Üritused

ÕL VIDEO | Elina Nechayeva finaalipääsust: mõtlesin, et see pole võimalik, olin šokis! (111)

LISA KOMMENTAAR

Auuu?11. mai 2018, 11:00
Mis mõtet on sellisele võistlusele minna ja raha kulutada kui isegi finaalikoht ei tundu võimalik?
Hiiumaa mees.11. mai 2018, 08:44
Ma piilusin ka ühe silmaga teiste tegemiste kõrvalt seda euruvisjooni - olin jokkis
jessas10. mai 2018, 19:26
Kõik need kiidukõned on siin nii üle pakutud ja lääged.
väga kurb10. mai 2018, 16:16
Tõsiselt väga kurb, et Eestit esindab võõra rahvuse esindaja. Masendav.
appi, appi10. mai 2018, 02:52
Kuidas palgalised kommenteerijad on pandud ülistuskõnesid kirjutama. Masendav, paha lugeda.
abistaja10. mai 2018, 10:55
Soovitan mitte lugeda, see on ainuke abi. Nii palju mul mõistust üle ei jää, kui palju sinul puudu on.
to to appi, appi10. mai 2018, 16:10
Mis ajastus sina elad.
Makstakse ikka multikulti kiitmise eest, sa tead ju seda, palgaline kommentaator.
to appi, appi10. mai 2018, 13:46
Mina arvan, et sinusugused vingujad on palgalised kommijad. Kui enam mitte millegi muu kallal viriseda pole, tuuakse ettekäändeks rahvus. Väga madal ja hale!
Eesti on rahvusriik.11. mai 2018, 11:01
Meil on rahvusriik muide.
Vaadake tola9. mai 2018, 13:48
milline on ilus laul9. mai 2018, 13:30
Laul ,kus läbi laulu koolituse inimeste kõrvu kahjustab lööklaine tõttu pole küll ilus laul vaid kahjulik.
Laulu eesmärk ei tohiks olla endale läbi laulu saale täis rahvast ligi meelitada,mida laulja uhkusega ootab.Kõrgelt lennates on alla kukkumine valusam.Ilus laul on ilusa meloodiaga,mis meeldib kohe ja võidab kõigi südamed,olgu laulja mis tahes riietusega ja välimusega.
Ando9. mai 2018, 17:10
Vot oh kaerajaan jne.on hingeline eurolaul.
to keegi9. mai 2018, 23:09
Mille üle õnnelik olla, kui eestlane ei osalegi.
keegi9. mai 2018, 13:24
Misasja te virisete inimesed, olge onnelikud, et saime edasi. Elina on vaga hea laulja ja vaga professionaalne, eriti kui arvestada kui noor ta alles on. Koik muud laulud Eesti laulus ei jaanud meeldegi, kuigi ma pole ooperi suur austaja siis on tegemist ikka vaga ilusa looga ja mis peamine, erineb koigist teistest. Ja saage ule juba sellest, et pole eestlane, jummel kull mis vahet seal on? Ta elab eestis, raagib eesti keeles, mida te irisete?
rohkem ei soovi9. mai 2018, 13:13
mul vist liiga hea kuulmine - kõrvad lõi lukku ja pea plahvatas neid kõrgeid helisid kuuldes...
9. mai 2018, 15:13
Miks volüümi vaiksemaks ei võtnud? Telekal või arvutil (oleneb kust kuulasid) on selline võimalus olemas.
suur pettumus9. mai 2018, 12:04
Olen väga - väga pettunud, et eurovisioonile valiti võõramaalane.
Mitte eestlane.
ah9. mai 2018, 12:23
ei tasu seda euroulgu nii tõsiselt ka võtta, väga ühetooniline vigin, Netsajeva oligi teistmoodi ja täitsa kuulatav, pealegi on kultuurne ja kuigi kerge aktsendiga ikkagi peaaegu oma
maj pen raj9. mai 2018, 12:30
See on täiega suva. Enamus maailmast pole teie konnatiigi eurovisionist kuulnudki. Küsisin oma sõpradelt Tais .- mitte keegi ei tea, mis see üldse on. Seega, olge seal Eestis maru rahulikud selle totra üritusega. Tegelik Eurovision lõppes koos Teach-In ja Abba võitudega 1973 ja 1974. Peale seda tuli pläma.
Noh9. mai 2018, 14:13
Tai pole ka mingi kriteerium.
to to suur pettumus9. mai 2018, 22:11
Eestlane on üks vähem segunenud rahvaid üldse.
See segaverelisuse jutt on üks suur vene ajal väljamõeldud müüt rahvustunde mahasurumiseks.
kahtlen selles, et vähe segunenud9. mai 2018, 23:18
Väga vanadel fotodel on eestlased hoopis teistsuguste nägudega kui tänapäeval ja ausalt öeldes palju inetumad. Nüüd aga öeldakse, et Eesti naised on maailmas kõige ilusamad.
to 23.1810. mai 2018, 00:40
Maailm on täis ilusaid naisi, ilusaid on igas riigis.
Väga vanadel fotodel on kõikide riikide inimesed teistsuguste nägudega, inimesed muutuvad, soengud, riietus, mood muutub.
10. mai 2018, 01:34
Tai muidugi kõva Euroriik
Ega ikka saa kõike10. mai 2018, 13:42
ka vene korra kaela ajada. Selge see, et eestlased on segunenud mitmete rahvastega, meeldib see meile või mitte. Ühed ajaloost teada veresegajad olid Saksa mõisnikud oma "esimese öö õigusega".
to Ega ei saa kõike10. mai 2018, 16:12
Mõisnik ikka valis välja sellise, kes talle väga meeldis.
Enamus naistega mõisnik ei maganud.
to suur pettumus9. mai 2018, 13:20
Ei mõista sinu pettumust kohe kuidagi. Muide aastaid tagasi esindas Eestit koguni Rootsi lauljatar. Ja puhastverd eestlasi meil siin Eestis enam polegi, oleme juba ammu kõik segaverelised.
to Rahune maha9. mai 2018, 22:12
No rootslanna Eesti esindamine oli veel suurem naljanumber.
rahune maha9. mai 2018, 14:23
üks aasta oli Eestit esindamas koguni rootslanna...
9. mai 2018, 15:13
to ah9. mai 2018, 22:09
Kust otsast ta oma on ?
Elab jah kahjuks Eestis, aga oma ta küll ei ole.
Miks 9. mai 2018, 23:44
peaks Elina vähem oma olema kui Tanja?
to Miks10. mai 2018, 00:41
to meelde tuletuseks10. mai 2018, 00:42
Võidu said seekord, sest üks laulja oli mustanahaline.
meelde tuletuseks9. mai 2018, 23:42
Tanja pole ka eestlane. Samuti pole eestlane Dave Benton , kes meile koos Tanel Padariga siiani ainsa eurovisiooni võidu tõid.
to 13.5710. mai 2018, 16:14
Ma ei mäleta, et siis ülistuskõnesid oleks kirjutatud.
See praegune ülistamine on lausa vastik.
Oh sa vaeseke, suur pettumus10. mai 2018, 13:57
Küllap olid väga pettunud ka siis, kui mustanahaline mees Eestile võidu tõi...
9. mai 2018, 11:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ega9. mai 2018, 11:47
tema kohta midagi kriitilist öelda tohi. Näed, mina ütlesin ja kustutati maha. Aga tema pole maailma naba, seal teisi tugevaid lauljaid küllaga. Näis, kas see kommentaar jääb alles.
To ega9. mai 2018, 12:05
Kas see on lausa kohustuslik? Kui ei ole öelnud, ei tunne ennast inimesena?
Nunu9. mai 2018, 12:04
Mitmes komentaar? Sul täna väga pingeline tööpäev, mitu artikli korraga käsil, kas solgi ikka jätkub?
Ega-st ja temasugustest9. mai 2018, 12:30
Tal on täna oma solgiämrite tassimise päev, jookseb siin täna ja homme veel jalad rakku sellega. Kui vanemad on matsid, tuleb ka mats laps, nii et eks me, teised, pea leppima selliste kommenteerijatega...
Mjaaa-le9. mai 2018, 12:33
No loe 11:35 ja 12:04 ja 11:47, 11:54,10:20, 9:31---solgitoru voolab nii et otsa ega äärt pole!
9. mai 2018, 15:17
Oh kuidas mulle meeldib see "solgiämrite" ! Saaks siia ka naerunäo joonistada! Kohe tõsiselt meeldib!
to to Masendav9. mai 2018, 22:13
Mis vahet, et on eesti keele ära õppinud.
Eestlane ta ju rahvuselt ei ole.
9. mai 2018, 23:24
Ja mis siis, et pole eestlane? Milleks seda eurovisiooni üldse nii hirmtõsiselt võtta. Üks paras palagan. Mingist ausast laulude hindamisest pole juttugi.
/ 22:13, 9. mai 201810. mai 2018, 01:39
Ja kohe kindlasti eestlane on Kreuzwald, Kaplinski, Kommisarov, Jakobson ..
Aitäh Teile, 22.1310. mai 2018, 13:33
Väga tabav kommentaar!
to 23. 2410. mai 2018, 19:13
Ülistajad ju siin võtavad tõsiselt.
to masendav9. mai 2018, 14:28
Mida vingud? Elina elab Eestis, räägib eesti keelt. On väga hea laulja, kultuurne, ilus, armas, mida veel vaja? Kui meid ühel aastal rootslanna esindas, kes kindlasti eesti keelt ei räägi, oli see parem või? Üldse ei tasuks seda eurovisiooni nii üle tähtsustada.
Mjaaa 9. mai 2018, 10:57
Ennem teda laimasite aga nüüd KIIDATE taevani. kus on LOOGIKA
Aitäh, Elina!9. mai 2018, 10:53
Võime uhked olla, Elina on väga andekas ja kena inimene, tänu temale, jääb Eesti esitus väga eredalt kõigile meelde. Me oleme teistest väga erinevad.
A 9. mai 2018, 11:33
Fantastiline , tänu Temale nägin esimest korda elus ooperilaulja hääleharjutust
to A9. mai 2018, 11:41
Meil ooperilauljaid ju küll ja palju paremaid.
to Aitäh, Elina!9. mai 2018, 11:54
Mis meil Elinaga pistmist.
Mis pugemine siin käib ? Masendav.
Masendavale9. mai 2018, 12:06
Palk sul täna aus, kommentaarid jooksevad nagu küllusesarvest
to Masendavale9. mai 2018, 22:13
Kiitjatele ja ka sulle makstakse palka, tead seda isegi väga hästi.
22:13, 9. mai 201810. mai 2018, 01:40
ikka makstakse,ja kiidan edasi, kiitmine halba ei tee
Šokis heas mõttes9. mai 2018, 10:29
Eks ikka võis hirm olla, kuidas ooper peale läheb.
Vaat soomlaste Saara võis küll pabinas olla, kui riik eelviimasena välja hüüti.
Ilus, haritud, särav naine Eestit esindamas ajakirjanike ees - ei saa võrreldagi eelmiste superstaarihakatistega.
Kui ka esikohale ei saa, siis on ennast maailmale paremast küljest näidanud.
Negatiivsed kirjutajad - see oli eestlaste valik, jätke kommenteerimata, kui rõõmustada ei oska.
olen9. mai 2018, 11:22
täiesti nõus sinuga, lugesin eile eestlaste negatiivseid kommentaare ja hakkasin uurima, et mida siis Rootsi ajalehtedes kirjutatakse. nagu arvata võiski on hinnangud ja ennustused seinast-seina :)
suurem osa kiitsid taevani, ülistasid nii Elinat ennast, kui laulu ja kleiti ja ennustasid väga kõrget kohta finaalis, edasi pääsemises polnud kahtlustki.
teised tegid maatasa, võrdlesid kunagise Rootsi ooperi-eurolauluga ja ühe muusikakriitiku arvates on Elina Malena Ernmani hale vari :D
Nojah, ega võrdlusmaterjali just palju pole9. mai 2018, 11:33
https://www.youtube.com/watch?v=5WH2OwJeMBE
Täitsa hea lugu, aga Elina oma on ikka hoopis erinev, n-ö puhas ooper.
Soomel oli ka varem Eurovisioonikandidaadiks ooper, aga ei valitud. Mulle igatahes meeldis.
olen9. mai 2018, 13:05
mulle vahel tundub, et mõned teevad maha just neid laule, mida peavad kõike suuremaks ohuks enda maa esindajale, püüdes nii lugejaid suunata.
see Eesti lugu materdanud kriitik on just üks sellistest, seekord ei saanud ainult aru, mis mõte sellel oli, sest Rootsi ju esimeses poolfinaalis hääletada ei saanud... kusjuures tema enda eilne suur "lemmik" ei pääsenud edasi :)
Aadu9. mai 2018, 10:13
Äkki hakkame nüüd ka tänu Elinale oma teisi andekaid noori õigeaegselt toetama ja mitte laskma neid teistele oma annet maha müüa. Talentide väärtustamine peab toimuma tegelikult ja ilma sõnavahuta.
9. mai 2018, 11:33
meil ju nii palju andekaid inimesi. kes neid kõiki toetada jõuab? mõelda vaid, kõik on ju staarid. jumala eest.
njaa9. mai 2018, 10:01
Väga tore, et Elina finaali jõudis ja ta on parajaks kontrastiks Beyonce-i koopiatele ja kanatantsudele. Loodetavasti ei otsusta korraldajad teda laupäevaks kuhugi päris esimeste sekka esinema panna kuna ta loosis omale positsiooni finaali esimeses pooles . Igaljuhul, oli võimas esitus, edu laupäevaks!
Imeline9. mai 2018, 09:56
eesti laulja,imeline hääl,armas tagasihoidlikkus,edu Elinale.
vaataja9. mai 2018, 16:06
Mina ei kohta temas küll tagasihoidlikkust, pigem liiga palju lobiseb.Jätab kohati võltsi mulje, sest kavalus ju sees...
9. mai 2018, 09:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ja9. mai 2018, 10:11
see, et finaali saab, oli talle ka selge, no kes siis veel.
Kkk9. mai 2018, 09:47
Kas ma ainuke kellele Oli veider et Itaaliasse keeled laulis, Saab Aru et palju oopereid vanast ajast itaalia keeles aga kuna laul spets euro jaoks kirjutatud miks mitte ilusas eesti keeles
9. mai 2018, 09:55
Sinu ilusas eesti keeles? italiasse keeled.
võõras9. mai 2018, 11:44
Mis mõttes TEMA eesti keeles? Tema ilmselt ei olegi eestlane, mis ei muuda arvamuse sisu.
Priit9. mai 2018, 09:31
"mõtlesin, et see pole võimalik, olin šokis!" Sama siin, tegelikult mul on küsimus, kuidas see oli võimalik ? Mis on siin nüüd ÄKKI nii erilist ? Selles esituses siis ma mõtlen. Asi on aetud lihtsalt suureks, kuigi selle taga pole midagi erilist. See on nagu asjast mitte jagavad inimesed, kes ostavad riideid, oo, see on "Nike" nüüd on kõva sõna (kuigi ma ei tea miks aga kõik kiidavad) selline efekt on siin hetkel.
armas,võmas9. mai 2018, 09:28
Elina oli KÕIGE parem:võimas,armas ja ilus !
Mann9. mai 2018, 09:10
Kui juba finaalipääsuga šoki sai, mis tuleb veel siis kui mingi hea koha finaalis saab!? Kiirabibrigaad tuleb valmis panna. Aga edu! Eks see ole ka hea reklaam ooperimuusikale. Aga eks noori vaimustab rohkem see kleidimäng ilmselt.
Iroonman9. mai 2018, 10:01
Kuidas see saab võimalik olla, et ei usuta finaalipääsu kui usutakse lausa esikohta saavat?
pikad juhtmed9. mai 2018, 16:01
Inimesed, kes arvasid, et ta edasi ei saa, ja need, kes esikohta ennustavad, on erinevad inimesed.
Elinal on täiesti adekvaatne pilt. Ta ei hõiska ise, kui hästi kõik on. Pigem ütleb, et andis endast palju, aga saab veel paremini.
Teised inimesed ümber kisavad nii palju ja meedia võimendab vastavalt sensatsioonilisusele nii võidulootusi kui kriitikute mahategemist.
palk nüüd vä0vlja teenitud9. mai 2018, 11:45
kui ei saa otseselt pahasti õelda siis kuidagi ikka saab
tubli, palk välja teenitud 9. mai 2018, 11:46
kui ei saa otseselt pahasti öelda, siis kuidagi ikka saab
no mida norida 9. mai 2018, 23:29
Lihtsalt oli üliõnnelik ja eufoorias, et finaali sai. Mis on ka täiesti mõistetav.
Juut9. mai 2018, 09:06
No kes siis veel, ega ometi meie paksuke?
mia9. mai 2018, 09:02
Särav, positiivne noor naine ilusa hääle ja karismaga. Ükskõik, mis koht finaalis tuleb, võitja oled, Elina, ikka. Kõike head ja hoiame pöialt!
nii9. mai 2018, 08:55
Aitäh, Elina! Oled võrratu! Täname taevast, et Sina esindad Eestit!
Elle9. mai 2018, 08:45
Elina on nagu Lumivalgeke, nii kaunis ja laulab väga hästi. Mingu sul kõik hästi!
kleit9. mai 2018, 08:43
Kui kleidi värvid oleks sama ilusad kui varem oleks kolme hulka pääs kindlustatud.
Laul tabab lööklainena kõiki.
pontsik..9. mai 2018, 08:38
Seekord on juba see nii ilus, et neid pannkoogi tädisid taustalauljatena ennast ei õõtsuta??? Mõnikord on nad oma kohaloluga häirivad.
9. mai 2018, 08:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
lihtsalt isasele 08.36- le9. mai 2018, 09:21
Elina on Eestit esindanud paremini kui ükski teine siiani Eurovisioonil käinud eestlane - vaba ja sõbralik suhtlemine , intelligents, keelteoskus , imeline ja teistest eristuv hääl... Jumal küll, kust sellised madalalaubalised isased kommentaatorid tulevad, kas tõesti eestlased ongi sellised?
Mis imestada.9. mai 2018, 10:50
On, on ja sellised ei tea elust muud kui õllemarke.
nõus9. mai 2018, 12:34
Täpselt! Nõus, siiani on Elina olnud parim eesti esindaja.
Inimesed, ärge unustage, et Elina oskab suhelda vabalt võõrkeeles, intelligentselt ja maailmatasemel. Oskab igas (tundmatus) situatsioonis olla ja teeb seda sõbralikult ja meeldivalt. Samuti kannab ta hästi välja oma kleidid. Ilusad omapärased kleidid on tal igal pressikonverentsil seljas olnud ja need sobivad talle hästi. Elina eristub massist ja seda väga positiivselt. Ausalt, oskame tunda head meelt Elina ja meie endi pärast. Eesti on kindlasti jäänud meelde kogu maailmale positiivselt.
9. mai 2018, 08:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
9. mai 2018, 09:57
aga on sel vahet? ma mäletan, et kunagi võitis läti ka tänu sellele, et neil oli lahe lauljanna, kes kostüümiidega laval trikke tegi ;)I
9. mai 2018, 11:46
miks kohe esikoht, finaal juba iseennast saavutus
tainas...9. mai 2018, 08:28
Olin juba arvamusel, et meie seas ei olegi enam tegijaid, kuid eksisin. Pidasin meie lauljate esitusi juba aastaid mõttetuks jamaks??? Getter, Tanja, Koit ja Laura, Birgit, Stig ja Elina, nagu lapsekingades olemine tundus. Kuid seekord Elina teeb kõik eelmiste aastate puudujäägid topelt tasa. Tuhast tõusmine. Elina Sa oled parim!!! Me oleme Sinuga ja mõttes soovime kõike head.
xx9. mai 2018, 08:26
Kogu aeg ju kõneldi finaalipääsust peaaegu kindlana, isegi esikohast... Ei saanud ju nii ootamatu olla..
sama meelt9. mai 2018, 08:50
minu meelest ka ei ole see finaali pääs mingi nii suur asi, ett sellest sokki saada. Sokid ei sobi selle kleidiga kokku. Teine asi oleks, kui vöidaks finaali.
9. mai 2018, 08:54
eelmine aasta ju ka kiideldi tohutu menu üle-nägime
nina...9. mai 2018, 08:14
Kust see hääl Sul tuleb???
9. mai 2018, 08:13
Suppper....see on võidulaul... Ja need inimesed kes siin tobeda jutuga on siis inimesed on lihtsalt kadedad ..kui ise suu lahti teevad siis mõelgu väheke..ärge olge nii vaenulised .
Ah soo9. mai 2018, 08:11
Kuhu jäi minu kommentaar.
mulle ka9. mai 2018, 11:05
siis tömmati vesi peale. Mujal maailmas pole joogivett, öhtulehes lausa raisatakse.
mammi9. mai 2018, 08:10
ihukarvad ja kananahk tuleb peale, kui seda esitust kuuled. Nii lihast ja luust käib selle laulu võimsus läbi. Aga mida oli eelmised aastad meil pakkuda. Koit laulis oma haiget ja vigast inglise keelt. Lausa häbi, mis maarahvas see eestlane ikka on.??? Helinale jõudu ja vastupidavust. Sa mõjud müstiliselt.
TT9. mai 2018, 10:20
Ära nüüd sellist solki ka välja hakka ajama. Väga häid ja tublisid lauljad on meil palju. Eestlane on eestimaarahvas, kui sellest aru pole saanud. Mida sa vingud ja halvustad siin inimesi ja maad, mis sind toidab. Elinale edu!
Muidugi9. mai 2018, 08:09
Sellise kauni ja võimsa häälega lauljatar väärib esikohta.
9. mai 2018, 08:07
miks nii on vaja edvistada see ei ole küll normaalne
Avo9. mai 2018, 08:06
Erakordselt kauni häälega lauljatar, tõeline ooperiprimadonna. võiksin teda lõputult kuulata. Parim, keda on meie poolt saadetud eurovisioonile.
tibu... 9. mai 2018, 08:03
Aastaid ei ole meie maa esindaja nii võimsalt hästi mõjunud. Kõik eelmised aastad on olnud üks enda upitamine ja tilu- lilu. Aitäh Helina, see mida Sa teed on ülivõimas ja hea. Me oleme uhked Sinu üle. Jõudu.
nõus9. mai 2018, 08:13
aga kirjutame ikka lauljanna nime õigesti, Elina.
Kotid9. mai 2018, 08:00
selles mõttes tiba imelik, et kui kõik ennustused näitasid edasiminekut ja nii uhkelt kogu aeg 150+% antakse -siis edasipääsu korral tuleb shokk? Ameerikaliku keep smilingu juures üldiselt, paistab isegi ja loodetavasti puhas ja siiras Elina ülivõrretes igas intervjuus korrutamine: kuidas ikka seda suurt armastust inimestele üle anda/kanda kuidagi !? teeselduna. kordan, Elina puhul isegi usun seda. Aga kuidas rikutud Euroopa seda usub?
9. mai 2018, 07:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to:Kohutav9. mai 2018, 08:00
Vôta rahulikult. Siin on näha ju palju palgalisi kommijaid, kes virisevad rahvuse, kleidi kallal jne. Eks see teatud isenditele idapiiri taga hinge läheb, et Eesti noored muutuva aina homogeensemaks ja tunnevad end aina rohkem selle maa osana. Elina esitus oli ju lihsalt super! Seal see probleem peitubki.
to to Kohutav10. mai 2018, 02:50
Palgalised kommijad on just need, kes siin ülistuskõnesid kirjutavad.
Multikultit peab ju kiitma.
9. mai 2018, 07:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
9. mai 2018, 07:35
viimane ei saa olla. viimased jäid välja. nii, et juba on võidetud koht esimee paarikümne seas .
Tubli, Elina!9. mai 2018, 07:27
Väga ilus esitus oli. Arvan et pääsesid finaali vägagi heade punkidega. Edu!
vaataja9. mai 2018, 09:20
Helina esituse kohta ei ütle suuremat paha. Alguses küll hääl värises ka isegi minusuguse kõrva jaoks, aga sellest närvist saab aru.
Möödalaskmine tehti kleidi valgustatuse osas. Roosa kleit punase saali valguse taustal ei pääse esile. Tallinna esitus oli korduvalt parem.
Panna esinemises nii suur rõhk kleidi peale ja siis selline ebaprofessionaalne tehniline lahendus...
Wikipeedia9. mai 2018, 07:18
Šokk on kliiniline sündroom, mis tekib keha kõikide kudede ebapiisava verega varustamise tagajärjel.
Elinal oli eluohtlik seisund.