Inimesed

Lepatriinu: kui keegi ütleb mulle, et “sa oled naine, mine kööki ja tee mulle süüa”, siis ta saab kohe lataka (217)

LISA KOMMENTAAR

Muhkel13. august 2018, 14:15
Lugupeetud Triin Lepp. Unustagem see feminissimus ja mingem seltsis kööki.
van oss13. august 2018, 12:03
Naise koht on köögis ja kui ei meeldi, siis elagu sotsmajas, töötuabirahast!!!!
See suur, et...13. august 2018, 10:08
sa oled naine, mine kööki ja tee mulle süüa IRW
nonoh13. august 2018, 08:48
äras siis kunagi ütle :"Sa oled mees, räägi remondimestega ja vaheta ukselukk ära"
13. august 2018, 06:17
Süüa teha ei oska, mine pese siis pesu ja korista, kõvatad siin.
Kõnekäänd13. august 2018, 02:05
Mõistus ei ole enda teha!
tegi oma olematule mainele12. august 2018, 22:24
Ruttu12. august 2018, 21:38
Tegelikult12. august 2018, 20:26
Tea kas preilna endale ikka teeb süüa või kas oskabki? Ju tal on siis isiklik kokk, mis me rikkaid räägime.
13. august 2018, 02:01
Ega suurel staaril siis ei sobigi nii madalate asjadega tegeleda. Ilmselt ta on seisukohal, et sellises seisuses persoonil peavad olema oma kokk ning toatüdruk, kes tema eest selliste tüütute madalate maiste asjadega tegeleksid.
Huvitav, huvitav12. august 2018, 19:54
Tollele lepatriinule meeldib, kui temas nähakse naist. Kui talle mantel selga aidatakse või ust avatakse. Seega, meeldivad naise EESÕIGUSED kuid mitte naiste KOHUSTUSED. Valikuliselt, endale ainult parim. Nii siis selle võrdõiguslikkusega. Samuti ka too löömine. Et daam võib härrale küll kõrvalkiiilu anda,kuid härra daamile mitte kunagi. Isegi mitte vastu.
See on kahjuks feministidele tüüpiöine, need valikulised õigused-kohustused. Näiteks nurisevad feministid meeste väidetavalt kõrgemate palkade pärast. Aga samas, oi kui nördinud nad olid, kui riik pensioniead võrdsustas ja selle naiste privileegi, viis aastat varem pensionile mineku ära tühistas.
Või siis elu või tervise kindlustuste kindlustuse tariifid. Varem olid need naiste jaoks soodsamad kui meestele. Aga kui need võrdsustati, s.o. naiste olukord meeste omaga võrdsustati, siis oli taas kisa ning kära. Ühesõnaga tahetakse endale kõiki meete eesõigusi, samas aga kiivalt kaitses omaenda privileege. Neid kaotada või jagada ei taheta mitte. Mis sisuliselt tähendaks naiste privilegeeritust meeste ees.
Jaan12. august 2018, 19:47
Süüa ei oska teha ja rumal ka veel mis sa teed...
12. august 2018, 19:46
hea küll, me siis ei ütle sedasi. aga sellegipoolest, kui naine ikka süüa teha ei mõista, siis ta saab suurepärase võimaluse üksildaselt vananeda!
naine12. august 2018, 21:40
Ja mida peab mees oskama? Mis kodutoid tema peab tegema? Või olema vaid diivaniehteks?
Suht 13. august 2018, 00:59
aare12. august 2018, 18:24
pysivat suhet sellise suhtumisega ei saa,,
Julgen12. august 2018, 19:29
öelda küll et see on tõsi.Aga oma valik, mõnes mõttes kahju et nii lammas on.
Sellistest12. august 2018, 18:00
emalõvidest tuleb kindlasti eemale hoida kui vähegi endast hoolid.Mees kes tahab õnnelikku perekonda luua ei tohiks küll esimeste tutvuskuudega valikut teha.Sellest ka kiired lahutused ja lühemad eluaastad tingituna sõnelemisest ja üldisest stressist.
latikas12. august 2018, 17:49
No kui võrdsus siis võrdsus. Annab Lepatriinu lataka saab vastu litaka. Aga samas võibolla seda ta just tahabki, feminsitid pidid kõige suuremad halli varjude fännajad olema.
JUHAN12. august 2018, 17:16
27-aastaselt naiselt ootaks juba nagu realistlikumat ellusuhtumist, mitte aga labast bravuuritsemist. Eriti veel siis, kui tal paberite järgi ka mõningane haridustase on.
lehetäi12. august 2018, 17:06
No siis ta on mees, mingu õue ja lõhkugu mulle puid.
Taat12. august 2018, 17:02
Naine on alati olnud koduhoidja,laste kasvataja ja "kael",kes keerab mehe pead!
12. august 2018, 18:04
Aga ta ei ole ju naine ! Ta mängib meest !
H.K.12. august 2018, 16:32
Labasus on naise juures eriti ebameeldiv. Otse vastik. "Saab kohe lataka" - see märk jääb talle külge ja minu silmis jääb see naine seda kandma.
12. august 2018, 16:54
feministist vägivallatseja, kõige jubedam variant üldse.
Narko Maan12. august 2018, 18:07
Lugesin algul "Saab kohe latika!"
mees12. august 2018, 16:12
Mis te arvate, et sooja toitu süüakse niisama oma lõbu pärast või? Soojal toidul on väga suur mõju meie tervisele, sellest sõltub otseselt erinevate organite töö . Nii, et naine kes sellist juttu räägib, teeb seda oma mugavusest mitte valmistada eluks vajalikku sooja toitu.
Madis12. august 2018, 16:17
Enamus tänapäeva naistest ei oskagi süüa teha. Mäletate vast seda lugu,kus pereema kirjutas,et raha on kole vähe ja ei jaksa lastele purgisuppe osta? See hädaldaja polnud eales kuulnudki,et suppi saab ka ise keeta, ja et see on kordades odavam kui purgisupid..
12. august 2018, 16:58
Mehed hädaldavad täpselt sama moodi nagu see naine, ainult mehel pole vaja supipoti kõrvalt lastega tegeleda ja pesu pesta
mees13. august 2018, 00:19
naine, kes vabandab, et ta peab süüa tegema, pesu pesema jne...tema kodu on ilmselt mitte kõige paremas korras, sest ta teeb seda vastumeelselt. Korda armastaval inimene ei vingu ju sellepärast, et ta peab koristama, ta teeb seda rõõmuga:) Kuna abielu on vastastikuse meeldivuse alusel lõlmitud liit, siis üks põjus miks mees just teid valis, on teie oskus hästi süüa valmistada, teie valisite mehe jälle sellepärast, et ta on hea, armastav mees. Kui kokku saavad aga mingi kasu peal väljas olevad inimesed, mitte midagi teisele poole vastu andmata, siis tekivad sellised kus üks ei viitsi süüa teha ja teine on näiteks vägivaldne alkohoolik.
12. august 2018, 16:56
Kus see kirjas on, et ees ise toitu valmistada ei või, käsi pole?
maakas12. august 2018, 16:10
Miks ainult koledad naised on feministid?
Õnneks lepatriinu ei pea muretsema, et mõni mees teda tahaks :/
12. august 2018, 16:59
Aplaus, Lepatriinule!12. august 2018, 15:55
Ühe lausekesega ajas mehed k.a.a.g.u.t.a.m.a:)
Pärast nad muidugi ütlevad, et naised k.a.a.g.u.t.a.v.a.d, aga kes neid ikka usuks.
mitte12. august 2018, 18:56
kaagutama vaid peletama
T.Mets12. august 2018, 15:40
Kahju küll, aga too feminist arukate naiste kilda ei kuulu. Selline naine abielu puhul köögis saab käituma nagu külaline, voodis mängib daami ja tänaval nagu L....
12. august 2018, 17:01
Rohkem selliseid feministe meediasse, see päästab järjekordsest needusest- rumalate naiste võimu juurde pääsemisest.
Stoit12. august 2018, 15:30
Mine siis kööki naine ja tee süüa.
No latakas latakaks12. august 2018, 15:17
A võib juhtuda, et vastu antakse kolakas. Mis siis?
Madis12. august 2018, 15:22
siis,siis...siis on pill lahti ja ilmub järjekordne üllitis sellest,kuidas need naised ikka meeste vägivalla all kannatavad ja kui kohutav see on.......
üks mees12. august 2018, 15:17
Need feministi hakatised on nii naljakad.
Aga nii kui tõelise armastuse leiavad ja korralikult keppi saavad on need jutud kohe unustatud.
Minu naisuke teeb heameelega süüa.
Tegelikult12. august 2018, 15:08
See polegi õige mees kes nii ütleb, see on tavaline jõmm põmmpea. Õige mees on tark ja ütleb nii: "Lähme teeme köögis koos midagi maitsvat!" ja selle peale poleks isegi feministil midagi vastu plõksida.
Suur12. august 2018, 14:45
Ei teagi sellist feministi ega pole kuulnudki
Tiiu12. august 2018, 14:57
See Lepatriinu paistab päris mehelik mees olevat - nii tugev ja jõuline ! Mulle meeldiks väga tema eest hoolitseda ja teda kodus praadide ja küpsetistega oodata .
12. august 2018, 14:32
Naise koht on köögis, mitte autoga kraavis!
Naine13. august 2018, 11:51
Jaah12. august 2018, 14:31
Väga labase kõnepruugi feminist. Kõik ei pruugi söögitegemist nautida, kuid mida see feministike siis oskab majapidamistöödest? Teevad ehk hoopis ema-isa kõik ära? Kaklemine ongi põhioskus?
Jah jah12. august 2018, 15:20
see artikkel on puhas vihakõne! FBst kuuks ajaks konto maha!
12. august 2018, 17:08
Eks nad feiskaris harjutavad seal feministide grupis. Eriti lahe oli, kui tuttav neid seal harimas käis, uskumatult nüri seltskond, tal viskas kiiresti üle.
Lars12. august 2018, 14:26
Minu naine oli ka tutvudes suur feminist. Enam ei ole.Sai ta kohe suhte alguses paika pandud. Kui restoranis käisime,maksis oma söögi eest ise. Kui ei maksnud ise,siis pidi hiljem voodis õhtusöögi kinni maksma. Kui kodus ise süüa ei teinud- sama lugu. Easy. Ma oskan ise ka süüa teha,aga siis söön ka üksi!
12. august 2018, 14:30
Õudne. Loodan et naine on su maha jätnud.
12. august 2018, 14:31
Õudne! Loodan et su naine on su maha jätnud.
Nojah12. august 2018, 14:25
Inimese põhimõtteid peab austama, eks ma annaks siis lataka vastu, aga kuna ma olen 90kg endine poksija, siis ma kardan päris võrdselt need latakad meile ei mõjuks.
Nõus12. august 2018, 14:48
Siis tuleb tõesti selle lepatriinuga nagu mees mehega asjad selgeks peksta. Tegelikult mulle sellised Lepatriinu taolised mehed väga ei istu.
Siis saad sa12. august 2018, 14:16
Kiiresti selgeks, mismoodi välisuks väljastpoolt kinni käib!
jeeh, ja kui jääb ootava näoga vahtima, et keegi talle ukse avaks,12. august 2018, 14:24
ehh12. august 2018, 14:15
Feminism on üks naeruväärsemaid asju mis viimase 5 aastal jooksul juhtunud on.Ja ma ei pea silmas seda feminismi mis on olnud alates 60datest, ma pean justnimelt silmas seda viimase 5 aasta "feminismi".Suurem enam irwitab selle üle juba ammu, neile "feministidele" jõuab see, et nad de....likud on, kohale tõenäoliselt vanemas eas kui nad on üksi, õnnetud, kibestund, kadedad teiste peale (et teised õnnelikud on), võibolla siis jõuab see kohale.Võibolla ei jõua ka.Aus olla, siis täiesti ükskõik, sest selline inimene ei vääri minu silmis nii ehk naa mingit sümpaatiat.Täiesti ükskõik selliste eksistentsist ja kui keegi tahab vastata, "ei huvita, aga kommeteerid küll".Siis jah, kommenteerin ja lausa suurima rõõmuga, sest ma ei väsi kunagi deb....lsuse üle muigamast.
paljud kuulutavad end feministiks, sest neil meestega ei vea12. august 2018, 14:28
ja mida aeg edasi, seda enam nad mehi eemale tõukavad. Ja ongi meil uus lesbi.
Orochimaru12. august 2018, 15:37
Kui oleks vähem šovinistlikke oss-põmmpäid "alfaisaseid",oleks ka teiepoolt vihatud feministe vähem.
12. august 2018, 14:32
Feminismi ajalugu on kaugelt pikem kui 5 aastat.
Vanamees12. august 2018, 14:14
Ehk siis paras "putukas" see triinu !
Noh,sai ju öeldud(kel 12:12)12. august 2018, 14:11
Kunas latakas tuleb siis?
zoovolinik12. august 2018, 14:10
Eestis on meestevastane vägivald omandanud enneolematud mõõtmed võib lausa öelda, et tegemist on trendiga
Järelikult12. august 2018, 14:08
12. august 2018, 14:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Madis12. august 2018, 14:08
Ega nad s.i.t.a.d ei oska jah,aga ise ju alati ei viitsi.. meil käib asi sedamoodi: kui süüa ei tee,siis k.e.p.p.i ei saa. Ja see toimib.
Madis12. august 2018, 14:12
Ainult rumal inime mõtleb,et mehele on seda seksi rohkem vaja kui naisele. Pigem vastupidi.
see kehtib12. august 2018, 15:13
Madis12. august 2018, 14:04
Saab litaka? Et nagu propageerib vägivalda see feminist? Mina ei ole oma naisele kunagi "litakat" pannud, ta teab ise ka mis naise kohus on. Kui süüa ei tee,siis ei saa ka seksi!
12. august 2018, 13:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mitte siis12. august 2018, 14:12
Vaata aga vaata!12. august 2018, 13:46
Ah saab sinu käest lataka?Sinu arvates on kõik võrdsed,kuid kui mees sulle lataka vastu annab,siis on ta sinu arvates muidugi ahistaja jne.Naised ja mehed ei ole võrdsed ja selliseid totraid illusioone ei ole mõtet lasta endale pähe määrida.On asju,millega saavad hakkama mehed ja on olemas asju,mis õnnestuvad hoopis paremini naistel.Iga kingsepp jäägu oma liistude juurde ning ongi maailmas asjad korras!Feministe aga mõistusega olenditeks pidada on ilmselge liialdus!
12. august 2018, 13:51
Mis asju oskab naine teha palju paremini?
Tiit12. august 2018, 14:14
Oled tähele pannud, et Eestis on koige ahistatum inimene heleda nahavärviga heteroseksuaalne meesterahvas.
Bla12. august 2018, 13:42
Alustada võiks sellest, et poodides on meeste ja naiste riidevalik ühesuurune, mitte et pood on naiste asju täis ja siis väike nurgake meestele.
Lepatriinu pole12. august 2018, 13:39
kunagi olnud armunud, vahest vaid iseeendasse, aga see ei loe.
...12. august 2018, 13:35
kui inimene reageerib verbaalse küsimise peale füüsilise vägivallaga, siis ta vajab ravi
to ...12. august 2018, 13:51
vägivaldsete huligaaidega, kes heast peast muudkui teist inimest näkku kipuvad lööma, nendega peab tegelema politsei, prokuratuur ning kohus..
sellise jutu eest12. august 2018, 13:31
saad küll mehe käest kunagi lataka.
ei ta saa12. august 2018, 14:06
lihtsalt pole sellist meest,kes sellist molkust taluks.
12. august 2018, 14:34
Lepatriinu ei hakka elama mehega, kes lööb
nõustuja12. august 2018, 13:27
100% Lepatriinuga nõus. Praegu käib EM kergejõustikus, miks mehed-naised eraldi, kõik võrdselt koos. Sama ka males ja võrkpallis. Ma nõus köögis kokkama kui naine kaevab sel ajal aiamaa läbi või tassib puud tuppa.
Palun!12. august 2018, 15:09
Mulle on elu aeg meeldinud maad kaevata, puid teha-laduda-tassida, aga mees ja lapsed tahavad süüa. Teen siis kaevamisele-lõhkumisele-ladumisele väikse vahe sisse ja pärast jälle edasi. Mulle meeldib! Kodune ema jõuab palju.
nõustuja12. august 2018, 15:47
Tubli, selline peabki õige naine olema :-) Millega mees kodus tegeleb, limpsab õlut ja vaatab telekat?
maakas12. august 2018, 16:08
Ei joo õlut. Mis nüüd saab? :/
12. august 2018, 20:13
Midagi ei saa. Sa pole 15,09-e paarilinegi.
üteldud lausest järeldub,12. august 2018, 13:25
et oled lisaks rumal ka veel.
Tölpa12. august 2018, 13:52
Pole ta ju üldse rumal, täitsa lol.l ju!
Triinule ehk lepatriinule12. august 2018, 13:22
võrdsed me ju võime olla aga mees on see kes raha koju toob ja naise ülesanne on hoida kodu korras ja hoida supipott tulel. Kui ei meeldi see siis vaba tee minna sinna kus mehed püksid jalast andnud ...
12. august 2018, 13:39
Paljud (enamus) tänapäeva mehed ei too midagi koju, ikka kodust välja.
Paar % ehk toovadki raha, mis raha on ja naine tööl käima ei pea, aga neid väge, seetõttu enamus naisi töötavad samamoodi, kui mehed.
13:3912. august 2018, 14:05
sa nii suure haardega,et enamus Eesti meestega koos elatud....libedal teel oled,kulla naine.
14,0512. august 2018, 14:22
mis nüüd minust? Näe 13,22 on kõigi naisega kokku elanud ja neile raha lausa tassinud. Seepärast ongi pilt selline, et igapäevaselt puutume kokku vaid töötavate meestega mitte naistega. Kõik teenindajad on ju mehed ja naised teevad koduseid töid.
Ei tasu ikka lapsikuks minna. Väga väheste meeste naised saaksid koju jääde ja kodutöödele pühenduda.
12. august 2018, 13:53
Naljanumber! Jääksid nälga kui naine kodune oleks ega teeniks!
jah,12. august 2018, 16:06
sest naised on edukad kulutajad. Üksi elaks ilusti ära.
12. august 2018, 20:11
no aga elagi üksi, miks pead siin tühja plõksima?
Triinu anna mulle süüa12. august 2018, 13:15
Vöi muidu saad sa lüüa
Moderaator korjas ära. 12. august 2018, 13:00
Kahjuks ei luba meie moderaator arutleda, kuidas käituks taolise alandava käitumise puhul mõni must mees vi moslem. Kellel on mehe väärikusest ning naisterahvaste kohustusest omad, oma kultuuriruumist kaasa toodud vaated.
JuSS12. august 2018, 12:58
Sedasi võib käituda vaid valgete, meie naiste poolt ära-tsiviliseeitud tulhvlialuste meestega. Oleks vastas mingi eneseuhkusest pakatav must või moslem, no ma tahaks näha, mida too sel puhul teeb. Et ränk solvang maha pesta, oma mehelik au ning väärikus taastada ja ülbikust naisele koht kätte näidata. Hea veel, kui siis kinžall välkumaei hakka või bensiiniga ei kasteta. Koos tikutopsi kasutamisega.
Meesnaine12. august 2018, 12:56
Tôesti ei ole ju naine, selle peake latakat ei saa. mida on ühel mehel teha sellusefa? Ainult geoloog tunneb röömu vôi puurjaevude ouurijad
erumajor12. august 2018, 12:51
Kus see Lepatriinu laulab ??
Erx12. august 2018, 13:08
Mees12. august 2018, 12:51
Tõeliselt kahju on et hingelt ilusaid ja kenasid naisi jääb järjest vähemaks.Enamus tänapäeva naistest vist ei oskagi punastada.
12. august 2018, 12:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aga12. august 2018, 13:09
sinu jutust on kohe näha kui madal su IQ on
eesti naine12. august 2018, 13:42
No jahh, kõige targemate seas tõesti mehi on, aga neid mehi on vähe.
Egas me paari targa mehe pärast l.o.l.l.i.d.e ees koogutama pea.
Muuseas, kõige saamatumate ja rumalamate seas on ka ainult mehed.
ei tea,12. august 2018, 12:49
Teeline12. august 2018, 13:02
sündinud1 9. veebruaril 1991 Tallinnas
......12. august 2018, 12:41
"siis ta saab kohe lataka" Suhtumine väga vägivaldne ja kriminaalne. Kellele sellist naist vaja on !? Lasteemaks selline ei kõlba.
12. august 2018, 12:41
"Anna mulle üks härrasmees, kes ajab mind naerma ja ma olen kohe müüdud!”
Kas ennast müüdavaks maskeerimine ongi selle neiukese eluline motiiv? Vaevalt härrasmehed sellist pühademunaks võõbatud neiukest üldse vaatavadki.
Arvan12. august 2018, 13:39
et härrasmees teab ise mida teeb.
???12. august 2018, 12:40
Ja muidugi mõista ei pea enesest lugupidav naine ka vist enam lapsi sünnitama?
12. august 2018, 14:29
Miks peab? See on naise vaba valik, kas sünnitada või mitte.
to/12. august 2018, 17:08
Ja varsti on siis inimkond sealsamas, kus on praegu mammutid. kui uut põlvkonda ei taastoodeta, siis pole ka neid, kes talle vanaduses pensioni maksaksid või raugaeas hooldekodus pamperesid vahetaksid.
12. august 2018, 12:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
112. august 2018, 13:07
nii öeldi 100 aastat tagasi Saksas, sa harimatu kran.ts
***12. august 2018, 12:31
Mulle on vahel tundunud, et mu pojad oskavad paremini süüa teha kui miniad. Sellest poleks ju midagi, aga kui naine lihtsalt ei oskagi süüa teha, siis on juba kehvasti.
nõus12. august 2018, 12:43
aga12. august 2018, 13:11
enamus kokkadest ongi mehed, miks nad siis kodus ei või süüa teha, naine teeb teisi vajalikke töid
12. august 2018, 13:36
12. august 2018, 13:50
Kas sa pole märganud et peale söögitegemise on kodus veel ka palju muud teha?
\12. august 2018, 13:52
Mehe kottide tühjendamine.
13,5212. august 2018, 16:46
See pole töö, vaid meelelahutus.
Sulle tundub see millegipärast vastiku sunnitööna.
taat12. august 2018, 12:29
kui ei,siis ei! mesi selga,sulepadja suled järgi,välis ukselt veel jalaga vasu kanni ja linnuke lendab pesast!
12. august 2018, 12:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
!!!12. august 2018, 12:43
Siis on see taevani kisendav ülekohus, vägivald ning ahisamine. Ja sind pannakse meedias häbiposti ning lähed siis kinni. Vaat nii!
Moor12. august 2018, 12:47
Hамек понял! Tegemist ei ole naisega ja tal on kompleks kulinaaria suhtes.
selline12. august 2018, 12:24
terava keele ja hammastega...jääbki ainult keeletööd tegema,mehe kurgist unistama.
topeltmõtlemine12. august 2018, 12:22
"see, et meil on erinevad kehad ja mõtlemised, ei tähenda, et me oleme erinevad" - kogu feminismi ja üldse vasakpoolsete ideoloogiate kvintessents.
td12. august 2018, 14:24
Põlevas majas feministe ei ole.
Naistekas12. august 2018, 12:18
Milline iroonia, delfi naistekas on muutunud jaburduseks, mis on mittenaiselikele naistele.
kes samas ei taha nagu mehe eest ka väljas olla.
Arusaamatu.
12. august 2018, 12:19
Kas naiselik naine on mehe ümmardaja?
nii ja naa12. august 2018, 12:44
mõni tahabki olla, las see siis olgu. endast lugupidav naiselik naine, kes ei soovi olla, ei ole ka.
ikka 12. august 2018, 12:46
vastupidi, mehed peavad neid pidevalt aitama, aga naised ei pea midagi.
Orochimaru13. august 2018, 11:57
Paljude "meeste" arust ongi naine ainult koristaja-kokk, ja kui ei meeldi siis saab sõimurahe pähe. Huvitav,miks sellised "isased" hiljem üksikuks küll jäävad...
12. august 2018, 12:44
Ta pole naiselik vaid maskeeritud nukk.
Lex12. august 2018, 12:16
Sa oled naine, mine kööki ja tee mulle süüa!
loen ja imestan12. august 2018, 12:16
Naine ikkagi võiks osata hästi süüa teha! Olen kuulnud, kuis noored riietuvad ja lähevad välja vaid pannkooke sööma ... Kas ise pereema ei suuda siis neid küpsetada? Oleks ka raha kokkuhoid, samas vinguvad, et mees teenib vähe. Las elavad nagu oskavad, olen ammu käega löönud. No kui ikka teen ise need koogid, ju on siis õigust mehelt midagi vastu ka küsida.
to/12. august 2018, 12:47
Harjutamine teeb meistriks! Kui pole praktikt, jäävad ka teadmised teoretiliseks ega ei oska õiges mõõdus soolagi toidule lisada.
12. august 2018, 13:47
Priiduke, mis raskeid füüsilisi töid sul igapäevaselt korteris teha on? Küllap hoopis lebotad ja ootad, et naine su järelt koristaks, pesu peseks ja söögi suhu paneks.
Priit12. august 2018, 12:40
Ja kas perenaine ei võiks toru- ja elektritöid teha, maal puid lõhkuda, käia tööl kus nõutakse head füüsilist vormi ? Mehed hakkavad nüüd siis kokkama ja vaipu kloppimas käima, kodus lilli kastma. Natukene jabur ei tundu või. Mees kellel on jõudu raisatakse selliste tööde peale ja naine, kellel nii palju jõudu pole, mida ta siis teeb, kui ta süüa ka ei viitsi enam teha. Tegelikult ega ei peagi, võiks ju koos teha, elu on niigi lühike, aga, et tulla ja avalikult nii välja öelda, see pole mingi naine. Edu sullemehe leidmisel !
Feminist12. august 2018, 12:52
Nende eespool nimetaud raskete, mustade ning räpaste tööde jaoks on meil ju mehed! Naise kohus on vaid vaiba peal õilmitseda, šhoppamas käia, raha kulutad ning selskonnaelu elada. Ja vähel harva ka oma tööorjast mehele veidike intiimselt vastu tulla, kui tollel rahuldamata ihad juba üle pea kasvavad ja on tekkinud oht, et ta hoopiski ära, naabrinaise juurde läheb. Tollele tööorjaks.
irv12. august 2018, 13:36
Mis toit on pannkoogid?
mugav mutt12. august 2018, 12:14
pane palit selga,tee süüa-muidu saad panniga?Kui pika keti otsas tahab see obesenägu meest hoida?Eeldan,et ise on ta juba odameeste poolt läbi puuritud(kes ta ohtra alko mõjul talutavaks on joonud).
Test12. august 2018, 12:12
“sa oled naine, mine kööki ja tee mulle süüa”,
meil on 12. august 2018, 12:23
mis on? ei tohi öelda
ilma naiseta jääd12. august 2018, 12:25
Priit12. august 2018, 12:41
Usu mind, seda jääd sa ka siis, kui naine on. Paraku see asi nii käib.
eieieieiei12. august 2018, 12:23
ei tohi öelda, et sa "oled naine", seda ei tohi, vanasti võis, võis küll , jah, ongi nii, sedapsi siis. Meil on üks kamp naisi, kes keelavad, lubavad ja karistavad kui räägid nii, nagu julged arvata.
haha12. august 2018, 12:11
kui keegi ütleb mulle, et mingi lepatriinu on mingi laulja ja et kuulus eestis ja et arvab, et saab kuulsaks kogu maailmas, siis paneks lataka sellisele ullikesele ära küll :D
aga12. august 2018, 12:48
milleks latakas, las unistab.
ära iial ütle "ei iial", kui sa just ei taha, et see täide läheb12. august 2018, 12:09
see tädi pani märgi maha. Ta veel küpsetab ja koob ja teeb tiritamme kah, kui vaja.
Oodake veidi, küll kuuleme. Ta pole tundnud ARMASTUST, mis tahab kõike oma armsama heaks teha.
vaevalt12. august 2018, 12:27
küpsetada oskad va o b e s e n ä g u
12. august 2018, 12:46
Kui kahe inimese vahel on armastus, siis ei teki selliseid probleeme. Kui aga lepatriinu lenda esimese ettejuhtuva peale, siis ta pole armastust ära tundnud.
jansa12. august 2018, 12:09
Feminist pole järelikult naine, see on nähtus, tahan võrdõiguslikust aga reo, ava mulle uks... huvitav, kumb siis ikka tahab olla, kas naine või võrdne, käed otsas, tee ise uks lahti ja pane endale jope ise selga, miks mees peaks seda tegema kui tahad nii väga meestega võrdne olla... Muide, mehed panevad ka endale ise palitu selga, ei jää ootama teiste abi ;)
Džonn12. august 2018, 12:06
Omamoodi tähelepanuväärne, et ikka leidub neid, kes vähimatki võimalust end lolliks teha jalamaid ka kasutavad.
Samas kontekstis meenub ka Marta Vaarik kes väitis, et kannab pükse, et olla meestega võrdne.
No minge siis kaevandusse sütt puurima, ehitusele betooni valama või maanteele asfalti panema, kui nii kangesti tahate võrdsed olla.
Kogu feminism paistab seisnevat selles, et midagi ebamugavat (kusjuures toiduvalmistamine kallile inimesele või oma perele ei ole kindlasti midagi alandavat või ebamugavat) tegema ei pea, agatahaks et uksi avatakse ja mantleid selga ikka aidatakse?
12. august 2018, 12:04
Naine ei ole mehe ori. Kodutöid tehakse võrdselt, mitte nii, et mees laseb end teenindada.
Naine on koduhoidja12. august 2018, 12:17
ja mees pere ülalpidaja-sedapidi käivad asjad tegelikkuses.Eestis see võimalus puudub,sest 800€,mis mees palka saab,sellega peret ülal ei hoia ja sellepärast ongi siin puha tagurpidi.
12. august 2018, 12:20
Kus maal see nii on? Võibolla 50 aastat tagasi
Zz12. august 2018, 13:12
Bremenis prügiautojuht saab 4 tonni nii et haiseb
kahtlen12. august 2018, 14:02
ja kõhklen...poolakad lõid 10a. tagasi juba hinnad alla.Hea,kui 2 tonnigi kätte jääb pärast makse.
no miks12. august 2018, 12:24
siis mees on naise oria - anna, pane, tõsta
paul12. august 2018, 12:03
Milleks näidata rumalaid inimesi?Et mõni arvaks samamoodi ja teda jäljendaks,et meil oleks veel enam rumalaid?
naer12. august 2018, 12:48
Ta lapsed hakkavad toituma mäkis .
linda12. august 2018, 14:18
No ta veel ju nooruke, küll ta õpib ja areneb.
Kessi12. august 2018, 11:58
Ahh , et siis vägivald kohe käiku. Sa oled ju naine. Jah, sa ei pea igapäev kokkama. Aga oma sõnu tuleb valida. Need öeldud sõnad sulle au ei tee. Ajalootunnist sa ilmselt puudusid? Elu on lihtne. Ja reeglid pannakse peres omavahel paika. Kes, kuidas ja millal. Ja muide, söögitegu koos abikaasaga on väga tore tegevus.
G12. august 2018, 11:56
Peale sellist ütlust muutub naine ikka väga inetuks, lausa lehkavaks ja eemale peletavaks.
ekstaole12. august 2018, 11:59
jumal küll, kui mees ütleb naisele, et sa oled naine, kallista mind - jõle solvav ju!
Otsene vihakõne! Kus on tsensuur?12. august 2018, 11:56
ÕL ei näe, et kui mees nii ütleks pealkirjas, siis sellist artiklit võetaks hoopiski teist moodi.
Mitmepalgelises maailmas me elame?
nojah?12. august 2018, 11:55
tüdruk12. august 2018, 11:51
naine võib kohe vastu vahtimist panna? kellele üldse sihukest jurakat vaja? Söögitegemine on alandav? kumb kahest lesbist siis vastu lõugu saab kui nälg õrnalt peale laskunud ?
Moderaat12. august 2018, 11:50
Müüdud?! Keegi ei taha mingit opakat feministi. Päris naisi tahetkase, kel nägu-tegu ja oskused. Sellised lepatriinud jäävadki vanatüdrukuteksvõi hakkavad omasooiharateks. Kahjuks :(
ta juba ongilepak a k atriibutriinu12. august 2018, 12:20
pillimees12. august 2018, 11:47
Iga näitsik,kes piiksub,ei ole veel laulja! Kaugel sellest,marss kööki ja pott tulele!
kokkuvõte12. august 2018, 11:45
Seda olmevägivalla propageerijat ei peaks tirazeerima.
asse12. august 2018, 11:45
kes ta on selline,tundmatu isik
asse-le12. august 2018, 12:12
ta kesise lauluoskusega lepatriinu. Igal omad veidrused. Önneks on enamus meestel aru peas ja sellisega pesa ei punu ja lapsi ei tee.
No12. august 2018, 11:44
Sihuke peabki ûksikuks jääma. Vaadaku peeglisse ja muudkui andku endale latakaid.
ajuvaba inimene..kole pealegi12. august 2018, 11:42
Miks?12. august 2018, 11:42
Miks peaks keegi dženetelmen niisugusele labasele naisolevusele uksi avama? Jää oma "latakaga" ûksi ukse taha!
siis jälle12. august 2018, 11:57
et ei tahagi tegelikult mantlit selga panna ja mees saab kohe läbi pekstud!
12. august 2018, 12:41
Ei peagi, kui ei taha. Pealegi enamus eesti meestest on džentelmenist ikka vägaväga kaugel. Seega, pole nagu miskit kaotada.
noh12. august 2018, 13:03
Paljukest on eesti naisest daami?
naised ei väidagi vastupidist, kas tead12. august 2018, 13:47
ja siis polegi millegi üle vaielda, pole daame pole džentelmene.
Milleks hirmutada mingite ukse avamiste lõpetamisega, kui neid avamisi pole alustatudki.?
mine otsi12. august 2018, 13:48
siis mõni araabia šeik üles...ah jaa,nemad võtavad ju ainult süütuid.Seega,oled lepatriinukene,ummikus omadega.
miks ma peaks?12. august 2018, 14:30
Mul on eesti mees olemas. Meil teeb toidu see, kes varem koju jõuab.
Päeva peale oleme erinevates kohtades tööl, seega ohtu pole, et ta ukse avamise lõpetab, ta pole veel alustanudki. Me lihtsalt ei trehva kokku töö ajal, kodus ta ka ei jookse mul sabas, et uksi avada. Saan nagu ise hakkama, ei kurda.
naine12. august 2018, 11:41
Naised peavad oskama hästi naistetöid, mis teeb kodust kodu,kuhu mees tahab alati tulla, kus on tal mõnus olla. Naine, kes ei oska süüa teha ega kodus toimetada, muuta kodu hubaseks tervele perele, mehele ,lastele, on lihtsalt üks tavaline naine, kellel kodus ei tunne keegi end mõnusalt, eriti mees. Poest valmistoitu oskab igaüks osta aga vat kodus tehtud toidud hoiavad mehe kodus ja abielu õnneliku.
12. august 2018, 12:10
See naine, kes siin kirjutab, on tegelikult mees.
naine12. august 2018, 12:39
Miks peaks mees kirjutama naise mõtteid ja tegelikku olukorda. Ikka naine, kes teab,mis mehele meeldib ja siis ka endal hea olla mehe kõrval.
12. august 2018, 12:22
Kui sinu mees vajab erilist kinnihoidmist, siis pean sind kurvastama, toida hunti palju tahes, hunt vaatab ikka metsa poole.
Tavaline normaalne mees saab aru, et võrdselt töölkäivad täiskasvanud peavad enamvähem võrdselt panustama kodutöödesse. Pole väga mõeldav, et üks aina lebotab, teine aina teenindab.
naine12. august 2018, 12:41
Eriliselt hoitakse meest kinni käest avalikul kontserdil, kus sunnitakse meest kaasa tulema, kuhu mees ei taha, see on mehe kinnihoidmine, temalt vabaduse võtmine laskamata tal olla oma vanematega, sõpradega kui tal vaja olla.
12. august 2018, 13:49
No mis teha, kui nad teil sellised lükata-tõugata on.
Mall12. august 2018, 12:24
Et siis naine olgu ikka koduorjuses, kuigi teevad meestega väljaspool kodu võrdselt tööd? Ja millised need meestetööd siis kõigi mugavustega korteris või majas on?
aga12. august 2018, 13:01
Tegelikult, milleks teile mees?
mitte Mall12. august 2018, 13:51
Tervise pärast ja laste - pere jaoks, nagu ikka.
vanem mees ladaga12. august 2018, 11:41
memm mul vahetab kardaaniristi teepeenral mingi kahe poole tunniga
Vänto12. august 2018, 11:39
aga12. august 2018, 11:39
kui öelda, lähme vallatlema?
G12. august 2018, 11:58
Siis ta peab peale maksma, aga see ongi selliste põhiunistus tavaliselt.
olku12. august 2018, 12:06
Vaablane12. august 2018, 11:37
sellised mõttetud lepatriinud ründasidki Pärnu randa,loodame,et jääbki elulõpuni lepatriibuks.
12. august 2018, 11:35
Aga mida ütleb "võta labidad ja mine kaeva kraavi"?
Ja-jah12. august 2018, 11:34
Miks selliseid tühiseid isendeid esile tõstate-ta on ju mitte keegi?
Vaatasin12. august 2018, 11:41
Eesti mängu ETVst. Olen nõus...
12. august 2018, 12:05
Sa ise oled veelgi mittekeegim.
12. august 2018, 11:30
Sellisel on suur "au" elu lõpuni üksikuks jääda...
Marfa12. august 2018, 11:39
Tänapäeval käivad naised samuti tööl kui mehed, miks peab siis mees kodus puhkama ja naine teda seal orjama??? Kas see on mehelik käitumine? Ise tahavad tugevam pool olla, aga naisel lasevad kahekordset koormat vedada! Elu on muutunud, katsuge memmepojad sellest aru saada.
lepatriinukene12. august 2018, 13:52
kahjuks on nii,et öeldud sõnu tagasi võtta ei saa,nüüd proovi end siin õigustada kuidas tahad.Kui arvad,et su latt on kõrgel,siis kahjuks eksid....pealegi,sa pole just esimene viiul keset naisi.
Padrenist12. august 2018, 11:29
Kui antud olevus ytleb meesolevusele, et romondi mu auto, kas vôib mees ka kohe lataka anda?
Väga tabav!12. august 2018, 11:52
mida vastab selle peale lepatriip?
muidugi12. august 2018, 11:54
käibki üks peksmine teise peksmise järel ja naise nägu nõuab putitamist. No kui sa, triinu, tõesti naine pole aga sedamoodi tahad välja paista, on solvav küll. Peab kohe mehele virutama, vastu lõugu, allapoole vööd, ülespoole vööd, vöö vahele ja taha.
12. august 2018, 12:09
Kui ta ütleb, "sa oled mees, remondi mu auto", siis muidugi võib. Kui ütleb, "kas sa oskad autot korda teha", siis pole põhjust litakat anda. Lepatriinu tahab öelda seda, et sookuuluvuse põhjal pole õige töid jagada juhul kui see töö on mõlemale soole jõukohane, nagu nt endale söögitegemine.
12. august 2018, 13:33
Ka assenisaatori töö on mõlemale soole jõukohane. Kuid tundub et ta eelistab lõõritada.
tundub,et lepatriinu12. august 2018, 13:46
nurrmees12. august 2018, 13:57
enamuse autoremonditöödega saaksid naised hakkama küll, ainult tahtmist on vaja.
12:09 le12. august 2018, 13:58
Võrdsus ja loogika on alati teineteist välistavad. Selle tõestuseks on 12:09 tsitaat: sookuuluvuse põhjal pole õige töid jagada juhul kui see töö on mõlemale soole jõukohane. Mitmes palat ?
feminist12. august 2018, 13:54
11,29
Kas tänapäeval parandab keegi ise autot või? Ma pole selliseid näinud. Tänapäeval tehakse kõik teeninduses ära.
Sul on mingi sapakas või?
mis sa arvad,12. august 2018, 15:58
mis soost töömees seal teeninduses töö ära teeb?
12. august 2018, 16:42
ma pean sellele töömehele seal teeninduses süüa tegema või?
Hinnakirjad enam ei maksagi või?