Olen nõus ostma pileti,et sõita inimväärses bussis,mida ei saa öelda Pärnu ja Sindi vahet sõitvate Atko busside kohta. Bussides puudub konditsioneer,haisevad kütuse järele,on mustad,kolisevad,mürisevad ja on paaril korral isegi põlema süttinud.Olen pidanud bussist väljuma ,enne sihtkohta jõudmist,sest bussis olles hakkab lihtsalt halb,kuumuse ja nafta haisu pärast. Samas Pärnu linnas kursseerivad bussid on jahedad ja puhtad. Kuulub ju nüüd Paikuse ka linna alla ja oleks tore,kui nende sõit ka inimlik oleks. 40 nr liinil Atko bussid vanad ja ei vasta enam nõuetele.Pileti hind ju meil kõigil üks. Pr Kadri,tahan maksta pileti eest ja saada korralikku teenust! Selle tasuta sõiduga,Keskerakond,enam ei ruuli uude Valitsusse!
minister kui nimi vääriks seda soovin tööle kl5 hommikul aga esimene buss on alles 5,45 alusame sellest auto ainuke millega tööle saan ja koju tagasi !!!
mida teab selline jobu transpordist kui temake maksab oma taskust siis lõppeb selline üritus kohe EESTIS POLE MIDAGI TASUTA JA LÕPETAGE SEE JAMA JA INIMESTE PETMINE!!!
Muhedalt naeru pugistades sõidan tasuta bussiga31. juuli 2018, 12:56
bussijuhid väidavad,et ootamatult on bussid rõõmsaid tasuta sõitjaid tulvil, maarahvas sõidab linna kaubanduskeskusesse ja linnarahvas järve äärde ujuma. On tekkinud huvitav kaksikmoraal, ajalehtedes on hea toon tasuta bussisõitu sajatada aga tulge bussi, reisijad on rõõmsad ja rahul. Tasuta bussisõit on vaese inimese kuluhüvitis,miks ainult riigikogulased peavad saama kompenseeritud. Kallis meedia ära ole ühte külge kaldu.
Nüüd siis saadi riigi rahade juurde ja mõeldakse totrusi välja.Tegelikkuses kasutatakse riigi raha oma erakonna varjatud reklaamiks tasuta bussisõidu varjus.Tekitati suurt segadust ja raha kadu,sest tasuta asju pole olemas.Kõik tasuta on näiline ja rahva ajude lollitamine soov rahvast enda poole võita ja hääli saada.Asju saab lahendada inimetele haiget tegemata,nüüd on osa inimesi nina püsti teistel veel kadedusest hullem.Osa inimesi on lihtsalt ahned,kes tahavad kõike tasuta.Rahvast tahetakse teha erakonna sõltlasi,sunniviisiliselt juhtides ja ajusid lollitades.
usun, et neid kes kobiseks simsonikese tasuta bussisõidu peale on palju vähem kui neid, kes eelistaksid maksumaksjana mitte tema taksosõite kinni plekkida.
mida põrgut selle pärnu linna bussidega toimub kelle teene see on et teise maakonna pensionärid enam tasuta sõita ei saa kas pärnu linnavalitsuse teene ja miks ei ole siis nii et kui maksan 2eurot,et saan terve päeva sõita aga mitte ühe tunni näiteks märjamaal ei küsita kas oled pärnu pensionär või kaskohast ikka saad tasuta no tundub et pärnu isandad ei tule ka oma rahadega toime
...ma tõesti ei tea, kuidas inimestele selgitada... taguge endile lõpuks ajudesse... tasuta lõunaid EI OLE OLEMAS, keegi kusagi maksab selle alati kinni, ja see on meie oma Eesti inimene... kasvõi rõvedate riigilõivude arvelt,....nutma ajab....
Igasuguste sõltuvus häiretegaja,võimu haaramis häiretega ja maniakaalsete peale pressijate koht ei tohiks olla valitsuses.Ise sõidavad uhke autoga aga teavad kuidas täis pressitud inimesed bussis ennast tunnevad ja kui hea tasuta sõita on.Mõnel pole ka lapsi ja õpetavad,kuidas lapsi kasvatada.Vihkavad silmad depattidel reedavad olemuse.Juhi omadused on õpilastel veres.
tasuta ühistrantsport on super.ühistrantspordi rajad kesklinnas on super.ühistrantspordi eelistamine on super.autoliikluse linnast eemale juhtimine on super.jalakäiate eelistamine vanalinnas on super.
Poliitiku suurim hirm, mis küll minust siis arvatakse. Igaks juhuks jätan tegemata äkki keegi muidu arvab minust midagi halvasti. Samas kui raha on silmapiiril, siis ei loe mida keegi pärast raha saamist neist arvab.
Milleks ministrile tasuta ühistransport? Tal on rahva raha eest nii auto kui ka auojuht. Ilmselt on sel autol konditsioneer, puhtad istemd ja muud võlud, mida ühistranspordis (eriti tasuta) kindlasti ei ole.
Meie Jõelähtme vallas maksame hea meelega tasuta asjade eest , meil raha on , eriti vallal ja igasugu "spetsialiste transpordialal " võime teistelegi jagada , raha eest muidugi ! ;)
Vaene kibestunud lastetu naine,kelle meessöber veer kriminaaluurimise all. Maine rahva silmis missugune!!! Aga palun tehke Pärnu bussiliiklus ka korda, lapselt ega pensionärilt ei kasseerita 2 €. Ahned....
Midagi jaburamat, kui need poliitikute "heateod", on raske välja mõelda. Järjekordne ääretu ebavõrdsus üle Eestimaa. Riik doteerib ja kohalikud omavalitsused üritavad rikastuda väikeste laste ja pensionäride arvelt. Lihtne näide on selline. Lähen Pärnusse külla. Ostan 2 eurose pileti ja kui ma siis enne tunni möödumist tagasi ei torma (mida ma ilmselt ei tee) pean ostma uue 2 eurose pileti. Peale selle on sõit maakonna liinil tunduvalt kallim. Siit küsimus, et mis mul siis "paremaks" läks.
Vaata, Pärnuga selle õnnetu haldusreformi tagajärjel on asi nii segane , et seda annab klaarida mitmel valitsusel kui mõni mõistlik ei ütle , et asi läks jälle tuksi, ehkki tahtsime paremat.
..osatakse ainult kergliiklusteid teha ja sinna alla kulub mitu sada tuhat miljoneid.Tehti valmis Rüütli plats,kuid on nii mannetu,ainult kiviplaadid,ei mingeid lilli,minge vaadake ,kui ilus linn väljak on Tõrvas.Inimesed ,aga makse ikka bussisõidu eest,eriti kallis on linna külastajale bussisõit.Bussijaama tualeti kasutamine riigi kallim,kiiresti vaja kulud tasa teenida uue bussijaama eest.
Siis pole veel viga, kui see 2 eurone pilet on tunnipilet, aga Tallinnas kehtib see vaid ühele sõidule, kui pead kahe transpordiga sõitma, sest ühega ei saa igale poole, siis pead 2 korda 2 eurose pileti ostma.
Oleks üks palve meediaväljaannetele k.a ÕL-le. Palun ärge kirjutage "tasuta" bussitransport vaid kirjutage ikka selgelt välja, et TRANSPORT KÕIKIDE MAKSUMAKSJATE MAKSETE EEST! Mingit tasuta transporti pole olemas. Võib-olla ehk kirstu kandmine on omaksete tasuta transport
tähenärija. Kui mina näiteks olen sunnitud oma raha eest hooldama aiatagust valla maad, siis vallale on see tasuta ja kui ma olen samal ajal sissetulekuta töötu ja küsiks vallalt toimetulekutoetust, näidatakse vallast mulle trääsa.
Nii nagu vene ajal tehti kõik "inimeste hüvanguks" - ja samas oli eesmärgiks, et tavainimestel olekis võimalikult halb, siis sama nüüd: valitsejate eesmärgiks on teha kõik selleks, et tavainimesed ennast halvasti tunneksid, et meil midagi ei oleks. Aga loosungid ikka samad.
..pileti hinnad määras kahjuks Pärnu LV``s,mitte Simson.Kas nüüd ehk saab lõpuks Pärnu ka uue 3-nda silla,sest riigilt saadakse täiendav raha?Tartu hakkab ehitama peagi 5-ndat silda,Pärnu mämmutab ikka aastakümneid uue silla juures.
Seal Ringvaates oli märksa põnevam teema kella keeramisest, kus juhm Simson ei saanud saatejuhi poolt antud infost aru, et Leedu ja Soome pooldavad kella keeramise lõpetamist, ja kiitis just vastupidi, et meie piirkonna riigid saavad hästi aru kella keeramise vajadusest. Kuidas nii rumal inimene võis olla minister?
Tule eile meile ja võta homne leht kaasa. Just nii võib Simpsoni kirjeldada. Kuidas tõesti saab olla minister,kui midagi ei jaga.No tund vaerm panna elektripirn põlema, pole mingi probleem, mei elekter odav ???. Aga lehmad, kuidas nendega on, kas nemad saavad aru, et kellakeeramine on neile kahjulik_ei saa. Ka pole rahva käest küsitud-miks? Võtame näite-Venemaa otsustas, et kella enam ei keera, oleme nüüd ühes ajavööndis ja tulemus, lehmad hakkasid palju enam piima andma, ka inimesed haigestusid vähem. Meil siin mingi isehakanud lasteaed koos, eluvõõrad ministrikesed.
See tasuta bussisõidu värk on minu jaoks müstika. Nagu aru saan on tegemist teatud bussifirmade nuumamisega. Kui suur on taks, et vedama pääseda? Mida vähem rahvast liinil , seda muretum. Ise pole peale ülikooli lõpetamist liinibussiga enam kordagi sõitnud.
Kadri Simson oli see, kes ütles, et keskonnateadlikud inimesed hakkavad tasuta bussi kasutama. Hämmastav, et Simson ise ei peagi ennast keskkonnateadlikuks kodanikuks.
mina valisin Simsoni,nii riigikokku kui ka kohalikel, preili ei suvatse vastata isegi kirjadele, vot nii loll olingi, rohkem seda ei juhtu enam kunagi... vabandan
KOMMENTAARID (67)