Inimesed

Enn Veskimägi: „Meie praegustel ministritel pole tehnilist haridust, eelnevat töökogemust ja elukogemust. Puudub baas, mille pealt otsuseid teha.“ (157)

LISA KOMMENTAAR

Kalev1. mai 2018, 22:41
Ilma tankistideta erakonna valed tulevad kohe välja.
kossa1. mai 2018, 12:33
olid endisedki sellised.kuulus minister Atonen valetas endale kõrghariduse ja keegi ei kontrollinudki,peaasi,et oma pukki saaks
kui südantlõhestav1. mai 2018, 12:24
Tänapäeva riigijuhid on ainult käsutäitjad, mida iseloomustab hästi USA riigipea esimene välisvisiit Iisaeli.
ega30. aprill 2018, 10:33
kapital ei vajagi tarku ja isemõtlevaid inimesi,vaid häid käsutäitjaid,administreaatoreid.
Taivo30. aprill 2018, 09:48
Nii ilus pealkiri kui vaid need tolad sellest ise aru saaksid et nad ei sobi sinna :/
Juhan.30. aprill 2018, 07:51
Meie riigimehed arvavad et kui annavad inimesele töökoha annavad ka mõistuse.
Juku1. mai 2018, 12:26
Mõistus on kehaväline, keha on mõistusele pigem piduriks.
eesti mees29. aprill 2018, 22:29
Paraku on nii kes midagi oskavad need poliitikasse ei lähe, kes aga tööd teha ei viitsi ja ei oska ronivad soojade kohtade peale omaarust väga tarka juttu ajades. Praegune majandusminister ei oska isegi lapsevankritki juhtida. Mida teab sihuke majandusest.
ehh30. aprill 2018, 06:51
polegi vaja otsuseid, on vaja loosungeid ja küll nende loosungite najal, jönkadi jönkadi riik kuidagi ikka ellu jääb.
ats29. aprill 2018, 21:49
oh ja29. aprill 2018, 21:09
tööd teevad ametnikud ja tagavad elu toimimise stabiilsuse ning ministril peale esinemisoskuse rahvale ja rahva informeerimise pole mingeid oskusi sisuliselt tarvis. Ülevaate saamiseks tutvuge ministrite haridusega ja võrrelge ministeeriumidega mida nad juhivad
Nokkija29. aprill 2018, 19:45
Tseburaska tahtis ka korra ministriks ära käia, et CV-sse märge saada.
naine maalt29. aprill 2018, 19:11
Haha29. aprill 2018, 17:31
Trump on ainuke poliitik maailmas kellel on kogemust ja sellepärast ta nii edukas on.
Rist on trump Trump-i kaelas1. mai 2018, 12:29
Refi agent29. aprill 2018, 16:15
Eelmine peaminister tõusis plakatikleepijast esiministriks, siis oli Veskimägi vait, kartis kättemaksu või annetas sidruneid.
mõtlesin kohe sama29. aprill 2018, 17:38
Eelmise ministrid on kõik olnud kogemusega ja mis veel, Ansip oi näiteks ülikoolis õppimise ajast kompartei kogemusega ja koerte kallale ässitamise kogemusega
nüri mees29. aprill 2018, 14:41
See mees pole kunagi terava mõistusega silma torganud. Seda, et valitsus saamatu on, teab igaüks. Panna ettevõtjad riiki juhtima, no see on lolluse tipp.
hästi täpne nimi sul29. aprill 2018, 16:48
Ah sellepärast tal on edukas firma ja raha piisavalt, sina - terava mõistudega inimene, aga iga jumala päev vingud, kui raske elu sul, ju mõistus segab
mic29. aprill 2018, 13:54
aga kohe kui Ossinovski tahtis spetsialistist ministri teha, öeldi,miks sa oma parteist kedagi ei võta.Seda riiki pole võimalik juhtida,kui koostööd ei tehta. Kui parempoolne meedia (muud siin ju pole) ainult ilgub
Brunn29. aprill 2018, 13:24
Riiki juhivad tühikargajad.
Milleks haridus ja teadmised ?!29. aprill 2018, 12:56
Ollakse ju taastamas riiki mida 30 aastat tagasi kutsuti põhjendatult nimega Strana durakov ehk Lollidemaa.
lollidemaa29. aprill 2018, 13:23
tekkis äkkrikastunud "Viru"-tüüpi ärikate tornideihalusega majataoliste elamute ehitamise tuhinas. Sedalaadi loll ahnus-ärplemine-ärategemine pole kuhugi kadunud, küllap mingid geeniliinid... Seda 30 aasta tagust oleks paljuski vaja tagasi - oma peaga mõtlemine läheb praegu kiiremini allavett kui aegadel, kus "jumal kõrgel, keiser kaugel, ise pead hakkama saama", selleks oli ka suguvõsa tugi olulisem kui praegu, projektikirjutamise ajal...
model29. aprill 2018, 13:25
peaks oluliselt enam ajaloolist mälu olema. Pole see põlvkond, suure tõenäosusega.
lollidemaa29. aprill 2018, 14:05
tekkis äkkrikastunud "Viru"-tüüpi ärikate tornideihalusega majataoliste elamute ehitamise tuhinas. Sedalaadi loll ahnus-ärplemine-ärategemine pole kuhugi kadunud, küllap mingid geeniliinid... Seda 30 aasta tagust oleks paljuski vaja tagasi - oma peaga mõtlemine läheb praegu kiiremini allavett kui aegadel, kus "jumal kõrgel, keiser kaugel, ise pead hakkama saama", selleks oli ka suguvõsa tugi olulisem kui praegu, projektikirjutamise ajal...
Ratase valitsuse29. aprill 2018, 09:34
praaki saab järgmine valitsus veel kaua prandada.
Keskerakond ei ole tänaseni ühtki oma valimise lubadust täitma hakanud.
Reformierakond lubas valitsemise lõpul Haapsalu raudteed hakata ehitama.
Reformierakonnal jatkus raha kõikideks suurehitusteks ja töödeks.
Ka suured laevad saartele sõiduks osteti ära.
Tulumaksuseadus,mis praegu kehtib,võetakse raha ühest taskust ja teise pannakse
nii,et vaheltkasu ka riigile jääks.
Kõik lubadused,Haapsalu raudtee ehitus,Pärnu-Rapla vaheline raudtee sulgemine,
õpetajate palkade tõstmine,jäävad uue valitsuse teha.
Peale ministrite vahetuse muuga Ratase valitsus ei tegele.
Millal ja kas üldse Ratas ka ükskord eesti asja ajama hakkab.
Janek Mägi põgenes Eesti 100-da aastapäeva pidustuste ajal Rootsi,
sest talle sel ajal oli vastumeelne siin olla.
ära ülista refi29. aprill 2018, 09:43
need mis siin kirjas on refide suured möödalaskmised ja riigi õõnestamise teed
ainult29. aprill 2018, 20:04
internatsid vihkavad reformierakondlasi,sest nad ei suuda seda andeks
anda,et pronkssõduri mässuga jäi riigipööre tegemata.
Ka Savisaar on teadvustanud,et reformierakondlased on süüdi
pronkssõduri äratoimetamises Tõnismäelt.
ei ole 30. aprill 2018, 10:48
internats,aga mulle ei meeldi,kui refid kinkisid toitsepangale 500 milli kreeka käendusraha,samal ajal,kui toitsepanga pankurid praalisid,et kes 100 milli aastas ei teeni,on luuser.Käidi ka helikopteritega oma Hispaania villades narko ja sexorgiaid pidamas ja pidudele kutsuti maailmakuulsusi,nagu rolling stone.
ratase...29. aprill 2018, 19:46
Iga aasta õpetajate palgad, kas juba liig ei ole?!
Roland29. aprill 2018, 09:30
Veskimägi peaks ise peeglisse vaatama, selgrootu selline. Kui tal tööstuses tööline kätt või jalgapidi masina vahele jäi siis selgrooga MEES oleks selle tervisekahjustuse-töövõime kaotuse töölise perekonnale kinni maksnud. Mida tegi Enn Veskimägi - palkas advokaadi, et jumala eest ei peaks midagi kompenseerima, kõik teised on süüdi, ainult tema endal mingit süüd ei näe. See pole mees, see on piimasupinahk - kollane ja veniv...
missestnimest29. aprill 2018, 13:49
Piimasupp see piidleb last -
mine saa nüüd aru tast,
soe ja valge, vahib seal,
fuih - ja nahk on ka veel peal!
Juba valimised on imelikud29. aprill 2018, 09:26
Mingi elukohajärgne nimekiri erakondade poliitikutest, keda siis mina pean valima riiki juhtima!
Heal juhul tean ainult mõnda sportlast või teletähte - ülejäänud on kõik (noor)poliitikud või sellised, kes ennegi seal tiksunud on.
Veskimägi unelmate valitsussest, aga kuidas on see võimalik, kui neid kandidaatide nimekirjas pole:
Ma persoone ei ütle, aga olen mõelnud, et: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja juhatus on 14-liikmeline, aastaks-paariks võiks kogu see juhatus minna riiki valitsema küll – kõik on majandusinimesed, kõik on ettevõtjad. Ma arvan, et see lööks õhu puhtamaks. Riik vajab tuulutamist populismist. Tööandjate keskliit võiks samuti valitsuse kokku panna, kompetentsist puudu ei tule."
kkk29. aprill 2018, 13:39
Niiaua kui erakonnad teevad nimekrju ei toimu midagi. Tuleb panna häälte järgi.Siis saaks õieti.
... keda siis mina pean valima riiki juhtima!1. mai 2018, 12:35
Ei pea!! Ainult rumal teeb võimalusest endale kohustuse.
Paul29. aprill 2018, 09:10
Meil on ikka kombeks valida ministriteks noored,kelledel on kõrvatagused veel märjad ja ema rinnapiima maitse huultel.... "Sa sammu edasi leninlik noorus....":)
50+29. aprill 2018, 09:37
enam kuskile tööle ei võeta,sest nad on elust maha jäänud ega oska ajakohast
tööd teha.Kuidas need vanad pärdikud,kes e-valimisi vihkavad saavad ajaga
kaasas käia.
to 50+29. aprill 2018, 16:08
rohkem sallivust, noor inimene. Ega sinagi igavesti noor ja tark ole, kui oled 50+ , räägime siis edasi, kui elust maha jäänud sa oled ja mis oskused sul on.
...29. aprill 2018, 09:04
mulle meeldib, et valitsuse liikmed ei ole tehnilise haridusega, et neil ei ole tulemusliku tööga minevikku, et nad on nii noored. Ja et neil on vaid üks oskus - juhtida riiki, juhtida ministeeriume, ükskõik millist järjekorras.See tähendb täielikku vabadust, puhast lehte. Nagu lumivalgekesed. Ilukõne on kõige tähtsam.
Uues ministeeriumide hoones ei ole rangelt paika pandud kabinette, on hubased nurgakesed, kus riigi juhtimise tööga mõnusalt tegelda. Ja kuna ministrite arv on kasvujõus, siis on vaja palju kantseleid, nõunikke - ja need peaksid üldjuhul olema tehnilise haridusega juhul kui minister ei ole liialt ennast usaldav ja töökas.
Praegu puudub veel kindlasti üks ministrikoht ja see on Pealtnägiaj minister, kes peaks ptaeguse TV saate asemel töötama riigi heaks, kõikide ametkondade järele valvajana. Sest olemasolevad ministrid ei suuda ju kõike ise ära teha isegi oma valitsusalas. Kindlasti ei tohiks Pealtnägija saate tegijaid sattuda ministriks, kantsleriks, nõunikekes - sel juhul oleks jälle vaja kontrolli nende üle ja vaja Pealtnägija Ministeeriumi Kontrolliministeeriumi.
Kui on palju ametnikke, siis olgu neid rohkem olhu igaühel ka oma nõunikud. Nõunikud ka igale riigikogujale olgu kohustuslik.
29. aprill 2018, 08:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ütleks pigem: Päikest päevadesse!1. mai 2018, 12:38
Praeguse kliki 29. aprill 2018, 08:36
Eesmärk on pääseda Brüsselisse soojale kohale,sealt äratulek tundub aga maailmalõpuna nii et venitatakse nii pikale kui võimalik,et saada viimanegi sotsiaalne garantii.
veskimägi29. aprill 2018, 07:45
on viimane kes prääksuda võiks..
ääretult vastik
29. aprill 2018, 08:05
Kõik erakonnad on loobumas tõsiseltvõetavate arenguprogrammige koostamisest. Luuletatakse kokku luuletus helgest homsest ja lillemerest ning valimisvõidu korral marsitakse ikka sissetallatud rada mõõda mäest alla. Seda näitab Kaekerakonna ministri valik. Minister on aga meie riigis poliitiline figuur . Kui minister võimule saades annab teada:"Mäggi: minu erakond on Eesti Vabariik" , siis on tegemist järjekordse olematu arengukavaga Vabaerakonnaga, kes ei vastuta ainsamagi oma teo eest . Ta lihtsalt ei omagi tegevuskava ,mille rahvas oma häältega on valimistel kinnitanud.
Aga miks?1. mai 2018, 12:42
Luuletatakse kokku luuletus helgest homsest ja lillemerest ning valimisvõidu korral marsitakse ikka sissetallatud rada mõõda mäest alla. Sest et, iga narr võtab võimalust,kui kohustust. Õnneks ei ole noorem sugupõlv enam nii kohusetundlik.
oo29. aprill 2018, 06:58
no eks valitsuse saab kokku panna nendest, keda valijad on valinud. Kui mehikesed -naisukesed on valimisnimekirjades erakondade poolt õigesse järjekorda seatud, siis valija teeb mis vaja. Eks esimesed numbrid on ikka kõige haritumad, suuremate elukogemustega, suuremate töötulemustega eelnevatel töökohtadel või kui töökogemusi pole, siis on nad ikka paremad kõnelejad kui nimekirjade sabassaörkijad. Kui aga viimased nimekirjas on eriti ilusad, eriti tuttavad igapäevasest TV saadetest, siis saavad ka nemad võiduvilju noppida ja edaspidi ministrite valimisel, ja edaspidistel korduvatel ümberpaigutamisel meid oma kõneosavuse ja iluga õnnistad.
Mis sul, Veskimägi viga rääkida, kui oskad töötada ka mujal kui valitsuses ja ei jää oma töökohtadel hätta, ei satu nagu Pealtvaatajas näidatud ametnikud pättide haardesse.
....29. aprill 2018, 03:31
Ei tea mis ennukest piinab, kuid mulle meenub kuda sideameti ivo praalis oma meeleheaga mis ta standardit sai, aitäh, sellest kãristas iff ka meile mõne peo. Enn korruptant oled.
Eelkõige28. aprill 2018, 23:41
Puuduvad ajud.
Ajud taastuvad, kui palk vähendada 300-le eurole. Kuigi seegi kahtlane.
29. aprill 2018, 00:42
juba 2000-de euro pealt peaks ind raugema, sest 2100 on juba tavainimese kohta liiga palju.
Kesuikutelt võid aju võtta, aga mullikultuur neil veres, räägivad surnuks, tavaline inimene kukub ära, ärksaks jäävad need, kel jõudeaega jagub, ning tasuta bussist-supist huvitatud on.
jah28. aprill 2018, 23:40
Küll on kahju, et piruka juurde saades unustatakse ära, et asja aetakse siiski eestlaste ja Eesti riigi huvides. Meie ministritel ja saadikutel on miskipärast asjadest teine arusaam. Ainult valimiste ajal lubatakse rahvale pudrumägesid. Järgneb aga teadagi mis. Ainult üks võimuvõitlus ja ärapanemine, kus unustatakse absoluutselt ära, keda ja miks üldse esindatakse. Selles mõttes küll EKREle kiidusõnad, et nad ajavad Eesti asja eestlaste nimel!
eesti mees29. aprill 2018, 00:04
Veskimägi EI HOOLI Eesti riigist vaid oma RAHAST! Vastik olevus!
nonoh29. aprill 2018, 07:00
kui sa ikka oled eesti MEES, siis sa ei latraks nagu eit.
Respekt28. aprill 2018, 23:34
Hea, et keegi tõsistest asjadest õigete nimedega ka rääkida julgeb. Valime küll 101 saadikut parlamenti, et nad rahva huve esindaksid, aga mitte keegi ei julge suud õige koha peal lahti teha.
Asi29. aprill 2018, 07:29
oli halb juba 17 aastat tagasi, miks see inimene siis ei julgenud rääkida või ei lastud rääkida või keegi lihtsalt ei kuulanud. Valitsus hakkab siis tööle kui nende palk miinimumile viia!
Elukogenud28. aprill 2018, 22:52
Eesti võiks jagada pooleks, kus ühel poolel töötavad vanemad inimesed ja teisel pool toimib noortekultus. Siis vaatame, millises osas töökised õnnelikumad ja rahulolevamad on.
kröösus28. aprill 2018, 22:28
sibulakoorija28. aprill 2018, 23:16
tavaliselt õhtuleht linke ei lase panna...
see kremli meedi alink aga ilutseb siin haisvalt...
sibulakoorijale29. aprill 2018, 07:32
sa ikka ei saa aru, et sinusuguste lahterdajate aeg on otsas, mine haise oma õelusega omas kodus!
Sibulakoorijale29. aprill 2018, 09:10
Ajad ÕL segamini Delfiga - seal ei saa aktiivset linki (kui ette jääb http://www) panna.
ÕL on aga mitmes mõttes avatum, kirjutatakse ka mõnigail teemadel, mida teised portaalid ei julge avaldada.
22:2830. aprill 2018, 08:26
Just just.Ja selleks ajaks on 100m RB ka valmis,edasi tuleb ehitada eesti rahva raha eest.Aga mõned jahupead ei saa sellest aru.
Vaenuliku välisriigi mõjuagent komplekteeris oma sekti28. aprill 2018, 22:23
justnimelt halva haridusega ,vähevõimekate inimestega ,sest arukatelt toitumisahelate abil personaalset kuulekust nõuda pole lihtsalt võimalik. See et just need inimesed moodustavad Eesti Valitsuse on äätetult ohtlik sest riik ja ühiskond on palju keerulisem kui kuritegelik organisatsioon.
olev28. aprill 2018, 21:58
Huvitas miks need kaks kommarit, vähk ja veskimägi siia venemaad jälle kiitma on pandud. Teie aeg on läbi penskarid, kõik on juba ära ärastatud.
no nii28. aprill 2018, 21:57
viletsat valitsust ei ole meil varem onud kui Ratase valitsus.
Ratase valitsust võiks nimetada pullivendade valitsuseks.
Valitsuse pink on nii lühike,et ministreid otsitakse igast võimalikust
asutusest,kes ainult tuleks.
Kui ka mõni on nõus tulema,siis on see kui vigane pruut,kesi näe ega kuule.
Janek Mägi arvas kohe,et maal võib sünnitada ka põllu peal,milleks on tarvis
raha sünnitusmajade peale kantida.
Veskimäel on seekord õigus,et valitsus ei saa tööga hakkama.
Milles asi28. aprill 2018, 22:03
Vanematel ja kogenematutel on alati õigus. Huvitav, et valitsused ei oska neid ära kasutada? Saan aru, et kui endine peaminister oli alaealise arenguga siis valis ta enda ümber omasuguseid, nõunikeks aga beibesid :(.
22:0329. aprill 2018, 00:08
Rõivas oli palju tublim kui vankriratas!
äh äh äh29. aprill 2018, 06:51
Ähh29. aprill 2018, 06:04
Ega Ansip siis üksi riiki kraavi poole lükanud, ikka terve oravate mansaft andis selleks oma parima eesotsas "rahaminister" Ligiga.
äh äh äh äh äh äh29. aprill 2018, 06:52
Ja29. aprill 2018, 07:49
selle kõige peale kästi rahval fooliummütsid pähe tõmmata ja seemneid süüa??? Selliseid ülbitsejaid, rahvast alandavai diktaatoreid me pidasime üleval 17 aastat, miks tollane opositsioon sellel kõigel toimuda lasi??? Erakondade rahastamine riigi poolt tuleb koheselt lõpetada, enne me endale korralikku riiki ei saagi saama!
rahastasid 29. aprill 2018, 15:41
ja rahastavad lisaks riigile ikka huvilised suurettevõtjad. Kui kraan kinni, poleks neid "kalliks" osutuvaid seadusigi.
reede28. aprill 2018, 21:20
Ratas on ise paras pehmoke oma kolmikuga koosseisus paksmargareeta ja blondiin Iseseisvalt Jüri otsuseid teha ei julge Peaasi on Brüsseli käsulaudade täppistäitmine Brüsselil endal teevad juba püksid püüli Tahavad ikka Itaalia orjakaubandust toetada ja kreeka kommunism tahab ikka rohkem toetusi Ega Suurbritannia asjata sellest kolhoosist jalga lase See eluvõõras napoleonike keerab eurovankri täiega kraavi ja ei aita frau willkommeni ahastamine
Vastupidi28. aprill 2018, 21:54
Ratas ja valitsus teevad mis suudavad aga peale reformide laastamistööd on see raske ja aeganõudev.
vastupidi28. aprill 2018, 22:03
nii tobedat arvamust annab ikka arvata.
Ju oled ise ka saamatu,et praegustest probleemidest midagi
aru ei saa.Refomidel oli raha ka mustadeks päevadeks.
Ratase valitsus ei ole veel midagi korda saatnud,kõik lubadused
jäävad järgmise valitsuse kanda.
Ratase valitsuse tuleviku plaanid on õhku täis,sest rahareserve ei korjata
ja ei ole teada,kas maksud plaanijärgi laekuma hakkavad.
hallo30. aprill 2018, 11:03
ratasest pole mõtet üldse rääkida,sest tema ajud tinistati ära,kui McCain oma eriteenistuse spetsialistidega balt riikide juhtkonnad läbi jooksis enne Trumpi ametrisseastumist,sest ratasel oli enne seda 180 kraati vastupidine jutt.Nüüd võib rahulikult hingata,sest mõlemad nii peaminister,kui ka president on zombeeritud.Mida ütles president peale visiiti,kes mäletab?Ütles ta aga nii:"..las olla meil osa rahvast teise nahavärviga,aga me jääme ellu!"Senaator McCaini tööks ongi hirmutamine.Kui ta on suutnud kongressi mõlemad kojad oma käpa alla panna,mis siis väiksest eestist rääkida!
A 28. aprill 2018, 21:12
Veskimägi juba teab ,kuidas kahjumit suurendada
Sobib28. aprill 2018, 20:39
Veskimägile28. aprill 2018, 20:45
Veskimägi - saa Eesti riigi PATRIOODIKS ja lõpeta oma vaenuliku Venemaa ees saba liputamine! Lömitamine on HÄBISTAV ja ALANDAV eestlasele...!
ei28. aprill 2018, 21:41
pea venemaa ees lömitama aga võiks normaalselt läbi saada ja teha kaubavahetust.see tooks kasu mõlematele.onu sämi ees lömitamine on kasutu.
21:4129. aprill 2018, 00:12
NORMAALSEKS läbisaamiseks Venemaaga peab Venemaa ISE olema NORMAALNE! See ei olene Eestist! Aga Venemaa ALLUVUSSE meie enam küll ei lähe!
Kes29. aprill 2018, 07:56
räägib siin Venemaa alluvusse minemisest, räägitakse majanduslikest suhetest naabriga.
Teada ju neid kogemusi28. aprill 2018, 20:27
Ko-mmunist---idel kogemus,kuidas rahva ühisvarale 1990-ndate alguses läpad peale panid
66628. aprill 2018, 20:17
See intervjuu väärib tõsist süvenemist. Panin tähele, kuidas poes üks tark naine juhtis kaaslase tähelepanu tänasele Õhtulehele: "Vaata, kui õigesti arvab meie asjadest!"
99928. aprill 2018, 21:30
vana kommar, nõuka-aegne nomenklatuurdirektor ja tänapäeval hulgi odava võõrtöö-jõu promoja ei ole mingi arvaja-liider.
???28. aprill 2018, 20:11
Kui tööturul ei taheta vanemaid inimesi, siis miks peaks valitsuses vanemad inimesed olema?
arvamus28. aprill 2018, 20:10
Kust see elukogemus ikka tulla saab, kui meie ühiskonnas peetakse 50+ juba elavateks laipadeks, kes mõistust nõudvale tööle ei kõlba.
eesmärk on likvideerida ettevõtlus28. aprill 2018, 20:03
kuna see on 100 aastat vana ja riik on nii rikas, et ei vaja seda enam
20,1729. aprill 2018, 01:55
kui liiga väike, siis kindlasti. Kui suurem, siis ise tubli ja töötajad tublid, ei pea ju kohe vaest orja palkama, võib kohe vähe võimekamad palgale võtta.
Orjad orjaku oma rada ja koogutagu võõraid või siis vähem võõraid. No kui neile juba meeldib, kes keelata saaks...miskit ei oska, siis koogutagu, kui viitsimist on sisse see küll ei too, pigem ikka välja viib. Ja teised veel võlgu nende "kannatuste" eest:)
Tead, sa ära kannata, tee tööd, mida oskad, kannnatuste eest ei maksa sul keegi.
Tahad kannatada. kannata iseenda arvelt ja oma kõhu kõrvalt. Ära mängi kangelast!
28. aprill 2018, 19:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ainult võimul püsimise eesmärk on lühinägelik28. aprill 2018, 20:00
Primaarne eesmärk on ikka vähema vaevaga rikastumine kui äri tegemiseks nuppu ei ole.
Tänane valitsus hoiab tõesti pehmetest toolidest kinni nii hammaste, varvaste kui ka naha kurdudega.
ja ametnikehordid28. aprill 2018, 21:31
aitavad igati takka - oma toolide valvajatena.
Andrus28. aprill 2018, 19:40
ärastas vabriku, maksab töötajatele sente, müüb toodangut nagu oleks maksnud normaalselt töötajatele. kasumist, mille aga töötajate taskust rotti lasi ostab omale luksus elu, kaatrid, briljandid, kinnisvara siin kui seal. Ja selline tegelane tuleb midagi õppetama. hoitku jumal eestimaad selliste totruste eest nagu see mees on.
Mees28. aprill 2018, 19:34
kus sa viimased paarkümmend aastat olnud oled? Miks sa siiani oled pealt vaadanud ja rahastanud jobukakkude võimuletõususid?
Uus atlas28. aprill 2018, 19:17
Venemaa välisminister märkis ka, et Lääs üritab vaidlustada Venemaa õigust sekkuda teiste riikide asjadesse, kuigi tema arvates on Moskval see õigus
aga kas venkud siis pole veel aru saanud28. aprill 2018, 20:02
et teiste riikide asjadesse tohivad sekkuda vaid demokraatlikud jõud ja seda vaid demokraatia importimise eesmärgil.
19:1728. aprill 2018, 20:21
Inglased naeravad: LAVROV kõlab inglise keeles nagu "love row" - punaste laternate tänav....
20:21-le29. aprill 2018, 00:15
Ja PUTIN kõlab inglise keeles nagu "poo teen" - püksid täis teinud teismeline....
21:4429. aprill 2018, 00:16
Inglasedei hakka nutma aga venelased juba nutavad....
dr. Mõngel28. aprill 2018, 19:16
Kui kodumaalt enam midagi kokku ahnitseda ei ole, näikse mõnele mehele ka Venemaa toetused ülihästi mokka mööda olevat. Ja neid Venemaad kiitvaid "ärimehi" küllap tuleb juurde peagi nagu seeni pärast vihma. Jõle on vaadata ja kuulata jõledate inimeste ebakompetentseid arvamusi.
eestlased28. aprill 2018, 20:24
Ärge LÖMITAGE Venemaa ees, ärimehed! Saage Eesti riigi PATRIOOTIDEKS! Ärge müüge oma kallist Eesti riiki juudaseeklite eest Venemaale - see on kõige suurem HÄBI eesti rahva ees!
et siis30. aprill 2018, 11:06
müüge parem religioossele sektile,satanistidele!
Odin28. aprill 2018, 19:13
Enn teab omast käest! Temal ju erinevalt tänapäeva ministritest KGB baas ja Putini orden ka olemas.
Qwert28. aprill 2018, 18:08
Kunagi oli riigil eesmärgid; saada EL-i ja NATO liikmesriigiks. Oli see nüüd hea või halb eesmärk, näitab veel aeg. Kuid eesmärk oli, ja iga normaalne eesmärk motiveerib. See motiveeris tollal. Kui eesmärk saavutati, siis pärast seda oli justkui võhm väljas. Ollakse siiani kui peata vasikas pärast karjamaale väljalaskmist kevadel. Riigil tõesti puudub eesmärk, kuhu minna edasi. Valitsuses on lapsed, kel puuduvad elulised kogemused. Rohkem ollakse oma kasumi peal väljas. Igaüks proovib kahmida nii palju kui võimalik, sest mis pärast tuleb, ei huvita. Laste probleemiks on see, et kuulatakse ja täidetakse iga hinge eest vanemaid onusid/tädisid (loe: Brüsseli otsuseid). Ja see on arengu piduriks.
jass28. aprill 2018, 17:56
kuidas valida ministreid
Eesti28. aprill 2018, 17:27
rahval on puudu usuöpetus koolides ja kristlikud pühad täismöödus nagu nad on mujal euroopas. Jumala kartus on tarkuse algus ja köigekörgema tundmine möistus. Püüdlema selle poole peame köik, ka eesti mees Veskimägi.
To Eesti28. aprill 2018, 19:19
Pole vaja mingit usuõpetust. Vaja oleks kohustunde õpetust. Ristikusk toodi siia tulega. Esiisad löödi maha, esiemad vägistati ja löödi maha. Jumalikkus on inimeses sees, mitte kuskil väljaspool kelle ees peab alandlikult kummardama. Oma enese vägi tuleb avastada, käivitada ja igapäevaselt tööle panna. Kirikul on vaja kummardajaid kes kõik ära annaksid nii enese hingeenergia kui raha.
uss29. aprill 2018, 18:35
Kohustuste täitmise nõue on kristluse üks põhiväärtusi. Tutvu natuke selle õpetusega ja ka ajalooga, ikka selle "tule ja mõõgaga".
28. aprill 2018, 21:06
Ole mureta - küll Janek Mäggi hakkab teile evangeeliumi lugema.
hallo30. aprill 2018, 11:08
piibliprojekt juhtis pikka aega totakat massi,aga see enam ei toimi.
28. aprill 2018, 17:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
absoluutselt28. aprill 2018, 20:03
olen nõus Teie jutuga. Sellepärast meie elu siin kodumaal nii halb ongi. Valitsus pole mingi valitsus. Oma inimestest ei hoolita üldse. Meie aga valigu kes etteotsa tuleb. Enam ei koti ka, pole aastaid valimas käinud sest nkn saavad etteotsa tu-ra-kad. Olen pettunud.
aga kallist tööjõudu28. aprill 2018, 20:09
Aafrikast te ei taha, ise igat tööd te ka teha ei taha, jooksete sinna kus laud kaetud ja lookas. Mida siis teha?
hallo30. aprill 2018, 11:14
kõike otsustab kapital.Nüüd tul välja ,et tööjõu vabaks liikumiseks ei ole vaja mingit euroliitu.See ei ole ainult eestis nii.Praegusel ajal ei ole näinud ühtehi soome firmat,kus ei oleks ülekaalus ukrainlased ja venelased,ning töökeeleks on vene keel.See on ka loogiline,sest mustlaste,afriklaste ja moslemite ülalpidamiseks ei piisa ainult soome ja eesti tööjõust.Tänud siis meie eurosaadikutele tehtud töö eest!
ja nõunikud veel28. aprill 2018, 16:45
ratta jura tagatoa lastesõim, kes vastalistele peksaa käsib anda, on veel eriti vägev.
ussr28. aprill 2018, 15:13
Ministriteks on inimesed, kes oma valdkonnast ei jaga midagi. Mida näiteks taipab tervishoiust Ossinovski või majandusest Tõniste? Ei midagi, kuid oma olemasolu õigustamiseks töötatakse välja seadusi ning 101 broilerit hääletavad nii nagu neid juhtoinad hääletada on käskinud ning tulemused on sellised nagu Ossinovski alkoaktsiisi tõstmine ning grippi surnute arvu hüppeline tõus, mis näitab tervishoiu kehva taset.
Kõige rohkem saavad poliitikat mõjutada ettevõtjad, need kes erakondadele rahasid annetavad. Kui ettevõtja saab aru, et ministriks olemiseks on vaja elukogemust ning tunda oma ala, siis miks te annetate raha erakonnale, kes paneb ministrikohtadele saamatuid luusereid, kes kuhugi mujale ei kõlba?
Kalev28. aprill 2018, 14:46
alla 50-aastane krae ei tohi ministritoolil üldse tolmugi pühkida!
Tom 28. aprill 2018, 14:24
Veskimägi hakka oma töötajatele palka maksma,mitte ära maksa toimetulekutoetust!Sinu jaoks on töölised orjad!Sa pigem teeni ise oma austus ära ja siis hakka teistele etteheiteid tegema!
14:2428. aprill 2018, 20:25
Veskimägi peab lõpetama Venemaa tallalakkumise!
Jälk tüüp28. aprill 2018, 14:16
Ainuüksi selle vene lobbisti nägemisest pildil hakkab paha.
ta...28. aprill 2018, 15:40
....on vabamüürlane.
28. aprill 2018, 13:29
Ega V ise targem pole. Samasugune omas kitsas sektoris silmaklappidega hobune. Vene ajast pole midagi õppinud, ikka on vaja võõrtööjõudu sisse vedada. Millal sellest küllalt saab?
Jessauul28. aprill 2018, 13:43
Nii meie valitsus kui ka ametkondade juhtiva ametnikud on tänapäeval põlvkonnast, kes pole tõesti kontorist valjas käinud, ei ole ise midagi reaalset tootnud või loonud ja kelle haridus on pärit uue aegese massi-kõrghariduse perioodist, kus kõik pääsevad kõrgkooli ja ka kõik saavad diplomi (isegi arengupeetusega ja pool-kirjaoskamatud). Ise nimetavad nad seda moodsaks hariduseks ja on veendunud, et kõik teised on lollid. Selline kitsa silmaringi ja viletsa haridusega põlvkond juhib meil nüüd kõike. Siin on ka vastus küsimusele, et miks on nii nagu on (väljaspool seda kontori-mulli võib olla kas või katk või näljahäda, neid see ei koti).
vundamendi koht28. aprill 2018, 13:03
Ettevõtjetel on ju võimalus võimule upitatuid mitte doteerida, kuna kergelt saadud raha kergesti ka laiaks lüüakse. Otsa saab raha niikuinii, aga kellelt see pärineb ehk välja räägitakse, ununeb. Parandage ise poliitkonkurentsi ja ärge upitage oma marionette või vahetage broilerjuhid välja nende vastu, kes saavad ettevõtluse tegelikust toimimisest ja seadusandluse mõjust praktikutena aru. Sõnavahtu on paljude viimaste aastate jooksul liigagi palju olnud, stagnatsioon vohab, suveräänsus-sõltumatus lõpututes vali-mind-kõnedes muutunud sõnakõlksuks. Nartsissism vohab ja aeg kulub, pisike Eesti-nimeline riik viskleb tõmbetuultes, kuulumata justkui kellelegi. Riigimehelikkust, millele kunagi viitas rahvastikuteadlane Kalev Katus, on vaja ja eelkõige juhtidelt, selleks sobivaid mehi-naisi Eestis on, mõistlik on selleks üle vaadata ka valimisreeglistik, mis iganenud, see minema. Kui riik vajalik on ja see ei saa olla mingi ühe-mehe-projekt... Põhjused ja tagajärjed on segamini, ka Tööandjate Keskliitu vedanud-vajanud erastamis-ärastamisajast pärit suurettevõtjatel. Samamoodi ei saa, uutmoodi muutunud oludes...
28. aprill 2018, 11:53
Arvaja28. aprill 2018, 11:53
endine jurist28. aprill 2018, 11:13
Kahjus ei saa tuua näiteid meie enda lähiminevikust. Käsitlesin meie ülileebeks muudetud karistuspoliitikat ning et mis selle tingis. Aga moderaatorile ei meeldinud see jutt. Ära korjas. Sest teatavasti ei tohi mitte kriiseerida, eriti veel piinlikke näiteid tuua. Vaid ainult noodi järgi halleluuja laulda ning plaksutada.
noneh28. aprill 2018, 11:10
varsti jälle valimised. Erakonnad peavad nüüd silmad lahti hoidma, et kandideerijad oleksid noored, hästi noored, siis saame uue riigikogu ja valitsuse. Mida noorem minister, seda rohkem mõtteid tal on. Noortel pead jagavad ja tegutsemiseks värskust ja jõudu. No sekke võiks olla veel ilusaid noori näitlejaid , eriti oleks vaja neid, kes nalja teevad.
Kellele need elukogemused ja eelnevad töökogemused ikka head teevad, võtavad veel vastutuse ja kohustused. Ja pealegi mida vanem oled, seda vähem talud kommenteerijate sõimu, jääd veel haigeks. kellele neid sellistena vaja on.
endine jurist28. aprill 2018, 11:09
See kes täna juhib ühte ministeeriumit, homme teist valdkonda, millel pole esimesega mingit seost ning ülehomme veel kolmandat. See ilmselt ei jaga neist ühestki suurt midagi. Ja ime siis, kui slline kusagil mingi käkikokku keerab. sest ei tunne valdkonna eripära.
Meenuvad meie 90-ndate agarad lapspoliitikud. Otse ülikoolist tulnud või mõnel oli seegi veel pooleli. Polnud elukogemust, erialasest teadmistest rääkimata. Näiteks meie karistusasutuste süsteemi keerasid noil aegadl just nemad kihva. Teatavasti oleme me olnud kõrge kuritegevusega maa. Ja kui 90-ndatel terendasid ees kiired rikastumisvõimalused ja seadusandlus oli auklik ning vast loodud politsei alles nõrk ning kogenematu,siis kasvas see lausa plahvatuslikult.
Samas s0nisid aga lapspoliitikud, et "Meie oleme Põhjamaa ning Skandinaavia", mitte aga mõni Ida-Euroopa! Et meie ei vaja arvukat politseid nagu näiteks Itaalias võu Hispaanias on, vaid nii väikesearvulist nagu Rootsis, Taanis või Norras. Sest et meiegi oleme Skandinaavia! Ja vanglad? Et milleks meile nii palju vange ja odavaid laager-tüüpi kinnipidamise kohti? Meie oleme lihtsalt Skandinaaviamaa, sellest piisab! Seetõttu väheneb ka meil kuritegevus lausa iseenesest, kui me vaid pahalt sotsialismilt heale kapitalismile ning turumajandusele üle läheme. Paneme nüüd siis laagrid ning Patarei kinni ning ehitame Tartu ühe eeskujuliku 500 kohalise Eurovangla! Vajadusel teise kah, sest ega enama jaoks ei jätku meil edaspidi lihtsalt kurjategijaidki! Kõik muutuvad ju seaduskuulekaks nagu Skandinaaviaski on. Sestet meie oleme ju Põhjamaa!
Sellise naiivse mantra mõttetust taipas iga veidigi kogenud uurija, prokuör või kohtunik. Aga lapspoliitikud tegid enesekindlalt oma. Ja praegu olemegi situatsioonis, et kõigi kurikaelte jaoks ei jagu enam kalleid, mugavustega eurovangla kohti. Uute juurde ehitamine ning ülalpidamine on aga väga kallis. Väljapääs leiti, see on et väga lühikesed karistused ja sealtki ennetähtaegsed vabastamised "eeskujuliku käitumise, paranemise teele asumis ja puhtsüdamliku kahetsuse" motiividel. Kokkuleppemenetlused, kus kurjam valib endale ise võimalikult kerge karistusmäära. Tingimisi, ÜKT-d ja lõpetamised "avlikkuse huvi puudumise tõttu". Ja mitmete seniste kriminaalkuritegude liigitamine haldusõigusrikkumisteks. Ning sellegi poolest ei võeta enam üldreeglina süüdimõistetuid kohtusaalist vahi alla vaid latakse koju ning pannakse vanglakoha ootejärjekorda. Kuniks kutse saabub. Mõni ootaja võib vahel näiteks pr. Galojani kombel ka sedasi oodates minema, ära väljamaale putkata.
see on korruptsioon ja ringkaitse28. aprill 2018, 20:06
raha kanditakse endiselt suures ulatuses rahva rahakotist välja
lubjakas28. aprill 2018, 11:00
Eesti rahvas on väga kannatlik...
kkk28. aprill 2018, 11:12
ja soovib, et oleksid valimisnimekirjades palju ilusaid noori ullikesi.
Väga lihtne28. aprill 2018, 10:49
Nüüd tegi küll avastuse. Millal üldse on meil olnud ka varem mõni kompetentne spetsialist ministriks? Ei meenu. Annab partei ameti, annab ka mõistuse. Nii on kogu aeg olnud. Lapsministreid on olnud nagu seeni peale vihma.
Maaelu28. aprill 2018, 10:33
minister on väga ebakompententne, annab ainult hoogu juurde maaelu hävitamisele. Ei kõlba ka majandusminister, kes kudrutab pidevalt enda mõtteid, pidades ennast kõige targemaks, jätab asjalikud nõuanded arvestamata. Siit ettepanek, moodustada tippteadlastest ja kogenud spetsialistidest nõukogu, kes otsustaks ministrite ja ka teiste juhtivate ametnike sobivust ametisse.
Njahh28. aprill 2018, 10:32
Hiljuti keegi halvustas ühe erakonna koosolekut võtmes, et liiga vanad justkui teised ja see ei lähe mitte. Aga vanemad inimesed ongi elukogenumad, saanudnud vett ja vilet ja oskavad rohkem analüüsida/ettenäha. Teatavasti ajalugu mingil määral kordub, nagu moodki. Ma ei halvusta noori, aga nad lihtsalt ei saa olla oma hõredalt vundamendilt küpsed riiki valitsema. Paratamatus.
jah, aga28. aprill 2018, 11:06
ega ekre kolhoosnikutest ei saa tulema mingit mõistlikke riigijuhte.
...28. aprill 2018, 14:25
Mida rohkem sotsid halvustavad seda enam riivab see inimeste õiglustunnet, noh kellel seda veel on jäänud.
JUHAN28. aprill 2018, 10:28
Varem, ENSV ajal pidi mingi minister ikka olema vastaval alal pikaajaliselt töötanud. Näiteks minister oli varem olnud vastava valdkkonna eduka suurettevõtte peadirektor. Või tõusnud aste-astmelt vastava haldustöö karjääriredelil.
Võtame näiteks suure tööstusettevõtte. TPI-st tulnud noor insener sai algul kuhugi vahetusemeistriks või mingiks asetäitjaks. Läksid mõned aastad ja kui ta oli olnud edukas, siis sai seadme või tsehhiülemaks. Tosin või heal juhul pooltosinat aastat ja terendas peainseneri koht. Või asedirektori. Ja kui vana peadirektor pensionile läks või mujale üle viidi, siis võis loota ka peadirektori kohta.
Tuli ette ka kirendatud karjääre, kui näiteks keegi tuli parteikomiteest tootva töö juhtimisse üle viia, kuid üldreeglina oli karjäär siiski erialast liini pidi.
Jajah,28. aprill 2018, 10:22
asja pole aga kohal peab olema. Nii on.
Lenini suur tarkus28. aprill 2018, 10:18
Igast köögitüdrukust võib saada minister!
Seega tundub, et oluline pole mitte vastav erialane haridus, eelnev töö vastavas valdkonnas ja pikaajaline tõus karjääriredelil, vaid hoopiski ustavus ning kuulekus võimul olevale parteile.
vanasõna28. aprill 2018, 10:15
Vene vanasõna.
Kui annab jumal, ameti, küll ta ta annab siis ka mõistus!
irooniliselt28. aprill 2018, 11:15
Näib, et paralleelide nägemine mõnda vist ärritab.
ets28. aprill 2018, 09:49
ajakirjanikud,võtke uurida, palju istub igasugustes riigiettevõtete(nagu siin näiteks toodud Eesti Raudtee)nõukogudes ja muudes juhtorganites poliitikuid. Ning siis see, millised on majandustulemused ja palju on näituseks viimase aasta jooksul seal preemiaid makstud...
ohjah28. aprill 2018, 09:48
Ministrid peaksid eelkõige rahva teenrid olema ja seal pole insneriharidus v majandusmehe eeldused esmavajalikud. Meie ministrid on liiga rahameeste huvide poole kaldu olnud ja rahva tahet ei peeta millekski. Jah majandamine on oluline, aga mitte ainult. Inimestel peab olema omas riigis hea elada ja kui inimesed tahavad/eelistavad näit. puhast elukeskkonda v looduse säilitamist intensiivsele majandamisele, siis ministrid peavad seda aktsepteerima.
eestlane28. aprill 2018, 09:46
Kummastki ministrikandidaadist ei looda ma midagi head.
pole hullusu28. aprill 2018, 09:46
kogemuste puudust asendab ergas nägemuste rohkus ja võime suurelt loota.
lisaks28. aprill 2018, 09:50
usk, et läheb nii, nagu soovitakjse... ("aga me usume"!)
paraku28. aprill 2018, 09:23
on neid infantiilsetest poliitikutest otsustajaid kapitalile juurdekasvu kindlustamiseks vaja. Turumajanduse tingimustes kapitalikasvataja tikub kulusid (maksud) optimeerima, soodsasse offshore'igi kolima. Ettevõtjate mure ei peaks olema "krokodillipisaratega" seotud, kui käsi kätt peseb ja ühed mustad mõlemad. Jaotamise kohustus on nii riigil kui ettevõtjal. Valimisralli juba käib, ega poliitikul, eriti viimase 20 aasta jooksul raha ole, kui seda talle taskusse topita, mõtlemise suunamiseks. Oma mõtlemise väljakujundamiseks on erinevaid kogemusi vaja, ühekülgsus võrdub tuuleliplusega suunast, kus kostub kõlisevaid-sahisevaid helisid.
Marek28. aprill 2018, 09:22
Kōige sisulisem iseloomustus toimuva kohta!!!
jutt28. aprill 2018, 09:15
jumalast õige,nad on eluvõõrad.
see28. aprill 2018, 09:11
ammu teada asi,et enne kui midagi või kedagi juhtima hakata,on vaja ka päris tööd teha ja siis tõusta kellekski või millekski.meil aga kohe broilerist riigijuhid valmis.enne mängisid liivakastis koos,nüüd jagavad riigipirukat koos.oh õudsust,kaua võib.
baas 28. aprill 2018, 09:03
on kanditud 10 milli Ennpoiss
räägib 28. aprill 2018, 09:02
Reformierakond28. aprill 2018, 08:59
paneb nüüd etteotsa uue eluvõõriku kes ei saa isegi mitte perekonnaeluga hakkama mis siis veel riigi ja majanduse juhtimisest rääkida :)
Kaja28. aprill 2018, 09:53
pole küll eluvõõrik! Tunnustatud juristiga on tegemist! Mis puutub eraellu, vaadake peeglisse...
kliendid olid29. aprill 2018, 13:55
tunnustatud, olulisest valdkonnast - energiafirma ja tuuleparkide arendajad. Kelle huvisid esindamas - elukaaslase, perekonna, erakonna ... Riiki-rahvast ei paista, rahavoogu küll tehnoloogilisest arengust. Kahju, et ikka veel tulud isiklikud, kulud riiklikud. Haridus on juristide ajastule sobiv. Tänu nõrkadele või pikalt ainult rivaalitsenud poliitikutele pähkleid jagataksegi.
eremiit28. aprill 2018, 08:49
klannid kasvatavad oma ustavad järglased tagatubades, nagu ratas 20a raski nounikuks voi ratas edgari vihmavarjuhoidjana, nyyd toodi noor kallas eelimetluseks, mis muutusi me ootame, see on nagu maffia voim.
eremiit28. aprill 2018, 09:16
vabandust, roivas alustas 20 aastaselt raski juures toiduahelas
alc28. aprill 2018, 08:48
ministrite kohapealt muidugi 100 prossa õigus. samas ise eesti rahvuse ja riigi hävitamise eestvedaja läbi migrantide/võõr"tõõjõu" maale toomise nõuetega
jusss28. aprill 2018, 08:41
Praegustel poliitikutel oli juba lasteaias luti peal õige partei logo. Kas sellest siis ei piisa?
Viimased28. aprill 2018, 08:26
25 aastat on meil erakondades ja valitsuse järjepidevalt võimul olnud ainult eludiletandid kes tänasel päeval oskavad ainult " idutada " mis ei anna riigimajandusse jaoks praktiliselt sendigi eest tulemit.
V28. aprill 2018, 08:25
Lisaks kogemusele puudub meie ministritel ka vastav erialaline haridus. Minu silmis on ainuke minister, kes seda nime väärib, Hr. Luik.
Saadikud parlamendis peaksid nagu Eesti rahva ja riigi heaolu nimel tegutsema, kuid ainuke eesmärk on neil üksteisele ärategemine. Kui opositsioonist tuleb mingi hea idee ja ettepanek, siis 100% see hääletatakse võimuparteide poolt maha.