Blogid

KATRIN LUSTI BLOGI | „Kuuuurija“ kaubamärk kaaperdati ja mult pressitakse raha välja (222)

LISA KOMMENTAAR

Tabu24. veebruar 2019, 17:03
14. detsember 2018, 18:59
14. detsember 2018, 18:58
Kuuuurija saade on4. oktoober 2018, 00:55
see on tõsi.4. oktoober 2018, 00:52
Kahujks on sinu saade täielik trash. Ongi parem, kui see kaubamärk mõnele teisele kuulub. Tõmbled seal ringi ja mängid mingit kohtunikku nagu võsa pets vanal ajal. Ära copy, see ei tööta enam. Okse tuleb peale sinu saadet vaadates.
Küsimus4. oktoober 2018, 00:48
Võibolla lihtsalt vähe seksi?
doh5. september 2018, 12:58
Kui kasutada ajutiselt kuuuurija nime asemel sõna "saade" siis on ainult visuaalselt logo ja kaubamärki ei sega kuna logo on kujunduslik ja pole kindlasti nii sarnane kaubamärgiga. Sealt edasi võiks siiski asjad niimodi ette võtta, et selgeks teha: EL seadused ei forseeri juhul kui riigis juba seadus kehtib s.t arvestatakse kehtivaga. Samuti ei ole tegelikult niiet, eu tippdomeeni reeglid forseeriks .ee domeeni. Asutused oma sisult on sarnased nagu ka patendiametid.
doh5. september 2018, 12:48
Kui Sul juba Eestis on kaubamärk siis kehtib esimesena ja see tuleks just ära tõestada! EL seadus ei forseersi seadust esimeseks kui see juba liikmesriigis kehtib!! Esmalt kehtib riigi seadus.
Punaväelane kalm27. august 2018, 07:55
Olgu selle saate sisu ja juhiga, kuidas on. Siiski on nii, et
Liidus on võrdsed ja võrdsemad. Selles on uba. Võiks selle mõelda.
vastulöök28. august 2018, 00:59
Aeg registreerida kaubamärk: Greinoman ja Co, siis ei saa selle alt kaebust esitada?
OHh26. august 2018, 22:44
Pea vastu, Katrin. JUMAL on aeglane,aga õiglane ! Ykski seategu ei jää karistamata !
...24. august 2018, 10:45
Ei imesta üldse, et saatel selline saatus on. Saateid vaadates tekkis pidevalt küsimus, kus selline saatejuht võeti; milline on tema haridus... Ootasin ammu, millal see saatejuht kõrvaldatakse nagu ühe teise kanali saatejuhiga juhtus...
oot26. august 2018, 17:27
mida see saatejuht või sulle meeldimine või mitte meeldimine siia puutub. Jutt käib väljapressimisest mida teostab vannutatud õiguste kaitsja, kel on raha ja jokitamise oskused. Oma tööd tegev inimene jäetakse lihtsalt hätta, sest tal pole niipalju raha kui teised meie nn õiguste kaitsjad nõuavad.
aga teised?26. august 2018, 18:30
Võta Roaldi nädal - seal tegeldakse mida aeg edasi seda tühisemate asjadega nagu meie kõik Jõekaldad jms seltskond, telekanaiite abil vaid head raha teenitakse. Keegi ei ole sinuga tülis kui tühja tähja kajastad oma saadetes. Vanasti pealtnägija oli korralik saade, nüüd juba 5-6 aastat naljanumber, nagu ka Roaldi viimased aastad.
jaa23. august 2018, 06:56
Siis tuleb eesti patendiamet, kui täiesti kasutu raha kulutav organisatsioon laiali saata. Alles oli, kui ühel lauljal keelati ära oma eesnime all esinemine, sest üks amy diskor olevat selle nime amide patendiametis registreerinud.
ei26. august 2018, 15:31
Aga milleks. Lustile mõõdetakse tema enda mõõdupuu järgi. Siis kui ta teiste inimeste privaatsust ja õigust rikkus siis jäi õigust üle aga nüüd niuts niuts oi kuidas tehakse liiga.
22. august 2018, 21:38
njh liiga palju t]de oli sees
Reic22. august 2018, 12:47
Selle kôige koondnimetuseks on: KARMA :)
Kuutuuritaja22. august 2018, 11:48
Kuupuurija.22. august 2018, 08:40
Katrin Sa muuda nime ja pane edasi🙋‍♀️KUUPUURIJANA
Pealtnägija22. august 2018, 08:21
see advokaadihärra oli ju täis 🤡 kloun TV3 uudistes... Huvitav, kuidas selliseid artiste advokatuuri liikmeks võetakse???
nõmmekas22. august 2018, 08:17
Varsti ilmub teine film rahapesust, esimeses näidati Euroopas olevaid villasid.
Teises tulevad nimed ja arved koos summadega. Vaadake , ärge hiljaks jääge.
Meie parteimaastiku lööb see täiesti segi. Pange kindad kätte kui ust avate?
Mõnda meest otsib kolm seltskonda. Omad, koristajad ja ajakirjandus, head peitusemängu Teile.
mida külvad22. august 2018, 08:13
Juhan22. august 2018, 08:05
See jurist on mingi saamatu? Oodanud enda otsus ära ja peale saate tervet hooaega saanuks nõude esitada tema kaubamärgi kasutamise kohta. Praegusel hetkel on ta kaotanud mees. 900 eurot kaotanud mees
tibu22. august 2018, 08:01
huvitav, huvitav... kas advokaatide ülesanne pole mitte kodanikke kaitsta, selle asemel ,et neid röövida?
Tuhlis22. august 2018, 08:00
No pane uus nimi.Kuupuurija
mõtlik 22. august 2018, 07:53
kui nüüd olla täpsem siis sõna Kuuuurija on Katrinil endal ka pätsatud idee ju... esimest korda kohtasin seda sõna Leelo Tungal raamatus "Neitsi Maarja neli päeva" , mis ilmus juba 1980 aastal ( võin ka eksida) ent igal juhul tunduvalt varem kui Lusti saade. Aga raamat on küll vaimukas, soovitan.
nõmmekas22. august 2018, 07:41
Katrin käi ära Piiteris, Mart räägib laitmatut vene keelt. Hangi infot.
Kaotamismäng läheb siis lahti, uka uka kus sa oled? Rahapesu ei pese vaid lõhnab rõvedalt.
22. august 2018, 07:35
Maksa siis aga ära inise
Ei tea22. august 2018, 06:17
Mis see "MULT" tähendab. Eesti keeles pole sellist sõna
Vanaema22. august 2018, 10:07
Mina - ma. Minult - mult. Vähemalt neil iidsetel aegadel kui korrektsest grammatikast lugu peeti. Lugupidamisega...
Puhkus22. august 2018, 01:11
Tiit Kirss22. august 2018, 06:45
Pätide juhitavas riigis loeb ainult raha. Kui raha ei ole, ei ole ka õigust.
Kaua me laseme ennast riigil pügada ja mõnitada.
Aga22. august 2018, 00:30
Enamus advokaate on hoopis kõvemast puust. Sel korral marssis lust harjunud kombel advokaadibüroos-se kaameraga sisse ja juhtus midagi hoopis ootamatut. Advokaat kaamerat ei kartnud, hakkas hoopis kaamera ees tsirkust tegema. Meenub lus-tist tehtud ja seni tv3 veebis leiduv video, kus ta vaatajatele keskmist sõrme näitab. Juhtumisi on lust advokaadi rahvuskaaslaste, sellest siis tingitud ühine huumorimeel ja jultunud.
Lust ja advokaadid 22. august 2018, 00:12
Tuletame meelde eelmise hooaja kuuuuri-ja üht sensatsioonilisemat saadet. Mingi igalpool sihilikult võlgu jääb daam ei kavatsenud ka advokaa-dile maksta. *Võlgu jä-äv...
Vihjetele vastas lihtsameelne maapoisist advokaadi abi kirjaliku sõnumiga, kus vihjas natuuras maksmise võimalusele. Daam läks selle maiuspala-ga kuuuurijasse oma 15 minutit kuulsust saama. Advokaadi abi visati advokaadibüroost välja, arvatavasti sai šoki ka tema lapseootel elukaaslane.
Kuhu kadus kommentaar21. august 2018, 23:48
Tiit Kirss22. august 2018, 06:48
Juhul kui kritiseerisid keskerakonda ja valitsust, siis selles osas sõnavabadust enam ei ole. Kõik kommid kustutatakse. Kui sõimad aga EKRE-t , siis kommid lubatud.
vastupidi, 22. august 2018, 11:09
ÕL on ekre häälekandja, kelle sõimu on kommid 99% täis päevast päeva?
Kurr21. august 2018, 23:46
Minu jaoks on lust alati olnud naljakas ja naiivne tegelane. Ta hävitas peaaegu ühe maapoisist veidi lihtsameelne advokaadi abi elu ja karjääri tegutsedes ühe alatu mõrra huvides. Sai sensatsiooniline saate. Nüüd maksab saatus talle kätte. Harjunud kombel marsib lust kaameraga kohale ja jääb ise lolliks. Vastas ei ole tal enam selline papist poiss nagu see maakas oli. Lust on ise ka pooleldi juut, seetõttu on ta ka supernahhaal, kellel küüned on päris kõvasti enda poole. Aga nüüd on ta vastamisi rahvuskaaslaste, kes on temast veel jultunum.
Mul on küsimus Priit leitole - millal tema esimest korda sellest kuu-lis, et lust taotleb enda nimele kuuuuri-ja kaubamärki? Kas siis, kui sellest kirjutas Postimees?
Kanal 2 juhtkond reageeris analoogselt käitunud radari saatejuhi puhul väga otsustavalt. Aga lust on ju nooruses leitoga malet mänginud...
ehhee22. august 2018, 08:27
hea, et ainult "abi elu" hävitati, päris elu jäi ju siis alles ?
Vale vastus22. august 2018, 12:19
Abielu ei hävitatud, seda polnudki. Sõna "abi" ķuulus advokaadi juurde. Nimelt on advokaate 3 kategooriat- vandeadvokaat, vandeadvokaadi vanemabi ja abi. Ette
entääs sitten?21. august 2018, 23:26
Keda kotib? Ise teeb propat kes paremini maksab ja nüüd imestab. Saagu üle ja jagagu nördimus sponsoritega. Või viigu auto liisingusse tagasi...
Lustikummuti Vinguviiul21. august 2018, 23:14
Pane siis uus nimi. "Lustipuurija" või "Lutsifuurija" näiteks. Las ostab neid saatenimesid.
A21. august 2018, 23:12
Kas juut on nimetuse` Eesti Vabariik ` ka pihta pannud ?
veda23. august 2018, 23:33
Hiljuti pandi pihta suhtlusportaali koodid ja omaniku imestusel polnud piire, ka minult varastati? Aga kes saab varastada midagi kellegilt , kellel puuduvad inimlikud vaimsesd omadused- ausus , kaastundevõime jne. ja loodade veel nende näitlejaoskusi arvestades,saab tavainimene petta ja kui ta ei ärka- viivad ka teie viimase lootuse. Aeg ärgata ja taastada oma iseenada usk muuta maailma, mitte oodata imet , kes teie viimase lootuse hävitavad ja mängivad ingleid.
palun tasuta21. august 2018, 23:11
Puuuurija, suuuurija, luuuurija, muuuurija vahet pole ju.
Lumememm21. august 2018, 22:55
Võitle enda eest, kulla laps!
Midagi muud mul öelda pole...
Sellist euroopa liitu me tahtsimegi21. august 2018, 22:28
Valdek Kukeke21. august 2018, 23:52
Paraku nii on ja see "ruulimine" muutub aina ulatuslikumaks ja varsti pole eluvaldkonda ega riiki kes sellest puudutatud ei oleks. Kui lugeda Siioni tarkade protokolle ei jää ruumi teisiti mõistmiseks maailmas toimuvate sündmuste kohta. Seda eelnevat täiendab teadmine: Ja kui mõistad, kes tegelikult II MS võitsid ja kui mõistad kes tegelikult II MS kaotas - jah see emotsioon ei kannata trükimusta.
!!!22. august 2018, 08:17
Need ruulivad ju igal pool. Kes on mlljardärid, nobellistid, kuulsaimad tealased, male.mailmamistrid j.n.e.? Suuremalt jaolt ikka juudisoost. NSV Liidu Teaduste Akadeemiaakadeemikutest oli üle veerandi juudisoost. Kuigi rahvastikust modustasid nad vaid 1-1,5%. Ka Venemaa revolutsionääridki. need 65 revolutsionääri, kes rongiga plommitud vagunis (tegelikult küll kahes vagunis, ühte ei mahtunud kõik ära)) läbi Saksamaa Venemaale riiki kukutama sõitsid, neist oli kah tubli kolmveerand kas juudid või vähemasti nende juurtega.
Või ka praegu, Venemaal? Arva ära, millist päritolu on need rahamagnaadid, eesrikastest miljardärid?
kusnadsiis27. august 2018, 07:59
mmm21. august 2018, 22:13
Kellelgi peab olema tahtmist, raha, põhjust, tahet, aega, viitsimist selle kaaperdamisega tegelda. Eks nopi välja, need kellele varbale astusid, saad veel selle Pollitseri (nimi muudetud) preemia.
Edu edaspidiseks,
see21. august 2018, 21:33
mees tuleks Eesti vabariigi advokatuurist välja visata, tegemist on alatu teoga.
JuSS21. august 2018, 21:20
Nime tuleb lihtsalt vedi kohandada ja siis patenteerida. Nagu näiteks Poolkuu-uurija. Täiskuu-uurija
Kuu puurija j.n.e. Küllap ta oskab sellegi populaarseks teha. Aga mida hakkab nime omastanu selle nimega siis peale? Hakkab ise saateid tegema või palkab saatejuhi? Küsitav,kui palju see kasumit tooks.
oligi pisut sihuke napakas nimi, võtku ja söögu!21. august 2018, 21:14
Katrin Lust lahkab Eesti teemasid, eesti inimesed teavad teda niigi ja ta võib saate nimeks panna kasvõi P..puurija, reiting sellest ei lange ja populaarsus ainult tõuseb.
!!!21. august 2018, 21:11
Pärast nii rasket, pingsat ja tähtsat tööd peabki end korralikult välja puhkama.
puu21. august 2018, 21:04
Muu21. august 2018, 22:14
Uugu22. august 2018, 01:02
LUUPUURIJA on ehk rohkem teemasse.
võsapets22. august 2018, 13:01
tohmu21. august 2018, 21:03
Eestis ei ole registreeritud kaubamärki "kuuuurija", seega ei saa ma aru, mille alusel Lust probleemi keerutab. Näiteks aga on ERRi poolt registreeritud kaubamärk "Pealtnägija" ja seda ei saa mingid juudid ära virutada. Lustil aga puudub igasugune juriidiline alus kuuuurijale.
Nojah21. august 2018, 20:51
Kutsugu oma peetud ajuga "võlanõudjad" nüüd appi ;)
Toomas21. august 2018, 20:50
Katrin toob sõnniku veepinnale, aga mida sina, tolgus, lihtsate heals oled teinud?
Vello21. august 2018, 22:10
Tead, sellega on üks paha asi. Enamikke lugusid ei tea, kuid kahe loo puhul, mille tausta teadsin täpselt, seal ajas Katrin selget p.ska. Üks kaebaja muide on vahepeal kahest teisest töökohast lahti lastud ja juba püüdis tagasi sinna asutusse minna, mille saatesse tiris. Võid ise arvata, kas ta sinna tagasi võeti. See polegi oluline. Samas tundub, et mõned asjad on tal isegi täppis. Ja kuna turul praegu puudub saade, mis pahategijaid korrale kutsub, siis edu Katrinile edaspidiseks. Pole vahet, mis saate nimi on ja see advokaat võib...
Siis võtku22. august 2018, 11:13
saate nimeks : Fekalist.
Mees21. august 2018, 20:43
See on omaette kiht inimesi kellel ei ole mingitki autunnet. Kogu kohtupidamine on kui kukevõitlus. Kes kiiremini lõi, kes kannusega äsas jne. Kohtust õigust saada on ulme.
huvitav21. august 2018, 20:43
pole hullu!21. august 2018, 21:03
kollid peale ja see juut palub põlvini andestust..
21. august 2018, 20:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to maali22. august 2018, 08:06
sul on õigus aga sa unustasid lisada: ja mitte enne kui sinusugused on maalt välja saadetud...
21. august 2018, 20:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
JÄÄÄÄR peab valvel olema !21. august 2018, 21:10
Juut tuleb ja kaaperdab nime !
Kuigi muhvigi ma aru ei saa, mis sellega peale hakata oleks kusagil Euroopas ?
ab21. august 2018, 20:24
tehku saade, enne ikka patent ka, nt kreinomaan!
Vene raha kaitsja 21. august 2018, 19:53
Tema (Maksim Greinoman) büroo veebiküljel ripub pankur Morgani aforism: "Ma ei soovi, et jurist ütleks mulle, mida ma ei tohi teha. Ma palkan teda selleks, et ta ütleks mulle, kuidas teha seda, mida ma soovin."
http://ekspress.delfi.ee/kuum/250-miljonit-krooni-vastu-pukse?id=27675697
heh21. august 2018, 20:36
hästi leitud link :)
ruudi 21. august 2018, 19:44
Nii laialt maailmas käinud ja nii naiivne Seadusi tuleb tunda Kapitalism on karm süsteem Kes ees see mees Pisaraid ei usuta ja juuti ümber ei kasvata sest raha ei haise Registreeri enda nimele uus kaubamärk sest kahjuks pole mõtet kohtu uksi kulutada
Kurt Tummno ei meeldi siin äbariigis-21. august 2018, 19:39
ei enesekriitika(rahastuse keelamisega lõpetati toompea nukude seiklused),ega meeldi neile ka kriitika-nüü tehniliselt leiti võimalus Kuuuurija alla neelata...
KKL21. august 2018, 19:30
Pakun uueks nimeks “puujuurija””
21. august 2018, 19:19
Alati on võimalus teha kohtuväline lahend.
21. august 2018, 19:35
Tähendab et maksta kurjategijast väljapressijale?
to 19:1922. august 2018, 09:11
juudiga kokkuleppele jõuda??
Muia21. august 2018, 18:52
Eks ta üka vale jäjje on. Keegi ütleb teine kinnitab ja ongi süüdlane valmis.
paistab nii21. august 2018, 18:48
et selle gei on man il läheb suht viletsalt, et peab tegelema suisa keskpäeva röövimisega.
Juhul21. august 2018, 18:36
kui ma oleksin Gei No Man, siis pooksin kiusu pärastn end ise üles, et teised seda teha ei saaks..
21. august 2018, 18:35
Jurist21. august 2018, 18:27
Saada see rahaahne jopski kuu peale ja muuda nime natuke ja kogu lugu. Praegust võta kui tasuta reklaami.
elektrik21. august 2018, 21:48
õige! jõudu ja edu sulle KATRIN .olen su suur fänn
Täpsuse huvides21. august 2018, 18:19
Kuuuuri-ja nime ja saate formaadi mõtles välja tv3 programmijuht urmas-eero liiv tv3 jaoks. Seega peaks selle asjaga tegelema tv3 mitte lust. Neil on ju oma advokaat ja raha olemas.
Lust on elu jooksul nii palju igasuguseid trikke teinud, et ma üldse ei imestaks, kui tuleb välja, et tema ise algatas Eestis kaubamärgi taotlemise. Täpselt nii nagu kanal 2 "radari" tegijad plaanisid teha.
Jopakolla22. august 2018, 03:23
Algataski. Eestis on augusti alguses taotluse sisse andnud eraisik Katin Lust...
Igatahes väga21. august 2018, 18:09
head saated on teinud Katrin Lust.Jõudu mitmepealise lohega võitlemises.Muuda saate nimi kohe ära
ja polegi palju kära ei millestki.Imestan juudi papi õelust.
Mina21. august 2018, 18:08
Lahe!21. august 2018, 18:31
ü
hes nimes kolm sõna: GeiNoMan , kui koma ka veel õigesse kohta seada...
Näiteks 21. august 2018, 17:57
100% Kuuuurija, Ehe Kuuuurija, Meie Kuuuurija, Mahe Kuuuurija, Suuuurija.
21. august 2018, 19:28
Või pangu vastupidine - Päikesepiste
Aga21. august 2018, 17:53
Katrin, sa ju näitasid oma fännilehel, et sa õppisid Londoni ülikoolis. Mis keeles siis? Ja peaaegu 10 aastat elu Londonis ja samale blogile valitud nimetus "Londoni lusti blogi". Miks nüüd siis tõlki vaja on?
to aga21. august 2018, 18:14
küsimus on põhimõttes, et kuigi seadus näeb ette, siiski emakeeles ei saa.
aga no nii rumaI, kui sina, ilmselt ei adu vahet.
no tuleb21. august 2018, 18:19
ikka valetada, nagu kombeks saadeteski, et rahvalt pisaraid välja pressida.
Marta21. august 2018, 18:26
On vaja rahvalt raha lunida, ei muud.
21. august 2018, 19:20
Sinu penne ei taha keegi, võid uuesti puu alla kasvama panna.
Las kaob üldse22. august 2018, 08:00
Ei vaata seda lustikummutit ja ei nuta kui oma lavotska kinni paneb. Mis te tühja pärast ärritute?
oo21. august 2018, 17:48
Ei tea kas see M "Aktuaalset kaamerat" ei tahtnud patenteerida?
Lõuhidalt21. august 2018, 18:21
murelik olen, kui keegi otsustab, et seda maksimmi keegi tagaigatsema ei jää...
Jürka21. august 2018, 18:27
See kaubamärk on kindlasti juba nõukogude ajal patenteeritud.
Kiusamine21. august 2018, 17:46
Seda asja võib lihtlabaseks kiusamiseks klassifitseerida, sest ega saadet see kinni ei pane. Saade saab jätkuda teise nime all ja advokaadil pole sellest muud kasu kui rõõm kiusamisest.
anu21. august 2018, 17:42
jumal tänatud, ei vaata seda möla, tal ju pappi küll, mis see mõnituhat välja käia
nõuõudsiis21. august 2018, 18:22
irw21. august 2018, 17:31
lust räägib eetikast...
Pets21. august 2018, 17:29
Mina soovitaks Lustil registreerida Euroopas endale Greinomani nimi juriidika osas. Vaataku mis edasi juhtub. Kindlasti tuleb teda hoiatada, et ta ei tohi seda nime Eestis kasutada.
kui21. august 2018, 18:45
ärinimi on registreeritud Euroopas, siis ei tohi seda keegi peale regaja ka Euroopas kasutada.
nikas 21. august 2018, 17:25
Lust peaks Greinoman-i EU-s kaubamärgina registreerima ja igaks juhuks oma perenime ka ning siis selle greinomansi pudeleid korjama saata.
Killu21. august 2018, 17:21
Ma ei suuda seda praegu uskuda!!!! Mis asja??? Pane Katrin oma saatele nimeks kuuuuuuuuurja!
Puu kuurija21. august 2018, 18:11
ideid tuleb nagu külluse sarvest.
jah21. august 2018, 18:20
21. august 2018, 22:14
Puukoorija, kuupoorija, kuupuurija, puuk-uurija
Selge vihje 22. august 2018, 00:23
sellest, et aeg on nii nime kui saate formaati muuta.
milleks venitada22. august 2018, 00:21
kõige lihtsam viis on sidekriips vahele:
Kuu-uurija ja valmis, niikuinii oli see napakas nimi, aeg on soliidsemaks muutuda, Katrin.
21. august 2018, 16:58
eks siis tuleb kuupuurija :P
jorhhh21. august 2018, 16:55
las katrin kutsub nüüd appi need gerontidest võlanõudjad / probleemide lahendajad, kellest ta suisa autorisaateid ja heroilisi lugusid on teinud, kes oma võidunud nahktagidega ja päikeseprillidega elavad endiselt 90. aastate alguses ning kujutavad ette, et on allilmas tegijad vennad. peaks ju saama soodushinnaga teenust.
Andu 21. august 2018, 20:21
Ma arvan et see info tuligi neilt probleemide lahendajatelt et tekidada uusi probleeme teenida petta järgimised 200 eur ,nii et süüdista ennast ise Katrin
21. august 2018, 16:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
21. august 2018, 17:43
Hitlerit lihtsalt takistati aktiivselt ja eks see taak jää liitlaste kanda. Idee oli mehel muidugi hea ja üllas, maailm oleks palju parem koht.
A.L.21. august 2018, 16:46
Väino21. august 2018, 16:27
Tegelikult on ikka nii, et kui sa kasutasid seda nime enne kaubamärgi registreerimist, võid seda ikka edasi kasutada. Ainult uued tulijad peavad luba küsima, või maksma. Sama on ju ka leiutistega. Kui sa oled midagi leiutanud ja aastaid sellega toimetad, aga jätad patendi võtmata, ja keegi varastab su leiutise ja registreerib patendi oma nimele, siis kui sa ei vaidlusta registreerimist või kaotad registreerimise vaidluse, siis kasutada ja müüa võid oma asja ikkagi, ainult kaotad raha , sest sama võib teha ka patendi registreerija.
Antud juhul ei maksa Lustil muretseda, sest ta võib edasi seda nime kasutada, kuna kssutas seda juba enne kaaperdaja registreeerimist ja olulist kahju tal ka ei sünni, sest vaevalt kaaperdaja sama nimega saadet tegema hakkab...
vaata21. august 2018, 16:42
sinu arust on see nii ja minu arust ka,ja katrini meelest vist ka,aga juriidiliselt tähendab selle järjekordse tolguse teguviis seda et ta kui katrin kasvõi korra kasutab seda saate nime siis on võimalus et ta maksab kinni nii selle ühekordse kasutuse kui ka kõik aastad takka järgi,võimalik et intressiga.
Las Katrin 21. august 2018, 18:13
sisuliselt22. august 2018, 13:04
tegi juut Katrinist endale orja
21. august 2018, 16:26
See on nii Eesti moodi.. kuskilt midagi abi vaja siis kõik laiutavad käsi või võtab üüratult aega. Aga uueks saate nimeks " Lusti-Uurija" K&L -Uuurija
21. august 2018, 16:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kuidas muidu21. august 2018, 16:38
vaevalt ükski advokaat tuleks niisugusele idi..tsele mõttele...
kaitsjal on alati tellija.
vanaema soovitus21. august 2018, 16:24
Lgp. Katrin! Aga kas te ei saa muuta oma saadet näiteks: "Katrini kuuuuria"? Venemaal oli samasugune juhus, kus üks saade nimega " Poka vse doma", mis tuli ORT-s, muudeti " Kogda vse doma" ja saade tuleb nüüd Rossia kanalis. Seal olid miljonid mängus, aga saatejuht Timur Kizjakov võitis. Juuridiliselt on see võimalik. Ainult üks sõna ja kõik on korras. Lugupidamisega, vanaema, teie saate vaataja.
Maavanaema, romantik21. august 2018, 17:16
Katrinile soovitaksin panna uueks saate nimeks "Täiskuuuurija", igati sobilik ja televaatajad, kes Katrini saadet vaatasid, taipavad, et tegemist endise "Kuuuurijaga". Ainult, et peaks siis autoriõiguse või mistaoli ära registreerima, et see tarkpea jälle maksu tahtma ei pääseks.
Pealkiri panna mitmusesse.21. august 2018, 16:09
"Kuuuurijad" võiks uus pealkiri olla. Siis on teada, et Lustil oma saade ja rabi toimetab teises kohas.
Advokaat vist telekat ei vaata21. august 2018, 16:26
Saade on nii pikka aega olnud - kus ta varem oli oma pretensiooniga?
Ootas, et saade populaarsust kogub - siis on parem pigistada?
21. august 2018, 16:09
Juudipoisid greinoman ja stern tegelevad endale omase tegevusega , KURITEGEVUSEGA millele on antud seaduslik pale .
tuleb meelde21. august 2018, 16:16
Hitleri Saksamaa - mille pärast HItler võimule tõusis??? just juutide võim Saksa majanduse üle ja nende ahnus, mis tõi sakslastele vaesuse ja hirmu ... Hitleris nähti enda päästjat juutide käest ...
Kuuuurija21. august 2018, 16:53
Kahju, et seda tõde ei õpetata koolis või isegi lasteaias.
Kommentaar.21. august 2018, 16:07
Parem kui see advokaat läheks oma rahvusjärgsele kuumale kodumaale ja õiendaks siis oma õndsa elu lõpuni samasuguste alatute tegelastega. Eestis selliseid tüüpe pole vaja.
Töö tellija materjalist25. august 2018, 16:17
Seal maal jääks tal maised rõõmud lühikeseks. Siin aga saab korralikult makstud, seepärast irvitab näkku.
Kommentaar.21. august 2018, 16:07
Parem kui see advokaat läheks oma rahvusjärgsele kuumale kodumaale ja õiendaks siis oma õndsa elu lõpuni samasuguste alatute tegelastega. Eestis selliseid tüüpe pole vaja.
Tom21. august 2018, 16:06
Nimi Maksim ütleb kõik....
nunuh21. august 2018, 17:11
Zed21. august 2018, 16:02
Siis panedki saate nimeks "Maksim Greinomani nimeline Maa kaaslase uurimise saade"
mõte21. august 2018, 16:37
on hea, aga teise inimese nimega sa endale firmat teha ei saa. Ei lubata. Eriti, kui selline inimene reaalselt ka olemas on.
Kuuuurija21. august 2018, 16:54
Lennart Mere nimeline Tallinna lennuväli?
21. august 2018, 17:46
"Greinomani-uurija" või -puurija. Kes ütleb, et see on kellegi nimi. Eesti on täis Kaskesid, Tammesid ning keegi ei kobise.
mõte21. august 2018, 22:42
to Kuuuurija:
Lennart ja lennujam on hoopis teine teema. See on austusavaldus, mitte kaaperdamine. Pealegi riiklik ettevõte.
Kuuuurija22. august 2018, 10:55
Kus on seaduses kirjas, et eraettevõte ei või austust avaldada?
advokaat21. august 2018, 16:01
see pole ju coca cola, vaheta uus nimi ja elu läheb edasi tee nädala võin kuuldu uurija või mis tahes uurija
oeh, nii rumaI advikaat21. august 2018, 18:21
mis coca-colal siis viga oleks? arvad, et inimesed ei saaks teada, kui ühel päeval sajaanide nimel all müüma hakataks? vastupidi just ju, kuna kõik teavad, siis kohe levib ju jutt, et nüüd on uue nimega. ise ma küll seda s.aasta ei joo, jube keemialöga.
Tölpa21. august 2018, 21:56
No coca cola asemel sobiks ilusti kaka kala
Irf21. august 2018, 15:59
Kui kuuurija kaaperdati, siis tehke puuurija, luuurija, suuurija, muu-uurija ja elu läheb edasi.
Linda21. august 2018, 15:58
Miks ta kasutab linda lust......ja vanasti kui ta veel noor oli buchanan? Miks?
advokaadi töö21. august 2018, 15:53
ongi eestis väljapressimine ja kurjategijate katus...
ei imesta kui patenditaotluse tellijaks on kuulus pornotööstur...
vaevalt keegi niisama sellise idiootsuse peale tuleks.
David21. august 2018, 15:50
Taolisel juhul on kõige õigem panna oma nimi Katrin Lust .Las siis advokaat imetleb oma kuuuurijat.
muig21. august 2018, 15:50
Nüüd advokaadi-Maksim hakkab nagu Erkki Raasuke puurima-uurima, k e s lekitas?
Kratt21. august 2018, 15:44
Kutsu Maksim Duellile. Kes võidab see saab nime endale.
Patendivolinik21. august 2018, 15:41
Kui keegi leiab, et Eestis rikutakse tema kaubamärgiõigusi tuleb pöörduda Eesti kohtusse. Kui kellegi vastu esitatakse selline nõue ja tal tegelikult on varasem üldtuntud märk Eestis, siis tuleb see menetluse käigus ära tõendada ja probleem lahendatud. Pealegi praegu pole ELis "kuuurija" veel registreeritud (see on avaldatud) ning esimese sammuna saaks selle vaidlustada tuginedes varasemale üldtutnusele ja/või pahausksusele. Aga fakt on see, et kui ettevõtja oma märgi kaitseks midagi ette ei võta, siis pole tal ka ainuõigust ning tegeleda tuleb tagajärgedega.
uku21. august 2018, 16:00
Katrin Lust ei kavatse oma Kuuuurijaga EL'i vallutama minna. Kui see kohalik juut oma kaubamärgile EL'is kaitse ka saab, siis so what?. Tema õigused ei laiene automaatselt Eestis selliselt, et ta Katrin Lustilt autoritasusid saama hakkaks, Mõttetu teema. See juut võib lolli mängiga ja teisi kiusata, aga see ei vii mitte kuhugi.
ilmselt21. august 2018, 17:11
Ilmselt pole te EV kohtusüsteemiga kunagi tegemist teinud.
Nii naiivne ei tasu ikka olla, et arvata, et saad peale tohutu riigilõivu tasumise loogilise otsuse. Alustama pead sellest, et leidma väga pädeva ja kalli advokaadi ja siis palvetama ...
Eesti kohus on nagu mustlase püss.
4 kuud21. august 2018, 18:51
on aega ärinime registreeringu taotlus vaidlustada. Kas meile ei räägita kõigest või on see üks järjekordne lollus?
Selma21. august 2018, 15:40
Minu slaavlasest naabrinaine on mult kordi küsinud, et kas ikka eestlane olla on uhke ja hää.
.MÕTTEAINET !
kui ma21. august 2018, 15:46
loen ekrelaste komme, siis ütlen, ei ole uhke ja hää.
kalevipoeg21. august 2018, 15:38
vaadake see ongi üks näidetest,
miks eesti rahvas laiali jookseb välismaale elama , tööd tegema ja makse maksma.
21. august 2018, 15:35
MG KuuUurija.
see mg peaks seal kindlasti olema. ärritaks ja irriteeriks natuke.
Sirts21. august 2018, 15:34
Vaene Lust- jälle tehakse liiga!
21. august 2018, 15:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Rait21. august 2018, 16:08
rahu, mul siin külas advokaake kes tõmbavad süstemaatiliselt ka neile on`§, sääjärel ei rega eestis ja kaitsen maailma klassi kuuluvat patenti ise, millega isegi keerukam valem ei hammusta seda lahti ja saa ära osta ja petta nagu teevad üksteisele mõned rahvusvahelised firmad
mis võiks?21. august 2018, 16:40
kuuuurija ei võigi varsti enam öelda vä?21. august 2018, 15:32
KuuUurija võib vä?
kuu-uurija?
ku:u;rija
no selle sõnaga annab mängida küll
22. august 2018, 09:48
võib ka täiendada, nt
kuuuruuurija
Paras21. august 2018, 15:31
Ise ju Lust ka kaaperdas selle nime. Kas kaua netis komme loeb, see teab, et sellenimeline kommentaator juba ammu enne Lusti saadet kommenteeris selle nime all. Kui see just Lust ei olnud :).
121. august 2018, 15:27
Selle advokaadi on arvatavasti keegi palganud käkki keerama, mul tuleb meelde saade selle tõmmutverd vanakesega, kes noori eesti naisi lantis, a või mõni muu kibestunud, vaevalt norm advokaat ise sellise haige jama peale tulebe.
21. august 2018, 15:58
Kas see roosade iphõunide kinkija? Või see, kes õpetas vähihaigetele patju loopima?
21. august 2018, 16:48
21. august 2018, 15:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
15:30-le21. august 2018, 15:43
Jürka21. august 2018, 18:40
Juudi moodi küll ei paista nimede järgi; oli Tartumaal kõva tegija, veterinaar ja ärimees.
Elmar Lust, vanemadJulius Lust ja Emilie Lust.
Abiellus 1976, abikaasa Siiri Lust
Tütar Katrin Lust.
Allah21. august 2018, 15:25
Katrin, kelle varbale sa astusid? )))
Osaline21. august 2018, 15:20
Aga pane saate nimeks Kuupuurija - las see advokaat rabeleb ja kulutab seal oma pappi. Järgmiseks võib panna Kuuri Uurija jm iganes
21. august 2018, 15:23
15:20-le21. august 2018, 15:26
Just. Ja "Kuu-uurija" või "Kuujuurdleja" või "KuuUurija" jne. Kuupuurija on parim.Mu vennal pandi firma kinni ja ta jättis sama nime, ainult oma initsiaalid pani ette. Läks lauluga edasi.
21. august 2018, 15:38
Kuupuurija ongi hea uus nimetus, sest palja uurimise asemel ka puuritakse.
Muna 21. august 2018, 17:39
laulusalm21. august 2018, 18:19
makaronipuurija, kuutõrvaja jne
Kaitses.21. august 2018, 15:19
Võta nimeks Kuultuurija ja saade see jobu pikalt...
A:I21. august 2018, 15:17
Miks mitte nimeks Kuriuurija!
madrus21. august 2018, 15:16
... ja suured tänud et eesti patendi-ameti pädevuse... usutavuse ja ulatuse välj töid .... kui paljud on tühja maksnud ...ja kas oleks aeg tagasi küsida ... ja kas meil üldse möni kaubamärk päriselt kehtib ... ???
sama on tarbijakaitseamet21. august 2018, 15:32
kelle tegevusest ei sõltu midagi, ükski petetud tarbija ei saa õigust e raha tagasi. sest tarbijakaitseamet ei ole täidesaatev organ. Aga esitleb ennast kui tarbija kaitsja.
Poh21. august 2018, 15:16
Katrin lust on ise palju tugevam kaubamärk, tehku rahulikult saadet oma nimega , ala dedektiiv lust jne , edasi, ja uurigu selle advokaadi peret ja teda ennast, kindlasti midagi leiab, pangu saatesse.
A21. august 2018, 23:15
Juut oskab ka Lusti nime kaaperdada
Kui21. august 2018, 23:16
ukrainlane sündis ,siis juut nuttis ja aasta 1941 seda ka kinnitas
teet21. august 2018, 15:16
kas jääb keegi seda saadet taganutma?
to teet22. august 2018, 09:15
asi pole taganutmises, vaid iga juuuut teeb, mis heaks arvab. mingu oma palestiinasse ja tegutsegu seal, nutumüüri najal.
Rõõmus Riho21. august 2018, 15:16
aga advokaadihärra seotust erinevate ettevõtetega tasuks uurida ikka... nime osas mängi aga "U" arvu ja sidekriipsuga...
eestlane121. august 2018, 15:15
las see tola venelane laamendab ,võtke uus nimi ja kindlustage enda tagalat
heh21. august 2018, 15:14
Tegelt kui nüüd lugeda mõttega siis mis mõte on Eesti Patendi ametil ? Teed tööd, näed vaeva , kõik on Eestis registreeritud, kõi riigilõivudki tasutud ja siis saab selle kaubamärgi lihtsalt Euroopas ära kaaperdada, sest Eesti oma asutus ei oma mingitki pädevust, ajuvaba.
Rait Zirp21. august 2018, 16:43
njh tänapäeva maailmaäris riikide vahel see nii käibki, ise kaitsen kõvema turbega maailmaklassi pantenti kui seda Eints omal ajal
6921. august 2018, 19:53
Kas PUUuurija ei sobi, nagu rähn aina toksib, et rasvast ussikest kätte saada
marks21. august 2018, 21:44
Mul tekkis küsimus , kas eestil on siis üleüldse patendiametit vaja . Kui aus olla siis vist mitte. Selle putka võiks küll kinni panna.
madrus21. august 2018, 15:12
...äää muretse ... sinu alibi on juba tehtud töö ... ja seda tunnistavad ka euroopa kohtud ... ja jöudu ...
Las siis regab...21. august 2018, 15:12
Kuna see nimi pole nagunii mingi eriline pärl, siis teeks sellele advokaadile endale tünga - võtaks lihtsalt uue nime. Ja muidugi saaks sellest loost veel ühe saate materjali :)
Mart21. august 2018, 23:23
Just nimelt! Ega kedagi see saatenimi huvita. Lusti teavad kõik, ta võib kasvõi iga nädal uue saatenime võtta.
millal?22. august 2018, 21:00
hehh21. august 2018, 15:09
Mõttekam on teha tünga ehk uus kaubamärk, nt Lustikummut vms ning las see väljapressijast advokaat plekib patendi eest tühja.
kui ta loobub21. august 2018, 22:19
on advokaat võitja, teeb saadet kuuuurija, mille sisuks on mis iganes
lok21. august 2018, 15:03
Mida külvad, seda lõikad...
kassinülgija21. august 2018, 15:46
Jah, ega tõdesid paljastada ei või küll.
Mb21. august 2018, 15:01
Parem oleks22. august 2018, 07:46
Kui lusti saade üldse ära kaoks. Jamade jama.
21. august 2018, 15:01
uskumatu, eestis vohab korruptsioon ja advokaadid on maffia liikmed
Juku21. august 2018, 14:59
Võta saate nimeks "Puuuurija" - või on see roheliste kaubamärk
just,Lust21. august 2018, 15:47
hmmm21. august 2018, 14:59
Tolle Maksimi käest võite küsida, et kas ta teab üldse, mida see sõna tähendab ja milline on selle liitsõna mängulisus eestlastele iidamast-aadamast ajast peale.
pane üks "u" keskele juuurde. keegi ei pane tähele21. august 2018, 14:59
miks ma ei imesta21. august 2018, 14:58
et ka teised peale meie pere advokaadi laadsetelt tegelastelt lakki saavad!
Urmas21. august 2018, 14:58
Seda taotlust saab vaidlustada kuni 7. septembrini 2018. Nii et veel jõuab!
Küsija21. august 2018, 14:56
miks kommentaarid ei ilmu?
21. august 2018, 19:48
massiliselt on ära kustutatud
ega siin21. august 2018, 22:14
pole mõtet kommenteerida eriti, kustutavad ja tsenseerivad.
Eestlane21. august 2018, 14:53
olla on uhke ja hää... See lugu näitab ametnike saamatust ja kui vene mees ajab oma asja,siis selle ta ka saab.Häbi!
Pole ju...21. august 2018, 16:08
... venelane, ahne juut hoopis...
21. august 2018, 14:51
Ettepanek,
saade võiks olla " kuul tuuritaja" . Küllap on see mõne väga tigeda saates pigistatu kättemaks.
Tahapanek21. august 2018, 15:33
Meenub, et kunagi oli mingi 'Eesti toode' vm sarnane, mille kaubamärk kaaperdajate poolt (V.Toomet) ära regati, et raha nõudma hakata. Tiitli väljajagajad saatsid mehe pikalt ning edaspidi jagasid asju teise nime all ('tunnustatud Eesti maitse' vm sarnast).
Kuuuurija võiks kah hakata edaspidi tegema saadet Kuujuurija ning kui advokaat inisema hakkab, siis otse loomulikult pole sel saatel mingit pistmist ega sidet Kuuuurija nimelise saatega.
Antu21. august 2018, 14:50
Ootan Advokatuuri seisukohta.
Tim22. august 2018, 08:28
Ma arvan, et nad ei võita mittemingisugust seisukohta.
ää21. august 2018, 14:47
kui see pole talle veel ära kinnitatud, siis on võimalik protsess külmutada ja saate autoril üldtuntuse tõestamise alusel endale nõuda. kui see on läbi eelprotsessid ning advokaat on saanud lõpliku kinnituse, on asi muidugi väga halb. see on aga pikk protsess ehk siis vbl pole siiski asi veel päris seal maal? keiss, millest peavad kõik eesti ettevõtjad õppust võtma. kõiegpealt patenditaotlus ja alles siis tee nokk lahti, sest muidu tuleb "sõber" ja lööb sulle noa selga.
oi21. august 2018, 15:50
eesti autorikaitse peaks/peab tasuta selliseid vaidlusi oma riigi kodanikele teostama. Hetkel selgub, et nad ei tee mitte kui midagi ja seda mida teevad, siis sellel pole mingit väärtust. Vot kus asutus!
Tuleb ise kirjutada 22. august 2018, 08:27
Ju keegi kardab midagi. Et ära kaaperdasid. Vaata saated ja tegelased üle.