Inimesed

Hannes Võrno: kui ma peaks varjama, et mul on tütar, siis miks ma sellest oma blogis kirjutaks? (95)

LISA KOMMENTAAR

Marika28. august 2018, 17:16
Hannes Võrno on lihtsalt oma hingelt romantik.Kas kirju tohib tänapäeval ainult kallimale kirjutada või???No,mis,siis nüüd on ???Kadeduseuss lõi kõigil välja!!!TA on jah, hea rätsep,aga ta võib sama hästi olla ka hea kirjanik.Mnjaa...Kui palju on neid isasid,kes viitsivad üldse kirju kirjutada oma tütrele,kas või näiteks siis,kui tütar oma elu peal ja elab kusagil mujal, teises linnas või välismaal?
jah28. august 2018, 18:48
respekt hr. Võrno. juba see on suur asi, et mees on EKRE liige.
vaatleja27. august 2018, 18:40
Jorh adniel Kiirel oli ka Maaliga sohilaps,see on rätsepmeistrite dünastia.
27. august 2018, 18:34
Tuhmuv "täht" üritab kuidagi tähelepanu saada. Masendav.
Toslem27. august 2018, 14:40
Vöid ju arvata, et sul on tütar aga kas sa ta isa ka oled see on juba kahtlane.
ei tea27. august 2018, 21:50
Rakvere ärimees G on ikka lasknud isadustestid teha ja on ka isaks osutunud, tänapäeval ikka käopoega kellelgi kaela sokutada ei saa.
28. august 2018, 11:18
No see ärimees G "tütar" on ikka lamedavõitu lugu. Tema ema sünnitas ta vallaslapsena ja ei nõudnud midagi ja siis tütrekese kompleksid keesid üle pea ja hakkas meest omale isaks nõudma. Oleks ärimees G hoopis poetagune asotsiaal, siis oleks sama nõudnud?
to /28. august 2018, 13:59
kindlasti poleks asotsiaali isaks nõudnud, G nõudmine oli kättemaksuks ema eest. Ja võib-olla asja eest.
28. august 2018, 19:45
Mis siis asotsiaalil viga on? Talt pole midagi võtta, pigem peaks ise maksma hakkama?
Kättemaks mille eest? Et ta ema magas abielumehega, jäi rasedaks ja sünnitas? Ei jõu ega seadusega tee kedagi isaks.
hmm29. august 2018, 01:05
kuuldavasti oli see vägistamine.
maakas27. august 2018, 13:35
no keda see huvitama peaks, on 1 või 2 tütart...?
tõesti27. august 2018, 14:03
seda arvavad juba väga paljud, et
mida see Võrno promob ennast siin kogu aeg pildile saamiseks, nüüd siis isegi oma väljamõeldud(?) sohitütrega.
Aga valimised ju tulemas.
Ja nii on see ju Võrnopoolne sulaselge ja läbipaistev härdameelsetelt naiivikutelt häälte püüdmise võte, muud ei midagi.
hea,28. august 2018, 18:51
et ta oskab hääli püüda, isegi ilma püüdeta hääletan tema poolt. kummardus sellisele mehele. aumehele.
üks ekrenaut kilkas eelpool, et ajakirjandus olla nüüd leilis27. august 2018, 13:23
mitte ajakirjandus ei ole leilis,
vaid võrno on hoopis leilis, et ajakirjanikud ta blogist leidsid Võrni enda kirjutatud
"Kiri tütrele" ja avaldasid selle.
Nüüd Võrno mä -r a t seb ja salgab kõik selle kirjutatu maha, valetades, et tema ei tea sellest kirjutisest ega ka mitte mingist tütrest mitte midagi.
27. august 2018, 13:05
Võimas eksempar see Võrno, kes sõimab ajakirjanikke selle eest, et tema enda blogis, tema enda kirjutatud vaimusünnitus "Kiri tütrele“, olla puhas ajakirjanike väljamõeldis, paks vale ja isegi üks poliitiline tellimus, et ainult teda st Võrnot saaks laimata.
Nii et Võrno sööb ja salgab st valetab kõigil ilma igasugust häbitundmata kõigil silmad täis - ja seda kohe avalikult.
Siis nutab veel see Võrno, et tema kohta ei ole ajakirjandus kirjutanud mitte kunagi midagi positiivset.
Küsimus laiale ringile – kuidas saab ühest väga negatiivsest inimesest ja veel sellisest suurest valetajast, oma poegadele alimentide maksmisest kõrvalhiilija, isegi meie presidendi laimaja kohta nagu on see Võrno, kirjutada midagi positiivset?
Igatahes Võrno on ehe ja parim näide ekrelaste mentaliteedist ja Ekre erakonna kahekeelsusest ja demagoogiast.
27. august 2018, 12:10
Kas nüüd terve eesti rahvas peaks sellist borduelu tunnustama? Et see ongi uus normaalsus? Olles abielus soetada sohilaps? Perekonnaseadus ju annab selliseks asjaks hoogu ja alust- sellisele lapsele on võimalik isegi "isa"nimi panna. Isegi elatisele on õigus. Mina küll ei tahaks see poeg olla, kellele nüüd justkui "õde" on tekkinud. Ammugi ei tahaks ma olla eksabikaasa. Piinlik.
27. august 2018, 17:38
Miinuseid panevad kes? Selliste "tütarde" emad?
27. august 2018, 18:50
selliste l i t-silöövate meeste pärast nagu ka Võrno, väga paljud abielud purunevadki.
27. august 2018, 19:08
Naised, kes abielumeestega magavad või veel hullem, lausa lapse saavad, ei ole milleski süüdi? Millele sellised naised loodavad? Et mees jätab oma pere? Lapse saamine peaks olema kahe poole soov ja ühine otsus. Kas tõesti tahab abielumees saada abieluvälise lapse? Ei usu. Väga lihtne on sellistel naistel pahatahtlikult teise perekonna elu ära rikkuda.
rumal jutt teil27. august 2018, 21:53
kui naine tahab last saada, siis ta ka saab ja pole kellegi asi siin süüdlast otsida.Tegemist ei ole süüga, vaid elu jätkumisega.
28. august 2018, 11:20
Kui naine tahab last saada ja teeb seda omavoliliselt, teise poole käest küsimata, kas see temaga üldse last saada sooviks, siis kasvatagu ja olgu üksi oma lapsega edasi. Mis õigusi sellistele anda? Naistel on kõik õigused ja meestel mitte mingeid?
Ja kui27. august 2018, 11:45
Kuidas saadakse tänapäeval ilma hariduseta ajakirjanikuks? Siin on selge sõnum, et miski muu on olulisem kui professionaalsus.Kas see lapsajkirjanike kirjaoskamatu armee on üliandekas, et haridust pole vaja?
Nojah27. august 2018, 11:28
See Võrno on ära tüüdanud, mis tast kirjutada kogu aeg.
no28. august 2018, 14:01
tellimus on selline, Võrnot on vaja materdada, sest ei sallita, et ta TTV-s jm figureerib
ära otsi-ÕNNE-ta on sinu selja taga-27. august 2018, 11:08
ja ära ole -uhke see sulle ei soobi
aga27. august 2018, 11:04
Võrno on ikka väga tark ja laia silmaringiga mees!Meenub saade Me armastame Eestit!
27. august 2018, 18:51
See mees "mõtleb" ainult alumise otsaga,
no27. august 2018, 23:43
see seletab ka seda, miks naised üldse ei mõtle, neil lihtsalt pole seda alumist pead, millega mõelda...
ta proovib 27. august 2018, 10:58
olla siin ja seal-aga kuIdagi kaotas oma ,,MINA"- EI ole see ,kes oli enne
Marta27. august 2018, 14:17
Võiks rahulikult olla rätsepmeister, kelleks ta on ju koolitatud.
just27. august 2018, 17:58
iga kingsepp jäägu oma liiatude juurde
ja iga ratsepp jäägu oma õmblusmasina ja kääride juurde
hiiuvana 27. august 2018, 10:53
to hiiuvana27. august 2018, 13:23
mjulle meeldib- huvitav, julge ja kelle elu siis niiväga roosamanna on?
väga südamlik kiri oli oma tütrele.
iga isa ei julgegi tunnistada oma kõrvalhüppeid.
arvan,et27. august 2018, 10:51
see mees ei oska edasi minna peale seda kui ta lahkus TV-st-
arvamus27. august 2018, 10:49
Kas psüühiliselt haigete inimeste igat kirjutist või väljaütlemist peab kohe trükki laskma. Keegi lähedane inimene võiks soovitada Hannesel saada profesionaalset ravi. Tundub ,et temaga on küll midagi paigast ära. Varem selline lahe ,humoorikas mees ajab suust välja täielikku jama. Haigete inimeste üle ei ole viisakas naerda.
to arvamus27. august 2018, 13:25
enne oli humoorikas- kas ainult pläma ja rahvast naerutada oskav tegelane on see õige ja "mitte haige"?
jõudu Hannesele!
kus on siin nali, et naerdakse?27. august 2018, 18:00
kes, kus naerab? Sina?
kas27. august 2018, 10:40
vaimne tervis annab nö järele?
27. august 2018, 10:38
väga õigesti öeldud meie nõmedate ajakirjanike kohta ,ta on tark mees ja õnneks otsekohene ei keeruta nagu siinsed ajakirjanikud harjunud on
Nuhk27. august 2018, 10:28
Ei leidnud Kärt Karpa nime Tartu ülikooli lõpetajate nimekirjast.
ja kui ei ole27. august 2018, 10:41
Papjas paber mitte kedagi professionaaliks ei ole teinud
Ei lõpetanudki ju27. august 2018, 17:35
Paar nädalat tagasi ju tunnistas Päevalehe laupäevalisas, et jättis ülikooli pooleli.
6373727. august 2018, 09:45
Tark mees, nõustun kõigega. Eesti ajakirjandus on halval tasemel ja isegi labane.
ei27. august 2018, 11:32
ajakirjandus on -ÕIGLANE
ehh27. august 2018, 13:29
ja kommentaatorid veel labasemad.
viimanegi arunatuke27. august 2018, 09:26
võrno ei ole tõesti normaalne!Ta on sellest viimasest arunatukesest ilma jäänud!
27. august 2018, 10:42
Ja mis nimelt ei ole normaalne?
27. august 2018, 18:01
Mann27. august 2018, 08:58
Hmm... miks Võrno arvab, et Kärt Karpa (või siis Anvelt) on Tartu Ülikooli lõpetanud? http://www.ut.ee/lopetanute-nimekiri/LPOTAH11.HTM
Tôeline lampajuline27. august 2018, 08:39
Keda huvitab tema tegemised? Kuidagi àra hakkab tüütama. Meil maal tôutàkk, tal 6 varssa juba... ma küll teda reklaamima ei tôtta. Eestis vôiks moidustada igas külas külamuttide kigunemiskoha, et kôik, kel mingi vajadus esineda oma isikliku eluga, vôiks nende juurde esinema minna.
valimiskampaania27. august 2018, 09:14
Eile oli Evelin, täna Võrno27. august 2018, 10:47
Nii mugav, kui on copy-paste võimalus olemas, ja ei pea isegi nimi ära vahetada, kui tekstis jääb mainimata
Riigile kont järamiseks 27. august 2018, 07:46
Miks kirjutavad üldsusele hariduseta inimesed --- need kõik , kes on lõpetanud Tartu ülikoolis ajakirjanduse ja kellest on saanud ajakirjanik, keda ma tõsiselt võtan ! Loodustohtreid ju tümitatakse kui riiigidiplomit pole !
27. august 2018, 07:16
Mida te täpselt silmas pidasite, kui ütlesite, et on avastatud järjekordse Vene mõjuagentide võrgustiku?
ANONÜÜMSEID kommentaare lugedes☻☻☻
27. august 2018, 10:49
Miks te ei vasta, miinused, kardate kedagi või midagi?
puhh27. august 2018, 06:25
miks üldse kirjutada oma isiklikust elust? Õpetusi kuidas elada on meedias iga päev tuhandete kauoa, milleks siis veel sinu paljastused. Sul pole ju midagi öelda, mida varem pole öeldud.
Jaak27. august 2018, 07:34
Kas mehel enam körvade vahel midagi pole,kui sellise uudisega rahva ette tulla.Keda huvitab sinu naistega jamad ja tagajärjed.Kahjuks selliseid kerge kummiga naisi palju ja moraal olematu ka meestel
27. august 2018, 10:49
Blogi ei ole sulle õpik, muidu
peeter27. august 2018, 00:19
Õhtuleht on kõige vastikum sopaleht ja tobedad reporterid.
tarbija27. august 2018, 10:50
Eks Akadeemiast on küll kaugel. Aga mida sina siin teed ,ei saa aru.
888827. august 2018, 00:00
Jama, Võrno oli muhe tüüp, aga peale missioonil käimist puhta ära keeranud.
Jürka27. august 2018, 11:01
Rätsepmeister Hannes sai missioonil omati kord tõelist elu kogeda ja see võttis ta jalust nõrgaks.
ei taha26. august 2018, 23:46
Väga libeda jutuga mees.
Kas ta ise ka usub mida ta räägib?
Sm.Võrno....27. august 2018, 10:35
Ja Mees?Tavaline oivaline.
AK26. august 2018, 23:35
Kui juba oma blogis sellise jutu kirjutas, siis on ju selge, et kollane ajakirjandus on leilis. See ju nende töö. Vastata oleks võinud lihtsalt, et ei kommenteeri, ja kõik. Sellise pika ja vihase vastusega tekitab endale ise negatiivset imagot juurde.
Tema saade Tallinna tv-s samas päris hea. Vahest võiks ainult oma külaliste padukiitmise ja nende paksult armastamisega piiri pidada :)
Jah27. august 2018, 07:21
ja kirjutanud siis otse tütrele, või tema emale, aga nii moodi meedias hüü... Kui oli mees last tegema, siis olgu mees ka seda asja korda ajama. Aga mees jäi vist Afganistaani...
27. august 2018, 13:21
mitte ajakirjandus ei ole leilis,
vaid võrno on hoopis leilis, et ajakirjanikud ta blogist leidsid Võrni enda kirjutatud
"Kiri tütrele" ja avaldasid selle.
Nüüd Võrno mä -r a t seb ja salgab kõik selle kirjutatu maha, valetades , et tema ei tea sellest kirjutisest ega ka mitte mingist tütrest mitte midagi.
orissaare26. august 2018, 23:30
kõik te olete vist seeni söönud... lahmite oma kurjust, selle asemel, et ajudega mõelda. Lugege ja mõelge kaasa, mida Võrno öelda tahtis.
Noh27. august 2018, 07:22
ma arvan, et seda võiks pigem öelda tema psühhiaater, aga neil on teatavasti vaikimiskohustus.
Hehh27. august 2018, 09:03
Miks ta siis ei öelnud, mida ta öelda tahtis? Jutuveeretamise meister on ta.
võrno tütar26. august 2018, 23:07
elu sees ei anna andeks,et mul isa välimus on!
nonoh27. august 2018, 06:22
ega sa siis vist mehele saa.
Võrno paneb segast26. august 2018, 23:04
"Ajakirjanik, kellel on pangalaen ei ole sõltumatu. Ta peab kirjutama seda, mida ta ülemus ütleb."
Kas pangalaenuta enam ei võrtagi lehetoimetusse - muidu kirjutab seda, mida tahab?
Ajakirjanikel jääb ehk tõesti puudu haridusest, aga Võrno ise on õppinud moekunstnikuks ja disaininud Sangarile meestesärke - ka tema saatejuhina on erihariduseta, mis ausalt öeldes annab ka tunda.
Hästi paned26. august 2018, 23:20
Oled järelikult koolis kommenteerimist õppinud?
Ämber26. august 2018, 23:03
Ähh. Asi ei ole siin Võrnos endas, tema blogis, MNS-is ega muus. Raipesööjatele ei anna rahu see, et mees kandideeris EKRE nimekirjas.!
EKRE poolehoidja27. august 2018, 07:28
asi on kahjuks ka selles. Me ootame sellelt parteilt asjalikku poliitikat, mitte arusaamatuid, mõttetuid ja hullumeelseid visklemisi nagu Võrno praegu teeb. MMS ja kusagil mingi armukesega sigitatud tütar... nii palju siis konservatiivsetest väärtustest.
olen27. august 2018, 18:06
EKREraipesööjaga nõus
hillar kofkin26. august 2018, 22:52
Olgem ausad..
Võrno on poole jalaga pensionär ja las kirjutab mida tahab..
seniilsus on selles eas täiesti normaalne.
Emmemm Ess26. august 2018, 22:50
Tundub, et Võrnol on probleemid üle pea kasvanud ja juhe jookseb kokku. Maainimeste keeles - läbipõlemine.
Õnneks pole see veel elu lõpp, iseasi, kui paljud sealt välja rabelevad ja kui paljud mitte. Kes leiab uue elu mõtte, kes käib alla. Igal inimesel tuleb see situatsioon vähemalt kord elus läbi põdeda.
Anvelt A.26. august 2018, 22:41
Hannes, võta tablett või supilusikaga MNS-i... selline "kõvatamine" ajaks isegi sinu sõbra Tarmo vihale, rääkimata juba Õhtulehe hapukurgiajakirjanikest... PS. Karpa on juba ammu võetud, seega "unista edasi"...
26. august 2018, 22:51
Minu sõbrad Lauristin ja Kingissepp said abi tabletkast ...
teadja.26. august 2018, 22:26
Kus ta seda võtab või oletab, et lisaks kahele pojale on tal tütar?
Kirjaoskus ei ole mitte alati kasulik.26. august 2018, 22:21
Ära laiuta meedias, see on tervisele kahjulik. Sa lausa kirjutad blogi, see on väga halb sümptom.
Juku26. august 2018, 22:08
uskumatu26. august 2018, 21:51
kas sellest võrnost teil juba siiber ei ole ??? minul on küll
Liising vajab maksmist26. august 2018, 22:15
Uskumatu, et Sulle ei jõudnud veel see kohale, et sulesepad ise topivad nii võrnot, linnat jne. lehtedesse.
Jah27. august 2018, 07:30
Võrno on pandud mängima samas liigas Evelini koogiküpsetamise ja Šadeiko džungliabieluga.
eva26. august 2018, 21:35
Meie meedia läheb järjest vastikumaks. Võrnol on õigus, Eestis on vaid mõned pärisajakirjanikud. Pole kellegi asi, kes, kus ja kellega või mida keegi oma isiklikul kontol postitab. Mis tähtsust sellel on, kellel ja kellega kuskil laps on? Mida see teadmine meile juurde annab? Soliidne meediaväljaanne sedalaadi jutukesi ei avalda.
Mb26. august 2018, 21:28
voibolla26. august 2018, 21:27
kohtuks tutrega ja e ikirjutaks blogis/
26. august 2018, 21:25
Tubli,Hannes!Viimasel ajal on ilmunud ajakirjanikke kes ei suuda isegi pealkirja ilma vigadeta kirjutada!
Keegi26. august 2018, 21:39
Sina aga ei tea, et pärast kirjavahemärke tuleb jätta sõnavahe ega tea sedagi, et "kes" ees oleks pidanud koma olema.
Toetan26. august 2018, 21:49
Kas teab keegi mõnda väljaannet, kus puuduksid artiklitest kirjavead? Asi on muutunud talumatuks. Kirjaoskamatus on meie ajakirjanduse juhtkiri. Kes küll kaitseks keelt soperdajate eest? Inimene tänavalt kirjutab inimesele tänaval.
26. august 2018, 23:02
Neid isegi ajakirjanikeks nimetada on päris ajakirjanike solvamine.
uba supis ei olegi!?26. august 2018, 21:21
Ja jälle---mitte midagi!