Eesti uudised

Sularahavaba festivali külastajad võivad käepaelale laetud rahast ilma jääda (57)

LISA KOMMENTAAR

...1. august 2018, 00:20
Kui Pole kindel palju kulutad pane väga suure varuga peale seda raha nii et vähemalt 50€ jääks lõpuks kindlasti peale saad vähemalt tagasi ja ühekordne laadimistasu ka
Hea mõte1. august 2018, 09:20
Kui praegu 4 eurisele kontole kanda 2 eur juurde, et kokku 6eur, mis siis saab? Peaks ju tagasi saama? Ühtegi alust mitte kanda ju ei ole.
MTi31. juuli 2018, 18:36
Sularahata maailm on ainult aijupestud lumehelbekestele.Normaalne vaba inimene ilma sularahata ei liigu...
Lembit31. juuli 2018, 12:52
äärmiselt halvasti organiseeritud "festival" esiteks. Põhiesineja puudumisel tuleks piletiraha tagasi maksta sest enamus inimesi ainult nende pärast pileti ostis. Lisaks kehv turundus, idiootne maksesüsteem mis juba i land soundil osutus ebakvaliteetseks ja ei töötanud: paljud inimesed jäid lihtsalt rahast ilma. See Dash makselahendus on nii poolik ja vigadega, et ausalt öeldes oleks saandu sularahaga kiiremini. Maksad teenustasu 1€ ja hiljem jääd veel oma rahast ilma... midatra? Hilisem rahatagastus... see on siis tähtajaline hoius ja peaks tagastama intressidega.
Festivali setup oli lahja, esinejate list oli kehv. Need mis olid väärt seda raha kas ei tulnud kohale või nende kohta oli puudulik info meedias (Masters at Work nt).
Tundub et mingid tühikargajad on avastanud et festivalide pealt saab lihtsalt pappi teenida inimeste huiamise teel.
Kui oleks ise pidanud pileti eest raha maksma, oleks äärmiselt kahju olnud ja oleks kindlasti tagasi nõudnud. Õnneks sain lhtsalt pääsme niisama. Väga ebaprofessionaalne korraldus, kindlasti järgmisel korral ei lähe.
Super!!31. juuli 2018, 10:21
mees31. juuli 2018, 08:06
Kuidas me reguleerimisme kütuseturu ja lõime korra majja enam vähem, kehtestasime sellel alal tegelevatele firmadele tagatisfondi kuhu firma pidi kandma 150 000 eur. Sama tuleb teha kontserdikorraldajatele, muidu on see et tahan huian rahva, esinejad, äripartnerid ja maksuameti läbi.
Huvitav millega seaduseloojad tegelevad, kontserte korraldatakse juba 30a. eestis ja ikka pole veel korda majas?
muki auh!31. juuli 2018, 01:10
No ma proovis hirmsasti "sättida"seda summat.Tegelt ka.Käisin laup enne lõppu spets vaatamas mis toit maksab ja sama summa peale laadisin.Seisin saba seal toidusabas ära ja öeldi,et oih pole,otsas on...ahah.Ja nüüd jooksin ühest kohadt teise ja vastasin kus oma papp ära kulutads.Ikka jäi mingi 1.80 peale. Suht saast süsteem tõesti.Kaardimakse oleks alternatiiv võinul olla.
advokaat30. juuli 2018, 23:09
Enne raha laadimist ma küsisin spetsiaalselt üle, mis saab ülejäänud rahast ja mulle vastati, et ülejääk tagastatakse ja pean seda tegema kodulehe kaudu. Uskumatu vargus!
ajakirjanik paneb ikka mõnusasti võssa ju30. juuli 2018, 23:09
pealkiri üks ja jutt hoopis muu...
samas need külastajad jäidki oma rahast ilma kui nad ostsutsasid raha platsil ära kulutada.
ja mis krdi jutt on see et pidi 1 euroga paela ostma? ajakirjanik ikka kaine kirjutamise hetkel?
mees30. juuli 2018, 22:56
tahate äri ideed. Kõik need "tasuta" reisid kus sa pead helistama mingile tasulisele numbrile ja mingitele rumalatele küsimustele vastama. Kõik need on pettused. Rumalad helistavad ja maksavad raha selle eest. Selle ürituse korraldaja teenib mingi 30- 50 tuhhi selle eest ja saadab sind mingile reisile mis läheb talle heal juhul maksma 5-6 tuhat ja kogu lugu.
mees30. juuli 2018, 22:47
tüüpilised eestlased. igal võimalusel saaks vaid inimestele tünga teha. Selleks ma ei ole mitte kunagi mitte ühel üritusel eestis käinud. Eesti inimene võtaks teiselt viimsegi raha ära. Ei ime,et selline vanasõna ei liigu ringi : eestlase kõige parem eine on teine eestlane.
ap30. juuli 2018, 22:27
kurat kus huiatakse inimesi petu kaup!!!
ar30. juuli 2018, 22:25
suht jama ja pettu kaup ka ,ja kes oli mujalt külaline peaks ikka teatama et petetakse eestis!!!
Vana kommunist30. juuli 2018, 22:19
See varastavkäepael on meie leiutis või kohandatud Eesti oludele, kus keegi ei vastuta?
täitsa pael30. juuli 2018, 22:08
käepaelte raha läheb valimisteks...
sweet pointlesser30. juuli 2018, 21:50
Mõttetu üritus esiteks, aga kui tead, et sul on alla 5.- veel alles, no osta üks õlu või kasvõi kraanivesi Chupa Chupsiga ja oled aasta otsa õnnelik, et laadisid nii täpselt ja tõmbsid kaardi nulli.
axel30. juuli 2018, 21:47
Venelastega ei tasu äri teha, siis eestlastega ei tasu seda üldse teha suures mastaabis!!! Need idutavad oma idufirmadega viimase veeringu sinult välja!!!
Just business30. juuli 2018, 20:55
Nii et see sularahavabateenus võib mõnele maksma minna siis kuni 5.99 (4.99 kiibilt + 1€ kiibile laadimise eest). Vihjeks: sularahavaba teenus on ikka väga kallis. Mis selle mõte üldse oli?
Liina31. juuli 2018, 09:07
Järjekorrad libisesid ülikiiresti. Teenindus oli mugav ja kiire. Suhteliselt väikesel toidualal sai palju inimesi kiirelt toidetud/joodetud. Külastaja ei pidanud muretsema oma suurte sularahapampude pärast ja jäid ära pikad pikad järjekorrad festivali sularahaautomaatide juures. Minu arust see mugavus on igatahes asja väärt. See süsteem on mujalgi klubides ja festivalidel. Kui enne asja endalele selgeks teed (loed), siis ongi nii, et kannad peale oma burksi ja õlle raha ja kulutad kõik ära.
31. juuli 2018, 09:19
nii tore ju iga väikse "mugavuse" eest raha laiali loopida...
just31. juuli 2018, 09:28
Nii ongi - sellest võitsid oluliselt müügikohad (suurem läbimüük väiksema tööjõukuluga ja pangakaardi maksekulude vältimine) ninga seega pole põhjendatud teist korda topeltarvet esitada ostjale selle maksesüsteemi eest!
ullike31. juuli 2018, 12:56
müügikohad ei võida. esiteks tuleb tasuda kohatasu ja siis veel kopsakas protsent läbimüügist korraldajatele. Ainsad võitjad on korraldajad
T.Rex31. juuli 2018, 14:24
Kas muu maksesüsteemi puhul oleks korraldaja jätnud raha võtmata?
kindlasti30. juuli 2018, 20:47
kindlasti peaks politsei kriminaalasja algatama
Irf30. juuli 2018, 20:17
A käepaela eest sulli kõlbas ikka vastu võtta, mis?
30. juuli 2018, 19:36
Kiidaks veel tarbijakaitset ja majanduspolitseid, nii hästi kooskõlastatud s!takeeramist pole ammu olnud.
30. juuli 2018, 19:35
Imekena loodust säästev pättus.
Juulius30. juuli 2018, 19:34
Et ikka kôik sularahavabaks!!!! Ja see on alles algus, kûll teised firmad ka vôtavad õppust. Ei taha paha olla, aga selline suhtumine paneb kûll sularahasse suhtuma positiivselt. Ja siià juurde ühe suurpanga õpetussônad viimase probleemi korral olid sellised_ kandke alati natuke sularaha kaasas.
Ilus kûll, 4, 99 ja kõik ongi ôige.
Eino Taruk30. juuli 2018, 19:43
Kui sunnitakse sularahast loobuma siis peaks survestaja kinni maksma ka kõik kulud mis sellega kaasnevad.
mhh30. juuli 2018, 19:32
ma ei lähegi sellisesse kohta kus ei saa osta juua-süüa sularahaga või kaardiga.
ärimees nossov30. juuli 2018, 19:27
15000 külastajat. Algatuseks 15K puhastulu käepaelte väljastamise eest. Hiljem 75K tagastamata rahadest puhastulu. Pole üldse paha kahe päeva eest :)
:(31. juuli 2018, 08:00
Vilets ärimees oled, nossov! Sa vist ei tea, mis termin on "puhastulu"!
Ega siis käepaelad kuskil tasuta vedelenud, 15 tuhat käepaela pidi siiski ka soetama, seega kulud tuleb maha arvata. Lisaks sellele ka süsteemi haldamise kulud, või arvad et inimesed töötavad tasuta? Mine siis ja tööta tasuta!
Ja vaevalt kõigil oli vähemalt 4,99 paelale jäänud, et 75 tuhat veel tagastamata rahadest saada.
Tore oleks.30. juuli 2018, 19:26
Laadigu kõik oma raha mõne juudi tagumikku.
VALE30. juuli 2018, 19:19
See 1 eur mis alguses võeti, oligi ju teenustasu, millise põhjendusega tuleb uus tasu neile kel alles näiteks 4,99eur? See 5eur piir on selgelt liiga kõrge.
Korraldajate ja müüjate sääst oli ju kohapeal tänu kiiremale teenindamisele kiirem/suurem läbimüük müüja/müügikoha kohta ja pankade kaarditasude vältimine mis on ülioluline kui kaardimaksete arv suur ja ostud väikesed.
Nii et, palun lõpetage valetamine!
Lisaks - Soomes oli tagasikande miinimumtasu analoogsel kaasusel 2eur, kuidas saab meil olla kulu nii palju suurem?
Edu30. juuli 2018, 19:49
Loodetavasti mõni noor jurist kes ka festivalil käis võtab asja ette, võibolla kogub natuke nõudeid kokku ja teeb endale nime.
Ajutisele maksevahendile kantud raha ei ole automaatselt muutunud mitte kellegi teise omaks, otsuse raha ära kinkida saab teha ainult raha omanik ja maksevahendil on selle omanik endiselt see kes selle sinna kandis. Maksevahendi süsteemi haldaja võib ainult ennast süüdistada kui ei ole osanud oma kulusid õigesti planeerida, aga tema äririskide maandaja ei ole klient. Järgmine kord on võimalus teenustasu suurem panna ja siis las klient otsustab kas soovib põhimõtteliselt mitte millegi eest (sest teenusepakkujad võidavad süsteemist nagunii) raha kinkida.
30. juuli 2018, 20:03
Tasu sellepärast suurem, et elame eestis ja ärimees on ka ahnem.
Ei saa te elada asjas või kohas31. juuli 2018, 05:17
soomlased on valged inimesed, aga meie lambad, keda pügada30. juuli 2018, 20:11
Telia lehel oli hiljuti üleval küsimus, et miks maksab telefon Soomes Telias 269 eurot, aga Eestis on sama mudel Telias müügil 329 euroga.
Vastuseks tuli Telialt soovitus soetada telefon ikkagi siit.
Teeline30. juuli 2018, 20:38
Meie omad on lihtsalt ahnemad, kui soomlased.
Jah1. august 2018, 11:37
Öelgu kohe et 6 € on teenuse kasutamine. Algul on 1 ja nüüd väike 4,99 otsa mis see siis ära ei ole.
vau, läks jälle modele30. juuli 2018, 19:18
ei öelnud midagi erilist, lihtsalt on alles loIIe, kes läksid ja on nõus, et nende raha lihtsalt ära võetakse "kulude katteks". uskumatu, kui palju on rumaIaid.
jee30. juuli 2018, 19:16
aga leidus ilmselt lolle, kes läksid ja maksid ja on nõus, et nende raha lihtsalt ära võetakse "kulude katteks". täitsa pael ikka, kui rumaIaid on olemas.
Vaata,31. juuli 2018, 06:54
kus tagantjärele tark tuli välja...
Tere tulemast Lollidemaale :D30. juuli 2018, 19:11
Lollidemaal omad seadused :D
rs30. juuli 2018, 19:05
"Süsteemi kasutustingimused olid eelnevalt avalikud ning sularahavabasüsteemi kasutamine ei olnud kellelegi kohustuslik," asi lihtne ja loogiline.
mis?30. juuli 2018, 19:15
kuidas ei olnud siis kohustuslik, kui eesti riigis kehtivas rahas ehk sularahas maksta ei saanud ju?
L30. juuli 2018, 19:17
täpselt. selgelt oli kirjas, et kui jääk on alla 5 euro, siis seda tagasi oodata ei ole. ise sain ilusti nulli peale enda käepaela ja probleemi ei ole. väga mugav süsteem - võibolla jah, veits palju koorimist, aga kõik oli juba enne teada ja tingimustes kirjas.
clickbait.
ja edasi?30. juuli 2018, 19:57
Järgmine kord on 7, aasta pärast 9,89 jne. Kui palju on PALJU kui maksealternatiivi ei ole? Miks mitte kohe 25? Tegelikult idee ise ka maksab ja on midagi väärt? Ega väljamõtlemine ja vormistamine tasuta pole.
Vastus: piir on valitud nii, et enamus neelaks alla ja ei viitsiks protestida ning lärm vaibuks.
Kui Sul varastatakse taskust viiekas, aga rahakott ja dokumendid jäävad alles siis oleme ju õnnelikud. Vot samasuguse suhtumise peale loodavad ka need sullerid. Kas peaks leppima sellega? EI!
Teeline30. juuli 2018, 20:49
«§ 472. Seadusliku maksevahendi vastuvõtmisest keeldumine
(1) Euro kasutusele võtmise seaduse §-s 2 ja § 3 lõikes 2 sätestatud ulatuses seadusliku maksevahendi vastuvõtmisest keeldumise eest kauba müügil või teenuse eest tasumisel –
karistatakse rahatrahviga kuni 200 trahviühikut.
(2) Sama teo eest, kui selle on toime pannud juriidiline isik, –
karistatakse rahatrahviga kuni 2000 eurot.»;
muide30. juuli 2018, 21:50
paljudes kohtades ei saa maksta sularahas, pnagakontorites, linnavalitsuses ja veel riigiasutustes, kus pead maksma mingit lõivu vms. miks keegi üles ei võta seadusetust?
to muide30. juuli 2018, 22:54
kuidas sa ei saa maksta pangakontoris sularahaga? segi oled peast või?
T.Rex31. juuli 2018, 14:18
§ 2. Euro piiranguteta vastuvõtmise kohustus
(1) Eesti Pank ja Eestis tegutsevad krediidiasutused on kohustatud euro münte ja pangatähti vastu võtma piiranguteta.
(2) Käesoleva paragrahvi lõikes 1 nimetamata isikud on kohustatud vastu võtma korraga kuni 50 kehtivat euro münti sõltumata nende väärtusest, pangatähti aga piiranguteta, kui ei ole muu makseviisi kasutamise kokkulepet.
---
Antud juhul aga oli kokku lepitud muus makseviisis.
no30. juuli 2018, 19:00
Eesti on teinud tiigrihüppe ja meil on võimalik isegi arvetes siise nõuda 0 eurot ja nüüd 4,99 ei saa seda sisse nõuda lme valdkonda kuulub see selgitus. Kohus teeb üks null sellele Sildna taolisele kohe.
Milline30. juuli 2018, 18:59
tore ja tervitatav äriidee.
pead silmas30. juuli 2018, 19:19
eda vargust, et kui üle jääb raha, jääb korraldajale :D jah, aga selline äriidee saab toimida ainult siis, kui leidub loIIe, kes lasevad toimida ja on nõus oma raha jätma.
Oss@Filjandi.31. juuli 2018, 00:48
Vakk, ma laadisin 10-tonna peale, ära kulutasin 4500.- Ei tahaks nagu väga jätta niisama nagu ä.
..31. juuli 2018, 09:00
Oled tüüpiline EKRE valija.