Film

Järgmises Bondi filmis saab esmakordselt peaosa mustanahaline näitleja? (91)

LISA KOMMENTAAR

Oh ja Ah matkal14. august 2018, 20:52
Hr. Fleming pöörab end hauas ringi.
filmisõber14. august 2018, 11:46
mis nee...gri...te ülistamine nüüd siis lahti on läinud. Igale poole neid topitakse, kuid miks, ei saa aru. Mida nad maailmale head o teinud, et nende päralt peab kogu inimkond maani kummardama. kes nad on? Mingid poolah...vid ja igilaisad olendid.
Juhan.14. august 2018, 09:35
Mina vaatasin pilti ja mõtlesin et Ove Petersell.
Eestlased13. august 2018, 21:58
ka poevad.Reklaamides on palju musti.Miks ei ole hiinlasi,hindusid,vietnamlasi???
Need tooted mida mustad reklaamivad jäävad minu poolt poodi st.kogu selle firma kaup.
ätt.14. august 2018, 07:39
See pole veel midagi sest Bondi tüdrukute asemel tulevad mehed !
RAA13. august 2018, 21:56
Maailm on hulluks läinud!!!
James Mungele Bondwana13. august 2018, 19:34
Poliitkorrektsus ajab öökima.
x113. august 2018, 19:58
aga pilu.kast kuna saab blond?
Miks13. august 2018, 19:07
need mustanahalised ise raamatuid ja filme ei tooda. Nad peaks ise oma kangelased leidma. Juba olen näinud filmides mustanahalisi aristokraate riietes mis lihtsalt ei kõlba neile, kas nüüd kirjutame maailma ajaloo ringi ja ratta, lennuki, auto jne. leiutajad teeme mustanahalisteks. Naeruväärne!
Ei13. august 2018, 21:11
vaata filme,kus on juba üle kahe musta tegelase. lihtsalt ei meeldi.
ösel13. august 2018, 18:45
Välja tuleks vahetada Ivan Orav, kaua võib seda valget Vaarikut vahtida...
Tehku 13. august 2018, 21:11
masendav lilla maailm...13. august 2018, 17:58
equalizer juba muudeti ju nõgiseks...
huvitav ainult, et kas shaft'i hakkab mängima aarialane?
ja martin luther kingi näiteks breivik?
13. august 2018, 17:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Erki13. august 2018, 18:00
Idris Elba on sümpaatne, olen nõus. aga see et Sina Bondi ei vaata, on maitseküsimus. Kuid tõde on see, et see oleks ebanormaalne, kui Idris Bondi mängiks. Parem tulgu välja siis juba uue frantsiisiga. alguses Bond tumedanahalise vastu, siis Tom Cruise vahetatakse Mission impossible juures välja ja Denzel Washington vahetatakse välja Kutsuge McCall-is. Andrus Vaariku asemel hakkab mõni pagulane mängima jne jne
...13. august 2018, 17:05
Õige õige. Kaasaegne 21 sajand vajab muutusi. Et mitte Euroopa eest naeruväärseks jääda valigu erakonnad Eesti presidendiks mõni neeger või muslim. Sobib esimene ettejuhtuv piiril. Vahet pole, kas esimene ettejuhtuv Brüsseli ametnik või " pagulane " piirilt.
......13. august 2018, 17:01
bondionu13. august 2018, 17:38
James Negro 007 ikka näitlejanimi peaks olema
pigem13. august 2018, 16:41
võiks seal peaosa mängida islamiäärmuslane. Sobiks hästi kaasaegses maailmas toimuva konteksti.
Aiku13. august 2018, 16:28
Selge, ma siis tõmban selle filmi oma nimekirjast maha. Ei tea, mis järgmiseks tuleb?
Putinit mängigu neeger!13. august 2018, 17:44
Ja Hitler ootab järjekorda.Nii nagu omal ajal olid kõik suuremad leiutised venelaste omad, on kõik suuremad ajaloolised ja kirjanduslikud tegelased neegrid-kuidas siis muidu.Vaatasin uuemat SEITSE VAPRAT varianti ja kuku või istuli-peakauboi on neeger.Kuhu edasi?Valgete meeste degenereerumise aste on ikka väga madalal juba.
arene veidi14. august 2018, 12:53
muideks, kauboide seas oli üpris palju neegreid!!
sest töö oli raske ja üksluine....
Mnjah13. august 2018, 16:28
Ilmselt tuleb film, kus Bond läheb Nõukogude Liitu ja jääb seal täiesti märkamatuks
Irf13. august 2018, 17:06
Kusjuures tegevus toimub Irkutskis.
bollywood13. august 2018, 15:41
ats 13. august 2018, 15:34
ainult 13. august 2018, 15:33
ats13. august 2018, 15:32
tore , enam ei pea naist kinno viima , et uut bondi vaadata . pange valge veini sisse ka asfalti , jälle jääks üks kuku vähemaks
Jeesus13. august 2018, 15:28
võiks järgmises filmis olla neeger.
Ivi13. august 2018, 15:26
Lenin on taas sündinud ja mustanahalisena?
leo13. august 2018, 15:21
Peaks selle Lumivalgekese filmi ka ümber tegema, peategelaseks oleks Pigimustake
ja13. august 2018, 16:12
oleks13. august 2018, 17:51
oma toas vangis, sest lihtsalt ei mahu välja
Scaramanga13. august 2018, 14:52
Nojah, James Bondi karakteri looja Ian Fleming ütles, et James Bondi isa on šotlane ja ema sveitslane :)
Äkki läheks veel progressiivsemaks ja paneks uueks Bondiks aasia neegri kes on ka ühtlasi lesbi ja rinnavähi "survivor" ning keda kasvata üksikema ?
Film oleks ju nii palju parem !
filmi jooksul 13. august 2018, 17:37
muudaks ta ka kolm korda oma sugu, lõpuks on üldse sootu.
Opossum13. august 2018, 14:06
My name is Bond, Black Bond
Bond13. august 2018, 14:03
kas mitte valge inglise dzentelmen vaid?... Ka Brosman oli juba liiga nõrk!!
vabandust17. august 2018, 15:24
Ei ole sõnu. Mingeperse oma kuradineegritega.13. august 2018, 13:54
Porgy ja Bess13. august 2018, 13:52
olgu edaspidi valgete osatäitjatega. Kaua võib.
järgmises13. august 2018, 12:52
saame ka esimese Bondi poisi!
selle tobeda nahavärvi teemaga13. august 2018, 12:28
devalveeritakse kõik ära. Milleks peab mingit värvi nii palju promoma ja selle nii palju võltstähelepanu pöörama. Vaadake parem valgete farmerite vastatst terr,orit aa,frikas.
ei, ei, ei13. august 2018, 13:03
seda nad ei näe ega taha näha, selle koha pealt on neil silmaklapid. valgetelt võetakse lõuna-aafrikas praegu presidendi loal lihtsalt farmid jne käest ära, ilma mingit kompensatsiooni maksmata ja antakse mustadele. noh, ei lähe kaua, kui need farmid on kõik pankrotis, kui mustad tegutsevad. on teistes riikides juba proovitud, nüüd siis proovitakse LAV-is kah. täielik valgete genotsiid, valgeid pekstakse ja tapetakse, maailm teeb, nagu ei näeks.
läks jälle modele, mis ei sobinud siis?13. august 2018, 13:04
õnneks võtsin kopisse, nagu ikka.
seda nad ei näe ega taha näha, selle koha pealt on neil silmakIapid. valgetelt võetakse lõuna-aafrikas praegu presidendi loal lihtsalt farmid jne käest ära, ilma mingit kompensatsiooni maksmata ja antakse mus-tadele. noh, ei lähe kaua, kui need farmid on kõik pankrotis, kui mus-tad tegutsevad. on teistes riikides juba proovitud, nüüd siis proovitakse LAV-is kah. täielik valgete genotsiid, valgeid pek-sta-kse ja ta-pe-takse, maailm teeb, nagu ei näeks.
et siis ei sobinud mis sõna?13. august 2018, 13:05
mus-tasid?
pek-stakse?
ta-petakse?
aa, tõde ei sobigi ju tänapäeval lehte, tuli meelde.
Q13. august 2018, 11:35
Bondi filmid on ennast juba ammendanud,nagu terminaatorid,visad hinged jne. Midagi uut võiks välja mõelda
Eino Taruk13. august 2018, 12:00
Täiesti nõus. Ei ole enam seda fiilingut mis kunagi oli kui Bondi film välja tuli. Ongi parem kui selle paroodiaks muutes ära tapavad, ei tekiks mingit kiusatust vaatama minna. Sest mingit neegrit küll vaatama ei läheks.
to to eino13. august 2018, 18:18
Eino on onu Heino:) Temaga pole mõtet vaielda. Ta on kinni kiilunud ning sellele juba lahendust ei ole.
Eino Taruk13. august 2018, 12:01
Täiesti nõus. Ei ole enam seda fiilingut mis kunagi oli kui Bondi film välja tuli. Ongi parem kui selle paroodiaks muutes ära tapavad, ei tekiks mingit kiusatust vaatama minna. Sest mingit n3egrit küll vaatama ei läheks.
poliitkorrektne13. august 2018, 11:29
Õige peategelane oleks must homo koos oma arvukate meessõpradega.
еhk siis13. august 2018, 11:22
varsti tehakse ka uus film "Viiking 2", näitlejateks ne:grid.
Tolerante mees13. august 2018, 11:21
To do list: Nii, see sai ka nüüd tehtud. Mis järgmiseks?
No Way !13. august 2018, 11:10
Tegelt Bond-i filmide sari lõppes juba siis, kui Craig pandi sinna rolli ! Elba on veelgi mõttetum tegelane. Bond-i filmide põhiolemus on täiesti ära unustatud, mis teeb fimist Bond-i filmi...
13. august 2018, 11:01
See oli ju ammu ette teada. Mulle antud näitaja meeldib. Kuigi keegi teine oleks parem valik
ohjah13. august 2018, 10:48
juba Thori filmidesse ei sobinud filmi konteksti poolest, nüüd siis järgmine ohver leitud...
Elmu13. august 2018, 10:46
Aeg on naissoost Bondiks, soovitavalt omasooihar feminist.
mhh13. august 2018, 10:43
see pole enam bondi film, kui neeger peaosas. olgu ta nii hea nagu kiidetakse. ega see craig ka teab mis bond olnud. vähemalt oli valge.
Ants Tutt13. august 2018, 10:34
James Bond on surnud, elagu James Bond. Kas nii ?! Ega ikka ole küll. Juba Jamesi viimane osatäitja D. Craig aitas kaasa, et see surm saabuks. Ja nüüd - neeger - see on kabeli mats.
Ehk jätaks mälestuse Bondist nii nagu see väärt on ?!
Ants Tutt13. august 2018, 11:11
Unustasin. Bondiana aluseks on ju Ian Flemingi raamatud. Kuidas haakuks selline tobe valik algmaterjaliga ?
Keegi juba mainis, järgmisena on järg femistide käes. Paar seeriat kui Bond on valge, siis must ja pärast kindlasti kollane.
Haige maailm.
Ants13. august 2018, 11:29
Sry ... feministide ...
Anus Dei13. august 2018, 10:30
Võiks õppust võtta juba. Kõik need "progressiivsed" muudatused juba tugevates brandifilmides on juba eos läbi kukkunud.
Aadu Kadakas13. august 2018, 10:26
Idis on väga hea näitleja. Ja mis vaet seal on, valge, must. Ma ei näe probleemi ja ei mõista inimeste piiramatust näha asju laiemalt. Kohe algab mingi nuut ja hala ja maha tegemine. Vaadake enne, mida ja keda ta on mänginud. Ja seda suurepäraselt. Rohkem tolerantsust on vaja.
?13. august 2018, 10:42
Tolerantsus = põhimõtete puudumine. Bond on valge gentleman ja nii jääb! Kellele ei meeldi, teeb ise uue filmi ja hoopis teise nimega. Keegi ei keela.
Ants13. august 2018, 12:53
Ah et neegristunud Bond näitab maailma arengut ?! Ja need, kes peavad James Bondi valgeks gentelmaniks ( nagu tema mõtles välja Ian Fleming) on kuskile takerdunud ja elavad konnatiigis ? Vägev.
Õnneks sinusuguseid "arenenuid" tolerante vähemalt siin eriti palju ei ole.
Aga edu sulle tormilisel edasi arengul.
hahaha13. august 2018, 13:08
aadude meelest on areng, kui asendame valge näitleja mustaga :D naera puruks, ma ütlen, naera puruks, milliseid loIIe meie seas leidub. söövad ja sigivad ka veel sellised. aadu, kas su poeg on kalvikalle?
Maailm13. august 2018, 13:53
on täpselt nii edasiarenenud, kui kõige vähemarenenud inimgrupp selles.
Nagu see kõige nõrgema keti lüli üteluses.
Ehk kui tugevamd-arenenumad ketilülid ootavad, kuni vähemad lülid (ei)arene, siis käib kogu süsteem alla, ja kui neid nõrku lülisi topitakse tugeva ühiskonna liikmeteks, siis muutub ka arenenud ühiskond allakäinuks.
Tegelikult...13. august 2018, 16:34
...gentleman ei sinata talle võõrast inimest. Arenege veel "edasi", soovitan Kanadat või Prantsusmaad.
see13. august 2018, 16:51
niisama tobe nagu paljud jänkide tehtud filmid. Nt Kolm musketäri, kus mileedi nimeks on Sabine ja ta end filmis ise kaljult alla heidab suure süütunde mõjul. No on vast Dumas paroodia. Oleksid võinud tõesti teise pealkirjaga filmi teha. Siin sama lugu, pange mingi muu pealkiri ja las tegutseb see nimetatud näitleja nii nagu uus režii ette näeb. Miks ta peab Bond olema?
Kurb lugu13. august 2018, 10:20
konsa13. august 2018, 10:02
Järgmises Bondi filmis saab esmakordselt peaosa mustanahaline näitleja?
.-.-.-.-
ilmselt tehakse aafrika turu jaoks, seal elanikke tunduvalt rohkem kui usas ja eu's kokku
no13. august 2018, 16:53
seal on jälle raha vähe. Aafrika turg ei toida ilmselt. Aga suure Amee-rika-maa tumedad, kes Bondist midagi ei tea, lähevad küll vaatama.
to konsa14. august 2018, 12:51
"aafrika turust" on ju pea kuuendik euroopasse smugeldatud...:)
arvamus13. august 2018, 09:58
Valged pesevad autosid, vehivad luuaga ja viksivad kingi, ehk Euroopa tulevikku ettekuulutav film...
Noh13. august 2018, 09:56
tegelikult võiks olla hoopis araablane, tal oleks luure alal tänapäeval palju rohkem teha,
13. august 2018, 09:54
Täitsa öige valik! Filmis "Töde ja öigus" oleks ka võinud kasutada mustanahalisi peaosatäitjaid. Küllap naised oleksid jooksnud tormi seda filmi vaatama.
Raivo13. august 2018, 10:43
Äge oleks,kui vargamäe andres oleks pigi.
Raivo13. august 2018, 10:45
Äge oleks,kui vargamäe andres oleks must
Just13. august 2018, 09:52
Ja paluks ka lgptg vôi mis nad on ja zoofiil jne
mats13. august 2018, 09:51
võiks teha mingi IIMSi saaga kus kõik näitlejad on neegrid
13. august 2018, 09:50
Kõik on tore, ainult, et keegi ei lähe seda filmi vaatama. Kui just eesmärgiks ei olegi hilisem vabalevi televisioonis näitamine.
to /13. august 2018, 18:13
Siis just läheks vaatama. Praegune Bond on alla keskmise välimusega ning keskmise tasemega näitleja. Elba on hulka etem. Nii et näitleja pärast läheks vaatama küll.
dr.No13. august 2018, 09:48
Ei imesta kui ülejärgmises seerias on 007 naistevihkajast gei
13. august 2018, 11:15
geid pole naistevihkajad
to 11.1513. august 2018, 13:09
ja kuidas veel vihab osa lesbisid heteronaisi.
Eino Taruk13. august 2018, 12:04
Uus Bond peaks olema ülekaaluline lesbist neegrinaine, kes on feminist ja elab koos aasia päritolu narkomaanist tüdruksõbraga.
heh13. august 2018, 13:12
ja võiks olla selline 300kilone, keda meil tänapäeval hellitlevalt plus-suuruseks nimetakse ja teistele eeskujuks tuuakse, et ole milline tahes, ikka oled imeilus :D selline silmakirjalikkus ruulib. minu silma jaoks on küll rasvunud inimene üliinetu. ju pole ka sisu suurem asi, kui isegi oma söömist ei suuda talitseda ega tahtejõuga end natukenegi liikuma sundida.
eremiit13. august 2018, 19:07
bondi originaallood tuleks yldse ymber kirjutada nagu pipiloodki, kyllap ta ikka must oligi, vähemalt biseksuaal jne, vaevalt talle martinigi nii väga meeldis
Eino Taruk13. august 2018, 12:04
Uus Bond peaks olema ülekaaluline lesbist n3egrinaine, kes on feminist ja elab koos aasia päritolu narkomaanist tüdruksõbraga.
Eino Taruk13. august 2018, 12:07
Nende põhivaenlaseks on konservatiivne keskealine heteromees kes salaja valmistab geneetilist pommi mis peaks tapma kõik värvilised ja seksuaalvähemused. PS: Bondi peakorter pole mitte MI6 vaid LGBTQ.
Eino Taruk13. august 2018, 12:07
Nende põhivaenlaseks on konservatiivne keskealine heteromees kes salaja valmistab geneetilist pommi mis peaks tapma kõik värvilised ja seksuaalvähemused.
Mõni13. august 2018, 15:41
sotsiaaldemokraat sobiks sinna rolli ideaalselt