Inimesed

Kaheksa naist süüdistab Morgan Freemani seksuaalses ahistamises (81)

LISA KOMMENTAAR

anekdoos26. mai 2018, 18:19
Kaks tibi noorkuulsusest:
Tead, ta isegi ei vaatanud mu poole!
MeToo!
vanasõna26. mai 2018, 18:02
Igal o i n a l on oma mihklipäev!
Nüüd on siis järjekord lõpuks ka temani jõudnud. Aastakümnete tagused "patud" äkki välja kaevatud. Sest sellisel vanamehel juba on seda nodi-nodikes, kustkohast oma moraalseid kahjusid välja nõuda. Koos aastakümnete pikkuste protsentidega. Ja kui seda raha ei saagi, siis meedias au ning kuulsust ikkagi. Et vaadake, et selline kaunitar on kunagi isegi sellisel staaril pea segi ajanud! Ja eks ka intervjuude andminegi toob midagi materiaalset sisse.
26. mai 2018, 14:08
ohh need jobud naised küll kahju teist et teile ikka seda mõistust nii vähe antud on
Urrr25. mai 2018, 13:08
Tänapäeval o nnõiajaht asendunud süüdistusega ahistamise kohta. Kuidas sa tõestad, et sa pole teinud kui kari naisi selles sind süüdistavad.
Ka kümneid aastaid hiljem võib selline olukord tekkida. Mehena pole loota sul mitte kellegile. Isegi kui osutub valeks on su maine rikutud ja healjuhul elad paadiall...
-25. mai 2018, 13:28
Jah, tegelikult ei ole ju ükski mees mitte kuskil mitte kunagi naistele nilbusi rääkinud ega vastu nende tahtmist käsi külge ei ajanud? Huvitav, kuidas küll naised on selle peale tulnud, et meeste kohta selliseid asju välja mõelda ?
ka naine25. mai 2018, 13:36
Inimestel on suu peas, et öelda, kui midagi ei meeldi. Eriti tobe on hakata 10a taguseid juhtumeid heietama. Lapsi kasvatades me reageerime ju halvale käitumisele kohe, selles ongi asja mõte.
13,3625. mai 2018, 14:11
Eks öeldakse, aga need ütlused ei mõju nilbikutele.
Mitte midagi tobedat 10 aasta pärast ütlemises, kui varasemad ütlemised kõrvust mööda läinud on. Ütled korra, ütled kaks, ka 10 aasta pärast, kui muidu meelde ei jää.
Käitugu täiskasvanud inimene normaalselt, siis ei tulda ka ütlema.
Jah25. mai 2018, 14:42
Ju siis, kui need sündmused toimusid, ei julgenud naised ükshaaval vastu hakata. Veel praegugi püütakse ju igati neid vaikima sundida. Ja eriti lihtsameelne oleks arvata, et mõjuvõimsale mehele mõne 'plika' vastuhakka mõjub. Aga ehk avalikkuse ette toomine mõjub.
kuidas naised on selle peale tulnud25. mai 2018, 18:56
kiire kalkulatsiooniga, mis muud
Jaa-jaa25. mai 2018, 20:59
Ükski mees ei tee naistele liiga, naised ainult valetavad? Kas naised lasevad ennast ära ka tappa ainult omakasu saamiseks ja meeste kiusuks?Tänaseski lehes Darja lugu.
Oh taevas,mis nüüd saab..25. mai 2018, 12:08
.. ma vahetasin oma pojal poolteist esimest eluaastat mähkmeid!!!!
...25. mai 2018, 13:29
Kas enam mõttetumat võrdlust ei osanudki tuua?
sõna25. mai 2018, 16:34
seega, vaikus eelkõige, jätke ta rahule,
Raivo25. mai 2018, 16:31
Mis saab, mis saab, vangi pannakse sind perverrsuste eest, kuidas sa ometi julgesid lapse mähkmeid vahetada.
.25. mai 2018, 17:00
Kui inimene ei suuda lapse mähkmete vahetamise ja teise inimese seksuaalse ründamise põhimõttelist vahet mõista, siis ikka päris hirmus mõelda, millised inimesed siin meie kõrval elavad.
Näe25. mai 2018, 21:02
+/- suhe räägib enda eest, ei ole inimestel mõtlemisvõimet.
Eino Taruk25. mai 2018, 11:43
Täiemõõduline nõiajaht. Ja keegi ei hakka isegi vastu.
Oh25. mai 2018, 11:52
Eriti rumal oleks ju vastu hakata, kui inimesed on pealt näinud, kuidas mõni mees käitub. Aga siin mitte eriti targad mehed ju arvavad, et naiste asi on meestele alluda ja vait olla.
Raul25. mai 2018, 11:53
Kui keegi hakkaks vastu, nokika kanakari ta kohe surnuks ning peatoimetaja oleks sunnitud tolle süütu mehikese suurte vabanduste saatel (loomulikult kanakarja suunas) erru saatma.
Kui kaugele minnakse???25. mai 2018, 12:11
Kui naine on väljakutsuvalt riides ja seda talle teada antakse on see ahistamine...
Kui naine käitub väljakutsuvalt, so. meest ahistavalt ja mees soendab teda puudutada - on see ahistamine.
Kas tõesti on meil vaja islamiriiki, et need naistepoolsed tobedusel lõppeksid???
25. mai 2018, 12:32
ahistamine on siiski ebameeldivise tekitamist, mitte silmailu pakkumist.
Asi on siiski kasvatuses, enamus mehi ei pea ilu käperdama, aga mõned nilbikud kohe peavad, kui ei saa, siis koolevad vist ära.
Oh25. mai 2018, 13:04
Mõned ei suuda ja komplimentide tegemist ja naisele tähelepanu pööramist vägivaldsest käp.erdamisest eristada, mis neist ikka tahta. Need, kes üldse asjast aru ei saa väidavad, et kui nad ikka igale ettejuhtuvale naisele kohe käsi . ajada ei saa, siis nad ei oska suhteid luuagi.
No25. mai 2018, 13:31
Ega naist ei kaitse selga tõmmatud must hõlst ka, kui mees arvab, et talle kõik lubatud on.
kui kaugele...25. mai 2018, 14:04
Vastuseks: silmailu pakkumine võib mõne kergemeelse l... poolt tunduda küll üllas ja ilus, kuid hästikasvatatud mehele võib see tunduda vägagi vulgaarne. Siit ehk tulebki otsida meestepoolse käitumise põhjust. Lõbutüdrukulik käitumine ja riietus jäägu ikka lõbumajja.
mitte kaugele 14,0425. mai 2018, 14:14
Hästi kasvatatud mees või naine ei lähe käperdama.
Aga halvasti kasvatatud mees käperdab ka siis, kui naine kõrge kaelusega kandadeni kleiti kannab.
Nojah25. mai 2018, 14:47
Ja olemegi jõudnud moslemite mõttemaailmani eesti mehe arusaamistes - naine varjaku oma ilu, sest muidu on ta vulgaarne ja igal mehel on lausa õigus teda ära kasutada.
25. mai 2018, 15:01
kas sind ka mang puuõõnes katsus?
Jah25. mai 2018, 15:07
Miinusepanijad lugegu veelkord algset kommentaari 12:11.
Oh25. mai 2018, 15:09
Ei. Nagu näha, siis sind katsus, sest muidu sa ei küsiks, et kas sind KA mang puuõõnes katsus.
uss25. mai 2018, 20:31
madu25. mai 2018, 23:05
26. mai 2018, 20:53
milline kuulsus sind siis näppis,et nii marus siin oled?
26. mai 2018, 21:53
ja kelle näppimist sinul piiratakse, et nii marus siin oled?
27. mai 2018, 21:31
tahtsin sind karata,aga sa lubasid ainult ennast näppida,seepärast olengi marus.
qqqq25. mai 2018, 11:42
Naised on lol-liks läinud ja ajakirjandus nende järel.
to qqqq25. mai 2018, 12:07
arvan, et naistel on lõpuks julgus tulnud perverdid paljastada.
kui oled kuulus ja rikas, siis arvadki, et võid kõike.
aga tubli mees, et vabandas ja ei hakanud tagasi ajama, nagu meie mang.
Naine 3625. mai 2018, 12:19
No mida ta vabandama tegelikult pidanuks.. Oli targem lihtsalt.
Mis puutub Weinsteini, siis too oli tõesti reaalselt ahistaja, aga sellest kirjelduses ma küll ahistamist ei näe. Varsti ei või komplimente ka teha enam. .
Ahsoo25. mai 2018, 12:28
Naine 36 jaoks on käsi pü.sis kompliment? Iga naise jaoks ei ole.
25. mai 2018, 12:33
sind ei ahista keegi,oled lihtsalt liiga inetu selleks.
jaa-jaa25. mai 2018, 13:08
Selgeltnägija siin teiste ilu hindamas. Eks selline arvamuseavaldus muidugi näitab, kui vähe kasvatust ja mõtlemisvõimet mõnele inimesel osaks on saanud.
to qqq25. mai 2018, 13:47
ole rahulik, küll mehed hakkavad ka naisperverte paljastama jne Ütlen sulle veel niipalju, naised, kes aastaid hiljem mõtlevad hmm seeoli ikka ahistamine, pole küll terve mõoistuse juures, paistab et sul ka seda pole
to to qqq25. mai 2018, 13:50
ole rahulik, küll mehed hakkavad ka naisperverte paljastama jne Ütlen sulle veel niipalju, naised, kes aastaid hiljem mõtlevad hmm seeoli ikka ahistamine, pole küll terve mõoistuse juures, paistab et sul ka seda pole
13,5025. mai 2018, 23:07
nad ei mõelnud seda aastaid hiljem, nad TEADSID seda kohe.
huvitav,26. mai 2018, 20:09
kas neil ei olnud kasulik siis seda kella külge panna või mis?
qqqq25. mai 2018, 11:41
Naised on lolliks läinud ja ajakirjandus nende järel.
Irf25. mai 2018, 11:38
Slaide! Slaide! Ja slaidid ei pea olema kodumaaarmastusest!
25. mai 2018, 10:32
Muide, kunagi oli selline väljend nagu "reit pidi üles" karjääri tehes. Selle nimel kannatatakse, mida tahes ja nii kaua kui vaja. Ise olen alati asjaosalisele selgeks teinud, mis sobib, mis mitte. Karjäär pole mul just tõusujooneline, aga enesehinnang sedagi kõrgem.
lill25. mai 2018, 10:30
Kas siis meeldis käe püksiajamine?Raisakotkad tundsod raha lõhna.Lausa 8 naist.
nõiajaht kogub tuure25. mai 2018, 10:22
Tore. Kanakari võib tänapäeval kelle tahes surnuks nokkida ja süüdistatav ei saa ennast kuidagi kaitsta.
Tegelikult peaks süüdistavad mehed seljad ja rahad kokku panema ja süüdimatutele süüdistajatele julma kohtulahingu andma.
Võib kihla vedada, et "ahistatud" flirtisid ja hööritasid end kuulsate meeste külje alla, sest selline käitumine on naistele omane, nüüd aastaid hiljem aga leiti hea võimalus oma 15 sekundit kuulsust ja raha saada.
H25. mai 2018, 11:53
Ega ju selliseid mehi ei ole üldse olemas, kes igale naisele käsi külge ajaks ?
ükski25. mai 2018, 14:55
mees ei jõuaks kõigile naistele käsi külge ajada, neid palju miljardeid :).
.25. mai 2018, 15:11
No siis igale ettejuhtuvale naisele, kui tähenärimine olulisem on, kui asja sisuline külg.
kalev25. mai 2018, 10:17
kaebavad kullakaevajad ja valuraha lootuses saajad ja ongi kogu teema kokku võetud.
25. mai 2018, 10:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
rahhi!25. mai 2018, 10:24
Jah, varsti ärkab kogu negrittode armee seal Egiptuse rannikutel...
dr. Mõngel25. mai 2018, 10:17
Ma ei saa päris asjale pihta25. mai 2018, 10:12
"Anonüümsust eelistanud naiste jutust jäi mulje" - lihtsalt ja kohe on vastuseks suhtumine selline ja keelamine jne. Polegi vaja tõestus ega midagi, Piisab anonüümsest avaldusest?
25. mai 2018, 10:09
tegelikult on "sellised" teemad suhteliselt haiged, keegi, kunagi , kedagi jne. ahistas, kabistas, mida iganes!!!! miks sellest ei räägitud, siis kui see hetk toimus? kas siis oli see ok? hetkel tundub see kõik olevat kuulsuse tagaajamine. tagantjärgi süüdistada, sellele peaks järgnema kohu lahend, sõna sõna vastu. probleemiga tuleb tegeleda selle toimumise hetkel, mitte tagantjärgi süüdistada, hilisem süüdistamine kõlab rohkem laimamisena.
Aga 25. mai 2018, 10:21
Isegi praegu peavad ju paljud normaalseks, et igale naisele võib vastu selle tahtmist käsi külge ajada. Eriti veel mõjukad mehed. Hea, et nüüd asjad tasapisi muutuma hakkavad.
Näe25. mai 2018, 10:43
Saab palju neid miinusepanijaid koguneb, kes ei soovi, et asjad muutuma hakkaksid, vaid tahaksid ikka ja alati naiste üle võimutseda.
hmm25. mai 2018, 10:56
to AGA: tõsi, mina mehena ei ütle naistele enam tere, äkki on seegi solvav. Isegi kui naine mind teretab, vahin talle tuimalt otsa. tulevikus naised kindlasti peavad kõndima ühes tänava servas ja mehed teises, sest äkki naisi ahistatakse.
to Aga25. mai 2018, 11:38
mida muutma ?? kui ahistamine toimus, siis peab ikka kohe sellest röääkima, mitte aastaid hiljem, kokkuvõttes varti te naised ise jääte ilma meestest, sest keegi ei julge enma kohtingule ka kutsuda jn
Vanaema25. mai 2018, 11:44
Elus on küll selliseid juhtumeid ette tulnud kui meesterahvas mind järsku vastu seina surus või meeletult pigistaski, aga kunagi ei tulnud pähe, et see seksuaalne ahistamine oli, ennemini arusaam, et meeldin neile. Korra lõin ühele jalaga vastu tema jalga ja sestsaadik oli distants selge.
oi-oi25. mai 2018, 11:55
Peab ikka väga väikese mõtlemisvõimega olema, kui elementaarsel viisakusel ja vägisi käper.asmisel ei suuda vahet teha. Aga leidub meil selliseid mehi, leidub.
Aga 25. mai 2018, 11:57
Miks ei tohi minevikus toimunud sündmustest rääkida? Ja normaalne mees suudab kohtingule kutsuda ka ilma käsi külge ajamata ja nilbeid märkuseid tegemata.
11,3825. mai 2018, 11:57
Mis sest ütlemisest kasu oleks? Kes ahistada tahab, ahistab edasi. Sõnad on nagu hane selga vesi.
Seepärast rünnataksegi siis, kui inimene vähem mõjukas või vana, sest varem ei õnnestu lihtsalt, ise jääd lolliks.
Midagi teha pole. Nii lihtsalt on, et juba täna võiksid sa normaalselt käituda, mitte "oodata" märkusi. Kõik me teame, kuidas õigesti on.
Pealegi mehed on hullemad, need lähevad kooli tulistama, kui mõni naine kätte ei anna.
Mis see hullem on?
10,5625. mai 2018, 12:00
kuule ära teeskle! Tead küll ju millest jutt. Jutt pole otsa vaatamisest või tere ütlemises, asi on alandamises ja ebamugavuse tekitamises. Pole ikka meeldiv, kui kõrvaline käperdab või nilbusi-labasusi räägib.
Ei no, kui sina oma TERE labaselt vormistad, siis on mõistaga parem "teretamata" jääda.
to hmm25. mai 2018, 12:11
ega sa ka pole õige mees, sellise mõtlemisega.
Õige!25. mai 2018, 12:38
Ja veel milliseid naisi!
25. mai 2018, 13:02
No kuidas naine ei saa siis vastu hakata käperdamisele ja nilbuste-labasuste ütlemisele?! Lambad olete? Olen ka naine, on ka olnud ebameeldivaid olukordi, aga pole end tundnud kunagi võidetavana-alandatuna. Naistel pole uhkust ja tahet vastu hakata. Mis ametid need on, kus peab alati selliselt alluma, et oma kohta mitte kaotada.
to to Aga25. mai 2018, 13:12
Kui ei saanud aru, siis selgitan veelkord. Muuta tuleb arvamust, et igaühele võib käsi külge ajada ja nilbeid märkusi teha. Need, kellel endal sarnased kombed, nendele muidugi ei meeldi, et naised on hakanud vastu hakkama.
.25. mai 2018, 13:21
Kui oleks veel ära ka vä.istatud, siis oleks ennast veel eriti tahetavana tundnud? On naisi, kes eelistavad lugupidavat käitumist.
Jah25. mai 2018, 13:38
Vastu hakata saab ja hakataksegi. Aga kas lihtsam ei oleks, kui mehed hakkaksid aru saama, et see k.perdamine ja nilbuste rääkimine tuleks järele jätta, et seda ei aktsepteerita ja süüdlased tuuakse avalikkuse ette? Kui ikka järjest kõik vägivallatsejad avalikustatakse, siis ehk järgmised hakkavad natukenegi oma käitumist jälgima.
to to to Aga25. mai 2018, 13:49
sulle selge ka veel, et see pole ka normaanle, kui aastaid hiljem tullakse välja, et ahistati, seda peaks ikka kohe tegema. Jõudis kohale ??
25. mai 2018, 14:36
13,49 Kui varem ei saa mingil põhjusel öelda, öeldakse hiljem. Või kui varem ei võetud kuulda, öeldakse ka hiljem.
Jõudis kohale?
Oh25. mai 2018, 14:54
Ei tal jõudnud. Mõned inimesed lihtsalt ei ole võimelised seoseid looma ja laiemat pilti nägema, nende jaoks on ainult konkreetne ajahetk ja lihtlaused mõistetavad.
Jah25. mai 2018, 15:41
Need, kes avariipaigalt ära põgenevad mõtlevad ilmselt 13:49 ühtemoodi, et kui kohe ei süüdistata, siis pole hiljem ka mõtet.
25. mai 2018, 18:54
Aga kujuta ette, et tegelikult mõne mehe käed on isegi meeldivad, mis sest, et ta pole luba küsinud ja mina nõusolekut andnud. Katsumine, patsutamine või pigistamine on olnud spontaanne.
Oh25. mai 2018, 21:09
Ega siin ei ole teemaks omavahelised meeldivad seksuaalsuhted, vaid naiste ründamine ja ärakasutamine. Ma ei saagi aru, miks mehed neid naisi ründavad, kes neid ei taha, kui on neid naisi, kes lähevad igaühega.
sest25. mai 2018, 22:27
igaüks ei ole huvitav. H.ä.l.v.i.k tahab tervet murda ja saada seda, kes teda ei taha. Küsimus ei ole seksuaalsuses, vaid selle puudumises, ning hirmus selle puudumise ees.
Ja-jah25. mai 2018, 10:06
Kui said,ole õnnelik,kui ilma jäid,süüdista ikka ennast,mitte kedagi teist!
Vriiman25. mai 2018, 09:53
Palun vabandust kõigilt, kes orkut ei saanud. Aga ülejäänuile tuli ju õnnelik lõpp? Mis nemad pahandavad?