eesti kanalitel on jubedused - türgi filme ligi kümme vist, aastakümneid jooksnud filmid ja siis kohe nende kordused, õnne 13 algas UUESTI, isegi vaprad ja ilusad 70 aastat vist oli, enamjaolt muidugi reklaam, selle vahele mõni jupp mingit filmi. jube on kättemaksukontor, vist olevat lastekas aga seksi olevat ka, vaatasin mõned korrad, kuidas mingid naised joooksevad püstolitega ringi, tungivad võõrastesse korteritesse, seega teevad reklaamiks seda, mis on eluliselt lubamatu. lapsed, noored arvavad, et nii tohibki.
Kahtlen sügavalt selle uuringu tõepärasuses. Seda mitte sellepärast, et TV3 esikümnest väljas on vaid sellepärast, et ei usu sellist tulemust. Tõepärane oleks üldse ilmselt PBK mõnede saadete liidripositsioon (mida siis vene inimesed vaatavad? Kuldvillakut või?) ning ilmselt mõned TTV saated. esikümnes (Otse kümnesse?!) Peab ikka väga imelik metoodika ja valim olema, et nii jaburat tulemust saada! Huvitav kes selle asja tellis/maksis?
TV3 ja Kanal 2 on ju võimatu vaadata. Saan aru kaubanduslike reklaamide vajalikkusest aga reklaamida 1 pausi jooksul 3 korda oma kordussaadet on liig. Pealegi on reeglina tegemist üsna tobedate saadetega.
on uudiste kopeerimine ja käib vist ainult reikopi pärast - mille pärast ei taha üldse seda vaadata . reikop on pealetükkiv, nalja arvab oskavat tegevat aga viletsalt tuleb välja, segab jutu vahele, ei kuula jne hommikusaatest kaoks see prilliraame reklaamiv ja teistel mitte rääkida lasev naine ära, vaataks.
Olen juba pikemat aega neid saateid, mis mind huvitavad ja kus reklaam sees on, järelvaadatavatena vaadanud. Enne ei hakka vaatamagi kui umbes pool saadet käimas või hoopis muul ajal. Ei mingit mitmetunnist filmi või tühja saadet, jätan reklaamid vahele. Isegi ETV filme vaatan salvestusega, sest siis saab pausi ka mõnikord teha kui tahan.
KOMMENTAARID (11)