Üritused

BLOGI JA GALERII | Iisrael võttis Eurovisioni võidu, Eestile finaalis 8. koht! (173)

LISA KOMMENTAAR

kalev15. mai 2018, 17:05
no on alles põssa....paha otsa iseg vaadata, kuidas ta oma silmi kõõritab ja nõmedaid liigutusi teeb
noh, mis ma ütlesin eelnevalt,13. mai 2018, 14:11
et Eesti tuleb kaheksandaks, aga kus oli miinustajaid. Minu õigus, ha-ha-ha ja trul-lal-laa.
To 14:1113. mai 2018, 17:55
Noh tuleks kohe mõni medal anda. Elu tippsaavutus!
to 17.5513. mai 2018, 20:01
Ok, nõus, kuhu järgi tulla.
Kuhu jäi järjekordselt minu kommentaar?14. mai 2018, 18:37
Lihtsalt kadus ja vaikus. Ma ju soovitasin sellel "to 17.55"-le ainult, kuhu minna oma medali järgi. Mis selles siis valet oli, selline "kõva" ennustaja? Pealegi oleks ju võitjal maal juba kaks esikohta.
Eat this13. mai 2018, 13:45
Eestlaste vaimne mahajäämus arenenud maailmast on lihtsalt kohutav. Ilgutakse kõigi teistsuguste inimeste kallal, küll seksuaalse orientatsiooni, küll kehakaalu tõttu. Nüüd ei suudeta kuidagi alla neelata vähe kogukama inimese võitu, paistab et kõik oleks rahul olnud, kui Küprose seksinuku oleks asja kinni pannud. Aga inimesed Euroopas on rääkinud, nii et eat this! "I'm not your toy!" on väga hea sõnum ja mujal ei olda nii tagurlikud kui siinses konnatiigis.
hoki MM13. mai 2018, 15:44
Eestis on öirovisioon ülemüstifitseeritud nagu enamuses endistest NSV Liidu vabariikidest. Aastaid on olnud vaid üks riiklik telekanal ja sealt tuleb ju ainult "puhast kulda". Euroopas seevastu pole enamus inimesi öirovisioonist üldse kuulnudki. Küsige mõnelt prantslaselt või sakslaselt ja saate vastuseks õlakehituse.
Seepärast ongi nii, et mingit ilget pervertide laulupidu kajastab Eestis kogu massimeedia ja ajupestud elavadki kaasa. Mujal Euroopas jah - seda vaatavad samasugused olendid nagu seekordne võitja ning NEED kiidavad muidugi takka.
Ma küll ei tea kedagi , kes vanas euroopas eurovisiooni hindaks.
heh13. mai 2018, 15:51
küprose laul ja esineja oli ka päris saast; mitte küll sama hull kui iisreal, aga suht saast. Ja ilguvad ka teised rahvused, nii et vähe pole.
To 13:4513. mai 2018, 17:57
Kas see on nüüd Küprose lauljatari süü, et ta sale ja ilus on? Huvitav, et kogu,ama inimese suhtes oled positiivne, aga samas silmakirjalikult kutsud teist kõhnemat seksinukuks? Hea mõte, aga sa ise pole ka päris aru saanud sellest, et ei või kohe teist maha teha.
mis see kehakaal siia puutub?14. mai 2018, 08:34
Jutt käib muusikast ja LAULUvõistlusest, eat this!
Kui AINULT sõnum on tähtis, siis võib ju lihtsalt plakati üles panna.
see....15. mai 2018, 14:48
...Israeli võitja ja tema meeskond on ehtsad reptiloidid! Vaadake, kuidas see "nukuke" käitub ja milline "kaunis" keel tal tihti suust välja kargab, silmad on eriti paljuütlevad.
zürii13. mai 2018, 12:49
ei peegelda rahva tahet. Näiteks Rootsi oli teine aga rahva käest sai väga vähe punkte.
Rahvas peaks 100 % otsustama ja zürii hoopis laiali saatma. Nende rollis ei ole mingit väärtust! Eurovision on rahva pidu!
Aga Eestil oli viimane kord võimalus võita Winny Puhhi looga meicundimees... See oleks olnud väga tugev finaalis. Aga Eesti oli arg ja ei hääletanud seda võitjaks.
Et võita peab olema väga eriline lugu. Iisraeli lugu polnud ju eriti hea muusikaliselt aga võitis poliitilise sõnumi tõttu !
televaataja13. mai 2018, 13:02
JUBEDA välimusega see Iisraeli laulja...! Kohiutav!
ei peagi13. mai 2018, 13:23
žürii peegeldabki enda arvamust ja oleneb 200% sinna valitud inimestest. Mingit rahva arvamust seal pole.
no13. mai 2018, 15:51
no zürii järgi oleks austria ju vöitnud. Mis oli täiesti ok laul.
liar.13. mai 2018, 12:27
Kuidas see küll on võimalik? Aga näe, on. Juba teisipäeval vaatasin,et kõik oli lausa RÕVE. Ja esikoht-APPI APPI. Ei vaata enam eurovisiooni, meedia toob need õudused veel mitu päeva lausa koju.
läbi kukkunud Eurovisioon13. mai 2018, 11:46
Iisrael tõsteti viimaselt kohalt esimesele läbi tutvuste,see pole enam Eurovisioon .Iisraeli lauljal pole üldse enese kriitikat,kui ta ennast laval maailma ees ennast lolliks tegi.Lava kujundus oli täiesti olematu.
Tore13. mai 2018, 10:49
võidulaul oli huvitav, omapärane ja lõbus, vääris võitu! Eesti laul oli väga igav lõõritamine ja imestasin, et Eesti üldse 8. kohagi sai.
ja mina imestab13. mai 2018, 11:39
Ja mina imestasin, et mingi rõve pekiahter kellel kruustangide vahele jäänud kurgumandite kägin võitis?
Mall13. mai 2018, 16:54
Vot, meetriste kunstkuunete, pruntis huulete ning Hilfigeris eesti neiu oleks igati parem olnud?!
Täielik13. mai 2018, 10:17
rumalus on kogu see palagan!Mõistagi ei vaadanud ma seda,ega kavatse ka edaspidi,kuid vastu hakkab see eelnev ennustamine.Kas meie laul tuleb esimeseks,kas tuleb...keegi kuskil ütles,et kindel võidulaul jne.Milleks sellist jampsi üldse vaja peaks olema?Minu jaoks oli see lauluvõistlus tol ajal kui näiteks Nicole võitis.Siis olid tõepoolest laulud,nüüd aga on põhirõhk igasugustel lavaefektidel ja muul sellisel.
13. mai 2018, 09:44
Järgmise aasta ''Eurovisioni'' tuleb boikoteerida juudi riigi vägivaltse käitumise pärast oma naaberriikide vastu, las juudid laulavad üksi.
nonoh13. mai 2018, 12:07
miks te pahandate laulja üla, ehkki oli ta hirmus küll.
Laulu hindas ju publik ja žürii, hoopi need näitavad Euroopa taset. Ja Euroopa on üle ujutatud põgenikega, kellest keegi ei ole ilma mobiilita., nii see Euroopa mutta vajub.
er13. mai 2018, 15:52
eesti esitaja oli ka ju juut? Ja tema mees samuti?
13. mai 2018, 09:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To Mann13. mai 2018, 17:59
Modereerija on vist ikkagi arvuti. Kakle edasi programmiga, millel ükskõik arvamusest. Naljatilgad arvate, et on kohe pandud meeskond teie möla sorteerima või?
kapral Aadu13. mai 2018, 20:03
Tsensoriks on arvuti kui pärast sisestamist tuleb teade, et ei vastanud reeglitele. Siis on tavaliselt mingi keelatud sõna nagu n-ee.ger vms ja selle vastu aitab vigadega kirjutamine.
Kui tuleb teade, et kommenteer läks eeltsensuuri, siis loeb seda mõni õhtulehe pek inägu. Kuskil 99 % jutust võtab neid hingeldama ja läbi ei lähe.
Samuti on alamolend (inimeseks ei saa neid nimetada) asja taga siis kui juba ilmunud kommentaar ära kustutatakse,.
Tsensuuriks võib seda nimetada juba põhjusel, et minu kommentaaridest on ka üksikuid lauseid kustutatud ja jutu mõte sellega muutub.
Televaataja13. mai 2018, 09:28
Aitäh Elinale imeilusa ja võimsa esituse eest! Iisraeli laul ei meeldinud ja see laulja oli lausa ebameeldiv. Veel meeldisid Suurbritannia, Küpros, Prantsusmaa, Taani.
13. mai 2018, 08:54
mul on väga hea meel, et ma eurovisiooni ei vaadanud - hoidsin mitu tundi kokku! :PP
Laulja 13. mai 2018, 08:42
08:4213. mai 2018, 13:04
Mann13. mai 2018, 08:16
Iisraeli laul polnud minule muidugi lauluks, mida ma oleks nautinud. Aga samas isegi natuke tore, et üks trullakas neiu tegi ära viimseni üles löödud piitspeenikestele barbidele. Et justkui peaks Eurovisioonile pääsemiseks naisinimene läbima iluduskonkursi. Muidu meeldis Austraalia esineja, aga keda see huvitab :) Aga Eurovision Iisraelis? Seal saab vist igaüks enda kõrvale isikliku turvamehe ja iga samm on jälgitud.Kurjus ja kättemaksuiha otsib ka oma väljundit. Palestiina ju kõrval.
Kukeleegu13. mai 2018, 08:10
Iisrael oleks võinud laulda ükskõik millise laulu ja ikka oleks võitnud, kasvõi ainult kaagutanud. Laulmisega pole tänavusel võistlusel midagi pistmist.
13. mai 2018, 10:18
ta ju kaagutaski ja laulja olek ja välimus oli nii ebameeldiv, et vahetasin kanalit.
arvatavasti13. mai 2018, 13:19
Kui Eesti oleks sellise laulu ja lauljaga välja läinud, poleks poolfinaalist edasi saanud...
Euromees13. mai 2018, 07:01
EUROLAUL...mis ajast iisrael euroopa on?
lugeja13. mai 2018, 08:03
Raha eest võib eurooplaseks saada igaüks :)
Jaak13. mai 2018, 22:58
EU13. mai 2018, 23:42
Austraalijal vähemalt Briti kolonijaal taust.
Raadiokuulaja/13. mai 2018, 06:21
Seda jubedat Iisraeli laulu ärge raadiotes küll kuulda laske!
Täitsa13. mai 2018, 06:08
Hugh13. mai 2018, 04:13
Karl13. mai 2018, 02:54
Tubli Elina! Võimas esitus!
olen jälle tsensuuri kinni jäänud13. mai 2018, 02:45
miks ma ei või arvata, mida ma kanakarja kambakast arvan ...
Üks on kindel - ülekaalulise broileri kaagutamist lauluks ei pea!
kalev13. mai 2018, 02:36
kalev13. mai 2018, 02:36
ausalt...täiesti daun...okserefleksid tulevad, kui seda laulu ja esitust vaatan..israel ma m6tln
ma ei oska arvata13. mai 2018, 02:28
Elina laulis väga ilusasti,aitäh esituse eest!
8.koht ei ole üldse halb.
Esikoht oli täiesti metsas,no on alles tobe laul ja
millise koleda riietusega esineja,ei kuula seda laulu
enam.
kanala13. mai 2018, 02:19
kanakarja kambakas võitis ...
miks see imestama ei pane?
Eriti arvestades, kes selle sõnumi edastas ...
Vihakõne jääb pidamata, ja kuigi pole kunagi proovinud ega tea, kuidas maitseb, aga suus on kana s i t a maitse
...13. mai 2018, 02:18
Enne kui inimesed hääletasid kas moeldi ka ikka kus kohas iarael asub? Pohimotteliselt terroristide küljeall.
Jaan13. mai 2018, 07:56
Kui vana sa oled? Iisrael on kogu aeg Euroopa üritustel osalenud. Aga lõppude lõpuks tuleks seda pedetralli üldse boikoteerida.
Arvamus13. mai 2018, 08:52
mina arvan, et ... kommentaar viitas hoopis sellele, et kui järgmisel aastal pidu nende tänavas, siis on ikka väga ohtlik. Mina lauljana küll sinna minna ei sooviks, pidevalt oleks münhauseniks saamise kartus (pommiga lennata)
Tule mu jumal appi13. mai 2018, 02:17
see pole enam lauluvõistlus vaid on jumal teab mis
Kas13. mai 2018, 06:33
nüüd alles saite aru või?
kahjuks 13. mai 2018, 10:22
valitakse võitjaks kõige hullem (lausa eemaletõukav) lugu, Eelmine aasta oli meeldiv erand, kui hinnati laulu ja siirast esitust. Muidu peab ikka selleks, et võita, olema naisel habe, mehel tissid või laulja ise 100 kilone. Boonuseks on veel tobe riietus ja rumal irve näol.
Juust13. mai 2018, 02:15
Kole laul võitis :(
Aga Eesti 8.koht oli super tulemus!
Inge13. mai 2018, 02:14
Hüvasti muusika. Seni arvasin, et taipan midagi muusikast, aga nüüd olen kindel, et mitte. Mulle ei meeldinud üldse Iisraeli lauljatar, ta vaid kriiskas, muidugi väiimus jättis ka soovida, aga ehk oli laul hea. See on minu jaoks mõistatus, mida leiti selles laulus ja lauljannas mis tõi talle esikoha. Täiesti arusaamatu.
To 02:1413. mai 2018, 06:04
Hääletati vast seepärast, et sellise lustaka loo, naljaka riietusega trullakam tädi mõjus barbielike perfektsusesni sätitud tädide kõrval värskendavalt ja naturaalsemalt. Endale lugu ei meeldinud, aga mõistan miks selle poolt hääletati.
Toomas13. mai 2018, 23:25
Täiesti sinuga nõus, Inge. Eriti esimese lausega. Ega sellel laadapalaganil pole muusikaga mitte midagi ühist juba päris palju aastaid. Mina näiteks suutsin ära kuulata finaali esimesed kaheksa "laulu" ja siis mulle aitas. Panin aparaati Diana Kralli ja siis Mary Schneideri plaadid ja kuulasin LAULU ja MUUSIKAT. Aga mis puutub meie Elinasse, siis tema koht on mõnel esinduslikul ooperilaval, mitte aga sellisel tsirkuseplatsil nagu Eurovision.
Eurovidenije13. mai 2018, 02:14
Järgmine kord tuleb Vilgats ja Oja kindalsti kaasa võtta!
Rein Mark ,jälgija 13. mai 2018, 02:11
Juudi maffia oma kapitaliga laiutab üle maailma.Küsimus pole enam ammu lauluvõistuses ja laulu oskuses ehk professionaalsuses .Nii satub võitma mõni pullitegija, kes oskab tsirkust lavastada ja arvabki et on maailma naba.Aeg oleks see poliitiline kommetimäng lõpetada ja alustada võistlusega, kus sinu häält hinnatakse koos meeldiva meloodiaga
kert13. mai 2018, 02:09
mõtetu Israel oma jubeda välimuse ja paksu lauljaga.
ulla13. mai 2018, 02:07
Päriselt ka või???? Ilus vaadata, ilus kuulata. Elagu Vana-Euroopa!!!! Hea vaadata, kui rinnapartii algab kohe peale lõualotti!
Vaataja13. mai 2018, 02:07
Georgia13. mai 2018, 02:04
Mis riik see Georgia on?
13. mai 2018, 02:06
See pn13. mai 2018, 02:11
Georgina13. mai 2018, 02:13
geograarfia 0???13. mai 2018, 02:14
ansip IV13. mai 2018, 02:33
kirjaoskamatud multikultid nimetavad Sakhartvelot Georgiaks.
To 02:3313. mai 2018, 03:03
Gruusia inimesed soovivad ise kaa, et nende riiki Georgiaks kutsutakse. Hari ennast veidi
ansip IV13. mai 2018, 03:09
Peale riigireeturite Saka & Co ei soovi seda keegi. Ära suhtle sealse põhjakihiga.
To 03:0913. mai 2018, 06:05
Mine maga välja/kaineks parem
To 15:4713. mai 2018, 18:03
ansip IV13. mai 2018, 20:06
Mõnel jälle üks käär ja seegi sirge.
juku13. mai 2018, 21:41
kas oled" kõrgharidusega ",et ka kirjutad nii nagu sa kirjutad.!?
ansip IV14. mai 2018, 00:26
Tsensor, 15.47 kommentaar väljamagamisest ja kõveratest jalgadest ei käinud sinu kohta. Nehh ära kustutada.? Või ongi kõverad?
T.Rex13. mai 2018, 02:04
Leto svet, eto leto svet
EestlaneSoomes13. mai 2018, 01:59
Kõige kahtlasem oli see , et ei rootsi ega ka soome ei andnud meie fantastiliselt võimsa häälega Elinale isegi ühte punkto mitte. Ja israel ? Halleluuja aga see jama ei kõlba karupeppu ka mitte.
13. mai 2018, 02:07
Aga missa arvad mitu punkti andis Soome žürii Iisraelile :D
Eero13. mai 2018, 02:07
Soome rahvahääletus andis eestile 12 punkti.
junts13. mai 2018, 02:12
Rootsi, Soome ja Leedu ei andnud punkte arvatavasti sellepärast et laulja oli vene nimega.mingit muud seletust minu arvates sellele eriti ei ole, sest Elina laulis kaunilt ja laul oli ka väga ok.
võib olla 13. mai 2018, 05:09
Nii tore, nii tore :-)13. mai 2018, 01:59
Tubli, Elina! Me võime uhked olla! Pidevalt olime 6. kohal aga rahvahääletus muutis kõik numbrid teiseks. Aga jah, meie lähimad naabrid ei andnud ühtegi punkti, isegi Venemaa andis!
to 01. 5913. mai 2018, 02:15
Venemaa ikka annab venelasele punkte, mis seal imestada.
to 02.1513. mai 2018, 10:50
Venemaa on Eestile ikka punkte andnud ja ise ka Eestilt saanud. ja vene nimega pole siin midagi pistmist. ainult rumal võib sellist lollust ajada.
ibn hottab13. mai 2018, 01:58
aasta 1440 algab islamis küll 11 sept,rakettide ja pidustustega,aga nüüd on põhjust,rakettidega tegutsemist,lennutamist mai 11-12 päevale nihutada,sõjaka naabri suunas!
to Lea13. mai 2018, 02:15
Palgaliste ülistuskõned tüütavad ära juba.
aaa13. mai 2018, 03:23
Vaatamata sellele, et juutidel hakkab 5779.a. alles sügisel likvideeriti juba täna järjrkordne terroritunnel!
Lea13. mai 2018, 01:55
Mitte kunagi pole Eestil Eurovisioonil nii head lauljat olmud, Ta oli ka siin parim.
Leale13. mai 2018, 02:08
Padar ikkagi tõi võidu koju
IRW13. mai 2018, 01:55
Pole vahet kas 4 või 40 koht . Isegi 41 koht jääb rohkem meelde
Algaja mustkunstnik13. mai 2018, 01:55
Kuidas saab 13. mai 2018, 01:42 kirjutatud uudisel olla esimene kommentaar 20:20, 12. mai 2018?
See on 5 tundi ja 22 minutit varem?
mis sa imestad13. mai 2018, 02:03
selle asja nimi on demokraatia.
To 01:5513. mai 2018, 02:06
Artiklit on vahepeal uuendatud?
Leo13. mai 2018, 01:55
Mis iganes see on, aga kindlasti ei ole see lauluvõistlus.
eesti ei õpi kunagi13. mai 2018, 01:54
kus olid seksuaalvähemused või muud hälbed
Imelik13. mai 2018, 01:53
Iisraeli laul oli jube, Eesti oma parim. Minul pole ühegi rahvuse vastu midagi, aga hindan lalulja taset ja laulu. Mitte ükski nendest lauljatest poles võimeline esitama seda eesti laulu, neil oleks kisamiseks läinud.
Jaak13. mai 2018, 23:29
Kas sa tõesti kuulsid seal mingit laulu? Meie Elina oli küll tasemel, aga paraku vales kohas - ta tegi endale vaid häbi, esinedes nii mõttetul üritusel ...
Marine-traffic13. mai 2018, 01:51
Midaaa?13. mai 2018, 01:49
David haaras Iraeli lipu ja läks lavale!
13. mai 2018, 02:04
Hmm13. mai 2018, 02:09
to 02.0413. mai 2018, 02:17
Mille üle shokeeritud olla.
David hoiab oma rahvust.
Häh13. mai 2018, 01:49
inimesed küll seda jesreeli 'õudust nii kõrgele ei hääletanud. Sellepärast on täitsa kama kas hääletada või mitte. See raha, mis hääletamisele ei kulunud on kui maast leitud.
heh13. mai 2018, 01:46
lihtsalt kohutav, et see napakas lihamägi võitis, õudus lihtsalt.
Minge te õige kukele13. mai 2018, 01:43
pange suled ka külge siis saate täpselt selle mida soovisite. Andke rahvale mõistust, et sellise laulu valisite.
AINUVÕIMALIK JÄRELDUS13. mai 2018, 01:32
ROOTSI ja SOOME on juba nii ära
MULTIKULTUURISTUNUD
et mõlemalt žüriidelt tuli NULL PUNKTI EESTILE.
6 goriljonit13. mai 2018, 01:43
võidab paks juut, kes kriiskab kuidas mehed ei määratle tema feministlikku maailma.
irw13. mai 2018, 01:51
Vähemalt pole tavaline nutt ja hala ja pisarakiskumine.
Adra vai13. mai 2018, 02:37
loll järeldus13. mai 2018, 01:48
Neid maid oli veel palju, kes Eestile midagi ei andnud. Kõik sõltus nende maade žüriidest. Aga tulemus on pettumus küll. Suur pettumus.
1234513. mai 2018, 01:50
žüriid pole kunagi kuskil asjalikke otsuseid teinud. ja need just keeravadki asjad mõttetuks. aga kui nii peab, siis pole midagi teha :D
To 01:3213. mai 2018, 01:53
Ega nad ainukesed polnud kes ei andnud. Ära topi oma multikultuuri iga asja peale, ooper ei lähe kõigile peale.
13. mai 2018, 01:57
sõltumata kas ooper või mitte, naabermaadele sõbramehe poolest 1-4 punni ikka antakse!
To 01:5713. mai 2018, 02:08
Kui mulle laul ei meeldi siis ma ei hääleta ka selle poolt. Täiesti ükskõik kus see riik siis asub.
siin pole enam tähtis13. mai 2018, 05:12
laul vaid tähtis on tulla millegi rabamisega nagu see paks juut seda tegi
ja miks peaksiki?``13. mai 2018, 02:18
ìga riik ikka hääletab oma lemmiku poolt,nii lihtne see ongi,mis seost on siin naabriga???
Tarja sorja13. mai 2018, 01:17
Mart13. mai 2018, 00:35
To Mart13. mai 2018, 01:53
Tagant Mäng13. mai 2018, 01:58
pakun kohta Kadriorus puutüves
Meeldis ...13. mai 2018, 00:22
Aga kõige rohkem Hispaania laul...
Tõnn13. mai 2018, 00:31
Iisrael küll ei võida, mingi kana kaagutus, rammusa.
oli13. mai 2018, 02:14
ilus, mulle meeldis ka
13. mai 2018, 00:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Me lubame!13. mai 2018, 10:54
Aga üle kahe supilusikatäie ei tohi püksis olla!
See12. mai 2018, 23:46
iuu12. mai 2018, 23:44
rootsi PDhäälega ja -liigutustega töII on ikka jube, ei kujuta ette, miks ta kihlveokontorites nii kõrgel on?
selle 12. mai 2018, 23:53
üle, et see laul üldse valiti ja et see nüüd veel nii kõrgele kohale ennustatakse, ei saa aru ka paljud rootslased...
iuu13. mai 2018, 01:48
äärepealt oleks võitnud veel :D järelikult euroopale meeldis, täiesti arusaamatu minu jaoks.
mis seal pikalt mõtelda13. mai 2018, 01:59
Armas Angel Pilukelluke12. mai 2018, 23:44
teadja.12. mai 2018, 22:45
eesti saab kolmanda koha.
,,,,,,,12. mai 2018, 22:59
Mart13. mai 2018, 00:28
Eesti võidab esikoha. Elina oli super!!!
To 22:5913. mai 2018, 01:54
eve12. mai 2018, 22:32
Kui ainult muusikud hindaksid siis saaks Eesti kindlalt esikoha, aga rahvas hindab vahest selle järgi milline riik meeldib. meil on erakordselt kauni ja võimsa ooperihäälega lauljatar, parim.
To eve13. mai 2018, 01:55
Ja seda ka, et ooper on selline mis kas meeldib või ei meeldi.
Mmm12. mai 2018, 22:21
Elinal ja Eestil läheb hästi, võit pole oluline, aga... Reikopi võiks küll keegi välja vahetada, ei oska isegi All Aboard hääldada ja eeldab, et eestlased ei oska seda siis ka kirjutada. Üldse tema jutt rikub kogu show.
oehh12. mai 2018, 22:09
Eesti ei saa mitte mingit kohta, kuna Eestit seal ei olegi.
On ainult juhuslikult Eestis elav juuditar.
juuditar!??12. mai 2018, 22:39
12. mai 2018, 22:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
.12. mai 2018, 23:41
.13. mai 2018, 01:50
siin siis minu ennustus kell 23.41, nagu me nüüd teame, siis täiesti täpne, 8. koht ka tuli. tubli mina.
Kuidas13. mai 2018, 08:53
elu mees12. mai 2018, 21:33
pill tuleb pika ilu peale.
megaeksperttthh12. mai 2018, 21:07
Kes võidab? Täiesti pohh. Kes jääb viimaseks? Sama pohh. Mitmendaks tuleb Eesti? Kindlasti ei võida, parimal juhul esikolmikus, aga tõenäoliselt kuskil vahemikus 4.-6.
mul12. mai 2018, 21:32
pohh, mis sina arvad, aga 4-s koht on reaalne!
sul12. mai 2018, 21:34
mina ei arva midagi, aga ütlen vaid , et 14 kohast kõrgemale saamine pole reaaalne.
To sul13. mai 2018, 01:56
Aga näed oli küll reaalnel. Esikümnesse saime lausa
Mall12. mai 2018, 21:00
Mulle meeldib Iirimaa, Prantsusmaa, UK ning Austraalia. Kahjuks Eesti laulust ei osak lugu pidada.
ära pea12. mai 2018, 21:33
sinu asi..mina hoian küll omadele pöialt!
laulu esitaja on oma12. mai 2018, 22:42
loo autorid samuti..mis sul siin imestada on, ah??
to ära pea12. mai 2018, 21:55
Kahjuks ei ole seal ühtegi oma.
Netsajeva ei ole oma.
võõraviha12. mai 2018, 22:48
kui rootslanna esindas eestit, siis sinu pläkutamist siin polnud, kui ninjad, kes laulda ei osanud, esindasid Šveitsi, siis samuti hoidsid suu kinni..mis nüüd siis juhtus?
Mhh..12. mai 2018, 23:22
Lammas.Ikka täielik lammas. Elina on ikka väga oma, aga noh ikka on ajuga ei ole nii nagu kulmudega, et lihtsalt joonistad.
12. mai 2018, 23:31
Olin siis alles issi tillikotis
to võõraviha13. mai 2018, 00:26
Kas sa peale PUGEMISE VEEL MIDAGI OSKAD ?
To 00:2613. mai 2018, 01:57
Midagi peale mölisemiss ka suudad teha v?
to ära pea12. mai 2018, 22:01
Kahjuks ei ole seal ühtegi oma.
On ainult Eestis elav võõramaalane.
eestis elav võõramaalane12. mai 2018, 22:41
miks levitad väärinfi..ta on sündinud Eestis ja eestlasest isa tütar! On ikka urjukid siin kommimas!!
,,,,,,,12. mai 2018, 23:06
eeslasest isa vene perekonnanimega tütar?
to 22. 4113. mai 2018, 00:35
Mis näitaja see on, et Eestis sündinud.
Oma Netsajeva igal juhul ei ole,. Võõras.
To 23:0613. mai 2018, 01:58
Perekonnanimi ei ole alati isa oma saa aru
To 00:3513. mai 2018, 01:58
Mine nuta natuke, et sina puhastverd eestlane oma imeilusa lauluhäälega sinna ei saanud
Toomas Greenfeldt12. mai 2018, 20:58
Ma tahan et Austraalia saab kõike vähem hääli.
kul12. mai 2018, 20:36
mulle meeldiks kikilips,esikoht kindel
12. mai 2018, 20:31
ilus oleks kümnes olla. null ei ole number ja ongi see, mida me ihaleme. ainult selle plussiga, et ei pea järgmine aasta korraldama.
tohmu12. mai 2018, 22:41
Ainus pluss osavõtul ongi see, et saab korraldada seda palagani. Mõtle kuis raha sisse tuleb sellega. Mingi kleidi peale piltide tegemise eest saad 65000€ küsida.
Kes12. mai 2018, 20:25
mina12. mai 2018, 21:36
aga mis sul sellega asja??
Kuule täna õnne13. mai 2018, 01:46
selle šõu korraldamiseks eestis oleks aastaks bensuhind 3 euro peale tõstetud.
To kes13. mai 2018, 01:59
Hmmm12. mai 2018, 20:20
Noh, tasuks mõelda kas see võit on ikka nagu võit? Kulutuste mõttes just. Suur asi seegi, et finaali saime ja kena oleks tulemus esikümnes. Piisavalt suur võit meie jaoks.
tohmu12. mai 2018, 22:14
Oskad sa öelda, kes oli ülemöödunud aastal näiteks viies? Vaevalt. Loeb ainult võit. Kulutuste mõttes on ka kõik kohad peale esikoha täiesti mahavisatud raha. Jah, võiduga kaasnev korraldamine maksab omajagu, aga kui arvestada palju see sisse toob, siis tasub minna ainult võitma. Kümnes koht ei too seda kleidiraha tagasi.
To tohmu13. mai 2018, 02:01
Kaudselt toob. Turistid suurema tõenäosusega märkavad Eestit ja reisivad siia. Tõesti, kohtade järjekord kellelegi meelde ei jää vaid esikolmik AGA jäävad meelde suurepärased esitused ja oma lemmikud.