Inimesed

USKUMATU NAINE! Vaid neli päeva tagasi sünnitanud Sandra Vabarna rokkis Sweet Spot festivali lavalaudadel (63)

LISA KOMMENTAAR

einohhh30. juuli 2018, 19:34
Kumb tähtsam on,kas laps või kontsert.Minu teada laps tahab süüa ja magada alguses väga tihti.Ema ise ka nõrk alles.Milleks mängida kangelast.Tänapäeva noored on imelikud.Kui tahad karjääri teha,siis poleks lapsi vaja tuua veel.
mmm30. juuli 2018, 13:30
Seda nimetatakse edevuseks ja seda põevad ennekõike poliitikud , kes püüavad iga hinnaga pildil olla. Kas ka sina, perek. Vabarna?
heh29. juuli 2018, 20:57
mis teha, kui ta ei oleks rokkinud, oleks folk ära jäänud.
Väärikas ja tark ema austab emadust , oma tervist, beebi vajadusi ja võtab aega tegelda sellega, mis on hetkel kõige tähtsam - ema ja lapse tervis.
Tublid29. juuli 2018, 20:29
olete, olge õnnelikud. Lapse sünd annab väge.
Küll nüüd29. juuli 2018, 07:52
on sõimamine lahti läinud!!!! Meenub ja võrdlen endaga palju aega tagasi. Jõudsime haiglast koju, mees pani tite voodile ja läks tööle. Minul algas kiire tegutsemine, titt hakkas vääksuma, mul hirm, et mis küll tal viga peaks olema, muidugi! mähkmed juba märjad. Panin vee ämbriga nurka, kuhu siis lühikese aja jooksul kogunesid märjad lapid, mida tuli kohe pesema hakata (ei olnud tol ajal päästvaid pamperseid). Õhtuks tuli mehele süüa valmistada. Ei olnud aega depressiooni kukkuda ja nutta, et mees ruttu koju tuleks ja kätt hoiaks. Elu oli siis palju probleemsen, aga naised olid tugevamad, mitte sellised hädapasunad nagu nüüd.
Sandrale õnne ja edu! Tal elukogemused olemas ja teab ise mida jõuab, mida mitte.
Lõpetage see külanaiste kaagutamine.
Nalja nabani29. juuli 2018, 00:22
28. juuli 2018, 21:14
Muidu päris ilus naine, poleks uskunud, et ta nii rumal on.
Ju 28. juuli 2018, 18:56
...28. juuli 2018, 18:48
Küll on ikka hea ringi leekida kui lapse saad kellelegi sokutada!Ei tea, mis kangelastegu see on, et neljapäevase kõrvalt...No ega tema pole ainuke, need muusikud on kõik ühesugused - titt ilmale ja kontserti andma.
imelik ikka28. juuli 2018, 18:29
mis eeskuju see nooretele on? et karjääär ongi olulisem kui elu? kangelastegu muidugi, kui inimene end haiglast lavale veab, aga siin on tegemist on teise eluga. koju lapsega ja kohe! Miks nii peab, kurvastab ja vihastab korraga. tean ju et tegemist ei olnud kerge sünnitusega.
Rumal..28. juuli 2018, 18:22
...naine,kui sellise asjaga uhkustab. Oleme enam-vähem kõik emad ja vanaemad.Igal asjal oma aeg.
uhkus jah.28. juuli 2018, 17:35
minu laps sündis sünnitusmajas.. elas kaks ööpäeva. ja kuidas ma sellega elan.. 30 aastat juba.
Taat28. juuli 2018, 15:37
Ma ei pea sellist käitumist õigeks!
anka28. juuli 2018, 15:34
Milleks, kellel nüüd parem on.Tulevikus annab tal mõelda oli see norm või mitte.
Halb uudis28. juuli 2018, 15:29
Häbi, häbi, häbi! Kas mees ei suuda üleval pidada. Halb eeskuju teistele.
setu veri ei värise28. juuli 2018, 15:14
sünnitab ja puhub pilli, iga asja peale mihkel
tubli eesti naine28. juuli 2018, 13:20
No eks vanastigi sünnitati põllu veeres ära, titt kase otsa rippuma ja mindi tagasi tööle.
ja28. juuli 2018, 14:20
no ja eks neid põlluveerseid sünnitajaid suri sinna põlluveerde kah omajagu, kase otsas rippuvatest tittedest rääkimata. See ei olnud nende sünnitajate oma vaba valik! Kas 21.sajandi pärimusmuusik on tõesti mõisapõllul töötav saunikutütar?
on28. juuli 2018, 15:54
sul nagu nimekiri olemas nendest surijatest omajagu...ei tee praeguse aja inimene vahet põllutööl ja pillipuhumisel, pannakse kõik ühte patta ja keedavad kaua veel...ei jaga need miinustajad ka tööd ega hobigi vist, kuidas ise omal ajal saatsin naise põllult sünnitusmajja, mis 46 km kaugusel, nüüdsel ajal peavad Valgast Tartusse jõudma aga see sünnitus on mõnele ainult moment kui mäletan tuttavat kes kiirustas kohalikku õeharidusega med-töötajat, pea on väljas juba, tule ruttu meie korterisse...Laps sünnib soojal ajal ja kannab suured soojad endaga kaasas, kes sünnib külmal ajal, peab külmas rohkem vastu ja kui pole kuvöösi vaja, siis saadetakse teisel päeval koju.Kas enamik inimesi pole inimese anatoomiat koolis läbi võtnud, et siis oma lollustega kiiskavad, eluseadused on tähtsad igale lapsele ja vanast ajast peale tean vaid ühte juhtu kui põlluveeres laps viga sai- hunt tuli ja vedas paarkümmend meetrit titte kuni koerad jaole jõudsid ja ka see laps elas oma elu hästi, nagu vanasti kõik, kui korralik kodu oli.Jaksu vanematele, muusika on kõigile tähtis,ka lapsele...nemad kuulevad juba ema kõhus kuidas ema laulab, nii on.
Nii kui28. juuli 2018, 12:55
põllumees elab talve üle suvel-sügisel korjatud saagist, nii peab muusik ka suvel igat võimalust kasutama.
Kui palju on neid inimesi, kes on nõus septembris või oktoobriski kontserdile minema ?!? Järgmine sahmakas tuleb jõulude ajal.
Kui sünnitus on normaalne ja erilisi õmblusi pole, siis saab ikka hakkama. Ega siis laps üksi kuskil põõsa all vedelenud. Niikuinii pead iga päev tõusma, et ennast ja last toita. Hea kui on abiline suuremate koduste tööde jaoks. Vot see söömise ja magamis režiimi paikapanek võtab aega ning harjumist.
28. juuli 2018, 12:33
eks laps oli ikka lapsehoidjaga kaasas ja oma kohas seni, kas ühes või teises kohas,pole ju vahet, vanal ajal jah ei olnudki aega naistel vahet teha, said lapsega koju, olid kohe talus tarvis vähemalt lehmad lüpsta, tõsta ja toimetada, olidki kõik ka tugevamad, nüüd ja hoopis teine ajastu.Kuid siiski on ka nüüd naisi, kel ühel käel laps ja teise käega tehakse omi toimetusi, niiet nännud ei peaks jh olema.
madrus28. juuli 2018, 12:27
...rumalam kui minister ...
Minu arvamus28. juuli 2018, 12:25
Olen nendega nõus, kes leiavad nagu minagi,et see on mõtlematu karuteene nii emale kui eriti lapsele! Iga asi ikka omal ajal ja seda raha pärast tehes oleks lausa häbiväärne,sest ega neil taskud tühjad ole ja nälg majas! Olin neist paremal arvamusel!
ega28. juuli 2018, 11:52
ongi29. juuli 2018, 22:46
väga-väga magus kui sellega pead oma peret toitma. Raha pole mingi 21.sajandi leiutis, ka 1 sent on tähtis kui pead maksma arveid.
28. juuli 2018, 11:44
Kas noor ema peab mitu kuud kapi taga peidus olema peale sünnitust? Et te teaks, sellised kontserdikokkulepped sõlmitakse rohkem kui aasta ette ära, lihtsalt loobumine ei ole nii kerge! Kui lapsehoidja olemas tunniks-kaheks, siis milles probleem? Iga päev nad ju täispikki kontserte ei anna vastsündinu kõrvalt!
no28. juuli 2018, 20:55
Ega laps ka üleöö sünni. Ei pea ju tingimata sõlmima neid kontserdikokkuleppeid. Ja noor ema ei pea olema kapi taga mitu kuud peidus, ta peab olema lapsega kodus vähemalt aasta, kui mitte rohkem ja mitte kondama ringi mööda meelelahutusüritusi. Ema peab pühenduma ainult lapsele.
jah29. juuli 2018, 11:32
muidugi, tänapäeva ema peab ju igal pool ringi käima titt kogu aeg tissi otsas, isegi toidukaupluses :)
kui ema tervis kannatab ja lapsega kõik korras, siis ei juhtu mitte midagi hullu, kui ema tunnikese temast eemal on.
Eedik28. juuli 2018, 11:36
Ja Mailis Repš rokkis neljapäevasest imikust hoolimata ministriametis. Rokinaised.
Küsitav on,28. juuli 2018, 13:46
kas muusikutel on nõunikke, nagu öeldi olevat mõnel teisel värskel emal.
Raske on midagi öelda ja ega ei peagi seda tegema. Loodan, et kõik läheb parimate arengute rada. Aga nii hull (karm) ei peaks artisti olukord olema.
rõve28. juuli 2018, 11:35
kui tihti siis pamperseid vahetati?
rõveke28. juuli 2018, 14:31
Kellel pamperseid vahetati? Emal või lapsel?
28. juuli 2018, 11:31
Naised ei pes end kodus peitma. Kui tervis lubab...lasku käia...siis ei teki ka depressiooni kodusolemisest
mina28. juuli 2018, 11:31
ei saa aru mis on Savisaarega ühist.See noor proua tõi ilmale lapse,Savisaar hoopis ju vana mees...Palav päike kommenteerijale pähe hakand...
väike laps28. juuli 2018, 11:26
ilma piimata kodus või kus siis on
Minu28. juuli 2018, 12:23
lapsed küll vahetpidamata rinna otsas ei olnud. On ka selleks aega, et vahepeal puhata. See kontsert oli emale ka väikeseks puhkuseks. Sai tegeleda asjadega mida armastab. Kindlasti oli laps kas vanaemade või hoidja juures ja elas selle tunnikese kenasti üle, kui ema ei olnud. Ka ema vajab puhkust, kasvõi tunnike.
Puhkust?28. juuli 2018, 20:56
Valdur Jaburdab28. juuli 2018, 11:25
Kui prioriteediks on karjäär, siis loomulikult. Lapsed kasvavad ju ise. Täitsa soe peast.
Soe28. juuli 2018, 12:26
peast oled sa ise või pole sul lapsi. Laps saab söömise vahel rahus magada ja elab üle selle lühikese aja, mil ema kontserti annab. See ei kestnud ju tunde. Kindlasti oli ta turvaliselt läheduses vanaema valvsa pilgu all.
Valmar Jabarna28. juuli 2018, 13:35
Jah, veelgi suurem promo oleks olnud otse kontsertil, kahe loo vahel, sünnitada. See ei kesta ju tunde. Kindlasti oleks läheduses viibinud vanaema turvaliselt nabanööri läbi lõiganud ja last imetanud.
Riisikas28. juuli 2018, 11:25
Noor emme võiks oma tervist natukenegi hoida.
Sander28. juuli 2018, 11:54
Kui tundis end hästi, siis milles küssa, ta ei käinud ju tsemendi vaguneid laadimas.
kuidas28. juuli 2018, 11:25
võib üks naine nii rumal olla!?
Miks28. juuli 2018, 12:27
rumal? On sul endal lapsi? Ilmselt mitte, aga tahaks kangesti tatti pritsida.
aga28. juuli 2018, 17:58
lepingud on väga kaua varem tehtud, kuidas sa nii rumal saad olla
28. juuli 2018, 11:24
Välja näeb ikka üsna kurnatud, mis on ka loomulik. Pole muidugi teiste asi, aga lapse tulek ei olnud ju nii ootamatu, et ei oleks saanud bändi asju ümber planeerida natukeseks ajaks. Usun, et noortele vanematele on nende muusika ja esinemised väga südamelähedased, aga laps on nii väike väga lühikest aega, võiks ka endale anda aega nautida seda koos pisikesega.
K29. juuli 2018, 19:28
Tunni ajaga kasvab suureks v?
ksanaks28. juuli 2018, 11:19
Tuhkagi ta rokkis -- seisis ühe koha peal ja puhus torupilli. Professionaalse muusikuna tegi oma töö ära, kuigi mähe püksis ja keha verekaotusest ja pingutusest hell.
Vanamees28. juuli 2018, 11:36
Aga raha lõhn nullib kõik !
uskumatu28. juuli 2018, 11:19
mina küll seda kangelasteoks ei pea, uskumatu , kui mõtlematult ja hoolimatult võib käituda. eks see laps hakkab nüüd lina sees elama, esimesest päevast ikka igal peol kaasas.
Ja-jah28. juuli 2018, 11:18
Ikka .. raha,raha,raha,ei ma jäta sind nüüd maha....
suur ime28. juuli 2018, 11:16
miks vanemad lubasid seda teha, kui mees ei mõtle
ega sünnitus pole siis mingi haigus28. juuli 2018, 11:16
see on nagu asjal käimine. teed ära ja rahu majas. ei ole vaja pärast päevi voodis liguneda.
loo autor on kas mees või mingi aher naine, kes ei tea asjast midagi.
suur osa naisest on kohe peale sünnitust jalul. seal ei ole midagi imestada.
imelik, kui ta veel voodis aeleks. siis ma mõtleks, et mis viga on.
aga ema on lapsele oluline. kas on vaja nii pisikese ilmakodaniku juurest tööd rabama hakata. see on natuke teine teema. tundub nagu oleks töö nr 1. laps... noh juhtus ja nüüd rügan edasi.
Linda30. juuli 2018, 07:23
Tegelikult voodis lesida peale sünnitust pole tõesti tahtmist teha. Ise olen ka peale sünnitusi hästi toimekas olnud, aga see on kurjalt kätte maksnud. Tuleb end hoida ja puhata ja muu elu peab ootama. Ema tervis on kõige tähtsam!
Eks see haridusminister kreps 28. juuli 2018, 11:15
Edevuse ja rumaluse28. juuli 2018, 11:14
sünergia, tüüpilised tolad.
Vanasti28. juuli 2018, 11:12
sünnitati ka heinamaal ära ja heinategu läks edasi... mis siin siis nii uudislugu on...
ja28. juuli 2018, 13:13
kui suur oli vanasti väikelaste surevus? Ja sünnitusjärgne emade surevus? Ega ilmaasjata nn.nurganaisi eraldi ei kaitstud, isegi katsikule igaüht ei lubatud (näiteks vanatüdrukud ei tohtinud nurganaist külastada, et sõnuvad ära). Põhjus ülilihtne - koos hulga inimestega liigub hulgaliselt nakkusi, mis nii õrnas eas inimesele on eluohtlikud! Näiteks nii mõnegi viiruse tüsistusena võib areneda 1.tüübi diabeet. Ükski normaalne ema ei sea omaenese edevusest ja ahnusest ohtu oma vastusündinut ja iseennast!
mhmh28. juuli 2018, 10:59
Vastsündinud lapse kõrvalt ema ei lahku mingile kontserdile. siin pole kangelasega tegemist.
28. juuli 2018, 11:16
jääb mulje, et noh, juhtusin rasedaks jääma aga nüüd olen laval tagasi.
Oh!28. juuli 2018, 11:21
Ja selle kuumusega mõnepäevast titat vedada, no ei ole arukest.
huvitav29. juuli 2018, 11:38
kas selle kuumaga jäävad Võru ja Valga naised Tartusse sünnitusmajja oma tittedega ootama, kuni jahedamaks läheb?
savisaar rokkis ka täiega poliitikas28. juuli 2018, 10:49