Inimesed

JÜRI LINA: koleda pala võit Eurovisionil näitab, et ühiskond on vaimselt haige (118)

LISA KOMMENTAAR

Võimalik,26. mai 2018, 02:46
aga sama näitab ka igatsugu vandenõuteoreetikute lehvimine ajakirjanduses (või noh, niivõrd kuivõrd), eriti kui mõni neid ka tõsiselt võtab.
Lugeja25. mai 2018, 14:58
Ühiskond pole mitte haige vaid stressis. Stressiseisundis kuulab inimene ka muusikat mitte lõõgastunult, vaid erutunult, ning laulu puhul võivad meloodiast olulisemaks olla ka sõnad.
pigem25. mai 2018, 12:48
on haiged presknal ja lina.
teades25. mai 2018, 09:31
et Eestis ei andnud ei žürii ega ka rahvas sellele laulule punkte, tõden, et meie riigis ei ole olukord veel täiesti poliitkorrektne ja on veel võimalusi oma riiki säilitada.
anonüümen ülbik24. mai 2018, 23:31
Vabandust see et, peki positiivne feminist võitis sellest mina aru ei saa. Kuidsee näitab, et ühiskond ei ole mitte ainult haige vaid ühislonnal on mandumis faasis. Vähi neljas etapp ehk ainult väga radikaalne muutus võiks organismi ehk õhtumaa ühiskonda päästa.
lisaja24. mai 2018, 22:02
.24. mai 2018, 20:35
Võibolla polegi ühiskond haige, vaid kusagil "kõrgemal" otsustati lihtsalt asi ära:
"Seekord võidab (mitte Euroopa riik) Iisrael"--olenemata laulu ja laulja tasemest.
Sest Iisraelile on tarvis teha kõva lobitööd seoses pealinna üleviimisega põlistele Palestiina aladele.
Ja järgmine Eurovisioon toimub väljaspool Euroopat--Jeruusalemas.
Tiit24. mai 2018, 19:25
Vaimselt terve inimene ei saa lihtsalt sellisele laulule häält anda.
Kristiina24. mai 2018, 19:20
õhtuleht tegeleb sildistamisega ja solvab Armstrongi. Täpselt nagu eakaid noore looma võtmisel. Uskumatud inimese lehes tööl.. Maitse üle ei vaielda ning kedagi muusika järgi sildistada on mage.. Iseloomu tugevust ehk osad muusika žanrid näita aga üldistada ei saa..
Kristiina24. mai 2018, 19:18
õhtuleht tegeleb sildistamisega ja solvab Armstrongi. Täpselt nagu eakaid noore looma võtmisel. Uskumatult lollid tööl.. Maitse üle ei vaielda ning kedagi muusika järgi sildistada on mage..
ei midagi keerulist24. mai 2018, 19:07
Clintoni ja Obama ajal Iisraeli mõjuvõim vähenes.Nüüd on Iisraeli sõnum euroopale:"Peremees on tagasi!""keda vaja,selle ostame,kes pole müüdav,selle hävitame!"
tütar ja väimees juudid24. mai 2018, 19:47
Ja seda israeli juudi mõjuvõimu suurenemisele aitas kaasa ju see USA juutide käpiknukk.
täpselt24. mai 2018, 20:10
Anti mõista,et kas hakkad käpiknukuks,või me hävitame sinu!Ja lisaks see küüniline alandus,kui Trump pidi oma tütre maha müüma!
vunts24. mai 2018, 15:57
Seesama Iisraeli lugu, mille Birgit&co eestindasid oli ju väga okei. Kuulake üle.
24. mai 2018, 14:08
ah et kolemuusikat naudivad ainult psühhopaadid? järelikult on terve iisrael, isegi terve euroopa psühhopaate täis! :DD
Naljatilgad24. mai 2018, 13:46
Inimesed, kas teist ennast naerma ei aja, et olete tagajalgele tõusnud seepärast, et lugu, mis võitis oli "mõttetu ja kole"? Justnagu oleks Eurovisioonil enamik teisi lugusid väga head, ilusad ja mõttekad. Mõelge ikka järele, mis teid tegelikult närvi ajab selle loo juures.
?24. mai 2018, 13:53
See lugu on lihtsalt veel koledam, kui tavalised koledad lood.
Ja üldse, eestlased, kuulakem parem Pärti. See on MUUSIKA!
võidulaul24. mai 2018, 13:00
oli enamgi kui jube,solist paks x jalgadega peletis kes mõjus ebanormalsena,Jube lugu.
x24. mai 2018, 13:29
«Iga heli võib saada muusikaks, kui see on seotud teiste helidega. Iga heli on väärtuslik ja võib muutuda ilusaks, kui ma panen selle õigel ajal õigesse kohta,» K. H. Stockhausen
haritud inimene (eeldatavasti on Eesti inimene haritud)25. mai 2018, 12:51
ei sildista inimest/esitajat välimuse järgi. Tegu siiski lauluvõistlusega. Nii et- laul sisutühi, muusika ei meeldinud jne. Eestlased, mis teil viga on? Tähtis ikka kas sale (kui on, siis jälle häda, et kondine), kas sile jne. Millal Euroopasse oma käitumisoskustega jõuate? Ja on enesel siis hea tunne kui kellegi kohta saab midagi halba öelda? Oh sind Lumivalgukest küll- nahk nagu lumi, huuled nagu veri, juuksed kui eebenipuu. Tore kui miss Universum oled välimuselt, seestpoolt aga tühine kahjuks.
ilus laul 24. mai 2018, 12:52
Ukraina laul "Melovin " oli Euroivisiooni kõige parem laul,kõik oli paigas,esineja tipptasemel.
Siiski oli see laul tabeli lõpus.Rahva arvates oli hea laul ja tõusis tabeli keskele.Kui see laul oleks esitatud teise riigi poolt oleks ta kindlalt kolme hulgas,kui mitte esimene. On millele mõelda.
raha paneb kõik rattad käima24. mai 2018, 12:51
Teadaolevalt juudid ujuvad ju rahas, kullas ja karras, mõni ime siis, et suudeti selline suur punktide arv selle kohutava laulu ja veel kohutavama lauljale kokku saada.
Artiklis kirjutati - #kolemuusikat – disharmoonilist loomingut – naudivad ja vajavad psühhopaadid.“#
Teine variant siis - selle juudilauljale punktipanijad olid kõik kolemuusikat armastavad p s ü h h o p a a d i d!
Seega vaimselt haiged on ikka ainult kasmõningad p s ü h h o paadid või Iisraeli juudi ühiskond, teised mitte.
Mannavaht24. mai 2018, 12:31
Eurovisioon pole muud kui kuude viisi üles löödud mannavaht.Mis lauluvõistlus see Eestiski on,kui röökimise ,hilpude ja paljaste kintsude näitamisega ilma ilusa sisemise ilu,meloodia,hääle,loomulikkuse ja andeta püütakse pääseda staariks,tehes ennast narriks.
Juhan Paadami ajal oli laulukonkurss tõeline proovikivi,kus oli raske valik paljude parimate hulgast.
Nüüd polegi valikut peale kahe laulu.Põhjus on žüriis,kellel on kuulmis kahjustus,millest tuleb valikud.
Qwert24. mai 2018, 12:54
Ära unusta, et minu poolt austatud Juhan Paadam oli ka see, kes ütles, et 10 laulumeistrit ainult saavad õiguse Eesti Eurovisoni laule vorpida, ja teistel pole mingit sõnaõigust. Kuhu see viis, teame kõik.
Mis aga teemasse puutub, siis eks iga ühiskond ole aegajalt haige, mis läheb üle kui õigesti ravida. Ehk teisisõnu liigub kella pendel alati tagasi sinna, kust ta oma teekonda alustas.
tehke silmad lahti24. mai 2018, 12:22
Kui lugeda TV kavasid,siis pole imestada,kõik kuni raku tuumani on äriks tehtud.Suurem osa on ajupesu,mis on seotud kiriku usuga.Usud ühte usud kõike,tark usub ainult ennast.Hulle on maailm täis ja seda just meedia tõttu.Kõike ei pea vaatama aga maailma tundma õppimiseks ja normaalseks jäädes vaata loodust ,kus kõik on õiges kohas ja harmooniline.Lauluvõistlus on hull äri,millel pole laulmisega tihti midagi ühist.Oma ringi võetakse välja valitud,teised üle parda.
A.L.24. mai 2018, 11:23
Aga milleks üldse sellisel tsirkusel osaleda.
Noh24. mai 2018, 11:21
Kui Lina juba kedagi hulluks hakkab nimetama, siis võib too oma normaalsuses kindel olla. Arvan, et lugu ärritab kõiki lihtsalt seepärast, et astus ikka väga valusasti suure konnasilma peale.
klassikuid tsiteerides24. mai 2018, 11:21
/kes teisele ütleb, see ise on/ a muidu muhe taat, ajab oma asja ja tundub, et edukalt
Suur raha manipuleerib tulemusi. Juba raha eest hääletamine välistab normaalse tulemuse.24. mai 2018, 11:19
Tegelikult iisrael ei võitnud ja see laul on juba surnud
tappev 24. mai 2018, 11:08
Meedia,TV ja meelelahutus on suur äri ja on kõige tapvamad,kui vaadata inimese elulugusid.Seda ei tohiks liiga tõsiselt võtta.Osavad äri haid kasutavad kõiki tehnikaid ,et inimest alandada,naeruvääristada,nutma,naerma ja kaasa elama panna ,sest ta teab kuidas tekitada sõltuvust,et rahvalt raha kätte saada ja seda elu aeg.Lauluvõistlused pole juba mitu aastat võistlus vaid ilusa meloodiata mõttetu edevuse laat ,kuhu satub mõni üksik andekas siiras laulja.
riip24. mai 2018, 10:50
Tegelikult näitab see seda, kui vähe on eestlastel huumorimeelt ja kui ebatolerantsed paljud on. Eestlane näeb ainult - ülekaaluline, ülekaaluline, ülekaaluline... :). Korraks saavad rahulikumalt hingata muulased ja geid, sest hetkel on paljude eestlaste viha suunatud ülekaalulistele. Huvitav kas meile jõuab ka kunagi kätte aeg, kus inimene seab ennast esikohale ja enam väga ei erutu selle peale, et kes kellega käib ja kui vormis keegi on?
Aga teie, igasugu geid, muulased, tüsedad...kuna teie saate üle?24. mai 2018, 10:58
Teil endil on samuti kõik teised, teist erinevad hambus ja miks peaks keegi siis teid tolereerima?
Väga nigel laul oli, seeju oli müra, ma ei suutnud üle veerandi seda hiljem kuulata kui kuulsin, et mingi selline asi võitis. Ma muidu seda eurojura isegi ei vaata.
24. mai 2018, 12:28
30 % Eestis elavatest inimestest on muulased.
aga 24. mai 2018, 11:08
Asi pole ju ainult ülekaalus, see Iisraeli tüdruk on lihtsalt ebasümpaatne ja laul on jama.
?24. mai 2018, 20:42
pole ainult ülekaalus? Kas see laul saleda esitaja suust oleks siis parem olnud? Mul küll ükspuha, kui paks/peenike keegi on, kui hea muusika.
küsimus24. mai 2018, 10:22
Linal on 100% õigus.Aga miks noored lauljad ja näitlejad nii väga lavale tahavad esinema.
Andekaid on harva näha.Suurim mõjutaja on koolitajad,kes igasuguste tehnikatega võivad inimese tõelise ande olemuse hoopis ära rikkuda,igaveseks.Pole vaja rolli sisse minna kui ei oska tagasi inimeseks saada.Raha on suur peibutus,kõik tahavad rikkaks kuulsaks saada aga mis hinnaga.
olulisem küsimus on hoopis see:24. mai 2018, 10:15
Aga mida ja miks teeb juudiriik üldse Eurovisooonil?
Mis tal Euroopaga pistmist?
laulusõnad24. mai 2018, 10:24
Õige24. mai 2018, 11:10
Kui on Eurovisioon, siis olgu ka ainult Euroopa riigid. Ka Austraalial pole sinna asja.
leo24. mai 2018, 10:14
Kas keegi naiivik tõsimeeli arvab, et hääletused kuskil ei ole manipuleeritavad
Tyuiop24. mai 2018, 10:24
Lina ei arva -Lina teab- Lina on terve. Vaata pilti kui muidu aru ei saa :)
24. mai 2018, 10:30
Manipuleerimine on ka psühhopaadi tööriist, nii et J.L. ei öelnud midagi valesti.
Priit24. mai 2018, 10:02
Ma temaga nõus, ühiskond on haige ja see on üha kasvav probleem. Jutt pole siin ainult muusikast vaid üldse inimeste mõttekäikudest jne. Probleemile polegi lahendust, ainult see planeet õhku lasta või siis jah, kui hukkamiseks läheb siis tuleks ligi 80% planeedi inimestest hukata, vähemalt saaks puhtaks see maailm siin id.ioodidest. Siin muidu mingit normaalset elu oodata pole. Mingid frigiidse naised, ajudeta tuupurid kes keeravad elu hukka, toodavad jama, mis ei tööta nagu peab ja neil jääb õigust ülegi veel, Kuhu ka ei vaataks, kõik siin logiseb.
Just nii on!24. mai 2018, 15:43
Kogu meie planeeti juhivad kõige koletislikumad ilgurid, kes on siin kõik kardinaalselt kihva keeranud ja keeravad veel mingi aeg, kuid enam mitte kaua. Edu ja kaitset teile, Jüri Lina!
kuulge kommenteerijad!24. mai 2018, 10:02
Artikkel räägib ju muusikast, Lina sõnul on 90% Eestis mängitavast muusikast haige. Rock jm sealhulgas. Eurovisioonist on artiklis vaid üks lause! Ja see on pandud pealkirja.
baphomet24. mai 2018, 11:52
Rock ja metal on õnneks pisut elutervemad. Kontsertidel on samuti meeldiv käia, sest publik on sõbralik ja bändid austavad oma fänne, tänu kellele nad õldse tegutseda saavad.
Aga on olemas ka nn. tõsine muusika, kirikumuusika. Muusikud elavad intriigiderohkes keskkonnas, aga muusika on hea hingega.
Iseasi, et rock- ja heavy-muusikute endi elu on stressirohke ja annavad tihti suht vara otsad. Muusika on aga hea hingega.
Vaataja24. mai 2018, 09:50
Sõna s-iga siin kommentaariumis kasutada ei või, vot nii! Sellega on kõik öeldud.
oo24. mai 2018, 09:45
ma arvan, et õige muusika on ikkagi autotümps ja räpp. Seega siis ennustan järgmisel eurovisioonil võitu räpile. Meil on sellga päris hästi, Eesti Laulu paermate palade väljavalimisel on seda juba kuulda. Ja kes on valijad?
Kui just ei tehta edaspidi võistlust kahes jaos - üks peaks olema vaimselt arenenud täiskasvanud ning teine aastatelt või arengutasemelt alaealised .
24. mai 2018, 09:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Priit24. mai 2018, 10:03
Oi kui vaimukas ja kui teemasse. Väga igav on või ?
Priit24. mai 2018, 10:04
Kusjuures selle kommentaari näol, hea näide haigetest inimestest, kanende huumorimeel on kadunud, jäänud on mingi labane beibe huumor.
õigesti öeldud24. mai 2018, 09:39
ühiskond ongi väga haige, eriti lääne pool aga meie natuke haiged tahavad väga pärishaigete moodi olla ja siis tekivad arvamusli,putajad ja liba-liberaalid.
mmm24. mai 2018, 09:38
Ühiskond on lihtsalt väsinud ja tüdinenud. Sõda on vaja uue erksuse saamiseks.
Seda....24. mai 2018, 15:48
...ju planeedi valitsejad soovivadki ja inimeste mõistusega igakülgselt manipuleerivad.Ei mingit sõda - asjad lahenevad vaimsel tasandil ja kõik negatiivsed tegelased kaovad.
jumal25. mai 2018, 09:36
hoidku meid selle eest. Ehk saaks kuidagi ilma?
Tõesti24. mai 2018, 09:38
Pole midagi nii vastikut kui see Iisraeli lugu iial kogenud, suutsin seda taluda alla minuti. See tuli esimeseks! Midagi on tõesti väga valesti, Euroopa rahvas hakkab heast elust manduma. Parim ravi on moslemite sisse toomine, need muudavad ka siin elu põrguks ja mõistus tuleb tagasi.
kas kaos ja põrgu24. mai 2018, 09:40
toovad mõistuse tagasi?
See...24. mai 2018, 15:51
...Israeli "laululinnuke" ja tema seltskond olid ju ehedad roomajate esindajad. Lauljanna nägu vaadates pole ju selles kahtlustki.
ei too25. mai 2018, 09:38
moslemite tulek muud, kui et Euroopa islamiseerub. Mõistuse tagasitulekuks on siis juba kahjuks hilja.
Noh24. mai 2018, 09:38
Mis laulul viga oli?täiesti mööda oli lavaline liikumine ja kujundus mis jättis laulust väga tobeda mulje.kui seda pala kuulata ilma pildita siis ju täiesti ok.
Toomas24. mai 2018, 09:27
Kogu see nõme Eurovisioon ja kõik selle ümber toimuv näitab, et ühiskond on haige!
Jan24. mai 2018, 09:17
Ma usun, et iga ühiskond liigub üles-alla - oma loomulikku suunda.
Inimesed lihtsalt ei suuda samas süsteemis väga kaua olla, kuna meie soft ajus on selline, et vajab pidevalt muutusi.
Samas rutiinis olles hakkab kohutavalt igav ja hakataksegi igasugu lollusi tegema - muidugi on see tülgastav, aga samamoodi jätkata ka enam ei saa.
Iga paradiis lõppeb kord; samuti nagu iga okupatsioon.
Armastagem oma metsaärimehi24. mai 2018, 09:13
kes teevad ennast rikkaks ja ostavad üha uusi luksusautosid . Siis tunneme me ennast kõik rikkamana .
Www 24. mai 2018, 09:07
See oli kindlasti parem lugu kui eesti ulgumine,ise panustasin ka tuhat euri iisraelile ja sain 6,5tuhat tagasi srst paremat lugu polnud
24. mai 2018, 09:04
kulla mees olgu selle lauluga kuidas on aga teie peaks küll oma välimust muutma nii nõme on vaadata kui vanem mees oma välimusele rõhku ei pane võiks ka natukene peeglisse vaadata
To /24. mai 2018, 09:59
laulumemm24. mai 2018, 09:04
Eurovisioon pole enam ammu mingi muusiakaüritus ja lauluvõistlus vaid sellest on tehtud poliitilise propaganda üritus. Aastaid ei istu enam teleri ees ega kuula-vaata seda jama. Kahju on nendest esinejatest, kes tõesti lähevad laulma.
Miks24. mai 2018, 09:01
peaks seal palaganil üldse osalema?
24. mai 2018, 08:55
Isreal võitis kuna rahval polnud otsusega midagi pistmist.
otse vastupidi25. mai 2018, 09:40
rahvusžüriid ei hääletanud seda laulu esimeseks. Rahvahääletus andis talle esikoha. Eesti ei andnud Iisraelile ühtki punki, ei rahvas ega ka žürii.
melanhoolik24. mai 2018, 08:51
See lauluvõistlus ongi ju puhas pdeüritus, mis näitabki selgelt, et ühiskond on krooniliselt haige.
Mari24. mai 2018, 08:51
Kuldsed sõnad.Iga aastaga aina hullemaks.
juri24. mai 2018, 09:27
Nagu olümpiamängud, mis lõpevad kohtus, vangimajas (Hiinas olla staadionide ehitajad isegi maha lastud), dopingute, vigastuste, Venemaa puhul ka maailma-mastaabiliste tülidega.
Jah, vata24. mai 2018, 11:06
said jälle venemaa ära mainida (vietnami okupatsiooni korraldas ka venemaa, koreas ka, kambodzas jne?), igaljuhul selle sisutu märke eest said ka miinuse.
see25. mai 2018, 09:41
24. mai 2018, 08:45
sellise laulu võit ei näita vaimselt haiget maailma, see näitab, et lihtinimesed on väsinud igasugusest jamast ja otsivad argimuredest väljapääsu. haiget maailma näitab kõige ja kõigi seostamine rassismiga.
Need peavad siis olema...24. mai 2018, 09:05
...ekstra lihtinimesed.
reku24. mai 2018, 08:41
Sama toimus Eestis, kui Letosvet võitis. See on pigem protest jabura võistluse vastu.
Jürka24. mai 2018, 11:23
Millal Leto Svet võitis ja kus?
"Leto svet" oli laul, mis esindas Eestit 2008. aasta Eurovisiooni lauluvõistlusel, mis toimus Serbia pealinnas Belgradis Beogradska arenal. Laul valiti Eestit esindama telefonihääletuse teel 2. veebruaril 2008.
Muusika ja sõnad kirjutasid Priit Pajusaar, Glen Pilvre, Peeter Oja, Hannes Võrno, Tarmo Leinatamm. Loo esitas Kreisiraadio.
Lugu esitati vigases, üksikute horvaadikeelsete sõnadega vene keele mõjudega serbia keeles, saksa ja soome keeles [1].
2008. aasta Eurovisiooni lauluvõistlusel laul poolfinaalist edasi ei pääsenud. Kreisiraadiole pandi süüks labasust ja läbimõtlemata lavaesitust.
riigikogu24. mai 2018, 08:35
infotundi vaadates võib ka lauslollusest infarkti saada
xXx24. mai 2018, 08:33
Eks paljud tundsid selles loos ennast ära ja andsid hääle...
Jopa Kolla24. mai 2018, 08:37
Jah, nagu ka Trumpi valijad.
haha24. mai 2018, 08:30
hea nali.
lina ise muidugi peegeldab ühiskonna vaimset supervormi :PP
Joe24. mai 2018, 08:28
Hääli andsid ju ka muusikud. Nii mitmedki neist andid oma hääli nii, et tekkis arvamus, et neil pole muusikast aimugi. Väga vilets laul sai esikoha ja mei särav, suurepärane esitus mitte. Eesti pani välja seekord imelise ooperilauljatari. Mõne riigi esindajad ei märganudki seda ja demonstreerisid oma võhuklust muusika suhtes. Paistab, et eurovisioon täidab poliitilisi eesmärke .
to joe24. mai 2018, 09:33
vöhik ja muusikast kauge tegelane oled siin hoopis sina.tömba vähe latti allapoole oma eesti andetu ja kehva m ula suhtes. hea muusika nöuab suuremeelsust.väiklase eestlase meelega aga suurt muusikat ei tee.lihtne.sa tead, kuhu sa oma kehva eesti m ula pista vöid?
suuremeelsus?24. mai 2018, 11:08
Seda sinu suuremeelsust ja kiirguvat heatahtlikkust näeb sellest kommentaarist lausa valgusaastate taha :D :D
jyri lina !24. mai 2018, 08:23
see ,et eurovisiooni lauluvoistlusest on kujunenud freakshow , ei tahenda , et yhiskond on haige . yhiskond elab oma elu ja eurovisioon elab oma elu .olen lugenud sinu kirjutisi ja tahan sulle ytelda , et sina oled see viimane kes voiks yhiskonnale hinnangut anda . sa parasiteerid ullikeste peal , kes tosimeeli usuvad seda saa.sta mida sa produtseerid.
Hukkamõistjale!24. mai 2018, 22:26
Sellise saasta sees me siin Maal elamegi, millest J. L. kirjutab! Ka sul oleks juba aeg ärgata oma letargilisest unest, milles sinusugused mõnuledes olesklevad.
sigakana24. mai 2018, 08:21
Kui seda lugu oleks esitanud sale seksikas beib, oleks kõik kuulajad ruianud vaimustusest, et ikka nii kaasaegse saundiga ja eristuv popplugu ja artist, kes julgeb ironiseerida nii enda kui kogu selle euroviisutsirkuse üle :D Eestlased lihtsalt ei suuda andestada, kui noor naine ei soovi järgida ühiskonna reegleid välimusele ja käitumisele (see ajab eriti vihale, et "meie tüdruk", olgugi venelane, tegi ometi kõik õigesti: oli ilus ja sale ja laulis, nagu koolis õpetatud, ja on veel rikka peigmehega kihlatud) :D :D
re24. mai 2018, 16:27
Sul on väga õigus. Eesti hindab vaid beibevälimust.
jäta nüüd24. mai 2018, 19:02
inimestel on ikka kõrvad ka!Ära ela oma isiklikku valu siin välja!
24. mai 2018, 08:18
See Leto Svet oli...24. mai 2018, 08:12
...sellel europalaganil täiesti omal kohal.Ei parem ega halvem teistest.
Jaak24. mai 2018, 09:25
Tegelikult oli palju parem teistest ...
RS24. mai 2018, 08:05
Jube lugu veel jubedama esitajaga.
Hea et24. mai 2018, 07:54
Jüri Lina ise paistab välimuse ja jutu järgi vaimselt terve inimene olevat.
Jürka24. mai 2018, 11:28
Jüri Lina (sündinud 13. oktoobril 1949 Tartus) on eesti kirjanik, publitsist, muusikaprodutsent, filmirežissöör ja kultuuritegelane. Teda köidavad eksistentsialistlikud küsimused, esoteerilised mõistatused ja vaimsuse kriisi põhjused (romaan "Eemaldumine Kartaagosse"), salapärased nähtused (UFOd, parapsühholoogia (raamat "Mõistatuslikkuse kütkeis") ning salaseltside tegevus, sealhulgas vabamüürlased ja illuminaadid ("Skorpioni märgi all", "Maailmaehitajate pettus").
Kas24. mai 2018, 07:51
siis sellest laulust on võimalik veel paroodiat ka teha?
laine24. mai 2018, 11:05
see laul oli ise laulu ja solisti paroodia.
24. mai 2018, 07:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
24. mai 2018, 08:05
Mida24. mai 2018, 07:34
see eurovisjoon otsustab, ei ole aru saanud. Kord on pe.de ehk habemega seelikus mees esikohal nüüd kaa.gutav pak.smagu ja paljud ilusad lood tagaplaani. Õige on, ha.ige ühiskond. Mis järgmiseks? tulge kõige per.vers.sema looga välja ja esikoht koidab.
jiki24. mai 2018, 07:41
Eurpvisiooni järgi ei saa eriti muusikat hinnata, seal hinnatakse pigem poliitikat, mis maa või meelsus hetkel pop on. Enam pole eriti tõsiselt võetav võistlus.
24. mai 2018, 10:47
Eurotsirkus või Europalagan peaks selle ürituse nimi olema
Millejärgi24. mai 2018, 07:33
see eurovisjoon otsustab, ei ole aru saanud. Kord on pe.de ehk habemega seelikus mees esikohal nüüd kaagutav paksmagu ja paljud ilusad lood tagaplaani. Õige on, haige ühiskond. Mis järgmiseks? tulge kõige per.vers.sema looga välja ja esikoht koidab.
OBUNE24. mai 2018, 07:30
Võidulugu oli... Nii koledat sõna pole veel leiutatud
Lugeja.24. mai 2018, 07:28
100 protsenti Jüriga nõus.
Eurovisioni lauluvõistluse endine fänn24. mai 2018, 08:55
Kurb küll, aga ka mina pean ütlema, et kahjuks vastab Jüri Lina jutt tõele
Ants Rannula24. mai 2018, 07:22
Nagu nägite,kuulsite,laulmisega polnud seal midagi teha.Eesti ei peaks talente raiskama #ruigamitega# jantimisega.
Ei maaas laulu peale erutuda 24. mai 2018, 07:17
Päts arvas ka, et rahvas on haige ja kehtestas diktatuuri.
Veel hullem24. mai 2018, 09:33
Hiljem kinkis selle riigi ja rahva Stalinile.
Tere, Mart24. mai 2018, 13:45
Vapsid mässasid Eesti Vabariigi vastu ja arvasid, et on terved.
Kole pala ja endast heal arvamusel olev veel koledam esitaja24. mai 2018, 07:11
Sigade24. mai 2018, 06:56
Teisitimotleja24. mai 2018, 06:42
See on süvenev vaimuhaigus mis on jõudnud riigivalitsemise kõrgematesse sfääridesse. Eurovisioon on vaid uks peegeldus kus ühiskonna h ä l v i k u d pea auhindu saavad. Laane ühiskond on jõudnud oma surma eelsesse staadiumi ja lopp ei ole enam kaugel. Sisetunne ütleb et midagi kohutavat on saabumas mis raputab kogu maailma. Seniks nautige seda mis on kuna varsti seda ei ole.
ekstaole24. mai 2018, 01:12
käis ikka punnitamine nende lauljate ja lauludega, oh jah, eriti veel millegi totraga ja ikka ei saada aru, et eurovisioon pole mingi lauluvõistlus vaid palagan. Jõle õudne moodustis. soomlaste lordi oli üks mõttetumaid. Kas Leto Svet ei andnud head nõu? ca 100 tuhat eurot meie poolt - milleks? NO 99 100Eesti - mitu raha ja milleks?
soomlaste lordi24. mai 2018, 08:46
oli siiski hea, vaimukad kostüümid ja ehe rock, praegusest võidulaulust peajagu üle.
Kui kuulsin "Lordi" lugu enne Eurovisiooni.24. mai 2018, 09:10
Tekkis mul 2 arvamust-kas jäävad viimaseks või löövad mäekõrguselt kinni.