Uuring: Oscari-võidud mõjutavad vaatajate filmieelistusi minimaalselt (1)
Enamasti saadakse infot filmide ja sarjade kohta televisioonist (50% vastanutest), internetiportaalidest (40%), sõpradelt-sugulastelt (36%), sotsiaalmeediast (34%) ja Youtube’st (33%).
Viaplay Eesti meediasuhete juhi Karin Laurima sõnul mainisid televisiooni infoallikana kõige enam naised, enam kui 45-aastased ja eesti rahvusest vastanud, internetiportaale aga mehed ja linnaelanikud. “Samas Leedus on kõige olulisemad infoallikad hoopis sõbrad-sugulased ning internetiportaalid, Lätis aga sotsiaalmeedia, televisioon, internetiportaalid, Youtube ning sõbrad-sugulased,” rääkis Laurima.
Voogedastusteenuste kasutamise uuring viidi tänavu kevadel Eestis, Lätis ning Leedus läbi veebipõhise küsitlusena. Leedu uuringufirma Spinter Research küsitles igas Balti riigis enam kui 500 inimest.
Kommentaarid