Puuduta mind

Vaata otsesaadet „Puuduta mind!“ neljapäeviti kell 18 Õhtulehe Facebookis ja veebis

VIDEO | „Puuduta mind!“ 26. saade | Maag Martin Arnhold: kui me oma eluülesannet ei täida, ei ole mõtet niisama eksisteerida (61)

LISA KOMMENTAAR

To Q20. mai 2018, 23:21
Ega mul pole mingit paha tunnet vaid ma lihtsalt olen nagu olen. Rohkem omaette.
Invaliidsuspenskar18. mai 2018, 09:29
Ütlete küll, et niisama pole mõtet eksisteerida. Aga mina istun mõttetult ja ootan surma juba üle paarikümne aasta, sest meie maal on EUTANAASIA keelatud, suitsiidi ma teha aga ei julge! Kuidas edasi, ma ei tea.
Nõiad17. mai 2018, 23:24
Mingi nõiake paneb tarka we? Igaüks elab nii nagu tahab ja oskab. Kõwa mees targutama!
haja17. mai 2018, 22:40
VEEPUDEL ON ARTHURIL HEA KOHA PEAL :)
meeldib17. mai 2018, 22:40
johhaidii, saagim näeb välja nagu 17 - MAAGIA!
haigus17. mai 2018, 22:04
ei tule üleöö. Kui oled pikka aega pinges olnud ja armastuse asemel vihkamise valinud, siis olde tasakaalust väljas ja jäädki lõpuks haigeks. Elus vaid 1 reegel meie enda suhtumine ehk me saame valida.
millisesse17. mai 2018, 21:55
klassi petturid ja sulid kuuluvad?
pigem elukuntsnik ikka17. mai 2018, 20:32
on olnud kunagi kokkupuude selle inimesega,välja näitas nagu on rikkur,aga ise elas suht onnis ja laenas ka raha mida pole siiani tagasi maksnud
JoppEduardo17. mai 2018, 20:26
Sõnaseletus: maag=šarlatan
Guru17. mai 2018, 20:25
Ma võin neile kõigile näidata kuidas tšakraid avada, kellel eest, kellel tagantpoolt. Tulge parki tamme sisse.
tõde17. mai 2018, 19:24
kui inimene on haoge vaimu ja näruse hiingega, siis jääb ka tema haigeks. Ehk tõlkes kui teed valesid valikuid oma eluviisides, siis keha ei saa terveks jääda.
Q17. mai 2018, 19:59
eee..."inimene"; "vaim"; "hing"; "tema";"keha"....kes siis ei saa terveks jääda??...:)
füüsilise keha tervis17. mai 2018, 20:09
sültub inimese valikutest ehk tema mõistusest ehk vaimust
Q17. mai 2018, 20:49
inimesel pole vaba tahet, mõistus on mõtete kogum....misasi see vaim veel on ma küll ei tea....:)
to Q17. mai 2018, 21:06
On selline ütlus, et isegi Looja annab inimesele vaba tahte valida milliseid valikuid teha ehk kas armastada või vihata ehk kas olla aus või varas.
Mida teeb sens kes on ka inimene oma nõuandega võib ta teist inimest mõjutada ja need kes tegelevad inimeste posimisega ehk kui naine läheb posija juurde, et meest kinni hoida rikub ta mehe vaba tahet Kui sinu vaim on nõrk ja hing haige, siis saab sinust näiteks varas või joodik, sest su enda MINA pole tugev.
mõistusega17. mai 2018, 21:36
saad valida kas olla aus või varas. Selles vaba tahe seisnebki.
Q18. mai 2018, 08:29
Jah, no igasugu ütlusi on olemas:) Enda MINA on alati ühesugune. Ta ei ole ei tugev ega nõrk. Tal pole ühtegi objektiivset omadust. Sellistest terminitest asub TA väljaspool. Aga kui mina all pidada inimese ego silmas siis saab seda sellisel moel hinnata küll.
to Q18. mai 2018, 12:12
Kui sinu MINA on mõjutatav, siis sa otsid näiteks katust kirikust, sest su enda sisemine majakas ehk MINA ei oska elada hirmuta kas jumala või kriminaal seadustiku ees. Kui Hing on puhas ehk majakas olemas siis sa ei lähe vargile ja ei tapa. Sa ei lange sõltuvuste ohvriks ja sinust ei saa suitsetajat ja joodikut ja sa ei kadesta teisi. Need on VÄGA objektiivsed omadused ja EGO värk on hoopis teine teema.
Q18. mai 2018, 12:40
Kõrgemat Mina ei mõjuta absoluutselt mitte midagi.See Hing mida kirjeldate on ego kaval nõks ennast surematuks valetada...:)
to Q18. mai 2018, 17:36
Arusaamine tekstist ehk funktsionaalne lugemisoskus tuleb kogemustest.
Mina ei rääkinud kõrgemast MINAST mis on kahtlemata olemas igal inimesel. Mul on küsimus miks mõni, siis läheb vargile ja teine mitte? Kas see kes ei varasta on suure EGOga? Nagu loogikavaba jutt. Juttu polnud hinge surematusest vaid ahvatlusest midagi saada panustamata oma energiat.
Q18. mai 2018, 19:57
Et miks üks inimene läheb vargile ja teine ei lähe? Põhjuseid võib ju palju olla. On narkomaan, alkohoolik või tahab saada miljonäriks, või kõht on tühi või naabri muruniitja on nii ilusat värvi:)
No see oli naljaga pooleks. Vastus on lihtsalt mõni inimene ei jõua oodata kuni ajaliselt sihtmärgini jõuab ja ei taha niipalju oma energiat "panustada". Ja ehk ka taipab et "panusta" palju tahad sellel moel ei jõua sinnani kunagi. See tähendab tahab saada nüüd ja kohe...ja rohkem...:)
to Q18. mai 2018, 20:43
Mina kuulasin you tubist sellist USA psüühhiatrina töötanud meest kes hakkas huvi tundma inimeste teadvus tasemete vastu. David Hawkins on inglise keelsed videod ja vene keelsed Devid Hokins kirjutatuna. Tema jagab inimesed kahte kategooriasse. Ühed esindavad vägivalda ehk elavad negatiivsetes emotsioonides ja soovivad vähe panustada, aga palju saada ja teised vaatavad elule positiivselt ja usuvad, et nad suudavad oma jõududega ehk panusega saavutada edu. Need teised esindavad jõudu. Kahjuks on esimest gruppi kuskil 85% ja teist guppi ainult 15%. See teine gupp ei lähe kunagi vargile ka siis kui poleks kriminaal seadustikku.
Q18. mai 2018, 21:22
Ah koguni kaks gruppi on inimesi? Et ühed need "pahad" keda on väga palju ja teised need "head" keda on väga vähe...No ega Te loomulikult ei paiguta ennast vähemustesse?...:)
to Q18. mai 2018, 21:33
Nii armas, et keegi veel teietab kedagi. :))) Mind need pahad häbistasid ja ütlesid, et olen energeetiline prostituut?! Ma siis mõtlesin, et miks nii öeldi, ehk kadedusest, et ma paha pole!?
to Q18. mai 2018, 21:43
Mul on vend kes on varguse ja röövimise eest kinni istunud. Ta elab matreiaalselt palju paremini kui mina, sest ei tee tööd vaid sahkerdab. Mina teen töö, aga autot ei jõua osta. Mul tädi ütleb, et olen vaene, aga uhke. Ma siis küsisin, et mis mõttes uhke, et kas pean ka vargile minema, et mitte uhke olla. Vot ei saa ma inimestest aru. Samas tegi rikas klient ettepaneku, et kui hakkan ainult tema armukseks saan kõike materiaalset küsida mis hing ihkab, aga naiseks ta mind ei võta kuna juba on abielus. Ma keeldusin. Too rikkur klient ütles, et tema elus on ainult 2 naist raha eest seksist keeldunud. Vist ei kuulu sinna esimesse gruppi ma ise arvan või mida arvate teie?
Q18. mai 2018, 21:45
Asi pole selles mida öeldi, asi on selles miks nii reageeriti...:)
to Q18. mai 2018, 21:55
Ma pole end kunagi eriliseks ega teisest paremaks pidanud, aga olen tihti tundnud kadedust enda suhtes. Ise ei saa aru mida on minu juures kadestada. Tuli välja, et teised ei suuda anda vaid soovivad võtta ilma energiat vahetamata. Mina nagu lollike kõigile jagan end.
No miks nii reageeriti minu peale kui küsisin nõu mida võiks edasi teha oma eluga.
Q19. mai 2018, 18:46
Jah, see on juba peaaegu iseenda psühhoanalüüs -"miks?"; "teised käituvad nii?"; "aga mina?"; "kuidas oleks mul õige?"; "võibolla tegin mina vea?"....Q tõenäoliselt sellistele küsimusele küsiks vastu küsimusega "aga vaata...enda sisse...Kes sa Ise oled ....?"....:)
to Q19. mai 2018, 21:27
Ilmselt olen sama ullike nagu need Mangi juures käijad. Varem ma ei usaldanud end ja sellega andsin oma väe teistele. Mina ei võta kogemust kui viga vaid kui kogemust mille sain. Eelmine sügis hakkasin kuulmama you tubist David Hawkinsit ja kui sa küsid millisse gruppi ma end ise liigitan kas teise või esimesse, siis arvan, et teise, sest kui sa ka vaataksid neid siis saaksid aru miks ma just nii leidsin ehkki sa ei tunne mind ja oled lugenud vaid paari kommentaari. Tunnen, et mul on vastutus inimeste ja enda arengu eest. Mulle on varem ka öeldud, et olen juht ja doonor, kuid ma varem ei saanud aru mis mõttes. Kahju, et lugu kustub ära ja me ei saa edasi suhelda. Sinuga on huvitav suhelda.
to Q20. mai 2018, 11:06
Mina küsisin endalt, et kas ma olen rahul sellega MILLINE ma olen ja mis ON minu teguvuse tulemus eelkõige mulle endale. Teised inimesed on mulle erinevalt öelnud minu kohta ja nad ütlevad ja näevad asju vastavalt oma vaatenurgale. Miks ma peaks mõtlema sellele kui keegi mind iseloomustab, et ma tegin asju valesti.
Üks ütleb-energeetiline prost, teine ,et mul on minu energia näol vaese inimese lotovõit, kolmas, et minu aurasse on kinnitunud ohtlikult palju inimesi. Teistel on hea mind tarbida, aga kas see olukord ka mulle sobib?. Lihtsalt pean õppima mitte olema hea piima anniga lehm kes jalaga lüpstud piima ümber lööb. Aga tänan Sind!
Q20. mai 2018, 21:11
Siin on see asi...see teema läheb kaheseks...maine elu on objektide põhine millel meil suures osas pole suurt midagi kaasa rääkida...ja me hakkame pidama ennast nendeks muutuvasteks asjadeks, ütlusteks..jne... ja arvame et "minu elu on minu kätes"Kui kõik läheb nö. hästi siis pole ju vajadust ega tungi midagi muuta. "pahatunne" on ju ikkagi "pahatunne" kas pole?:) aga...see "pahatunne" keerleb" ainult "mina" ümber , kes arvab et ta on olemas ja see on "minu" tunne...Kui seda poleks on need kõik lihtsalt mõtteprotsessi osad ja keha energia väljendused.... Lihtsalt on ju see seletatav aga... Kõrgem Mina peab sellisel juhul ennast tunnetama, teadvustama ehk Ärkama... ise ennast ärkama panna ei saa, kahjuks...paradoks...vat nii...:)
to Q21. mai 2018, 18:40
ikka on kaasa rääkida oma arengus. Mina toetun David Hawkinsile kes on minu vaimne õpetaja
Q23. mai 2018, 20:54
David Hawkins on jah päris hea...:)
to Q24. mai 2018, 09:28
Mul on plaan ta raamatuid eesti keelde tõlkida või näiteks videod. Mind ennast on need videod palju aidnud. Sellest on vähe kasu kui näiteks 15 % inimesetest on üle 200 teadvustase. Oluline on , et ka teistel oleks see info kättesaadav ja võimalus arenguks.
Q24. mai 2018, 20:00
Raamatu tõlkimine on päris suur ettevõtmine. Ma pean tunnistama, et ma otseselt ühtegi tema raamatut pole lugenud ainult seda mida internet pakub. Aga mine tea ehk mõne ajapärast on mul võimalus Hawkinsit ka eesti keeles lugeda....;)
to Q24. mai 2018, 21:10
Meil vist leidus ainult 1 Hawkinsi raamat inglise keeles, aga vene keeles mitte. Üritan Venemaal tellida, aga mingi aeg tagasi oli otsas interneti poes.
Kuna mina valdan vene keelt, siis kuulan ka videosid you tubis vene keeles ja kuna olen vene filoloog, siis mulle pole mitte tõlkimine raske vaid asjaajamine mis kaasneb raamatu välja andmisega.
Kas sa enne minu soovitusi kuulata Hawkinsit olid temast midagi kuulnud?
Q25. mai 2018, 18:52
Olin jah...ikka aastaid tagasi, nüüd vaatasin tänu Sinu soovitusele uuesti:)
Heh..meie dialoog on juba natuke pikaks läinud. Mõni ehk loeb ja muigab:) Kuidagi eraviisiliselt võiksime jätkata, kui huvi on...
to Q26. mai 2018, 11:42
On küll huvi jätkata, aga ei soovi kõigile nähtavalt oma kontankti jätta. Mul on 1 kõnekaart mida ma väga harva sisse lükan. jätan siia selle nr ja sina saada sinna oma meili aadress ja siis vaatame edasi kuidas kujuneb. :)) 56146778
Q17. mai 2018, 13:34
Ah kohe eluülesanne on olemas. Oi kui tähtis ma siis ju olen...:)
See on17. mai 2018, 13:19
Miks valetada?11. mai 2018, 01:09
Inforegister ei näita tema puhul mingeid seoseid firmadega- pole ei juhatuse liige,omanik ega ka fie. A reklaamib end turvaäris tegutsejana. Kahtlane värk.
Kärnaneärni17. mai 2018, 19:59
Oh jah.10. mai 2018, 23:58
Kuidas tema sakraid avab? Kõik pullimehed ei muud.Muidu naisi katsuda ei saa, siis mõtlevad kõiksugu jaburdusi välja. Aga on ka naisi, kellele see meeldib, maksavad pealegi.
Tundub10. mai 2018, 22:50
et see mees on kopeerija. Tal pole ühtegi oma mõtet. Terminid hoolega pähe õpitud. Düslektiku kalduvused.
ET SIIS NÜÜD NÕID...10. mai 2018, 21:14
Alles väänas Tammsaare pargis lambakaalus väikeseid vene tüdrukuid maha. Kaamerate ees kusjuures.
kas need on ka10. mai 2018, 20:11
Ta10. mai 2018, 18:20
Ju ärimees Zandi turvamees
villu10. mai 2018, 17:19
arvan ,et kui inimese(vaim-hing-eluvaade) on terve siis on ka keha terve.
10. mai 2018, 17:01
tglt on täpselt vastupidi.
lugeja10. mai 2018, 17:01
Kustutage veel 3-le lisaks 5,saate plaani täis!
lugeja10. mai 2018, 16:59
ära tüüdanud ÕL oma kustutamistega!
17. mai 2018, 19:14
Saagim soovib ju puudutusi. Puuõnnes olles keegi teda ei näe, kuid ekraanil virvendades näeb terve Eesti.
lugeja10. mai 2018, 16:57
Õl-le juba midagi jälle ei meeldi!!!
shirashikkur10. mai 2018, 16:27
Vanatola ei peta kunagi lootusi, igal kohalikul selgeltnägijate hooajal on mõni tema jünger rahva naerualuseks kohal kui viis kopkat, minu poolt Vanatolale Meie Matsi preemia elutöö eest.
dsdd10. mai 2018, 16:16
vanakyla on suurim soolapuhuja ever .
Jürka10. mai 2018, 15:24
Tegelikult mõistetakse seda lauset tänapäeval valesti. Aastakümneid tagasi oli igatahes tegemist hüüdlausega ehk siis sooviga - terves kehas olgu ka terve vaim! Ning anti soovitusi, kuidas nii keha kui vaimu tervena hoida.
resh10. mai 2018, 15:23
Millal siis ahistamissüüdistus tuleb ? :D
Toomas Greenfeldt10. mai 2018, 15:11
Helen Kõppul ei ole üldse nõia võimeid miks ta peab ennast sensitiiviks.
Tom10. mai 2018, 14:58
See turva Martin on lihtsalt yks paras gansta ja kaabakas, kunagi aastaid tagasi andis turvamehena tuttavale lihtsalt lambist vastu hambaid ja ja t6ukles et mu tuttav on purjus ja agressiivne, me polnud veel esimest jookigi j6udnud tellida ta ise oli purjus peaga ametipostil ja katus s6itis. Maag ja selgeltn2gija, mnjah ainult eestis..
konn17. mai 2018, 20:41
lambist ta küll ei saanud vastu hambaid....
tegelik tõde10. mai 2018, 14:50
Tegelik tõde on vene vanasõnas- zdorovom dele zdorovõi ptuhh ehk võimsas keres on ka kõva peer