Enrique Iglesiase kontsert Saku SuurhallisFoto: TAIRO LUTTER
Kais Allkivi 13. juuli 2018 21:00
„Mida aasta edasi, seda tervislikum on artistide toidulaud. Alkoholi keegi enam eriti ei taha,“ võtab kontserdiagentuuri Live Nation siinne peapromootor Eva Palm lühidalt kokku muutused muusikastaaride soovides. „Üldiselt on kõik läinud lihtsamaks. Ära on jäänud tobedad nõudmised, et tahaks lava taha kümme paari valgeid sokke või seitse paari puhtaid aluspükse.“

„Mida aasta edasi, seda tervislikum on artistide toidulaud. Alkoholi keegi enam eriti ei taha,“ võtab kontserdiagentuuri Live Nation siinne peapromootor Eva Palm lühidalt kokku muutused muusikastaaride soovides. „Üldiselt on kõik läinud lihtsamaks. Ära on jäänud tobedad nõudmised, et tahaks lava taha kümme paari valgeid sokke või seitse paari puhtaid aluspükse.“

Saabunud on niigi erakordselt tiheda kontserdiaasta suvine haripunkt. Mis elu Eestit külastavad muusikakuulsused siin elavad ja milliste soovidega nad promootorite närvid proovile panevad? Taustu avavad Eva Palm ja Reno Hekkonens, kes on kumbki paarkümmend aastat kontserdikorralduses tegutsenud.

„Kipub olema nii, et mida kuulsam artist, seda lihtsamad on tema nõudmised. Vähem tuntud tegijate puhul peab tihti rohkem vaeva nägema,“ summeerib Palm. „Kunagi, kui sai Rabarocki tehtud, tuli selliseid soove, et olgu olla kümme paari sokke või postkaardid, ümbrikud ja margid,“ toob ta näiteid pisiasjadest, mis korraldajat vaesemaks ei tee, kuid röövivad kiirel hetkel aega.

Edasi lugemiseks: