Inimesed

Carmen Pritson-Tamme emotsionaalses murekirjas: „Meie riik ei ole kunagi olnud nii lõhestatud, kui ta hetkel on.“

Ohtuleht.ee, 21. august 2018, 12:08

115 KOMMENTAARI

S
mõjuagent Savisaar püüdis juba omal ajal kohe meeletult oma trollivabriku tööliste abiga Eesti riiki nõrgestada ja hävitada./ 22. august 2018, 13:34
Savisaare võimult eemaldumise st lihasööjabakteri haigestumise ja savisaarliku keskerakonna kadumise järel on EKRE erakonna juhid Savisaarelt juba ammu ülevõtnud nii kremli poolt rahastatud trollivabriku juhtimise kui ka Keskerakonna põhimõtted ja rolli.
Eesti riigi õõnestamise ja eesti rahva lõhestamisega soovivad
Helmed selle brutaalselt lõpuni viia, mida Savisaar ei suutnud - Eesti tuleb vahendeid valimata jälle viia Moskva alluvusse, maksku see mis maksab.
Aga praegune ekre ja ekrele alluv vabrikutrollide, see Eesti riigi õõnestustöö ja eesti rahva lõhestamine ületab juba oma ülbuselt ja jõhkruselt viimasedki piirid.
n
nii see on/ 22. august 2018, 18:22
Ekred, nende juhid ja ka nende juhtide poolt väljadrillitud ja kremli poolt rahastatud palgalised trollid on ilma igasuguse eetikata, aususeta, põhimõteteta, kasvatuseta ja selgroota inimkamp, kes pidevalt püüavad eestlasi lõhestada /õiged ja valed eestlased! jm/, kes Eesti riiki, eesti rahvast ja kõike head ja ilusat ja kõiki eestlasi aina mustavad ja halvustavad, solvavad ja laimavad.
r
Refi agent/ 22. august 2018, 07:23
17 aastat sai Savisaart tümitada ja kõik olid rahul! Selle tümitamisega juhiti valupunktidelt rahva tähelepanu kõrvale.
m
mida soustid/ 22. august 2018, 11:12
savipäts see valupunkt oligi, pronksiveo ajal lasi linna maha lõhkuda, ise sügas samal ajal mingi puutja tsinovnikuga keelt ja selga
p
puha vale/ 22. august 2018, 18:57
tegelikult ei süga suur juht ja õpetaja midagi selga, vaid peseb ja kui siis, vahel harva, sügab keelega kulme ja kohendab prillisangi, milline tegevus olla talle vastassoo hulgas kustumatu kuulsuse toonud! Mis aga puutub linna mahalõhkumisse, siis andge andeks, sellest ei tea ma midagi
r
Refi agent/ 23. august 2018, 15:18
Ansipi väikest võidukat sõda on hea Savika kaela ajada. Jõustruktuurid alluvad valitsusele, aga mitte Tallinna linnale!
a
Anni/ 21. august 2018, 23:09
Ei ole ammu enam nii mõistlikku ja ilusat, kuid samas nii valusat lugenud. Aitäh sulle, Carmen !
2
21. august 2018, 22:36
2018Seda on juba ka paljud kindlasti märganud ja sellest on ka juba avalikult räägitud, et parenäärmuslastest populistide erakonna rahvalõhestamis- ja Eestit-õõnestava lammutamistegevuse poliitika on muutunud juba eriliselt ülbeks, jultunuks ja brutaalseks, verbaalselt isegi mõrtsukalikuks.
See erakond-organisatsioon on täielikult üle võtnud juba mafiasarnased struktuurid ja meetodid.
Sellega seose kerkib tahtmatult üles ka küsimus – kes on vastutav Eestis väga paljude noorte meeste ja ka neiude saladuslikes surmajuhtumites? Kas need surnutena leitud noored olid sellest mafiapundist lahkudasoovijad?
c
Carmenil on täielik õigus/ 21. august 2018, 22:44
See on ju sulaselge eestlaste lõhestamine kui ekred lahterdavad eestlasi ÕIGETEKS JA VALEDEKS EESTLASTEKS.
EKRED - MEIE OLEME NEED ÕIGED EESTLASED
ja kõik, kes meiega kaasa ei karju - NEED KÕIK ON VALED EESTLASED.
Juba ajaloost on teada, kui Hitler kuulutas - kõik, kes ei ole meie poolt, on meie vaenlased.
Selline on ka ekrelaste deviis.
Seega on see kindel fakt, mida keegi maha salata ei saa - ekrelased ongi need praegused eesti rahva lõhestajad.
m
mina/ 23. august 2018, 18:37
Ütlete, et EKRE lõhestab eestlasi õigeteks ja valedeks Eestlasteks. Mida siis öelda praeguse valitsuse ja presidendi kohta. See on lihtne, et kui sa ei poolda sooneutraalsust, ei ole sa õige eestlane. Kui sa oled migrantide sisserände vastu . Jälle ei ole sa õige eestlane. Ja nii edasi. Presidendiproua arust võib igaüks olla eestlane. Kui sa aga toetad kõikki valitsuse otsuseid, nõustud sooneutraalsusega, Moslemite sisseveoga. Vot siis sa oled valitsuse arvates see õige EESTLANE.
/
21. august 2018, 22:11
/ 16:10, 21. aug 2018
Ainukesed eesti rahva lõhestajad on EKRED!
n
nagu eelpool väideti/ 22. august 2018, 08:57
jjuba tuligi ekrelaselt verbaalne mõrvaähvardus.
a
Ants/ 22. august 2018, 11:12
Ka sinusuguse verbaalne möla väärib midagi ... .
v
vagunisaatja/ 21. august 2018, 18:51
tegelikult lõhestus Eesti erastamiste/varastamiste laines. Siis tekkisid üleöö tehaste direktoritest ärimehed. Võeti kõik , mis saadi. Lihttööline jäi töötuks ja kodutuks. Põllumajandus hävitati täielikult. Selle kõige eest peame "tänama" tolleaegseid tarkpäid. Ja kogu see korruptsioon kestab veel tänaseni , ainult teiste teemade-ja rahadega. Eestluse hävitab eestlane ise. Suur välismaa juht on väidetavalt öelnud, et Eestit pole vaja vallutada, nad hävitavad teineteist ise ära.. Lugedes seda viha, õelust ja kadedust kommentaaridest siis jah , me hävitame teineteist oma kurjusega.
s
sõna sekka/ 21. august 2018, 19:01
Tule vagunist välja , siis ehk oled teisel arvamusel põllumajanduse hävitamisest.
s
Sic/ 22. august 2018, 00:56
h
hirmutamistaktika aeg on ekrenaudid läbi/ 21. august 2018, 16:44
Teie, ekrelaste, jutu järgi pidid nad miljonite kaupa juba aastaid tagasi siin olema. Miks nad peaks tahtma siin elada, kui isegi eestlased ei taha?
e
21. august 2018, 16:58

m
21. august 2018, 16:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
21. august 2018, 16:47
Tundub,et sul algharidus.Nii palju pole keegi teinud,kui meie President.Yhendab ka meie maa rahvad ja köik on ok.Ise peab oskama elada,mitte vaid kiruda.Kui oleksid haritud,oleksid ka midagi saavutanud ja kuhugi jöudnud
m
mina/ 23. august 2018, 18:53
President tõesti ühendab meie maa st. maailma rahvad. Rootsis, Inglismaal ,Prantsusmaal, Brüsselis jne, on juba näha kuidas rahvad on ühendatud. Ja mis haridusse puutub, siis ära pea ennast nii targaks midagi. Kõikk imimesed ei ole nii hea peaga, teistel kes võiks aga ei ole majanduslikku võimalust edasi õppida. Ja kogu rahvas kui tahaksid ei mahuks Ülikoolidese ära. Et aga nii majandus kui ka riik toimiks on vaja kõikki koristajast peale. Sul võib küll olla haridus, ag kas ka haritus. Haritus on inimese teadmiste ja kogemuste kogum, mida erinevalt haridusest ei kirjeldata läbitud koolide tunnistuste kaudu.
t
tõega näkku/ 21. august 2018, 16:24
100 aastasel juubilaril ei peaks Valitsus olema lapsehoidjaks. Meist endist sõltub palju, kas oleme varas või aus inimene.Aus ei lähe ka siis varastama kui tunneb puudust,varas teeb igal ajal puhta töö. Parempoolsuse lastehaigus hakkas levima vahetult peale taasiseseisvumist, kus karistamatuse tunne ruulib jõukuse saavutanud inimestes, kes selle korruptsiooniga saavutanud.Suureks toeks sellele seltskonnale on poliitilised kohtuprotsessid, kus kõne all saja või paarisaja tuhandelised summad, sajad miljonid ja mitmed miljardid aga jäävad tähelepanuta.Praegune Valitus ei saa likvideerida koheselt seda, mis eelmise 17 aastase võimu juures juurdunud on
n
nonoh/ 22. august 2018, 06:34
keskerakond nutab taga 17 aastat, mida ei saanud kasutada venemaaga lepingute sõlmimiseks. Kutsugu kõigepealt korrale oma arutu issike-iidol-riigi rajaja.
<
21. august 2018, 16:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
21. august 2018, 16:30
Nii just ongi,nemad hakkasid kohe suure vi hameelsuse ja lahmimisega ja siiani .Ikka köik pahad ja keegi peale nende ei kölba kuhugi
j
jah/ 21. august 2018, 16:43
ekred on ju ainukesed, kes lahterdavad eestlasi ÕIGETEKS JA VALEDEKS EESTLASTEKS.
EKRED - MEIE OLEME NEED ÕIGED EESTLASED
ja kõik, kes meiega kaasa ei karju - NEED KÕIK ON VALED EESTLASED.
Juba ajaloost on teada, kui Hitler kuulutas - kõik, kes ei ole meie poolt, on meie vaenlased.
Selline on ka ekrelaste deviis.
Ja just sellised nagu ekred ongi eesti rahva lõhestajad.
k
21. august 2018, 17:03
Krt, õiged ja valed eestlased
nii tahetaksegi eesti rahvast lõhestada
k
22. august 2018, 08:59
kaktus on ekrenautide kintsude vahel
sellepärast nad kogu aeg ju röögivadki
l
Lõhestatud monstrumriik./ 21. august 2018, 15:53
Erakondi kerkib seenevihma ajal hulgaliselt ja kõik tulevad Eestit uueks looma. Kogu riik koosneb poliitikutest,kuid jääb küsimus,kas tööd ka veel keegi tegema hakkab. Kes neid kõiki ülal pidama hakkavad. Eestist saab üks suur parlamendi hooldekogu ja igaüks peab iseennast maha matma.
Tallinnas peale Vene keele ei kuule midagi,elu nagu Postokvazino oblastis. Kui keegi sellest riigist
peaks veel aru saama,siis näidake seda omosaapiensi ka telepurgis.
n
nii ongi/ 21. august 2018, 15:47
Mitte midagi tegevad poliitikud teenivad 5000+ € ja räägivad 500-700€ teenivate inimeste nimel, umbes nagu oleks mõisakupjad valitud rahvast esindama. Rahvast ei sõltu enam midagi, ise määravad endale palga ja hüved ning e- valimised hoiavad võimul.
m
21. august 2018, 16:31
Möisakupjad koos perega just tahavadki rahapaja juurde
m
21. august 2018, 16:46
mis mõisakupjad!
Ikka mustakaabudega mõisahärrad tahavad iga hinna eest eesti riigipiruka juurde.
e
ega mõisa/ 21. august 2018, 17:14
k
kuule, mõistuseta ekretohmakas/ 21. august 2018, 22:00
mis sa üht kommenteerijat siin nii rumalasti sõimad, nagu üks lihtlabane joomaspeaga paadialune!
-"" aga Sina ju need vargad seni oled pukki valinud? "
-".Sina oled selle piruka lasknud ära süüa, sealt polegi midagi enam saada." jne.
1. üks inimene ei saa poliitikas üksi mitte midagi ära teha, ka mitte pirukat ei saa ta üksi teistel ära süüa lasta..
2. Kas sa seda siis ei teagi, et praegust valitsust pole mitte ükski eestimaalane pukki valinud.
m
Mina, mitte meie/ 21. august 2018, 15:44
Loomulikult, see kellel läheb Eestis hästi loobib ülistussõnu. Aga lõpetagu telekaamerate või meedias kogu rahva nimel rääkimine, et me pole kunagi nii hästi elanud kui praegu. Andke andeks, aga vanal vene ajal küll kodutuid ja töötuid ei olnud. Meie praeguses ühiskonnas on olemas puruvaesed inimesed! Edaspidi räägivad kõik ikka nii, et minul läheb hästi ja mina pole kunagi varem paremini elanud!
j
Järelikult/ 21. august 2018, 15:43
ekre ajab õiget asja, on vaja Putinit siia võimule, küll siis rahvas jälle ühtne on :).
1
15:43 ekre ajab õiget asja, on vaja Putinit siia võimule/ 21. august 2018, 17:09
selle kõige pärast Putin rahastabki ju Eesti paremäärmislastest populiste.
Lõhestatud rahvast on väga hea jälle okupeerima tulla, et see väike eesti rahvas siis viimse meheni Siberisse küüditada.
1
17:09/ Peab ikka pealuu olema/ 21. august 2018, 20:02
..kes seda Putinit EKRE-le topib. On keegi näinud seda rahastamist, hääled ajus ei ole argument. Aga kinnita seda ikka endale, siin ära oma rumalust afisseeri.
2
20:02 kuidas sina ekreo h m u seda siis ei tea, et / 21. august 2018, 22:04
et Kreml rahastab terves Euroopas neid äärmuslaste sh ka paremäärmuslaste rühmitusi nii Austrias, Ungaris, Prantsusmaal, Saksamaal ja kogu Euroopas.
Muidugi rahastatakse siis ka Eesti paremäärmuslasi, kus ekre palgalised kommenteerijad täidavadki ju ainult Kremli tellimustöid.
e
ekrelase/ 21. august 2018, 22:20
tühjakspestud pealuu seda ju mitte iialgi ei tunnista, et nad on võõrriigi leival.
ü
üks kolmandik sulas/ 22. august 2018, 11:17
ekreiitidel pappi jalaga segada, vaevalt see neil puu otsas kasvab
a
ahah/ 22. august 2018, 11:19
nad isegi ei tea, kes nende teesid, sloganid ja loosungid kokku keevitab, et milline ajutrust aga saavutatud tähelepanu naudivad kogu raha eest
m
21. august 2018, 15:35
Mis kus kes pole vaja seda eestimeelsust las jäävad poliitikud ja venelased eestiriiki ja üle jäänut soome,paras rüselus hakkaks ehk

i
Ise küsid, ise vastad/ 21. august 2018, 15:03
Lõhestunud - see tähendab , et ühiskonda valitseb jaga ja valitse printsiip. Kuigi oleme kõik üks.
t
Tere,/ 21. august 2018, 15:22
Sotsiaalharta käibelevõtt , millal see teoks saab. Kas keegi oskaks vastata.
k
21. august 2018, 14:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
elrekonsa/ 21. august 2018, 22:06
kogu see sinu komm on üks hale näpukas.
k
21. august 2018, 14:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
1
14:47/ Kelle kojamees?No jah, kui punaste kojamees ennast hästi tunneb, ei ole see veel/ 21. august 2018, 15:09
kogu Eesti rahva tunne. Et sa teaksid- Ise on sealaudas ja pulk on uksel ees. Hea vanasõna aga head olemist Sulle sinna siis. Need ised on võtnud riigi oma hobiks ja katsetavad piire, kas on võimalik lõpuni minna oma ambitsioonidega. Ja näe imet, ei lastagi, üles ärkasid vagurad tallekesed. Paha lugu Sinule muidugi, äkki privileegid kojamehena truu olla polegi enam töö, vaid lõbu.
ü
21. august 2018, 14:45
Üldiselt kõik need, kes saavad ülekeskmise kõrgemat palka, arvavadki, et me ei osanud paremat eestit tahta.
s
Stepihunt/ 21. august 2018, 14:38
Peaminister Jüri Ratas ütles alles eile, et nii head Eestit nagu täna on, polevat eestlased 1991. aastal osanud tahtagi! Miks küll keegi ei suuda nii optimistlik olla ja näha seda õnnemaad, mida poliitikud meile omakasupüüdmatult kinkinud on?! See on ju suisa paradiis, kui suletavad sünnitusosakonnad, Lätti kingitud 100 miljonit, odav ukraina tööjõud, jõuetu haigekassa ja veel mõned pisiasjad tähele panemata jätta...
t
Taat/ 21. august 2018, 14:23
Niikaua,kui kõik "pumba" juures olevad tegelinskid saavad varastada,ei juhtu midagi! Vaja oleks rahva poolt valitud presidenti,kelle käes oleks võim!
n
nojah/ 21. august 2018, 14:37
Putini, Erdogani, Kim Juni käes on võim, Stalini käes oli, ma küll ei tahaks nendes riikides elada.
r
21. august 2018, 14:52
Rahvas oleks ammu valinud presidendiks Edgari, saage ometi aru!
k
21. august 2018, 16:49
kesikud,
jätke see peastsegane suursuli juba rahule.
q
Qwert/ 21. august 2018, 14:07
Järelikult oli algusest alates riigi ülesehitus valesti programmeeritud. Mis tähendaks vajadust uue 'restarti' järele, aga, kes julgeks teha? Ainult mingi väline jõud on selleks võimeline, aga seda taas paljud ei soovi, kuigi ajalugu on näidanud, et vahest tasub ära küll ühendamaks rahvast ühte. Nali? Võib olla, aga võib-olla ka mitte.
k
Kägu/ 21. august 2018, 14:05
Olen kõigega nõus, mis siin kirjas. Ja rohkem kuulsaid inimesi peaks samamoodi mõtlema, siis võibolla see lõhestatus muutuks.

a
Arutleja/ 21. august 2018, 13:59
Kas neid (kadri)orgiaid liiga palju ei hakka saama? Üks suur eneseimetlemine.
i
21. august 2018, 14:28
Ilus koolikirjand, mis on mõeldud kurtidele kõrvadele!
s
see jama vajub siin täiesti mutta järgmise 15 aastaga./ 21. august 2018, 13:58
Ühest lühest on asi kaugel, see on tükkideks taotud vabalt võib siia veel oma 6 parteid kokku klopsida ja ikka veel kõik lõhed ei sa oma esindusi kokku.
n
Nõus!/ 21. august 2018, 13:56
Kui saksad ei loobiks raha mujale ja ei laristaks teda valesti, küll siis jaguks raha ka rahva jaoks. Olgu see siis piisav hambaravitoetus, et osad inimesed ei peaks hambutuna ringi käima. Et kõik koolis käivad lapsed saaksid päevas 2-3 korda tasuta tervislikku toitu, et neist sirguks terved inimesed. Et kõigil kodanikel oleks tervisekindlustus ja töötu saaks abi niikaua, kui ta tööd leiab! Et lõpuks hakkaks ka Eesti riik täitma sotsiaalhartat, mis on hooliva ühiskonna tunnus!!!
l
lalli/ 21. august 2018, 13:29
tänan Carmen- jumala õige aga poliitikuid see ei kõneta... EV puudub kesklass, on ainult rikkad, väga rikkad ja väga, väga vaesed.
l
lugeja/ 21. august 2018, 13:26
Juba hakkab tunduma,et miski seda elu Eestis ei muuda .Paretid peavad omavahel võitlust ,kes+kellele mida lubaavad? Valimised valimisteks aga vali keda sa tahad, mitte miski ei muutu .ja seda juba pikka aega. Aga meie eestlased oleme 50 okupatsiooni aastat üle elanud ,kas sama jätkub nüüd nii-öelda ka VABAS RIIGIS?
l
Liiga suur parlament rahvaarvu suhtes võrrelduna/ 21. august 2018, 16:16
Seda seltskonda tuleks vähendada 51-le liikmele! Aga sellest vähendamisest ei taha isegi mitte ekre kuulda, rääkimata siis teistest!
v
21. august 2018, 13:23
Väga õige kiri, 100% nõus.
e
Eino Taruk/ 21. august 2018, 13:15
Riik peab olema rahva jaoks, aga mitte vastupidi. Praegu on meil vastupidi: riik on aktsiaselts ja rahvas on tööjõud. Seda näitab kasvõi soov tööjõudu sisse tuua ja "eestlasteks" muuta. Sellisena on riik kaotanud oma põhilise sisu ja mõtte, kaitsta rahvast, tema keelt ja kultuuri.
a
ats/ 21. august 2018, 13:21
a
21. august 2018, 14:53
1
14.53-le/ 21. august 2018, 16:23
Nii peaks Põhiseaduse järgi olema, aga tee see selgeks praegustele globalistide käsilastele, kes on Eesti riigi kaaperdanud! Julgevad lausa kiidelda, et neil pole mitte kunagi nii head elu olnud!
j
jama/ 21. august 2018, 17:23
meie oleme siin kauem olnud, kui viimased 27 aastat, mis riigi taastamisest siis räägitakse? Riik, see on riigivõim.
a
Arvamus/ 21. august 2018, 13:06
Kogu aeg kaebleme, selle-asemel, et midagi ette võtta. Noored on läbi aegade ajalugu teinud. Kus on eesti noored, kellele kuulub tulevikus Eestimaa? Viimatine pidu Pärnus, alko, narko. Kahju! Ju on see nende valik ning ainult vanem põlvkond on murelik. Omajagu on süüdi suuremate palkadega ( teadlik lähenemine ) kinnimakstud õpetajaskonna tegavusetus. Kõik näevad ainult oma rahakotti...
Kus on Ekre? Suvepuhkus ei ole tänasel päeval kohane.

"
21. august 2018, 13:06
"mitte kunagi ei ole riik astunud võitlusesse enda rahva vastu. Me elame hetkes, kus Sinu rahvas ei ole enam riik. Meie oleme publik ja valitsus on riik. Sinu riik."
Ni palju pateetilisust ja null argumenti.
a
21. august 2018, 13:24
ajaloost on teada ikka mitmeid riike, kes on asunud võitlusse ka omaenda rahva vastu. isegi vapsid olid omaenda rahvas, kuigi nendega võib paljus mitte nõustuda.
1
13:06/ Sa lugeda ei oska jälle/ 21. august 2018, 20:14
Artiklis on kõik argumendid välja toodud, miks see nii läinud on. Mida oled otsustanud tänasel päeval Sina kui riik? Mitte midagi, kust otsast on siis riik rahvas???Argumendid ongi artikli alus, millest Sa jälle aru ei saa?
j
jutt/ 21. august 2018, 13:03
jumala õige aga poliitikuid see ei kõneta...
e
21. august 2018, 13:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tegelt/ 21. august 2018, 13:15
a
21. august 2018, 13:21
1
13:15/ tegelt, kas EKRE süüdistas rahvast?/ 21. august 2018, 20:21
Tegelikult ei paranda seda kahestumist enam kuidagi. Alustas Ilves süüdistuste ja manitsustega Vao teemal, kus need ise suitsetasid seinaääres. Siis kõik liberid takka järele kuni tänaseni käib see trall. Võõrad head, omad pahad.
n
no/ 21. august 2018, 21:16
õige. kõiges on süüdi EKRE.
r
Reform/ 21. august 2018, 15:13
reform oli 18 aastat pumba juures ja lõhkus kõik mida vähegi lõhkuda sai. hävitas pered
j
jobu/ 21. august 2018, 16:15
mida see reform siis lõhkus?
u
21. august 2018, 16:43
Uskumatu rumalus,kas me ei elanud krooni ajal hästi.Praegu reservid hävitatud ja völad kurguauguni.Kui veel keegi saab meie maad päästa,siis vaid refid.Seal ikka inimesed,kes julgevad otsuseid teha,lugeda raha,majanduses tugevad.Just seda on meile vaja,mitte keskide laristamisi vöi kaabupere kogu pere yritab heale palgale ja möisa hooldusele
j
julgevad jah,/ 21. august 2018, 17:26
võtavad vaestelt viimase raha ja nood sunnitud väljamaale põgenema, et ellu jääda. Mitukümmend tuhat seal juba on?
r
reform saatis pered/ 21. august 2018, 20:24
riigist välja ja nüüd võiab nende vanematelt riigipensioni ära.Mingi Nigul tuli Tartu reffidest sellise plaaniga välja. Absurd, täielik maffia.
s
sorry/ 21. august 2018, 16:57
peab olema
Selles lõhestatuses on süüdi peamiselt Ekre palgalised vabrikutegelased, kes vaid laimavad, õhutavad vihavaenu töö asemel.
a
aga / 21. august 2018, 17:26
selle eest ju Putin maksab.
v
vanem mees ladaga / 21. august 2018, 12:56
eesti on shokis. carmen on rääkinud.
k
Kuule, Ladaga vana!/ 21. august 2018, 16:26
n
Neh/ 21. august 2018, 12:54
Ei noh õige jutt. Aga kevadel valime reformisotsi IRL tagasi ja laseme vanas vaimus edasi. Varsti tulevad veel pagulased ka. Küll on tore, et meil on E valimised, nii et pagulaste poolt läbi klobitud inimesed saavad haiglavoodist sotse ja avatud piire valida.
v
varsti?/ 21. august 2018, 14:48
Teie, ekrelaste, jutu järgi pidid nad miljonite kaupa juba aastaid tagasi siin olema. Miks nad peaks tahtma siin elada, kui isegi eestlased ei taha?
k
kunn/ 21. august 2018, 12:52
Ma arvasin, et Karmeni vanaisa tuli ikka Armeeniast aga mitte Siberist.
õ
Õl, mida on modereerida/ 21. august 2018, 12:51
kui mina räägin samast asjast,kus oli ebatsensuurne väljend? Mis teil ometi viga on?
v
viga polemidagi, aga/ 21. august 2018, 13:33
NLKP pilet ja RE hoolivus on tähtsamad.
s
See on sulatõsi/ 21. august 2018, 12:47
Ja nüüd jälle algab rünnak globalistide poolt, kes ennast täieliku peremehena ennast tunnevad, kellel on õigus maha suruda isamaalisus ja selle kaitsjad. Valitsus ei püüagi midagi teha rahva ühtsuse nimel, koos presidendiga suurendavad seda lõhet veelgi. Kes seda näevad ja tunnetavad, need tambitakse igasuguste isehakanud kolumnistide poolt mutta, sest nii olen koorekiht. See kõik on tõsi ja pole mõtet jälle igapäevastel kiidukukkedel välja ilmuda oma kiidulauludega, mis kinni makstud. Põlvkondade vahel on üüratu lõhe, sest see, mida näinud vanad, ei oska noorus uneski näha. Mis nad virisevad, küsib Lumehelbeke, süvenemata teemasse ja see teema ei huvitagi teda.
v
vaene penskar/ 21. august 2018, 14:51
kuidas saaks valitsus väevõimuga lõhestatuse lõpetada, annaks käsu rassistiks hakata ja ekresse astuda?
1
14:51/ Selle käsu on/ 21. august 2018, 20:33
valitsus, eesotsas presidendiga juba ammugi andnud. Mitte enam hakata, vaid oletegi. Penskari mälu nii lühike, käisid ju Vaos põletamas, kästi süü omaks võtta. Mitu kuud igasugused arvamusliidrid seda meile pähe määrisid ja sõimasid? Taavipojake käis õnnetuid ohvreid silitamas, meie kõigi nimel vabandust palumas.

a
A/ 21. august 2018, 12:46
Eesti on liiga väike, et see ka lõhestunud oleks
a
A-le/ 21. august 2018, 16:29
Väikest on alati kergem lõhestada!
m
memm/ 21. august 2018, 12:40
Aitäh ausa ja ilusa loo eest! Sellist saatust ja igatsusi on jaganud tuhanded Eesti pered.
Kuidas jõuame Kuldrannakesele läbi selle võimu, ahnuse, kalkuse, isekuse ?
a
Aitäh Carmen!/ 21. august 2018, 12:39
Üks südamlik ja ilus kiri!
l
lugesin/ 21. august 2018, 14:52
Mõttetu jutustus, millest midagi ei muutu. Nagu poliitikute ilus jutt.
n
nii on/ 21. august 2018, 12:37
"koorekiht" jagab üksteisele autasusid ja kiidavad vastastikku üksteist, rahvast ei hooli nad karvavõrdki, lihtsalt jutlust peavad kenasti ja kehtestavad uusi makse.
a
Andres/ 21. august 2018, 12:36
Seenelise juures käib pralle maksumaksja raha eest, aga lauluväljakule peab mats pileti ostma.
v
Võib-olla siiski/ 21. august 2018, 12:50
oli ka sinna pääs piletitega, me ju ei tea.
b
Bla/ 21. august 2018, 13:02
Ilvesele heideti ette liigset elitaarsust, nüüd Kaljulaiule liigset lihtsust (seeneline, buratino). See näitab kui heitlik on "rahva" arvamus. Tegelikult on selle "arvamuse" taga lihtsalt emotsionaalne purse millel pole mingit sisulist argumenti. Lihtsalt mingid topskid jauravad, esinedes rahva esindajatena.
b
Bla-le/ 21. august 2018, 16:22
selline ei ole tõepoolest eesti rahva arvamus, vaid ainult jopski-topskite ekre ülbikute jultunud väljendid..
o
oh/ 21. august 2018, 12:33
ilmselt sinu jaoks jah. Aga kahjuks väline lõhestumine tihti viitab sisemisele lõhestumisele. Mina kes ma mäletan ikka stagnaaega ütleks, et pole kunagi olnud nii hea elu võrreldes okupatsiooni ajaga. Lõhestumine näitab, et elame vabas riigis. Tahad sa okupatsiooni tagasi, kus kõik olid ühel nõud ja kes eristus, sellele sõitsid auto püssimeestega ukseette ja algas pikk ümberkasvatamine, mis tihti lõppes surmaga. See, et inimesed väljendavad oma arvamust on VÄGA SUUR ÕNN. On suur lollus pidada eristumist ja erimeelsust mureks. See on ÕNN. jah, mulle ka ei meeldi igasugu liikumised, aga inimesi, kes on nendes ideedes veendunud, mis mulle ei meeldi, ma austan. Nad ju on oma elu põhiselt selliste vaadeteni jõudnud. Ja niikaua kui keegi ei tule ütlema, et peaksin nende arvamusega ühte moodi olema ja saan vabalt väljendada, mis mina mõtlen, kartmata uksele koputust, on kõik hästi. Ma ei riku seadust kui väljendanud oma erimeelsust ja lõhet naabriga. Ma täidan Vaba Riigi Seadust.
õ
õmberkasvatajate järglased oleme austuse ja lugupidamise/ 21. august 2018, 12:49
näitamiseks küüditanud Brüsselisse ja Strasbourgi ja igasse saatkonda üle terve Maa
informeerijad on täna A-kategooria kodanikud, keda siiralt austatakse
1
12:49 küüdutamine Brüsselisse?/ 21. august 2018, 16:29
No, sellist rumalat loba pole veel varemalt lugeda olnud.
Siberisse küüdutat vene valitsuse poolt küll 30 000 SÜÜTUT eestlast!
a
aga said/ 21. august 2018, 17:30
TASUTA turismireisi, nagu teie tahate ka tasuta. Igal pool ju inimesed elavad.
s
Selliste/ 21. august 2018, 14:04
inimestega ongi keeruline ühist maailmavaadet leida, kellega mitte nõustumise korral hirmutab okupatsiooni ja uksele koputamisega. Arusaam, et ma küll austan aga mind ei huvita teised, tähtis on vaid minu hea elu, ei ole jätkusuutlik. Niikaua kuniks sinuga ühel meelel olevaid inimesi on enamuses on kõik ilus aga vastupidises olukorras on jutt juba teine. See ongi see koht, mis teeb inimesed tigedaks ja viib lõhestumiseni või veel hullemaks.
k
kes tegi.../ 21. august 2018, 12:32
Õige artikkel.Meil ei ole õiget valitsust,kes hoiaks rahvast ühtsena.
v
Valitsus/ 21. august 2018, 13:10
... polegi huvitatud, et rahvas kokkuhoiaks! Neile sobib, et praegu oleme üksteise, mitte nende, kõri kallal. Ühtse jõuna võime äkki mägesid liigutada, kasvõi Toompead...
a
Armeenia Raadio/ 21. august 2018, 12:30
Carmeniga absoluutselt nõus, ainult et Eesti pole kunagi nii ühtne olnud nagu praegu. Tõsi, lõhestajaid näme siingi.

i
Imelik/ 21. august 2018, 12:29
aga nii see on jah, räägitakse üht aga tegelikult on elu ja olu hoopis muu. RIIKI on vaja - ametnikele-klannile, aga EESTIT on vaja lihtsatele inimestele. // mis kokku ei puutu, nagu ka Eesti Riik
p
Päike/ 21. august 2018, 12:16
Palju õnne ilus Eestimaa! Ei tea kauaks meid eestlasi veel on... Carmen on väga südamlikult kõike väljendanud, tubli Eesti inimene, palju õnne ka Sulle!
m
mis/ 21. august 2018, 14:57
see maa siia puutub? Tead, millal maakera tekkis?
o
Oeh/ 21. august 2018, 17:42
Muidu nagu ilus tekst aga mis lapsed ja korrumpeerunud kohtusüsteem? Täpselt lõpusirgel siis sedasi...
1
17:42/ Oeh/ 21. august 2018, 20:39
ja sellest ka sina kuulda ei taha. Ei ole seda Carmen välja mõelnud, seda rääkis ammugi Gräzin, Maruste, Kunman ja need, kes seda tunda on saanud.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee