Inimesed

Õnnesoovid! Tšellist Silvia Ilves ootab neljandat last: tunne on, nagu oleks eksamil õnnestunud (105)

LISA KOMMENTAAR

Jõrpa27. detsember 2018, 14:34
Palju õnne! Elus on ikka nii, et surm ja sünd käivad käsikäes. https://www.youtube.com/watch?v=OvZHbGtWnQ4&fbclid=IwAR0nlQ4TAJSW5VFkUprRHkwgUen7QTWyGQHNXCuk1Gsn40GwLS4LhCYlZ4I
juga18. juuli 2018, 00:55
Vaesed mehed. Lubatakse laps ära teha ja siis poognaotsaga, sirtsti, silma. Vähemalt oli poognateema ühes meie kultusfilmis. Aga see selleks. Eks nii umbes 35. sünnaks on neid eksamiõnnestumisi vast 12-13. Nii heledaid kui tumedamaid.
Autor Katarina!16. juuli 2018, 21:21
Jah aga16. juuli 2018, 17:54
..nad ju kõik lapsukesd erinevate isadega.Vaesekesed
eugeenik15. juuli 2018, 18:28
See on hea, kui Silvia sugused andekad inimesed lapsi saavad. Ainult andekatel inimestel peakski olema õigus lapsi saada. See on rahvusliku genofondi parandamise huvides. Et iga põlvkond oleks targem, andekam, tervem ja tugevam kui sellele eelnev! Kahju, et lastetusmaksukommunistid sellest aru ei saa.
kingpool13. juuli 2018, 13:03
kus on mu kinga teine pool??
tubli Silvia13. juuli 2018, 10:12
kindlasti tuleb poiss ja peagi on loota vahvat poistebändi!
Maamees13. juuli 2018, 07:15
Kes kogub münte, kes marke, kes erinevatelt meestelt lapsi.
sealjuures,13. juuli 2018, 21:23
kogub üits maamees täitmata unistusi ja linnukesi skooritabelis.
Vaata, elu on nõnna seatud, et mõned lapsed ilma peal, mõned armastatud-hoitud.
Teisisõnu, loen sind, aga muret tuvastada ei suuda...ja aru ei saa, miks sina muretsed SIIN, kui võiksid selle mure ja hoole oma laste peale ülekanda? Ei selle ilvese lapsed nälga jää.
Sa muretse oma laste pärast, siis on see ilm tasakaalus, ja kõik õnnelikud.
Ants Tutt12. juuli 2018, 21:42
Sõbralik sõnum nimetule ja tundmatule moderaatorile. Küll tahaks sinusugust näha pisut näppida ja paar sõna öelda, a ´la tete-a-tete. Aga vaevalt sinusugusel julgust leidub ja vaevalt ka millestki aru said.
Ei tea, kas julged läbi lasta ?!
XXX12. juuli 2018, 20:44
See naine lpks on palju porri vaadanud.
fooliummüts12. juuli 2018, 19:28
Sellel perel on juba bussi vaja.
Appikene12. juuli 2018, 19:15
Ja kui vana ta on? 24/25? Kroonikas tunnistas et üks nurisünnitus on ka olnud... Lapsed toredad jne aga no see et lapsed erinevate meestega pole küll põhjus hõisata valju. Titevabrik
Lahe12. juuli 2018, 18:54
Väga tore uudis. Kena ja seksapiilne naine. Palju õnne ja jõudu!
Kingpool12. juuli 2018, 18:43
See naine on peast lihtne lihtsalt ja meedia (ja mehed) kasutavad seda ära. Kahju on selle naise emast, kellel on silmad häbi täis, et tütar nii ullike peast on.
naise ema12. juuli 2018, 20:24
Selle naise ema sai järjestikku viis tütart! Kõik llusad ja andekad ja ansambli Ilves sisters liikmed. Nii et alati ei võrdu lasterikkus rumaluse ja vaesusega,
To 20:2412. juuli 2018, 21:14
Natuke naiivne inimene kes kogemustest ei õpi. Saab järjest lapsi meestega keda pole isegi kaks aastat tundnud, ega tea nende minevikust midagi (eelmise lapse isaga ju oli nii). Tundub, et armastus võtab talt arukuse.
12. juuli 2018, 21:44
kohe kindlasti pole selle ema silmad häbi täis. Tal kaunid ja andekad lapsed, lapselapsed lisavad rõõmu vaid.
Sa räägid nii nagu eestis oleks kõik siniverelised, ja meil puuduksid koduta kollid ja muidu asotsiaalsed tüübid.
Silvia on ilus-andekas, las tema sünnitab. Leiab mehe, kes toetab, on lahe. Kui ei leia, siis siin EESTIS poleks tema esimene ega (kaugelt) viimane, kes lasteisadega puusse pannud.
Kingpool12. juuli 2018, 21:52
Kas ema sai kõik tütred eri meestega? Sel juhul vabandan. Ma arvasin, et ema oli siiski korralik naine ja kõikidel tütardel on üks isa.
ei tea kulla poolekingaga mees,12. juuli 2018, 22:30
sai see naine ühe või kahe või lausa mitme mehega need lapsed, aga lapsed on tal hästi välja kukkunud, keegi poLe nälga surnud ja kõik ilusad andekad. Siin on põhjust rõõmu ja uhkuse tundmiseks.
Nii oli, nii on, ja nii ka jääb. Igavesti jääb:)
Sina nuta silmad peast või munad paigast. AGA, nii jääb!
Kingpool12. juuli 2018, 22:36
No ei ole ju hästi välja kukkunud, kui üks vihub eri meestega lapsi teha. Ainult ebaintelligentsed ullikesed sigivad niimoodi mõtlematult. Teised õed on küll tublid ja eeskujulikud. Silvia Ilves võiks natuke tagaplaanile hoida ja oma järjekordse mehekandidaadi enda teada jätta. Rõõmu ja uhkust küll ei maksa tunda, kui naine on igal aastal eri mehega lapsi teinud. See on ikka häbiasi! Nii oli, on ja nii ka jääb. Igavesti jääb.
To 22:3613. juuli 2018, 00:51
Kolme erineva mehega lapsed nüüd
kuule, kingpool13. juuli 2018, 13:02
Juba "Naksitrallide " raamatus olid sa kuidagi viril ja pesimist. Mis see sinu mure on, kas ja kui palju keegi lapsi saab? Sul endal mure: kust leida teist kingapoolt, kellele julgeks kas või musi anda. Muud nagunii ei üritagi
kulla kingpool,13. juuli 2018, 22:37
tähtis on see , et ilusad andekad ja ARMASTATUD LAPSED ilmavalgust näevad. See on ülim, seda soovib iga vanem ja vajab IGA LAPS.
See, et sinul seal on mingid kontrollifriigi mured, et tahad kõiki naisi kontrollida, et sulle teeb haiget,kui keegi Ilves pole ÜHE kähriku emandaks jäänud....ON SINU ISIKLIK tragöödia, sa pead sellega elama....või siis surema. Keda huvitab, kui kooled? Sind ennast, ma pakun:)
00:51, 13. juuli 201813. juuli 2018, 22:43
Ja siis? Tahvad rohkem süüa, või on haigemad?- Ei ole:)
oioioi15. juuli 2018, 17:47
Kuus tütart järjest, lihtsalt üks on abielus ja elab välismaal,sestap harva kui teistega koos esinemas käib.
Õnne12. juuli 2018, 18:33
Küll mõnel on ikka energiat. 3 väikest last, töö, suhted. nüüd veel rasedus ja ikka nii ilus ja energiline. Mis naine tema küll on selline? Ma olin ühe lapsegagi nii väsinud, et jõudsingi tegeleda vaid lapsega. Kuidas seda energiat ikka nii ebavõrdselt jagub. Õnne!
15. juuli 2018, 23:17
Ka mina olen imestanud, et kuidas mõnel küll nii palju energiat on. Endal seda vähevõitu alati olnud.
s12. juuli 2018, 17:55
kas tõesti kõik suhted tuleb kinnitada lapsega?
elage ja olge õnnelikult niisama
dr. Mõngel12. juuli 2018, 17:53
On ikka vaja neid uusi inimesi siia hädaorgu piinlema. Häbi võiks olla naisel, kes juba neljandale inimesele elupiinad põhjustab.
Mandel12. juuli 2018, 17:58
Väärikas iidol oled, vaata peeglisse !!! Kas eelmine vastas reeglitele ?
17,5314. juuli 2018, 20:55
Ära sina teiste inimeste eest otsusta! Mina olen rahul, et sünnitati-kasvatati. Elada tahan, surra mitte. Sama moodi on kõik ülejäänud, kes suitsideerunud pole. nõus pigem elama, kui ära lõppema.
mujalt maalt12. juuli 2018, 17:31
kelle kasutuses see Jaak poiss oli enne?
kodanikud, ärge unustage, et12. juuli 2018, 17:31
iga lapse pealt saab pensionistaaži
HAHAHAAA12. juuli 2018, 16:19
/12. juuli 2018, 16:44
Mitte staar aga sarisünnitaja.
x12. juuli 2018, 17:20
16:44-le12. juuli 2018, 18:04
Sarisünnitaja oli saates "Jane ja Urmet +10"
no12. juuli 2018, 18:16
6 veel minna siis. 4 + 6 = 10
Lonni12. juuli 2018, 16:07
Mulle tundub, et naine elab sellise põhimõttega , et "igale mehele oma laps "! Ei tea, kui palju neid siis on (nii lapsi ,kui mehi ), kui ükskord pensiaeg käes on ?
Ei tea, ...12. juuli 2018, 16:57
....kas mehega arutas ka eelnevalt lapsesaamist? Pani mehe lihtsalt fakti ette? Oleks tulnud ikka pikemalt teineteist nautida, sest lapse tulekuga saabub suhtesse ka hall argipäev, eriti, kui neid juba mitu olemas on.
cc12. juuli 2018, 17:21
mis seal plaanida aega, mees võib jehat panna
sihuke12. juuli 2018, 18:20
ilma ajuta suxutaja ei märkagi palju tal neid pägalikke. tal suva. ei teda peata see titekari . mida vähem intelligentsi. seda suurem sugutung.
To 16:2812. juuli 2018, 21:17
Jah, tal peaks ju kogemusi olema, mis juhtub siis kui saada inimesega laps kelle elust sa midagi ei tea (eelmise mehega ju saadi laps, hiljem tuli välja, et mehel tesies riigis juba pere olemas). Paistab lihtsalt rumalaid otsuseid liiga rutakalt tegema. Oodaku paar aastat, et veenduda selles kas mees õige
ja12. juuli 2018, 18:38
seda kõike on jõudnud teha alles 25-aastasena...
schöne eduard12. juuli 2018, 16:01
To schöne eduard12. juuli 2018, 16:46
Vaevalt ta isegi teab.
112. juuli 2018, 17:21
No12. juuli 2018, 15:57
ma arvan et ta on nii andekas ja tubll et kasvatab oma lapsed ka kodutundeta
üks ema12. juuli 2018, 15:48
No milleks neid lapsi nii palju !?
teine ema,üksik- pealegi12. juuli 2018, 15:59
Peaasi, et keegi üle kasvatab, sel naisel probleemi sellega ilmselt ei ole, vanavanematel kõva moraal, mis sest et noorim laps kuidagi "käest läks" nagu ta isegi ütleb. Aga vaat seal,kus palgapäev sõltub laste arvust, vaat seal ei peaks neid nubinaid küll olema...
Na12. juuli 2018, 15:12
Oi Silvia, loodan, et lõpuks oled leidnud viimase mehe. Nii paljude meeste ja erievate isadega laste olemasolu ei mõju mainele hästi ja võid kindel olla - traumeerib ka lapsi.
///12. juuli 2018, 17:19
Sa vaata oma mainet,uss
kõrvaltvaataja 17:19-le12. juuli 2018, 18:07
Vaadatud, vigu ei leitud.
mammi12. juuli 2018, 14:59
Huvitav ,kes lapsi kasvatab kui emme töötab koguaeg?
to: mammi12. juuli 2018, 15:05
ei pea ju pead murdma, eks nad ikka teiste kasvatada ole! me teame kõik, et ööpäevas on ainult 24 h.
papi12. juuli 2018, 15:08
Aga kes nõusid neil peseb? Kes pesu peseb? Kes süüa teeb? On sul veel midagi huvitavat küsida või elaksid nüüd oma elu edasi?
Vanamees12. juuli 2018, 14:46
Kas ta on noortele n.ö.eeskujuks ,et lehes oma elu propageerib ?!
direktor12. juuli 2018, 14:45
selleks, et oma lastele nii teha, peab olema piisavalt isekas ja kehva iseloomuga. mina, mina, mina... aga vahet pole, elatismaksud on ikkagi ju ainult jaagu mure.
kunn12. juuli 2018, 14:34
Ah las see Jaak kasvatab neid teiste meeste tehtud lapsi. Mina igatahes ei viitsiks.
Peter12. juuli 2018, 15:10
Sa pole kunagi elus armunud olnud, kunn. Muidu sa teaksid, et naist ei valita mitte laste arvu, vaid armastuse järgi. Kahju muidugi sinust, aga mis teha..
x12. juuli 2018, 17:23
..ja see kestab about 6kuud-max 2 aastat
1234512. juuli 2018, 14:34
Jah, inimesi ongi siin planeedil liiga vähe!
OMG!
nõus12. juuli 2018, 18:08
Paul12. juuli 2018, 13:51
nurrmees12. juuli 2018, 13:35
Mis te sorite teise inimese minevikus. Lapsi on vaja ja kui ema-isa suudavad need üles kasvatada, siis võiks rohkemgi olla.
..12. juuli 2018, 17:24
mitmuses ikka emad-isad
Pi Xi12. juuli 2018, 12:44
Ah, lõpetage inimese kritiseerimine tema mineviku pärast. No sai lapsed erinevate meestega, kas see on siis tõesti meil siin tänapäeva Eestis nii tohutu suur ja ennenägematu patt? Kui palju meil siin neid "surmani koos" abielusid üldse leidub?
üldiselt on ka seisukoht12. juuli 2018, 12:56
tugev tunne toob tugeva järglase ja ilmselt on arukas esmane Tugev Impulss kinni püüda, materialiseerida, mitte tühja lasta... sest seda tühja tööd oskab tänapäeval igaüks.
?12. juuli 2018, 13:34
Ideaalidest loobuda ei tohiks. Lootkem siiski paremat, ilusamat, üllamat!
....12. juuli 2018, 12:12
vaikselt vaid imestan, kust see kena väljanägemisega noor naine kõigi oma meeste ja laste kõrvalt jõuab veel tšellot harjutada, et tšellistina leiba teenida...
112. juuli 2018, 17:25
pan..emise vahepeal harjutab
Hm12. juuli 2018, 21:19
Lapsehoidja/koduabiline vms. koristaja ja ongi lapsevanemad õnnelikud ja idüll olemas.
Osaku siis praegust meest hoida13. juuli 2018, 13:55
Kes teda nelja lapsega enam tahab. Mõttetu tibi.
Õnne ja rõõmu!12. juuli 2018, 12:11
Samas küsin, miks tänapäeval tehakse lapsi suvaliste meestega? Olid varasemast kooselust lapsed ja eelmisel aastal kohtus uue mehega, kellega koos juba detsembris uus lapsuke sünnib. Kuidagi peab ju meest enda külge siduma? Miks nii vara vaja laps saada?
tavaliselt peale seksi12. juuli 2018, 12:22
tule tänapäeva12. juuli 2018, 13:06
ei tule nad enam ise, kui rasestumisvastased võtted tuttavad on
13:06-le12. juuli 2018, 16:10
Ei saa, tervisele hakkavad. Tampoonidest seened, tablettidest trombid jne.jne...
To 16:1012. juuli 2018, 21:20
Tampoonid on rasestumisvastased vahendid?
12. juuli 2018, 18:02
Jälle jäetud rasestumise vältimine naise kanda. Ikka peab naine erinevaid pille ja spiraale panema. Meestel kummi kasutamine on vähem tervist rikkuv kui naiste vahendid aga ei, ikja naise teha
Tubli12. juuli 2018, 12:04
tüdruk, eestimaa vajab järelkasvu. Tehke järgi!
tia12. juuli 2018, 16:43
No ja kui ükskord enam ei jõua lapsi kasvatada,siis tuleb käsi pikal riigilt nõudma.See nagu on ikkagi meie kõigi raha?!
Kas 12. juuli 2018, 11:50
Kas laste arv, näitab, et meeldib seks ?või pigem on soov koos luua pere, kus on lapsed ja ühised väärtused... Kui mehel on lapsi terve maailm täis ja erinevatega, samas ei kasvata kedagi, siis on kõva mees, aga kui naine oled, siis suhtumine - rumal naine, kuigi kasvatad ja hoolitsed ning armastad...
Peter12. juuli 2018, 12:13
Napakas oled. Laps võib tulla ka ainult kord elus seksides - mis on kõige hullem variant, soovimatud lapsed. Teised jälle tahaksid väga last, proovivad kümme aastat kaks korda päevas, aga ei saa ühtegi last.
Pigem näitavad lapsed, et naine (ja mees) on terve ja viljakas. Ja kui naisele seks meeldib, siis on ta ka vaimselt terve ja ilmselt ka õnnelik - eluterve suhe.. Lapsed on kirsiks tordile.
Peter Peter ...12. juuli 2018, 12:48
Sa vist loed ainult diagonaalis - saamata aru tekti sisust. Sildistamine näitab inimese harimatust ja lastetoa taset.
to kas12. juuli 2018, 13:10
no sinu komm väga arukas küll ei tundu. et siis iga mehega, kellega suhtekene tekib, tuleks kohe alustuseks laps saada, siis näitab see seda, et soovitakse luua pere, kus on lapsed ja ühised väärtused? naise puhul, kes seda nn pereloomist juba on proovinud mitme mehega, on selline jutt nüüd küll kohatu. sünnib see laps ära ja laseb ka see mees jalga, saame näha. varsti on jälle hädaldamas lehes, kuidas on üksikema.
kurb, kui loodus on andnud ilu ja muusikalise ande, aga mõistust mitte raasugi.
meenus ema12. juuli 2018, 13:42
kunagine meenutus vanaema tarkusest :)
elas kord vaene kalamee, kel oli 4 last ja iga päev püüdis ta 4 kala.
siis tuli viies laps, murelik mees läks kalale ja... võrku tuli 5 kala...
ma pole oma vanaema oma silmaga näinud, mu ema oli noorim laps, kolmas siiski, aga jah nagu juba ... ootamatu. (esimene laps kadus sõjakeerises, teine jäi üksikuks ja viimane on vilja kandnud...näed minagi mäletan vanaema sõnu, kuigi ise juba minemas, ei neid tema järglasi on ka minust nooremaid ja üsna palju, ja kõigile on kalakesi jagunud:)
12. juuli 2018, 13:49
kalakesi jagub, isakesi ei jagu.
kas kas12. juuli 2018, 16:17
Meenuvad nimed Edgar Savisaar, Urmas Sõõrumaa, Jaan Toots jne. - palju naisi, palju lapsi. Või on ikkagi aegunud mõttelaad, et naised ei tohi - lugege kes ja kuidas kritiseerib ja laob miinuseid.. tundub nagu oleks sügav pimeduse aeg.
kasvatatud, rahad makstud!12. juuli 2018, 18:13
Pane veel Arno Mägi ja Alex Lepajõe---lapsi nagu muda, keegi pole ripakil ega kerja Viru tänaval...!
Miks12. juuli 2018, 11:48
on nii, et tarkadel, ilusatel, intelligentsetel naistel on harva üle ühe lapse?
asi iseeneses12. juuli 2018, 12:15
Miks peen iroonia on enamasti küsivas vormis?
Sest12. juuli 2018, 13:40
tark, ilus, intelligentne ei raatsi ei raatsi aastakest 'elust kõrvale jääda' ja oma sissetulekus kaotada.
wwewew12. juuli 2018, 17:29
Miks oma välimust rikkuda? Kui oled paks, siis taas häda..vaata rataspoissi, pole sünnitanud, aga nii priske teine..
12. juuli 2018, 16:50
sest tark ja intelligentne naine ei talu närutamist ja sünnitab niipalju lapsi kui palju suudab ise üles kasvatada lootmata kellegi peale. Ühe võtab sülle ja läheb, ja söödab, kasvõi kõhu kõrvalt
-12. juuli 2018, 17:26
Miks-le12. juuli 2018, 18:15
Sest lapsed segavad olla pikalt ja kogu aeg tark,ilus ja intelligentne! Pulstud ära nagu kaaga...
12. juuli 2018, 11:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
11:34-le12. juuli 2018, 22:38
Võta kaaviari,mis sa nätsutad oma maitsetu leiva kallal.
minni12. juuli 2018, 11:25
Õudne vaadata kui rumal võib üks naine olla!
Varsti on kodutunde saates, et tulge appi, tegin oma lapsed paljude meestega,alimente ei maksa jne.
miki12. juuli 2018, 11:39
kahjuks nii on, ma ei kujuta ette, et mõni tubli mees võiks sellisega veel lapse soovida. tõesti piinlik, kena ja andekas naine ja ei suuda oma kiima kontrollida.
Et12. juuli 2018, 13:41
Kiimatseda saab ju ilma lapsi saamata ka, kas miki seda ei tea?
No12. juuli 2018, 11:20
Väga kena naine ja paistab, et ka seks meeldib. Ainult positiivne!
12. juuli 2018, 14:09
ju ta polegi nii kena, kui mehed paigal ei püsi
12. juuli 2018, 16:36
mehed lendavad esialgu nagu lilleõiele peale. ikkagi ilus lill, lõhnab ka hästi. aga siis selgub, et iseloom vist pole kiita. ja siis lähevad ära.
eelmise abikaasaga alles oli lamuur nii suur nii suur. et ei teagi, kuidas hinge ära mahtus. siis selgus, et mees pidas teda ainult armukeseks.
nüüd jälle lamuur nii suur nii suur.
Milla12. juuli 2018, 15:45