Tele

Kersna provokatsioonist: filtreerisin välja kõik, kes mind ei armasta! (187)

LISA KOMMENTAAR

Nugis28. juuli 2018, 19:25
Miks on venemaal raudtee laiem kui euroopas - sest siis kui Peetrilt küsiti kas teeme raudtee laiema kui euroopas vastas ta sarnase sõnaga NA...JA, süüvimata sellesse mida Peeter mõtles tormasid lakeid käsku täitma ja nii saigi venemaal raudtee laiem (selle võrra) kui mujal...
ats28. juuli 2018, 09:06
Ära nüüd üle ka pinguta, miks peaks keegi vaatajatest sind ARMASTAMA?!
Aitab, vahur27. juuli 2018, 07:20
Ära aja mõttetut vahtu...
hh27. juuli 2018, 07:30
huvitav, kas Kersnal ka mingi ihuline paus on?
Ajaratas27. juuli 2018, 01:27
Kersna jutt meenutab kangesti läbipõlemist. Elu mõtte kadumist. Jutt sõprade armastusest ja nende testimisest jms..
nihheraa27. juuli 2018, 00:31
"(kersna) nimetas teda kritiseerinud avaliku elu tegelasi menopausis kultuuriajakirjanikuks ning ärajoonud eurosaadikuks." Isegi leebelt ütles ju. Imbe-tsill, keda (igati konteksti sobiv) venekeelne sõna "nihhujaa" leili ajab, tuleks kiiremas korras magama panna.
Tubli Vahur26. juuli 2018, 19:53
KRT nii palav on - ei viitsi isegi kommida - kah mul teema mida nämmutada. Vöibolla see nii möeldud oligi - viskan kondi purege. Jõudu Kersnale kontide viskamisel, las purevad, kui midagi muud teha pole...
Aita Leida Mõistus26. juuli 2018, 18:21
Selgub, et kulruurmarksistidest sallijatel on ka praegu hapukurgihooaeg. Ühiskonna valvekoerad leiavad ka pisimast praost selle kõige jõledama õuduse, millega marksismivaenulik Kersna oma vaatajaid mürgitada tahab. Oodake veidi, seltsimehed, kodanlike natsionalistide paljastamise pleenum on veel tulemata. Meil on Rootsi idiootsusteni veel veidi aega.
Marie26. juuli 2018, 17:25
Mulle meeldib, et Kersnal seda vimka vaimu ikka jätkub. Ja Anna mulle meeldib, aga kui vaadata kuidas riietatakse Ak ilmatüdrukut, siis Anna on riides nagu vaene talutüdruk, aga ilusates kingades. Nii kena naist oleks rõõm ilusasti riidesse panna ja pealegi veab ta üksi seda saadet, olgugi et Mutika vahel aitab. Soovin jõudu Annale ja keni kleite ka.
vaataja26. juuli 2018, 17:31
See Anna ei meeldi, sest ta karjub lausa seal stuudios. Oota Gretet suure igatsusega tagasi.Kas järjekordne Radari moodi väljasöömine.
jolki - palki26. juuli 2018, 09:38
Mulle teeb pahameelt hoopis see Kersna ilmne vale, et ta käis isiklikult Peeter I arhiivides ja tuhlas kirjavahetuses jne. No ja siis leidis sealt kirja justament selle sõnaga. Kersna ei tunne vana-vene kirjaviisigi jne. Vot see ärplemine teeb meelepaha ja kõigi ja kõige üle irvitamine, välja arvatud omaenda otsatu ego üle. Nüüd võiks keegi "ärajoonud eurosaadikutest" tema vastu kohtusse minna, oleks alles kammaijaa.
Juula Juurakust26. juuli 2018, 15:57
Ei peagi arhiivides tuuslama, vaevalt neid ka tavainimesele lugeda antakse, aga enamus kirjadest on internetis lugemiseks kättesaadavad ja niipalju kui lugesin, polnud neist üheski mingit ebatsensuurset väljendit. Kuna ta iseloom olevat olnud (eriti nooruses) seinast-seina ja küllaltki tihti sattus raevu, võis kasutada ka väga krõbedaid väljendeid, mis aga ei nähtu tema kirjades.
Aga öeldakse ju, et inimese sõnavara peegeldab tema hinge - mul on olnud juhus pealt näha, kuidas K sõimas vägagi krõbeda sõnavaraga üht naisterahvast (hiljem selgus, et endine elukaaslane).
Niimoodi26. juuli 2018, 09:38
Meestel andropaus, naistel menopaus, mõlemad algavad reeglina 40 - 50 aasta vahel. Eks need vaevad ole siis ka enam-vähem samad, pole siin midagi vaja naisi esile tuua, ka meestel väljendub see närvilisusena, teinekord imeliku ( ebakohase) käitumisega, unetusega jms.
26. juuli 2018, 10:51
kusjuures ka kuumalained on tavaline nähtus
Aet26. juuli 2018, 05:38
kumb?26. juuli 2018, 12:36
Kas Kadrioru-saade või Ringvaade?
tegelikult26. juuli 2018, 05:00
Väga madal ja labane on menopausi halvustada.
Kuidagi pubekalik.
Homo26. juuli 2018, 14:37
mis tähendab ...Gavronski suunas sekstliku maiguga 26. juuli 2018, 02:20
mis sekstlik on ? mis sel pistmist nihhujaaga ?
26. juuli 2018, 10:53
Tahtsid õelda- seksistlik?
to / 10:53, 26. juuli 201829. juuli 2018, 05:03
kirjutasin nagu siin lehes oli
nii on25. juuli 2018, 23:49
Seda sõna kasutamata ei tohi, ei saagi üht tõsist vene asja seletada. (punkt). Ja iga tõsiselt võetav eesti keelele kohane vastus algab sõnadega: Absoluutselt! Point on selles, et tegelikult ...
inimkonnale25. juuli 2018, 23:46
http://piibel.net/#q=Õp%2015
Õpetussõnad 15:1 Rahulik vastus vaigistab raevu,
aga haavav sõna õhutab viha.
2 Tarkade keel teeb tundmise heaks,
aga alpide suu laseb voolata rumalust.
3 Issanda silmad on igas paigas,
valvates kurje ja häid.
4 Keele mahedus on elupuu,
aga selle valelikkus murrab vaimu.
5 Meeletu laidab oma isa õpetust,
aga kes noomimist tähele paneb, teeb targasti.
zz25. juuli 2018, 21:41
Menopaus on samuti alavääristav ütlus antud kontekstis. Naised, vanus, füsioloogiline muutus.
Kuidas Liina Kersna sellele vaatab, sest selle muutuse eest ei ole keegi kaitstud.
Ajakirjanikud, uurige...25. juuli 2018, 21:27
... arhiivist võib hoopis leida, et Vene isevalitsejad omavahel üldse vene keeles ei rääkinud/kirjutanud. See alamõõduline päss valetab nii, et suu suitseb. Huvitav kuidas ta sinna arhiividele ligi pääses. Mõjuagent?! Meenub, et iseseisvuse taastamise ajal rääkis, et venemaaga pole piiri vaja. Istutame lilled, ega vene tank õle lillede ei sõida.... selline mees on.
26. juuli 2018, 08:01
See, et Vene ülikud omavahel mingis võõramaa keeles rääkisid, on siiski suuresti müüt, nagu seegi, et Venemaal ilmus näiteks prantsuskeelseid ajalehti, mida Vene eliit luges. Ei olnud seal mingeid prantsuskeelseid väljaandeid.
Vaatasin saadet25. juuli 2018, 21:16
Jätke Kersna rahule, head saated tal ju. Antud saade oli tehtud armastusega Kadrioru vastu, tutvustas parki ka neile, kes seda vähem tunnevad. Aitäh Kersnale!
Ajakirjanik alustas esimesena ja asjatundmatult norimist, Kersnal oli õigus vastu hakata.
Ja kommenteerijatest osa on alati sellised, kes ise oskavad end vihaseks rääkida ja siis õelutsevad mõnuga üksteise võidu. Nüüd said jälle kondi hambu.
Vahur Kersnale edu ja ära lase end sopaloopijatest häirida, nemad on hädas oma probleemidega.
murueit25. juuli 2018, 21:36
Nad ei saa rahule jätta, neil on nii kibe ving-viha millegi peale, et see vajaks lausa filosofeerimist! Ajuvaba sült, mis kommentaariumides tema teemal vastu vaatab, sellele pole lihtsalt sõnu. Uhke nürimeelsuse normaalne reaktsioon, ütleks.
ikka26. juuli 2018, 00:49
venelaste käest peab õppima, eriti roppsõnu, nad on maasool, eestlaste lemmikud, tont nende kirjanduse klassikutega, kes neid enam viitsib lugeda, eks ju
Miinuste ladujatele ja muiduilkujatele27. juuli 2018, 11:18
Sõna võtma ja teise inimese telesaadet mutta tampima olete kanged, ise aga peale haisva sopaloopimise ei saa millegagi hakkama. Näidake enda poolt ka mõni kultuuriliselt hariv saade ette, siis alles kritiseerige teisi. Kuni endal väärilist tööd Kersna saate kõrvale panna pole, seni on naljakas lugeda, kuidas meistritööst leitakse üksainus rahvakeelne fuih-sõna, aga endal kogu tekst kommentaaris on üpris rõve. See nagu vastu tuult sülitamine: saadad tati lendu, aga ise saad pihta.
lugu25. juuli 2018, 20:54
Peetriga juhtus 300 aastat tagasi ja kaasaegsed inimesed on õppinud end vähe viisakamalt väljendama. Eks tal vist kusagil kripeldas aga mina pole süüdi ja miks mina pidin seda võõrkeelset vulgaarsust kuulama, sellest ma aru ei saa....
nimi25. juuli 2018, 21:45
Nii et üksainus "vänge" sõna rikkus kogu saate? Kas saade ise ei huvitanudki, ainult see sõna kummitas kogu aeg kõrvus ja meeles? Ausalt öelda, mina ei pannud seda sõna tähelegi, sest saade ise oli väga huvitav.
26. juuli 2018, 00:51
tõrvast ja meepotist ju oled midagi kuulnud .. või siiski mitte, tead asinult venekeelseid suguelundeid puutuvaid sõnu
Mõned meist26. juuli 2018, 11:06
on ka ilma selle saateta Kadrioru ( tollal Fonnenthali) lossist ja pargist kuulnud kuid venekeelse ropendamisega mina küll nõus pole. See on odav.
25. juuli 2018, 20:22
Mida sina Kersna sellest menopausist ka tead, või oled äkki kahesooline. Selliste sõnadega pole vaja lahmida, sa pole normaalne, austa vähemalt oma eite.
Kindlasti25. juuli 2018, 19:54
Kasutas Peeter I sõna “nihhujaa”, ta ütles veel palju muudki huvitavat.Vaevalt, et ta sellist lossis toimuvat kammaijaad ette nägi.
rein25. juuli 2018, 19:02
tubli Vahur. Õieti öeldud
öelge otse25. juuli 2018, 18:12
25. juuli 2018, 18:47
nii armas, kohe naha, intelligents
Uudishimulik25. juuli 2018, 17:28
Ei tea, keda Kersna nende all mõtleb? Kes on ärajoonud eurosaadik ja menopausis kultuuriajakirjanik. Öelgu kohe välja, muidu kahtlustame valesid inimesi.
saadik25. juuli 2018, 19:27
26. juuli 2018, 08:02
Ajakirjanik antud kontekstis siis Kordemets?
no25. juuli 2018, 17:23
kas vanasõna valetab,et eestlase magustoit on teine eestlane.on ju õige.saade oli ju huvitav,oli mida vaadata ja kuulata.milleks on vaja seda n.ö. musta pesu siin pesta.kui ei meeldi kersna,ära vaata,milleks on inimest vaja materdama hakata.
Juss25. juuli 2018, 17:19
Kersna saatele kõva tasuta reklaam!
võib25. juuli 2018, 21:37
Juku25. juuli 2018, 17:15
Kes see Kersna on? Kas mõni tsirkuse kloun?
Mart25. juuli 2018, 18:00
hubert25. juuli 2018, 19:06
kersna on etv kloun
tema õige nimi on kärsna liina
Taat25. juuli 2018, 17:12
Kas Kersna on hea või halb ajakirjanik,selles ei ole küsimus,aga,et venekeelne"sidesõna" sellist "tormi" põhjustab,see on üllatav!
Eino Taruk25. juuli 2018, 17:09
Lumehelbekestega teisti ei saagi. Neile tuleb vastu seista!
25. juuli 2018, 16:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ja ja25. juuli 2018, 19:11
eks ta oma eit ju ka menopausile lähedal... küll ta neid juba tunneb!
ilus tüdruk25. juuli 2018, 16:33
küll punnitab see kersna! kui sinust suurt välja ei tehta, siis ropenda, solva, kasvõi karju, et jääda ikka meelde! üsna eemaletõukav isik
Mann25. juuli 2018, 16:29
Sääsest elevant jah tehtud. Ainult miks see menopaus Vahurit häirib? Ega tema naiselgi see tulemata jää. See loodusseadus ja selle vastu, Vahur, ei saa. Ja see menopaus on ju ainult hea :)
ddj25. juuli 2018, 16:23
vahur25. juuli 2018, 16:22
ei ole hea inimene. ma maletan siiamaani kuidas ta oma ekskallima korterit endale ahistas ja vaidetavalt tombas rahadega ka valiseestlasi. ei ole kunagi vahuri fenomenist aru saanud - keskparase valimusega, oel ja ma ei ole tema tegemistes ka suurt sara nainud.
vello25. juuli 2018, 19:16
ütleme nii,et mees on mu...
velts25. juuli 2018, 19:28
sa votsid mul sonad suust:)
vahur / 16:22, 25. juuli 2018 -le25. juuli 2018, 21:39
Sära on selles mehes veel praegugi kümne eest! Väga hea saadete tegija.
vahur25. juuli 2018, 22:19
Uudishimulik25. juuli 2018, 15:19
Kahju kui inimene nii ennast tàis on, kogu tema tarkus kaob tasapisi ja alles jààb ainult kibestunud mehike...
ennustaja Evi25. juuli 2018, 15:15
Küllap Kersna naisel ka varsti menopaus tuleb ja ärajoonud saadikust ei pruugi ta ka enam väga kaugel olla. Nii et mees hakkab siis seda oma kogemusena tundma.
just25. juuli 2018, 15:57
Miks süüdistada inimest selles, mis on looduse poolt määratud? See läks Vahuril küll üle võlli aga ju oli ta selle lause juba varem valmis mõelnud. Aga võinuks enne oma naisega konsulteerida, ehk on tema nendes naiste asjades pädevam.
5825. juuli 2018, 15:02
ossaissake, kui labane vennike
nipi25. juuli 2018, 15:00
Mind hoopis huvitab, kuidas on võimalik et Eestis on massimõrvar PeeterI - tema käsul ju eesti laastati kuni väljasuremiseni - majamuuseum?
to nipi,25. juuli 2018, 15:40
see on nõukaaja jäänuk, aga siiski ajalooline objekt.
Jah, muidugi.25. juuli 2018, 16:30
Kõva humorist on Eestile kadumas! Aidakem inimest!
Jälle25. juuli 2018, 14:50
kärbsest on härg tehtud, aga laskem alles pooles arengutasemel noortel küpseda rahulikult oma aja. Vanad aga võiksid jätta, lugudele, lihtsalt reageerimata.
Menopausis naine25. juuli 2018, 14:50
Huvitav, et pealkiri ära muudeti.
Kuidas saab menopausis naisi venekeelne ropendamine häirida, kuulsin seda igapäevaselt terve lapsepõlve Kiviõlis elades.
Vene kooli õpilased ainult ropendades rääkisidki.
25. juuli 2018, 21:40
Mina seal Aseris niisamuti.
Naine 60+25. juuli 2018, 22:25
mina Männikul elades samuti.
26. juuli 2018, 08:03
Mina Tallinna südalinna ühiskorteris samuti.
Menopausis naine25. juuli 2018, 14:47
Algul oli pealkiri, et tahtis menopausis naisi õrritada.
Mis õigusega Kersna solvab menopausis naisi, vot sellega näitas küll oma palet.
Mind küll venekeelne ropendamine ei häirinud, vaata Kersna, selles vanuses naised ongi venelaste ropendamise kõrval üles kasvanud.
Elasin Ida - Virus, seal ainult venekeelne rõ, vetsemine oligi.
kuidas võtta25. juuli 2018, 14:56
Omal ajal käisin palju Venemaal, ropendamisi ei kuulnud, aga eks keskond ja sõpruskond loeb
to kuidas võtta26. juuli 2018, 02:04
Mis sõpruskonnast räägid ? Ei ole ju inimesed päris kurdid.
Vene noored räägivad kõva häälega, tahes tahtmata kuuled ropendamist.
Ei pea üldse nendega suhtlema.
viimasele26. juuli 2018, 10:57
Sa usu või mitte aga ka tänavatel lambist ei ropendanud, aga see oli omal ajal ....
to viimasele27. juuli 2018, 01:20
Vene noored ainult ropendades rääkisidki.
Noored ilusad vene tüdrukud, kenasti mukitud - lakitud, aga suust tuli ainult roppusi.
Just nimelt tänaval ropendasidki.
to viimasele27. juuli 2018, 01:22
Just omal ajal see venekeelne ropendamine tänavatel oligi.
toits25. juuli 2018, 14:42
kuulge ,sit.akärbsed-(ajakirjanikud),mida te omavahel nääklete tühise asja pärast ??? maailma ka eestis on palju olulisemaid asju .kuid paraku teie mõistus ja tase selleni ei küündi.
Inglismaalt25. juuli 2018, 14:59
Saatan peitub detailides
Kessu25. juuli 2018, 14:21
Kahju, kui läbipõlenud ja eneseimetlejast nö ajakirjanik ei oska areenilt väärikalt lahkuda.
no25. juuli 2018, 19:28
No ei ole sel vulgaarsel ja silmakirjalikul Kersnal kunagi väärikust olnudki. Pisikest kasvu, suur kompleks ja ülisuur saamahimu (võõrast vara ikka endale)
murueit25. juuli 2018, 21:41
KUS on sinu vääärikus, inimene, seda sodi siin kirjutades?
to murueit26. juuli 2018, 00:54
avaliu elu tegelane ja arvamusliider ei saa lubada seda mida tavaline maarott
Gert25. juuli 2018, 14:15
Väga hea saade oli.Isiklikult usun küll,et Peeter I võis veel kangemini öelda,sest venelastel on sellised väljendused vahel koma asemel.
Kõik sõltub kontekstist.25. juuli 2018, 14:29
Antud juhul see sõna lihtsalt ei kõlba, ju error venekeelsete roppsõnade tähenduste osas.
25. juuli 2018, 16:24
olgem ausad, et see error ka sinu jutu sisse eriti ei sobi. aga mis teha.
25. juuli 2018, 18:53
Sina, 16.24 küll ei ole aus, lihtsalt kuri inimene
Gert, olen nõus,25. juuli 2018, 15:52
aga kuna keegi Kordemets keeras ühe sõna pärast vahtu üles, mis vihastas Kersnat ja ausalt öeldes ka mõnda teist inimest, siis saan aru ka mehest, miks ta niimoodi reageeris. Tõepoolest, inimene on teinud saate jaoks ära suure eeltöö ja siis üks sõnanärija eestlane võtab sellest ainest, et teda mustata. Palju inimene, kes põeb rasket haigust, jaksab. Kersnat on ju viimased aastad mustatud küll ja küll, ETV keelas isegi ta saate ära, igalühel võib see lõpuks vindi üle keerata.
Jürka25. juuli 2018, 16:09
Kes TV-s tahab esineda, ei tohi lasta ennast nii kergesti endast välja ajada. Ei tohiks saatekülalisi solvata ega ka iseenese mitte just kõige paremat poolt lasta välja paista. Kersna käitumine näitab, et tema aeg esinejana hakkab otsa saama.
25. juuli 2018, 16:25
vaata, peab reageerima. kui sa ei reageeri, siis järgmisel korral haukab ta sinust veel suurema tüki. jne. aga nüüd.. asi ilus. rohkem tüli enam ei nori.
Jürka25. juuli 2018, 16:57
Seda võid teha omavahelises suhtlemises nelja silma all, aga mitteTV-saates. Kersna kaotas jälle suure tüki oma niigi pidevalt kahanevast mainest ja jättis endast nii ebameeldiva mulje kui ei kunagi varem.
Gerdile25. juuli 2018, 18:07
arvan ka, et nii ütles, ainult, et lõppu käib ka tavaliselt "sjebe". Nii ütleb venelane, kui millegi üle imestab. Ja vaade sealt künkalt oli ilmselt nii imeline, et see sõnapaar välja öeldi. Sellest aga nüüd selline sensatsioon teha, see on üle võlli keeratud kindlasti.
25. juuli 2018, 14:07
Mingeid häid saateid tal ei ole.ainult võltsist heatahtlikusest nõretav jutt. Nüüd näitas oma tõelist palet.
25. juuli 2018, 15:34
mis palet sel traktoristi järeltulijal ikka. ehk lastetuba näitas.
aga julguse eest 12 punkti. ärajoonud eurosaadik... :DD
to /25. juuli 2018, 15:56
kas sina Indrek?? Sa oled tõusik ega Kersnast parem kui sõimad inimest päritolu pärast. kogu Eesti rahvas on pärit talupoegadest, põllumeestest, kündjatest, traktoristidest ja küllap ka sinu esi-esivanemad olid mõne mõisniku orjad.
traktorist on kordades ausam amet25. juuli 2018, 16:26
kui mingi eurosaadik olla. suurt raha taskusse ajada ja lolli juttu ajada.
Pille Lepp-Tamm25. juuli 2018, 13:58
Mingid vinguviiulid olete, vä? Kersnalt hea saade. Kui ei meeldi, minge ja hääletage kas kommunistlauristini või ramitalve vahel!
sallimatu25. juuli 2018, 14:12
ropuste vastu vingun alati ja nii ka jääb
25. juuli 2018, 14:15
Mis see nn kommunistlauristin asjasse puutub, kui inimese käest nõutakse viisakust ja riigitelevisioonis eriti.
25. juuli 2018, 13:56
..25. juuli 2018, 14:55
"staarajakirjanik" Paju,kas arvad et inimesed ei oska TV klippi vaadata,et kirjutad teksti ümber.Lugejatel on mõistust rohkem kui arvata oskad.Kaua Sa seda teemat veeretad?
r
piiks ja puuks25. juuli 2018, 13:55
seevenekeelne väljend "nihhuija" on eesti keeles kui"mitte s,ttagi"
25. juuli 2018, 17:01
tõlge on ebatäpne. s.i. t.a.s.t polnud selles väljendist juttu
täpselt!26. juuli 2018, 09:22
Õppigu Kersna enne vene keel ära, kui tuleb valetõlget esitama! Nihhuijaa tähendab "mitte mun.nigi" ehk viisakamalt "mitte midagi" . Seega mida see Peeter ikkagi ütles? Miks Kersna on muutnud nii meeletult haavatavaks oma isiku ja üheainsa sõna kriitika peale? Peab selle üheainsa sõna pärast kohe Ringvaates õiendama, end kaitsma ja teisi inimesi solvama? Kas on juba väga paha olla või?
25. juuli 2018, 13:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jürka25. juuli 2018, 15:04
Läbivalt suurtähtedega kirjutamist peetakse kogu tsiviliseeritud maailmas kehtivate Internetireeglite järgi vihaseks karjumiseks ja seepärast väga ebaviisakaks. Tavaliselt sellised tekstid kustutatakse kohe.
jah moderaator,25. juuli 2018, 15:59
kus sa nüüd oled, kas rannas päevitamas??
Jürkale25. juuli 2018, 21:43
Aga kui inimene näeb kehvasti?
c25. juuli 2018, 17:48
25. juuli 2018, 13:46
Tühja sest roppusest, kuid oluline on, see, et kui keegi eestlastest säravate silmadega hõiskab, et Peeter raius akna Euroopasse, siis kummal pool meie tookord olime? Kas ta raius akna meie juurde, kes me olime Euroopas või arvavad hõiskajad, et Peeter oli meid alistades juba meie juht ja õpetaja?
Qwert25. juuli 2018, 13:49
1. klassi ajalootund on jäänud vahele? Loe kähku enne kooli algust see õpiku paragrahv läbi, kus Peetri tegudest juttu.
25. juuli 2018, 14:11
Ei saa aru, Qwert. Kummal pool me siis olime?
25. juuli 2018, 14:30
Qwert25. juuli 2018, 17:26
Nii rumalat küsimust võib vaid tõeliselt rumal inimene esitada.
26. juuli 2018, 08:06
Kuna Te ei vasta, siis eeldan, et Te ei oskagi vastata, sest solvangud ongi vastuse aseaine. Küsimus oli, et kui Peeter I raius akna Euroopasse (kus meie siiski juba ees olime), siis miks meie, eestlased teda ikka nii hardalt selle eest kiidame, nagu oleksime ise need olnud, kes selle akna kaudu Euroopasse läksid)?
2325. juuli 2018, 13:41
12 punkti Kersnale.... elame eneseimetlejate ja lumehelbekeste ajastul.
seda,et25. juuli 2018, 13:44
vahur, ära enam kommi! Või liina....Enesekiitus kipub haisema minema.
to seda, et25. juuli 2018, 13:59
mina annan ka Kersnale 12 punkti, ei ole ma Vahur ega Liina, sinu "nali" on aga väga kulunud, mõtle midagi uut välja.
to 2325. juuli 2018, 13:52
Järsku kanged ravimid ikka ei luba sul enam saateid teha?
relikt25. juuli 2018, 13:54
Kui ma ei salli ropendamist (vahet pole, kas eesti või vene keeles), kohe olen lumehelbeke? Eks labased ja vähese haridusega eestlased ei ole ju haruldus, eriti nn lumehelbekeste ajastul. Mis Kärsnaga on juhtunud, ei tea, 30 aastat sai ilma nüüd enam mitte. Võib-olla haigus on mõjunud.
25. juuli 2018, 14:00
vaata. ei salli ropendamist vä?
mida me loeme roppuseks.
regeen,tagant ette lugeda, sest muidu ei lubata seda sõna kirjutada. on ka solvav, eks. ei tohi ju öelda. see on veel hullem sõna kui nihhujaa. sest seda võib siin öelda vabalt. seega... on see vähem ropp kui regeen.
mida loeme? 14.0025. juuli 2018, 14:18
suguelundeid puudutavaid sõnu näiteks, ja kaalukausi raskus ei oma tähtsist
Jürka25. juuli 2018, 15:11
Just nii, ja nihhujaa tähendab ju "mitte mu***gi". Intelligentne venelane ei kasuta seda kunagi, vaid ütleb pigem "ni tšertaa", mitte kuraditki.
Muide, venelaste sõimunimi tibla tuli meile kohe peale sõda nende enda käest. Meile elama saadetud lihtrahvas kasutas pahaselt rääkides igal võimalikul juhul väljendit "tõ bljadj" (sina li*ts). Kiiresti räägituna kõlas see just nagu "tibla":
Anja25. juuli 2018, 13:40
Mida vanemeit, seda kirjum kleit.
***25. juuli 2018, 13:38
"Menopausi" ei tohiks kasutada halvustamiseks. Kõik vanemad naised on menopausis. Või mida tunneks Kersna, kui keegi püüaks halvustada seda tõsist haigust, mida tal on õnnetus põdeda?
taat25. juuli 2018, 14:57
seepärast nad vist öelad ongi
võib ka nii25. juuli 2018, 16:42
et kui kersna tahab inimesele solvavalt öelda,siis võiks ju hakata ninast rääkima aga mitte tervise kallale minna. ütleme siis tema enda kohta et vähihaige peaks vait olema ja peastiirutavaid kadedususse edasi toitma. või kas kersnal endal teatud ese toimib?
Kas saade mõtte oli armastajate välja sõelumine?25. juuli 2018, 13:38
Miks mõni arvab, et teda kohe peab armastada, ja kui ei armasta, siis vihkama? Kas tal ei ole pähe karganud, et teda aktsepteeritakse tema loomingu, mõtete ja tegude tõttu olma ARMASTUSETA. Armastus on abikaasade, vanemate-laste ja sugulaste vaheline asi. Ah jaa, armukeste vahel samuti. Ülejäänu on hoopis midagi muud. Isiklikult ei armastanud teda ka varem, nüüd lihtsalt pettusin temas nagu inimeses, ja mitte välja lastud sõna, pigem sellele kaasneva pärast. Ei tasu nüüd ennast õigustada- ä'la provokatsioon vms. Kui astus ämbrisse, siis astus, ärgu õigustagu ennast mingisuguste provokatsioonide jutuga, halenaljakas. Kas ta siis saade valmistas mõttega-nüüd sõelun välja neid, kes mind armastab? Muidu, mina ei ole eurosaadik ega kultuuriajakirjanik, tavaline tema suurepärase loomingu tarbija ilma armastuseta tema vastu.
Jah25. juuli 2018, 13:37
Õige ta ju on, et riietuse põhjal võetakse sind vastu, käitumise põhjal saadetakse ära. Kersna-taolisest külalisest tahaks küll võimalikult kiiresti vabaneda, ilma uue küllakutseta. Ise ütles mees ju enda kohta, et olgem ausad, Kersna on nähtus. Aga missugune ? Parketi-kõlbulik kindlasti mitte.
GavrossA25. juuli 2018, 13:35
mingi brüsselijoodiku ja filmisolkijast rasvasehane arvamust ei maksa kuulata. Kersnal on head saated
25. juuli 2018, 13:37
natuke liiga isiklikul ja halvasti ütled. aga tõde on selles, et neid ei maksa kuulata.
Kai25. juuli 2018, 13:34
Ma ei saa aru sellisest vaenamisest. Minule Kersna saated on meeldinud. Kellele ei meeldi, ärgu vaadaku. Mul on kahju sellistest inimestest, kes vihas ja vaenus elada tahavad, aga eks need ole väikese inimese väikesed rõõmud. Mida rohkem Kersna suhtes vaenamist tajun, seda suuremat poolehoidu temasuhtes hakkan tundma.
25. juuli 2018, 13:39
kersna on kersna. seda sõna otseses mõttes. tal oma karisma, oma stiil, oma nägemus. ta julgeb teha saateid, mis talle endale meeldivad. ta ei ole mingi hull, kes ajab taga vaatajaterekordit. saated on head ja neid vaadatakse.
25. juuli 2018, 14:19
Nägemus? Kuhu poole pürgima? Antud juhul juba labasuse poole.
vihas ja vaenus25. juuli 2018, 15:28
Sul on kahju inimestest, kes vihas ja vaenus elada tahavad?
Aga siinkohal on ju just Kersna see, kes solvangutes isiklikuks läheb samas kui tema puhul kritiseeriti ju ainult sõnakasutust, mis ei peaks küll ühtki ajakirjanikku ülemäära erutama.
Varem Kersna mulle meeldis, aga ilmselt on läbielatud katsumused tema isiksusele pöördumatu jälje jätnud. Mis on mõistetav, aga kahju siiski.
Tegemist on25. juuli 2018, 13:32
tüüpilise kibestunud üle keskea mehikesega, kes ei pääse enam igapäevaselt ekraanile ja mis on tohutu tagasilöögi andnud eneseväärikusele. Püüdes enda kiitmisega teisi tegijaid alavääristada ja solvata.
25. juuli 2018, 13:36
ma arvan, et ta ei tahagi iga päev ekraanil olla. tema väärtus seisnebki selles, et tuleb teeb harva ja väga hästi. ning siis on pool aastat kõigil jälle millest rääkida. kui ta iga nädal mingi saate teeks. issand halasta, eesti ajakirjandus ei suudaks teda oma veergudele äragi mahutada.
tüübil25. juuli 2018, 13:32
ikka ülemõistuse ego. eneseimetlus aga kahjuks rumaluse tunnus.
25. juuli 2018, 13:36
no aga ära siis imetle ennast.
vend vähk25. juuli 2018, 13:28
metastaasid on ajusse jõudnud?
25. juuli 2018, 13:39
katsu abi saada. mms pidada aitama. kiirusta
Mai Äss25. juuli 2018, 13:27
Feministid ja pooletoobised brüsselist on tagajalgadel
keeleline probleem25. juuli 2018, 13:26
Kas antud kohas oli mõeldud ehitada midagi muud kui lossi? Kui ei, n..ja sõna üldse on valesti kasutatud, antud sõna kasutatakse vastuväide või imestamise juhul.
25. juuli 2018, 13:35
mine peterburgi, tuhni arhiivid läbi ja saad teda, mis plaanid seal olid ;)
25. juuli 2018, 14:00
mis ma peaksin seda tegema, targad võiks ju vastata, nt sina 13:35,
teadmise hankimisest, 13:3525. juuli 2018, 14:22
Kas sina ronisid sinna samusse teada saamiseks, kus kohas pa.sk koguneb?
25. juuli 2018, 16:32
mina tasuta infot ei jaga. olen tark. isegi väga. seega, palju panustad, et ka targaks saaksid? tee panus. siis räägime edasi.
25. juuli 2018, 18:58
Tark, jah, see kriipsujuku 16.32, ja eriti eesti filoloogia osas,nagu naha.
****25. juuli 2018, 13:25
Ma mõtlesin, et mingi silmatorkav kleit siis, et kõik peaksid mäletama. Täiesti tavaline.
25. juuli 2018, 13:30
no sa siis ei vaadanud seda kleiti korralikult. need paljad figuurid. jaa
25. juuli 2018, 13:35
kleit torkab vägagi silma.
Nja25. juuli 2018, 13:25
Tundub, et ta räägib iseendast.
sam25. juuli 2018, 13:24
Kersna on üks ebameeldiv mehike. Mäletan siiani, kui ta palju-palju aastaid tagasi tv-s Kare Kauksi hambumust mõnitas. Sellest saati on Kersna minu jaoks miinus-märgiga tegelane. Kare Kauks kuulub kahtlemata Eesti popmuusika kullafondi. Kuhu kuulub aga ennasttäis roppsuu Kersna?
25. juuli 2018, 13:31
aga näed. tal on oskus pildil olla. olla tark, erudeeritud, sõnakas. ja samas teha nii häid saateid, et kõik vaatavad. sülitavad vastu ekraani ja ikka vaatavad. miks küll?
Jürka25. juuli 2018, 15:15
Noh ega ikka ei vaat ega kuula juba ammu enam. Tüüdanud on see hale naeratus pluss kõik muu.
Jürkale25. juuli 2018, 21:46
Mine vahelduseks sauna taha Manni juurde.
ekstaole25. juuli 2018, 16:47
punnitab see kersna, et peale surma hakatakse taga nutma - kuidas teda ei hinnatud, sellist tarka ei hinnatud! seda ta punnitab praegu aga ta on hale.
arvamus25. juuli 2018, 13:23
Kahju25. juuli 2018, 13:23
Mis Kersnaga juhtunud on? Varem oli teda huvitav kuulata, kui saateid tegi, nüüd aga tundub kibestunud inimesena, kes väljendeid valimata püüab seda kibestumist ümbruskonnale levitada.
25. juuli 2018, 13:32
endiselt on hea kuulata. hea sõnaseadmisoskus ja väga huvitavad lähenemisnurgad. väga hea.
..25. juuli 2018, 13:21
Otsene tähendus sel väljendil on "no way", "mitte mingil juhul", kindlasti mitte midagi roppu. Täpsemalt: https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Ni%20Huyah / https://lingo2word.com/lingodetail.php?WrdID=404300
25. juuli 2018, 13:26
vene keelt sa küll ei oska ja need lapsed, kes sellesse urban dictionarisse kirjutavad, oskavad veel vähem.
25. juuli 2018, 14:34
See ei ole otsene tähendus, kullakse.
25. juuli 2018, 14:35
Kui vastavalt sinu viitele sõna tähendab "Something is impossible, however hard you'd try." sis Kärsna seda kasutas täitsa valesti.
DMB 9025. juuli 2018, 15:37
Tegelikult on selle väljendi tõlge - mitte m(riistagi), mis omakorda tähendab et mitte midagi või ehk: vaatasin saadet ja seal polnud mitte midagitki mille üle siin nüüd kraagelda.
Mõtetu teema.
Marina 25. juuli 2018, 16:12
M õ t t e t u - nii tuleks seda sõna kirjutada.
DMB, osen8825. juuli 2018, 19:35
Mida see Kersna või Peeter I täpselt ütles? (sellepärast Kersna saadet vaadata või Piiterisse arhiive tuhnima ei viitsi minna)
Nihhujaa (ne huia) on "mitte m. u. .n. n .i. gi" . Kasutatakse siis kui millestki puudu või ilma jäetakse /jäädud. "Kala said? - Ni hujaa! ", "Ma lähen nüüd koju - Nih hujaa, ootad ära!"
Viisakamad inimesed kasutavad väljendit "nihrena" . Tüvisõna "hren" ( mädarõigas), vene keeles laialt kasutatav "hui" (m.u. . n. n ) sünonüüm.
Nihujasebe - sama põhikomponent kuid kasutatakse millegi üle imestuse/tunnustuse avaldamiseks . Eesti keeles "Ära ütle! " "Pole sõnu!" vms. Näiteks Peeter I tõmbab kohale jõude tõlla aknal kardinad eest, libistab pilgu üle Kadrioru ranna ja venitab tunnustavalt "ni-hujasebe!"
Või hüppab kaheksa-aastane poisike 8 meetrit kaugust ja treener kiidab "Ni hujasebe, vot u rod!" ( Ära ütle, vahi vär djat!): Mitte midagi solvavat, puhas tunnustus.
Vene keeles saab ainult kahe sõnaga, "ma t" ja "h ui" , pikad jutud maha pidada kui hääletoone ja ees- ning järelliiteid loominguliselt kasutada.
25. juuli 2018, 13:18
See üks sõna ei olegi nii hirmus, aga see kaitsekõne on küll labane.Pole ta küll mingi viisakuse ja heatahtlikkuse etalon nagu ta alati demonstreerib.
daa25. juuli 2018, 13:24
Kui tõe väljaütlemine mõne meelest labane on, siis on pahasti küll.
25. juuli 2018, 13:33
mina ei ole teda nii palju jälginud, et teaks kuidas ta kõikjal ennast demonstreerib. minu meelest on teda üldse vähe näha/kuulda olnud. aga tundub, et sul on mingi oma fetiš temaga.
25. juuli 2018, 13:16
jah. ma ka imestan, et ajakirjandus ei läinud leili, kui üks "kirjanik" lahkunu kohta rõlge kirjutise valdas. see oli räige. ma ei saa sellest siiani aru, kuidas inimene üldse nii võib. aga jah, suht süütu sõna, nihhujaa. ajas kõik tagajalgadele. tõesti, nii väike süütu sõnake. oleks ikka midagi vingemat öelnud, poleks keegi väljagi teinud.
vaataja25. juuli 2018, 13:11
Jäte Kersna rahule mingi tühise sõna pärast ,eestlased on hullemaidki kuulnud
25. juuli 2018, 13:08
ahsaa raks. nüüd on kont hambus. nüüd hakkab jälle tulema.
nagu näha, üks juba loobus kersnaga vaidlemisest. ega jah, sealt tuleb suht osavalt vastu.
eks näis, kuidas teine reageerib.
aga mis on seksistlik kommetnaar? ei olnud ju. see oli lihtsatl kommetnaar kleidi kohta. kui see kleit on seksistlik, siis sorry, äkki vaatab naine teinekord üle, mida selga paneb. ei pea piinlikus olukorras olema.
kuigi õhtuleht nimetab seda sekstlikuks. aga noh, pole imestada, nad toodavadki sellist pahna.
nagu ma aru saan, saatejuht võib kasvõi alasti ekraanil olla. aga saatekülaline, ei või sellele tähelepanu juhtida. sest siis oled sa seksistlik. eks. kummaline. minu meelest võib sellise riietuse kandjat lausa ahistajaks pidada. provotseeriv. just seda see on.
25. juuli 2018, 13:26
suhteliselt onu heino stiilis tuli vastu.
labane ja salakaval edvik on see kersna
25. juuli 2018, 13:40
kaugeltki mitte. surnut mõnitada, on ikka selline tase. et selleni ei lasku ta iial.
25. juuli 2018, 13:08
Tõeline rämps avas oma tegeliku pale. Siin oleks vaja juba meditsiinilist sekkumist!
Seda küll25. juuli 2018, 13:18
Tõeline rämps on variserid. kes vene rahvasõna pärast marru lähevad.
Marta25. juuli 2018, 13:05
Tõeline olemus, mida Kersna nii kaua avalikkuse eest varjanud oli, lõi äkki välja. Kahju neist, keda ta solvas, tema enda pärast aga piinlik.
madrus25. juuli 2018, 13:03
Jürka25. juuli 2018, 13:02
No kuidas sellest peenest mehikesest sai äkki nii rõve ropp*suu (ei tea, kas see sõna läheb modereerimisest läbi?) ja ise on selle üle väga uhke ka veel?
Roman25. juuli 2018, 13:00
järeldus25. juuli 2018, 13:02
Romanil menopaus veel ei ole saabunud
Roman25. juuli 2018, 13:21
Järeldus: sinu IQ on alla 100.
25. juuli 2018, 13:34
ma arvan, et see on tal negatiivne.
Romaline 13.2125. juuli 2018, 13:39
Kas arvad, et kõrgema IQ puhul sul oleks juba menopaus olemas?
muidu, meeste menopausist nendele, kelle IQ on 100+25. juuli 2018, 13:44
Roman25. juuli 2018, 15:20
Alla 100 IQ-ga inimestel on väga raske arusaada, et mis asi see menopaus on ja kellel seda üldse esineb. Soovin neile õpingutes edu!
viimasele25. juuli 2018, 19:03
Nemad ju saavad aru, Roman, (selgelt naha kommentaaride põhjal ), sinusugused üle 100+ mitte kuidagi ei saa.