Koit ToomeFoto: Aldo Luud
Aigi Viira 12. august 2018 19:11
„Oli asju, mis meeldisid väga, oli asju, mida saaks ehk paremini teha – muljed on sestap erinevad,“ naeratab muusik Koit Toome pärast Tartu uue teatri lavastuse „Kremli ööbikud“ esietendust. See, et teksti autor Ivar Põllu ka Koidu laulu sisse ja lavale kirjutas, toob Koidu näole muige: „Ega ma ennast lavalt ikka ära tundnud küll! Aga fiiling, mille publik sai, oli minu meelest õige.“

„Oli asju, mis meeldisid väga, oli asju, mida saaks ehk paremini teha – muljed on sestap erinevad,“ naeratab muusik Koit Toome pärast Tartu uue teatri lavastuse „Kremli ööbikud“ esietendust. See, et teksti autor Ivar Põllu ka Koidu laulu sisse ja lavale kirjutas, toob Koidu näole muige: „Ega ma ennast lavalt ikka ära tundnud küll! Aga fiiling, mille publik sai, oli minu meelest õige.“

Olukorrad ja mõttevahetused, mida „Kremli ööbikud“ Jaak Joala ja teiste Venemaa lavasid pidi rännanud Eesti artistide loo jutustamiseks kasutavad, on eelkõige fiktsioon. Eelkõige see stseenide jada, kus laval tegutsevad noorlauljad Koit Toome, Evelin Samuel, Janika Sillamaa ning Maiken, keda kehastavad Tambet Seling, Saara Kadak, Maria Annus ning Katrin Pärn. 

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
1,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaVõida iPhone 12 nutitelefon