Saund

AVALDA ARVAMUST: kas Patuse Poole lahkuminek on Eesti muusika suurim šokk läbi aegade?

Ohtuleht.ee, 9. august 2018 19:22

132 KOMMENTAARI

m
muusik/ 23. mai 2019 15:53
Muusika maailm pole midagi kaotanud,häid ansambleid jätkub küll ja ....veel
v
Vana Kala/ 10. august 2018 16:06
Puhas reklaami trikk Mäletame ju hästi KuldseTrio,Meie Mehe viimaseid ja viimaseid ja veelkord viimaseid esinemis mis kestsid kokku ca 10 aastat.
m
marko/ 10. august 2018 12:11
parimaid uudiseid läbi aegade, kaua seda rämpsu ikka toota
u
Unemati/ 10. august 2018 11:29
Ei huvita pole minu lemmik ja milleks nii palju kära mingist süldibändist???Kindlasti mingi reklasmi trikk et rahvas tormaks ostma cd isid !Pähh kah mõni asi!!!!
8
8/ 10. august 2018 11:20
Ärge soiguge, lähe nad midagi laiali. Meie meest teevad järgi - proovivad libauudisega suve lõpu kontserdid välja müüa, siis hoiavad pool aastat madalat joont ja kevadel kui mätas kuivemaks tõmbub jorutavad jälle kuskil kõrtsinurgas.
v
Viplala / 10. august 2018 10:53
Kes need veel on ? Pole sooja ega külma
m
Mariann/ 10. august 2018 10:02
Ei ole nendel pidudel käinud ja selle duo saatel tantsinud aga usun, et tantsuks oli nende muusika kindlasti hea. Väikesed napsud sees ja tuju hea, muidugi vahva. Aga mida nutta, uued tulevad peale, ei nendest puudust ole.
k
kobakass/ 10. august 2018 09:56
Raadiokanalit ei vaheta kui nende lugusid lastakse aga totaalne pauk oli minu jaoks Grapsi lahkumine.

e
Ei/ 10. august 2018 09:47
t
Tehakse/ 10. august 2018 09:26
probleem mitte millestki.Ega see ei ole mingi maailma lopp,On ennegi lahku mindud et nyyd on koik aga siis jalle ilmuvad kuskilt kas uue nime all voi vanas koosseisus.Raha on ju vaja.
a
Ants/ 10. august 2018 09:17
Jumala ükskõik. Sellist ossisülti ei suudaks täis peaga ka kuulata.
t
tegelikult/ 10. august 2018 09:16
mind päris hakkab huvitama ,milliseid laule see bänd laulis ja kus,pole midagi kuulnud,ei selle bändi algusest ja nuud järsku löpetamine ja veel suur kaotus rahvale.Kas raadios ka lastake lugusid?
m
Mati/ 10. august 2018 09:12
Sült pole muusika vaid helireostus,mis kaotusest me räägime.
a
Andrus/ 10. august 2018 08:29
i
issand. ei ole see mingi shokk/ 10. august 2018 08:02
ma polnud kuulnudki, et selline pänt olemas on. pärast uudist, et mingi väga tuntud pänt läheb laili, läks juutuubi ja vaatasin, kes need veel sellised on. püha jumal. mingid kaverdavad venelugusid, me peaks nüüd kurvad olema.
Š
!!!/ 10. august 2018 07:56
Šokeerib tõesti, sest kuidas me ilma patu ning patusteta küll läbi saame?

o
oh,/ 10. august 2018 07:47
yleeestiline sokk on see, et igal ajahetkel siin voib moni natokas su pihta raketi lennutada.....misasi see patune pool on?
t
tuleks üle eestiline lein välja kuulutada !!!? / 10. august 2018 09:50
issand mis nüüd küll saab , kas jäämegi nüüd nendest heietama iga päev ?
e
ei/ 10. august 2018 07:07
1
112/ 10. august 2018 06:50
küla parmudel on kül suur lein.raudselt!
m
matsu/ 10. august 2018 06:31
Pole kuulnudki sellisest ansamblist.
Süldibänd, see sõna ütleb kõik
n
nipitiri/ 10. august 2018 06:31
o
Otse ja ümbernurga/ 10. august 2018 06:17
Ei tea midagi ansamblist "Patune pool". Ja millise bändi lagunemise üle on sul kõige kurvem meel?
Mitte ühegi!. Paljude puhul lausa heameel. Häirinud on küll kunagi ansamblitega "Polyphon/Consiilium" ja "Propeller /Kaseke" juhtunu
m
10. august 2018 06:13
Mis neil muusikaga pistmist oli?
m
Mnjaa/ 10. august 2018 06:12
Ei kuula eesti keelset pop musa, ega üldse poppi, aga Sünne kena inimene :).ise ööklubides ei käi, aga patune pool esineb vist väga tihti ööklubides

l
10. august 2018 05:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
nutame/ 10. august 2018 06:05
t
To leo vōru rajoonist/ 10. august 2018 09:24
Vōrukas selliseid sōnu ei kasuta, hale koopia oled, kes lemmikbändi lagunedes reaalsustaju kaotas:)
t
Teisitimotleja/ 10. august 2018 05:32
Patune pool vähemalt laulis eesti keeles ja sobis hästi jooma pidudele. Igatahes kordades parem kui paljud Eesti lauljad kes puuavad ingliskeelset laulujoru välja ajada. Eriti jubedad on need Eesti laulu etteasted. Huvitav et neil ei ole niipalju mõistust et see klounaad ara lõpetada.
k
Kaarel/ 10. august 2018 05:15
Kahju et eesti sülti on tabanud valus kaotus kuid on ju õnneks neid kes ehk saavad nüüd võimaluse keda on eemale tõrjutud ja neid keda pole õldse suurele lavale lastud. Minu teada kuuluvad kõik eesti ansamblid ja esinejad süldi muusika alla kuna nende kaverid ka rahvale peale lähevad ja rahvas neid armastab ükskõik kidas nad neid laulavad. See et nad laulda ei oska mõne noodiga mööda panevad see on selle võlu.Ma olen näinud esinemas Patust Poolt Respekti Hellad Velled Meie Meest Dj Heikit Elumeest jne jaa olen nende esinemistega alati rahul ka siis kui olen olnud peol kaine.
k
kummaline/ 10. august 2018 05:14
keegi pole kuulnud, keegi pole kuulanud , kuid teavad jube hästi kommenteerida, arvan et kommenteerivadki just sellised, kes seda kooslust kuulamas käisid, tiba parema muusika kuulajad ei teegi oma nokka kommentaariks lahti. Julgen küll öelda et ei fänna, aga kui raadiost kuulen, raadiojaama ei vaheta, minu jaoks midagi ei muutu, kuna raadiost kuuleb neid lugusid edasi, kas nad kuskil esinevad või mitte jätab mind külmaks
e
ei juhtu midagi/ 10. august 2018 04:39
kui üks Anne Veski hääle matkija kõrvale jääb.Veskil veel pauerit küllaga.
r
Radist/ 10. august 2018 03:31
Rakvere duo Patune Pool alustas aastal 2013. Koosseis Sünne Valtri (voc) ja Edvin Petrov (g, p, voc). Tantsumuusika repertuaaris nii omaloomingut ("Pilgud") kui töötlusi teiste esinejate hittidest . Näiteks laulu "Tahan ma" originaal on Olga Lozina "Haavatud lind" (Раненая птица).
.
Duo võrdlemine Postimehe 21.06.2018 artiklis Mick Jaggeri ja Keith Richardsi koostööga ei ole päris kohane, kuigi Edvin on hea sünteraatorivaldaja ning sünne hea laulja. Muide, naise lemmikbänd on hoopis Guns N’ Roses.
k
K./ 10. august 2018 08:18
Rakvere duo? Kust see info pärineb? Mu teada pole neil kahel vähimatki pistmist Rakverega.
e
ekmj/ 10. august 2018 03:04
kõige sellega meenub,kui Kurt Cobain endale kuuli pähe lasi ja siis R2 vist keegi ütles et seda oleks võinud parem teha Pearu Paulus,oleks kõigil parem ja ma olen nõus
l
lihtsalt arvamus/ 10. august 2018 02:55
Lenna on üks andekamaid ja artistlikumaid (omab absoluutset x faktorit) eesti rahvusest naislauljaid 21. sajandi eestis.Ta paneb pika puuga ära laurale,birgitile,inesele,hu lauljale,lea liitmaale.Lenna on absoluutne proffessionaal ja ei karda absoluutselt mitte midagi (isegi kui kardab, ei näita ta seda välja ja see on alati pluss).Millest mul on kahju on see, et ta teatud mõttes viskas oma talendi minema hakates tegema neid eestikeelseid lugusid teades, et sellega ei ole mitte ainult välismaal lootustki vaid isegi eesti ei lähe see metsikult peale.Ma võrdleks Lennat sellist lauljatega nagu Amy Lee või Avril Lavigne ja ma ütlen täiesti siiralt, Lenna laulab neist paremini.Ta oleks võinud usas miljoneid plaate müüa (vähemalt sadu tuhandeid) kui ta vaid oleks tahtnud.Miks ta seda ei tahtnud on muidugi ta enda asi ja see on iga ühe enda otsus kuidas ta oma elu elab, mida ma lihtsalt öelda tahan on see, et tema oli üks neist väga väga väga vähestest väljavalitutest kellele anti see võimalus.Kerli ei löönud läbi sest Kerli (no offence) ei ole niivõrd hea kui Lenna.Jah Kerlil on nüüd fänne jne, aga see ei olegi võrreldav sellega mida Lenna oleks suutnud teha.Arvestades kuivõrd tasemel ta oli, on ta minuarvates eestis ekstreemselt alahinnatud, sest tihtipeale on tema kohta negatiivsed ja isegi põlgavad kommentaarid.Olles tegelenud muusikaga intensiivselt üle 20 aasta ja olles ekstreemselt hästi kursis plaadi müügi numbritega ja üleüldse sellega mis on toimunud muusika maastikul väga pikka aega, kuidas bändid on tulnud.Millist muusikat on tehtud.Mis on müünud, mis ei ole müünud.Mis töötab, mis ei tööta.jne jne jne.
r
Radist/ 10. august 2018 03:56
Kas just miljoneid plaate, selles kahtlen veidi. Aga üldjoontes olen sinuga nõus - Lenna Kuurmaal on puhas hääl. Pruugib vaid kuulata üht kultusfilmi laulu tema rumbarütmilises töötluses https://www.youtube.com/watch?v=46Mp7ri7uUM
v
vaese mehe Veski/ 10. august 2018 09:35
mida aeg edasi, seda enam mulle Lenna meeldib, ju on temagi juba elav klassik. minu arvates tegi Lenna õigesti, et võttis vahepeal ette muud huvid ja laseb end lauljana laagerduda. artistina ei kao ta kuhugi ja maailmakuulsusel on oma ohvrid. tark tüdruk , et ei klammerdunud. aga mis Sünnesse puutub, siis on ta ju seni olnud n.-ö vaese mehe Veski. ainult hääl on värskem. loodan, et oma musikaalsuse ja häälematerjaliga suudab Sünne korraliku soolokarjääri teha. karsimat on tal ka.
s
sry, / 10. august 2018 09:43

k
Kodanik/ 10. august 2018 02:13
Ma arvasin, et see laialiminek on üks paljudest EV100 raames tehtavatest kingitustest Eesti rahvale.
m
melomaniakk/ 10. august 2018 02:10
Nüüd ei teagi, kuidas edasi elada. Ühelegi kontserdile ma ei jõudnud. samastekkis jalgadesse selline mõnus surin, kui seda uudist lugesin. Nagu siis, kui lugesin uudist, et Kurt Cobain end vannitoas maha laskis.
h
HK/ 10. august 2018 01:16
Patune Pool läks laiali?
See on suur võit Eesti muusikale!
k
Küsin lihtsalt.../ 10. august 2018 00:25
a
10. august 2018 00:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
10. august 2018 09:10
Sellega olen küll nõus, et muusikat esitatakse liialt valjult. Olen mitu korda pidanud saalist põgenema, kord isegi hoonest. Hoidun niisugustest üritustest, kus mind püütakse heliga tappa. Kuulan kodus kõlaritest, kui tahan midagi kuulata.
K
..../ 10. august 2018 00:11
Kas tõesti küsimus täna 21 sajandil Eesti muusika ajaloo kohta???Sõnatu, mis puutub "patune pool" muusikasse, muusika ajalukku??? Miks???Lubage naerda, aga selle kuursaalide ja seltsimajade ja bussipeatuste koosluse bändiks nimetamine on juba klass omaette...jääb üle vaid muiata, dolce cabanna ??? ajalugu-lai naer :D
k
Kahmuusik/ 9. august 2018 23:44
Hetkel ajate sassi ansamblid ja nn rahva- ehk sueldibandi. Voerdlusmoment puudub.
j
Jahh/ 9. august 2018 23:42
Jahh see on sokk, see on süldisokk. See on sama jube lugu nagu see kui Gollum kaotas oma kuldsõrmuse "Sõrmuste isandas". See on nagu suur pauk vol. 2. See on sama võimas nagu Youtube, Twitter ja Google ühtekokku. Sest rahvas vajab sülti kui koer vajab kuuti, sest rahvas vajab sülti kui eskimo nuuti. See on Eesti muusika madalseis nagu Maraani sügavik. See on tõeline armageddon.

h
h/ 9. august 2018 23:29
Minul küll sellest mitte midagi ei muutu.
k
9. august 2018 23:27
Kristjan Kindlasti mitte😕
k
9. august 2018 23:26
n
N. / 9. august 2018 23:24
Jah, ei teagi kuidas nüüd eluga edasi minna
l
las minna!/ 9. august 2018 22:57
Meie Mees läks, läheb Patt kah---kõige liha teed.
m
madrus/ 9. august 2018 22:45
no mis laulurahvas ... pole kuulnudki sellist mega bändi ....
k
kus sa/ 9. august 2018 22:53
l
9. august 2018 23:35
e
ery/ 9. august 2018 22:36
See on Eesti kultuuri lõpp...kõik need Pärdid, Tobiased, Tormised, Jää-äär jne. võivad end põlema panna, sest ainult Patune Pool on tõeline süvakultuur. Siit edasi ainult mandumine tagasi puu otsa...
k
AVALDAn siis ARVAMUST:/ 9. august 2018 22:35
kas Patuse Poole lahkuminek on Eesti muusika suurim šokk läbi aegade?

n
no/ 9. august 2018 22:31
pole suurem asi mida taga nutta, neid süldibände on eestis ju lugematul hulgal.
Iga teine ants on oma süntesaatoriga "bänd" ja käib mööda kõrtse ja pulmasid sülti tegemas....
r
R. I. P/ 9. august 2018 22:29
Maailm on tühi, miski pole enam endine...Ainus võimalus edasi liikuda on sukelduda mälestustesse ja nende surematut muusikat hinges edasi kanda.
o
ossland/ 9. august 2018 22:04
eesti muusikamaastik ei kaota selle laialiminekuga mitte midagi. Kyll aga kaotab ilmselt mingi eesti osslandi paralleelmuusikamaastik.
m
Masendav/ 9. august 2018 21:51
Meie pere on täielikus augus.Keegi ei suuda voodist ka enam tõusta.Sotsiaaltöötaja käib siibrit alla panemas.Sellest,ma usun,me enam ei toibu.Niisugust katastroofi poleks iial osanud oodata.
p
Pets/ 9. august 2018 21:45
d
Deprekas/ 9. august 2018 21:30
Olen mitu päeva täiesti leinas olnud. Sellist šokki Eesti muusikamaastikul ei tule uuesti vähemalt 100 aastat.
e
ekmj/ 9. august 2018 21:27
Pealkiri on umbes,et nagu Oasis läks laiali brittidele....arenguruumi on
s
9. august 2018 21:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ü
9. august 2018 21:27

p
Patuta pool/ 9. august 2018 21:16
Eesti muusika suurim šokk on see, kui selliseid võõraste sulgedega end ehtivaid fonogrammi järgi karaokelauljaid muusikuteks ja bändideks nimetatakse ja raadiojaamad neid haibivad.
k
Kätty/ 9. august 2018 21:14
Ei tea mis bänd hakkas edetabelite lõppu langema, et bomm uudis tehti nende lõpetamisega? Ei paku huvi ka selline ansambel
a
9. august 2018 21:28
Ah, et kohe "bomm uudis", hahahaaa
t
Tra-ra-raaa/ 9. august 2018 21:11
Onu Bella, Oksmaa ja Maie Parrik olid ägedad
e
eestlased/ 9. august 2018 21:09
PUSH UP'i Come Backi ootame
k
Karu!/ 9. august 2018 21:07
See on eesti muusikatööstusele korvamatu kahju! 😫 Kuidas küll edasi!
v
Viplala/ 10. august 2018 10:54
m
Mai/ 9. august 2018 21:07
Kes seda värki muusikaks nimetab, on lihtsalt mats. Muud polegi kommenteerida :) kena õhtu jätku.
e
Enn/ 9. august 2018 21:06
Kardan küll, et kiirele tõusule järgneb samasugune langus. Aga elame, näeme. Õige selgub mõne aasta pärast.
s
Sipelgas/ 9. august 2018 21:01
Genialistide laialiminek oli kurb uudis
k
keegi/ 10. august 2018 23:29
_Genialistide laialiminek oli kurb uudis_
keegi: a) Miks sellele mõttele on minu poolt vastatud komm ära koristatud?
b) Ma esitasin oma kujutlust ühe meeshääle kohta, see on minu kujutlus häälest, mida aeg-ajalt kuskilt pidi kuulama. Kui laulja hääl on minule naljakas ja pingutatud (karupoeg puhhi nutune kõla) siis mina seda bändi koos selle lauljaga ei taha kuulata. Mingu programeerima, püksiperse lõntis.
k
keegi/ 10. august 2018 23:35
Mõned Eesti meeshääled on mulle täitsa vastuvõetamatud, näiteks see saarevaht Jaan Tätte oma aeglase maneeriga ja lasa häälekõlaga esitamas mõtlikke laulukesi. Oehhhh...

n
naisuke/ 9. august 2018 21:00
Kuidas saab esitada sellise küsimuse 21 sajandil arenenud riigis?
a
Aga/ 10. august 2018 09:58
j
9. august 2018 20:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
Nero/ 10. august 2018 08:58
Ja kui oled pikajuukseline noor naisterahvas, siis sobid hästi söömaorgiale käterätiku asendajaks!
t
tupsu/ 9. august 2018 20:50
Head meelelahutajad ehk küll... aga muusikaga polnud neil vähimatki pistmist.
m
maitse asi/ 9. august 2018 21:10
eestlastele meeldib läbu ja sült..kellele mida! Kui olid fännid ja saalid täis- aastaks reserveeritud esinemised, siis on see bänd populaarne! Ei saa aru, miks tulevad kadedad ja kurjad inimesed siis kommima? Mida tahate öelda-ei saa aru! Et on kehv bänd? Minu jaoks ei ole! Teie soovi seda bändi kuulata-vaadata, no ärge kuulake siis! Milleks sappi pritsida? Ilmselt saavad sappipritsijad orgasmi siin kribades!
k
keegi/ 10. august 2018 23:23
Tegu pole bändiga traditsionaalses mõttes, kus mitu otse mängivat musitseerijat suudab ka muusikapala kuulajale hästi kokkumängitavaks teha.
-
Sisseostetud helijupid ja muu slaavi peomuusika põhjal kokku miksitud lood on kõrtsiäri. Jah, see ongi süldimuusika ja isegi seda mitte suures enamuses (niipalju tean, kui jutuubist vaadatud) oma-maist või lääne poolt aga idaslaavi helitaustaga veiderdused. (naishääl on aga hea - kui see laulja teeks rokiliku taustaga mussi siis juba on midagi ka kuulata va vaadata)
p
päriselt/ 9. august 2018 20:48
Vanilla Ninja oli ikka päriselt ka tase! Neid oleks kindlasti suur tulevik oodanud.
t
to keegi/ 10. august 2018 02:47
Ja siis?? Kogu bänd seisiski Lenna najal püsti, tihtipeale on frontman bändi edasi vedaja.Lood olid väga profilt sisse mängitud ja lived olid tasemel.Ära vigise kui s...ttagi ei tea.
k
keegi/ 10. august 2018 23:10
_Ja siis?? Kogu bänd seisiski Lenna najal püsti_
keegi: Seda ma räägingi, et otseesituses suutis põhilaulja antud seltskonnas tasemel esineda (Lenna nimeline naishääl on hea), teiste iluduste jaoks oli vaja esmalt "lood sisse mängida". -Ja ei tea midagi, "kelle poolt muusikariista mängiti".
s
schöne eduard/ 9. august 2018 20:37
Kindlasti suurem,kui Georg Otsa surm 1975 aastal !!?
n
nömeduse tipp/ 9. august 2018 20:32
ja riigikogu astugu ka nüüd tagasi
j
juuli/ 9. august 2018 21:15
k
Kuusik Kaasik/ 9. august 2018 20:30
Tavaliselt esines erinevates kohtades, aga ühel ja samal ajal 4 Caatrit. Patusest poolest eile oli mul ükskõik, täna on jubasiiber!!
m
Muusik/ 9. august 2018 20:29
On see mingi nali? Uudisepomm :) pole ühtegi lugu isegi kuulnud...

n
njaa/ 9. august 2018 20:25
hääletasin ninjade poolt. nende plaate, eriti "love is war" & "traces of sadness" on siiani väga hea kuulata!
p
Push UP/ 9. august 2018 20:22
o
Oot/ 9. august 2018 20:16
o
on/ 9. august 2018 20:28
šokk, ma sain alles nüüd teada, et selline bänd üldse olemas oli. Mis nüüd küll saab?
a
aad/ 9. august 2018 20:15
e
Ei koti/ 9. august 2018 20:13
Pole kuulnudki - tehku mis tahavad ...
s
sina samuti!/ 9. august 2018 21:46
tee, mida tahad, mul täitsa küpsis!!
s
9. august 2018 20:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
9. august 2018 20:36
s
Siirile/ 10. august 2018 06:36
See ei ole nemde lugu. Lihtsalt ehivad võõraste sulgedega
j
Juss/ 9. august 2018 20:01
t
tibi/ 9. august 2018 21:16

k
kohutav kaotus/ 9. august 2018 19:59
sama mis Fadi Fawase ilmajäämine George Mischaeli pärandist.
m
miks/ 9. august 2018 19:57
see peaks mingi shokk olema.on ennegi tuldud ja mindud.
p
9. august 2018 19:57
Pole iialgi seda bändi kuulanud ja ausalt öelda ei huvita ka
o
ohool/ 9. august 2018 21:18
ukraina naised mõnnad, siin sääst.
r
raibert/ 9. august 2018 19:55
Ei ole, suurim šokk on see, et Hillar Kohv enam Anne Veskit ei fänna.
j
9. august 2018 19:53
Jätab ükskõikseks. Pole kunagi nende laulmist kuulnud.
p
pillimees/ 9. august 2018 19:52
See küsimus läks küll "käest" ära,õigemini päris metsa!
l
Londoni tänavad / 9. august 2018 19:49
ja see on nii suur sokk ei tea kohe mis nüüd saab kuidas saab
a
avalda ka arvamust/ 9. august 2018 19:49
selliseid imalaid laule oskavad laulda kõik sukavarda veeretajad, alleaa alleaa

n
neeger/ 9. august 2018 19:47
See on väga meeldiv,et patune-pool lõpetab!
m
M./ 9. august 2018 19:47
tundub, et edastab raketi väljalennutamise uudist igal juhul.
o
oi-oi/ 9. august 2018 19:46
Rumalamat küsimust annab välja mõelda.
m
Mart/ 9. august 2018 19:44
Kõige õudsam on see, et pole enam mille saatel ennast kultuurimajas mällarisse juua. Anne Veskit ju ikka ei tahaks kuulata. Võib olla Marju Länik jaMeie Mees annavad tasemelt välja
m
ma/ 9. august 2018 19:42
Elu on läbi! niu-niu-niu! Issand jumal,sõnu pole!
s
see on/ 9. august 2018 19:41
mitte üksnes Eesti , vaid üleilmse muusukamaailma sokk
a
appi/ 9. august 2018 19:40
Minu jaoks on šokk see, et sellised bändid üldse nii palju kuulajaid leiavad.
Ja veel üks šokk oli just praegu, et ÕL üldse selliseid teemasid õhku viskab. Kas pole millestki kirjutada?
m
mees maalt/ 9. august 2018 19:40
sain sellise kollektiivi olemasolust teada just nüüd :D
m
mina ka/ 9. august 2018 19:50
hea et see jama minust mööda läks
e
9. august 2018 22:03
Ei läinud ju, said praegu pauguga pihta,

e
ehh/ 9. august 2018 19:37
Siiski oli seda vanilla ninja, bänd kus oli ainus eestlasest naislaulja kes oskas ingliskeeles ilma piinliku aksendita laulda.
e
ehh/ 9. august 2018 19:40
+ Lennal on väga meeldiv hääl.Lennat kannatab tunde kuulata ja ikka ei hakka vastu, inest üle 10 minuti näiteks ei kannata.
m
mis jutt see on?/ 9. august 2018 21:50
Leena laulab sosinal..lausa kõneleb laulu ajal-pole häält ega artistlikust tal ollagi!
e
ehh/ 10. august 2018 02:43
Sosinal? Nali või? Sa ei ole teda ilmselgelt lives kuulnud.Tal on väga tugev hääl.Ma ei pea silmas ta neid eestikeelseid unelaule, ma pean ilmselgelt silmas aega kui ta ingliskeelses rokk bändis oli.Ära kommenteeri kui sa mitte midagi ei tea.
e
ehh/ 10. august 2018 02:44
Ja palun nimeta mulle vähemalt kolm eesti naislauljat kes on sinuarvates "artistlikumad" (mis on nii ehk naa subjektiivne mida sa selleks pead) kui Lenna.Eesti muusika absoluut eksperdina loeks ma seda väga huviga.
k
Kus see muusika on?/ 9. august 2018 19:36
Iga hulgumist ei saa ikka muusikaks nimetada.
a
9. august 2018 22:06
h
9. august 2018 23:38
Hundi-Huugu ja Undi-Uudu laulsid ka paremini.
m
M & R/ 9. august 2018 19:35
i
9. august 2018 23:40
Irvitad jah? Õigesti teed.
s
seeb/ 9. august 2018 19:33
Avaldan arvamust:
See on meie omaenese naba imetleva meedia järjekordne mull. Ise nad selle tekitasid, lükkasid takka , kuidas jõudsid ja nüüd võtavad ka kollapsist viimast. Vaesed inimesed, kes "tänu" seesinatsele meediale on raisanud oma elust hulga kõige kallimat - aega - mõistavad alles hiljem, et hetked vanemate, laste, sõpradega kasvõi lihtsalt juttu vestes on palju sisukamad, kui mingi "elektronnaja polka" saatel teiste poolkoomaste hulgas hüppamine...
h
hmm/ 9. august 2018 23:34
aga liikumine on ju tervisele kasulik :D

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee