Inimesed

Kaie Herkel: mõistan teie uudishimu, kuid ei vestle sel teemal (73)

LISA KOMMENTAAR

poopuu16. august 2018, 14:29
Kaiele tervisi. Küllap ta tunneb rõõmu oma teismelisest lapsest ja kaugel need lapselapsed, tõeline rõõm, ongi.
Gil16. august 2018, 12:32
Tuleb välja, et mitte ainult Kalevipoegade pered ei purune, piisab ka kui üks kaasadest ronib Maarjamaa kõrgeimasse tippu - Toompeale. Aga pildilt paistab siis veel väärikas ja austusväärne paar. Kahju, et jälle 1 selline meie maal vähem.
Mida arutada?16. august 2018, 10:31
Iga inimene elab oma elu! Kui ikka kooselu ei sobi ja on rutiinseks muutunud, lapsed juba suured, milleks hambad ristis siis koos elada? Peale 50-t hakkad juba mõtlema, et varsti olen vana, mingit rõõmu elust enam ei tunne, siis peabki elus pöörde tegema.
hh18. august 2018, 07:45
Tore, kui 58-selt alustada elu, mis pole rutiinne, on täis uusi väljakutseid, elamusi, suuri kordaminekuid ja rõõmu ja kui tervis läheb järjest paremaks, on raudne veel aastakümneid. Nii et pöörakem oma elud helgema tuleviku poole uue armastusega.
f16. august 2018, 10:26
Imelik,teismelisest pojast ei hooli keegi,muudkui jauratakse...Mida peab see veel laoseohtu inimene mõtlema ja millist hingevalu ta tundma? Häbi !
Marko16. august 2018, 08:36
See Herkeli onu on tavaline Siro 0 mees. Ebausaldusväärne mees kes naise maha jätab. Ônneks saab eesti rahvas aru ka et see mees pole väärt kohta valitsuses
mõtlik16. august 2018, 09:09
no aga vali siis kesikuid, seal kõik aumehed. Annavad enne valimisi süna ja võtavad peale valimisi tagasi. Koos reffiga minnes ,mis ongi nende eesmärk, on nad madalamad kui Vabaerakond, sest Vabaerakond tunnistab ka enne valimisi, et nemad on riigikogus vaid kritiseerijate rollis.
oo16. august 2018, 08:18
Võib ju jahuda armastusest, et kui seda enam pole, siis torma uutele jahimaadele, kus rohi rohelisem. Kuhu jääb siis INIMENE. Koos on kasvatatud laps(lapsed). Koos on elatud õnnelikke päevi, koos on elatud kehvemaid päevi. See hõõguv armumine, mis aastakümneid oli, on rahunenud. Tavaliselt inimeste vahel kasvab armumisest armastus . Ja kulgeb rahulikult nagu veevool vaikses jões. See on elu, mis on elamist väärt ja inmene olemist väärt. Koos vananetakse, koos elatakse tervena ja haigena ja ei jahuta armastuse lahtumisest, tuntakse koustust olla teineteisele, perele toeks. Kuniks elu.
Abielu on töö igaühel endaga, et aastakümnete pärast tunnistada - oskasin olla INIMENE. Mitte tuulelipp. Autud saavad alati oma palga, tunnistavad nad seda või mitte.
Eesti naine 10. september 2018, 23:33
Väga inimlik ja aus. Selliseid tuulelippe ning nendele tuule puhujaid on meie ühiskonda aga viimasel ajal uskumatult palju siginenud ning tuleb kahjuks aina juurde. Seepärast on järjest enam hinnatav see, millest "oo" kirjutas. Olgu meid aina rohkem, kes jagavad väärikaid väärtusi!
16. august 2018, 07:02
Tark naine see päris naine.
Ôhtuleht kuulge15. august 2018, 22:45
Kas millestki muust tôesti kirjutada pole? Kûmme artiklit jutti.. las inimesed elavad, pûha jumal..
Seksuoloog15. august 2018, 19:15
Naine, kes võtab endast noorema mehe--on juba eos hukule määratud---ideaalne vanusevahe on 10-20 aastat noorem naine !!
15. august 2018, 19:47
miks see noorema mehega naine hukkuma peaks?
nonoh16. august 2018, 07:52
Kui võtad vana mehe, pole sul ilmselt lööki omavanuste juures. Tuleb siis oma vana kännuga leooida.
Teadjatele15. august 2018, 18:25
Kas me ikka oleme kindlad teadma, miks paarid on lahku läinud, kumb pol rohkem süüdi olnud.
Me arvame teadvat, aga ...
15. august 2018, 21:49
Me ei otsi siin süüdlast. Lihtsalt üks osapool on lojaalne olnud, teine mitte.
See, kes pole lojaalne oma perele, ei sobi kuidagi riigimeheks.
no aga15. august 2018, 22:35
kaua peab üks mees lojaalne olema naisele, kui nende abielu on sisuliselt kängunud kooseksisteerimiseks? Abielu on see viimane asi, mis EI peaks lojaalsusest koos püsima. Ma annaks Hr.Herkelile medali, kes on nii kaua -35 aastat vastu pidanud, sest vägisi jääb mulje, et see kooselu oleks lõppenud palju varem, kui juba 43 aastane naine poleks last sünnitanud.
kui kaua või?18. august 2018, 21:22
Nii kaua kuni põhimõtted ja kasvatus lubab.
Ja selle kasvatuse pealt siis vaadatakse, kas sobib riigimeheks või on lihtsalt tõukeratas.
Mis mees see on, kes ei suuda ei jaksa ei taha, naine koormaks....sellist ei saa usaldada, sellisel varsti riik koormaks, kuna tahaks hoopis noor olla 60 või 70 aastaselt. Selge ju on, et inimene pole adekvaatne, 56 hakkab nooreks isaks, laseb end juhtida mingist ajutisest hormoonikõigutusest.
Lasteaed, mitte täiskasvanud mees.
Mell15. august 2018, 16:58
U. Paet on samamoodi kahe naise pidaja või siis ikka lapse? Sai oma naisega ja sekretäriga ühel ajal lapsed. Keegi ei kommenteeri ja elatakse siiani rahus vanaviisi edasi.
khm15. august 2018, 18:13
Huvitav jah, et neist ei räägita. Naine ei kanna enam Paeda nime ka.
huh15. august 2018, 20:48
kuidas sekretärküll suutis sardelliga lapse saada :D õudus!
16. august 2018, 07:07
Aga see ei ole ju üldsegi tõsi.
15. august 2018, 16:44
Herkel sõna otseses mõttes sülitas teadlikult oma pere peale ja polegi siin midagi kommenteerida, selline mees siis.
/-le15. august 2018, 22:46
ma küll kommenteeriks. Võib-olla on asi vastupidine - naine sülitas hoopis mehe peale? Rumal on see, kes väevõimuga teispoolt kinni hoiab. Mind pettis mees 2 aastat teise naisega, aga nii kui teada sain, andsin lahutuse sisse. Artiklitest võib välja lugeda, et Herkel-Kübarsepp vedasid tihedalt koos poliitikavankrit juba aastaid. Kas tõesti seaduslik naine polnud teadlik nende "koostööst "- ei mina seda usu!
115. august 2018, 14:38
pla-pla-pla, kui vana see Kübarasepp on kes vanakese pää segi kammis?
Artikleid ju küll - miks sa ei loe?15. august 2018, 15:09
Andres Herkel (56) on olnud abielus Kaie Herkeliga (58) 35 aastat, pulmad peeti 24. juunil 1983. aastal. Paaril on üks poeg, teismeline Henrik Hannes. Külliki Kübarsepp (37) on Vabaerakonna liige alates 2014. aastast.
15. august 2018, 15:59
jah. küllikene sai mähkmed alt ära, kui andres kaiele abieluettepaneku tegi.
/-le15. august 2018, 22:48
miks mulle tundub, et sina kaldkriips oledki see kibestunud Kaiekene?
......15. august 2018, 22:52
Herkel ju kena mees, pole ta ei esimene ega viimane, kes hapuks läinud abielu kõrvalt teisele ringile läheb, oleks pidanud juba 2012 aastal seda tegema, avaldatud intervjuus on ju selged vihjed olemas.
18. august 2018, 21:24
täpselt sama "kena", kui olid nõukaaegsed tšinovnikud. Kuidagi nõukalikult mõjub, kulm kipras ise vormitu ja kuidagi hullult vanamoodne.
2 lapse ema15. august 2018, 13:47
jätke vähemalt laps mängust välja - on vaja koos nimega siia panna. ausalt -pere siseasi ja nüüd ajakirjanikud hullunult helistavad.
Mida sa ohid?15. august 2018, 15:15
1999. aastal sündinud poiss saab ju ise asjast aru. Ega vanemad kurjategijad pole, et varjama peaks midagi.
Ega ta nimi ju mingi saladus pole! Poliitikute elulood on ju avalikud.
keegi15. august 2018, 22:57
kirjutas et peres teismeline poeg, no 19-aastane peaks olema juba gümnaasiumi lõpetanud täisealine noormees, küllap tal on kõik ammu selge.
kristlane15. august 2018, 13:35
Sina ei pea mitte teise naise meest himura pilguga vaatama
15. august 2018, 16:07
ta ei vaadanudki, ta kasutas.
Vaatamine pole patt.
pildil15. august 2018, 12:48
to pildil15. august 2018, 13:21
või hoopis "tädi" koos onuga?
15. august 2018, 12:33
no jah. võib olla oli hea mees, naised tahavad. aga minu meelest täiesti mõttetu mees. selline uimane, aeglane, jutul pole sisu ega vormi. mida naised temas küll leiavad?
mees15. august 2018, 13:09
peab ikka paha poiss olema? Sellise peale ei saa ju kaebama minna, et vägivallatseja.
12,3315. august 2018, 21:44
Mis naised? Pole teda seni keegi tahtnud. Oma naine korraldas päris elu, kuni mees hõljus.
Nüüd korraldab meeleheitel vanapiiga, et asi ametlikuks saaks...hiljem ju seda boheemlasest peetud juustu tal tarvis pole, ole kindel.
Naine ju ambitsioonikas, lihtsalt nime-reklaami ja "paberitega" last oligi tarvis.
12,33-le15. august 2018, 23:02
Mis ma avalesti ütlesin, 23,02?16. august 2018, 20:52
Sa vaata seda meest! Näeb välja nagu nõukaaegne tšinovnik!
Täiesti ebamehelik ja ebasexikas.
Pean valetama, et raske hurmur või? Siis poleks kibestunud?
Naljanina:)
aga15. august 2018, 22:12
kepivennad tulevad ikka nurgast
16. august 2018, 20:53
vot seda me ei tea, pole kõrval olnud.
jälle /....15. august 2018, 23:00
laima aga laima - ja kohe südamest, eriti hea on seda teha ju anonüümselt, eks ole?.
16. august 2018, 09:14
ei laimanud. ütlesin välja oma arvamuse. minule see mees ei meeldi. aga ma olen ka liiga vana ja mulle meeldib ise mõelda.
Kete 15. august 2018, 12:27
Päris julm mõelda, et ei suudeta isegi niipalju ennast vaos hoida kuniks lahutatud vms. Ei tahaks selle naise nahas olla, isegi kuid abielu polnud enam nö korras....
Oi kui nunnu kommentaar!15. august 2018, 15:16
Usu, sinu abielu ei huvita kedagi.
aga,15. august 2018, 16:05
ta ei rääkinudki enda abielust.
15. august 2018, 20:49
Ega enamus kommenteerijaid aru saa, mida nad kommenteerivad.
JKHM15. august 2018, 12:19
Ivo Linna, Ants Üleoja, Mait Maltis, Tarmo Leinatamm...
Kõik nad kiitsid ajakirjanduses oma head pereelu. Veidi aega enne lahkuminekut.
JKHM -le15. august 2018, 13:23
No va' hea Kalju Komissarov sai ka asjaga maha...
oh seda elukest15. august 2018, 17:01
isegi Putin lahutatud. Aga jätaks õige teisete elud kommenteerimata ja elaks enda oma??
üks naine15. august 2018, 12:18
Ma olen sageli mõelnud, et kui minu isa jätnuks ema maha samadel põhjuste...Teate, ma ei käiks lihtsalt temaga enam läbi, sest selles läbikäimises poleks mingit sädet: ta on m i n u emale teadlikult haiget teinud. Elagu siis oma elu ilma meieta, o m a õnnega (?).
Kessu15. august 2018, 12:57
Et siis peadki nagu piinlema? Ei ole seda, et arutatakse omavahel läbi, et see suhe enam ei toimi ja minnakse lahku. Ilmselt oled sa kiviajast.
kessule15. august 2018, 20:51
arusaamisega raskusi? siis, kui arutatakse ja lahku minnakse, ongi teine asi, aga abikaasa selja taga salaja, nagu siingi, vot see on siqadus.
vaevalt,15. august 2018, 23:17
et seljataga, ja vaevalt et naine ei teadnud mehe pikaajalisest töö"suhtest". Vinduv abielu, kooselu harjumusest tulebki lõpetada, vaid üks elu on kõigile antud. Eestis on tohutult palju abielusid, mis pealtnäha klaarid, kuid seest mädad. Miks, te inimesed raiskate oma väärtuslikke aastaid? Miks te kardate teha muutusi siis, kui on õige aeg? Kelle või mille nimel kidutakse?
HIRM on selle nähtuse nimi.
ka naine15. august 2018, 13:02
Hirmus oleks ju elada mehega, kes ei austa ega armasta enam, kõik oleks õnnetud.
nägija15. august 2018, 20:42
eks ta ole aga nagu Andres kirjutas, suhte nimel tuleb vaeva näha ja mitte ära muganduda. Kui vaadata ta eks kaasale otsa, siis on mugandumine silmaga näha...
kuulja15. august 2018, 21:37
Mis mugandumisest sa räägid, kui juba abielludes polnud ta just esimene kaunitar (seda ülipehmelt öeldes). Seega, mitte mingit mugandumist, mida võeti seda ka saadi. Meespool ise oli küll kunagi üsnagi nägus, aga nüüd sardelli moodi kurihing.
aga15. august 2018, 13:11
alimentidest tahaks küll elada ja laiata?
To Üks naine 15. august 2018, 16:40
Õigesti suhtud. Meie peres laskis endal katuse sõitma lükata endine pereisa, kellest nüüdseks saanud mõttetu vennike. See, kes seda aktiivselt toimetas on igati inimlikult vastuvõetamatu, kahtluseta nii seesmiselt kui ka paratamatult välimuselt. Töötab sotsiaalsfääris, kus mugav vanuritele mesimagusat olekut teeselda ning aktiivselt omakasu ajada. Lõhkus (püüdes enda meelest süütuna välja paista) "süütu" agressiivsuse ning haisudega meie pere, reklaamides ennast "aroomterapeudiks", mis liinis ka aktiivselt tegutseb ning väidab suure suuga olevat tohutu hulga inimeste "abistaja". Kes tunneb ära, kellest jutt, hoidke ainult oma lähedased ja head sõbrad tuttavad sellise "teeneid" kasutamast. Oleme räpase olukorra tõttu oma isaga suhtlemisest praktiliselt pidanud loobuma, kuna isa selle h.... eestvedamisel tegi kogu meie perele väga haiget. Las nüüd piinleb oma kergeusklikkuses räpases seltskonnas. Teeb pingutades head nägu, kuid tõde ei ole võimalik kuidagi varjata. Kes arvab teadvat, siis tegemist on jah "aktivistiga", kellel suured kogemused alatuteks tegudeks inimeste ja suhete lõhkumises.
Egas 16. august 2018, 16:26
sinulgi enesesse kogutud vihaga kerge elada pole. Miks arvavad lapsed, et nemad on õiged otsustama vanemate elu üle. Keegi ei näe teise pere sisse, ka lastele pole kõik nähtav-kuuldav. Ka vanemad on inimesed ja väärivad õnne ja tähelepanu ning kui oma peres on see kadunud, siis on ikka kahe endi vastutada, kuidas ja kellega edasi elada. Ei ole see kellegi teise seada, ei laste, sugulaste, ei ühiskonna teadva personali asi
Egas-ele 16. august 2018, 17:48
Kui õigustad ja püüad selgitada eelmist arvamust. siis sel pole mõtet. Sinu valik, kui endasse viha kogud, kuid teiste kohta arvata enda järgi on tõesti kummaline. Näha, et sulle on siiani tedmata, et pered on väga erinevad. Tunda on, kelle arvamusega siinkohal tegemist. Autu "vastutaja", kel "süütu väljapaistmise" taga suured kogemused elude lõhkumises enda huvides, väärib alati seda, mida teinud ning selle ka saab. Kuhu sellise õigustamisega jõutakse selgub ükskord kindlasti.
Naine 16. august 2018, 18:18
See "egas" ei süvene üldse arvamusse, millele kohe kiiresti vastama hakkas ning õigustab ainult laiska ja labast ellusuhtumist. Inimestel on väärtused, mille järgi elatakse.
Tead, 16. august 2018, 20:09
"egas", loe arvamust, mille on kirjutanud väätuste järgi elav inimene:
oo / 08:18, 16. aug 2018. Sa vastad pereliikmele (kes kirjutab oma pere olukorrast) nii kergemeelselt, et rohkem pole sellistega küll millestki põhjust rääkida ega selliseid arvamusi avaldada ning lugeda.
naisuke15. august 2018, 12:13
Aga mis siin vestelda ongi?
Juuli15. august 2018, 12:05
...elu kui lill järgmise korrani!
Mari.15. august 2018, 12:00
Ma mõistan neid, kes elule värskust soovivad. Kui ausalt öelda, eks ikka tüütab ära küll aastakümneid üks ja seesama ja ega seda särtsu enam ju olegi aga saad uue, oh, elu kui lill!
5615. august 2018, 12:27
mis särtsu, elada peab mitte särtsu otsima
Olen nõus 15. august 2018, 12:36
Aga siis peaks ikka ühe suhte lõpetama. Praegu on küll selline tunne, et keegi on pervert
jah15. august 2018, 13:13
sina oled oma ennemuistsete vaadetega.
olen ka nõus,15. august 2018, 23:24
aga kui sa tagamaid ei tea, siis pole ilus sõimusõna kasutada. Kõrvalseisjad teiste suhete sisse ei näe, võib-olla on naine see kange, kes pehme loomuga mehel niiöelda käppa peal hoiab ja lahutusega ei nõustu.