Inimesed

Uudo Sepp eitab alandamist kategooriliselt: ema tõlgendas kaitseväelaste nalja valesti (121)

LISA KOMMENTAAR

Täiesti mõttetu jobu27. juuli 2018, 09:58
Ega sellist jobu ei saa rohkem kuidagi alandada, kui ta ongi jobu.
Jaak 9. juuli 2018, 21:48
9. juuli 2018, 05:42
Lugu sellest kuidas maakad püünele tahtsid ja selle asemel veel madalamale langesid
Meenub ,et7. juuli 2018, 23:20
Kunagi olid hääd vene muinasjutud kus üks vendadest ullike Ivan Duratsok
see, mis toimus, pidi olema väga tõsine, sest isegi Pealtnägija soovis sellest saadet teha.8. juuli 2018, 17:04
Aga Uudo oli vastu.
Pealtnägija ei hakka lambist probleeme välja imema.
duratsok oled ise, kui ei tea, ära laula.
9. juuli 2018, 05:37
Pealtnägija imeb lambist probleeme välja, lisakas saab neid raha eest tellida või kui tunned neist mõnda on samuti võimalik saada oma saade. Samas Kärmasel mune ei ole, et näost näkku kohtuda ja minu jaoks on see saade ja punt dead as dead.
vanamees7. juuli 2018, 22:47
Ja mis toimub korporatsioonides rebaseajal ja esmakursuslaste "ristimisel! Te ei taha seda teada, nagu ka seda kuidas tehakse vorsti ja kuidas tehakse seadusi.
Paul7. juuli 2018, 22:22
Tüüp on jobu, vanemad on lollid ja Õhtulehel jälle lugu ...
Kah mingi tegelane7. juuli 2018, 21:46
Meestevahelised naljad ongi väga jämedad ja kohati solvavad. Vahel teised mehed testivad uustulnukaid. Initsiatsiooni riituse laadne asi mille käigus selgitatakse mis puust oled ja kui palju paindud. Naised ja igasugused lumehelbekesed ei saagi sellisest igivanast rituaalist õieti aru.
norrakas8. juuli 2018, 22:31
nali naljaks, aga kahjuks tehakse neid asju seaduse selja taga. ehk siis kuigi vøiksid sellele jobudikule, kes neid asju teha kåseb yle kurgi anda, siis sa seda teha ei saa, sest istud kartsas ja kodu ei saa nådalavahetustel. lisaks låhed veel tribunali alla. køik kes søjavåes kåinud råågivad neid lugusid, aga terras teeb nåo nagu kuuleks esimest korda. vanglas on kusjuures sama systeem.
****9. juuli 2018, 14:12
Jah. Teisi inimesi alandavad naljad pole mingid naljad. Sõjaväes ei ole korda.
no7. juuli 2018, 21:03
mina ei saa aru, kuidas see lapseke saab megastaar olla, kui moosekandi töö väga raske ka füüsiliselt. vaja ju pikalt laval olla, hüpata ja karata. mõnikord isegi partner sülle võtta. praegu paistab, et selg kenasti paranenud ja aeg ajateenistus lõpuni teha. huvitav, kas eestis kutsutakse mehed teenistusse tagasi, kui haigushoog möödas? mina käisin 2000 aastal sõjaväes. ainult head mälestused. oli küll raske, aga ei midagi ületamatut. paar sellist meest oli meil kah, kes igapäevaselt laatsaretis käisid. ei arvatud neist eriti midagi. minu mäletamist mööda pandi need kes pilli mängisid sõjaväe orkestrisse ja osad, kes väga tõbised olid, teenisid laatsaretis sanitarina.nalja sai poitega kõvasti tehtud. tolmurulli sai maetud ja kanderaamirallit tehtud. tollel ajal veel keegi ei solvunud nende asjade peale. praegu muud enam ei kuulegi, kui et iga asja peale keegi saab vapustuse. huvitav, kes selle mamma arvates teda sõja või õnnetuse puhul kaitsma peab? tema poiss kirjade järgi puhta sant, aga laval kepsutab kui jänkukene ringi. selge see, et tegemist, nagu me omal ajal selliseid kutsusime, shlangiga. ühesõnaga mõttetu teema tegelt. kahju ainult, et see mammakene laimas ebaõigelt sõjamehi, kes teevad rasket ja vajalikku tööd. mingi seltskond inimesi nõuab riigilt kõike, aga vastu ei soovi midagi anda
7. juuli 2018, 20:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
pussy oled8. juuli 2018, 07:52
raudmees igatahes küll mitte. Elad mingis sovjetifluidumis siiamaani vist
peitusemäng püssi all7. juuli 2018, 20:04
Kui juba sõjaväelased julgevad vaid teha, aga tunnistada ei julge... känkrukeeratud mass, mis mingit riiki ei kaitse.
inventuuri tulemus7. juuli 2018, 20:00
Tõtt ei kannata ükski ametnik, saati siis veel sõjaväelased.
mis lumehelbekesed?7. juuli 2018, 16:59
nimetagem asju õigete nimedega. Hädapätakad ja memmekad on tänapaeva poisid. suur hulk sõjaväekõlbmatud.isad soomes ka saardes...poisid emmede nunnutada....jooksevad sõjaväeski poistega vaata et ränakul kaasa- soojad sokid näpus...
Remniku 19927. juuli 2018, 16:53
Sai käidud ja ei kurtnud kunagi vanematele midagi.
Nõrgad on lumehelbekesed.
selge see9. juuli 2018, 13:55
aga kas ise olid toimunuga rahul ja pead Remnikut normaalseks kohaks ning seal toimetanud isikuid eeskujudeks? (ei ole iroonilise tooniga küsimus)
vanemad keerasil poisile sta kokku7. juuli 2018, 16:02
Nüüd tuleb ikkagi raha eest suhtekorraldaja palgata, sest see
"me tegeime nalja" enam ei päästa
JuSS7. juuli 2018, 15:18
Õrnad, empaatiast tulvil lumehelbekesed meeste maailma räigeid nalju ning musta huumorit lihtsalt ei mõista. samuti mitte seda, is asi see sõjavägi ikkagi on.
****9. juuli 2018, 14:13
Kui mõni ema, kes meeste maailma räigeid nalju ei mõist mõne " naljategija" maha laseb, siis on hilja kurta.
Usun,et7. juuli 2018, 12:17
millegipärast on artikkel ise ja paljud kommentaarid taotuslikult noore mehe kahjuks.no,kellele ta jõudis juba varba peale astuda.kogu see lugu ei ole küll klikkide korjamiseks.
Ojaa7. juuli 2018, 10:54
No mis lugu? Sellest kambast on keegi vist tuult saanud.
Nojah, 7. juuli 2018, 10:44
staarikesed ja poliitikud tahavadki kogu aeg pildil olla.
sel korral7. juuli 2018, 12:42
küll emme püüab pildile.
ei usu, et ema valetas7. juuli 2018, 14:08
rääkis nii, nagu Uudu talle rääkis.
Ja nii ilmselt oligi.
Asi läks suure kella külge ja uudu püüab asja naljaks keerata.
Terras kah7. juuli 2018, 13:15
tormab kohe isiklikult esimesena lahingusse mingi saaremuti kehva unenäo peale. Kas päris konflikti ajal kah nii mõttetult käitutakse?
8. juuli 2018, 07:11
Veel hullemini. Terras on tuntud lühikese süütenööri ja arguse poolest.
Brunn7. juuli 2018, 10:36
Saarlased ongi peksupoisi osas.
tolm7. juuli 2018, 10:29
arvan, et ema rääkis seda, mida Uudo oil talle omakorda kurtnud. Ükski selgemõistuslik ema ei oskagi sellist asja välja mõelnud (kui pole just ise sõjaväes olnud=. Nüüd Uudol vesi ahjus, maine rikutud, nüüd vaja lugu naljaks pöörata.
Muide, ka õpilasmalevad tuli ette mõnitamist, näit ristmisel:, silmad kinni ja siis nõgestesse talutamine, kempsuauku peadpidi surumine; mingi jubeda solgi jooma sundimine; öösel magamise pealt pangetäis külma vett voodisse: pasteerimine jne Kellelegi ei tulnud pähe seda emmele kaebama minna. Kas pidanuks?
A7. juuli 2018, 10:56
Ei tea, mis ajal sina õpilasmalevates käisid, aga tänapäeval küll sellist asja vähemalt nii räigelt ei toimu.
normaalne7. juuli 2018, 12:43
kui lapsed kodus räägivad. Aga väga ebanormaalne kui emme sellest Kroonikas pasundab.
lahe7. juuli 2018, 10:13
lugemine on postimehes, kus näha, kuidas udo teenistus kulges. mees ei suutnud kordagi seljakotti kanda, ei käinud ühelgi rännakul, istus praktiliselt iga päev medpunkti ukse taga ja lõpuks lasti sõjaväest minema. kurtis muudkui, et selg valutab. oh ajad, oh kombed küll. just tuli uudis, et 18 neiut läks ajateenistusesse, huvitav, kas nemad ikka jõuavad seljakotti kanda? kaldun arvama, et jõuavad. kes siis riiki kaitseb, kui täismehed istuvad med punkti uksetaga päevad läbi sõjaväes.
To lahe7. juuli 2018, 10:56
Kui sul endal ükskord tervis tunda annab siis tuleta oma mõnitavaid sõnu meelde :)
to: lahe9. juuli 2018, 13:57
jaksavad küll esialgu, kuid lähevad nii selg kui põlved, hakkab tundma mõne aja pärast. Eriti kui Unimogi kastist asfaldile hüpata. Iseasi kas selliseid liikureid veel ringi tiksub.
Kas ehk memmepoeg7. juuli 2018, 10:09
7. juuli 2018, 09:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
7. juuli 2018, 12:56
kusjuures võibki, iseasi palju kohus seda arvestab.
huvitav7. juuli 2018, 09:42
kuidas sellel mammal õnnestus pojakene sõjaväest ära saada? tervis küll udol ei paista närb olevat. noore inimese kohta imelik, et juba kõhukene ees ja pekki puusal. vast käitsevägi uurib nüüd ka, seda lugu. ema muidugi naljakas, sai poisi sõjaväest ära ja paar aastat hiljem, selle asemel, et vagusi olla, hakkab sõjaväge laimama. huvitav, kes seda perekonda siis kriisi ajal kaitsma hakkab? ilmselt naabri anni, kes on kaitseliitlane. sõjaväes tehakse ikka nalja, agatänapäeval on lisandunnud nn solvujate ja lumehelbekeste põlvkond.
kodanik riigikaitsja7. juuli 2018, 11:36
kas see, et söjaväes tuleb ette mönitamist on sulle uudiseks? Minu arust ei sobigi emotsionaalsemad ja kunstnikuhingega inimesed sellisesse institutsiooni. Oleks aeg ymber mötelda need söjaväkke vötmise systeemid. Need rännakud ja muud fyysiliselt tugevat vormi nöudvad ettevötmised on tänapäeva arvutipölvkonnale varsti täiesti vastunäidustatud. Löpetage see Udo poriga loopimine!!!
jõhkrad naljad7. juuli 2018, 09:41
Kahjunõude alla peab käima ka Saagimi poolt avalikud mõnitamised ja lõhkikäristatud särk!
See ei olnud enam mingi nali, püüdku nad teha mistahes nägu halva maigu leevendamiseks!
(Vaevalt see kommentaar Saagimi ajalehes alles jääb!)
mina7. juuli 2018, 22:42
oleks Saagimile vastu vahtimist andnud, aga euroopalikult tuleb muidugi tänada tähelepanu osutamise eest.
Taat7. juuli 2018, 09:21
PR missugune,nagu ma eile mainisin!
küsin7. juuli 2018, 09:42
PR kellele? Arusaamu "kuulsusjanust" peegeldab ehedalt füüsiline akt, kus üks endine kolletanud ja vananev meediastaar püüdis veel-kord püünele pääsedes lõigata profiiti lauljahakatisele tordi näkku löömisest... Milline mees küll laseks ennast alandada niimoodi? Ja mille nimel?
Jansa7. juuli 2018, 09:13
nüüd uuritakse,et kuda poiss vabastuse sai ja et asi pole puhas,siis tuleb minna ülejäänud aeg ka ära teenida
x7. juuli 2018, 09:08
Jah, tõsi on, et sageli saavadki inimesed teineteisest valesti aru, eriti sagedasti just motiivide osas. Kui sinna, ema-poja skaala otsa panna veel nn emamure, mis emainstinktiga naise puhul on igavest laadi, siis olenemata headest kavatsusest võib tulemuseks olla paras kompott, mis eluga ei haaku. Nii võib, kuid ei pruugi. Samas, üldjuhul lapsed, kui neil endil veel suurtemaid lapsi pole, ei mõista oma vanemaid. Iga poeg tahab ema ees olla või näida väärika ja elukarmusi läbinud mehena. Teisalt, ema sisetunne ei peta, kuid otseloomulikult võib ka ema eksida, eriti kui teda ühel või teisel viisil eksitada, kasvõi emotsionaalselt, olenemata eksitamise motiivist. Ema tahab oma lapsele üldjuhul alati parimat ja ka venamaarmastus võib olla kirglik, a'la tulge vaid, proovige vaid, üle minu laiba, maksan kätte jms. Kuna armastus pimestab oma kires alati, siis on kerged tulema ka eksimused, seda enam sellised, mille aluseks on tegelikkusele mittevastav situatsioon või/ja teineteise mittemõistmine.
Tundub7. juuli 2018, 09:04
Et reformiametnikud on ohvrit juba kõvasti " töödelnud ". Politseiametnike poolt vigaseks pekstud inimesed said ka suhtlemisest lihtsalt " valesti aru " .
pealtvaataja7. juuli 2018, 08:53
Piinklik lugu - ühe Saaremaa emanda siirast arusaama peab poeg "tõlkima" argikeelde... Tagantjärgi tarkus: meedia sind "sünnitab", ja meedia sind ka "tapab"!
Olulisem - ja õpetlikum - kogu selle loo puhul on hoopis tõsiasi: noorlaulikul puudub nn staarigeen. Seega: tuult purjedesse kõrtsilaulikuna...
Hiiumaa mees7. juuli 2018, 08:49
Kuule Saaremaa poiss, sa oled ennast juba selle lühikese ajaga piisavalt lolliks teinud. Säilita nüüd enda viimsed väärikuse riismed ja tõmbu pisut tagasi. Ehk saab sinust veel kunagi mees ka.
...8. juuli 2018, 00:43
See Uudo on ikka täielik uudu.
medias7. juuli 2018, 08:44
_Miks SA Uudo tahad koguaeg pildil olla,/---/_
Te olete eluvõõras, ega's tema taha, temalt ei küsitagi, nii lihtsalt tehakse!
Seekord pole Uudo7. juuli 2018, 09:47
ennast promonud. Sellel emmel on tohutu vajadus pildil olla. Kahjuks suutis ta nüüd pojale karuteene teha oma laia suuga.
ilmselt7. juuli 2018, 11:41
sa ei möista meedia pöhiolemust - uudised tuleb kasvöi vägisi välja koukida inimestelt ja kui tarvis siis suureks puhuda ja tölgendada meediale vajalikul moel. Ainult yksikud inimesed pressivad ise esilehele, ylejäänud on sinna vägisi pandud.
pluuto7. juuli 2018, 08:44
ema kinnimajja valesüüdistuse eest?
nii ta on7. juuli 2018, 08:39
Tark TEAB mida räägib.RUMAL räägib mida teab...
7. juuli 2018, 09:15
mida kuskilt küla pealt kuulnud on-tihti just nii ongi
/-le7. juuli 2018, 09:32
külajutul on vaid niipalju tõepõhi all, kui et ta ongi lihtsalt jutt. Kui tihti räägitakse inimestest, keda ei tuntagi, kellega igasugune isiklik kokkupuude puutub? Kõõritatakse eemalt ja räägitakse ka vaid selleks, et kellegi-millegi mainet kujundada. Täpselt nagu meedias iga päev kohata võib. Ja siis veel naljad, mida omavahel tehakse, keegi kuulja seda siis endatarbeks (vaid oletada võib, mis põhjustel) edasi kuulutama läheb.
mees tehakse vägisi staariks ,7. juuli 2018, 08:29
igapäev söödetakse meedijas ette ja varsti on nagu kolvi kalle ja need selgeltnägijad kõik ,ja ongi mees rahva naerualune .terveks eluks .
tegelikult usun7. juuli 2018, 12:46
et Uudol on praegu väga piinlik. Kas ta enam oma ema usaldadagi suudab? Kahju, et emme sihukese jama kokku keeras.
kui ta lahkus majast, et fotograafiga õues pilte teha, vastas ta ema küsimusele - mida rääkida võib:7. juuli 2018, 15:15
kõike võib rääkida.
Ei ole see midagi nii lihtne, et tulen Sõrve säärest Tallinna, löön jalaga ukse lahti, ostan korteri ja hakkan superstaariks.
Elu on karm ja ajakirjanikud nagu hagijad.
ka saarlane7. juuli 2018, 08:20
Miks SA Uudo tahad koguaeg pildil olla,teed end naeruväärseks.Ei tasu endast niipalju rääkida,see hävitab sind.Kui oled nii vana kui Ivo linna,siis juba võib.
Mandrilane7. juuli 2018, 08:27
StaarLensinid-Saagimid koos staarsulerüütlite-staarfotograafidega tuleb lhtsaltsitale saata
Mida sii n praegu7. juuli 2018, 09:51
Uudo kallal haukuda. Tema rääkis kodus endaga juhtunust. Normaalne. Aga emme ei suuda suurt suud kinni pidada, vaja pläägutada ja veel kus? Kroonikas! Anna mõistust. Selle pere lapsena ei julgeks kodus midagi enam rääkida. Pärast edeva ema pärast häbi silmad täis terve ilma ees. memm oleks võinud ikka niikaua vaiki olla kuni asjad selged.
seal see jutupaunik rohkem nagu isa, olen aru saanud7. juuli 2018, 15:18
rääkida ikka tuleb, nad kõik sellised lihtsakesed ja üksteisele toeks.
Noorem vend tundub teisest puust olevat.
Hik7. juuli 2018, 08:11
Ajateenistuse olemasolu ja selleks sundimine on iseenesest juba alandav.
7. juuli 2018, 08:27
nõuka7. juuli 2018, 22:59
ajal polnud mingit sundi, noormehed läksid rõõmuga teenima suurt kodumaad - tundratest kuumade kõrbedeni.
Kahtlane 7. juuli 2018, 08:09
Kas konkurendid hoolitsevad, et Udol oleks tee karjääril raske ? Udo hoidku enda taset ja ärgu sattugu "söögi alla ja söögi peale" uudistesse ja esinema ! Muidu on varsti nagu Taukar 2 !
aga Taukar ongi ju tema iidol7. juuli 2018, 11:25
tema sarnaseks ta püüdlebki ja järgmine on Volks
emme aita7. juuli 2018, 08:04
Kes siis tunnistab,et pepu valutab.
uuda7. juuli 2018, 10:43
kuradi...7. juuli 2018, 08:03
memmepoeg,minu poega alantati...
No kuulge7. juuli 2018, 08:00
Need ei ole sugugi sõdurite vahelised naljad.Neid niinimetatud nalju teevad ka jaoülemad ja mis auastmed seal on.Egas siis alandamise ja mõnitamisega tee noormehest kodumaakaitsjat.Tundsin ühte sellist ülemat,olgu muld talle nüüd kerge. Aga kaitseväes pigistati silmad kinni,ta alandas noori ikka mõnuga.
Vikatimees7. juuli 2018, 07:40
vale süüdistuse eest peaks järgnema ka karistus,kuid ideaalses pätiriigis on seda palju tahta,iga mats võib solki suust välja ajada kuidas aga soobib--
7. juuli 2018, 07:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Indrek27. juuli 2018, 08:01
Vot see oli tõesti häbiväärne lugu! Mida nüüd poisi ema ütleb, kas läheb teeb lehtsabal, kes poega ahistas näo kriimuliseks??? Mina sellepärast ei tegelegi naistega, ainult lollitavad. Parem veedan meestega aega.
mikk7. juuli 2018, 07:23
Algatada uurimine ilma peategelasega rääkimata - see Terras pole ka päris adekvaatne.
OBUNE7. juuli 2018, 07:02
Mul hakkab asi sassi minema. Teeks pressikonverentsi
uudu-poiss...7. juuli 2018, 07:41
...ilmselt valetab.Kuidas küll oma ema kogu maa ees lolliks teha?Pole õige mees.
Joss7. juuli 2018, 06:55
Vägisi tekkib mulje,et eestis on kahejalgseid kõndivaid solgiämbreid hulginisti.Las poja nüüd häbeneb.Rääkigu kõigepealt kodus probleemid selgeks ja ärgu valagu oma luuludest tekitatud solki meedias laiali.Las see ema nüüd vastutab oma sõnade eest.Ja muide,ARMEE pole nännipunnide jaoks.Sõjas reegleid ei ole,see ülimalt karm katsumus.
kui inimese selgrool on miskit rasket viga ja raskust kanda ei suuda, siis .....7. juuli 2018, 15:23
miks ta üldse sõjaväes oli. Polnud varasemat diagnoosi?
.7. juuli 2018, 06:28
Naised saunas rääkisid, kapad olid peas!
selle lükkega7. juuli 2018, 06:27
laskus herr Terras "superstaari" tasemele. kaitseväe juhataja hakkab ise tegelema lasteajakirja Kroonika artikli peale.. ega jah.. eesti kaitsevägi ongi nagu lasteaed, kus mehepojad sõda mängivad.
Ütleksin vastu7. juuli 2018, 15:18
Kui ajakirjanduses kaitseväe au pihta pori loobitakse, siis peabki reageerima.
Ja peabki reageerima kõrge juht.
Või sinu arust peaks keegi veebel ajakirjanduses sellele vastama?
Algne teema oli ju karm ja sellele tuleb läheneda samatmoodi.
7. juuli 2018, 16:04
Teemaga peaks tegelema uuriv ajakirjanik anusaagim
7. juuli 2018, 06:14
Kas ma peaks nüüd arvama, et nad on normaalsed ja Uudu ikkagi saab superstaariks?
Ella7. juuli 2018, 02:25
Lihtsalt üks armetu lödipüks, kes teeskles probleeme, et teenistusest pääseda- ema uskus pojukest ja nüüd ajab lolli juttu. Mees või asi, kui ei suuda 8 kuud kaitseväes hakkama saada!!!
7. juuli 2018, 01:21
Milleks üldse oli vaja sellest teemat aretada.?
Meediat ei tea siis?7. juuli 2018, 02:49
Nad on ju igal uuel tulijal nagu kaarnad kallal!
Vanemad on lihtsad inimesed ja viisakalt ei ütle intervjuudest ära. Eks siis ajalirjanik otsib need "magusamad asjad" välja, pannakse lööv pealkiri ja nii see käib.
Loodetavasti see kogemus tuli õigel ajal, et edaspidi pere ajakirjanikega tegemist ei tee. Pole ju põhjust - ega Uudo väike titt pole.
Ja poiss ärgu ka igasuguste Saagimi "naljade" ja muu räpase reklaamiga kaasa mingu.
7. juuli 2018, 08:32
StaarLensinid-Saagimid koos staarsulerüütlite-staarfotograafidega tuleb lihtsaltsitale saata
Jep7. juuli 2018, 09:07
Uudo, ära anna enam sellistele väljaannetele nagu Kroonika ja ÕL intervjuusid,sest nendelt pole midagi head loota.Klikkide nimel poetakse ka voodi alla,et näha ja kuulda, millest lugu treida.Samuti tee oma vanematele selgeks,et nemad Sinu eest jälle rääkima ei hakkaks.
01:21-le7. juuli 2018, 09:33
Teema on juba välja "aretatud", nüüd jääb seda veel vaid arendada.
marjonett7. juuli 2018, 01:08
meedia sind upitab ja meedia sind hävitab
JoppEduardo8. juuli 2018, 10:25
Jutt õige, aga tahaksin teada mis loom on "marjonett"? Äkki on tegemist marionetiga?
junts7. juuli 2018, 01:07
oh oedku,,idiootlik ja madal lugu..aga,,ole terve ema, rammu pojale
nonoh7. juuli 2018, 06:12
jõudu poegadele ja arusaamist, mida tasub emale rääkida , mida mitte. Emad võivad täiskasvanud poegadele ikka käkki keerata küll, eriti veel, kui ajakirjandus on nagu Eestis - lagastada ja lagastada.
7. juuli 2018, 01:05
Vene propaganda naerab selle üle juba.
Kaks ullikest andsid vene propagandale hea kondi :D
Uudo emale7. juuli 2018, 01:01
Pole vaja poja asju rääkida, ega see talle head too. Mida tagasihoidlikum Uudo pere on , seda parem. Ei maksa trügida meediasse- eriti kollasesse, et oh ma olen nii uhke oma poja üle, ta superstaar. Las Uudo, täiskasvanud mees juba, loob ise endale raja... ärge sekkuge... ta pole enam lapsuke... Elage seal maal oma elu ja tagasihoidlikust Uudost saab hea laulja, las areneb ja keskenudb hääle arendamisele. Võtke eeskujuks Taukari vanemaid, nad pole kunagi end meediaga sidunud, et neil nii andekas poeg. Milleks? Tagasihoidlikkus on voorus, eriti kui seda teevad kuulsate laste vanemad... Vot nii on lood....
jeh 7. juuli 2018, 06:15
ja kui kuulsus on veel nii noor. Eriti rumal on kiidelda avalikkuses oma lastega ükskõik kui tublid nad on.
...7. juuli 2018, 00:49
aga su nö karjäär ju siin ka lõppes...
lubage lahkuda7. juuli 2018, 00:04
onsiis kaitseväes kuritegu,mille puhul tuleb inimene surnuks tembeldada?
xy7. juuli 2018, 00:02
Kogu suguvõsa ja pere on higine, et neil on nüüd staar. Isegi kaitsevägi on higine uurides, et äkki tehti valele lumehelbekesele kuskil vahepeal liiga teadmata et sellest võib kunagi kuskil staar saada (päris tasemel selgetnägija peaks selleks muidugi olema). Isegi Riho Terras isiklikult on voodist üles aetud. Aga Saagimil on siiski rohkem võimu ja võib vabalt torti näkku visata ning kujuta sa ette seltsimees Terras Uudo isegi naeratab ja on lõbus sellel ajal. Võib olla oleks pidanud kaitseväes rohkem tordile rõhku panema?
Katrin Rauk6. juuli 2018, 23:54
Kõik need mõnitajad tuleks vangi panna.
Isegi minister uurib antud juhtumit ja kui tõesti midagi nii julma juhtus, siis karistuseks tuleks keegi hukata!
ips6. juuli 2018, 23:37
ei huvita enam see vabadnuse jutt
millegipärast6. juuli 2018, 23:33
on tunne et uudo ei räägi tõtt
y7. juuli 2018, 06:17
sulle vist meeldiks, kui noormees kõik üksipulgi sulle ajakirjanduses kõik ära seletaks.
alustuseks7. juuli 2018, 09:06
kommenteerigu kaitsevägi,miks mees ,,põhjuseta,,teenistusest vabastati?
ema6. juuli 2018, 23:30
mina ei tea aga keegi seal põõsastes sahistas...KARU!!!??
Kas 6. juuli 2018, 23:28
ajalugu kordub? Siin kah üks tähelepanuvajadusega laulja. https://et.wikipedia.org/wiki/Arnold_Oksmaa
Ja6. juuli 2018, 23:27
Nüüd keeras ema oma jutuga paraja käki kokku.
urr7. juuli 2018, 08:36
no aga mamma sai vähemalt paar päeva kuulsust
7. juuli 2018, 08:53
StaarLensinid-staarSaagimid koos staarsulerüütlite-staarfotograafidega tuleb lihtsaltsitale saata!!
no7. juuli 2018, 09:18
Ikka paras külaseebikas. Maapoisu , kes ei jaksa kaitseväes seljakotti kanda soperdas end äpuna ja väetina kroonust välja . Mammikesel pole oidu, et hoida poja "tervisehädad" enda teada. Ja noor 20-ne ei ole võimeline seljakotiga kroonsu rivis astuma, mis pereloojat ja pere eest vastutajat sellistest tuleb ? Vene ajal paluti suures riigis pisarsilmil, ka kehevama tervisega nublud, et ikka sõjaväkke saaks. Tüdrukud äpusid ja neid, kes polnud suutelised sõjaväes olema, kunagi ei vaadanud ega endale peikaks ei tahtnud. Kui 20-selt nii hädine, et emme peab eestkostet tegema ja seljakott raske ja aina otsitakse arstide abil "põhjuseid" kohustustest äraviilimiseks ? Uudu on üsna rumal , teeb lapsikuid tegusid . Nüüd on inetu supi sees. Plekk kui äpust ja saamatust ja otsustusvõimetust manipuleerijast ja manipuleeritavast kujust jääb alatiseks külge . Kõik olla ju" nii äge". Toiduga mäkerdamine , tordi näkkuloopine, vat see on suur häbiplekk ja inimese alandamine avalikkuses , no on ikka väike aruke "staarikesel", kodukootud narrikesel.
poisinolk , lava tagant timmiti häält ja kohe supekas?? ahahaaa6. juuli 2018, 23:27
Pole ta mingi superstaar! Mis te jahute! Superstaar on näiteks Madonna!!!!
Katrin Rauk6. juuli 2018, 23:56
Enya on ka ka superstaar
gigli7. juuli 2018, 01:05
staarkommentaatorid siin
ei usu6. juuli 2018, 23:23
Ema võis seda episoodi ka ajakirjanikule naljaga pooleks rääkida, aga meie kollane ajakirjandus pöörab kõik pea peale.
isver6. juuli 2018, 23:16
nüüd on küll vesi lahinaga peale tõmmatud.
laps valetas siis!!!
hjks6. juuli 2018, 23:09
jätke poiss rahule, eks ajakirjandus treib igast asjast suurema uudise, et ikka rohkem loetaks, võtke vabalt ja elage oma elu!
See 6. juuli 2018, 23:04
ema tuleb avaliku laimamise pärast vastutusele võtta.
Katrin Rauk6. juuli 2018, 23:55
Ema tuleks poja halvustamise pärast vangi panna!!!
Totu 6. juuli 2018, 23:01
Jälle üks järjekordne libauudis mis nendel kirjatsuradel ometi viga on et igat vingu tõepähe võtavad
tahaks aidata6. juuli 2018, 23:00
miks kahjunõude suurusest ei räägita