Üritused

Olavi Pihlamägi Iisraeli võidust: see on täielik õudusunenägu! (199)

LISA KOMMENTAAR

Vaataja15. mai 2018, 20:53
karu15. mai 2018, 13:17
Nii kohutavat lauluesitajat ja laulu, ei oleks osanud eurovisioonil küll näha. Rikkus kohe tuju ära.
Sardela15. mai 2018, 01:43
Ruth14. mai 2018, 17:36
Reeglite järgi pidi valima parimat laulu, aga kõik vist ei saanud sellest aru ja valisid halvima. Ikka juhtub....
Reet14. mai 2018, 17:00
Mulle Isreali laul väga meeldis ja uskusin kohe, et see võidab. Oli teistsugune , kui teised laulud, lahe ja meeldejääv ja hea tantsulugu. Õnneks meeldis ka enamusele muu maalastele!
Lood14. mai 2018, 16:09
Järgmisel aastal tuleb esineda kuke kiremislauluga, siis on võit jälle kindel!
ei ei14. mai 2018, 18:09
ikka ooperiga tuleb esineda!
oehhh14. mai 2018, 15:21
Okei... et ta kurdab selle üle, et Iisraeli lugu on poliitiline manifestioon, aga siis hädaldab miks Eesti naabritelt punkte ei saa???
Ning mis puudutab Rootsit, siis züriid andsid Rootsile kõrgeid punkte kuna enamik riike Euroopas ostab lugusid sisse rootsi heliloojatelt (kuna need lood on kõike tõenäosemad saama kõrgeid kohti) ning nad peavad andma kõrged puntkid või need suhted luhtuvad. rahvale aga ei meeldinud see 6aastase hääl, mistõttu vähene hääletus.
Väga nõus!14. mai 2018, 15:17
to Täiesti nõus. / 07:07, 13. mai 2018
Järgmine kord saadetagu Eurovisiooni võistlusele Maie Parrik - igati vääriline lauljanna. Tuhanded nõmmelased ja sajad Rahumäe kooli vilistlased tervitaksid sellist arengut
Taat14. mai 2018, 15:00
Oh aegu,oh kombeid! Kui see oli laul,siis siga on kägu!Eesti rahval oli vähemalt mõistust,et sellisele palaganile punkte ei andnud!
nojahh14. mai 2018, 15:36
Parem tasuks mõelda miks kõik teised neile punkte andsid... Kui mõni arvab, et Brüsseli manipulatsioon, siis oleks ka Eestile toiminud. Pealegi on selle võistluse koosseis Brüsseli võimuhaardest palju laiem. Kui enamus maailmast kõnnib teist jalga kui Eesti, siis on väheusutav, et ikka vaid eestlasted need kõige õigemad ja targemad on.
intiimsusevastane kuritegu14. mai 2018, 16:30
Tjah, point. Venemaa rahvahääletusel sai Iisrael 10 punkti. Ma ei usu, et Brüssel suudaks Venemaaga manipuleerida sellises küsimuses (isegi kui mõne muu riigiga suudab). Aga eks järelikult siis Euroopa ja Austraalia noored hääletasid Aasia riigist tulnud feministi võidu poolt. Pole tegelikult imestada, tänaval riides käiakse nüüd ka täiesti suvaliselt (mitte et see vale oleks, minu poolest käigu või paljalt, aga paradigmad on muutunud). Aga minu meelest oli see lugu tekstilt mage ja pealegi solvav ("you stupid boy" on kindlasti solvav). Peale selle kasutas Netta laulus täiesti ebatsensuurset väljendit „motha-bucka”, mis sisuliselt on sama mis „maddafakka” (ma parem ei hakka tõlkima). Piinlik.
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=mother%20bucker
masenduspunktid?14. mai 2018, 18:30
Paras psühholoogiline pähkel see Iisraeli punktisumma. Venemaalt saadud punkte võib mõista ka nii, et kui Vene laul finaali ei pääsenud, siis hääletati viimase jama poolt, et sähke siis. Ent võib-olla oli sama motiiv ka teistel punktiandjatel? Et las tullagi võitjaks selline jamps, mis pole kopika eestki esteetiline, milles pole Euroopale omast meloodilisust, romantikat, ilu? Eurolaul pole ammu enam euroopa laul, vaid närviline džunglimüra.
nojah14. mai 2018, 18:12
Eesti rahvas armastab ju ooperit ja hümni. Ehk prooviks jälle.
Ei ole, kuid...14. mai 2018, 14:57
See on hoopis poliitika, eurovisioonil pole enam ammu midagi muusikaga tegemist võidab ju see riik, kellele Brüsseli kontor pugeda tahab ! Iisraeli oleks ju hea lüpsta ja sinna võiks saata näiteks need pagulased, kelle terve mõtlemisega riigid aiataha jätsid !
Töömies14. mai 2018, 16:32
Need pagulased saatis Iisrael hoopis Euroopasse...
14. mai 2018, 14:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Vot kui tore14. mai 2018, 18:16
et ikka eestlased nii ilusad ja peenikesed on. Aga niipalju aru ei saa et ooperilauljat popvôîstlusele ei saadeta. Milles on küll asi. Saatke keegi jalgrattaga rallivôistlusele. Môistus pole ikka enda teha.
Pane pea tööle14. mai 2018, 18:30
Kas sinu arust ca. 50 riigi hulgast kaheksandaks tulemine on põrumine? Kas sa sellest aru ei saa, et kogu selle kamba peale saab olla üks võitja ja kaheksas koht sellises konkurentsis ei ole sugugi häbiasi. Regelikult peaks olema see koht ju seitsmes, kuna juudipläma ei vääri lauluks nimetamist, seega peaks välja jääma.
Lugeja14. mai 2018, 14:14
Maailmas ongi ärevad ajad ja magusad lembelaulukesed ei lähegi nii hästi. Küllap oodataksegi siis ka lauludest eelkõige sõnumit. Eestlastel on kõik sõnumid suunatud vaid privaatselt sissepoole, niipalju kui neid pärast laulvat revolutsiooni üldse veel lauludes on. Väljaspool Eestit ei kõneta need kedagi.
See israeli laul14. mai 2018, 18:57
oleks nagu mangile tehtud
Aga miks üldse 14. mai 2018, 13:45
võistelda/võidelda/kakelda. Kas niisama kontserte korraldada või, igale ühele midagi. Kui ei meeldi- käid külmkapi kallal, kui meeldib jääd kuulama, keerad kes teab kõvemakski.
Nüüd siin haugutakse ja sõimatakse võhivõõraid. On teil aga kiiksud.
Kommentaar.14. mai 2018, 13:01
Pihlamäel püha õigus! Kuidas see siis sai juhtuda,et Iisrael sellise rõvedusega võitis? Sellepärast ,et juute on maakera täis ja nad said hääletada kõigist riikidest. Ja veel seda, et see näitas,teevad mida tahavad. Kulla Kurisilm, lase kommentaar läbi.
Ekstaole...14. mai 2018, 12:51
Pihlamägi enam USA ja Israeli viisat ei saa! Ohtlik element, šovinist ja antisemiit!
kohutav14. mai 2018, 11:53
Leto Sveti kirume siiamaani kui lolluse tippnäidet ja aastaid tagasi ise sellise laulu rahvahääletuse tulemusena eurosse saatsime. Tookord euroopa seda laulu ei hinnanud. Sel aastal kordi hullem jama pannakse võitjaks. Ei ole lauluvõistlus, lihtsalt ei ole. Ja niikaua kui võitja otsustatakse kusagil tagatubedes, tuleks rahulolematute poolt sellist võistlust ka boikoteerida.
virke koppel14. mai 2018, 11:37
Ettepanek Rahvusringhäälingu Nõukogule
Laulde hindamine ja esikohtade määramine anda sellele Deutche firmale,kes tegelikult võidulaulu määrab juba enne lõüüvõistlise toimumist.,siis pole seda laulude rittaseadmist üldse vaja eetri aega kulutada riikide esindajate punktide teatamiseks.Nagunii on juba ette kõik laulud selle komisjoni poolt läbi vaadatud järjekond paika pandud. Siis jääb ära ka see kohutu lauljate pingutus võitlluse ettevalmistamise ja esitamise käigus, mida tegelikult kellegi vaja pole..Ma ei usu iialgi et paljude riikide komisjonid said nii koleda laulule anda üldse punkte s.h ka 10-12 punkti. Arvan,et seda ei usu paljud inimesed.See oli lihtsalt juutide nõue, mida too Telekomi komisjon järgis.Juudid on kavalad ,julmad, isegi mõnes mõttes ohtlikud, selmet terve maailm tegutseb nende taktikepi järgi. alates Ameerikast.
Spordis on võistluste tulemused palju õigemad.siin ei saa võltsida ega
100% nõus!14. mai 2018, 11:33
Tibutants, aga mitte laul!
14. mai 2018, 18:58
sama siin14. mai 2018, 11:25
Kuigi seda multikultivisiooni ei vaadanud siis see laul on suht ilmetu, On see siis mingi laul v? On siis tõesti mille üle rõõmustada,muidugi ainult Israel. Noh aga lõppkokkuvõttes ei meeldi mulle see multikulti leelotamine absoluutselt ja naeran nende fanaatikute üle kes hulllult fännavad seda palagani.
mis arvan14. mai 2018, 11:17
Iisraeli laul sobib rohkem kanakarjas kaagutajaks kukkede keskel,nii oma olemuselt kui ka välimuselt.
See laulu naine on täiesti mõttetu ja andetu tiibu lehvitav tibi.Sellise pärast pole üldse mõtet põdeda.
see pole laul14. mai 2018, 14:10
kui kogu euroopa rahvastele see ma ei iea mis meeldis, siis ona paras aeg muusikale hüvasti öelda. Mozart ja Bach ja meie Oit ja Valgre keeravad hauas teise külje
Mart Sander14. mai 2018, 10:45
pani ju ennustusel künesse reedeses artiklis, eks lugege mis sellest eu-st normaalsed inimesed arvavad, ajupestud tehke silmad lahti.
see on Euroopale täiesti sobilik lugu14. mai 2018, 10:43
kus peale tungib ebanormaalsus ja hälbed ning veidrused edumeelseteks ja kenadeks kuulutatakse.
Lugu iseloomustab hästi eu "kuldvasika" kummardajaid.
õpetaja14. mai 2018, 11:40
No kes oskab seda niipidi mõelda.
pall14. mai 2018, 10:40
Ega riigid hääli anna, vaid ikka inimesed, kes seal riikides elavad. Imelik on kuulata "Leedu andis viis punkti, aga Vene andis ainult ühr punkti". Just seetõttu ongi asi poliitiliseks muutunud. Kena laulukonkurss, kus võitsid "Tänav, pink ja puu", " "Las jääda kõik, mis hea" jt, on ajaloohämarusse vajunud.
Ärberd von Kaerajaan14. mai 2018, 10:20
Huvitav, mis mats see Iisraeli mats küll oli? Pihlamägil on jumala õigus!
Paavo14. mai 2018, 09:55
Iisraeli laul oli parim, see on ju kinu, kogu see Eurovision. Et Pihlamägi ei taju matsu, see on tema probleem.
ivi14. mai 2018, 09:44
Tahtsin veel üelda, et Venemaa lauljataril on ilus hääl. aga ta langes kohe välja, ei tea kas selleks põhjuseks oli eelmisel aastal Ukraina keeld teda Eurovisoionile lasta. Ainult mis õigusega ta seda tegi.
ivi14. mai 2018, 09:31
See on minu jaoks solvas, et Soome ei andnud meie lauljannale hääli. paistab, et neil on teistsugune muusikaline maitse ja ooper pole seal au sees. Nende kunagine esikhalaul polnud ju hea ja see ka tõestab seda valikut. Minu lemmikriik Norra ka ei pidanud meie suurepärast lauljatari häälte andmisele sobilikuks. Need, kes andsid 5 või vähem häält ei pea ka heast muusikast lugu. Arusaadav. et Ukraina andis ühe hääle, sest nad võitsid paar aatat tagasi viletsa looga. venemaa andis meile rohkem kui 5 häält. Neil on palju häid lauljaid, kuid nad saatsid puudega inimese, kes siiski laulis palju paremini kui Iisraeli lauljatar. Paar aastat tagsi sai Venemaa teise koha olles palju parem esikoha saanud Ukraina lauljast. Poliitika on pandud esikohale laulukvaliteedi asemele. Meie poolt saadeti Eurovisioonile suurepärane laulja. Mina arvan, et ta oli esikohta väärt. Kahju et paljud muusikud seda ei märganud.
Naine14. mai 2018, 15:01
Mina ei annaks ka Elinale ühtegi punkti aga olen eestlane. Oligi ilmetu ooper kus ühestki sõnast aru ei saanud.
planet14. mai 2018, 09:20
Tahate v6ita? Saatke järgmine kord paks ja kole habemega pagulasest naismoslem, kellel hiljuti k6k lähedased surnud ja ise ootab sydamesiirdamist. Laul v6iks rääkida raskest paadiretkest ja sellele järgnenud jatkuvast igakylgsest ahistamisest Euroopas. Isiklikult mulle m6jusid Eesti ja Iisraeli lood yhtviisi naljakad/tobedad, sest kumbki ei sobi sellele yritusele.
njah14. mai 2018, 15:02
Kas võitma peab ainult teatud ümbermõõduga laulja :D
14. mai 2018, 09:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kraaksu14. mai 2018, 18:20
aga jah oma konnatiigis
Eesti majanduse suur TÕUS14. mai 2018, 09:05
tänseset algab ülikiire Paldiski mnt hulleri juurdeehitus!Euroopa on katki ja hullusid täis,see selgus võidulaulust ja selle esitajast!.Eesti alustab koos arstitega nende päästmist !Järeldus:algab Eesti majanduse kiire tõus!
arvan ka14. mai 2018, 08:46
ei jaksanud siin kõiki komme lugeda. Vahest kordan kedagi, aga see, et naabrid punkte ei anna, võib ka kadedusest rääkida. Näide: Soome zhürii ei andnud Elinale punktigi. Rahvas 12. Õnneks me Soomes elavad eestlsed oleme patrioodid!
No14. mai 2018, 18:21
kuisas sa Soomes elad siis pole sa mingi patrioot vaid tavaline pagulane. Öakk!
14. mai 2018, 19:03
või nii, järgmine kord ei anna mina ka teile punkte, vot ja lähen hoopis teise liivakasti mängima! Paras sulle
14. mai 2018, 08:27
Punkte ei andnud need, kes tabasid ära, et see on lauluvõistlus mitte kostüümiparaad. Võitis parim laul, mitte kleit!
Kaalikas14. mai 2018, 09:32
Parim laul võitis...?!?
See ei olnud laul,vaid palagan.Meie Leto Svet on ka sellest parem.
lugeja13. mai 2018, 15:03
Minul kui kuulajal oli ja on häbi, et üks muidu päris asjalik riik saatis oma esindajaks üle-Euroopalisele võistlusele sellise laulja ja sellise laulu?! Aga võib-olla tahtis Israel sellise valikuga näidata, mida ta sellisest lauluvõistlusest arvab... Siis lähevad asjad iseenesest paika... ka meie peaksime sellest omad järeldused tegama!
teades13. mai 2018, 15:25
mida ida euroopa arvab iisraelist, võib täitsa juhtuda, et järgmine aasta pool euroopat sündmust boikoteerib. oleks ka hea.
siin14. mai 2018, 12:19
on kogu aeg selle rahvuse poolne provokatsioon. Need rahvad on väga ülbed ka meil siin. On teiste maades end ilusti sisse elanud ja tulevad sulle, kui põliselanikule ütlema,et see pole sinu koht.Rahymäe srnuaias kehtestavad jub nemad ammu oma reegleid,kuigi ise ronivad teiste surnuaeda.seal juba ammu probleem
Minul kui kuulajal...14. mai 2018, 13:23
... on väga häbi et Eesti saatis poplauluvôistlusele ooperilaulja. Kas täielik lollidemaa?
113. mai 2018, 14:21
oleks parem kui me selles klounaazis enam ei osale
ja14. mai 2018, 12:23
peaks korraldama Eesti lulu all ikka eestikeelsete laulude konkursse. Eesti keel au sisse, pole vaja siia tungijatele pugeda. Meiega keegi Soomes ei hakka eesti keeles rääkima, kui sinna lähed.Oma probleem,kuhu oled tulnud, siis õpi selle rahva keelt.
Viinamarjad...14. mai 2018, 13:26
muideks13. mai 2018, 13:49
eesti ainsana ei andnud sellele tsirkuseartistile ainsamatki punkti.. ei zürii ega rahvas. lootust veel on!
varsti14. mai 2018, 12:25
hakkab sealt vingumine tulema,et meie oleme selline maa, jne. Kas seda kavalust ei tea siis
Muideks14. mai 2018, 13:29
ega Eesti polegi Euroopa. Tagasi Vene vôimu alla ihkate vôi? Kui nii erinevalt teistest riikidest asjast aru saate.
vaike13. mai 2018, 13:49
Kunagi veel nõukaajal rääkisin ühe tollaja sensuuri toimetajaga, kelle isa oli KGB suur ülemus,mees juut.,Selle naise mees teatas, et tema saab igaühelt, eriti naistelt, kõik ,mida soovib. Naine uhkustas
,et tema parteiliikmena võib igaüht lintsida, kes kogemata julgeb ainult piiksuda tolleaja korra kohta-. See on juutide olemus.Rohkem ma nendega ei kohtunud.
Häbi!14. mai 2018, 13:31
Häbi häbi kuidas eestlane teisi rahvusi vihkab. Eks sellepärast need kel midagigi peas on siit jalga lasevad. Järgi jäävadki need kommijad kes kusagil mujal hakkama ei saa. Kadedad ja kibestunud.
Kristiina 13. mai 2018, 13:34
Tühikargajast taat. Mäletan kuidas ta solvas vaimupuudega lauljaid kes jäid poolfinaali pidama. No ei kõlba punasele vaibale. Stig ja Elina Born arvasid teisiti õnneks.
teadja.13. mai 2018, 13:00
praegune punktiandmissysteem on kyll huvitav, kuid samas ka arusaamatu. Kui varem anti punkte 12, 10, 8 jne, siis mismoodi neid rahvahååletuse punkte 50, 100, 150, 200 jne. antakse.
T.Rex13. mai 2018, 13:08
Rahvahääletuste punktid arvutati kokku ja välja kuulutati lõpptulemus.
Väga lihtne13. mai 2018, 13:36
Liidetakse 1+2+3+4+5+6+7+8+10+12=58 ja iga riik saab anda see 58 punkti. Kui mingi riik peaks saama igalt riigilt 12 punkti, siis oleks maksimumpunktid teiste riikide (miinus enda hääled) arv korda 12. 42 riiki saavad anda ühele riigile maksimaalselt 504 punkti (42x12), mis tähendab, et vahemik saab olla 0 - 504, ülilihtne matemaatika. Sama valem zhurii häältega.
sinu13. mai 2018, 20:45
matemaatika lonkab lausa kolmel jalal!
.14. mai 2018, 10:53
ma sain kuskilt aru nii, et 5000 punkti jagatakse hääletanute % alusel
Eurovisioon13. mai 2018, 12:34
On rahva pidu ja zürii peaks laiali saatma, Israeli lugu võitis ainult poliitilise sõnumi tõttu aga kui see on rahva tahe siis pole midagi teha.
Zürii aga EI peegelda rahva tahet ja nende rollil pole väärtust. Rahvas otsustagu Rahvas peab otsustama 100 % !
baphomet13. mai 2018, 13:26
Eks feministid ja muud karvased-sulelised hääletasid selle poolt. Tavainimene mitte. Nii nagu Lordi omal ajal sai võidu suuresti tänu hevi-vennikeste aktiivsele hääletamisele.
Kogukond on oluline.
jah, nõus 13:2613. mai 2018, 23:24
just nii see oligi, maailm on ära pööranud. Ma olen hämmingus, mulle on alati jäänud mulje, et Iisrael on sügavaalt religioosne maa, nüüd aga peale Dana Internationali ja Nata võite on mulje, nagu see oleks üks multikulti kants- homod, lesbid, muud friigid, laul pole oluline. Käib nagu mingi kapist väljatulnute revolutsioon.
EI OLE !!!14. mai 2018, 11:00
Ainult ca 20-30 % Iisraeli inimestest usub jumalat, liberaalsus on seal üle võtnud. Aga ka juutidide ainuke tee jumala juurde on läbi usu Jeesusesse!
Toh-oh13. mai 2018, 14:22
Kus seal see poliitiline sõnum oli? Minu arust sai seal meessugu vastu pead, mitte poliitika. Küll aga tehti selle hindamisega poliitikat, et ikka Trump rahule jääks ja juudid oma pealinna Jeruusalemma saaksid kolida.
poliitika ka13. mai 2018, 15:26
lõpus "laulja" mainis, et järgmine aasta jeruusalemmas (ehk tema arvates pealinnas) näeme
Aru ei saa?!?14. mai 2018, 11:01
See ongi poliitika! Feminism, metoo jne jne jne
vastupidi13. mai 2018, 23:15
valdav enamus on alati teismelised ja noored, kes viitsivad hääletada, ja nemad ei hinda alati laulu kvaliteeti, vaid šoud selle ümber nagu nüüdki, hääletasid need, kes tundsid end samastuvat selle Iisraeli naisega ja tema sõnumiga, mõni laps aga hääletab roosa kleidi ja krunnide pärast, naljaka tibutantsu pärast. Žürii vähemalt kaalub laulu sisu ja kvaliteeti.
Üks õiglane lauluvõistlus peaks olema anonüümne, et ei teatata enne hääletamist laulja nime ega riiki, keda ta esindab, ka žürii ei peaks teadma.
Ma ei tea ..13. mai 2018, 12:21
kas ikka on vaja erutuda ja vihastada asjade peale, mida me muuta ei saa. See ei näita inimese head külge, kui ta sellise nii tühise asja pärast erutub - mis siis veel peaks saama, kui midagi olulist juhtub? Kui hääletajatele Rootsi lugu ei meeldinud, siis ei meeldinud - meie närvitsemine ei pane seda rahvale meeldima.
vann13. mai 2018, 12:02
võitjate üle kohut ei mõisteta. eesti võidab omaarust igal aastal, aga reaalsusest on asi kaugel. eestlaste homofoobia on ka teada, ja niimoodi eurol võitu ei tule.
nii?13. mai 2018, 12:18
ja mis homofoobial viga on? see on vajali, et säiliksid ainuõiged konservatiivsed euroopalikud väärtused.
nii?14. mai 2018, 13:36
Eesti ja Euroopa? Lubage naerda. Isegi nii palju ei saa aru et see pole ooperilauljate vôistlus vaid poplauljate. Keele- ja kultuuriprobleemid? Vaesus ja harimatus?
vannile-le13. mai 2018, 23:35
see jutt et Eesti võidab igal aastal, pole eestlaste homofoobia vaid konkreetselt Marko Reikopi edastuse tulemus. Tema on see, kes kõik need aastad vahendab ja võimendab oma jutuvadaga seda foobiat. Te ju kuulsite ise, mitu korda ta nii poolfinaalis ja finaalis aina kordas seda võidujuttu. Oleks viimane aeg koht mõnele teisele, nooremale ja rahulikumale reporterile loovutada.
Ära tüütab igal aastal üks ja seesama mula temalt. Mõelge sellele, ERR.
Naljatolad13. mai 2018, 11:59
Oi mis kanakarja kambakas siin kommentaariumis lahti on läinud, naerma ajab. Saage üle, justkui oleksid teised laulud nii palju paremad olnud. ühed s...d kõik, mis vahet seal on siis, kes võidab.
mina13. mai 2018, 11:54
Mina ka õieti ei vaadanud,vaatasin vahepeal hokit ja hokiga lõpetasin oma ,,tööpäeva,,! Mõtetuks on see üritus läinud!!!
Eesti..14. mai 2018, 13:37
hümni ikka enne laulsid kui magama läksid?
Eino Taruk13. mai 2018, 11:52
Eurovisioon on olnud selline ju juba kaua. Hilja musta masendust tunda...
arvamus13. mai 2018, 11:43
Eurovisioono algusaatakümnetel ja ka üsna viimase ajani olid Eurovisiooni võidulaulud ülimalt popid rahvale ja neid lauldi ja lauldakse tänaseni ka pidulaudades,kui keegi laulu üles võtab.Praeguste,viimaste aastate omadega ei kujuta seda enam ette,eriti nüüd tänavuse Iisraeli omaga,lauluks seda nimetada ei saagi.
Ausalt öeldes14. mai 2018, 11:51
pole veel üheski pidulauas lauldud Lordi, Dana ja Wursti võidulaule. Ega neid teisigi laulda. Mõned üksikud on saanud tuntuks (ABBA-"Waterloo"-, Nicol"Ein bisschen Frieden") Ülejäänud on peale võitu kiirelt unustatud.
Nojah14. mai 2018, 13:39
kui midagi peale eesti keele ei oska siis ei saagi ju laulda ega aru saada mis toimub.
Häh13. mai 2018, 11:40
Ise virisevad kogu aeg, et Eurovisiooni hääletamine on üks suur kokkumäng ja nüüd on pettunud, et ei saanud punkte "neilt, kellelt lootsime".
kohutav lugu13. mai 2018, 11:36
žürii on täiesti mõttetu. UKRAINA suruti tabeli lõppu,kuigi laul ja esitus oli parim.Rahvale meeldis ja tõusis tabeli keskele.Totakas žürii tahab aga Iisraeli suvitama minna sellest ka hääled,Iisraeli laul oli lõpu vääriline suur apsakas,laul oli väärareng esimesest pilgust.Eesti suruti 8 kohale,vääris 2 kohta.
Huvitav13. mai 2018, 21:56
Minu arvates vääris ikka esimest kohta.
ei nad taha14. mai 2018, 11:54
midagi Iisraeli suvitama minna. Trumpi ees on vaja koogutada, on ju Iisrael papi suursoosik.
Loomulikult!14. mai 2018, 13:40
Tagasi Nôukogude Liitu ega muust ju aru ei saa!
tõesõna13. mai 2018, 11:25
Väidetav lauluvõistlus on juba ammu poliitiline,kus lisaks ruulib rahavõim, mis on puhtakujuline maffia.Eestil tuleks hoiduda edaspidi sellisest tsirkusest ja võtta osa tõelisest lauluvõistlusest
Jaa jaa14. mai 2018, 13:42
ikka ikka. Tehke oma lauluvôistlus Venemaa ja Ukrainaga. Siis on ikka asi tôeline!
ns14. mai 2018, 16:15
Eesti ei peaks sellisest poliitika ja rahavõimuga seotud "lauluvõistlusest" osa võtma. Lauluvõistlusel peaks olema hindamise aluseks hea, kvaliteetne laul ja selle esitus, mitte aga kõik ülejäänu.
Kunagi, mitte väga ammu oli Sopoti täiesti tasemel kauluvõistlus. Poola võiks siin näidata initsiatiivi koos tõelist muusikat armastavate riikidega organiseerida tõelise lauluvõistluse.
Eurovisiooni "lauluvõistlust" ei peaks see ju segama.
tv vaataja13. mai 2018, 11:13
Olen ka pettunud, heakene küll et ooperilauljanna esitatud meloodia igaüheni ei jõua( 8 koht on hea) aga no laul, millel on väärtus esinejale endale , meloodiat ei ole ja sõnum on kaagutav...Usun, et siin ei ole kõik nii nagu peab. Kahju.
et see eestlane14. mai 2018, 18:28
ikka nii palju vinguda jôuab.
13. mai 2018, 11:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
eestlasele13. mai 2018, 11:21
kammi püstine tukk,pane poolo selga,tartu botased,sõida kolmese bemmiga treppi ja võidadki.ärple ka
Tiit13. mai 2018, 11:10
Iisrael kamandab maailma, isegi USA allub temale. Tahetakse Eurovisioonil saada esikohta, tehakse esikoht.
Venemaa ei tunnista Iisreali ega USA ülemvoimu ja sellepärast ongi paariariik.
Eestit see ei ähvada, siin limpsitakse nende riikide presidentidel tallad hästi puhtaks.
Helar13. mai 2018, 14:28
mis sa tiit valetad, venelased olid esimesed, kes planeedil iisraeli riiki tunnistasid 1947
Menton13. mai 2018, 16:44
Mitte venelased vaid nõukogude liit rumaluke.
hah.13. mai 2018, 19:42
üks ja sama asi, arvad et peale nende seal kellegil sõnaõigust oli?
13. mai 2018, 11:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to eestlane13. mai 2018, 11:17
panusta järg kord 120 000€ kleidile, äkki siis võidad
hääletamine ei käi juba aastaid laulu järgi...13. mai 2018, 11:01
mõelge nüüd viimaste aastate peale. võitjaks on tulnud ukraina, teate küll mis põhjusel. austria samuti. nüüd siis kord ju.utide käes, mis ikka
noh jah13. mai 2018, 10:59
oleks pigen võinud see "austerlane" võita.. seal mingi popmuusika kõla vähemalt küljes. iisraeli oma aga oli jälkus
Siin...14. mai 2018, 09:49
...ongi koer maetud. See on popmuusika vôistlus. Vaene eestlane ei saa aru - saadab ooperilaulja ja siis ei saa aru miks küll nii läheb.
Ära nüüd üle ka dramatiseeri14. mai 2018, 12:06
Tanja laul oli meil kohe vägagi popmuusika. Samuti 2017 a Verona oli läbi ja lõhki popmuusika. Ainult jäime sellega finaalist välja.
uu13. mai 2018, 10:58
Arvamusi on ju seinast seina, ühest äärmisest teise, kuni sinnamaani "et kui muusikaline maailm oleks riik, siis ma kehtestaks selles riigis fašistliku natsionaalsotsialistliku diktatuuri." Minule oleks selline arusaam ja suhtumine vastuvõetamatu, ma eelistaks parlamentaarset demokraatiat.
Mart13. mai 2018, 11:06
Mu silmis võitis Eurovisiooni ikka Eesti laul !!! See lauluvõistlus avas Elinale laias ilmas väravad, sest ta esitused on alati nii ehedad ja säravad.
jah13. mai 2018, 11:08
ja kuhu meid see demokraatia viinud on? aeg see diktatuur tagasi tuua, ja teisitimõtlejad-põhjatõmbajad hävitamisele viia
nanana13. mai 2018, 10:57
aru saada ju, et viimasel ajal on see "euro"visioon üks paras poliiti.ka ja pullis....t. üks aasta võidab ukraina puhtalt poliitilistel kaalutlustel, teinekord mingi jälk perv, nüüd siis oli ahjukanade kord kaa
sada prossa poliitika13. mai 2018, 10:57
panite ikka tähele, kuidas ta lõpus mainis et iisraeli pealinn on JERUUSALEMM?
mmm13. mai 2018, 10:44
Ma ei usu iialgi, et massid Euroopas hääletasid selle rõveda kollaste hammastega rasvunud broileri kaagutamise poolt. Täielik bullshit, selge, et tulemused on võltsitud selliseks, nagu vaja.
milleks massid13. mai 2018, 13:05
milleks massid?
see üritus on kujunenud ühe suht kitsa seltskonna festivaliks. eks ka tulemis kajastab sihtgrupi maitset.
Eve13. mai 2018, 10:37
Paistab, et hääletatakse poliitiliste veendumuste kohaselt ja mitte selle järgi kuidas lauljanna laulab. Ka Ukraina sai mõnu aasta eest esikoha jubeda poliitilise laulu eest. Iisraeli lauljanna oli vilets, meie oma aga särav ja imeliselt kauni häälega. Imelik, et muusikainimesed sellest aru ei saanud. Teinekord peaks ikka züriisse panema tõelised muusikainimesed, kes õiglaselt hindavad.
alles said aru sellest või?13. mai 2018, 10:52
vaata mis jälk transa üks aasta koha ära napsas.. puhtas poliitika
13. mai 2018, 10:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ei sobi13. mai 2018, 10:50
Mang nii inetuid ei ravi
Kole13. mai 2018, 10:21
Õigus,Iisraelil ei olnud laulu, oli mingi ajulage kriiskamine ja rasvavoltide deminstratsioon.Seda jura ei hakka vist ükski laulja oma repertuaari võtma.
kõik on puhas13. mai 2018, 10:53
SEE POLNUD LAUL....13. mai 2018, 10:20
Hr Olav, Teil on õigus, et see pole laul. Sellest saavad aru kõik normaalse kuulmisega ja inetlligentse maailmavaatega inimesed. Just nii ongi, et eletrooniliselt võtsitakse hääletajate tulemused vastavalt nagu keegi kusagil seda otsustab. Ka meie elektrooniline hääletamine on üks osa maailma võltsingutest. Eestil ei ole võimalik sellest KAMARAJURAST võimalik loobuda, sest see on pealesunnitud riiikidele. Katsu sa mitte osaleda, siis EL karistab seda riiki mingi paragrafiga.
PEAB OLALEMA IDEOLOOGILISEL KOOSOLEKUL!!!! Ja kõik kes ei osale, pannakse musta nimekirja.
Siingi kommentaarkiums leidub inimesi, kes kanakaagutust lauluks peavad!!!!
Maarvan13. mai 2018, 22:00
Et siiski ei võltsita. Mul on kahtlus, et alla 20 aastaste mass on see, mis selle laulu kõrgele hääletas. Ja mitte poliitilistel põhjustel, vaid see laul (jura) oli nii ekstravagantne Ja samal põhjusel jäi Eesti tahapoole.
irw13. mai 2018, 10:05
Õige laul võitis- inimesed saavad tegeleda oma lemmiktegevuse, vingumisega.
ilma muusikata13. mai 2018, 10:01
Iisrael ei ole kunagi muusikaga eurovisiooni võitnud, ikka mingi per.ver.se esinejaga. Viimane kord oli vist transvestiit esitaja.Tänast võitjat ei oska isegi liigitada kuhugi
OH...13. mai 2018, 10:00
....KOHUTAV!!!Laulja ise ebameeldiv kõige oma žestidega ja üleüldse väga kohutav laul nagu kunagi meie pullimeeste oma,kes ka käisid eurovisioonil.Pole siin midagi visata teiste kapsaaeda kivi,kui ka meil selliseid saadetud sinna.Head sõbrad ei andnudki meile punkte ja see oli äärmiselt ebameeldiv.On mida meelde jätta!!!
virke13. mai 2018, 09:58
RASKE USKUDA,ET NII KÕRGEL TASEMEL VASSITAKSE JA PETETAKSE.Meie siiin kirume oma poliitikuid,aga see,mis toimus eile Euroopas ületab kõik. Miks üldse sii vaesed artistis ja muusikud pingutavad,kui juba amme enne võistlust on võitja ette määratud. Juutide vastu ei saa, nad on ohtlikud.
arvatavasti13. mai 2018, 09:56
Eurivisiooni lauluvõistlustel peab eesti alati ja alati esikoha saama,siis ollake Eestis rahul.
Mis tähendab Olavi Pihlamägi arvamus kogu Euroopa rahvaste hulgas.
Iisraeli lauljal oli sõnum ja suur kunst kuidas ta oskas end lauluga väljendada.
Elina laulis nagu nõuka ajal tikksirgelt paigal ja käed üleval uhkeldades vaid oma häälega.
Nõuka ajal lauldi ka kõripõhjast, käed kõrval või üleval,kiites võimu ja korda.
Leto Svet laul oli labane nali,kus puudus huumor ja kõik muu.
Iisraeli lauljal oli kõik olemas,esinemise oskus,sõnum,mida ei suuda iga teine esineja
järgi teha.
kuhu13. mai 2018, 20:57
sa selle "sõnumi" siis pistsid?
13. mai 2018, 09:53
eesti, taani ja sloveenia on ainukesed normaalsed riigid euroopas. need seda attis (õigetpidi ei saa kirjutada, mode ei lase läbi? ei toetanud.
Selle aasta13. mai 2018, 09:53
...teemadeks on Me2 ja Rapefugees. Eesti ja Rootsi polnud etteantud teemadega võtnud vaevaks tutvuda, seepärast pisut nigel tulemus. Tõsi, Itaalia ja Prantsusmaa nutulaul ei saavutanud sedagi.
haha.13. mai 2018, 10:54
vähemalt viimased 4 eurovisiooni on kuidagi nendega temaatiliselt seotud olnud
Xxx13. mai 2018, 09:48
Point selles.Et juute elab ülemaailma kuipalju.Ja kui nad enda kanale muudkui telef näppisid.Siis tuligi selline tulemus..Aga jah..jubedus kuubis...Nii esitaja ise kui lugu.
see eurovisioon13. mai 2018, 09:41
on muutunud karistuseks võitjariigile...
ja ilusale muusikale.
13. mai 2018, 09:40
Ei saa ka aru , et miks selline jube pugemine juutidele järsku pihta hakkas.
13. mai 2018, 10:25
Kellele andis Soome 12 punkti?
13. mai 2018, 10:28
sellepärast, et järgmine eurovisioon toimub jeruusalemmas, mitte tel avivis.
juba öeldi ametlikult.
kohalik13. mai 2018, 14:44
Jeruusalemmas on toimunud juba mitu Eurovisiooni
matsu13. mai 2018, 09:34
Issand milline hala!
Iisrael võitis, sest piisavalt paljudele see lugu meeldis ja see ei loe, et teised ei pidanud seda isegi lauluks.
Pea suu13. mai 2018, 09:50
Kas...14. mai 2018, 18:32
Elina Buratino kommib siin vôi?
eelu13. mai 2018, 09:29
Meie Leto zvet oli ikka parem sellest kanaloost,aga ei olnud öige aeg
-aasta oli vale.
Oleme ikka mitu aastat ees...eurovisioon sörgib aeglaselt ja nömedalt järgi..
ka letosvet oleks võinud võita13. mai 2018, 13:30
ka letosvet oleks võinud võita, kui vaid oleks taibatud sobivamad esitajad võtta - näiteks hillar.kohv, linnar.priimägi ja arnold.oksmaa!
vaataja13. mai 2018, 09:25
Poole sellest jamast suutsin vaadata,siis aitas!! Võitja lihtsalt haige inimene!!
...13. mai 2018, 09:23
Täiesti idetsed tunded.Panin samuti youtube kohe kinni kui võit välja kuulutati ja olen samuti väga väga väga pettunud.Võitis absoluutne rämps ja ma siiralt usun, et see võit oli kuskilt otsast mõjutatud.Mitte mingi nipiga ei hääletanud terve euroopa selle poolt.Youtubes kirjutatakse selle loo all et rip eurovision jne ja dislaike on ka korralikult.See lihtsalt ei ole loogiline.
RS13. mai 2018, 09:22
Mõttetu homode ja lesbide pidu.
just täpselt13. mai 2018, 11:16
eestis peaks ka kehtima samasugune tsensuur nagu hiinas, et lapsed ei peaks sellist pahna nägema igal pool.. kellel midagi vastu on, mahalaskmine, kes sa oled siin rääkimas vabadustest kui inimkond hävib
Nõustun13. mai 2018, 08:53
juudid ju valitsevad13. mai 2018, 08:48
Filmifestivalidel ju sama lugu, Mandariinid oli ka super, kuid kes saab alati esikoha...Meryl Streep juhib, jne
13. mai 2018, 09:20
Juudid ei juhi tänases maailmas enam midagi.
PFFF13. mai 2018, 11:16
to /13. mai 2018, 11:35
Kas hiinlased siis? `Ei aga ostsutajad on Ameerika vabamüürlasjuhid. Nad on tellinud maailmas 350 aastat iga väiksemagi poliitilise otsuse. Ka Hitleri aitasid nad võimule, kes oli saksamaa vabamüürlasjuht. Lenin oli venemaa vabamüürlasjuht, juudi ja kalmõki segu. Need inimesed ei tekkinud rahvajuhtideks niisama tühja koha pealt, oli vajadus et nad tulevad, kellegi vajadus, kes selle mängu siis rahastas. Hitler sai võimuletõusu kampaanjaks 210 miljonit marka.
marisse13. mai 2018, 08:25
Phuhh, täitsa häbi ja piinlik oli seda kalkunit vaadata/kuulata ....
baphomet13. mai 2018, 08:53
Nii kaunis naine ju, kui ikka on naine (: Aga Iisraeli omad kaagutasid samamoodi juba enne oma võidust nagu eestlasedki.
k.k.13. mai 2018, 09:00
Haiges maailmas elame.
etem13. mai 2018, 08:19
Ei kuula ega vaata juba aastaid seda "lauluvõistlust", kuid tegelikult lõpp hea kõik hea. Hea et Eesti seda eo võitnud, sest siis oleks seda Eurosonga jura meie meedia veel aasta otsa täis. Niigi viimane kuu oli seda igast aknast ja uksest sisse pressitud. Aga Iisrael? Noh vaatame kuidas Euroopa eliit neelab alla Eurolaulu toimumiskohana Jerusalemma.
ega13. mai 2018, 09:24
see pole esimene kord. Hea, et vähemalt žüriid teisiti arvasid.
aga aga aga13. mai 2018, 08:16
ärge unustage, et euroopas on moslemiinvasioon. päris korralik olnud. neid on igal pool. ja see näitabki, et nii see hakkabki olema. pihlamägi lugegu eilselt mart sanderi artiklit ka, üsna põhjalikult. seal on kirjas, et kõik on tegelikult üks suur jama. JAMA:
mhr13. mai 2018, 10:20
moslemiivasioon ja juudid võitsid. Pobedobesiest veel grammid sees või?
marisse13. mai 2018, 08:09
Phuuhh, piinlik ja häbi oli seda kalkunit vaadata/kuulata ...nomida haledat palagani !!!
naeruväärne13. mai 2018, 08:07
ei hinnata laulu ,see on täelik palagan ,olen väga pettunud,kui hea laul on meil ja kui suurepärane laulja. Et poliitika peab jöudma laululavale,jube mis toimub vöi on hindajad täieiikud imelikud.Selline tunne ,ei vaata enam eurolaulu,Elina ,sa olid parim.edu edaspidiseks.
Lee13. mai 2018, 08:07
LLL13. mai 2018, 08:04
sama siin maitsetu labane hääletu jne kohtunikud võlla pange see krd palagan lukku see on juba võitlus jtide vastu
Oinas13. mai 2018, 08:04
Aga minule meeldib see võitnud laul!
Maitsed on inimestel erinevad ja kuigi
ma seni pole ühtegi võistlusel olnud
laulu isiklikult kuulnud siis pidi selles midagi
põnevat olema kui nii üksmeelselt
kommentaatorid kiruvad ja siiski
esikoha ai.
IRW13. mai 2018, 08:03
Riho13. mai 2018, 07:57
Totaalne ajuvabadus ruulib...
Mina13. mai 2018, 07:56
veel kord rõhutan enne kolmandat maailmasõda on vaja lahendada juudi küssa....
seda et13. mai 2018, 07:52
Kui meie "Everybody" sai esikoha, ei pahandanud küll keegi, et esikoht oli juba enne ära otsustatud, sai selle koha võimuladviku poolt preemaks jne. No jah, sellest on 20 a möödas. Tänavune "võidulaul" on küll "hulluluul".
ei13. mai 2018, 07:52
suutnud enam seda "võidulaulu" uuesti kuulata
ma13. mai 2018, 09:27
ka. Panin kinni siis, kui tädi lavale hakati talutama.
Jube, jube, jube...13. mai 2018, 11:11
Kõik hea ja ilusa rikuti ära. Rohkem ei kommentaari...
Väga pettunud13. mai 2018, 07:46
Süda läks pahaks kui selgus võitja.
eva13. mai 2018, 07:19
Imestan, kuidas küll selline kriitiline kirjutis võidulaulu kohta üldse ilmus, kuigi autoril on tuline õigus. M. Sanderi eilne artikkel oli täpselt kümnesse. Nüüd madin alles algab, kui jänkide saatkonna kolimine tõesti teoks saab.
Võidulaul13. mai 2018, 07:08
Sai kogu maailma ülekaaluliste hääled
Või siis...13. mai 2018, 09:21
... feministide hääled, kes on pehmelt öeldes kompleksides ja seda bravuuri taha peidavad. Ei uskunud, et selliseid nii palju on. Maailm vajab ravi!
T.Rex13. mai 2018, 12:15
Olen veel rohkem ülekaaluline, aga selle kaagutamise poolt poleks elus hääletanud. Küll olin algusest peale kindel selle võidus - ikkagi feministlik kaagutamine.
R.Tex14. mai 2018, 22:01
Ma ka ülekaaluline, aga ei kipu lavale ega aja meetripikkust keelt suust välja ja ei hääletanud otse loomulikult selle jälkuse poolt. Miks peaks ülekaaluline inimene just ülekaalulise laulja poolt hääletama, kui laul on rõve?
Pigem pakun, et kogu maailma kanad saatsid oma hääled :D Kanakarja kambakas :D
nali13. mai 2018, 06:53
Vaatasin esimest saadet ja see esikohale tulnud lugu,no tule taevas appi.Aprillinali või mis??? Eile saadet ei vaadanud ja ei vaata ka kordusest,sellel lihtsalt ei ole mõtet. SEE EI OLE LAULUSAADE;VAID KOMEDEJANT!!!!
Täiesti nõus.13. mai 2018, 07:07
Kui Eesti nii väga sellest komejandist osa tahab võtta siis saatku sinna Parrik ja teisi sarnaseid tegelasi esinema. Edu kindlasti tagatud.
https://www.youtube.com/watch?v=XFMumrAIiAY
Paharet13. mai 2018, 08:50
Ammu aeg lõpetad sel palaganil osalemine - pärleis sigade ette ei loobita.
tibu13. mai 2018, 06:48
aga kes elavad Israelis?
küsida13. mai 2018, 09:30
tuleb: kes hääletavad igal pool?
T.Rex13. mai 2018, 12:11
Siis nad võidaks alati. Aga ei võida ju. Aga nagu EBU juht hiinlastel ülekandeid keelates ütles - see on propagandaüritus.
13. mai 2018, 06:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
13. mai 2018, 08:19
jah,... ega need lehmad pole siit maamuna pealt kadunud, vaat et tuleb juurdegi ütlen mina kui vaene pensionär !
Mina 13. mai 2018, 06:38
Uhh, no mis laul.Jubedus ruududus....Kuidas saab miski selline võita. Ei saa aru
Lee13. mai 2018, 08:03
Ütleks, et jubedus kuubis :(
Kodanik13. mai 2018, 08:21
Arvasin ikka, et on lauluvõistlus, kuid uskumatu on kuulutada selline võit.
K5013. mai 2018, 06:28
Võidulugu oli tobe aga ilmselt siis tobedus ruulib. Elina kohaga jäin rahule, soovis kohta esikümnes ja selle ta saavutas, kui just esikolmikus ei ole, siis on 4-10. kõik kohad head :D
13. mai 2018, 06:27
Ilus meloodia oli Iisraeli laulul. Ilmselt baarid hakkavad seda mängima, kui on aeg klientide lahkumiseks.
no13. mai 2018, 06:09
mina ei vaata seda eurokäginat oma viis aastat enam , vaid hiljem mõnda mida väga kiidetakse või siis laidetakse
täielik palagan
rp13. mai 2018, 06:03
Nüüd tundub, et Leto Svet oli ajast ees.
Võidulaul13. mai 2018, 05:32
See oli ehtne nendesamuste kodulindude kisa
Võidulaul13. mai 2018, 05:29
Vot see oli tõesti kanakarja kaagutamine
issandjumal, saage juba ükskord ometi aru!13. mai 2018, 05:29
Mart Sander on kogu selle jama väga ilusti kokku võtnud: "Võistluse" tulemused otsustatakse ära meist palju kõrgemal ning neil ei ole helistajate hääletuste ja kahjuks ka muusikaga mingit pistmist. Tegu on tohutu ülemaailmse promoüritusega, kus midagi ei jää juhuse hooleks ning mis kujutab endast globaalset propagandat, riikide premeerimist või distsiplineerimist vastavalt nende "käitumisele" EU koodeksite raames. Ja uute mallide ning paradigmade oskuslikku levitust. Eurovisioni võit avaldab riikidele tuge, kinnitab neile, et nad on millegi suurema osad ja neid vaatavad miljonid toetavad silmapaarid. See on see üks kord aastas, kui tavavaataja huvitub riikidest, mille olemasolu ta järgmiseks 364 päevaks unustab.
qwerty13. mai 2018, 09:55
Ja jah. ja selle kõige taga on reptiilid...
mina küll neid riike13. mai 2018, 11:10
ei unusta, kus arvatavasti eestist midagi ei teatagi, kuid kes tabasid ära, et lauluhääl on täna teemaks ja 12 punkti õigesse kohta saatsid
Võitis Laul13. mai 2018, 05:28
mis oli neist kõigist lauludest kõige vähem laulu moodi.
Mart13. mai 2018, 10:42
Mu silmis võitis Eurovisiooni ikka Eesti laul !!! Sest tavaliselt kanu lauluvõistlustele ju ei lasta Kui meie Elina kandis kõiges positiivset poolt, siis netta oli kõiges selles vastas. See laulu võistlus avas Elinale laias ilmas väravad, sest ta esitused on alati nii ehedad ja säravad !!! Kõike ilusat ja head, kallis Elina.
soololl13. mai 2018, 05:16
100% Olaviga nõus,vahe on vaid selles et mina ei suutnudki seda Iisraeli võitjaks tegemist vaadata. Olen ikka pea alati kui võimalik seda komejanti vaadanud aga sel aastal mitte. Elina on ikka klass omaette.
ongi õige13. mai 2018, 02:43
Selline laul on võrreldav nagu Leto svet,täiesti möga.
Leto Svet oli väga hea kild!13. mai 2018, 08:03
Igaüks sai aru, et tegemist polnud laulu, vaid irooniaga eurosousti vastu. Aga see iisraeli sodi oli ikka tõeline sodi.Sama venemaa superlauliku joga.
Mart14. mai 2018, 14:29
Eksid, kahjuks igaüks ei saanud sugugi aru, et see oli iroonia. Seda enam, et laulu sõnad jäid ju täiesti arusaamatuks. Arvati ikka, et on üks vilets lauluke.