Inimesed

Sissi Nylia Benita: minu jaoks hakkas elu nüüd uuesti pihta, sain järje peale tagasi (240)

LISA KOMMENTAAR

vanaisa18. juuni 2018, 11:54
Oled kena ja ei saa Sinu kohta midagi halba öelda! Muidugi kadedaid ja õelaid aga ära tee neist välja!
Kena18. juuni 2018, 11:24
Sa oled 17. juuni 2018, 12:05
tore ja andekas tüdruk. Sa oled eestlane.
Kuid kahte asja võiksid siiski kaaluda:
1. leia endale andekas juuksur, kes teeks sinu soengu veidi põhjamaiseks. Alati pole eksootika
tulemusi andnud.
2. Võta endale teine esinejanimi - sul on see olemas - Benita. Eestlased ei armasta pikalt susisevaid häälikuid.
haa17. juuni 2018, 11:26
wow isegi see kommentaar kustutati ära, kus kirjutati ,et küll hollywood ta varsti endale võtab. ei tohi siis võtta vää? peab eestisse jääma jobusid rahuldama jah
tunnen kaasa17. juuni 2018, 08:52
kohalikud palgalised võitlejad tahavad kohe vägisi eestlastele rassismi pähe määrida
vanema tädina olen arvanud, et latino päritoluga Dave lapsed on väga armsad nagu ta isegi
kuid kui see eriline kiusamise jutt on tõesti Sissi enda välja imetud siis olen küll pettunud, just sellise jutu peale sünnivadki rassistid
huvitav16. juuni 2018, 19:52
Kes küll sundis lehte nüüd artikli pealkirja ära muutma?
pillimees16. juuni 2018, 18:35
Arvan,et Eestis on praegu üks ja ainus superstaar-Anne Veski!
Solist muusik laevalt16. juuni 2018, 20:35
Nõustun Teiega Pillimees.
jaanis16. juuni 2018, 17:57
Oled armas tüdruk, Sissi! 16. juuni 2018, 17:46
Kui üldse loed kommentaare (seegi on suur julgus!), siis võta hea ja lase halval minn! Õnnelik inimene ei ela end teiste peal välja, kaastunne neile ja parimad soovid
Sulle edu ja õnnistusi!
kui ei meeldi16. juuni 2018, 17:39
Kui ikka siinsetele inimestele tema laulmine ei meeldi, siis ei saa ta siin ka laulda. Pole mõtet viriseda ega rahvast süüdistada.
No noh16. juuni 2018, 17:15
Eks selliste tagakiusajate vanemad ongi EKRE valijad. Ekrelased on aru saanud, et vaikides hääli ei saa eriti kui pole töötulemusi. Muidugi on Sissi hästi kasvatatud, kaunis ja andekas neiu ja ta peaks eemale hoidma sellistest alaväärtuslikest kiusajatest.
moderaatorile16. juuni 2018, 17:14
miks minu kommentaar ära kustutati, kus Sissit kiitsin, helistades üle 20 korra tema poolt! Õhtulehe kustutasin täielikult, igasugune austus hävitati.
tehku tööd16. juuni 2018, 17:31
Tehku tööd ja laulgu siis kui nii andekas. Milleks vaja niimoodi ajakirjanduses halada?
Rooma tagasi16. juuni 2018, 17:11
Geoloogia mõttes asubki Rooma Aafrika mandrilaval ja seda jätkub Alpideni- sealt edasi on juba teine territoorium.
to: Rooma tagasi16. juuni 2018, 19:20
Mis siia Rooma riik nüüd puutub?
Õudsed eestlased16. juuni 2018, 17:04
Jäle, mis siin toimub. Kuidas saab üks tüdruk nii mõjuda, et ta verbaalselt ribadeks hakitakse.
ise topib16. juuni 2018, 17:06
Ise topib ennast suures ahnuses ja eneseimetluses hammaste vahele.
andekas inimene16. juuni 2018, 17:16
peabki oma annet realiseerima. Kas ta peab nurgas vagusi kükitama selle pärast, et eestlased on rassistlikud ja kadedad? Häbi peaks olema noort inimest mõnitada, inimest kes räägib eesti keelt korrektsemalt kui mõni eneseimetlejast eestlane. Mul on piinlik sinusuguste pärast.
vastuseks16. juuni 2018, 17:33
See pole õige, ta on andekas ja ilus tüdruk. Tema oleks pidanud saama superstaariks! Need julmad ja kadedad lapsed on peegelpilt oma vanematest.
Aga...16. juuni 2018, 17:43
Sissi ongi ju ka eestlane!
mikk16. juuni 2018, 16:52
Konkursil osaleb üks mittevalge ja ta ei saa automaatselt vöitjaks - Soomes ei tuleks see köneallagi. Ehk mäletate viimast missi seal.
mikk16. juuni 2018, 16:25
Inimene sünnib targana, lollus omandatakse elu jooksul - Confucius. Lapsed näitavad, et nii ongi.
Sissile16. juuni 2018, 16:24
Sinus on tohutult sarmi ja andekust. See kuidas sinust laval õhkub jõudu on väga võimas. Nii huvitavat ja võimast naisartisti Eestis teist ei ole.
Ja need inimesed , kes sinusse halvasti suhtuvad sinu veidi tumedama nahavärvi või lokkis juuste pärast on kõige madalam rahvas. Neisse võib suhtuda kui kõrvaharkidesse ja sitasitikatesse. Nad on olemas ja nad on jäledad. Las nad elavad oma vihkamist täis elu oma hunnikus. Nad ei küündi kunagi sinu tasemele.
17:05-le16. juuni 2018, 17:18
Madalatest häältest on v ä g a puudu! Braavo,Sissi! Aga rumal sitasitikas, sina künna ninaga hunnikus edasi...
vastuseks16. juuni 2018, 17:37
Tema andekus seisneb selles, et ta laulab väga hästi, on ilus tüdruk. Kust te võtate, et ta ei suutnud rahvast kaasa tõmmata? Sellel tüdrukul on ees suur tulevik!
millegipärast16. juuni 2018, 18:21
on eestlased väga umbusklikud teistsuguste suhtes, põhjus raske minevik, kui taheti eestlasi assimileerida, orjastada jne
Juss16. juuni 2018, 16:22
Tundub olevat hea PR trikk,kogu aeg on vaja "pildil" olla!
ikka peab16. juuni 2018, 16:57
Ikka peab ronima avalikkuse ette, kuigi teab, et saab vastu päid-jalgu. Mingi masohhism ja ülbus.
Urrr16. juuni 2018, 15:33
Olgu ta sissi või kes tahes - no ei usu seda lo.ba.
uurija16. juuni 2018, 16:00
ma ka ei usu, no mitte midagi ei usu, kuidas nad eesti keele nii kiiresti ära õppisid. ma lootsin ikka aastani 2020 uurida ja raha lüpsta.
normaalne inimene16. juuni 2018, 16:59
Aitab juba sellest Sissist,ära on juba tüüdanud.
Õl 16. juuni 2018, 15:00
Pista errse oma reklaamid
viimsi 16. juuni 2018, 15:55
unustatakse ära16. juuni 2018, 16:59
Muidu unustatakse ju ära kui ajakirjanduses pole. Polnud ta mingi eriline laulja ju.
16. juuni 2018, 14:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
16. juuni 2018, 15:49
keegi ei sunni end sulle peale. ka need segavereiised ja jaapanlased lähevad siit varsti minema. ei tulnud nad sinu pojaga lapsi temaga, sellest unistas vaid sinu pooletoobine poeg.
KP16. juuni 2018, 14:04
Ma räägin miks inimesd on nii rassistlikud. Hirm pagulaste ees et nad tulevad siia oma afrika ja araabia maade metsikuid kombeid viljelema.Hirm pole asjatu sest pagulased ongi tihti harimatud ja vägivaldsed ning oma ususdogmades kinni mis ei sobi euroopa elulaadiga. Seega on hirm põhjendatud ja see tuleneb objektiivsetest asjaoludest.
KP16. juuni 2018, 17:20
kas sul analüüsivõimet absoluutselt pole? Mis hirm, inimene on sündinud-kasvanud eestis? Bentonite pere pole mingites Araabia dogmades kinni, ka Aafrikas käivad inimesed ülikoolis ja kaitsevad doktorikraade. Kuidas saab Amazonase suguharud ja Eesti noore inimese ühte patta panna. Kui kitsas peab silmaring olema, et sellist jura kirjutada?
e-maalt16. juuni 2018, 13:38
ära rooma tagasi, minumeelest oled lahe, isa on ka.
sirje16. juuni 2018, 14:40
Ma hääletasin mitmes saates Sissi poolt, kokku vist 20 korda. Hoia pea püsti ja ootame uusi esinemisi. Las jobud hauguvad, Sissi sammub ikka edasi...
tavaline 16. juuni 2018, 13:38
tavaline rassist ekreist on pooletoobiline algharidusega prükkar ,kes saastamarketi taga joob 2 liitrist õlut ja arutab poliitikat ,nende pooolt valitud ka need mobiilivargad ja ekskommarid riigikokku -kui selline sulle üksi tänaval vastu tuleb ,laseb püksid täis ,julge ainult 10 -kesi ühe penskari vastu
Ebatavaline16. juuni 2018, 14:18
Tavaline euroliberaal kellel puudub kodumaa, puudub tunne ja armastus oma isamaa ja ema keele vastu, kellel ei ole rahvust ega sugu, kellel puudub analüüsi võime ja oskus iseseisvalt mõelda. Sinutaolised manipuleeritavad olendid ongi selle kaose ja rassismi tekitajad. Sa julged võtta sõna inimeste vastu kellele on kallis nende kodu , nende keel ja kultuur TAVALINE , lihtsalt kahju on sinusugustest saksauulidest kelledel pole juuri ja iga tuulehoog veeretab teid kuhu iganes.
al16. juuni 2018, 13:33
eestlased ongi orjarahvas ,kogu ajaloo jooksul orjad olnud ,kui nüüd hetkeks vabaks saand elavad oma komplekse teiste peal välja
vastuseks16. juuni 2018, 14:16
Jah,eestlane tõusis tegijate hulka alles 19.sajandi teisel poolel.Enne seda olid eestlaste endeemilised haigused,kas see meeldib meile või mitte.Mingi räuskamine ei muuda seda olematuks.Ja eesti intelligents kujunes suuresti Venemaal,eestlane jõudis ka õukonda(Karell,Köler).Paljukirutud Vene impeerium võimaldas tõusta eestlasest kingsepa pojal Ludvig Puusepal maailma esimeseks neurokirurgia professoriks ning talutarest võrsunud Johan Vilipil maailmamainega seismoloogiks.Ometi vohab vähemasti internetikommentaariumis meeletu veneviha,leitakse,et kõik halb on meile tulnud üksnes Venemaalt ja venelastelt.Needsamad kommentaatorid on seejuures sageli germanofiilid,kes räägivad suure hardusega baltisaksa pärandist.
jupats16. juuni 2018, 15:11
Sa ajad segamini tsaari venemaa kus oli kultuuri ja nõukogude venemaa kus puudub kultuur. Ja muide Eestis kaotati pärisorjus varem kui Venemaal. See viimane on ai. sugusele holopile.
päriselus16. juuni 2018, 17:20
tsaari venemaa kultuuris osalesid enamjaolt sakslased ja prantslased...
hilja16. juuni 2018, 13:33
sellised "armsad" lapsed oleme me,eestlased ülesse kasvatanud! Paistab,et seda aastakümneid programmi ei peagi nad löpukorrale viima.Tulemus juba käes!Oleme juhmistunud,ebainimlikud OLLUSKID!!!!
Elukutseline Setu16. juuni 2018, 13:50
Ega nürimeelne lumpenlus pole ju meil kuhugi kadunud. Suur osa inimesi elavad nii halvasti/ebakindlat, et neil ja nende lastel on sügav alaväärsuskompleks. Seda peavad nad igal võimalikul ja võimatul juhul kellegi peal välja elama. Vaesus ja harimatus sünnitavad kurjust. Suur varanduslik ebavõrdsus loob pinnase ebastabiilsele ja vihkamisest tiinele ühiskonnale.
jälgija16. juuni 2018, 16:37
Olen nõus. Koolid, kus lapsed suurema osa oma elust veedavad on väga julmad. Suur osa õpetajatest näitab iga päev eeskuju kuidas olla julm, hoolimatu ja mölakas. Vastutulelikkus, heatahtlikus ja sõbralikus ei ole voorus. Hinded on üle kõige. Kasvõi üle laipade. Oluline, et Eesti saab PISA testis hea tulemuse. See, et riigi mölakaid täis kasvatame, ei huvita kedagi
Ära MEIETA! Ole ollusk edasi.16. juuni 2018, 17:09
Igal inimesel on õigus oma arvamuele - ka neil 8-12 -aastastel.
*
Neil on veel haridustee ees. Ja Sissi polnud ka vist solvunud puberteetide peale.
jaafrika 16. juuni 2018, 12:58
tegelikult on see artikkel täelik reklaam
Nihujatron16. juuni 2018, 12:57
Noh, pisikesed neiukesed pole veel tahagi saanud ja juba tekst selline, et vanad tsoonihundid kah jäävad alla.
16. juuni 2018, 12:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ert16. juuni 2018, 12:45
Ei usu sõnagi sellise tipsiku suust. Valetab nii et suu suitseb. Saaks ainult pildile.
To ert16. juuni 2018, 12:51
Sinu lapsed on arvatavasti samuti nende ütlejate hulgas. Minu lapse ( 12 - 13 -aastased) klass Heidi’s Sissile pöialt ja hääletas tema poolt, sest Sissi on ilus, tark ja sõbralik ning laulab hästi ! Sissi on super!!!
näha on16. juuni 2018, 12:55
et sinu lapsed hoidsid ikka just seetõttu, et pole valge. muu pole oluline, peaasi, et saaks mitte rassist olla :D
to To ert / 12:51, 16. juuni 2018 16. juuni 2018, 13:01
Minu lapsed ei vaatagi seda jura. Veel vähem lähevad kellegi pärast hulluks ja saadavad neile sõimukirju! Pigem teevad seda sinu lapsed saates selliseid kirju neile keda ei fänna. Rõhutan veel kord pole mingit tõestust et selliseid kirju saadetud on. Puhas vihakõne eestlaste vastu.
loomulikult, totoert16. juuni 2018, 13:03
nendel ei ole aega, nutitelefoni sõltlased
Lp. Näha on ja to to ert!16. juuni 2018, 13:48
Minu lastele meeldis Sissi, sest ta on ilus, tark ja andekas. Sisemiselt inetuid, teiesuguseid inimesi, nad lihtsalt võimalusel väldivad , kui see pole võimalik, siis suhtlevad viisakalt ja lühidalt. Sissile aga kõiges edu, tal onväga kaunis hing!
objektiiv.ee16. juuni 2018, 11:51
16. juuni 2018, 12:13
see on lihtlabane kasvatamatus
või siis16. juuni 2018, 12:56
Inimesed lõpetage Õhtulehe lugemine16. juuni 2018, 11:46
Kuna tsensureerivad ja ei blokeerivad mõningaid ip aadresse. Ärge võimaldage Õhtulehe edasist tegevust, protesteerige! Sõnavabadus on kõige alus!
vastus16. juuni 2018, 12:29
sest tema ei ole rumal
ega jah16. juuni 2018, 12:57
omast meelest pole ju keegi rumaI. ... on aga minu meelest kohe väga rumaI.
to ega jah16. juuni 2018, 13:06
mitte oma aga minu meelest, mina hindasin teda mitte tema ennast
aunult rumalad toetavad rumalusi16. juuni 2018, 12:14
jumal tänatud, et blokeerivad
Ainult rumalad16. juuni 2018, 20:46
Pelgavad tõde ja on poliitiliselt korrektsed.
Väga õige16. juuni 2018, 20:45
Sõnavabaduse piirajaid ei tohi toetada, lugege alternatiivmeediat kui tahate teada mis maailmas TEGELIKULT toimub.
Kommunistlik Õhtuleht tsensuseerib! 16. juuni 2018, 11:38
Kui tahan lisada kommentaare saan vastuse et minu ip-aadressilt ei lubata kommentaare. Inimesed, praeguses Euroopas on vabaduse eest võitlemine tähtis ja selliseid lehti tuleb boikoteerida! Kui te Õhtulehte ei loe siis väheneb nende reklaamitulu. Valige alternatiivmeedia
Jaaaaaa16. juuni 2018, 11:48
minul sama probleem, Trumpi sõbralikud ja globalismi vastased keelatakse ära. Rahvuskonservatiivsed on samuti keelatud.
Ärgake üles!
to heh16. juuni 2018, 12:18
ja sinu oma nüüd tasus lugeda või? no ei.
tasus küll16. juuni 2018, 12:29
to tasus küll16. juuni 2018, 12:57
ise ennast kiitmas? tubli!
to tasus küll / 12:57, 16. juuni 2018, 13:07
kiidan, jah, ennast. et lugesin, milles probleem
hi16. juuni 2018, 12:03
kas see Linnamäe Postimees parem?!
aga õhtuleht osaliselt ongi postimees ja paljuski delfi16. juuni 2018, 12:06
Ohtulehest pool kuuluski Eesti Meediale.
Ja teine poolt Luige Ekspress Grupile.
kes seda veel loeb16. juuni 2018, 12:19
see ju hullem, isiklikult pole sellest hetkest avanud, kui kommentaarid läksid registreerituks. ei plaani ka kunagi enam lugeda.
nii on16. juuni 2018, 12:20
ja mõlemad on suured globalistid, homo- ja multikultipropagandistid. kahju, rikkad mehed võiks midagi eesti ja eestluse jaoks ära teha, aga kahjuks mitte, töötavad rahvuslastele vastu nagu jaksavad.
sellised küüditaksidki eestlasi uuesti.
parem kommunist kui lihtsalt nõme iniemne16. juuni 2018, 12:16
Mitte kuskil Euroopas ei ole öeldud, et inimeste solvamine, tagakiusamine, vaenu õhutamine on sinu kohustus.
Haha vale!16. juuni 2018, 20:40
Tõde on valus?!? Minu jaoks on vaenu õhutamine ja tagakiusamine kui rahvuslasi kiusatakse taga ja kui poliitikud oma rahva eest ei seisa, demokraatlikus ühiskomnnas on kriitika lubatud, ainult diktatuurides keelatakse arvamusi! Asi on selles et kui kirjutatakse tõde siis tsensureeritakse. USAs on 100% sõnavabadus ja kommunistid ei võta kommentaare ära. Võtke USAst eeskuju aga Eesti paistab minevat Rootsi teed kus kriitilisi arvamusi ei sallita!
Varsti peame USA asüüli taotlema kuna meie vabadusi ja sõnaõigust piiratakse!
n6116. juuni 2018, 11:31
Sissi on juba pea täiskasvanud inimene ja ühiskonnas ,kus oled juba kuulusse radadele läinud, on palju arvamusi ja üks jagu neist pole kunagi head. Kui nüüd vaadata teisi lauljaid, pole asi üldse parem, kindlasti on teisedki lauljad saanud inetusi lugeda ja kuulata enda aadressil. Kuulus olla on väga raske, justnimme et tuntud inimene ei meeldi kõigile nii oma tööstiili pärast ega välimuse pärast. IGal juhul, kui nüüd aus olla, on mul siiralt hea meel, et Sissi ei võitnud seda saadet kui kuulutatai et võitja laulab Õllesummeril. Kas siis noor lauljanna oleks pidanud Õllesummeril purjus inimestele laval laulma hakkama, pealegi tema stiil ei ole kindlasi kohe laulud, mis õlletajatele kuulamiseks. Soovin Sissi Nylia Benitale palju edu muusikamaailmas.
AJ16. juuni 2018, 11:51
Sinna ja teistele summerdamistele piisaks nö. "lindimuusikast". Jommis peaga muusika ja laulu (kui need seda nime tõesti on väärt) kuulamine on esinejale alandav. Aga mis parata, meie kultuura on jätkuvalt allapoole libisev.
to m6116. juuni 2018, 12:24
loomulikult on see sinusuguse, kes kirjutab foobija, jaoks kultuurifestival, ma üldse ei imesta :D lauaviin on ka sinusuguse jaoks seltskonnajook ja papptaldrikul kärsanud liha on õhtusöök. loomulik. ja sinu kasvatamatud lapselapsed on need, kes seal lastealas ringi röögivad. lasteaias saadavad nad aga kasvatajaid p...i (ja see sõna ei ole poodi).
n6116. juuni 2018, 12:53
Mul ei ole Õllesummeri nagu te kirjutatae, et "suurim kultuurifestival"( teie jaoks ) mitte kõige vähematki, sest teie kultuuri tähtsaim sündmus erineb kardinaalselt minu arvates Eesti tähtsamast kultuurisündmusest, mis on nimelt Laulupidu ja Tantsupidu. Aga see selleks ja foobiaga ei ole üldse tegemist, kui ma väitsin , et antud kontekstis on Sissi kui noor lauljanna oma stiili alguses, absoluutselt sobimatu nimelt õllesõprade ette astumiseks. Iga asi omal ajal.
Ps, kahju et lapsi veetakse kaasa üritustele kus on tegemist alkoga ja ohtra õllepurjujäämisega.
pragma16. juuni 2018, 11:30
MK16. juuni 2018, 13:40
16. juuni 2018, 11:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
..16. juuni 2018, 14:22
20 korda? ja see peab näitama mningit objektiivset tulemust kui inimesed mitu korda hääletavad? mõttetu "konkurss"
16. juuni 2018, 11:22
Kahju, et see tüdruk lasi ennast ära kasutada.
nii on16. juuni 2018, 12:24
isa on omad vitsad saanud, oleks võinud targemat nõu anda lapsele.
16. juuni 2018, 13:07
Millised vitsad? Mis puhul?
16. juuni 2018, 11:18
Vaadake tänaseid teemasid õl-s ja delfis. Kuidasi üheteemapâev? Juhuslik või? Lausrünnak ju! @jurünnak.
jajah16. juuni 2018, 12:26
rootsis juba ammu ei räägita, arvadki, et rootsis pole rassismi? avalikult ei julgeta, saavad karistada kohe, aga paksude kardinate taga räägitakse rootsis ikka sellist juttu, et eales ei usuks.
16. juuni 2018, 13:08
Olen elanud päris kaua nn paksude kardinate taga, aga ei tea nendest juttudest midagi
yo16. juuni 2018, 11:12
mis krdi uudis see on? uudiste portaal propageerib seda, milles süüdistab ise pidevalt teisi.. täiesti tellitud uudis
anne16. juuni 2018, 11:12
Küll see neiu saab veel laulda piisavalt. Saade oli lihtsalt üks TV projekt, kus noorukesi lauljahakatisi tegelikult rahva huvi äratamiseks ära kasutatakse. Loomulikult on ta andekas!
Mis puutub Bentoni eesti keele mitteoskamisse, siis jah... Tean peret, kus eesti naine sõitis Ameerikasse mehe juurde ja paari aasta pärast tuldi Eestisse elama. Mees ei ütles ühtki eestkeelset sõna peale "tere". Ju on eesti keel õudselt keeruline ära õppida, isegi eestlased ise ei oska seda, kui vaadata kommentaare või lõpueksameid.
annele16. juuni 2018, 12:28
mis siia neid lõpueksameid sisse tuua, ega keegi oota bentonilt perfektsust? ega me teda filoloogina soovi ju tunda?
ja jutt või asi, tulevad üle maailma siia inimesed, tean jaapanlast, kes poole aastaga vestles vabalt eesti keeles, sakslasi, kes ära õppinud kiirelt jne, samuti on sadu soomlasi, kes väga hästi ära õppinud. kõnekeelena ei ole midagi raskemat kui muud keeled, eriti, kui kodus oleks võimalus selles keeles rääkida kogu aeg ja väikeste laste kõrvalt.
baphomet16. juuni 2018, 10:59
Jama, et hakatakse jälle kedagi ära kasutama rahvale peale laskmiseks. Paljudel inimestel on probleeme, nii noored kui vanad tükivad üksteisele ütlema.
Enesekindlust ja ütlejatest mitte hoolida. Aga kui nii hale ollakse, siis ega mulle selline inimene ka ei meeldi. Olgu mis karva tahes. Kahju, olin paremal arvamusel. Aga on samasugune eesti rahva kallal vin gu ja nagu teised tulnukad.
16. juuni 2018, 11:12
Minumeelest Siiri Kännu tütar annab alati korralikult vastu nina ütlejatele.
annab või?16. juuni 2018, 12:31
ja mil moel, tahaks ka kuulma juhtuda, küll oskaksin tallegi anda. kas eputab oma ema lõdva kummiga, kes suvalise mustaga lapsed sai ja siis see loomulikult nelja tuule poole kadus? eneseväärikusest küll sellise naise puhul rääkida ei saa ja siis veel tütar ülbab? bentoni naine on vähemalt abielus ja loonud enne pere, kui sigima hakanud, mis ongi normaalne.
annab või? -le16. juuni 2018, 15:14
Kui sa nii ahta teadmisega oled, siis teatan, et ka Siiri oli ametlikult abielus oma laste isaga!!!
to annab või16. juuni 2018, 15:29
Kuule, võltsvaga! Hakkab aga jälle pihta, et kes on piisavalt väärikas ja kes mitte, s.t., kas rõngastatud või rõngastamata. Ja milles lapsed süüdi? Mida peaks laps häbenema, kui vanemad pole abielus? Mitmendast sajandist oled? Kui nii vanade puritaanlike vaadetega oled, siis ära kasuta ka tänapäeva hüvesid - hoia arvutist eemale!
See on 16. juuni 2018, 12:10
väga , väga haige rahvas. Ruttu vaja geenide parandust!
ei ole raasismi midagi 16. juuni 2018, 12:36
ise kisuvad ninast verd, eks siis peavad saama. mind sõimatakse ka rassistiks, sest ma ei seedi seda käitumist, mida mustad viljelevad üle maailma, nende ülbust ja väqivalda. samuti islamit, mida peale surutakse. ainult ma ei ole rassist, sest ma ei salli seda käitumist ka valgete puhul, kohe kindlasti ei salli. käitumises on küsimus, mitte nahavärvis, kuid tuleb tunnistada, et vähema intelligentsitasemega rass, nagu teadlased on tunnistanud, käitub nii 95 % ja valge rass 5 %. seega ma vihkan mustadest 95% ja valgetest 5%. protsendid panin näitlikud, illustreerivad, aga suurusjärk on selline.
sama lugu on tunnustamisega, tunnustan viisakaid, intelligentseid ja tööd tegevaid inimesi, nii valgeid kui musti, valgeid 95% ja musti jälle see 5%.
ütle nüüd mulle, miks ma rassist olen su meelest? kas käitumist ei tohi vihata? olen siis mina süüdi, et ühel rassil on käitumine selline, mis normaalsele inimesele vastukarva on?
16. juuni 2018, 10:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
teab loodus vaid, teab isamaa16. juuni 2018, 11:55
see oli teatavasti Avandi, kes seda väitis
juba jälle ei saanud oma mõtteid avaldada, modele läks16. juuni 2018, 10:58
õnneks võtsin kopisse: paraku ainult piir kinni enam ei aita, peremeheta Ioomad tuleb ka välja saata. aga seda ei teha ja senikaua kannatavad sissid. sissi vastu pole mul, vanal "ras.sistil", kes tahab vaIget intelligentset ja väqivalla ja isIamivaba euroopat, midagi. aga pole vaja ka üle reageerida, mõelgu, mida tunnevad valged lõuna-aafrikas. ja kuna tumedat värvi inimesele sarnanevad olendid on lihtsalt nii palju ja igal pool oma väqivalla ja rumaIusega kopsu üle maksa ajanud, siis ei maksa imestada valgete reaktsioone. iga roju oma koju ja asi saaks korda.
kaasaja fenomenid16. juuni 2018, 11:30
Kas sa oled siis tähele pannud ka, et sul on tekkinud omandatud sundkäitumine - enne saatmisnupule vajutamist "võtta asjad kopisse".
ohh16. juuni 2018, 11:34
marurahvuslane, kirjuta ise korralikku eesti keelt. See täidab su aja kasulikumalt.
Marta 16. juuni 2018, 12:15
j See oli suunatud haigele" Juba jälle ei saanud oma mõtteid ...
nii,just on16. juuni 2018, 12:27
nii on16. juuni 2018, 12:40
tunnistan, kas just sundkäitumine, aga sunnitud käitumine küll, nüansivahe sel on. võtan kõik kopisse, sest õhtuleht ei lase avaldada kui kirjutad näiteks vä.givald või ei.t või lo.ll või rum.al või muu täiesti tavalise sõna. on see sinu meelest normaalne? nii peabki? ma ei kasuta kunagi roppe sõnu, seega seda ei maksa mulle ette heita. (nüüd võtan kopisse :D )
to ohh16. juuni 2018, 12:40
ja sina? üte tuleb eraldada komaga mitte ainult ühelt poolt, teiselt poolt kah.
kurb, aga tõsi16. juuni 2018, 12:41
ekstaole16. juuni 2018, 10:40
alkorallide ja EKRE propaganda tulemus. Lapsed ka segi aetud.
sa mine parem16. juuni 2018, 11:00
vaata, mis on tulemus ilma ekredeta, mine näiteks rootsi rinkebysse või malmösse või siis mine prantsusmaale calaisi või belgiasse moolenbeeki ja vaata ja imesta.
kui sul natukenegi aru peas on, astud seejärel ekresse.
vat ei astu16. juuni 2018, 11:37
EKRE poliitika sätib meid otse Venemaale tagasi.
to vat ei istu16. juuni 2018, 12:43
see lause näitab, et lahmid niisama ja pole kursis ekre tegemistega. venestamise ära hoidmine on üks ekre suundadest, mitte venestamine. venestajad on ikka kesikud ja sotsid. ekret selles süüdistada on puhas vale. aga saan sinust aru, kui muud öelda pole, kõlbab vale kah.
kas seesama erakond,16. juuni 2018, 12:50
kes piirilepingu kallal kõige rohkem nina kirtsutas??
oot16. juuni 2018, 13:03
millise piirilepingu? sellle, kus soovitakse osad tegelikultkehtiva lepingu järgi eestile kuuluvad maad venemaale loovutada? no sellise peale tulebki kirtsutada. õige.
Ei noh jah16. juuni 2018, 10:40
Kui eestlased arvavad et neid avasüli võetakse vastu teistesse riikidesse siis kindlalt eksivad.Seega ei ole ilus seda noort neidu haukkuda ,kes elab eestis ja üks vanematestki on eestlane.Aga häbi ajakirjandusele sellest artiklist ,mis veelgi süvendab rasismi.
lapsevanem16. juuni 2018, 10:52
Keda neid? Sissit? Ta on ju Eestis sündinud.Ema eestlane. Vahet peaks ikka oskama teha?
ta16. juuni 2018, 11:24
mõtleb eestlasi endid kes välismaale kipuvad.
to ei noh jah16. juuni 2018, 11:03
selles osas nõus, et sissi pole süüdi ja teda pole vaja ka mõnitada. aga selles osas pole absoluutselt nõus, et ajakirjandus ei tohiks rääkida sellest, see on sul ju puhta põhja-korea mõtlemine. rootsis on seda tehtud ja kas rassism on kadunud? ole nüüd, rootsis on seda pinna all rohkem kui kuskil mujal, ainult nad kardavad elu eest seda välja näidata. neid on aastakümneid õpetatud teesklema, et kõik on hästi, mustad on toredad. aga näe, nad sisimas ikka ei mõtle nii, enamus tahaks neist väga lahti saada.
16. juuni 2018, 10:36
Keegi laulis: n££ģri koht on @@frikas...Kes?
jah16. juuni 2018, 11:03
eestlane16. juuni 2018, 11:15
Soomlasi on ka millegipärast palju Eestis.
matsu16. juuni 2018, 12:06
Keegi ei määra rahvust ei isa ega ema järgi. Ta ise ütleb mis rahvusest on, aga minumeelest on ta eestlane.
apache ründehelikopter on sotsiaalne konstruktsioon16. juuni 2018, 12:14
minu rahvus täna on apache ründehelikopter.
Ma lihtsalt tunnetan seda et see nii on.
Aktsepteerige seda! ÜkeHomme olen aga või olla Comanche vertaljott.
ole nüüd16. juuni 2018, 12:44
mis ajast rahvus ema järgi määratakse? kus riigis? eestis küll mtte. kas levandi lapsed on venelased?
seda küll16. juuni 2018, 13:04
et mis häda deivi perel oleks olnud arubal, aru ma ei saa?
11:1316. juuni 2018, 15:19
EMA JÄRGI MÄÄRATAKSE VAID JUUTIDEL, ET SA TEAKSID.Aga Sissi ja Monika Tuvi ja Sandra Ashilevi---las nad olla. Vanasti oli ka Virzinja Kotkas( A.Tsahkna vana pruut), aga too vist pages Moskvasse...
kui just Saaremaal...(?`)16. juuni 2018, 15:20
näljasele16. juuni 2018, 15:21
Sulle pole palatisse süüa toodud?
kus?16. juuni 2018, 15:21
seda küll-le16. juuni 2018, 15:22
Mis häda siin on siis?
16. juuni 2018, 10:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to nojah16. juuni 2018, 10:37
mis jama sa ajad. ekre on see kes tublisi ja teise kultuuri või nahavärviga inimesi laimab ja halvustab.
ära unusta ka monika helme mõnitusi penionäride, haigete ja puudega inimest evastu
to to nojah16. juuni 2018, 11:09
ja kus ekre tublisid ja teise nahavärviga inimesi laimab? ekre räägib tõde, mis toimub mittetublide teise nahavärvi ja kultuuriga (sinusugune nimetab ju islamit kultuuriks, mina mitte) inimestega euroopas ja mis need metslased eurooplastele ja euroopa kultuurile teevad. kas bentonit on kunagi halvustatud? olen ise suur ekre toetaja ja ei tuleks pähegi halvustada bentonit, inimest, kes on intelligentne, ei suru oma "kultuuri" peale ja elatab ennast ise, mida mul siin halvustada oleks? aga oi kuidas halvustan seda loomade massi, kes euroopat mööda maksumaksja raha peal pidutseb ja väqistab-väqivallatseb, oi kuidas halvustan. aga veel enam halvustan neid, kes selle lubanud on ja kes seda toetavad. seega sind?
skolko let', skolko zim'16. juuni 2018, 12:10
anna link youtube või Rahvusringhäälingu arhiivi mõnda saate videole, kus Dave Benton annab lühiintervjuu eesti keeles..
Suudad seda?
Pigem vaata mingit Terevisiooni või Ringvaate saadet lähiminevikust kus mehike pea iga aasta perioodiliselt jälle välja ilmub enda jõulukontserte vms reklaamima andes stuudios "müügiedendusintervjuu" ehk teeb saatejuhtide mahitusel sisuturundust intervjuu vormis inglise keeles..
Ütlesin midagi valesti või? Mh? Olin ülekohtune? Olen millestki valesti aru saanud? Kui jah, siis palun aita mind ja korrasta mu mõtted siin, et Dave Bentonit ei saaks võrrelda mõne muu umbkeelse siin 20+ aastat elanud "Lasnamäe Vasjaga"? Kusjuures Vasja võib olla ka täitsa tubli tööinimene, võib-olla isegi mõne töökollektiivi kvintessents - tunneb tehnikat, keevitab jne.
P.S.
Ja mis puutub seda karilоomade massi, siis milles lоom süüdi on et peremees aedikut korras ei hoia? Lоom ei ole milleski süüdi. Tema ongi lоom, milleks süüdistada teda.
5.kolonn16. juuni 2018, 15:23
Jäta rahule ja keskendu plakatitega vehklejatele,kes riiki hävitavad...
kummaline,16. juuni 2018, 17:25
et omade tuleviku eest hoolitsemist ei suudeta eristada teiste halvustamisest...
vaene penskar,16. juuni 2018, 10:43
parteitu, ekrelased ja nende toetajad ongi rassistid, natsid jne. Kõik poliitikud on pätid.
mõtle16. juuni 2018, 10:58
kõigepealt mida kirjutad või oled teatud partei toetaja,kelle pooldajateks on suures osas kohalik mitte eestlane ning kes siiani nimetab eestast fashistiks.
Tölpa16. juuni 2018, 11:12
Kodumaast hoolimine ei ole rassism! kui need tsordid enda kodumaast hooliksid, siis nad siia ei ronikski. Iga roju oma koju!
to Tölpa16. juuni 2018, 12:41
Inimeste vihkamine ainult nende nahatooni põhjal aga on!
16. juuni 2018, 14:00
Paraku kodumaa (riigi üheks põhitunnuseks on territoorium) on seotud geograafilise paiknevusega ja geograafiline paiknevus on ajalooliselt ära määratlenud looduses nahatooni.
Seda eriti enne masstranspordivahendite (rong, lennuk) kasutuselevõttu.
Seega on nahatoonist rääkimine kõnekeelne üldistus kodumaade klastrigrupi kohta.
16. juuni 2018, 10:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
käbid16. juuni 2018, 10:44
ei kuku kännust kaugele.
jansa16. juuni 2018, 10:28
vaevalt neid kirju väikelapsed saadavad,pigem arvuti taga tagaosa laiaks istujad mittemidagi tegijad
hilja16. juuni 2018, 10:25
anun teilt pisutki inimlikkust,mis monstrumite maailm
Nii ongi16. juuni 2018, 14:22
Selle eest tuleb tänada EKRET, kes külvavad ainult viha siin Eestis. Sissi oli parim. Kena neiul, väga arukas ja tubli. Sissi, ära tee neist väljagi. Edu sulle kõikides tegemistes.
Tuleb meelde...16. juuni 2018, 10:16
Deiv lubas keele ära õppida!!!
Mina ei ole enam noor16. juuni 2018, 10:15
Aga David Benton on alati mu lemmik olnud. Sisswi samuti. Maailm on kuri.Kadedusest ja ahnusest aetakse ei tea mida suust välja. Õnneks on Sissi tugev ja loodan,et jääb sama siiraks,kui on. Meie KALGID EESTLASED EI SUUDA LIHTSALT MÕELDAGI ,ET keegi on hea. Mis muud,kui kadedus. Sissi on hea ja just temast saab maailmakuulsus. Annaka Jumal talle vaid tervist ja isale-emale, kes talle toeks, samuti pikka haigusteta elu.
n6116. juuni 2018, 11:35
Ei ole "sissisid "maailm täis , täis on maailm sinusuguseid, kes ei "ela ega sure" ei liha ega kala nagu öeldakse. Seda Sissit on ainult üks maailmas, omapärase hääle ja andekusega lauljannat.
armas Sissi16. juuni 2018, 10:00
Sa oled väga hea laulja ja pealegi on Sulle antud vapustav välimus ning intelligentsus,ole selle üle uhke! Las koerad hauguvad,karavan läheb edasi! Edu Sulle ja tänud Sinu vanematele,et nad on kasvatanud Sinust sellise kauni inimese!
objektiivne16. juuni 2018, 12:49
hea laujlja olen nõus, aga välimus küll midagi vapustavat ei ole. suure kondiga mulatt, ei midagi erilist, väga keskmine, mulatte on ikka imeilusaid. aga muidu tore tüdruk tundub.
soomlane16. juuni 2018, 09:57
Rooma soome siin oled omas mullis eriti Idakeskustela.
haha16. juuni 2018, 11:17
eks sinagi oled seal omas mullis kambakesi koos kuskil õhika-tüüpi toas elades ja küprokit seina ladudes. edu, kalevipoeg. ega raha ju ei haise :D
Ha ha ha haaa16. juuni 2018, 11:28
Mis vōi kes on küprok? Kas haigus, mida pōed?
heh16. juuni 2018, 12:50
no siis oled bussijuht, kui ei tea, mis on küprok. bussijuhid ongi kas neeqrused või eestlased, teised nii viletsat tööd soomes ei teegi.
murueit16. juuni 2018, 09:56
Tänavapilti on tekkinud neegrinaised tittedega, eriti usinalt sõidavad nad 36-bussis. Ilusad, huvitavad oma tõllaratta-kõrvarõngastega, sellised nagu nooruses aabitsapiltidel. On need üliõpilased? Kahju, kui maailm seguneb ja globaliseerub, kuid üksikjuhtumid annavad küll mõnusat vürtsi...
Sissi on tubli ja ainulaadne,temast saab Laulja!
CV16. juuni 2018, 09:38
Sügaval vene ajal, kui olin algklassilaps, panid vanemad mind sinisilmselt vene pioneerilaagrisse n-ö vene keelt õppima. Olin seal ainuke eesti laps. Kui keegi üldse midagi eesti keeles öelda oskas, siis "Mari on loll" või "Saad tappa". Kuna ma olin ka ainuke mittepioneer, siis taheti mulle Aljoša (igavese tule) külastamise ajaks kaelarätt kaela siduda, aga ma ei lasknud ja ka pioneerijuht hakkas sealt alates kiusama. Füüsiliselt küll keegi ei peksnud, aga vaimselt olin täiesti läbi klopitud. Mu vanemad ei tea siiamaani kõike, sest meie peres ei tohtinud kaevelda ei õpetajate, ei kaaslaste peale. Vot sellised mälestused siis. Aga Sissi võiks sel teemal siiski vaikida nagu Monika Tuvi oskab teha.
16. juuni 2018, 09:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kodanik16. juuni 2018, 10:30
Huvi tunnevad ja artikleid huvitavatest persoonidest kirjutavad ikka ajakirjanikud. Ja seda, kas artikkel on täismahus loetav, ei otsusta see, kellest kirjutatakse. Mis aga puutub sellesse, et osad inimesed Sissit mõnitavad, siis see on väga kahetsusväärne. Kui juba oma eestis sündinud eestlastest lapsi rahule ei jäeta, siis on midagi väga valesti. Poleks uskunud, et eestlaste hulgas on nii palju madala IQ-ga inimesi. Isegi seda ei teata, et Sissi isa pole pärit Aafrikast, vaid Arubalt, mis asub Kariibi mere saartel Kesk-Ameerikas.
Mimoos16. juuni 2018, 10:56
Palju selliseid... üks kirjutas ja mõni vihane komm juurde... Alati kirjutatakse ka negatiivseid komme. Nüüd suur tragöödia.
mnjah16. juuni 2018, 11:04
Inimene peaks ikka suutma endale aru anda, mida ta suust välja ajab.
cogito ergo sum16. juuni 2018, 11:24
Esialgu võiks ju sellega nõustuda, kuid see otsustusprotsess on siiski sügavam. Seega sa eksid. Seda vägagi otsustab inimene kellest kirjutatakse.
Kuidas see inimene otsustab?
Ta lihtsalt ei anna ajakirjanikule intervjuud kui toimetuselt ei tule kinnitust, et tema mõtteid ei tehta rahaks, veebis tasuliselt loetavaks artikliks.
Nii lihtne see ongi. Kas sellest on raske aru saada?
Et intervjueeritav SIISKI otsustab.
Kui ei ole intervjuud, siis ei ole ka millest kirjutada ja ei ole ka lugu tasulisse paberlehte panna.
Ainult piiritu edevus ja eneseeksponeerimise vajadus sunnib juhmi inimest laskma muuta enda seisukohalikud mõtted veebis kaubaks, mille pealt tulu teenivad teised ning ülejäänute (e enamiku) jaoks on intervjueeritava tasuta väljaloetav seisukohtade loetelu poolik, segane ning dekonstruktiivne, tuues pigem intervjueeritavale endale kahju kui kasu, sest tema mõtted ei ole tervikult välja toodud, luues nii platvormi isiku vääritimõistmisteks teiste poolt või isegi vaenulikkuse tekke inteervjueeritava isiku vastu seoses segaste seisukohtadega mida intervjueeritav teglikult üldse ei pruukinudki nii mõelda, kuid mida lugejaid paraku omamoodi aru saavad seoses teksti pooliklikusega.
Nojah16. juuni 2018, 13:56
Siin siis nüüd üks nn. eestlane, kel arusaamine eesti keelest puuduli - roomake palun tagasi kooli! Sissi on aga parim, minu lemmik ka!
jep16. juuni 2018, 09:19
Sissikene! oled tubli ja väga ilus pealekauba1 Ma usun, et paljud rumalukesed ütlevad seda lihtsalt kadedusest! nad kõik tahaksid olla sama pruunid nagu sina ja samasuguse häälega nagu sina. Kui ausalt öelda siis ei saa ma sellest hääletamisest aru. Sa olid ikka hoopis teise klassi laulja ja sina jäid teiseks. Midagi on ikka väga mäda. taheti lihtsalt saaremaa meest tribüünile tõsta ja kõik teevad näo nagu olekski ta parim. Ei- ei ole aga Sissike sul on ees vägev tulevik ja sa meeldid enamusele. Ka udo vastu pole mul midagi, väga südamlik ja tore aga õigus olgu ikka jalule seatud, mitte susserdamine eesti moodi. Otsisite Ivi Linnale järglast - leidsite kuid ärge alahinnake seda noort daami. Teda te alles hakkate nägema ja mitte ainult eesti lavadel. Sissi - Sa olid võimas ja edu Sulle ja Sinu vanematele! Tegelikult on eestimaa Sinuga!
ära16. juuni 2018, 09:39
lapsevanem16. juuni 2018, 10:33
Täpselt nii. Eestlased grillivad ennast suved läbi rannas, et nii kena jumet peale saada. Mina kaasa arvatud. Need lapsed, kes mõnitavaid kirju saadavad, on kahjuks katkistest peredest, kus laste elu juba nii varases nooruses mürgitatakse, õpetades vihkamist. Kahjuks need lapsed kannatavad tulevikus ise, sest nende vanemad pole neile õpetanud suures maailmas ja selle mitmekesisuses hakkama saamist.
irw16. juuni 2018, 11:23
sa päriselt oled lapsevanem? oeh, vaesed lapsed, nii rumaI vanem :( võrrelda päevitust madala intelligentsusega rassiga on ikka tase, milleni ei arvaks ise rumaIaimad küündima, sina küündisid, õnnitlen.
To irw16. juuni 2018, 13:02
Olete sisemiselt inetu inimene. Sissile soovin ainult parimat, sest Sissi ilu, sära ja intelligentsus oli see, mille pärast üldse saadet vaatasime- Sissi oli lihtsalt parim, edu talle!
hahaha16. juuni 2018, 11:22
milline mõõdutundetu kiidulaul ja ainult seetõttu, et kiitja satub fännama neegrusi :D no ei ole nii, et enamuse lemmik, no ei ole.
On16. juuni 2018, 13:53
Sissi on meie lemmik ka!
Sepp16. juuni 2018, 13:52
Isiklikult ei usu, et selliseid kirju saadavad eesti lapsed. Pigem saadavad neid mingid kibestunud vanurid, kes on terve maailma peale tigedad. Ei usu sellepärast, et on endal lapsi ja nendel on sõpru-sõbrannasid ning mitte keegi ei tundu olema selliste vaadetega.
Kahju16. juuni 2018, 09:15
Alaväärtuslikud ja kadedad lapsed halvustavad. Aga eks nad võtavad snitti ka Reformi tagatoast.
vanaema16. juuni 2018, 09:29
See laste suhtumine tuleb kodust,vanemate suust.kui ikka kodus ei kiruta teisi rahvusi,siis on ka lapsed hoopis sallivamad.
praktilisuse aspekt…16. juuni 2018, 10:17
kas siiatrügijate kvaliteedist on kohalikele kasu või kahju…
niisama ludrisi on kohapeal küllaga ja likvideerida neid "ei ole ilus", aga kui mujalt neid massiliselt juurde tuleb, siis on see n.ö. oma ja lähedaste tuleviku hävitamine.
kommentaariumi16. juuni 2018, 10:53
miinuseid teid noahoobi eest ei kaitse
aga16. juuni 2018, 11:05
Mis see Sissi siia puutub? Eksisid lehega?
rassist ja muulastevihkaja:16. juuni 2018, 12:56
kui sissi oleks üksikjuhtum - tere tulemast;
aga kuna ta rakendatakse immigrantide sissevedamise vankri ette, siis peab sõnad tagasi võtma ja suhtumist muutma.
Common Sense16. juuni 2018, 10:23
Reformi tagatoast?? Ajasid EKRE-ga segamini vist?
16. juuni 2018, 10:34
Mis see Reform siia puutub? Snitti võetakse ikka EKRE väljaütlemistest.
Jaa16. juuni 2018, 09:13
Imearmas, andekas ja kaunis neiu, kes oli teistest superstaari nimetuse taotlejatest oma lauluoskuse tõttu peajagu üle, ta oli parim.
09:13-le16. juuni 2018, 09:47
Väga nõus. Ometigi mingi muu hääl kõikide hulgas, väga erinev enamusest! Kui Sepast tuleb rahvalaulik, siis Sissist tõenäoliselt LAULJA.
aga16. juuni 2018, 09:56
rahvalaulik ei olegi laulja? kellele sissi laulab siis, endale peegli ees?
vastus16. juuni 2018, 10:23
On küll, vaata Ivo Linnat!
...16. juuni 2018, 10:35
Sissi laulab maailmalavadel.
eks ta ole16. juuni 2018, 11:29
ivo linna on rahvalaulik, aga mõni a la bert pringi v rolf roosalu on laulja. punnitatakse rahva armastust võita, aga no ei lähe õnneks, ikka teisejärgulised.
saame näha16. juuni 2018, 11:30
tühja ta laulab, selliseid on maailmas 13 tükki tosinas.
tore16. juuni 2018, 16:53
Mingu siis sinna, seda ju talle soovitatigi!
to jaa16. juuni 2018, 11:27
sinu arust ehk, minu arust mitte. üldse ei meeldinud. artisti puhul peab ikka kogu pakett meeldima.
Ära tee välja.16. juuni 2018, 09:13
Oled v. tubli tüdruk, v. hea häälega ja v. ilus pealekauba. Ja Sul on tore pere. Oled tubli eesti tüdruk oma aafriklasest isa ja eestlasest emaga. Väga sümpaatne pere!. Ole rõõmus. Sul on v. palju pooldajaid ja head soovijaid!
kui kedagi16. juuni 2018, 09:11
saadetakse n.ö. kusagile- saab ju viisakalt vastu öelda: " mine ruttu ees, ma tulen kohe järele"!
minule16. juuni 2018, 09:07
Sissi väga meeldib.Tubli tütarlaps.Jõudu,edu talle!
hõbekõri16. juuni 2018, 10:20
Sissi ei oska üldse laulda,mida ta upitab ennast.
kuldkõri16. juuni 2018, 10:24
Üks vähestest, kes siiski OSKAB!
Common Sense16. juuni 2018, 10:25
Sellisel juhul on sul kõrvad väga haiged...
16. juuni 2018, 09:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Common Sense16. juuni 2018, 10:25
Common-le16. juuni 2018, 11:01
Sul plakat ja viinapudel ikka kõrval?
Leida16. juuni 2018, 08:55
Minu lapselast saadeti eile mänguplatsil p-kohta. Mina püüdsin sellega kuidagi hakkama saada. Püüdsin seletada, et füüsiliselt ja füsioloogiliselt ei ole võimalik, et inimene suudab oma p-kohta siseneda. Et see oli lihtsalt suusoojaks öeldud. Muideks seda ta juba saab aru, et kui kuule saadetakse, siis sinna ka ei saa minna, sest enne seda peab taukonaidi kursused läbima. Liivakastist otse ei saa.
to leida16. juuni 2018, 09:11
Leida16. juuni 2018, 09:19
Väga vabandan. Taikonaudi. Ma ei leidnud õiget klahvi.
leidale16. juuni 2018, 11:32
vabanda parem, et sa ei tea, kes on taikonaut. taikonaut saab olla vaid hiinlane.
mina muidugi vabandan, kui su lapselaps ongi hiinlane.
16. juuni 2018, 08:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ja 16. juuni 2018, 10:58
kes õpetab neid lapsi?
Hallo !16. juuni 2018, 08:52
Kallid noored,lõpetage see hala ja elage täie rinnaga. Sissi on juba täiskasvanud naine.Lapsed ütlesid- kõik lapsed ütlevad midagi! Ei ole vaja end rahva ees haletseda ja pahadest asjadest rääkida. Miks ainult halb meelde jääb,ma arvan,et olemas palju ilusaid hetki lapsepõlvest,parem jutusta nendest. Väike tähelepanek: paksukesed kardavad koolis narrimist,kuid meie klassi pontsakas oli niivõrd positiivne ja siiras kaaslane,et keegi ei tulnud selle pealegi ,et narrida.Kokkuvõte- väga palju sõltub inimese enda hoiakust ja olemisest teiste vastu!
sõimlejate viljad16. juuni 2018, 09:50
Minu laps oli punapea, ise ma olin prillidega, isa oli paks, nii et saime täie rauaga: prillipapa, paksmagu ja tulekahi. Ei olnud meeldiv, lapsest sai üksildane, inimesi pelgav nohik, prillid ei ole tänapäeval probleem ja paksudele ei pöörata ka enam peaaegu tähelepanu.
lapsevanem16. juuni 2018, 10:38
Kust sa välja lugesid, et ta ennast haletseb? Ta lähebki eluga edasi. Lihtsalt piinlik on lugeda, kui madalad võivad olla mõned meie kaasmaalased. Sest laste käitumine ja arusaamad saavad alguse ikka kodust.
to hallo!16. juuni 2018, 11:34
aga vanemad sel paksukesel rumaIad, ei suutnud lapsele toitumist õpetada. laps muidugi laisk, aga vähemalt tore. hea seegi.
ei saanud aru16. juuni 2018, 12:49
Tõesti...16. juuni 2018, 08:33
...mis jutt see on?! Noore inimese kohta niimoodi kirjutada! Paljugi,mis lapsed räägivad,ega kõike ei pea lehte panema.Sissi on eestlane ja väga ilus ja tubli tüdruk.Tema isa,Dave Benton on väga sümpaatne inimene.Niipalju,kui mina olen kuulnud,meeldib ta eestlastele vägagi. Õhtuleht peaks vahel mõtlema,mis kirjatüki avaldab, mida mitte.Sissile õnne ja edu edaspidises elus!
Mis sel ÕL artiklil viga oli sinu meelest?16. juuni 2018, 08:54
Väga hea kirjatükk ja Sissi on tore tütarlaps.
See, et (8-12-aastased, nagu ta ütleb) lollakaid tekste saadavad, ei tee TEDA halvemaks.
Mina soovin küll, et ta lauljana oma stiili leiaks ja ehk täitub ka ta unistus Eestit esindada suurel Eurovisioonilauluvõistlusel.
mina olen kuulnud16. juuni 2018, 08:55
et eestlastel,kes inglise keelt ei valda,on Bentoniga raske suhelda. Eesti keelt õppima!
siinkandis16. juuni 2018, 10:23
on hulgi mitmekümne aasta eest "saabunuid", kelle järeltulijad, juba mitu põlve, räägivad, aga mitte siinse riigi-rahva keelt, väga valjuhäälselt. On erinevus, keeleõppele saatja? Head tervist Dave Bentonile, Sissile edu ja õnne, seda viimast on esinejatele vägagi vaja, konkurents ju tihe. Sisu peab olema ja paistab, et piiga on väga mitmekülgne. Ja meelerahugi kulub ära.
to siinkandis16. juuni 2018, 11:39
ei ole erinevust, kumbki ei austa maad, kus elab ja selle riigikeelt. seega pole vaja kumbagi kiita. ei van.ti ega bentonit. van.dil kodune keel vene, ongi raske õppida, aga bentonil võiks olla kodune keel eesti. aga ilmselt ei ole, seega ka naine palju süüdi. iseenesest on aga benton sümpaatne. õigemini oli, kuni läks ja mõnitas avandiga koos eestlasi.
mina16. juuni 2018, 10:39
arvan, et just peab sellistest asjadest ka rääkima. lapsed on kodu peegel, nende suhtumine tuleb kodust ja vahel on päris hirmus mõelda kui õelad ja kitsarinnalised me tegelikult oleme...
niisugused nõmedad ütlemised täiesti võõraste poolt võivad vägagi haiget teha, oleks juba aeg aru saada, et inimest ei hinnata ainult välimuse järgi!
nägin ühte Rootsi telesaadet, kus külaliseks siia lapsendatud noored inimesed, kõigil neil oli negatiivne kogemus võõraste inimestega, kes neid tänaval igasuguste "toredate" sõnadega õnnistanud.... mis sa arvad, kuidas tunneb ennast rootslasena üles kasvanud noor inimene, kes on oma juurtest kaugele toodud, kes ei tea midagi oma pärisvanematest ega maast/kultuurist kus ta on sündinud, kui talle tänaval võhivõõras inimene kuklasse sisistab "kuradi sisserändaja, kasi koju!" ... ainuke kodu ja pere mida ta teab ja armastab, on ju Rootsi...
ja isiklik kogemus, pärit nõuka ajast ka -
olin tol ajal suhteliselt "sinisilmne" ja nagu paljud teisedki, uskusin, et NL-is ongi väga hea elu...
meil kodus räägiti minevikust palju ja ausalt, aga tundeid tagasi hoides.
meid õpetati inimesi hindama nende tegude, mitte rahvuse või väljanägemise järgi. näiteks meie külas oli üks eesti ja üks vene-eesti segapere, kellega meie pere ei suhelnud ja kellesse kodus ei suhtutud hästi, aga neid pigem välditi ja neist lihtsalt ei räägitud. miks, seda sain teada, kui olin juba täiskasvanu.
see võis olla umbes 1977-78, olin väga uhke oma vanemalt õelt laenatud nahkmantlis (tolle hetke suurmood), nägin enda arvates super välja, olin heas tujus, kuni pargiteel tuli vastu kaks meest, vaatasid minu poole ja siis kõlas vihane "huh fašhistka!!" - usu, need tunded mis mind tol hetkel valdasid, on väga värskelt meeles... ei, ma ei mõtle sellele kogu aeg, aga niisuguste teemade puhul tuleb see alati meelde.
ja ei, ma ei vihka sellest alates kõiki venelasi :) hindan endiselt inimesi nende tegude, mitte rahvuse, nahavärvi, seksuaalsete eelistuste või usu järgi.
-16. juuni 2018, 11:45
Benton nüüd küll mingi eestlane pole. Ta ei oska peale tere ühtki sõna eesti keeltki. Pole see Sissi ka eestlane. Ei saa arugi, mis häda see kõikidel kirjudel on järsku eestlasteks trügida?
noojaa16. juuni 2018, 12:51
Sissil on eestlasest ema. Sissi on Eestis sündinud, kasvanud ja Eesti koolis käinud. Ikka pole eestlane? Mnjah, mul on sust siiralt kahju, et oma elu vihkamisele raiskad.
eestlase esmatunnus:16. juuni 2018, 14:24
kohaliku keele ja kultuuri püsimajäämise soov kohaliku riigi territooriumil;
kes seda miskilgi moel ohustavad, ei peaks end eestlaseks pidama.
ps16. juuni 2018, 14:42
kuidas on võimalik mitte vihata seda, kui su laste tulevast elukeskkonda nii üliheldelt võõrastele jagatakse - et tulge ja elage siin, meile pole enam kodumaad vaja…
Anus Dei16. juuni 2018, 08:32
Millised lapsed? Too konkreetne näide, ära lahmi. Kõik tumedanahalised SJW on hakanud ohvrikest mängima. Miks ei kuule Monika Tuvi sulest selliseid lollusi?
Eino Tarukile16. juuni 2018, 11:03
De Luna ja Mike Emelai?
ah need16. juuni 2018, 12:54
Jep16. juuni 2018, 09:19
Anus,ära tule lahmima.Ka ,Monikal, on selliseid probleeme olnud kui oli noorem.Aja ise oma elu korda ja ole vait.Sissi on rohkem eestlane kui Sinusugune õelutseja.
Jürka 16. juuni 2018, 11:21
Huvitav miks on keegi endale võtnud taolise varjunime - Anus Dei ehk Jumala Pärak. On küll olema Agnus Dei ehk Jumala Talleke., aga sellele kommentaatorile see küll ei sobi,
Jürka -le16. juuni 2018, 15:30
Mõne tegi Jumal oma näo, mõne päraku järgi!
ert16. juuni 2018, 12:55
Monika Tuvill ei ole ennast vaja igal võimalikul moel upitada. Ei usu sellest loost sõnagi. Mängib puhtal sellele et veidi tumedama nahaga. Odavat kuulsust otsib.
ert-le16. juuni 2018, 15:31
JUMAL,KUI PALJU ON TUVIST JA TEMA PEREST AASTAKÜMNETE JOOKSUL KIRJUTATUD! MIS SEE SIIS ON, kui asju peaks sinu moodi mõtlema?
Rectum16. juuni 2018, 15:42
Ka Monika Tuvil on olnud samasuguseid probleeme. Kui loen neid vihkamist täis kommentaare, siis saan aru, et selliste täiskasvanute võsukesed läkitavadki Sissile vihakirju ( või siis täiskasvanud ise laste nimel ) . Miks paljud eestlased on nii kurjad ja kibestunud? Sissi on kena , andekas ja sõbralik - õppige temalt ometi inimeseks olemist !!!
Ainult edu!16. juuni 2018, 08:31
Sissi on väga kaunis, intelligentne ja ilusa hingega inimene. Kõrget lendu ja kõigi unistuste täitumist Sissile!
lapsevanem16. juuni 2018, 10:43
Kahjuks need vihkamist täis peredest, kes Sissit mõnitavad, ei kasva ilusa hingega lapsi, vaid ühiskonnale tuleb nendest järjeordne peavalu...
Mann16. juuni 2018, 11:34
Mõnitavad hoopis täiskasvanud kodus ja saadavad laste moblade pealt rõvedaid sõnumeid. 8aastane nii ei mõtle,neil ei ole mingit rassivaenu. Sissi, Sa oled tõeline Superstaar! Edu ja õnne!!!
mm16. juuni 2018, 08:21
Vello16. juuni 2018, 09:04
Ära hala.
Varsti on sotsiaalabi päev.
Saad ennast kooma juua.
Need,16. juuni 2018, 11:34
kes kadetsevad, sinul või???
no16. juuni 2018, 08:17
no mis pealkiri ajakirhjanikult? Hallo.... kas ajakirjanikul ajud täiega puuduvad või ongi see eesti tase?
Konnatiik!
mmm16. juuni 2018, 08:29
jkl16. juuni 2018, 05:42
Terveisiä Suomesta.Sissi on paras laulaja.Tykkän hänestä niin paljon.
to : jkl16. juuni 2018, 10:00
õpi soome keel alustuseks ära.
10:00, 16. juuni 2018 -le16. juuni 2018, 10:27
Ise ilmselt oled vigadega ära õppinud?Mina kirjutasin kunagi sõbrale vigadega kirja, et ta paremini aru saaks, sest ta ju ise kirjutas alati valesti...
Onu16. juuni 2018, 10:40
Jürka16. juuni 2018, 11:22
TykkÄÄn, nii on õige.