Vene mälumängus esitati küsimus:miks Madonna pärast külalisturneed alati piinliku hoolega koristab oma garderoobi,et ühtegi jooksekarva maha ei jääks. Vastus - kardab kloonimist.
Inimesed kes ei suuda muuta ennast, üritavadki muuta maailma. Laulmiseks pole muide vaja haiglaseid kostüüme või madalatele instinktidele panustamist ega karjumist.
Välja arvatud paar laulu, mis on normaalsed, siis kõik muu on, mis ta. Teiseks, on Madonna Sony projekt nagu 90-ndail oli Spice Girl. Viimane ei olnud küll Sony korporatsioonil. Esialgu plaaniti Madonna asemele Debbie Harry, kuid miski tuli vahele, et otsustati Madonna üles haipida. Õnnestus.
Maailm muutis teda, mitte vastupidi. Ta on üks meedia toel valmistatud ikoon ja mõne üsna hea laulu esitaja, ei enamat. Üsna haige ja hüsteeriline vanadaam täna, kes kardab vananemist ja kui ta peaks otsa saama, saame teada palju neid ravimeid talle on sisse kallatud ja palju narkot ja alkot läbi käinud. Ei midagi erilist, tavaline toode.
Tahtis saada tantsijaks ja näitlejaks, kuid ei saanud. Elas 2 aastat vabaabielu muusikuga, kellega andsid välja singli. 80--aastate algul hakati tegema muusikavideoid, Madonna oli üks esimesi ja tegi neid videoid väga palju. Reklaami oli ka väga palju. 90-aastate algul ilmusid uued lauljad, kes tegid ka videoid. Populaarsemaks sai Mariah Carey ja teised. Madonna on müünud ametlikult 175 miljonit plaati, mitteametlikult üle 300 miljoni. Rihanna, Taylor Swift on müünud ametlikult üle 175 miljoni.