 18:32
kuulen igalt poolt Priidu kohta ainult kiidusõnu et alati abivalmis ja vastutulelik,hella südamega jne. Ja võõrad ärgu trügigu teiste seksuaalellu sest kõigil peab jääma võimalus oma fantaasiaiad rakendada kuidas süda ihkab ette või taha --omaasi !!
16:14/ Miks nii vähe?6. september 2018, 11:03
500 eest saab antsu nii vähe, et pool Viljandit jääb ilma .Vii kraam ikka kohale ja hakka turvameheks, et igasugused Lustid jaole ei saaks.Suurenda ka sortimenti, ants ja piparmünt, pudeliga lõõgastust pärakulihastele-vähevõitu ju?
see5. september 2018, 14:14
on kesikute vikerkaarereklaam.
Naistesõber5. september 2018, 13:53
Jätaks nüüd need homovärgid (mis on meeste endi asi) ja Keskerakonna jutud (mis siia üldse ei puutu) kõrvale ja arutame seda "pantvangi" võtmist. Lustile omaselt paneb ta igale asjale pool juurde ja dramatiseerib kõike üle. Poisid varastasid Toobali sulaselt raha ja panid talust ajama. Toobal ja sulane sõitsid neile järele ja püüdsid ühe vargapoistest kinni. Viisid enda koju ja otsisid läbi. Et tema käes raha ei olnud ja ta ütles, et teised varastasid, siis jätsid poisi rahule. Andsid veel napsu, süüa ja öömaja. Kas see oligi siis pantvangi võtmine? Hommikul viisid poisi veel Suure-Jaani. Lustile on muidugi kasuks asi üles puhuda. Kes muidu tema saateid vaataks. Praegu mõned lihtsameelsed tema "luulelugusid" ikka usuvad.
14:02/Ära5. september 2018, 16:07
nüüd plääguta, ei taha Lust Sind ega joobalit aga poiss Viljandist ei tahtnud taha saada. Politsei appi ei tulnud, tallipoiss hoidis ust kinni kui priidu nahistas ja raha poisile püksi toppis.
Üks küsimus Sulle 13:535. september 2018, 15:12
Mitmes arusaamatu nutulaul see Sul selle artikli juures juba on? Loe veelkord kogu artikkel läbi, vaata ka telesaade veelkord üle. Toobal ei teinud politseile avaldust raha varguse kohta, sest seda ei olnudki. Oli aga vaja leida põhjus poisi kinnihoidmiseks. Miks majauksed siis politsei ees lukustati, kui toimus vargus, ah? Jällegi, ära leierda ütlusi, mida olnud pole...ta ütles, et teised varastasid. Sellist lauset polnud ju. Kõik on must-valgel kirjas, ära rohkem antsu tarbi. Seda ikka kuulsid, mis see "ants" on?
15:52/ JURA5. september 2018, 16:10
Ehk jätaks selle õigusorganite otsustada, mis seal toimus.Siin on nüüd kõik peedud oma tarkusega kapist välja pugenud ja lärmavad.
arvata5. september 2018, 11:28
minul oma arvamist ei saa mitte keegi keelata,mõtlemine on veel vaba enne kui juhtkiip ajju läheb
5. september 2018, 09:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kena ,et teil on lusti5. september 2018, 10:37
aga elus tuleb maksta kõige eest. Alati ja igaüks
6. september 2018, 08:30
no ja mis siis--kade oled või !?
Murakas5. september 2018, 09:22
Mina kaeban varsti selle eesti riigi ise kohtusse,kui midagi ei muutu!Me teeme ühisavalduse Euroopa Inimõiguste kohtule!Kes veel julgeb,selles kahelda???Ja,kui sealt ka mõistvat vastust ei tule,siis peale eesti politseid tuleb nõukogude miilits.
Marika5. september 2018, 09:16
Mul on 1 küsimus,kas see Toobal on praegu vahi all või ei ole?
rp5. september 2018, 10:52
Pool Viljandit arvab, et kutt sai Toobalilt taha. Järelikult teine pool Viljandit arvab vastupidi. Või kas ikka on nii, et mõlemal poolel ei saa õigus olla?
5. september 2018, 14:32
Mis Toobal tegi, et vahi all peaks olema?
Mis ta tegi6. september 2018, 11:08
Hangeldab amfetamiiniga ja lõõgastab tagumiku lihaseid.
Ei ole6. september 2018, 11:07
Esitati KE poolt vabariigi aastapäeva ordenisaajate nimekirja. Tänuväärse tegutsemise eest narkopõllul.
kura7. september 2018, 19:26
kas lust on vahi all või ei ole ?
topski5. september 2018, 08:50
Probleem ju selles,et toobal ei lase teistel elada.
Noh5. september 2018, 16:33
Tekib küsimus, et kes kellele külla läks ja kes kellegi kodurahu häiris?
Teet5. september 2018, 08:27
Kas see polegi siis piisav tõend ja fakt kui ohver tunnistab,et teda vägistati? Mis riiklik saladus see on?
Tiit5. september 2018, 13:45
Milline ohver seda tunnistas?
5. september 2018, 14:33
Keda vägistati? Kus ja millal?
mari5. september 2018, 00:22
Miks... Te inimesed siin lahmite ja süüdistate...mõistate kohut hr.Toobali üle? Ühtegi fakti ei ole ametlikult kontrollitud ega tõestatud. Uskumatu, et täiskasvanud inimesed tõepähe usuvad kohalike "rullnokkade" lapsikuid nalju ... no saidki mõne minuti "kuulsust", las said :) Aga uskumatu kui õelad on inimesed, elate siis kommentaariumis enda vimma ja viha välja. Elage oma elu ja laske ka teistel elada.
00:22/mari-priidik5. september 2018, 08:37
Lahmite? Kas ohvri jutt otseeetris polegi enam tõend? Mis siis nüüd 21.sajandil tõendiks saab olema? Et see ongi narkopesa ja tegeletakse antsude sisseveoga, pole piisav õigusorganitele asja uurimiseks. Üks mari on ka ära tinistatud või rikastatud maailmavaatega.
Marge5. september 2018, 10:06
Miks see ohver siis politseisse ei pöördu ja kurjategija karistamist ei nõua?? Miks ta ajakirjandusse pöördus?
10:06/ Eks mine küsi poisilt siis5. september 2018, 10:45
Poisid kutsusid ju politsei, et sõber päästa. Uksed lukus ja politsei ei saanud sisse, kas oleks pidanud akna sisse lööma või? Siis oleks jälle häda olnud, politsei ületas võimu piire. 4 meest räägivad täpselt, mis seal toimunud on enne ja täna.Isegi narko margid otseeetris ja veel pole tõendeid? Politsei on meil sama mannetu, kui toobal ise.
Ohver?5. september 2018, 13:56
Poiss läks tasuta viina jooma. Kus see ohver on ja mida talle tehti? Mitte midagi! Vargapoiste bande valetab ja lihtsameelsed vaatajad usuvadki.
08:37-le5. september 2018, 14:42
Ma üritasin küll aru saada, mis seal siis tolle kutiga juhtus, kuid kogu saates olnud "ohvri" jutt oli väga segane ja keerutav: keegi tahtis ke-ppi saada, keegi kusagil saunatas, kedagi veeti autosse, pandi majja kinni.
Enne loo tegemist peaks stsenaariumi võimalikult täpselt paika panema.
Praegu lasti aga eetrisse nii segane lugu, millest asjaosalisedki vaevalt aru said, mida siis veel vaatajatest rääkida.
Võib-olla olid kutid nii täis, et ei mäletanudki, mis päriselt juhtus.
Küsimus aga TV3-le: kui kaua sellist labast ja käpardlikku jama eetrisse lastakse?
5. september 2018, 15:59
13:56/ ohvrile6. september 2018, 11:12
Sellisel juhul on küll Toobal ise see kõigesuurem bande pealik, sõpradega ühte nägu ja tegu.
5. september 2018, 00:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Teiega nõus5. september 2018, 08:59
Mitte ükski kvaliteetne ja endast lugupidav telekanal ei lubaks oma eetris igasugust soppa ja klatši näidata, aga tundub, et TV3 ei ole kvaliteetkanal ja eetikast ei tea nad midagi. Peaasi, et klikke tuleks ja seeläbi saab ju rohkem reklaamiraha teenida. Skandaalid, seks, negatiivsus, avalik musta pesu pesemine ju müüb. Kas see on aga ajakirjanduse tase? Ei ole. Uurivat ajakirjandust saab ka hästi teha.
5. september 2018, 00:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
5. september 2018, 16:26
kuule toobal,mine ravile,selmet ennast siin õigustada ja lusti sõimata.
16:26-le6. september 2018, 08:32
Hoopis saatetegija peaks tegelema saatele korralikuma stsenaariumi kirjutamisega, mitte siin oma saateid kommenteerima ja endale kiidulaulu laulma!
inimkonnale4. september 2018, 23:42
http://piibel.net/#q=Js%2055
Jesaja 55:6 Otsige Issandat, kui ta on leitav,
hüüdke teda, kui ta on ligidal!
7 Õel jätku oma tee
ja nurjatu mees oma mõtted
ning pöördugu Issanda poole,
siis halastab tema ta peale;
ja meie Jumala poole,
sest tema annab palju andeks.
8 Aga minu mõtted ei ole teie mõtted,
ja teie teed ei ole minu teed,
ütleb Issand.
9 Sest otsekui taevad on maast kõrgemal,
nõnda on minu teed kõrgemad kui teie teed,
ja minu mõtted kõrgemad kui teie mõtted.
kalev5. september 2018, 07:21
kas oled kuunud lausest- ära loobi pärleid sigade ette. T
inimkonnale4. september 2018, 23:40
http://piibel.net/#q=1Pt%202
Peetruse esimene kiri Elavast kivist ja pühast rahvast
2Kuula
1 Pange siis maha kogu kurjus ja kogu kavalus ja silmakirjatsemine,
kadetsemine ja mis tahes keelepeks!
2 Nagu äsjasündinud lapsed igatsege vaimulikku selget piima, et te
selle varal kasvaksite pääste poole,
3 kui te olete tunda saanud, et Issand on helde.
4 Tulles tema, elava kivi juurde, kes küll inimeste poolt on
tunnistatud kõlbmatuks, ent Jumala silmis on valitud ja hinnaline,
5 laske ka endid ehitada elavate kividena vaimulikuks kojaks. Saage
pühaks preesterkonnaks, kes toob vaimulikke ohvreid, mis on Jumalale
meelepärased Jeesuse Kristuse kaudu.
4. september 2018, 23:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
5. september 2018, 07:37
Jumal on rääkinud. Aamen!
selle4. september 2018, 23:19
Suure-Jaani linnaga kõik päris korras ei ole. Kultuurimaja direktoriks valitakse Priit Toobal, kes juba enne seda ametit noorte ahistamisega saunaõhtutel vahele jäi. EI taha teadagi mis tegeleased seal Vallavalitsuses veel töötavad. Pidi ikka ilge puudus olema, et kõige hullem tegeleane sinna pandi. Parema oleks olnud mõni külapoe joodik. See ei tee vähemalt linnale häbi
Vix4. september 2018, 21:53
Jõudu ja jaksu Kartinile.toobal täielik argpüks kui teeb (sööb ja salgab) aga vastutust ei julge võtta.Mannetu ja hale kuju oled,toobal!
4. september 2018, 20:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kes tegi--ise tegi!5. september 2018, 11:27
K e s rikub? Eesti noorte psüühikat rikub töötus ja labasus ja joomine!
tiibmanööver4. september 2018, 19:40
Ei olnud midagi ägedat ega kriminaalset - ainult Lusti bluff ja hale visin
Jälle kamp4. september 2018, 19:25
igapäevaseid teadmamehi oma kirjaoskust lihvimas. Tatataa ja lalallaa, kisa üle lapiku maa ja taeva. Mina arvan, tema arvab, nemad arvavad Ja õigusorganid piiluvad vist ise kapiustevahelt, et mitte vahele jääda. Kõik kisub kiiva, narkosõltlastest saavad meieaja kangelased, seda näitab siinne kommentaarium kohe kindlasti, kes neid hulle kaitsevad. Selged jõujooned nihkuvad pättide ja kaabakate kätte, liberastid vaikivad rahulolevalt.
4. september 2018, 19:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
häng4. september 2018, 19:41
kardan, et Priidiku pallid lähevad tangide vahele.
eestimees rakverest4. september 2018, 18:50
kui teati .et ta on poiste ahistaja miks terve mõistusega mehed üldse sinna läksid.et saaks prii juua kõige eest tuleb maksta ükskõik mil moel
sama siin5. september 2018, 20:38
kui ikka kõlbab toobali viina nahaljava sisse kallata, siis vast tuleks ka mustikas tarvitamiseks vaseliinitada, nats imelik muidu kõik teavad et võib mustikasse saada või ongi meeldima hakanud, et sinna ikka tagasi minnakse ja sõprugi kaasa võetakse.
murelik4. september 2018, 17:17
Toobali juhtimisõigus tuleks peatada. Kuidas siis nii võib, et purjus ja narkojoobes kihutatakse süüdimatult ringi.
tegelikult4. september 2018, 16:41
1. toimus raha väljapressimine
2. narkotsi teevad nad kõik
3. poiss polnud mingis pantvangis
4. purjus peaga sõideti
5. Toobal ei oska valida tuttavaid, tal täiesti ükskõik, kellega pidutseda - peaasi, et oleks ilusaid poisse, kes oleks nõus temaga seksima
4. september 2018, 17:13
tegelikult jumala õige tähelepanek---mingit pantvangi draamat ei olnud ja sõpru kahjuks Toobal valida ei oska jah ! Seekord minu silmis Lust pingutas üle ja kaotas paljude hulgas lugupidamise !
kalev5. september 2018, 07:35
Tegelikult Lust tahtis lihtsalt lustida. See on tüüpiline näide tema töömetoditest ja kuidas tavaline lugu keerutatakse provokatiivseks. Antud juhul tõestas Lust ennast täieliku intrigandi ja provokaatorina. Kari külapoisse, kes tahtsid kuulsust. Oleks võinud alustada loo rääkimist hoopis Toobaliga vesteldes, mitte karja külapoistega. Äkki on hoopis toobal ohver ja külapoisid väljapressijad. Miks Lust alati võtab rolli kedagi sildistada ja õigusemõistjat ja maailmaparandajat mängib. Siinkirjutaja pole toobaliga kuidagi seotud, lihtsalt erapooletu vaatleja.
to tegelikult / 16:41, 4. sept 20184. september 2018, 18:17
milleks sellist pada ajada? olete olnud ise vahekorras või juures ?
hea seegi4. september 2018, 16:23
Hea, et surnud ei räägi.
;-)4. september 2018, 16:32
4. september 2018, 18:02
ega sa ometi ei taha öelda, et Toobali matusebürooga ei tasu asju ajada, võib . . .
16:23-le5. september 2018, 09:01
küll teil on haiged fantaasiad, minge ravile!
Kas kadunukeste5. september 2018, 20:01
omaksed on ikka enne matmist kontrollinud, ega pükstel taga auku puuritud pole või hoopis ära võetud? See sell on ikka väga peen selle tööpeal.
Aga nüüd kähku4. september 2018, 16:01
proksid, Lust tuleb elimineerida. Toobalid on saavutamas enamust riigis ja üks Lust segab, 15:45 ei ela seda enam üle. Tore, ülimalt tore on teada, keda märtsis valida. Õpikukoostajad ka juba toobalite käsilased, mida veel loota on.
välja kukkus ikka nagu alati4. september 2018, 15:51
Poisid jooksid laiali ja Toobal pidi lõpuks ikka talli minema.
Lp.Kuuuurija!4. september 2018, 15:45
Pool Viljanit,teadis ,et Toobal pani taha? Kas tehti Viljandi linnas küsitlus,Kuuuurija poolt? LUST,ei tasu nii paljude inimeste eest vastutust võtta! Lust,te olete muutunud oma saadetega labaseks ja lapsikuks!
mis vastutus?4. september 2018, 16:15
Seda ei öelnud ju Lust, vaid tahasaanu sõber, kes ilmselt on ka ise sealt taha saanud varem. Kas kellelgi on veel kahtlusi Toobali suhtes?
Pool Viljandit teadis??4. september 2018, 16:31
Ja kuidas siis juhtus see, et pool Viljandit asjast teada sai? Kus ja kes sellest poolt Viljandit teavitas? Ainsateks teavitajateks said sel juhul olla ainult need sõbrad ise, kes seal kohal olid ja kes ise hiljem asjast ka meediat teavitasid. Ülejäänud rahvas ei teadnud keegi asjast midagi. Kuidas saaks asjast teada inimesed, kes pole kohal olnud ega midagi näinud? No nüüd muidugi teavad loost väga paljud. Tänu Kuuuurija kohale kutsumisele ei ole pool Viljandit enam üldse mingi number, sest nüüd teab juba terve Eesti.
kõik õige4. september 2018, 16:40
pool teadsid ja teine pool said teada
tegelikult5. september 2018, 15:53
pool teadsid ja teine pool said taha
Doris4. september 2018, 23:29
Väga meelevaldselt käiakse siin arvamuste ja hinnangutega ringi! Pool Viljandit teadis? Aga äkki ei olnudki pool, oli ainult kolmandik? Või veerand? Ja siis veel see, et Toobal pani taha. Ehk siiski ei pannud? Pani sutsu suhu või jäivad niisama käsikaudu mõnulema.
Viljandi Paadimees4. september 2018, 15:13
Kes teab, mida Priidik veel surnute ja hobustega teeb.
suur paljastus4. september 2018, 15:26
Surnuid matab ja hobuseid kasvatab - kui sul on teistsuguseid andmeid, siis kontrollimiseks kaeba politseisse või lekita Pealtnägijale, aga mitte Lustile - tema oskab kõik ära rikkuda.
Sai ennustatud, et üle võlli Toobali sildistamine pöördub tema kaitseks - eestlane kord on selline ;)
üldiselt4. september 2018, 15:45
joodikutest narkarid on täiesti süüdimatud ja ettearvamatud tegelased
15:26Mida Sa karjud siin veel4. september 2018, 16:06
Kõik sai tõestatud, fiilindus istub sellel poiskesel veres.Ei annaks ühtegi elavat ega surnut selle käppida.
Kui sa nii arvad4. september 2018, 15:50
Mine jookse siis Lusti juurde, saate jälle lookese kokku!
15:50/ Juba sai4. september 2018, 18:41
ja saab veel ja veel neid lugusid. Mingi kord peab ka olema, uluge terviseks!
ViljandiPaadimehele4. september 2018, 15:56
esiteks, Viljandi paadimees nii l o l l küll ei olnud kui sina ja teiseks ära oma fantaasiaid teiste külge poogi.
15:56/ Priidik4. september 2018, 16:08
ära lahmi siin. Oledki nekro fiilik, räägi mida tahad.
Ajakirjanik4. september 2018, 15:00
Hr. Toobal on täiesti normaalne , andekas ja tubli hakkamist täis poiss, tegeleb hobusekasvatuse , pani käima eduka ja väga vajaliku matusetalituse, on kultuurimaja direktor jne. igal alal meister omal kohal . Mida kuramuse pärast te heietate tema kallal--- geid on igal pool ja ka maailmakuulsad tuntud tegelased nagu meiegi riigis :L.Leesi, L. Priimägi, M. Sander,T. Piller ja see nimekija võib teha lõputu !!!
15:00 / Ja nüüd siis4. september 2018, 16:16
on narko omamine ja tarbimine ka juba seaduslik teguviis? Pudelist nuusutatakse lõõgastust või uimastust veel takka, mida saab ka vägisi ohvrile teha. Kaugele siis riiklikult veel minna annab, kui see kõik juba normaalne on?Paneks need meetodid ka õpikutesse kirja, kui juba ohmud perekonna moodustavad.
töö aeg4. september 2018, 14:43
Kuidas sai Toobal Kultuurimajas töökoha.Kas tema ei peagi 8 tundi tööl olema,või saab fiktiivset palka.Lisaks matuse büroo.Suur maja ja looma kari.Arvata on ,et ta tegeleb ka orja pidamisega.
Peast on ta ammu segi,seda oli näha saatest.Lisaks ka väga ohtlik noorte elude lõhkuja oma sauna viina,narko pidudega.
Viljandi4. september 2018, 14:35
Viljandi tädid ja onud on ennast juba kuulsaks teinud oma "erilise" elumentaliteedi tõttu. Maha ja taha, viin ja narko on seal vist igapäevane, ka valvesoldatid on alati platsis kõike nägemas ja külajutte kuulamas/levitamas. Kui öeldakse Viljandi - hakkab rahvas naerma.
viljandist4. september 2018, 16:01
ära tegele kirjanduslike liialdustega
Parem4. september 2018, 18:11
oleks kui sinusugune vaimuhiiglane siia ei satuks!
07:44/ On siis5. september 2018, 10:59
või? Ega muidu ei uluks iga minuti järel.
:D:D4. september 2018, 18:09
Need viljandi lood pole enam kirjanduslikud liialdused, vaid tõsielulised lood. Kas või see kummivilinaga matus, kust politsei pidi "piparmünditee tarbijad" ära viima.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/krimi/odessas-hukkunud-eestlase-matustelt-viidi-seitse-inimest...
5. september 2018, 07:48
On muidugi liialdused, lausa jaburdused, sest ükski normaalne inimene ei tee mõnede sündmuste põhjal üldistust terve linna kohta nagu siin tehti.
kui5. september 2018, 20:44
öeldakse Viljandi, siis mõeldakse Toobal, kui öeldakse Toobal siis tuntakse taguotsas sügelust.
haltuura4. september 2018, 14:31
No ei olnud saates mingisugust suurt paljastust, vaid lihtsate inimeste must pesu.
See ei ole uuriv ajakirjandus, vaid lame klatš ja Lust räpane intrigaan, kes annab lubadusi, mida täita ei suuda.
4. september 2018, 15:09
õige küll, seekord selle Toobaliga pandi mööda---Viljandi pätid ju varastasid raha ja Priit oleks pidanud ütlema et aitähh või !??
Laksu All4. september 2018, 20:33
Tublil Priidul kord kadus 400€, kord 100€. Mälukas? Ega ta päris puhas poiss pole, gei või mitte, aga narkotsi ja napsu armastab, see tal geenides
Q4. september 2018, 14:11
Kas ta ei saanudki siis taha
A4. september 2018, 14:27
eit4. september 2018, 13:02
Kuidas saab 18 aastast noort meest vastu tahtmist kuhugi pantvangi viia, kas noorel mehel käsi pole otsas, et end kaitsta. Okei, uks oli lukus, kas aknast ei osanud välja minna? Nende noorte meeste jutt on väga kahtlane, ju Toobal ei allunud väljapressimistele. Ainuke asi mis tundub tõene on see, et Toobal on homo. Lust on aga ületanud igasugused piirid poriloopimises, tundub, et ta üldse ei adu enam mis teeb.
4. september 2018, 15:21
jutt jumala õige proua ,,eit,, ! Poisid mõtlesid selliste hämamistega varjata rahavargust --ega 450 euri polegi nii väike summa !
15:21/ Oot oot4. september 2018, 18:48
aga ÕL-s kirjutas ju Toobal, et 600 oli hobuse raha, saates polnud rahast enam üldse juttu, kui Lust küsis, kas politseid teavitati raha vargusest, ei teavitatud. See oli pruudiksvalitu tagasitoomise hädavale siis.
Lihtsalt uskumatu!4. september 2018, 12:57
Imelik seltskond. Alkohol ja narkootikumid on teinud oma töö, kõike tehakse koos ja siis suure suuga jutustatakse tervele Eestile. Sõbrad missugused!
pada .....5. september 2018, 15:18
4. september 2018, 12:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ehh4. september 2018, 13:42
ja kes meil oli rongijuht..?
lahtine tekst4. september 2018, 12:21
No ma ei tea, Toobal oli ju oma sõnumites täiesti otsekohene,mingit kahtlust ei saanud jääda, mis soovid tal on.
Ja siis need mehesarnased noorukid lähevad sinna ja "ei osanud oodata, mis neid seal ootab".
Pean uskuma või?
Jah4. september 2018, 12:57
ja justiits ei tee mitte midagi, tegeleb ainult vihakõnega
Lihtsad reeglid4. september 2018, 12:19
Kasutad spordis keelatud vahendeid, oled must/räpane sportlane - I kord 2 aastat võistluskeeld. II korral eluaegne.
Politseis ja Õiguskaitse organites - kasutad keelatud võtteid - kohe I kord saad kinga ja halvemal juhul paragrahvi kaela- Räpane politseiniks on laialdaselt levinud nimetus.
Kuidas on ajakirjanikega - Pressinõukogu on "enesepuhastusvahend" - Lusti kuuuurija on 5 korda saanud tauniva otsuse kutse-eetika rikkumise eest. Ei loe, et ta on saanud ka mitu kord õigeks mõistva otsuse (nagu spordis - ole puhas palju kordi tahes I must proov ja puhka jalga).
Lust saatis Inglismaalt libauudiseid, mida klatšimaiad toimetajad avaldasid.
Kas meie meedia on öeldnud Lustile - Sa oled räpane ajakirjanik - puhka jalga ...
Nüüd on kriminaalsüüdistus soolas - kasutab meediat õigussüsteemi naeruvääristamiseks - kaua võib?!!! (Sellise räpase ajakirjaniku tegutsemist tolereerida)
sõna sekka4. september 2018, 12:10
Kuidagi mõru maitse jääb sellest loost ! Väga palju vastu rääkimist. Kord oli telefon kadunud , teisel momendil aga väidab noorsand , et aku oli tühi. Raha vargust tema sõnul ei olnud , aga kuidas tõlgendada sama noorhärra ütlust : "mina ei võtnud , teised võtsid" ?
"Soovitus" sellele kambale - teinekord mõelge stsenaarium paremini läbi !
r.4. september 2018, 15:20
Jummala savi, et toobal homo on - nagu neid varem poleks olnud ?! Suva..looduse looming ongi teatud juhtudel eripäradega, mis siis.
Aga see, mida Lust korraldab, väljub julmalt mõistlikkuse piirest. See poistekamba anonüümne jura võib ja ilmselt ongi suures osas farss..aga toobali maine elu lõpuni..kordan..elu lõpuni rikutud. Isegi kui siit mingit krim asja ei tule, siis enamus mäletavad umbes nii..ah toobal..see..homo...lasi endale taha panna ja samas hoidis alaealisi kinni! Novot...Lust...k rrrt. kunagi raudselt mingil kujul maksab kogu selle oletuste baasil loodud materjali eest, mida ta eetrisse toodab. Imestagu siis, et elu tal nii s....tt on-
kalev5. september 2018, 13:40
asjad tulevad ringiga tagasi....sellised provokatiivsed lood rikuvad t6esti inimeste elusid, mitte ei muuda maailma paremaks. Minuarust k2is enmaik juttu selle yle, et kuidas ja kes pidutses ja...ma nimetaks seda eraellu tungimisega...igalühel on ju 6igus elada ja pidustseda nagu ise tahab... ja siis oli n2ha teleekraanil, kuidas lust l6i s2rama "ta suutis paljastada inimröövi". See oli nagu kirss tordil ja tema ajakirjanduslik suur saavutus. Kahjuks politsei seda ei tuvastanud ja kannatanu ka kaebust ei olnud esitanud. Seega kogu lugu oli fabritseeritud ja täis puhutud.
Viiu7. september 2018, 19:13
Teiste sõnadega: Lust oleks pidanud stsenaariumi paremini läbi mõtlema!
4. september 2018, 12:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Põhjalik töö4. september 2018, 13:00
peab olema motivatsioon seda teha siin. Järelikult Lust on sulle ebamugav, homme on sinu ukse taga, sinu mustale südametunnistusele koputamas.
mundriau, mitte ebamugavus4. september 2018, 13:55
Küsimus pole ebamugavuses, vaid Lusti ebaprofessionaalsuses - ta ainult häbistab ajakirjaniku kutset. (Mina lähtun Academia Pegeliana põhimõtetest). See on väljaannete probleem, et nad räpaselt ajakirjanikult toodangut ostavad ja tema küsitava väärtusega saadetele promo teevad.
PS! Pressinõukogu materjalid on avalikud - Lusti kaasuste kokkakorjamine võtab ehk 15min copy/paste.
põhjalikule tööle4. september 2018, 15:04
Kui keegi tahab sulle käru keerata ja ütleb, et sa oled nt salaviinamüüja, pettur, või ahvatled alaealisi, jne, siis paraku alati leiab "anonüümseid tunnistajaid", kes seda tõe pähe kinnitavad. Kas selline tegu on eetiline? Seda saadet vaadates...jah.
Kiidame räpast ajakirjandust? Õnneks pole tal diplomit ja teda ei saa ajakirjanikuks nimetada. Kuid sellised küsitavad saated ei kaunista uurivat ajakirjandust. Eriti, kui tehakse kallutatud ja tellimuslugusid.
Tase4. september 2018, 12:06
Moderaator kustutab juba mitmendat korda väljavõtte pressinõukogu Lusti taunivatest otsustest, mis on esitatud faktilise kinnitusena, et Lust on korduvalt rikkunud kutseeestika ja sp on räpane ajakirjanik.
4. september 2018, 11:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
just4. september 2018, 11:59
Jõed voolavad Alam-Pedja looduskaitsealal, kus ligilähedalgi teid ei ole.
...koht, kus ühinevad Põltsamaa ja Pedja jõgi ning muutuvad P e d e jõeks (sõnast Petäi ehk mänd). Põltsamaa jõgi näib suurem, ehkki on ametlikult Pedja jõe lisajõgi (nagu näib Navesti suurem Pärnu jõega kohtudes).
http://loodusmatkad.esy.es/pedejogi
( ! )4. september 2018, 11:25
viljantist4. september 2018, 11:47
Toobal teeb seda väga õrnalt.
to viljantist4. september 2018, 13:43
aga nägu on nii jõhker.
4. september 2018, 12:13
meenutus4. september 2018, 11:25
Vösareporteri tegelased olid elust enesest, piinlik oli vaadata, kes meie maal elavad. Lustil sama kaliibriga seltskond, ehk siis maal elavadki sellised. Nad ei saa isegi aru, millal neid mönitatakse, sest odav kuulsus on nii magus. Nii ka Toobali juhtumis. Kes on Toobal täna? - mitte keegi! Seega ei saa aru, miks tehakse yhest väidetavast homost saade aga teistest mitte?
laiba mõnitamine4. september 2018, 11:58
Toobal on poliitiline laip - aga Lust püüab 3 aastat tagasi paljastatud toobali jätkuvat paljastamist näidata kui erilis kangelastegu. Suht räpane intrigaanitsemine enda tuntuse tõstmiseks
KEmmu Nist4. september 2018, 11:24
48 tundi kinnipeetud asja uurimiseks
rahavargus oli või ei olnud ?4. september 2018, 11:24
ega vargal pole tõesti kodukandis midagi teha, kõik ju tunnevad. Saunas käivad inimesed ikka alasti ja nt. meemassaaž jms. on siis käperdamine? Teise vihtlemine, ka loomulik tegevus- on lusti mine eelmänguks? Kui kõik teavad, miks nad sinna lähevad ? Võib olla vajab reporter mitte ohvriabi abi aga hoopistükkis paarinädalast ametlikku psühho ravi? Midagi on tema viimastes lugudes üle keeranud
rahakaotaja4. september 2018, 11:29
lihtne lavastada,et püksitasku sisu on kadunud ja teen uued dokustaadid ametimeeste juures
ahavargus oli või ei olnud ?-le4. september 2018, 13:44
On ülimalt tõenäoline, et OLI. Kari elujõus kutte ei saaks muidu kabuhirmus pageda kahte lehte ühe noore mehe eest!
Mh4. september 2018, 11:06
Arvan et üle paisutatud lugu, sest noored on kuulsuse janused ja see tundub väga väljamõeldisena, kui miskit oli eks siis ikka ise ka süüdi mitte nii väga teine tegelane.
Juut4. september 2018, 10:53
Väga lambine ja venitatud osa. Üles paisatud on see kuuuurija. Lamp lamp lamp lamp lamp. Lust ka paksuks lainud
lätakas tatti4. september 2018, 10:57
nadinunnadi4. september 2018, 10:49
Priit-poiss propageerib euroopalikke väärtusi.
tundub4. september 2018, 10:34
4. september 2018, 10:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
nimi on4. september 2018, 13:00
4. september 2018, 10:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
EETIKAKOODEKSIT4. september 2018, 10:28
Ega4. september 2018, 13:19
Lust ei olegi ju diplomeeritud ajakirjanik. Ta ei tea ajakirjaniku eetikast ega pädevusest midagi. Paraku sellised soperdajad viivad ajakirjanduse sopa-kõmu-uudiste tasemele. Miks TV3 seda saadet endiselt näitab? Miks uudistesaatest on tehtud sisuturunduse saade? Mina TV3e enam ei vaata, nii nagu ka paljud teised sõbrad-tuttavad.
tühikargajale4. september 2018, 13:46
Ära vaata, ega sinu vaatamatus midagi muuda. Väga lapsik lause: mina enam ei vaata! Mina vaatan siis kahe eest.
13:46-le4. september 2018, 14:43
Tegelikult muudab palju, sest kui vaatajaid ei ole = pole ka reklaamirahasid. Õnneks on piisavalt lollikesi, kes sellist sopaloopimist mõnuga vaatavad. Aga kui saadet kahe eest vaadata...olge ettevaatlik, see võib vaimsele tervisele halvasti mõjuda!
Jep4. september 2018, 17:40
Nüüd vajub TV 3 põhja sest "Ega" ei vaata enam seda.Ongi parem, leheveerg jääb puhtamaks.
13:194. september 2018, 18:54
Ja meie vaatame kohe kogu linnaga, kaasame naaberlinnad ka veel. Nii on lood, siinpool sood.
5. september 2018, 07:52
Pada sõimab 4. september 2018, 10:17
katelt,ühed mustad mõlemad!
4. september 2018, 10:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mann4. september 2018, 12:41
Toobali ainuke viga on see, et ei ole endale leidnud sobivat kaaslast. Seksuaalsus on üks põhivajadustest ja ma ei tea heterosid, kes ei teeks tunduvalt ekstreemsemaid asju voodis, kui seda teevad samasooarmastajad!! Tõstku käsi mees, kes ei ole tahtnud naisega olla sarnases vahekorras!!? Aga kui nende kanni kallale minnakse,,on hala majas ;)
to mann4. september 2018, 14:15
ei tea muidugi, millise seltskonnaga sina läbi käid, aga minu tutvusringkonnas pole ühtegi meest, kes tahab endale taha lasta panna.
to 14:154. september 2018, 16:07
see viga sul ka veel juures, et loetust aru ei saa. Võta nüüd kätte ja loe uuesti Manni kommentaar läbi, ehk seekord on tulemus parem.
Andres4. september 2018, 16:29
Tõesti ei ole tahtnud olla naisega vahekorras, kus naine mind anaalselt võtab.
5. september 2018, 07:55
Noo see on teine asi, eelmises kommentaaris on sul midagi muud kirjutatud. Loe uuesti kui ikka aru ei saa
Liiga palju4. september 2018, 10:11
On jutus oletusi, kui ikka ise oled normaalne mees ja on normaalsed sõbrad, ei tule pähegi minna kusagile uugametsa pidutsema! Ju ikka endal ka mingid kalduvused olemas.
oletustest4. september 2018, 10:28
Keegi ju ei väidagi, et saates nähtud noormehed normaalsed olid. See ei tee teenekast Keskerakondlasest ausat inimest.
kottilöikaja4. september 2018, 11:17
4. september 2018, 12:16
viljandisse pidutsema lähevad ainult omod
Toobalile...4. september 2018, 10:03
ega matuseäri on ka 1 ihaldusväärseimaid ärisid,keegi leiab.
,et tallud ta konnasilmadel....aga Lusti viimased tekstid hakkavad lausa valimiseelsete tellimustöödena paistma...:/ kas teemadering on otsa saanud?
Pille4. september 2018, 09:43
Need Lusti saated lähevad aina kohutavamaks. Miks sellist jura on vaja eetrisse lasta? Kui Toobal tõesti "selliseid" pidusid korraldab, siis on väga naiivne väita, et kutid ei teadnud, mida sealt oodata. Vägisi tuli meelde too Zandi ja Madli lugu, ja mis sealt pärast selgus.
Eriti kurb, et osad vanemad vaatavad seda soppa koos lastega. Vaesed lapsed, mida kõike nad peavad sealt kuulma-nägema. Aga nüüd ei imesta, miks osad lapsed räägivad roppusi!
valija 4. september 2018, 10:02
Valija peab teadma, mis väärtused millises erakonnas on.
janus5. september 2018, 14:11
tehniliselt pole T ühegi erakonna liige
kiiduväärt töö4. september 2018, 10:06
Mitte keegi ei väitnudki peale selle uue tahasaanu, et ei teadnud, mida sealt oodata. See ei tähenda, et rahvas ei tohiks teada, kellest kaugemale hoida. Väga hea, et neid perv.osid näidatakse.
Keskerakonna uus pale4. september 2018, 09:40
Iga teine inimene istuks praegu eeluurimise all kinni aga Toobalit ei saa käsitleda tavalise inimesena kuna ka peaminister on sealt saunast läbi käinud. Pole mingit variantigi, et politsei ei lähe tavalise inimese majja kui inimesed väidavad, et seal hoitakse kedagi vastu tema tahtmist kinni. Toobali maja aga jäeti rahule.
Kas4. september 2018, 10:07
olite ise kohal, et nii täpselt ja kindlalt teate, et ka peaminister on sealt saunast läbi käinud?? Kui ei olnud ja ei saa seda tõestada, siis see on laimu levitamine ja teil võiks häbi olla. Meeldetuletuseks: Toobali ajal oli Ratas erakonnas põlu all, nii et vaevalt keegi teda sinna saunatama kutsus ja vaevalt ta oleks läinud, kui ka oleks kutsutud!
kahtlused4. september 2018, 10:30
Aga kahtlused jäävad.
Häbi olla?4. september 2018, 10:31
Häbi võiks kõigil keskerakondlastel olla selle Toobali pärast!
Nüüd on "peremudel" järsku laim?4. september 2018, 10:37
Sina olid kohal ja tead kinnitada, et Ratas seal polnud või? Ma ei tea muud kui et Ratas on samas bandes kus see Toobal peasekretär oli. Kas sellest ei piisagi?
4. september 2018, 11:03
Aga vat ei piisa jah! Samasse erakonda kuulumine ei tõesta mitte midagi sellist, mida sina siin öelda tahad. Nii et see, mida sa teed, ON laimamine.
10:37-le4. september 2018, 13:39
Ahahh, piisab sellest, kui üks teeb midagi halba, siis teised erakonnakaaslased kah kohe süüdi!? Kas siis kõik reffid Taavi tõttu naisekabistajad?
Kuna teie ütlesite, et Ratas seda tüüpi saunaline, siis tõestage oma sõnu. Kui ei saa kinnitada, siis see pahatahtlik laim ja inimese maine kahjustamine, mis muuseas karistatav!
See Toobali teema aga juba 3 aastat vana uudis, mille Lust alles nüüd avastas...wow, milline operatiivsus!
ei pea ühti4. september 2018, 13:48
Aga Rõivase külmakapiskandaali pärast ei ole?
11:03Tohoh4. september 2018, 16:29
Aga jumalapärast, kui saarlane otse ütles, mis pagulased on, siis tuli küll kogu EKRE võlla saata? Miks selline kahepalgelisus on elunormiks saamas???
Juss4. september 2018, 09:36
Miks nüüd Sakala vait on.Varem oli ainult Toobal ja Toobal.
4. september 2018, 09:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Toobal4. september 2018, 10:27
ju astus kesikute seast juba ammu välja.
no sai jah4. september 2018, 09:16
4. september 2018, 09:13
kaua see lust siin tõrva peal suitsu kerjab anna üks suits to üks suits
Hihiii!4. september 2018, 09:04
Viige ikka oma surnud Toobali juurde menetleda.
vastupidi4. september 2018, 10:07
hoopis haiged tegemised on teil
Ei ole enam Kalle!4. september 2018, 09:04
Nüüd sa oled Malle, ja Toobali naine! Ise tahtsid pulli teha. Eesti on pisike, ei sa kao kuskile! Tühjast kohast ei teki midagi. Pole te poisikesed, Toobalist paremad midagi.
Seksuoloog4. september 2018, 08:57
Kelle asi, mis noored omavahel teevad---nagunii juuakse nurgatagustes--las möllavad siis mingis kindlas kohas kui mingit totraid seadusi ju rikutud ei ole ja kui meeldib siis las müravad või pedetsevad --terves maailmas tehakse seda iga päev igas kohas !
selge mulk4. september 2018, 08:54
No ajab naerma, kutt oleks pidanud tilli katsumise ajal andma katsujale molli, mitte hämama et sai närvivapustuse, vot kos om nüüd tegija.
4. september 2018, 09:49
selline sai närvivapustuse, hihihiii, tule taevas appi
4. september 2018, 10:11
huvitav mismoodi see närvivaputus välja nägi? Kas hakkas vapustusest ohkima-ähkima-kiljuma? Õige kutt oleks virutanud sellise obaduse, et katsuja oleks veel mitu päeva tähti näinud!
Nips4. september 2018, 08:52
Kohe pisut kahju Toobalist. Kuidas tuntud inimene ei saa jagu oma kihudest ja keerab endale sellise bläki kokku. Toimetagu ikka kapis edasi, siis oleks nagu normaalsem.
4. september 2018, 08:58
Ta ongi ju saunakapis---kelle asi !?
4. september 2018, 12:20
mulle on hakanud toobal meeldima.kõigi nende jopskite taustal täitsa ok
saunamõnudest4. september 2018, 13:50
Just. Linnar Priimägi meeldib mulle ka. Täitsa värvikad kujud ja poisid ronivad ka ise kätte, keegi neid kuskile ei tari.
Lust ise trollib4. september 2018, 08:50
Ega siis enesekiituse rasket tööd ei saa teistele usaldada
halli hülge möla4. september 2018, 08:48
Nagu kirjutatud
„Postimehe artikkel sai Priit Toobali karjäärile 2015. aastal saatuslikuks. Mees astus pärast loo ilmumist tagasi nii Keskerakonnast kui riigikoguliikme koha pealt. "
Mida muudab praegune Lusti verbaalne kõhulahtisus? - midagi ...
Realist4. september 2018, 08:40
Hahhaa, eile veel trollid kirjutasid 150 kommi lusti toetuseks, nüüd kus julges kesikut hirmutada on uued korraldused antud !
4. september 2018, 08:28
Lahe lugeda kommikostitusi pigem õhtulehe sööt on erilastele nõelamiseks kui oma arvamusi netti kuulutada aga olen üks lugejatest ja muigan täiega
4. september 2018, 08:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
4. september 2018, 09:02
mitte keegi meelita ---ikka ise lähevad omal jalal, tohman !
ajakirjanik reklaamib kommionu4. september 2018, 10:54
polnud seal mingeid lapsi ... Kui kellelgi selline informatsioon, siis õigusriigis tuleb teatada politseisse.
Ja Lust ei tõestanud midagi, ainult reklaamid Pee Edendamise punkrit.
Kui varem teadsid ainult kõik Suure-Jaani omad, mis seal toimub (aga pea täismehed läksid ikka), siis nüüd teavad Järva-Jaani ja Kolga-Jaani omad, kust tasuta kraami ja seiklusi otsida ....
4. september 2018, 12:22
kui tasuta kommi saab,laseb iga õige eestlane endale kotid taha keerata.
Murakas4. september 2018, 08:16
Valitsus peab tagasi astuma ja kooliõpikud,kus propageeritakse taolist peremudelit,tuleb põlema panna.Haridusministeerium asub Tartus ja õpikud taolise sisuga siina viia,näidake kodaniku algatust.Kui kõik astuvad ühiselt lolluste vastu,siis on võimalik eestis midagi muuta,aga niikaua võib lihtsalt rääkida ja valitsust see ei huvita,probleemide ahelat oleks,aga võimalik katkestada.
4. september 2018, 08:32
ei saa aru ,mis kuramuse valitsus meil üldse on !?
,.,4. september 2018, 08:51
"Peremudel" on vaenlase sõna. Pere on pere ja mingit mudelit selles osas pole! See ongi seks puhuks välja mõeldud sõna, et jätta muljet justkui saaks ka teistsuguseid "peresid" olla- Toobal ja külapoisid näiteks.
tundub4. september 2018, 12:37
tundub-le4. september 2018, 13:51
Mudil jah, seliine sisseimbunud kultuur...Hirmsasti roogitakse, aga välja ei saa.
viin4. september 2018, 10:33
Murakas4. september 2018, 08:07
Moraal on alla käinud.Vaevalt,et emad tahaksid,et nende alaealisi poisse,keegi ära kasutaks.Aga ,kui noored ise lähevad kas on mõistus kodus?Ilmselt ei teata siis,et lihtsalt joomisest kaugemale minnakse.ENSV ajal raviti taolise hälbega inimesi,nüüd on see siis igati normaalne ja kooselu seaduski vastu võetud.Kas väike Eesti ei võiks lihtsalt vaba olla euroopalikust mõtlemisest?Ja siis kui meie kõigi lapsed on ära rüvetatud,siis alles astume mingeid samme või läheme protestimarsile?Kes siis praeguses eestis rohkem kannatab on minu küsimus,need noored süütud poisid või homod,lesbid jne?
Tere 4. september 2018, 08:03
Käisin ka seal saunas. Meeldis 5* . pole hullu Topsi Prits oma sepp
tore4. september 2018, 23:27
nüüd pool VIljandit ja terve Suure-Jaani teab, et said .... taha
"Taha tahaks saada!"4. september 2018, 08:02
Selline vä.rd oli keskerakonna peasekretär! Savisaar, ratas ja teised ei teadnud? Ja siis imestame, et kooliõpikutesse poevad "peremudeli" nime all ṗederastide loosungid.
teadsid teadsid 4. september 2018, 12:39
aga omasid ei jäeta maha
mees4. september 2018, 08:01
Korralikust perest pärid noored ei satuks sellistesse sekeldustesse. Kamp alkoholi- ja narkolembelisi noori otsis tähelepanu. Ja mis narko propageerimise saade see oli? Lust võiks ikka tõsiseid lugusid teha, mitte iga karjapoisi juttu uskuda.
oot4. september 2018, 23:26
mis jutt? Aga sellised tüübid võivad Kultuurimaja direktorid olla? Veits sassis oled või?
toobal võiks ju4. september 2018, 07:38
selle kannika poisi paari madise ka sauna kutsuda
kl4. september 2018, 09:20
Madis on kõrgema klassi pde, nüüd just kohtus mingi ma lemmik prnostaariga. Tema Suure-Jaani Toobali poole ei vaatagi.
Rahvaasemik4. september 2018, 07:38
huvitavad inimesed ajavad Eesti poliitparteide asju. On ikka eraelu neil. Savisaar ja keskerakond ikka teadis, keda endale valida peasdekretäriks. Aastaid tagasi oli ka IRL peasekretäriks mees, kes istub praegu vangis juba ligi 10 a. Kas parteilased on inimesed, kes ei tunne inimesi ja elu ? Ettevaataust valija..keda te endale valite --vaadake mis inimesed on nende sõbrad !
no4. september 2018, 08:13
Mis eristab nn. vaba Eesti parteisid NLKP-st on see, et viimasesse igaüks liikmeks ei saanud. Kontrolliti tema moraalset ja poliitilist tausta, tööalaselt pidi olema oma alal hinnatud, ja parteisse tahtjal pidi olema kaks ühiskonnas normmaalslet käituvat inimest ,ehk tublit seltsimest (töö ja eraelu) poolest hinnatud soovitajat. Ka siis läks vahel mõni vääritu taustga inimene, kes silmakirjalikult suutis endast parema mulje jätta, läbi.
Praegu värvatkse ja minnakse vabatahtlikult erakondadesse igaüht, et näidata erakonna massilisust. Nii saavadki paljud väga räpase taustga inimesed, moraalselt laostunud, vaimselt nihkes, pereväärtusi jalge alla tallavad, teisi alatult petvad ja skeemitavad , sageli harimatud tegelased. Parteijuhid ootavad ilget pugemist, lipitsemist ja labast kamraadlust. Nii ronis Isamaaliitu ja erti Respublicasse väga väärituid inimesi. Liiderdajad, võltsijad, väikes haridusega., mingid kooliagesed pundid jne. IRL peasekretär Hanson oli eriline limukas, kes peitus oma räpase elu kinnimätsimiseks igasuguste ühiskondlike ametinimetuste taha. Lastekaiste organistasiooni jut pilasta lapsi. Jäle, et sellistel on mõttekaaslasi ja madala intellektiga naised on nende fassaadi katteks nende elukaaslasteks Need, kes teadsid Hansoni väärakust, vaikisid. Samasugune trall on kogu aeg Toobali ümber käinud. Küll rahajandid, küll hälbeline eraelu narkootikumide tarbimine. Ta oli ka ilge pugeja Savisaare silma all. Ja külas teatakse, milline türann ja aferist Toobal on. Ja meedia tituleerib teda ettevõtjaks, matusbüroo on perverdi kätes. Sigadustele on lai tee ka fakt, et ilma igasuguse autundeta inimesed voorivad ühest erakonnast teise. Ja ülbeid saamamehi ja reeturi hingega võetakse avasüli vastu. Kõik müügiks
no-le4. september 2018, 21:37
ära uduta! Oli seal NL KP-s ka igasugust seltskonda. Eriti kõrgetel kohtadel partei aste seas. Ped esid ehk ei olnud, aga naisi krabavaid ilgureid oli küll.
4. september 2018, 07:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
inimesed peavad teadma, kes nende kõrval tegutsevad4. september 2018, 08:45
Kui Lust ei avalikustaks, siis kes teine seda teha julgeks? Pealtnägija ehk ka. Pahalaste avalikustamine ja häbiposti paigutamine on läbi ajaloo alati kõige paremini mõjunud. Mõni ehk hakkab seepeale mõtlema, et polegi nii karistamatu nagu ise arvab. Paks rahakott pole õigustus, et võib kõike teha, mida rikutud mõtlemine välja mõtleb.
Jep4. september 2018, 08:53
ÕL ajakirjanik kogub ainult klikke ,Lusti, tehtud töö arvelt.
4. september 2018, 07:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
See4. september 2018, 08:45
On ammu teada, et meie eesotsas inimestest on paljud geid või bid.
Raidal4. september 2018, 12:25
jajaa see toompea kuulus keldrisaunä
seal on nii mõnedgi jõujooned paika pandud.
jah4. september 2018, 12:41
maakira on lapikuks hööveldatud
ma arvan, et tõde on mõlemal poolel4. september 2018, 07:09
ühtepidi ma usun, et toobali juures käib saunapidu ja noori poisse seal käpitakse. aga samas ma usun, et toobalilt pressivad need noored narkarid raha välja. et kui raha ei saa, siis teeme sinu peod avalikuks. ehk siis, seal on kindlasti ka väljapressimist.
Andres4. september 2018, 06:40
Ja selline Agu Sihvka oli Riigikogus. Meie riigi eesotsas. Osales komisjonides ja tegi otsuseid. Täitsa pekkis. Enamus klounid seal veel alles.
ats4. september 2018, 06:09
no mida siin oli õõvastavat, lust ei teagi selle sõna tähendust, kui leiad laiba, ussitanud, vot see on õõvastav, aga tal on iga lugu õõvastav
Titvit4. september 2018, 05:36
Omnivä.Kas joon või ei on oma teha olgu öö või päevapaist,aga õlut viina naisekeha eelistan ma Eestimaist... :D
4. september 2018, 03:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
4. september 2018, 04:53
Saatanasigitis, jäta inimesed rahule.
04:53, 4. sept 2018-le4. september 2018, 13:53
Kommentaariumis on vähe inimesi...
G4. september 2018, 03:19
Tal juba selgelt näost näha kes ta on ja palju peast puudu jääb.
OK4. september 2018, 01:50
See lugu on ju selgemast selgem. Toobal tahtis maapoistega lustida. Midagi ilmselt vb sai ka, aga kui pätid tema tallipoisi raha pihta panid hakkasid nood omakorda juurde välja pressima, et muidu paljastavad nad tema kuulsad saunapeod. Pandvangidraama on samuti ilmselgelt ülepaisutatud ja väljamõeldis. Antud juhul olen Toobali poolt, sest kellegil ei ole keelatud endale partnereid sebida.
juss4. september 2018, 08:25
alaealisi poisse endajuurde kutsuda ja täis joota, et voodise nendega pugeda on sinuarus normaalne we
Nujaa4. september 2018, 08:59
18+ pole alaealised, muide.
kohalik4. september 2018, 10:42
sel peategelasel Karl Kabanenil omal mitu last...olgu oma lastele isaks.Suurim varas ja kaltsakas külapeal...
?4. september 2018, 13:54
Ta käib Priidu juures alimente teenimas...
Njah4. september 2018, 08:43
Poisid olid piisavalt vanad, et aru saada, millega on tegu. Isegi 12 aastane laps oskab sellistest eemale hoida. Ju olid poisid ise samasooiharad või mõne muu kurja plaani peal väljas. Kõik ju teavad, milline Toobal on, mida sa ronid siis sinna tema juurde. Nagu näha ka vestlustest, siis olid poisid ikka väga teadlikud, kuhu lähevad.
4. september 2018, 08:44
ÜLEPAISUTATUD lugu, kõik poisid läksid sauna vabatahtlikult !
OK4. september 2018, 01:45
On see Toobal mis ta on, aga mida need Viljandi pätikaltsakad kes seal saunas ja pidutsemas käisid ja selle raha ära varastasid paremad on? Nüüd kui vargusega vahele jäädi, siis kukkusid kirema ja omakorda väla pressima.
külamees4. september 2018, 09:08
No ongi hea, et kõik nägu- ja nimepidi avalikkuse ees. Küllap tuleb veelgi neid saunahuvilisi välja.
Loomulikult ei lähe korralikud poisid pervertidega koos viina jooma , narkotsi tõmbama ja siis sauna üksteist näperdama. Hea nüüd teada külarahval ja vallaisadel, mis mõnes talus öötundidel sünnib ja kes seal asjatavad. Varastati sealt raha või midagi muud, polegi nii oluline, joodikutepunt tuleks lihtsalt laiali ajada ja ninamehel tiibu kärpida.
Tuleb tunnistada Edgar Savisaare4. september 2018, 00:10
erakordselt head nina Eesti ühiskonnast pättide väljasõelumisel ja oma organisatsiooni koondamisel.
Tasuta bussisõit3. september 2018, 23:49
Kuna neid vingatseid jagub, siis las ostavad pileti! See, kes kiidab tasuta transporti, sõitku tasuta, Kes laidab, see ostab pileti!
Nujaa4. september 2018, 08:58
murueit3. september 2018, 23:35
Ma ei saa aru, miks on vaja üht avalikust elust taandunud inimest tampima hakata. Kas tal läheb maapiirkonnas liiga hästi, kas ta on kellelgi töö käest võtnud, kas eestlane kui vana uss-naaber ei saa rahulikult magada, kui kellelegi käru ei keera? Täiesti inetu lugu noorte pättide ettevõtmisel.
Muri4. september 2018, 00:08
Olen sinuga nõus. Ei meeldi mulle see Toobal, aga Lust meeldib veel vähem. Labane, väga labane si*aloopimine. Kelle asi see on, mida keegi omas kodus teeb, ka ei ole keegi kedagi sundinud sinna külla minema.Parajad pätid on need noored kutid, see sai küll vägagi selgeks.
4. september 2018, 08:49
TERVE elu on kogu maailmas pedetsetud ja pedetsetakse edasi---mitte keegi ei saa seda keelata !
Nujaa4. september 2018, 08:57
No mis noored poisid need kohalikud kuulsad pätid enam ikka on? Ammu täisealised, ise vastutavad oma tegude eest. Lootsid Toobali kulul pidu panna (ja tegidki seda korduvalt), aga ahneks läksid, rohkem tahtsid.
Mis me teada saime - mitte midagi4. september 2018, 14:06
Kirjutad: mis pada sa ajad??? loomulikult PEAB selliseid asju avalikustama! noored poisid saunaõhtutel, kellele joodetakse sisse ei tea mida ja pärast ehk filmitaksegi oma ühteid..
Kas saates tõestati midagi sellist - absoluutselt mitte! Kui Sellise eelraklaami peale kiideti Lusti taevani - kõige rohkem muidugi Lust ise, siis nüüd hakkab kohale jõudma, et suuga teeb suure linna jne. Lust on uuriva ajakirjanduse häbiplekk - ta oskab asja ainult tuksi keerata.
to 8:494. september 2018, 15:08
pedetse edasi ja naudi oma väärastunud elu!
paraku4. september 2018, 21:12
see ongi Lusti tase - eelreklaami järgi tuleb vägev paljastus ja kes teab mida kõike veel teada saab. Saates aga...niisama mingid anonüümsed heietused, ei mingit tõestust ega vahelevõtmist. Ausalt öeldes piinlik oli vaadata. Kas TV3el pole häbi sellist soperdist eetrisse lasta?? Muide Postimees kirjutas juba 3 aastat tagasi Toobali saunatamistest.
murueidele4. september 2018, 11:33
Väidetavalt olla Toobali matuseäri tugev konkurents teisele samasugusele ärile, mille pärast too teine pidanud oma uksed sulgema. Kindel on, et täiskasvanud, kes seal pidudes käisid olid teadlikud, kelle juurde lähevad ja mida saavad.
Tuki3. september 2018, 23:21
Miks läevad - kui teavad. Kas poll on oma poiss - miks muidu vaikib? No polegi ime on ju endine eesti tegelinski.
ületee-Muri 3. september 2018, 23:36
No oled sa nüüd naabri-Tuki või muidu Tädi?
Tädi3. september 2018, 23:16
Miks läevad - kui kõik tevad? Kas politsei oma jorss? Elagu niisuguste soosija eesti!
Jüri3. september 2018, 23:07
Huvitav, millega see Lust on ära hirmutatud (meelitatud?), et selliseid mannetuid tellimustöid teeb. Eriti paha oli vaadata saate teist osa tasuta bussiliikluse vastu, kuigi kõik küsitlused näitavad sellele suurt poolehoidu. Kas tõesti Lust pole seda ei kuulnud, ei näinud?
Mis poolehoidu?4. september 2018, 07:33
Ma ei sõidaks bussiga ka siis kui selle eest mulle makstakse!Ja minu tutvusringkonnas ei sõida mitte keegi maakonnaliinidel.Ainukesed liinid,mida mu tuttavatest mõned kasutavad,on linnadevahelised ning mõned sugulastest vanurid sõidavad ka linnaliinidega!
wm4. september 2018, 18:05
Jobu Tõrva ja Valga ongi linnad.
RM5. september 2018, 16:29
Sina ja sinu tuttavad pole järelikult sihtrühm, kellele see teenus on suunatud. Mida sa sellepärast siin kohe lahmima hakkad? Ära sõida kui ei taha, kelle asi. Pole mõtet sõna võtta teemal, mis sinusse ei puutu.
to jüri4. september 2018, 07:59
me ei pea tasuta bussiliikluse poole minema, vaid pensionite ja madalate palkade vastu võitlema! mis mannetu tellimustöö?
tee paremini, kui oskad. näha on, et ei oska.
3. september 2018, 23:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
matsomees3. september 2018, 23:13
ongi tegemist xxx fiil meestega.
4. september 2018, 06:39
sa,23:00, ära nüüd oma fantaasiaid teistele külge poogi. Lollusi ei pea ka lausa kirjutama.
Tõde on vahepeal3. september 2018, 22:48
Selge on see, et Toobal on noorte poiste lembeline. Enamus poistest olid seal Toobali juures käijatest alalised. Kui sa hetero oled, siis reeglina sa väldiks edaspidi sinna minemist. Palju neil noortel seal siis ka haridust on ja kas nad ka töötavad? Lihtsalt käivad ringi ja nuiavad raha neilt, kellel seda on. Ma ei imesta, kui see uus noormees meelitati sinna tulema sõprade poolt, et siis pappi saaks. Priidule on uus noor ja süütu noormees kui taeva õnnistus.
Saade oli selline, kus osad asjad jäeti küsimata või lahti rääkimata.
4. september 2018, 00:02
Poiss, kes väitis, et võeti pantvangi ei ole midagi nii süütuke. Kohalik ja teadis hästi missorti peod seal käivad. Aga kuna tegu on tuntud kohalike väljapressijate ja varastega, siis kindlasti antud plaan oli neil ammu välja mõeldud. Lustil peaks häbi olema, et ei kontrolli enne tausta ja ei tee korralikku uurimustööd, täiesti puudulik lugu ja “ajakirjaniku” poolt lapsik klikkide kogumiseks lugu.
palju küsimusi4. september 2018, 08:14
Mõned neist
"Pantvang" väitis ükskord, et ei saanud helistada,sest aku oli tühi. Teinekord,et oli telefoni ära kaotanud. Halloo!?
Toobal väitis, et tema auto seisab kõik aeg hoovi peal. Uksed lahti ja võtigi ees. Polisei antud autot ei leidnud ei sealt ega lähiküladest. Kas politsei üldse käis seal kohal? Tundub, et mitte!
jne..
00:02-le4. september 2018, 09:16
Aga sina tead väga täpselt, kuidas asjad seal käisid ja käivad? Olid ise kohal?
Täpsusta siis oma nime ja näoga ning lisa puuduvad faktid ja detailid.
4. september 2018, 06:44
mõni päev tagasi Toobal avaldas ju omapoolse sündmuste kirjelduse. Millegipärast usun tema versiooni rohkem. Siit kumab eesmärk ju selgelt läbi.
4. september 2018, 10:06
sa, jussike, püüa midagi uut ja originaalsemat välja mõelda, see kontori jutt ei toimi enam. Aga, muide, missugusest kontorist sulle käske jagatakse sedasi haukuda?
igal oma tõde4. september 2018, 09:12
No neid "osa asju" räägitakse siin kommentaariumis ju piisavalt lahti.
Juku3. september 2018, 22:17
Huvitav, mida Vallavalitsus kultuuritöötajast arvab.?
vali3. september 2018, 22:14
ikka Priit seltskonda ka kellega läbi käid.
kus suitsu3. september 2018, 22:14
tulest ja suitsust4. september 2018, 13:57
Just. Raha varastamisest räägid?
3. september 2018, 22:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Reaal3. september 2018, 22:32
Siin on politseinik Silver Siimustel tegemata töö vaja ära teha.
Narkotarbija tunnistas ju üles, et on kaks korda üledoosiga haiglas olnud.
Las tunnistab üles narkodiilerid. Uurimata Toobali ründamine, mis osutus üsna eluohtlikuks Toobalile. Samuti rahavargus uurimata ja kurjategijad vastutusele võtmata.
Kristiina.3. september 2018, 21:56
See nn. ohver oli Karl Taskin. Toobal ütles. Ninamees Kabanen on karistatud narkos. Usun siin Toobalit..
3. september 2018, 23:00
Kabaneni nimi igal pool kuulus.
juss4. september 2018, 08:37
MIttmes eri lehes sa seda sama kirja juba copy paste-nud oled . sa ei saakski kedagi muud uskuda ,muidu jääksid leivast ilma
4. september 2018, 10:08
Ja mitmes sina ühte ja sama jura ajad? Kardad ka leivast ilma jääda?
3. september 2018, 21:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
oled3. september 2018, 22:28
kalev lillo reformist vä?
A3. september 2018, 21:54
Ei usu et asi ikka päris nii oli Nagu lust ja jorsid räägivad
3. september 2018, 22:14
Keda uskuda4. september 2018, 01:04
Kas Priit Toobalit, Lusti katit või külalaaberdajaid? Loomulikult Priit Toobalit. Ülejäänu on kellegi väga räpane tellimustõõ, sest lustikummut mängib seda mida tellitakse, süüdimatult. Kaua võib?
oi Lust4. september 2018, 16:24
Lust promob ju "maffiamees" Antsu ka
3. september 2018, 21:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Nujaa4. september 2018, 08:52
Jorsid raudselt arvasid, et saavad Toobalilt välja pressida. Ja Lustiga hirmutamine tundus geniaalne. Aga nüüd paistavad ise veidi kohtlastena :-D
to Nujaa4. september 2018, 23:24
sina Priit või? Proovi aga proovi aga oma jama enam kinni ei mätsi. Loodan, et load lähevad. Hakkad hobusega kultuurimajja sõitma
Marek3. september 2018, 21:41
Vaatasin saadet.No mis lolli juttu need nagad ajavad. Selge see et töömehi neist loota pole. Viina juua ja valetada oskavad küll
aga4. september 2018, 23:21
kuidas meeldis selle kahtlase Lätlase kokutamine, kui küsiti, kas TOobal oli roolis alkoholi joobes? Kohe käis kähku tuntud lause "ei kommentaari"
Ei huvita3. september 2018, 21:18
Kohalike jotade laaberdamine mingu tööle
Ei olegi kinni lõõdud3. september 2018, 21:31
Lustikummut tõõtab veel? No kas talle siis suuraudu ei leidu.
3. september 2018, 21:39
kuidas sa mu ära tundsid
Tõesti3. september 2018, 21:16
Miks ma peaksin teadma nende kohalike joodikute laamendamisest
vähemalt4. september 2018, 23:22
tead, et Suure-Jaani Vallavalitsuses töötavad ilmselt samasugused kahtlased tegelased, kes selliseid Toobali suguseid kultuuriamaja direktoriteks määravad.
3. september 2018, 21:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Külamees3. september 2018, 21:41
Vaevalt, et noormehed nii totud on, et ei tea mitte midagi. Eks neil endil suur himu ole.
Mis Sa hädaga ikka ära teed3. september 2018, 22:00
maapiirkondades on pruudipõud. Ja ega Priit siis nii sama kabista. Enne söödab, joodab, pakub suitsu. Pärast peseb selja ka puhtaks
to külamees4. september 2018, 08:58
himu mille peale? kas ullikeste ärakasutamine täiskasvanu poolt on õigustatav?
manipuleerijad on väga osavad kedagi ära rääkima.
To :pole ju ammu teada4. september 2018, 14:00
Mida on asja tegevuseta kalkaritel minna Toobali juurde jooma?...kas viidi ahelates sinna? Kui ta on ka gei,siis on see meie riigis Sotside poolt väga dolereeritud asi. Ei saa kellegil kurgust alla valada ja vägisi narkotsi tarbima panna! Need olid parajad tegevuseta kalkarid,kes ka juba kriminaalselt karistatud. Kas hakkame jälgima Reikopi ,Imre Sooääre jpt teistmoodi inimeste tegevusi...lõpetage ära! Ei saa kedagi vägisi jooma ja narkootikume tarbima panna...kas nad toodi ahelates sinna? Rahavarguses,olen täiesti kindel! Kui nad kindla tegevuseta ringi hulguvad,siis ongi neil raha puudus ...kuskilt peab ju hankima. Tegelikult,on see kellegi poolt tellitud lugu , kahju,et Katrin Lust sellega kaasa läks!Pidasin tast enne lugu,kui julgest ja ausast ajakirjanikust aga nüüd muutub tüüpiliseks ajakirjanikuks!!!
3. september 2018, 21:10
No nüüd võiks lastele rahvatantsu õpetama hakata küll.
Nagu see pagulasest naisepõletaja.
rahvatantsust saab jagu!3. september 2018, 21:48
Minu vanaonu armastas korrutada: kõik siin elus on ära proovitud peale verepilastuse ja rahvatantsu!