Saund

Talendisaatest lavalaudadele: superstaariks kroonitud Uudo Sepp küsib 50 minutilise kontserdi eest 1200, Sissi aga 1000 eurot (84)

LISA KOMMENTAAR

raha7. juuni 2018, 00:22
niivõrd kuulsate artistide puhul ajab hinna kõrgeks nõudlus - kui iga reede ja laupäev tahetakse sind kümnesse kohta esinema. ja siis saabki valida, kas lähed onu vello 50. juubelile, kus pakutakse 300eur+söögidjoogid või lähed esinema näiteks õllesummerile 3000 eest ja 3000 inimesele.
eero6. juuni 2018, 11:36
ajuvaba kui nii ära tõustakse alguses siis kiire langus istugu kodus
Äärmiselt kitsas mõtlemine6. juuni 2018, 13:12
Summat ei määra esineja vaid tema taga olev meeskond ja seda enam, et Uudo kuulub nüüd Universali Musicu alla , siis oleks olnud väga imelik kui Uudo eest küsitaks vähem või sama palju kui Sissi eest.
6. juuni 2018, 19:08
universal music universal musicuks ,aga kui selle universal musicu eesti filiaali eesotsas ohn ikkagi eestst pärit andetud tegelinskist, kel nina ega vaistu pole ei hea muusika ega hea laulja peale,mis sest köigest kasu siis on.jääbki sinna niisama m äägima ilma igasuguse arenguta
Tanel6. juuni 2018, 09:58
Jubeda vanainimese näoga on see võitja. Välimus on küll null!
konsa6. juuni 2018, 09:51
superstaariks kroonitud Uudo Sepp küsib 50 minutilise kontserdi eest 1200, Sissi aga 1000 eurot
.-.-.-.-
ei tea kas uudo sundis sissit kontserdi eest vähem küsida, tervel ZOOVOLINIKU kontoril tööd vähemalt 5 aastaks
võivad 10 000 ka küsida6. juuni 2018, 08:24
asi pole selles, palju küsib. asi on selles, kas ka makstakse. seni kuni makstakse, seni küsivad. kui enam ei maksta, lastakse hind alla. nii lihtne see ongi.
enn6. juuni 2018, 08:10
Küsima peabki nii palju, et häbi hakkab.
tubli6. juuni 2018, 08:10
oi kui tubli intelligentne ja andekas Sissike, et küsis ikka vähem, ise ju lausa maailmalavadele loodud.
Aga tegelikult, kas see haige jutt juba ei lõpe, las läheb maailmalavadele ja siis räägime.
naljanumber6. juuni 2018, 07:26
ulmehinnad on seal. Mingi süldibänd sada ja seened 800+maksud !!! Nalja teete. Unistustes võite küsida, tahaks näha lolli, kes seda hinda maksab selliste eest. Läpakast fono käima ja jorisetakse midagi peale. Reaalsus on see, et käivad 250 euriga kõrtsides mängimas... Tean seda, sest kohad kus nad mängivad ei maksa lihtsalt rohkem
zxc6. juuni 2018, 06:34
ja pole kindel, et nad ka otse laulavad vaid kõik tuleb juba salvestatult. vahid nagu tola kuidas suud maigutab.
heee...6. juuni 2018, 06:22
küsida vöib,aga andjal peab aru olema!
Kõik6. juuni 2018, 05:56
käib siin elus tõusude ja mõõnadega. Raha tuleb lollidelt kohe kokku korjata seni kuni ollakse kuum kaup, sest ega tea kas pärast enam kuulajaid jätkub. Eestis on selle väikese rahva kohta juba piisavalt staare. Tegelik staari elu on karm, tuleb kõvasti vaeva näha, et laulmise ja enda müümisega ära elada.
juga6. juuni 2018, 05:34
See näitabki, et raha on muutunud täiesti väärtusetuks. Pootsmani eest muidugi ei maksaks sentigi. Aga no raha ongi selleks, et see lollidelt ära võtta. Meenub veel, et euro hindasid ei tõsta.
Ats6. juuni 2018, 01:59
Vello6. juuni 2018, 00:52
Olen suur lääne popi ja roki austaja, kus muusika on tehtud ikka hoole, oskuse ja meisterlikkusega, Sinna otsa veel lauluhääl, mis on ikka hääl. Seda andetut, tühja, magedat ja vaimuvaest eesti plära vöib vaid j oogise peaga taustaks lasta :)
6. juuni 2018, 06:04
miks sa, Vello, arvasid, et sinu plära peab ilmtingimata kaks korda lugema?
Vello6. juuni 2018, 19:03
Sest minu kommentaaril 50 plussi, aga sinu kommentaaril vaid 4 plussi
Vello6. juuni 2018, 00:48
Ah, minge s eenele oma eesti p läraga. Panen isegi raadio kinni, kui seal listis olevad esinejad m äägima hakkavad. Pole nende hulgas ühtegi arvessevöetavat muusikut rääkimata laulukirjutajast. Naerma ajab ikka küll. Laura Pöldvere vöi Elina kiunumist raha eest? Ah,mida asja? Mingid magedad laulud siis Eestimaal üldse kölavad. minu arust on nende eelpool mainitud lauljate laikijad ka nagu kerge ladvaga.Tulge möistusele
jahh5. juuni 2018, 23:11
pole paha....üleeile sai superstaariks (kahjuks veel ilma lauluoskuseta) ja juba küsib selliseid ulmesummasid. nii ruttu "ära tõusnud" :(
Linda5. juuni 2018, 22:52
Sissi, sa pead küsima vähemalt 2000 €. See on sinu õiglane töötasu praegu. Sa oled täiesti unikaalne inimene ja esinejahääl. Kohe ootavad sind maailmalavad!!! Säästa end ja kasuta oma jõudu targalt!
ehee,6. juuni 2018, 05:23
ei ole eestis hetkel ühtki sellist popartisti, keda need maailmalavad turneele ootaksid. eestlaste laeks on ikkagi esinemine eurovisioonil, nende ainus võimalus korraks suurele lavale pääseda. kuid tundub, et ka siin on neil publikut ja võimalust raha teenida piisavalt, ees ootavad igasugused telemängud ja suvetuurid ning kui veel eriti hästi läheb, siis lausa kutse näosaatesse. seal siis saab maailmakuulsaid artiste parodeerida ja ülistuslaulu kuulata, et kuivõrd andekad ja paremad nad ikkagi orginaalesitajast on jne, jne...
aga 6. juuni 2018, 07:01
miks mitte küsida paar milli?
Hahaa6. juuni 2018, 07:24
Eestlane oma peole Sissit küll ei kutsu, külalised vaataksid pika näoga.
Linda Linda mu Linda6. juuni 2018, 08:07
Mida sa küll kirjutad? Sissi ja laulja? Oeh...
Nimm5. juuni 2018, 22:32
Millest nii suured teenustasud? Ja kokkuvõttes tahab tellija ikkagi koheselt lõppsummat teada, mitte hakata seda ise arvutama. Oma asi, kuidas bänd selle pärast ära jagab.
tv36. juuni 2018, 07:22
Aga TV3 ju vahendab neid lauljaid!
Nimm6. juuni 2018, 21:09
Nagu ütlesin, kedagi ei huvita, kuhu ja mis summa artistid ise ära peavad maksma. Lõppsumma ainult huvitab klienti.
Ninnu-nännu5. juuni 2018, 22:25
Kuidas Liis Lemsalu tunnitasu on? Kas keegi teab?
asi läheb hullemaks5. juuni 2018, 22:25
ei kuula tasuta ka, neid, milleks maksta.
Mait5. juuni 2018, 22:10
Ega sealt listist kedagi huvitavat peale Uudo kuulata polegi. Kõik juba ära leierdatud ühetaolised leierkastid. Sissi sobib kuhugi välismaale ehk, ta pole eestipärase peo käima tõmbaja.
taat5. juuni 2018, 21:57
Kas seda raha ka deklareeritakse, või varksi peost-pihku?
seda raha ei küsi Uudo5. juuni 2018, 22:05
Pealkirjas SUURelt kirjutatud5. juuni 2018, 22:24
"Uudo Sepp küsib 50 minutilise kontserdi eest 1200
22:24-le5. juuni 2018, 23:54
Ullike on ullike, ütleks sulle. Pole nagu koolis käinud ega pole nagu lugenud ega üldse---pole nagu elanud ega tea midagi!
Vat Uudut5. juuni 2018, 21:53
käibemaks5. juuni 2018, 21:51
aus mees, koos käibekaga ongi 1200€
1 asi on küsimine5. juuni 2018, 21:48
A raha saate siis, kui ollakse nõus maksma. Sama kehtib poes jms.
see summa pole tegelikult suur5. juuni 2018, 21:45
Bändimehed tahavad palka saada, transport maksab, helitehnik maksab, lavatehnika rent maksab. Kui poiss ise ka viiskümmend õhtu peale saab, siis minuarust ei ole see suur raha.
Vau5. juuni 2018, 21:45
Ei teadnudki, et muusikud nii hästi teenivad. Mõned populaarsemad annavad nädalas neli kontserti tunniajalist ja saavad juba tippjuhi kuupalga kätte. Ja kui esinemisi on iga nädal? Olenevalt aastaajast võib nii ikka väga hästi teenida.
Mingi5. juuni 2018, 21:38
Uimase ja laulda mitte oskava Pootsmanni eest ei maksaks sentigi
Mingile5. juuni 2018, 23:55
Tollel puudub diktsioon.
Kus volinike (zoo, soo, rassi, ametühingu, töökaitse, ...) silmad?5. juuni 2018, 21:35
Koheselt lõpetada sellel tumedal nais-isikul sellise raha (1000.-) küsimine ja tõsta oma taks heleda mees-isikuga samale tasemele - 1200!
To 21:355. juuni 2018, 21:46
Alles superstaarisaates olnutel natuke imelik nii palju küsida lühikese aja eest. 400-500 eur maksimum.
villu.5. juuni 2018, 21:32
Tasuta laulavad ainult linnud.
teadja6. juuni 2018, 13:30
ja laulavad ainult isaslinnud ja sedagi ainult jaanipäevani.
NII VÄHE5. juuni 2018, 21:30
OK kutsun mõlemad oma era jaanipeole esinema!
Eks5. juuni 2018, 21:15
Eelpool toodud artistide manageridel on reaalsustaju kadunud.mina olen nõus külabändile max 400.veits tuntumale 600 ja nö kuulsatele max 1000 maksma ja seda vähemalt 3x30 minutise seti eest.
siis pakud üle5. juuni 2018, 22:08
korraliku tantsubändi võib saada 250 ees, 4 *45 minutilist setti.
Tohoh!!5. juuni 2018, 21:00
Algajate kohta ikka väga ülbe küsimine. Aga kui leidub maksjaid, andku minna!
Sama reaktsioon5. juuni 2018, 21:48
Ennast juba tõestanud staarid nagu Taukar, getter, lepland, birgiti puhul oleks see summa normaaln, aga suhteliselt tundmatud noored kes korra teles olid ja selline summa..
6. juuni 2018, 00:55
head staarid ka need sinu mainitud.lääne möödupuu järgi mingid andetud tühikargajad.
Einoh6. juuni 2018, 08:03
Kui juba vaielda siis, ega selles nimekirjas ka ikka kõik seal staarid pole.
To 00:556. juuni 2018, 23:51
Kus välja lugesid, et ma neid maailmatasemel artistidega võrdlesin? Meie eiigi mastaabis on nad ikka suht tegijad ja pidevalt pildil.
To 08:036. juuni 2018, 23:53
Kes siis on? Kõikidel on mitu sellist lugu, mida inimesed teavad ja tunnevad, kolm neist on eurovisioonil osalenud.
JoppEduardo5. juuni 2018, 20:57
Oleks Uudol lauljana ka mehehääl, aga pole ju! Aina uudutab, Naiehäälega laulja pole meeslaulja.... Seda võiks Oodu teada - hääle poolest on ta nagu naislaulja.
aadu5. juuni 2018, 20:56
samas, Dr. Albani võid saada 3000.- eest pluss transa ja elamine...
uudu5. juuni 2018, 21:10
Veelgi enam, Koplis võid saada 50.- eest/tund, mingit elamist pole vaja, autos tehakse ära...
koplis5. juuni 2018, 22:09
ei saa enam midagi kui ehk valvefirma käest trahvi kui seal eravaldistes kolad.
5. juuni 2018, 20:53
Summa summaks, aga enne võiks mõned laulma õppida ja alles siis raha selle eest küsida. Tänase seisuga maksab inimene mille eest? See Uudo ei oska lauldagi ju, need superstaari hakatised on teismeliste ja laste poolt hääletatud rohkem ja rahakott nende käes ei ole.
Ah soo5. juuni 2018, 20:17
See paljukiidetud nunnupoiss näitab oma tõelist palet. Mängib juba kuulsust, kuigi tuleb veel palju pingutada, et tõeliseks lauljaks saada.
Onari Kämmal5. juuni 2018, 21:13
Kuna antud artistitellimisportaal on TV3-ga üsna lähedastes suhetes, siis ilmselt pandi need superstaarid sinna üsna kohustuslikult vabatahtlikult üles.
Oh jah5. juuni 2018, 20:13
Ei ole meil Eestis staare. Ei saagi olema-liiga väike riik. Ei vaadanud saadet, aga kui on inimesi , eriti teismelisi 8-14 aastased tüdrukuid, poisse kes neid vaatamas käivad.. siis ongi nii. Eks emad ja isad maksvad selle lõbu kinni.
Jah5. juuni 2018, 21:49
Juba esimestel hooaegdael oli saade populaarne peamiselt teismeliste, varateismeliste ja laste seas.
6. juuni 2018, 00:57
kuulasin 10 minutit taukari kontserti ja panin kinni.terve see värk on eestis nii allakäiguteel, et ja hullemaks läheb. töesti vist lapsed fännideks
Palgata5. juuni 2018, 20:03
Kui mul oleks vaja peole esinejat siis ma telliks kas Ivo Linna ja oleks nõus raha välja käima. Aga Pootsman, Born ja nüüd Sepp no tänan. Mitte iialgi. Nad pole lauljad vaid pigem mingid hakatised.
5. juuni 2018, 23:10
Pootsmanil on väga hea hääl, ainult kas ta laulmist kusagil ÕPPINUD ka on?
mnjahhh5. juuni 2018, 19:59
Ju keegi neile seda maksuvärki ka seletab, et palju küsida jne...
Hiiumaa mees5. juuni 2018, 19:58
Ma küsin 2000 ja siis ehk isegi lähen ja piilun pisut neid suuri ''staare''.
hh 5. juuni 2018, 19:55
Küsivad tagasihoidlikult nagu algajatele kohane.
nali?5. juuni 2018, 19:51
Pootsmann ja Born 2500!!!??
Uuno-Nüülia Sepp5. juuni 2018, 19:41
Mina ostan ainult siis kui saab maksta mustalt, Ma ei taha riigile midagi maksta. Riik mingu pe'rse
huvitav küll,5. juuni 2018, 19:40
kui mina teen tööd, siis on lepingus summa, millest võetakse maha käibemaks, kätte saan ma vähem, aga kuidas on esinejatel ülbust küsida summat pluss sellele lisaks peab tellija tema käibemaksu tasuma? Nende esinemine on ju täpselt samuti töötamine, tulu teenimine? Selgitage keegi palun, kas esinejad võivad oma tuluks näidata vaid küsitud summat?
Jah5. juuni 2018, 19:44
Täpsemalt minu mõte, mis krdi pluss käibemaks ja veel krdi teenustasu. Ja veel transport...toidukulusi ei tahaks veel juurde lisada?
noor oled, hakka firmade ja FIEdega suhtlema, siis saad teada.5. juuni 2018, 20:08
ei viitsi näiteid tuua.
kui sa küsid mingilt firmalt hinnapakkumist,5. juuni 2018, 20:06
siis see esitatakse sulle ja on lisatud, et summale lisandub käibemaks.
Ära erutu, kõik on OK.
tegelikult5. juuni 2018, 19:34
Sissi-Sepad ei küsi ise midagi, seda teevad nende kõrgemad asjapulgad.
Miks ei ole5. juuni 2018, 19:41
bändimeeste nimesid? Nemad on ka tähtsad, igaüht ei taha kuulata.
Miks ei ole5. juuni 2018, 19:41
bändimeeste nimesid? Nemad on ka tähtsad, igaüht ei taha kuulata.
Miks ei ole5. juuni 2018, 19:41
bändimeeste nimesid? Nemad on ka tähtsad, igaüht ei taha kuulata.
A5. juuni 2018, 21:50
heh5. juuni 2018, 19:48
Sissi Sepp kõlab, mõjub täitsa hästi ju :) Aga ärme rutta sündmustest ette... ;)
ka väikeettevõtja5. juuni 2018, 19:33
ei ole eriti suured summad, kui mõelda, et riik võtab kaks kolmandikku igasuguste maksudena ära (tulumaks 20%, sotsiaalmaks 33%, käibemaks 20%), lisaks võib hinna sees olla ka tehniline personal jne.
xxx5. juuni 2018, 20:45
täitsa nõus 1k+käibekas. Artist võib salt reaalselt kätte saada 2 sotti... siis ei tundugi ülemakstud. Meie maksusüsteem...