Üritused

Mart Normet: Eestis ei ole enam nii kõrgel tasemel artiste, kes küündiksid eurolavale (36)

LISA KOMMENTAAR

---17. mai 2018, 09:48
kui ei ole oma emakeeles lauljaid, pole lauljaid. Laul saab tulla vaid hingest, südamest mitte soovist inglise keeles olematu laulmisega. maailma pöördesse ajada
jajah17. mai 2018, 09:45
igal aastal saame hulgi uusi staare, kes inglise keeles puhuvd mikrofoni. Peab ikka terane olema, et kõiki tekkivaid staare lauljaks pidada.
Laulul peavad olema mõtestatud sõnad, llaulja häälel peab olema jõudu, peab helisema ja kuulaja
kaasa haarama. Aga meil ei ole ju Eesti Laulu. ON vaid komeedinataevasse tõusvad inglise keeles kobisejad, kes suvel on staarid oma turneedega. Ei rohkem.
Noh,noh16. mai 2018, 14:57
Alles nyyd jõudis kohale v? Nüüd saab aru et meil pole sellise tasemega artiste. No selleprst me ei võidagi. Aga no kes tahaks ideloogilise multikultivisioonil kaasa lüüa. Pergele see visioon ja aitab sellest jamast. Meil pole võtta tasemel artiste, saage üle juba.
laul17. mai 2018, 08:04
eestlased ei oska laue luua, mingid ilma meloodiata jorinad.
Andres16. mai 2018, 07:16
Mees ei pane sellist pervomütsi pähe.
ms16. mai 2018, 00:23
Arvaks siiski, et Eesti korraldajad, otsustajad pole üldse tasemel?
Üks tõestus asjatundmatusest oleks kui võrrelda võtja ja meie laulja riietuei. Ei meeldi inimestele enam ilusad, korrektsed inimesed ega riided, vaid nagu Israeli plika oli ? Kõiki komponente arvestades ei olek vähegi endast lugupidav riik sellis pornograafiat (laul, riided ja esitaja) üldse avalikus kohas tohtinud esineda, veelvähem rahvusvahelisel areenil...?
Aga meie omad panid sinna esinema ilu-võlu ja klassikalise imeilusa laulu, supperkena häälega, kauni riietuses, kes oleks pidanud kuningakodades esinema, mitte arutustära kaasaja olevustele.
Arvo P15. mai 2018, 23:13
Eurovisioon lauluvõistlusena on muusikalise puudega isendite meelelahutus ja nii peakski sellest rääkima.
aga15. mai 2018, 22:57
Eesti laul olgu eesti keeles! Ainuüksi see on üks edu võtmetest!
Miks ei ole?15. mai 2018, 22:54
Vale puha! Tõelisi artiste on meil jalaga segada, neid lihtsalt ei valita poolfinaalidesse. Väga palju on meediast läbi käinud infot, kus võtab sõnatuks, miks üks või teine laulja või lugu pole edasi pääsenud. Aga Eesti laul keskendub ju noortele ja tundmatutele artistidele, mis on täiesti vale. Neil noortel ja rohelistel ei ole Eurovisioonil midagi peale hakata. Hea näide oli sel aastal Valgevene, kus esinejat tabas selline lavanärv, et vaevu vaevu jäi käte värisedes mikrofon pihku. Kohe näha, et kogemusi vähe ja närv võttis võimust.
Polenõus15. mai 2018, 21:26
Pigem on häda Eesti väiksuses. Pole mõtet laskuda sellisesse alaväärsusesse, et meil pole häid artiste.
Kuigi minu, kui publiku jaoks on alati jäänud küsimus, et kui meie eurolaulu konkursile esitatakse näiteks 250 laulu, kust neid ülejäänuid siis kuulata saab. Või kuna need laulud Eesti laulu finaali ei pääsenud, kas on neil lepinguga edaspidi eetrisse minek keelatud ja nad jäävad igaveseks kalevi alla.
See nimekiri võiks kuskil olla, aga paistab et ka selles vallas on suur salatsemine.
15. mai 2018, 23:22
Arvestades lugude arvukust, siis arvan, et enne poolfinaale peaks korraldama ka veerandfinaalid, nagu Rootsis. Samuti tuleks kõik veeranfinaali mittepääsenud laulud netti üles riputada ja hääletusele panna, ning siis saaks veel rahva poolt omakorda näiteks 5 lugu päästetud.
hea17. mai 2018, 08:43
Toriseja15. mai 2018, 21:14
Pigem pole sobilikke kloune.
Otsige punk maie parrik üles ja kogu juurop on sillas.
Indrek215. mai 2018, 20:48
Jumal tänatud, et meil nii vähe homosid ja transvestiite on.
K15. mai 2018, 19:42
Eesti võiks mõtlema hakata selle ürituse boikoteerimise peale! Tänavune võidulaul näitab selgelt, et lauluga ei ole mingit pistmist enam. See p....a isegi ei osanud laulda.
Ei No15. mai 2018, 19:33
kuidas ei ole. Meil ju WINNIE PUHH!!!
Rebasekutsikas.15. mai 2018, 18:41
Kindel see ..Eestis pole isegi kunagi sündinud ega ka sünni sellist geeniust,staari,diivat, sajandi lauljannat, iidolit,jumalannat..jne oma sajandi hitiga(kõik muu muusika kahvatub selle pärli ees) nagu meile pakkus palavalt armastatud juudimaa!
Tamar15. mai 2018, 18:23
Mina saadaks Toomas Anni või Tauri Anni
miks mitte17. mai 2018, 08:44
kõige parem huumor oleks kui need süldimeistrid ka tegelikult päris heale kohale tuleksid. Käsitööoskus on neil ju olemas, miks mitte katsetada
kahjuks on meil enamus isehakanud plagistid, kes ei suuda ise muusikat luua vaid kopeerivad, miksivad või varastavad teiste tagant ...15. mai 2018, 18:18
Ann15. mai 2018, 17:48
Kui lauljaid pole, tuleb Eurovisioonil käimine ära lõpetada
15. mai 2018, 17:36
kuda ei ole tippe eestis,aga kihnu virve tal ilus kirev hääl,kireb võidu välja proovige teda eurule viia
Pusle15. mai 2018, 16:53
Laulu kirjutajad on ka ise varem tuntud, Jam laulja, ja oskasid leida seni tundmatu esitaja.
Pilie15. mai 2018, 16:38
Lauljaid in meil kull,aga Purgast ja Normetist alates on Eesti Laul ju katastroof.Tooge Juhan Paadam tagasi ja näete ,et korraldus muutub,laulud ja esinejad muutuvad
Qwert15. mai 2018, 21:19
Paadam oli ka see, kes soosis onupojapoliitikat andes ainult kümnele laulusepale õiguse eurolaul kirjutada. See aga tähendas allakäiku. Osalemine Eesti voorus tuleb vabaks teha nagu kunagi oli. Osalegu kasvõi mumbojumbo suguharu koos oma pealikuga kui selles on võidumaiku.
....15. mai 2018, 16:05
Elina ja La Forza olid superheal tasemel! 8 koht oli samuti väga hea, kuigi oleks väärinud enamat.
Eesti laulul polnud ühtegi temast paremat. Hale vigin tundus teiste tase olevat...
Edu Elinale edaspidiseks ja aitäh!
Ja-jah15. mai 2018, 16:02
Aga Marco-igati sobilik võidu järele saata!!!
dkr15. mai 2018, 15:36
On küll. Vaadake superstaarisaadet, seal on järgmise aasta osavõtja, arvake kes.
Taat15. mai 2018, 15:32
Meil on ainult"superstaarid" kelle jaoks on Eurovision tabu! Pootsman proovis,aga tulemus oli null!
15. mai 2018, 15:23
no jah. meil saadetakse sinnna ju ilma igasuguse ettevalmistuseta lauljaid. sellised superstaarid, kes on ühes telesaates korra midagi saavutanud. aga olgem ausad, et võidulaulu esitajanna ka mingi väga tugev (füüsilise tugevuse jätame välja) ei olud.
Anna Minna15. mai 2018, 15:42
Olen nõus 15:33-ga. Seekordnśe võiduga pärjatud lauljal polnud ei tegu ega nägu, võimekus alla igasugu arvestust ja laul ise ka, täitsa arusaamatu, mida selles nähti või kuulati. Meie kunagine "Leto svet" oli ka parem, no nii arvan mina, aga loomulikult, kes olen mina? Lihtsalt, lihtne inimene oma arvamusega.
Jaak15. mai 2018, 20:08
Mina olen jälle nõus sellega, et "Leto svet" oli kõigi aegade parim laul sellel "lauluvõistlusel" üldse, sest ta sobis väga täpselt sellesse miljöösse, kus ilma teevad veel tobedamad oopused. Kuna muusikaga seal tegemist ei ole, siis ongi nii - mida tobedam, seda parem!
15. mai 2018, 15:14
no siis on viimane aeg Mart eemaldada eurovisiooni süsteemist, irw
Toomas15. mai 2018, 20:09
Viimane aeg on hoopis eemaldada Eesti sellest haigest eurovisiooni süsteemist!
Jutt vale15. mai 2018, 14:58
Eestis on sobivaid artiste küll ja küll. Aga peale Juhan Paadamit pole Eestil enam olnud eurotiimi juhti !!
njh15. mai 2018, 23:16
Ega jah, Paadami ajal väärtustati rohkem "ilusaid" laule. Purga ja Normeti ajal oli aga pigem vastupidi. Poolfinaalidesse valitakse selliseid õudukaid, mida küla jaanipeolgi kuulata ei tahaks. Ja kui Normet räägib esinejate põuast siis jah, nii võib olla küll, aga see on ta oma viga. Normaalsed artistid on juba vastu näppe saanud ja enam Eesti laulule ei kandideerigi.