Oleks võinud sinna jäädagi, nüüd lo.llitab rahvast madalama viinahinnaga. Mis on täis mõttetus, Läti tõstab niikuinii aktsiise sellisel määral et soomest ja ka Tallinnast pole enam mõtet Iklasse sõita.
... on ka võlts, ju ei pidanud üldse sõitma. Praeguste palavate ilmadega ei käi inimesed nii paksult riides nagu antud pildil näha ja sellise kunstipärase fotio tegemiseks jalgrattast piisab fotograafist , kaja Kallas ei pea üldse kohal viibima. Väga väsitavaks on PR oma Kaja Kallasega muutunud.
Palun ärge pange enam Kaja pilti siia. Kas te ei arva, et rahvast hakkab juba tüütama see jutt ja pilt. Ta ise tahab küll kogu aeg pildil olla, aga see muutub juba vastumeelseks.
Poliitikud ei tohiks jalgrattaga avalikes kohtades liigelda.Neil on ju kõik tingimused nende endi poolt loodud,et liigelda turvaliste ja heade autodega!
Mind on kahel korral tahetud jalgrattaga alla ajada,mõlemal korral olen bussi oodanud Pirita bussipeatuses. Just sel hetkel,kui buss tuleb ja ma liigun bussini,et astuda peale,vuhiseb minust mööda jalgrattur.See on ju ikkagi kõnnitee ja bussi tuleku hetkel ei oskaks ma sellist asja oodata.
Valimiskampaania on avatuks kuulutatud, kõik vahendid on head pildile pääsemiseks. Üldiselt on väga nörritav kui mingite poliitikute PR-tegemistest, mis paljudele valijatele on igapäevaelu, kui kangelastest suur uudis tehakse.
Ma tulen Pääskülast kesklinna rattaga tööle. Kesklinna jõudes, ca Paldiku mnt ja Sõle ristmikul, oleks kõige mõistlikum ratas üldse kinni panna ja kesklinnas siiski jala või ühistranspordiga liikuda. Sõiduteel pole rattatee ribagi, seal ka kõnniteed liiga kitsad, et kõik koos ohutult ukerdada. Aga kuna olen nii autojuht, rattasõitja, rullitaja kui jalakäija, suudan kõikidest osapooltest aru saada, tunnetada, ning tegelikult saab ilusasti hakkama.
KOMMENTAARID (29)